» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
450 / 1138
»»

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



Jaz sem govoril o izjavi, ne o tvojem profesorju.

Potem elektricni avtomobili se niso prava stvar. Vsaj ne za slehernika in kot kaze za naprej, se nekaj casa ne bodo.

Never go full retard.

Povsod najdeš izjeme, zato nobena stvar ni za vse prava. Obstoj izjem pa nikakor ne pomeni, da stvar ni prava za ostale, ki niso izjeme.
Ko tako opletaš z bedaki in retardi včasih pomisli ali s tem opisuješ druge ali kažeš svojo podobo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Izjema potrdi obstoj pravila in ne pravila samega. Ce ne bi bilo pravila, potem tudi izjeme ne bi bilo. Govorim pa o tem, da elektricni avtomobili (se) niso prava stvar. Ne za glavno povprecje voznikov pri nas ali pa v svetu. Bodo pa, enkrat v naslednjih X letih.

Ravno zato je tak zealotry, kot se ga greste nekateri tukaj bolj skodljiv kot koristen. Jaz sem nad EVji navdusen in sem se ze kar nekaj prevozil z njimi in jih redno najemam. Ampak zaradi izjav nekaterih tukaj bi si najraje sel kupit dizla. :)

O opletanju z retardi pa raje ne bi. Moja sporocila si povrsno prebral in jih narobe razumel nakar si v debato privlekel mojo zeno. Classy, ni kaj.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

Izjema potrdi obstoj pravila in ne pravila samega. Ce ne bi bilo pravila, potem tudi izjeme ne bi bilo. Govorim pa o tem, da elektricni avtomobili (se) niso prava stvar. Ne za glavno povprecje voznikov pri nas ali pa v svetu. Bodo pa, enkrat v naslednjih X letih.

Ravno zato je tak zealotry, kot se ga greste nekateri tukaj bolj skodljiv kot koristen. Jaz sem nad EVji navdusen in sem se ze kar nekaj prevozil z njimi in jih redno najemam. Ampak zaradi izjav nekaterih tukaj bi si najraje sel kupit dizla. :)

O opletanju z retardi pa raje ne bi. Moja sporocila si povrsno prebral in jih narobe razumel nakar si v debato privlekel mojo zeno. Classy, ni kaj.

Si ti cepljen proti sarkazmu? Ker sem dobra duša, ti bom od zdaj naprej vedno dopisal *sarkazem*, kadar se bom šalil.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Rajs ne, ker ocitno ne ves kaj je sarkazem.

Gregor P ::

Splošen komentar o električni sedanjosti:

Naj se vrnem k poti v Bruselj in vsebinsko malce zavijem s poti. Nenačrtno se večkrat ustavim na istih postajališčih na tej poti in vedno me presune, ko na prostoru, namenjenem električnim vozilom, katera od nizozemskih družin sedi v svojem dvotonskem vozilu, imenovanem po izumitelju, in čaka. Biti dvanajst ur na cesti ter obenem še kakšno uro več priklopljen na elektriko, ker avto za več kot petdeset tisočakov težko zmore več kot 300 kilometrov relativno hitre vožnje z enim polnjenjem? Prisilno čakanje na dolgih poteh je, preprosto rečeno, mučenje.

V tem pogledu so električni avtomobili prihodnost, za kar so se (in se še naprej) odločajo v več vladah in več evropskih mestih, niso pa še res sedanjost. Zadnji dve leti, po razkritju škandala z dizli nemškega proizvajalca, sta prinesli obilico idej o tem, kako naprej. Smer je zdaj očitno izbrana, čeprav se danes z električnim vozilom, ki stane manj kot 20 tisočakov, relativno udobno, predvsem pa na daljše razdalje ali na primer na dopust, težko vozite štirje (torej morda potrebujete dve vozili, eno za ovire električnega dosega in eno za daljše poti). Razumem, da se tu začne razprava o spreminjanju stališč glede mobilnosti, a vendarle ... Taka razprava o prihodnosti skuša danes spremeniti tukajšnjega človeka.

