Forum » Igre » Hellgate: London
Hellgate: London
Tr0n ::
Hmm, to pa cudno, da se ni teme za tale spil. :)
Razvijalci so ex-Blizzardovci in sicer tole je en tak svez FPS/TPS akcijski RPG v stilu Diablota, vendar 3D. Veliko posasti, mape in layout je vedno drugacen, veliko raznolikosti pri itemih in orozjih. Vsekakor ena izmed najbolj pricakovanih iger za PCja.
Uradna stran
E3 2k6 Gameplay Demo
Ostali trailerji
Razvijalci so ex-Blizzardovci in sicer tole je en tak svez FPS/TPS akcijski RPG v stilu Diablota, vendar 3D. Veliko posasti, mape in layout je vedno drugacen, veliko raznolikosti pri itemih in orozjih. Vsekakor ena izmed najbolj pricakovanih iger za PCja.
Uradna stran
E3 2k6 Gameplay Demo
Ostali trailerji
- spremenilo: Tr0n ()
madviper ::
Glede na trailer, ki je bil že nekaj časa nazaj objavljen na Bug DVD-ju, bo to noro dober špil. Rad bi videl, kako se stvar obnese v resnici.
Kdaj točno izide?
Kdaj točno izide?
I'd like to do something crazy!
Saladin ::
Če se ne bo dalo izognit tretjeosebnemu pogledu, bom razočaran.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Shuli ::
Po ss. obstajata prvoosebni in tretjeosebni. Ampak že igro pošteno dolgo vlečejo naokoli in zavlačujejo z izidom.
Tr0n ::
In ze pocasi prihajajo na plan nove EA "ideje". Multiplayer komponenta bo kot zgleda placljiva.
Thx, but no thx.
Thx, but no thx.
ahac ::
Ah. Potem ga pa brišem z moje liste nakupov za letos.
Bom pa samo single player igral (seveda piratsko).
Bom pa samo single player igral (seveda piratsko).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tr0n ::
Datum izida: EU - 2. november, ZDA - 31. oktober, PC.
Press Release
Jesen bo kot zgleda polna novih AAA spilckov. :)
Press Release
Jesen bo kot zgleda polna novih AAA spilckov. :)
m.i.h.a. ::
ja in kaj je narobe, če odpre temo za igro?
če pač tebi ne paše določen špil še ne pomeni da je "shit".....ob tako argumentiranem postu ti privoščim, da ti ga mod izbriše
ontopic:
jp baje da je demo danes upam le, da se tejle blizzardovi fantje zavedajo navala folka na nove težko pričakovane demote in na bodo postregli s kakšnim torrentom....sicer dvomim, ampak wow updejti lepo in učinkovito šibajo preko torrentov (za 8mio množico itak nič drugega ne pride v poštev )
špil je sicer plačljiv, ampak lahko igraš tudi brezplačno le "malce" okrnjeno verzijo
če pač tebi ne paše določen špil še ne pomeni da je "shit".....ob tako argumentiranem postu ti privoščim, da ti ga mod izbriše
ontopic:
jp baje da je demo danes upam le, da se tejle blizzardovi fantje zavedajo navala folka na nove težko pričakovane demote in na bodo postregli s kakšnim torrentom....sicer dvomim, ampak wow updejti lepo in učinkovito šibajo preko torrentov (za 8mio množico itak nič drugega ne pride v poštev )
špil je sicer plačljiv, ampak lahko igraš tudi brezplačno le "malce" okrnjeno verzijo
* Elite subscribers pay $9.95 a month
* 24/7 phone- and internet-support
* No (server) queues for elite subscribers, with preference over non-paying customers
* 3 chars per account for non-elites, 12 for elite-customers
* Elite subscribers can store up to 40 items (instead of 20 for non-subscribers), which can be accessed from any char in an account-wide item vault.
* Visible distinction from other players. Elite subscribers are recognisable from their equipment and may trade subscriber-only equipment to other elite subscribers.
* VIP-Shuttles to remote areas
* Housing and founding of guilds are enabled for subscribers. Elite subscribers may attain officer/leader priviledges within their guild.
* Elite subscribers have access to additional game modes, including Hardcore mode.
* Elite subscribers and non-subscribers can play with each other.
* Costs actually depend on where you live. Subscription fees in the Asian market will cost considerably less, in accordance to the market conditions and expectations of the players and local publishers within the region.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m.i.h.a. ()
m.i.h.a. ::
blah....demo bo v petek, torej jutri
And for gamers who can’t wait until Halloween to get their Demon-slaying on, Flagship Studios is releasing a singleplayer demo this Friday, October 19th.
ahac ::
Congratulations! You've been selected to be part of an elite group to help test Hellgate: London, the highly-anticipated Action-RPG from Flagship Studios!
