» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
240 / 1194
»»

matejm1994 ::

TESKAn je izjavil:

Prve avte si je lahko privoscil malokdo, potem pa je prisel Ford in spremenil vse. Enako bo z EVji.
Ko bodo ljudje enkrat zaceli racunat skupne stroske lastnistva avta in ko bodo zaceli upostevat se posledice, ki danes nikogar ne brigajo (=pumpanje strupov v atmosfero), takrat naenkrat EV ranga Tesle ne bo vec tako zelo drag.


Jaz bi takoj imel EV avto. Ampak.
Jaz si sedaj lahko (recimo) privoščim Cliota ali pa eno Dacio, novo. Kakorkoli obračam, računam in vrtim številke, si ne morem privoščiti 70.000€ vredne Tesle, kaj šele tiste bolj opremljene. Niti 30k€ (govorim na pamet, kaj pa vem koliko stanejo zares) vrednega Leafa (s tem da z njim niti nebi mogel priti z enim polnjenjem to relacijo ki ji tedensko delam z trenutnim bencinarjem), pa lahko obračam kolikor želim.
EV mora se malo poceniti, pa bo. Zaenkrat pa ni druge kot da ga kupujejo tisti, ki se ga lahko privoščijo.

ZaphodBB ::

gensi je izjavil:

Japonci se ukvarjajo z elektro avti že dolgo časa.
Ali kdo pozna (dober) razlog, da se v zadnjem času na Japonskem razvoj usmerja v smeri uporabe vodika?

Seveda. Predvsem zato ker ne smejo (azijski saving face pa to) priznati, da so zajebal in izbral napačno tehnologijo. Glej tudi okoliščime okrog Fukushime za drug podoben primer.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

Marsikdo ki si privošči Teslo je daleč od bogataša z neomejeno sredstvi

Tesle si v bistvu bogataši z neomejenimi sredstvi ne privoščijo, ker imajo za svoj denar na voljo dejansko top luksuzne avtomobile, kar Tesla niti približno ni (en grd velik zaslon čez pol armature pač ni višek luksuza, da ne govorimo o šlampariji pri sestavljanju). To je avtomobil za zgornji srednji sloj, ki ima dovolj, da se malo igra, a premalo, da bi imeli za kaj res zanimivega. In to je v bistvu zelo super.

fpbs ::

vostok_1 ::

Nč blazno omembe vrednega. Eno je električni muscle car posebej shekan za performance, drugo pa stock kombilimuzina. Pa voznik je še na štartu zaspal.

If anything...to je zgolj dokaz kakšne navore lahko dosežeš z električnimi avtomobili.

-valvoline- ::

http://en.kandivehicle.com/ProductDetai...
Tole naj bi se na kitajskem prodajalo za 5000usd. Kapo dol ce je res.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

In kaj je to kaj takega?

Sekret.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

trololo2 ::

-valvoline- je izjavil:

http://en.kandivehicle.com/ProductDetai...
Tole naj bi se na kitajskem prodajalo za 5000usd. Kapo dol ce je res.


Battery:Lithium 3.2V 22AH


Huh? Ne vem kaj delam narobe, ampak to pride 0.07kWh?

hojnikb ::

Net weight:960kgs

Motor:42V AC 7.5KW


Yeah, i dont think so.
#brezpodpisa

Malajlo ::

TribesMan je izjavil:

In kaj je to kaj takega?

Sekret.

Ampak da niso mogli polivinila s sedežev potegnit, ko so delali fotoshooting, pa marsikaj pove :))

dzinks63 ::

Kako so zgrajeni in kako delajo te avtomobilčke, je še to precenjeno.

infiniteLoop ::

dzinks63 je izjavil:

Kako so zgrajeni in kako delajo te avtomobilčke, je še to precenjeno.


Rocno delo je pa ja cenjeno. To si lahko prisocijo se samo pri Rolls Royceu in Aston Martinu....
None of us is as dumb as all of us.

fpbs ::

BREAKING: Tesla Motors: Model 3 Pushed Back To 2018:

http://insideevs.com/tesla-motors-model...