Marsikdo se sprašuje, kaj prinaša množična proizvodnja, razgradnja ali reciklaža baterij, ki vsebujejo tudi do okolja neprijazne kovine. Prav tako vprašanje, kateri in kako čisti bodo viri električne energije, kakor tudi, koliko in koga bo stala infrastruktura za normalno funkcioniranje električnega voznega parka. Trenutno se razprava o odtisu v naravi meri bolj ali manj z izpusti, ko je vozilo na cesti, čeprav je tudi ta razprava začinjena. Ko smo že pri Nemčiji - lani so tam obnovljivi viri predstavljali 34 odstotkov energije, medtem ko so fosilna goriva predstavljala več kot polovico energetskega miksa, jedrska energija dodatnih 15 odstotkov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

fpbs ::

Tesla se počasi prilagaja na CCS standard:
https://electrek.co/2017/10/16/tesla-ne...

fpbs ::

Pri 55000 rezervacij za m3 so pri Tesli ugotovili, da ne znajo varit.
Tesla's Struggle With The Model 3 Might Be Caused By Welding Issues:
http://www.carscoops.com/2017/10/teslas...

BigWhale ::

Ne niso ugotovili in tvoj post je spet en shitfest.

Pro_moted ::

BigWhale je izjavil:

Ne niso ugotovili in tvoj post je spet en shitfest.



Maš prav, niso ugotovili, zato imajo težave.

CAD načrti in real time produkcija je pač nekaj različnega. Smo že kar nekaj strani nazaj pisali o tem kako se Musk hvalisa s tem da ne bodo delali testov orodij na linijah in ne bodo imeli mehkega zagona linij. Seveda jih sedaj to grize v rit, zdaj pa miljon tweet-ov bulshita da zadovolji začudene poglede.

Enostavno bi prestavil začetek proizvodnje na januar 2018, v pol leta od Junija do Decembra bi naredili zagon in optimizacijo linij tako , kot delajo to vsi že XX let in bi bilo OK. Ampak ne, treba je hype nahranit.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

WarpedGone ::

Idealen plan:



Le debili pametujejo kako bi morali, kako so nesposobni, kako jada jada jada

You Failed, Musk Succeded. Again.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

2019 praviš?
#brezpodpisa

fpbs ::

Sedaj mi je pa jasno, zakaj v Hočah tako hitijo z Magno.
https://insideevs.com/tesla-might-team-...

Pro_moted ::

WarpedGone je izjavil:

Idealen plan:



Le debili pametujejo kako bi morali, kako so nesposobni, kako jada jada jada

You Failed, Musk Succeded. Again.




Tole spodaj bo verjetno v najboljšem primeru. Glede na to da so trenutno na 230-260. Zaenkrat je failed samo Muskov načrt proizvodnje. Ostali samo spremljamo pravljico, kako se odvija...ali pa ne.

 1

1

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Idealen plan:



Le debili pametujejo kako bi morali, kako so nesposobni, kako jada jada jada

You Failed, Musk Succeded. Again.

Torej po tem planu bi morali trenutno delati cca 2000 avtov na teden? Uf, so daleč od tega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

ja, cel mesec, horrorz ...
Zbogom in hvala za vse ribe

celada ::

WarpedGone je izjavil:

ja, cel mesec, horrorz ...


V resnih firmah je to kr horror ja.

roCkY ::

horror ni par mesečna zamuda pač pa abonma na servisu artiklov iz začetka proizvodnjega cikla

Bolje da malo zamudijo in pridejo z linije delujoča vozila. Osebno prvega letnika nikakor nebi naročil tudi, če bi bila karavan izvedba.

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Idealen plan:



Le debili pametujejo kako bi morali, kako so nesposobni, kako jada jada jada

You Failed, Musk Succeded. Again.


