» »

BotNet

BotNet

BigWhale ::

Tisti 'avtonomni'botnet me je malo zrajcal. Doma cepim na bolniski in imam malo casa, pa sem se spravil pisat nekaj podobnega. ;)

Torej, Bot je postavljen v 3D prostor poljubnih koordinat, ki jih inicializiram ob ustvarjanju vesolja. Kaj bot zna (bo znal),

kloniranje, znal se bo klonirati na neko poljubno mesto v vesolju (poljubno zato, ker v bistvu na nek nacin simuliram racunalnisko mrezo), pred kloniranjem bo preveril, ce je na tistem prostoru ze kak bot, ce ni, se bo kloniral.

povezovanje, prvi bot, ki je postavljen v prostor, je glavni bot, ko se zacne klonirati ostane z vsemi kloni povezan, ce povezava na kaksni tocki pade, potem se kloni zacnejo povezovati med seboj in ustvarjati miniaturne bot mreze. Ko se 'srecata' dva bota, se zmenita kdo bo vodja in odslej nastopata kot mreza, ce srecata se kaksno mrezo, se zmenijo kdo bo vodja in se zdruzijo in tako naprej, dokler se spet ne doseze neka koherentnost.

trenutno je zamisljen 'algoritem' kloniranja kar nek semi-random, dokler stvari ne dodelam kolikor toliko, potem nameravam probavati se s kaksnimi 'ograjami' v prostoru kjer bo samo ena luknja skozi katero se bo dalo priti in tako naprej.

Za zacetek je dovolj, vse skupaj bo najbrz zgledalo kot malo bolj advanced 'game of life', bomo videli do kje bo prisla zadeva in cesa vsega se bo dalo botov naucit.

darkolord ::

Glavni bot je povezan z vsemi, al samo s 'childi' (in potem oni s svojimi) ?

para! ::

Kako napreduje zadeva? :>
Death before dishonor!

BigWhale ::

Darko,

Se nisem prisel tako dalec, da bi to skodiral. Razmisljam o tem, da bi vsak bot nosil podatke o vseh botih. Tako bi bilo iskanje drugih botov precej lazje. Zaradi 'varnosti' bi pa te podatke drzal izkljucno v botovem ramu.

Para,

Ravno zdaj kodiram kloniranje... ;)

snow ::

Boš mel kako lepo vizualizacijo?

Tudi za winse?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

BigWhale ::

Za vizualizacijo sedaj skrbijo qDebug() klici... ;) Bom najprej vse nakodiral, potem pa o vizualizaciji studiral.

Za winse, mnja, bo kar multiplatform, ker delam v C++ in nekaj malenkosti v Qt4.1. Tako, da s prevajanjem na Win ne bi smelo biti problemov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Teleportacija-prihodnost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16630884 (27497) energetik
»

Igre na srečo in ne-na-srečo

Oddelek: Loža
193869 (2420) preem
»

Kaj programirati? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
676080 (3720) BigWhale
»

Avtonomni botnet z 1,5 milijona (asimiliranih) računalnikov

Oddelek: Novice / Varnost
465344 (3695) Matevžk
»

Razbito omrežje 100.000 "zombijev"

Oddelek: Novice / Varnost
485620 (4177) fahrenGONE

Več podobnih tem