Matev ::

Max. Load:150KGs
Seater:2


kaj to poemni da se dva 75 kg osebka max peljete
pa še to brez obleke in prtljage

hojnikb ::

>kaj to poemni da se dva 75 kg osebka max peljete


Na kitajskem to verjetno ni problem >:)
#brezpodpisa

Matev ::

ali je 150kgs
= 150 kg na sedež
x 2 = 300kg

hojnikb ::

Na 10KM motorju.....
#brezpodpisa

fpbs ::

Volkswagen To Install 12,000 Charging Points In Germany:

http://insideevs.com/volkswagen-install...

fpbs ::

New manufacturing approach slices lithium-ion battery cost in half:

http://newsoffice.mit.edu/2015/manufact...

Mufasa ::

ZaphodBB je izjavil:

gensi je izjavil:

Japonci se ukvarjajo z elektro avti že dolgo časa.
Ali kdo pozna (dober) razlog, da se v zadnjem času na Japonskem razvoj usmerja v smeri uporabe vodika?

Seveda. Predvsem zato ker ne smejo (azijski saving face pa to) priznati, da so zajebal in izbral napačno tehnologijo. Glej tudi okoliščime okrog Fukushime za drug podoben primer.


Kar morjo pri fuel cell rešit je tist košček platine z kakim drugim materialo, če je sploh fizikalno feasable. Vem da kar fajn raziskujejo to možnost ki bi nekako pocenila fuel cell izdelavo za faktor 100-1000.

Si pa nekako tako predstavljam bližnjo prihodnost... avto, vlak = elektrika; kamijoni, šleperji in delovni stroji = fuel cell (pod pogojem da jim rata zgoraj omenjeno); aviacija, rakete = naftni derivati.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

Kako javnost vidi 'vrednost' nekega avtomobila se odrazi v ceni rabljenih avtomobilov:



Praktično dosegljiva energetska gostota vodika je precej prenizka, da bi to bila uporabna varianta za cestni tovorni promet.
Si predstavljate kako bi zgledalo lastništvo recimo 10 let starega avto na vodik? Kolk varne bi še bile visokotlačne povezave in tanki?
Kdo bi svojemu otroku kupil 10 let star rabljen avto na vodik?
Recimo Toyota ne sme prodajat Miraia na kitajskem, ker stvar ne dosega minimalnih kitajskih varnostnih standardov ...
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

LG Chem, Samsung SDI World's Leading Lithium-Ion Battery Makers:

http://insideevs.com/navigant-research-...

vostok_1 ::

For now.

fpbs ::

vostok_1 je izjavil:

For now.

In še mnogo let.

WarpedGone ::

Well, we are not sure how to evaluate this work by Navigant Research, but if you are interested in the full report, here it is

Še bulšiterji tipa fpBS ne znajo pojasnit pomena takih "analiz".
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Napredek zgleda takole: Nissan Testing 250-Plus-Mile Range Leaf Mule With New Battery Chemistry
Še vse v megli in brez resnih napovedi ampak bi reku, da je le še vprašanje časa, če danes omenjajo 2018, bo okrog 2020 morda res.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

bo okrog 2020 morda res.

Sepravi glih takrat kot model 3
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Jup.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Še bulšiterji tipa fpBS ne znajo pojasnit pomena takih "analiz".

......market strategy, partners, production strategy, technology, geographic reach, sales, marketing, and distribution, product performance, product quality and reliability, product portfolio, pricing, and staying power.

Pozabili so napisat še nekaj zelo pomembnega. Korejci si lastijo polovico vseh pomembnih patentov za Li-ion baterije, za katere poteka prava vojna. Povsem nekaj drugega, kot tisti Teslini patenti, ki so jih prosto ponudili, a jih nihče ni hotel niti povohati.

WarpedGone ::

Korejci si lastijo polovico vseh pomembnih patentov za Li-ion baterije, za katere poteka prava vojna

Ja, panasonic zarad teh patentov ne more proizvajat najbolših LiIon celic, tesla pa jih ne more vgrajevat v svoj najbolši EV na zemlji.
Big problem...
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Ja te Panasonikove baterije so zelo vnetljive in eksplozivne. Vojna pa poteka zaradi separatorja, ki je ključna komponenta li-ion polimer baterij.
http://www.greencarcongress.com/2014/01...
Drugače pa Panasonic se uvršča šele na šesto mesto:
Top 10 Vendors:
1. LG Chem
2. Samsung SDI
3. BYD
4. Kokam
5. Toshiba
6. Panasonic
7. Hitachi
8. Saft
9. Sony
10. Lishen

WarpedGone ::

V katerem EV s +300 km dosega so vgrajene LG Chem baterije?
Nobenem.