To izgleda, kot da se bo linija komaj zdaj skobacala na noge. Vsaj nekaj bo od tega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

frudi ::

Consumer Reports' Annual Reliability Survey: Model X least reliable car

Ko so ga skurcali lani, smo poslušali, kako je krivo to, da so bili problemi s kvaliteto izdelave samo na začetku proizvodnje, da so potem zadeve rešili in da bo naslednje leto ful boljše. Toliko o tem.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

J.McLane ::

Glede problemov z Model X si poglejte zadnje filmčke od Bjorna Nylanda

In še 10 najbolj zanesljivih po Consumer Reports:
1. Kia Niro Hibrid
2. Toyota
3. Lexus (tudi hibridna varianta)
4. Lexus (tudi hibridna varianta)
5. Audi
6. Toyota (tudi hibridna varianta)
7. Lexus (tudi hibridna varianta)
8. Prius V Hibrid
9. Prius C Hibrid
10. Infinity (tudi hibridna varianta)

Toliko o tem kako so hibridi komplicirani in kako je električni avto preprost :)) Ali pa je problem samo v tem ker se Toyota še ni lotila električnega avta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

:)
Rajajte, rajajte, a vlak odhaja ..

Tale link ste spregledal al sam ne paše v vaš svet?
Tesla Model S Owners Report Improved Reliability

Toliko o tem kako so hibridi komplicirani in kako je električni avto preprost

Ja:
"Owners report issues with the Model X's falcon doors, electronic front doors, large windshield glass, and other hardware issues," Fisher said, "but not with its powertrain." CEO

Skratka, kislo grozdje.

Ali pa je problem samo v tem ker se Toyota še ni lotila električnega avta.


Zgleda, bo še dolgo tako. EV je tolk preprost, da se ga Toyota sploh ne upa lotit sama: Toyota + Mazda + Denso Joint Venture To Develop EV Tech
Kaj je zdej z zgodbo, da "so hibridi na pol poti do EV" in da "vsebujejo vso potrebno tehniko"?
Nič od obojega žal ne drži.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

... tam v daljave ... na pokopališče vlakov >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Ja:
"Owners report issues with the Model X's falcon doors, electronic front doors, large windshield glass, and other hardware issues," Fisher said, "but not with its powertrain." CEO

Skratka, kislo grozdje.
In kaj ima to veze, če ostaneš na cesti:

frudi ::

WarpedGone je izjavil:


Tale link ste spregledal al sam ne paše v vaš svet?
Tesla Model S Owners Report Improved Reliability

Se pravi medtem, ko je en model povsem za kurac, je drug napredoval iz 'meh' v 'malo boljše od meh' kategorijo. Oooookay. Čestitamo?
Mogoče bodo čez 10 let počasi sposobni $100k vreden avto naredit v povprečju spodobno zanesljiv :P

Eh, sej se šalim, čez 10 let bo Tesla kvečjemu samo še blagovna znamka znotraj GM ali kakega drugega koncerna.

WarpedGone je izjavil:

Owners report issues with the Model X's falcon doors, electronic front doors, large windshield glass, and other hardware issues," Fisher said, "but not with its powertrain.

Kakšno olajšanje, da je samo en kup drugih stvari fuč v novem avtu za $100k+.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

:)
Rajajte, rajajte, a vlak odhaja ..

Tale link ste spregledal al sam ne paše v vaš svet?
Tesla Model S Owners Report Improved Reliability

Toliko o tem kako so hibridi komplicirani in kako je električni avto preprost

Ja:
"Owners report issues with the Model X's falcon doors, electronic front doors, large windshield glass, and other hardware issues," Fisher said, "but not with its powertrain." CEO

Skratka, kislo grozdje.

Ali pa je problem samo v tem ker se Toyota še ni lotila električnega avta.


Zgleda, bo še dolgo tako. EV je tolk preprost, da se ga Toyota sploh ne upa lotit sama: Toyota + Mazda + Denso Joint Venture To Develop EV Tech
Kaj je zdej z zgodbo, da "so hibridi na pol poti do EV" in da "vsebujejo vso potrebno tehniko"?
Nič od obojega žal ne drži.


Model S je star že kako dolgo? A toliko časa traja da pride na Above Average?

Morda Powertrain napake sploh ne pridejo do CR, ker Tesla daje v podpis razne non-disclosure papirje, to je res naključje, da ima ravno Bjorn eden od največjih Vlogerjev toliko težav s svojim Xom.

V tistem joint venture ima Toyota notri 90% delež, Denso je OEM dobavitelj Toyote logično da je zraven, Mazdo so po mojem vzeli zraven predvsem zaradi HCCI motorja, ki bo (če se izkaže) sigurno pristal v Toyotinih hibridih, Mazda pa bo v zameno dobila EV in hibride (tudi tu imajo podpisano sodelovanje) od Toyote.