Zgleda, da so danes velik beta invajtov poslal. Verjetno vsem, ki smo se prijavil pa nismo prej prišli notr. Za ostale bo pa navadn demo (dost manjši download).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Longinus ::
wir sind die herscher,wir sind die sklaven
wir sind uber all, wir sind nirgends
wir sind die herscher der purpurnen fluse
wir sind uber all, wir sind nirgends
wir sind die herscher der purpurnen fluse
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Longinus ()
Tr0n ::
Se nekaj mirrorjev.
http://www.actiontrip.com/files/demos/hellgatelondon.phtml
http://computergames.ro/en/downloads/viewitem/id/9448/name/hellgate-london-demo.html
http://www.fileplanet.com/176044/170000/fileinfo/Hellgate:-London-Demo
http://www.gamershell.com/news/42597.html
http://www.fileshack.com/file.x/11298/Hellgate:+London+Demo
http://www.actiontrip.com/files/demos/hellgatelondon.phtml
http://computergames.ro/en/downloads/viewitem/id/9448/name/hellgate-london-demo.html
http://www.fileplanet.com/176044/170000/fileinfo/Hellgate:-London-Demo
http://www.gamershell.com/news/42597.html
http://www.fileshack.com/file.x/11298/Hellgate:+London+Demo
Tr0n ::
Je kr ok hack & slash oz. point & shoot. Vse skupaj deluje malce zapusceno, osamljeno. Instance so dokaj majhne in omejene, vsaj te v demotu.
Kr fun no, ceprav me sam demo ni kaj prida navdusil.
Kr fun no, ceprav me sam demo ni kaj prida navdusil.
m.i.h.a. ::
mene je pusti hladnega, žal
pričakoval sem več...dobil pa navadno šetanje iz ene sobe v drugo in vračanje, kvesti so čisto tipični, pač fentaj to n prinesi to, fentaj toliko teh, fentaj toliko drugih,...
dokaj zahtevna zadeva, čeprav grafično ne deluje nič posebnega, ni nekega bolj prostega šetanja, hodiš od enega konca do drugega, vmes sekaš kar ti pred nos skoči, ko prideš do konca se obrneš in šetaš nazaj
skratka kr'nekaj...vsaj demo je meni kr beden
pričakoval sem več...dobil pa navadno šetanje iz ene sobe v drugo in vračanje, kvesti so čisto tipični, pač fentaj to n prinesi to, fentaj toliko teh, fentaj toliko drugih,...
dokaj zahtevna zadeva, čeprav grafično ne deluje nič posebnega, ni nekega bolj prostega šetanja, hodiš od enega konca do drugega, vmes sekaš kar ti pred nos skoči, ko prideš do konca se obrneš in šetaš nazaj
skratka kr'nekaj...vsaj demo je meni kr beden
ahac ::
Ja... še ena igra, ki se bo prodajala zarad hype in ne kvalitete.
Vsaj prvih nekaj levelov v beti me ni navdušil. Je pa boljš kot Tabula Rasa.
Vsaj prvih nekaj levelov v beti me ni navdušil. Je pa boljš kot Tabula Rasa.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
BoLhCa ::
Demo mi ne deluje.. prvo me je odpeljalo na microsoft stran, naj si snamem neki hotfix, sm si ga snel, inštaliral, restartal, pa vseeno ne deluje... sad.gif Špil zalaufaš in samo začne utripat ekran, cel črn. sicer potem lahko prideš v meni igre, s kombinacijo ctrl+alt+delete in lahko štimaš optionse, vendar ko daš start game, loada, potem pa spet črn utripajoč ekran in nikakor ne zalaufa:(
Probal sm vse fore Viste, run as admin, compatibility mode, DEP,...
Svašta v glavnm~
Ima kdo podoben problem?
Probal sm vse fore Viste, run as admin, compatibility mode, DEP,...
Svašta v glavnm~
Ima kdo podoben problem?
BoLhCa ::
Jst imam trenutno zadnje official gonilnike se pravi 163.69, tako da bom probal ko pridem domov menjati gonilnike in bom videl. to bi bilo super, če bi bilo samo to krivo.
Lp
EDIT: copy/paste .pdf za 163.75 "Improved compatibility for The Way It’s Meant To Be Played™ game titles:
BioShock, Crysis, Enemy Territory: Quake Wars, Hellgate: London, and
World in Conflict."
