Forum » Programiranje » BotNet
BotNet
BigWhale ::
Tisti 'avtonomni'botnet me je malo zrajcal. Doma cepim na bolniski in imam malo casa, pa sem se spravil pisat nekaj podobnega. ;)
Torej, Bot je postavljen v 3D prostor poljubnih koordinat, ki jih inicializiram ob ustvarjanju vesolja. Kaj bot zna (bo znal),
kloniranje, znal se bo klonirati na neko poljubno mesto v vesolju (poljubno zato, ker v bistvu na nek nacin simuliram racunalnisko mrezo), pred kloniranjem bo preveril, ce je na tistem prostoru ze kak bot, ce ni, se bo kloniral.
povezovanje, prvi bot, ki je postavljen v prostor, je glavni bot, ko se zacne klonirati ostane z vsemi kloni povezan, ce povezava na kaksni tocki pade, potem se kloni zacnejo povezovati med seboj in ustvarjati miniaturne bot mreze. Ko se 'srecata' dva bota, se zmenita kdo bo vodja in odslej nastopata kot mreza, ce srecata se kaksno mrezo, se zmenijo kdo bo vodja in se zdruzijo in tako naprej, dokler se spet ne doseze neka koherentnost.
trenutno je zamisljen 'algoritem' kloniranja kar nek semi-random, dokler stvari ne dodelam kolikor toliko, potem nameravam probavati se s kaksnimi 'ograjami' v prostoru kjer bo samo ena luknja skozi katero se bo dalo priti in tako naprej.
Za zacetek je dovolj, vse skupaj bo najbrz zgledalo kot malo bolj advanced 'game of life', bomo videli do kje bo prisla zadeva in cesa vsega se bo dalo botov naucit.
Torej, Bot je postavljen v 3D prostor poljubnih koordinat, ki jih inicializiram ob ustvarjanju vesolja. Kaj bot zna (bo znal),
kloniranje, znal se bo klonirati na neko poljubno mesto v vesolju (poljubno zato, ker v bistvu na nek nacin simuliram racunalnisko mrezo), pred kloniranjem bo preveril, ce je na tistem prostoru ze kak bot, ce ni, se bo kloniral.
povezovanje, prvi bot, ki je postavljen v prostor, je glavni bot, ko se zacne klonirati ostane z vsemi kloni povezan, ce povezava na kaksni tocki pade, potem se kloni zacnejo povezovati med seboj in ustvarjati miniaturne bot mreze. Ko se 'srecata' dva bota, se zmenita kdo bo vodja in odslej nastopata kot mreza, ce srecata se kaksno mrezo, se zmenijo kdo bo vodja in se zdruzijo in tako naprej, dokler se spet ne doseze neka koherentnost.
trenutno je zamisljen 'algoritem' kloniranja kar nek semi-random, dokler stvari ne dodelam kolikor toliko, potem nameravam probavati se s kaksnimi 'ograjami' v prostoru kjer bo samo ena luknja skozi katero se bo dalo priti in tako naprej.
Za zacetek je dovolj, vse skupaj bo najbrz zgledalo kot malo bolj advanced 'game of life', bomo videli do kje bo prisla zadeva in cesa vsega se bo dalo botov naucit.
BigWhale ::
Darko,
Se nisem prisel tako dalec, da bi to skodiral. Razmisljam o tem, da bi vsak bot nosil podatke o vseh botih. Tako bi bilo iskanje drugih botov precej lazje. Zaradi 'varnosti' bi pa te podatke drzal izkljucno v botovem ramu.
Para,
Ravno zdaj kodiram kloniranje... ;)
Se nisem prisel tako dalec, da bi to skodiral. Razmisljam o tem, da bi vsak bot nosil podatke o vseh botih. Tako bi bilo iskanje drugih botov precej lazje. Zaradi 'varnosti' bi pa te podatke drzal izkljucno v botovem ramu.
Para,
Ravno zdaj kodiram kloniranje... ;)
snow ::
Boš mel kako lepo vizualizacijo?
Tudi za winse?
Tudi za winse?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
BigWhale ::
Za vizualizacijo sedaj skrbijo qDebug() klici... ;) Bom najprej vse nakodiral, potem pa o vizualizaciji studiral.
Za winse, mnja, bo kar multiplatform, ker delam v C++ in nekaj malenkosti v Qt4.1. Tako, da s prevajanjem na Win ne bi smelo biti problemov.
Za winse, mnja, bo kar multiplatform, ker delam v C++ in nekaj malenkosti v Qt4.1. Tako, da s prevajanjem na Win ne bi smelo biti problemov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Teleportacija-prihodnost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 30884 (27497) | energetik |
» | Igre na srečo in ne-na-srečoOddelek: Loža | 3869 (2420) | preem |
» | Kaj programirati? (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 6080 (3720) | BigWhale |
» | Avtonomni botnet z 1,5 milijona (asimiliranih) računalnikovOddelek: Novice / Varnost | 5344 (3695) | Matevžk |
» | Razbito omrežje 100.000 "zombijev"Oddelek: Novice / Varnost | 5620 (4177) | fahrenGONE |