V glavnem ko bo masovna proizvodnja stekla bo Toyota zraven, nč bat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

V glavnem ko bo masovna proizvodnja stekla bo Toyota zraven, nč bat.

Božiček pride vsako leto, nč bat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

A se lahko končno strinjamo, da je Model X poden od avta? Težave z njim so bile od začetka razvoja naprej. Rekordna zamuda, težave z vrati, ful preveč denarja vrženega v razvoj, avto je grd in še najmanj zanesljiv na trgu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Torej X je nadražji in trenutno najslabši Teslin avto. Pri 3 hitijo že od štarta in sekajo bližnice pa še najcenejši bo. Ali se samo meni zdi, da se da iz tega nekakšen relativno realen zaključek ven potegnit? (vsaj za prvih nekaj stotisoč kosov)
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

A se lahko končno strinjamo, da je Model X poden od avta?

Kaj ko bi vprašal lastnike?
December 2016, ko je bilo z Model X več problemov kot danes:



Ne, seznam se ne konča pri Model X ampak se nadajuje z vsemi ostalimi modeli na ameriškem trgu.
Modeli, ki niso na seznamu, so *slabši* - i.e. z njimi so lastniki manj zadovoljni.

Vaše jumferaško razglablanje o kondomih je brezveze.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

A se lahko končno strinjamo, da je Model X poden od avta?

Kaj ko bi vprašal lastnike?
December 2016, ko je bilo z Model X več problemov kot danes:

Ne, seznam se ne konča pri Model X ampak se nadajuje z vsemi ostalimi modeli na ameriškem trgu.
Modeli, ki niso na seznamu, so *slabši* - i.e. z njimi so lastniki manj zadovoljni.

Vaše jumferaško razglablanje o kondomih je brezveze.

Poglej, sem imel kolega, ki je kupil novo športno vozilo, s katerim je bil hitro kup problemov (Audi TT).
Tip je bil prvo leto, kljub temu, da ga je dvakrat domov pripeljala avtovleka, nad avtom navdušen. Super lega, pospeški, ipd ...
Avto je zamenjal v manj kot dveh letih.
Če bi ga po recimo 7-ih mesecih (po prvi okvari) vprašal - "Would you buy again?", bi rekel, 100% da.
Zanesljivost se meri na dolge ture, ker če je avto "fun to drive" (kar Tesle so), potem okvare lažje toleriraš, dokler ti stvar ne začne it na živce. Saj z alfami je bilo včasih podobno. Veliko stvari ni bilo dobrih, a avti so bili zabavni.

Pa še veliko kupcev Teslinih X in S je entuziastov, ki jim to zelo verjetno ni edini avto. Takšni lažje prebavijo napake. Tisti, ki jim bo 3 edino vozilo, pa ...
No, saj boš v roku kakega leta poročal kako in kaj.
Bomo potem videli.

J.McLane ::

Seveda bi še enkrat kupili, saj Tesla vseeno ponuja nekaj česar drugi nimajo na trgu in če kupec to hoče potem nima alternative. Če pogledaš seznam so gor samo neki posebni modeli, ki direktne primerjave na trgu nimajo. Corvette, Miata in 911 so ikone že zaradi imena, Volt, Prius, Tesla imajo specifičen pogonski sklop, ki ga ni mogoče (ali težko) dobiti v drugem avtu, edino ne vem kaj dela Q7 na seznamu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fpbs ::

Tesla fired hundreds of employees this past week:
"It's about 400 people ranging from associates to team leaders to supervisors. We don't know how high up it went," said the former employee, who worked on the assembly line and did not want to be identified. Though Tesla cited performance as the reason for the firings, the source told Reuters he was fired in spite of never having been given a bad review.The Palo Alto, California-based company said earlier in the month that "production bottlenecks" had left Tesla behind its planned ramp-up for the new Model 3 mass-market sedan. The company delivered 220 Model 3 sedans and produced 260 during the third quarter.

https://www.autoblog.com/2017/10/14/tes...