Tako da smo optimistični
Lp
EDIT: copy/paste .pdf za 163.75 "Improved compatibility for The Way It’s Meant To Be Played™ game titles:
BioShock, Crysis, Enemy Territory: Quake Wars, Hellgate: London, and
World in Conflict."
Tako da smo optimistični
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BoLhCa ()
BoLhCa ::
Fantje našel sm napako=) Kriva je bila... RESOLUCIJA sedaj dela, za komentar špila bom raje še malo počakal, bi pa rekel samo to, da je swordmaster dosti dosti boljši od marksmena, vsaj po igranju. Grafika? dokaj kulj, sam res ne štekam zakaj kuri tok resourcov... Premalo pokaže za kolikor požre, no pa sej ni bitn.
špil bom preigral, to je sigurno.
=)
špil bom preigral, to je sigurno.
=)
ahac ::
Zdaj, ko se je beta končala, lahko rečem, da sem razočaran.
Zdi se da avtorji hočejo čim manj dela z contentom. Od instanc sem videl samo 3 tipe: podzemno, kanalizacijo in zunanjost (cesta in hiše) + muzej (ki ni bil random generated). Ampak z tega jim je uspelo naredit cel kup instanc, ki vse izgledajo popolnoma enako. Glede na to, da se generirajo na random nikoli niso popolnoma enake, ampak to še ne pomeni, da je kaj raznolikosti. Vse kar sem delal je bilo, da sem hodil po nekih prehodih in pobijal monsterje. Še celo questi so vsi čisto generični "pobij 10 tagrdih" in bedasti. Razloge zakaj moraš pobit 10 tagrdih ti NPC razloži v 10 ali 20 stavkih pri čemer moraš za vsakega kliknit "next". Click spam ftw.
Glede na to, da se vse dogaja v instancah bi lahko dodal kaj bolj dinamičnega, recimo da bi se pridružil skupini NPCjev, ki se bojujejo proti monsterjem ali pa vsaj kakšen escort quest.
Torej že samo z enim likom preigraš enake instance po večkrat (edina razlika je, da se malo drugače imenujejo) potem pa tukaj pride še ena genialnost... skillov se ne da resetirat ali vsak izbrisat enega po enega. Vsak lvl dobiš eno točko, ki jo vložiš v skille. To je v redu, ampak problem nastane, če hočeš skill samo testirat ali če se zmotiš. Kaj ti ostane v tem primeru? Lvlat nov char.
Očitno pričakujejo, da bodo igralci imeli po ogromno likov samo zato, da bodo testiral različne skille. Ravno v tem je tudi fora naročnine: navaden uporabnik dobi 3 char slote za multiplayer, "elite" uporabnik pa 24.
Torej hočejo, da plačujem naročnino zato, da bom nonstop preigraval isto igro? A so nori? Kot sem rekel že pri samo enem charu vse skupaj postane ponavljajoče in dolgočasno. Questi so pa tudi narejeni tako, da lahko narediš vse. Naslednjič torej delaš popolnoma iste queste.
Heh.. ne vem kaj je fora "reputationa" z "mesti". Za vsak končan quest dobiš reputation. Ok.. to je tako tudi v drugih igrah. Ampak glede na to, da ni noben problem naredit čisto vse queste bo verjetno vsakdo pri vsakem preigravanju prišel do čisto enakega reputationa. No, mogoče pri max lvl dobiš kakšne repetable queste in podobno, ampak zakaj mi dajejo rep za vsako mini vasico že zdaj, ko od njega nimam nič?
Z naročnino se menda dobi tudi redne update. Ampak glede na to kar sem videl bi rekel, da je njihov plan za dodaten content tak: narediš 5 tekstur in 10 (enakih) questov, špil pa z tega generira 10 novih random instanc.
Monsterji so pa itak povsod enaki. Sicer z lvlanjem gor prihajajo novi, ampak ti se pomešajo med stare tako, da ni občutka raznolikosti.
Je pa fun za igrat. Poklici so zanimivi, itemov je veliko, z "craftingom" se da tudi naredit dobre iteme.
Za preigrat single player sigurno bo, ampak za online naročnino pa ne vidim smisla, razen če bi si želel imet po 5 charov vsake classe (yea, right...)
btw. Beta je imela tudi ogromno bugov. Špil se je nonstop sesuval (kar je sploh fun, ker te to vrže z instance in resetira queste), friend lista ni delala, z chatom so bili problemi, nekateri mobi so se zatikal v zraku, igralčev lik se je zatikal na tleh, itd, ...
Določene so z zadnjim patchem (po koncu US bete) menda popravil, ampak vseeno se mi zdi, da tik pred izidom takih bugov ne bi smelo bit.