V katerem EV s +300 km dosega so vgrajene Samsung SDI baterije?
Nobenem.

V katerem EV s +300 km dosega so vgrajene BYD baterije?
Nobenem.

V katerem EV s +300 km dosega so vgrajene Kokam baterije?
Nobenem.

V katerem EV s +300 km dosega so vgrajene Toshiba baterije?
Nobenem.

V katerem EV s +300 km dosega so vgrajene Panasonic baterije?
Štirih: Tesla Roadster, Tesla MS60, Tesla MS70, Tesla MS85.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Pozabil si napisati še Tesla MS60 s sivo notranjostjo, pa Tesla MS60 v modri barvi, pa Tesla MS70 v črni barvi in ona v rdeči....vsaj še v 50 drugih avtomobilih so te baterije :)

WarpedGone ::

V kantah ja, v avtomobilih ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Preberi še enkrat :)

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


V katerem EV s +300 km dosega so vgrajene Panasonic baterije?
Štirih: Tesla Roadster, Tesla MS60, Tesla MS70, Tesla MS85.

In kaj je Teslina umazana skrivnost?

http://www.fool.com/investing/general/2...

https://boycotttesla.wordpress.com/inve...

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

V kantah ja, v avtomobilih ne.

Tesla je po novem kanta ?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

In kaj je Teslina umazana skrivnost?

Tri molekule v glavi zadostujejo da skapiraš, kam tile (leto in pol stari) članki molijo taco. Preveč za fpbs in podobne.
fpbs aka FUD and Pure Bull Shit
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Ne vem, kaj se dogaja z molekulami v tvoji glavi, da vedno vsak pogovor, ko nekdo ne opeva Tesle, končaš z žaljenjem. Bojim se, da tvoja navezanost na Teslo že vpliva na tvoje mentalno zdravje.
Še ena novica, ki te bo verjetno razburila in spravila v slabo voljo: Samsung doubles lithium ion battery capacity.

http://www.electric-vehiclenews.com/201...

WarpedGone ::

Doubles POWER capacity.
Kot da 400kW v tesli še ni dovolj. Novica bo ko samsung potrojil energetsko gostoto. Bo končno prišel blizu panasonicu in mogoče celo prispeval baterije za kak EV, ki ni mizerija na kvadrat.

Fpbs, užaljen sem vsakim tvojim postom, tvoji posti so direktna žalitev pismenosti in inteligence.
Resno, te ni sram limat takšne imbecilne debilnosti iz strani tipa boycot tesla?
Te ni strah da bodo na ogled tvojim potencialnim delodajalcem in sramotno ogledalo nivoja tvoje inteligence? Resno ne zmoreš ničesar več od tega?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Na koncu bodo fpbsji utonili nerelevantnost, prihodnost bo šla naprej svojo pot.
1,6 milijard kilometrov v treh letih:
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

...
1,6 milijard kilometrov v treh letih:...


Saj veš, da je to toliko, kot če bi vsak ICE avto na svetu naredil 400m na leto?
Right?
Prihodnost po Teslino za nek relevanten delež je pa še 10-20 let stran, minimalno.
Če se jim število vozil vsako leto podvoji (Itak živimo v fairy svetu, kjer so avti za 100k EUR bojda dosegljivi vsakemu) potem bodo po skoraj 20 letih šele izenačili št. ICE avtov.
Dejstvo je da lahko Tesla počne kar hoče, velik player ne bodo postali čez noč, in ostali imajo dovolj manevrskega prostora (in predvsem denarja) da bodo stvari preprosto implementirali, ko bo tehnologija razvita na plečih raznih tesel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

>> Saj veš, da je to toliko, kot če bi vsak ICE avto na svetu naredil 400m na
leto?
First they ignore you, than they lough at you. Then they fight you and then you win. Komot je nosit glavo v riti kako je konkurenca nepomembno majhna. Ko konkurenca postanek pomembno velika, si že zamudil. Vprašaj kodak.

Kolk dobiš ko 50.000 (trenutna letna proizvodnja) 20x podvojiš? 26 milijard.
Kolk dobiš ko 80.000 (trenutna št. izdelanih Model S) 20x podvojiš? 42 milijard.