Okapi ::

RedDrake je izjavil:

Saj z alfami je bilo včasih podobno. Veliko stvari ni bilo dobrih, a avti so bili zabavni.
Ali pa z maseratiji. Super avti, ampak kot bi jih v Kragujevcu sestavljali;)

frudi ::

Autopilot 2.0 je uradno star celo leto dni. Tudi voziti zna približno temu ustrezno, kot enoletnik :)

Debata na to temo na teslamotorsclub forumu je, imho, zelo zgovorna. Lepo pokaže, koliko zaupanja in dobre volje uporabnikov je uspel v samo enem letu uničiti Elon Musk s svojimi preuranjenimi in praznimi obljubami, da ne rečem kar očitnimi lažmi. In to gre v večini za zveste Tesla privržence, še ti izgubljajo vero vanj in tudi v Teslo.

Kot gre pregovor, osel gre samo enkrat na led. Tesla fanboji mogoče par ducatkrat. Ampak celo oni imajo mejo in slej ko prej jim konstantno nategovanje presede.

No, razen Warpiju.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Magic1 ::

On je lahko še pameten, ker selektivno bere, kar mu ustreza. Nima pa Tesle, da bi ga realnost vsakodnevno kluvala. Od njega lahko kaj realnega pričakujemo šele čez tri leta.
Magic

J.McLane ::

Warpi nima Tesle, ko jo bo imel ene 5 let bo pa to izkusil na lastni koži, močno upam da tokrat to ne bo tako izrazito kot pri MX.

Glede tega avtopilota nisem čisto na tekočem, ampak po mojem bežnem spominu je bilo vse OK ko je bil zadaj MobilEye, potem so jih vrgli ven in najavili AP 2.0, ki je pa očitno bil (ali še je) veliko slabši od 1.0. A ni bil celo razlog za to da Model S ni dobil top "safety pick+" od NHSTA ravno v nedelovanju avtomatskega zaviranja v sili in so šele kasneje z OTA dobili to. Ravno ta OTA oni čisto preveč izkoriščajo in zameglijo tisto kar je na voljo danes in kaj bo na voljo jutri.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

frudi ::

AP 2.0, oziroma EAP (Enhanced Autopilot), je bil skrajno pompozno najavljen pred enim letom, po tem, ko je MobilEye nogiral Teslo zaradi ne-varne uporabe njihovega sistema, na katerem je temeljil AP 1.0. Ob najavi EAP so obljubljali, da bo funkcionalen do konca leta (prejšnjega leta, 2016!), hkrati pa se hvalili, kako da vse novo proizvedene Tesle od takrat naprej vsebujejo ves potreben hardware za bodočo popolnoma avtonomno (Level 5) vožnjo.

'Enhanced' del v EAP naj bi pomenil, da je nov sistem bistveno zmogljivejši od prejšnjega. Posledično se tudi (takrat) kupci niso pretirano pritoževali, da je cena novega AP 2.0 bila dvakrat višja od predhodnika ($5000 namesto $2500). Hkrati je Tesla začela prodajati paket za FSD (Full Self-Driving) za še dodatnih $3000. Še mesece po najavi EAP je Musk po twitterju lagal, kako da bodo prve FSD funkcionalnosti, ki bodo bistveno naprednejše od osnovnega EAP, na voljo v 3 do največ 6 mesecih.

No, danes, eno leto po vsem začetnem pompu, AP 2.0 še vedno ni dosegel niti funkcionalnosti niti zanesljivosti AP 1.0. Ne duha ne sluha torej o kakšnem ENHANCED Autopilotu, kaj šele FSD. Kupci, ki so odšteli $8k za vaporware, ali pa še huje, so sploh v prvi vrsti šli v nakup $100k vrednega avtomobila zaradi obljubljane autonomne funkcionalnosti, se sedaj upravičeno počutijo nategnjene.