Zdi se da avtorji hočejo čim manj dela z contentom. Od instanc sem videl samo 3 tipe: podzemno, kanalizacijo in zunanjost (cesta in hiše) + muzej (ki ni bil random generated). Ampak z tega jim je uspelo naredit cel kup instanc, ki vse izgledajo popolnoma enako. Glede na to, da se generirajo na random nikoli niso popolnoma enake, ampak to še ne pomeni, da je kaj raznolikosti. Vse kar sem delal je bilo, da sem hodil po nekih prehodih in pobijal monsterje. Še celo questi so vsi čisto generični "pobij 10 tagrdih" in bedasti. Razloge zakaj moraš pobit 10 tagrdih ti NPC razloži v 10 ali 20 stavkih pri čemer moraš za vsakega kliknit "next". Click spam ftw.
Glede na to, da se vse dogaja v instancah bi lahko dodal kaj bolj dinamičnega, recimo da bi se pridružil skupini NPCjev, ki se bojujejo proti monsterjem ali pa vsaj kakšen escort quest.
Torej že samo z enim likom preigraš enake instance po večkrat (edina razlika je, da se malo drugače imenujejo) potem pa tukaj pride še ena genialnost... skillov se ne da resetirat ali vsak izbrisat enega po enega. Vsak lvl dobiš eno točko, ki jo vložiš v skille. To je v redu, ampak problem nastane, če hočeš skill samo testirat ali če se zmotiš. Kaj ti ostane v tem primeru? Lvlat nov char.
Očitno pričakujejo, da bodo igralci imeli po ogromno likov samo zato, da bodo testiral različne skille. Ravno v tem je tudi fora naročnine: navaden uporabnik dobi 3 char slote za multiplayer, "elite" uporabnik pa 24.
Torej hočejo, da plačujem naročnino zato, da bom nonstop preigraval isto igro? A so nori? Kot sem rekel že pri samo enem charu vse skupaj postane ponavljajoče in dolgočasno. Questi so pa tudi narejeni tako, da lahko narediš vse. Naslednjič torej delaš popolnoma iste queste.
Heh.. ne vem kaj je fora "reputationa" z "mesti". Za vsak končan quest dobiš reputation. Ok.. to je tako tudi v drugih igrah. Ampak glede na to, da ni noben problem naredit čisto vse queste bo verjetno vsakdo pri vsakem preigravanju prišel do čisto enakega reputationa. No, mogoče pri max lvl dobiš kakšne repetable queste in podobno, ampak zakaj mi dajejo rep za vsako mini vasico že zdaj, ko od njega nimam nič?
Z naročnino se menda dobi tudi redne update. Ampak glede na to kar sem videl bi rekel, da je njihov plan za dodaten content tak: narediš 5 tekstur in 10 (enakih) questov, špil pa z tega generira 10 novih random instanc.
Monsterji so pa itak povsod enaki. Sicer z lvlanjem gor prihajajo novi, ampak ti se pomešajo med stare tako, da ni občutka raznolikosti.
Je pa fun za igrat. Poklici so zanimivi, itemov je veliko, z "craftingom" se da tudi naredit dobre iteme.
Za preigrat single player sigurno bo, ampak za online naročnino pa ne vidim smisla, razen če bi si želel imet po 5 charov vsake classe (yea, right...)
btw. Beta je imela tudi ogromno bugov. Špil se je nonstop sesuval (kar je sploh fun, ker te to vrže z instance in resetira queste), friend lista ni delala, z chatom so bili problemi, nekateri mobi so se zatikal v zraku, igralčev lik se je zatikal na tleh, itd, ...
Določene so z zadnjim patchem (po koncu US bete) menda popravil, ampak vseeno se mi zdi, da tik pred izidom takih bugov ne bi smelo bit.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
Po 17 letih...
Hellgate: Redemption announced for console, PC - new game in Hellgate: London franchise by original creator
https://www.gematsu.com/2024/03/hellgat...
Hellgate: Redemption announced for console, PC - new game in Hellgate: London franchise by original creator
https://www.gematsu.com/2024/03/hellgat...
BoLhCa ::
Hahaha, sem kar po blendal sedaj k sem vidu da je nekdo odgovoril v tej temi. Ja super, morda bo pa ok, sej nek elementu so mel kul
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | MythosOddelek: Igre | 2592 (1726) | Meizu |
» | Najboljše igre (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8055 (6336) | Azzi |
» | Enemy Territory: Quake Wars (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5729 (4196) | strictom |
» | Najbolj pričakovane igre leta 2007Oddelek: Igre | 3367 (2394) | opeter |
» | Dark Messiah of Might & Magic (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4224 (3065) | m0LN4r |