Si pa ujel bistvo - hitro letno rast. Zadan cilj je 50% letna rast še vsaj naslednjih 10 let. Kar iz 50k letno naredi 2M vozil letno. BMW česa takega očitno ni sposoben, Tesli ratuje odkar obstaja.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

naj bi izjavil:

From investment analyst at Pacific Crest:

Following a factory visit in Fremont, analyst Brad Erickson noted the company was "gearing up" for the Model X, and he expects investor optimism to grow into the launch.

"We were encouraged to see Tesla's new body line (called Body Line 2) beginning to pilot Model X shells, and we view this as a good sign toward the company being able to launch the vehicle "on time." Compared to Body Line 1, the sheer size and greater number of production robots (we'd estimate 3x to 4x) was evident, and we couldn't help but notice several buses worth of new employees receiving training for the new line. To say the mood in the factory is one of "gearing up" would be an understatement," said Erickson.

"We continue to expect the X launch sometime in September"
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

>> Saj veš, da je to toliko, kot če bi vsak ICE avto na svetu naredil 400m na
leto?
First they ignore you, than they lough at you. Then they fight you and then you win. Komot je nosit glavo v riti kako je konkurenca nepomembno majhna. Ko konkurenca postanek pomembno velika, si že zamudil. Vprašaj kodak.

Kolk dobiš ko 50.000 (trenutna letna proizvodnja) 20x podvojiš? 26 milijard.
Kolk dobiš ko 80.000 (trenutna št. izdelanih Model S) 20x podvojiš? 42 milijard.

Si pa ujel bistvo - hitro letno rast. Zadan cilj je 50% letna rast še vsaj naslednjih 10 let. Kar iz 50k letno naredi 2M vozil letno. BMW česa takega očitno ni sposoben, Tesli ratuje odkar obstaja.

Ko se bo neumno subvencioniranje koncalo pa takoj kljuc na vrata.
http://www.reuters.com/article/2015/04/...

Zgodovina sprememb…

HunterMan ::

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Doubles POWER capacity.
Kot da 400kW v tesli še ni dovolj. Novica bo ko samsung potrojil energetsko gostoto. Bo končno prišel blizu panasonicu in mogoče celo prispeval baterije za kak EV, ki ni mizerija na kvadrat.

Fpbs, užaljen sem vsakim tvojim postom, tvoji posti so direktna žalitev pismenosti in inteligence.
Resno, te ni sram limat takšne imbecilne debilnosti iz strani tipa boycot tesla?
Te ni strah da bodo na ogled tvojim potencialnim delodajalcem in sramotno ogledalo nivoja tvoje inteligence? Resno ne zmoreš ničesar več od tega?

Ti resnično ne moreš iz svoje kože. Ko nekomu, ki to ni Tesla, ali Panasonic, nekaj uspe si nevoščljiv in užaljen. Ja vem, da si užaljen ob vsakem mojem postu, ker ne nasedam in ne limam butastih strani od Teslinega propagandnega stroja, ki so namenjene naivnežem, kot naprimer: Tesla drivers passed 1 billion electric miles.
Kar se pa mojih delodajalcev tiče, sem pa večina svoje delovne dobe bil sam svoj delodajalec.
Ogledalo tvoje inteligence in karakterja, se pa lepo vidi v številnih postih nestrinjanja s teboj številnih forumašev.

WarpedGone ::

Whatever rocks your stinking boat.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

>> Saj veš, da je to toliko, kot če bi vsak ICE avto na svetu naredil 400m na
leto?
First they ignore you, than they lough at you. Then they fight you and then you win. Komot je nosit glavo v riti kako je konkurenca nepomembno majhna. Ko konkurenca postanek pomembno velika, si že zamudil. Vprašaj kodak.

Kolk dobiš ko 50.000 (trenutna letna proizvodnja) 20x podvojiš? 26 milijard.
Kolk dobiš ko 80.000 (trenutna št. izdelanih Model S) 20x podvojiš? 42 milijard.

Si pa ujel bistvo - hitro letno rast. Zadan cilj je 50% letna rast še vsaj naslednjih 10 let. Kar iz 50k letno naredi 2M vozil letno. BMW česa takega očitno ni sposoben, Tesli ratuje odkar obstaja.