In še najbolj die-hard Tesla navdušenci so se vmes sprijaznili, da noben trenuten Tesla model ne bo nikoli sposoben Level 5 avtonomije. Večina si sedaj laže, da Musk itak nikoli ni obljubljal Level 5, da FSD ne pomeni tega. Da je Level 2 ali 3 čisto dovolj, da se šteje za FSD. Pač da se zna samostojno peljati po avtocesti. Dokler je vreme lepo in oznake na cestišču dovolj razločne :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Večina si sedaj laže, da Musk itak nikoli ni obljubljal Level 5
V resnici je Musk obljubljal natanko to, in še vedno obljublja. Za november ali december letos obljublja prvo testno vožnjo iz Kalifornije do New Yorka brez dotika volana ali pedala (če se ni vmes premislil). Na zadnjem sedežu pa naj bi lahko med vožnjo spal enkrat do konca leta 2019.

https://electrek.co/2017/04/29/elon-mus...

WarpedGone ::

reddrake, frudi, mclain, okapi, fpbs:



Kdo je prišel za Baghdad Bobom? Saad Maan ...

Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

:))

Imaš pa res smisel za humor, revolucije ne bo, bo samo počasna evolucija, katero bo preživel marsikateri dinozaver.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

frudi ::

WarpedGone je izjavil:


Kdo je prišel za Baghdad Bobom? Saad Maan ...

In 3 months maybe. 6 months definitely! >:D

Za kontekst zgornjega citata:


In to je nakladal v času, ko je prekleto dobro vedel, da je celoten Autopilot program v popolenm razsulu, ko so vsakih par mesecev menjavali vodje razvoja in podobno. Torej izgovor, da je samo optimistično napovedoval prihodnji napredek, ne zdrži vode.
Vedel je, da je to kar piše po twitterju čista laž. Pa še zdaleč ni ne prva, ne zadnja, njegova. Patološki lažnjivec pač.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

reddrake, frudi, mclain, okapi, fpbs:

Tesla employees detail how they were fired, claim dismissals were not performance related:
Several current and former employees told CNBC that Tesla's recent round of firings was not targeted at low-performing employees, but appeared to be a cost-cutting measure.
Some fired employees were given no warning, and told via email or a phone call not to come into the office the next day.
One fired employee says direct performance reviews were thrown out and rewritten by upper management.

https://www.cnbc.com/2017/10/17/tesla-f...

RedDrake ::

Ampak tale thread je precej bipolaren.

Če bereš fbps in frudi-ja, potem je Tesla par mesecev pred propadom.
Če bereš W1 potem so vsi drugi praktično pred propadom.

Smešno, vse skupaj, če ne bi bilo žalostno, da obstajajo tako zaslepljeni fanboyi (na obeh polih).

fpbs ::

Po čem sklepaš, da sem jaz zaslepljen fanboy?

frudi ::

Tesla je eno neuspešno rundo financiranja stran od propada, oz. od bankrota in/ali reorganizacije. In tako bo še vsaj naslednjih nekaj let, ker od prodaje še lep čas ne bodo sposobni generirati pozitivnega finančnega toka, kaj šele profita.

Zdaj, če jih bodo investitorji v teh naslednjih letih še naprej brez resnih vprašanj zalagali z miljardami $ vsako leto, potem mogoče še celo uspejo postati stalnica na avtomobilskem trgu. Pod pogojem, da se enkrat rešijo Muska, vsaj s pozicije CEO. Tesla ne bo nikoli dolgoročno uspešna firma pod njegovim nesposobnim vodstvom. Če želijo uspeti, se ga bodo morali tako ali drugače znebiti, kot se ga je tudi Paypal v preteklosti. In če tudi se ga znebijo, ne bodo nikoli niti približno blizu triljonske, svet dominirajoče firme, kot jih slika Warpi in nekateri drugi Elonovi verniki.

Če pa gre karkoli resnejšega narobe v naslednjih letih, pa gre Tesla hitro pa-pa. In to karkoli so lahko ali problemi s proizvodnjo, zamajanje zaupanja v Muska ali/in Teslo, dvomi investitorjev o dolgoročni sposobnosti preživetja Tesle, upočasnitev ekonomskega buma ali kajšele kakšna nova recesija, uspeh konkurence, itd.

Dovolj bi lahko bilo že to, da se zamaje vera v tehnološko prednost Tesle pred konkurenco, tako kar se tiče avtonomnosti, kot kar se tiče EV tehnologije. Warpi se bo smejal, ampak tukaj se lahko kaj hitro GM pokaže kot najbolj vroča konkurenca, ki zna hitro ukrasti soj žarometov Tesli in Musku. Z Boltom so že dokazali, da znajo praktično brez blaznega truda 'čez noč' in iz nič narediti konkurenčen BEV, hkrati pa je njihova avtonomna in asistenčna tehnologija ta trenutek že krepko pred Teslinim avtopilotom. Rast delnice GM zadnje pol leta je jasen dokaz, da investitorji v GM ne vidijo istega okorelega dinozavra, kot Warpi :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

hojnikb ::



pure gold at the end :)
#brezpodpisa

Tody ::

Hehe, podobni ste tistim trac revijam, ko lahko iz ene zameglene fotke naredijo celo zgodbo. Dejstva sicer ostajajo dejstva, nacrti frudla in wp1 so pa lahko cisto drugacna kot jo ima uprava Tesle, ki nespametno in bogokletno zapravlja denar.

WarpedGone ::

GM Bolt
Opel asks Norwegian dealers to stop taking orders for Bolt EVs (Ampera E) as supply can't match demand

Ne morejo al nočejo? Zakaj ne morejo, zakaj nočejo?
Nočejo, ker ne morejo. Kljub 37jurjev cene, še vedno kakih 15 jurjev minusa na izdelan kos. Večje proizvodnje sposobni niso, zarad omejitev dobave.

Če bereš W1 potem so vsi drugi praktično pred propadom.

Vsi ne, le kaka polovica njih v roku 15 do 20 let.

Zanimivo, kako se posmehujete meni in ignorirate fakte, ki se dogajajo zadnjih X let, ter ocene posameznikov, ki vidijo zadeve mal bol jasno:
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Tale je en značilen primerek nakladača, ki uporablja imenitne izraze (disruption), v resnici pa v glavnem mlati prazno slamo.

Primer s konji in kočijami je recimo zgrešen, ker med konjem in avtom je res velika razlika, med bencinskim in električnim avtom pa razlike skoraj ni, sploh pa ne "disruptivne".

Tudi primerjava s Kodakom je v bistvu brca v temo. Ja, prehod iz kemijske na elektronsko fotografijo je bil ogromen, in pri Kodaku se preprosto niso mogli prilagoditi, tudi če bi se hoteli. Kodak je bil na eni strani kemijska industrija, in na drugi storitvena. Njihov posel niso bili fotoaparati, ampak filmi in razvijanje filmov. Z digitalno fotografijo je bilo obojega konec in s tem tudi Kodaka kot velike firme. Na drugi strani so veliki proizvajalci fotoaparatov skoraj vsi uspešno preživeli prehod na digitalno fotografijo - Canon, Nikon, Leica, Pentax, Olympus ... Nekaj je bilo seveda tudi prestrukturiranja (Minolto je kupil Sony, recimo), ampak v glavnem so "dinozavri" še vedno živi. Še veš, sprva jim je posel celo neverjetno cvetel in šele s pojavom digitalnih telefonov so se stvari začele malo komplicirati.

Povsem samodejni avti, ko enkrat bodo, bodo res povzročili revolucijo, ki si jo sedaj težko predstavljamo. Ampak to z električnimi avti v resnici nima nič skupnega. Še več, če bi bili samodejni avti res že v letu ali dveh mogoči, in bi se zgodila revolucija "deljenja" avtov, bi imeli bencinski avti veliko prednost pred električnimi. Bencinski avto lahko potnike razvaža praktično 24 ur na dan, in v tem času porabi recimo 15 minut, da 2x ali 3x natoči gorivo. Električni avto bi bodisi uničeval akumulatorje na hitrih polnilnikih, in kljub temu par ur na dan porabil za polnjenje, ali pa bi se polovico časa polnil na domači vtičnici.

bambam20 ::

Okapi je izjavil:

Bencinski avto lahko potnike razvaža praktično 24 ur na dan, in v tem času porabi recimo 15 minut, da 2x ali 3x natoči gorivo. Električni avto bi bodisi uničeval akumulatorje na hitrih polnilnikih, in kljub temu par ur na dan porabil za polnjenje,



To zagovornike EV-jev ne moti, ker oni imajo časa na pretek.
««
450 / 1138
»»