Eh, ja, tole je bil moj brainfartTM.
Mislil sem na št. prevoženih kilometrov.
ICE avti namreč naredijo reda 300.000 milijard km na leto. Da prideš iz 1.5 na 300.000 potrebuješ malo manj kot 18 podvojitev. (20 podvojitev je cca 106 povečanje)
Poleg tega 2M vozil letno (v bistvu 3, če podatka 50% rast in 50.000/leto veljata), v primerjavi z ICE (70M / leto) še vedno ni veliko. Jasno, na ICE bodo migrirale tudi druge firme, a hkrati prodaja in proizvodnja v splošnem raste več kot za 1M/leto.
Poleg tega, delati plan za 10 let naprej in računati da bo konkurenca spala (sploh ko se tvoj koncept pokaže kot managable) je utopija.

Pa še glede kodaka. Ni primerljivo z EV. Digitalna fotografija je bila cenejša, in je zahtevala manj infrastrukture kot analogna (insfrastruktura so v bistvu računalniki, ki pa so bili poceni potrošna roba že pred uveljavitvijo digitalne fotografije okoli leta 1998-1999). Pri EV imaš obraten problem - stvar je mnogo dražja (že za mizerijo, kot jo ti imenuješ, Tesla je itak off the chart za 98% svetovne populacije) in infrastrukture še ni.

Nadomestiti osebni prevoz z EV zahteva povečanje trenutne električne proizvodnje za skoraj 40%, plus potrebno je narediti tisoče, kaj tisoče, desettisoče, polnilnih postaj (in imeti dovolj energije tam). Problem ni tako trivialen kot misliš, morda v EU res elektrika ni problem, ampak poglej recimo kak Cali, kjer imajo redukcije poleti, zaradi slabega sistema, že če vsi klime prižgejo. Zdaj pa dodaj k temu +100% špice zaradi EV-jev. Elektro sistem gre v 3 pisane marjetice, takoj.

WarpedGone ::

Ni primerljivo z EV. Digitalna fotografija je bila cenejša, in je zahtevala manj infrastrukture kot analogna (insfrastruktura so v bistvu računalniki, ki pa so bili poceni potrošna roba že pred uveljavitvijo digitalne fotografije okoli leta 1998-1999).

Ja, digitalna fotografija je bila bol "enostaven prehod" pa je vseeno kralj fotografije enostavno zaHebal oziroma zaspal. Sej ne, da se nebi ubadali z digitalnimi aparati. Imel so celo razvite prototipe etc ampak so enostavno računal "še vsaj 7 let tega ne bo". Pa je bilo v roku par let, kodak pa brez ornk aparata.

Danes je tu resen samo Tesla. Kolk manjka, da recimo samsung začne delat svoje EVje? Itak je že v navezi z renaultom in na kitajskem prodaja avte pod imenom samsung (recimo SM7). Zravn daš samsungove baterije in maš ogromnega igralca, ki bi lahko na trg pljuval dodatne stotisoče EVjev letno. Vse kar manjka je odločitev vodstva samsunga. Tehniko imajo danes komplet.

Pričakujem da se bo to slejkoprej zgodilo. Stari bodo sanjali stare sanje, na trgo bo vstopilo še par novih igralcev in odžrlo tržni delež, kar bo stare pahnilo v propad.

tesla sam po sebi tega ni zmožen, je pa zmožen služiti kot svetilnik, da obstaja potica, katero stari ne znajo pojest - EVji bodo zaželjeni, ICE ne več.

narediti tisoče, kaj tisoče, desettisoče, polnilnih postaj

Ja, s tem se tolažijo veliki ICE dinozavri. Kako je to težko in še dolgo nebo. Ampak ne vidijo da gledajo skozi oči bencina. Že vsaj 70 let ima vsaka hiša električni priključek. Polovica obstoječih garaž tudi. Pa kaj potem če je samo 3kW, avto ma čas celo noč da se nakaplja nekaj skupaj. Če hočeš več, nabaviš več. Ko bo folk to skapiral, bo end-game za bencin in za stare dinozavre ki stavijo "tega še X let ne bo".

Tesla enostavno postavlja svoje lastno omrežje, ki že danes zadošča za potovanje kamorkoli po evropi. Doma filaš na lastnem priključku, če ne v hiši pa v garaži.

Stari so očitne, a za večino še vedno nevidne. Njihova škoda.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
240 / 1194
»»