Forum » Strojna oprema » R580 počasi prihaja
R580 počasi prihaja
jest10 ::
RC14 predlaga naj za R580 odpremo novo temo. Torej jo dajmo
Za začetek ta link. Če ima kdo še kako novejšo stvar, pa naj kar prilima.
Za začetek ta link. Če ima kdo še kako novejšo stvar, pa naj kar prilima.
jest10 ::
Torej glavna razlika med R520 in R580:
R520 ima 16 cevovodov in 16 P shader enot.
R580 pa 16 cevovodov in 48 P shader enot.
Razlika je. Vseeno pa to ni 32 cevovodov, kot se je sprva govorilo
R520 ima 16 cevovodov in 16 P shader enot.
R580 pa 16 cevovodov in 48 P shader enot.
Razlika je. Vseeno pa to ni 32 cevovodov, kot se je sprva govorilo
Good Guy ::
govori se tudi da tudi če bi imeli 16 pipc več ne bi prineslo večje hitrosti!
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
jest10 ::
Daj pokaži mi kekca, ki je to rekel? Vsak lolek ve, da je ta izjava bedarija.
Ja na 800x600 in na 2GHz celeronu res ne bi bilo kakšne razlike. Vendar ta kartica ni namenjana za igranje na takih ločljivostih.
R580 je malo izboljšani R520 in vsak cevovod več bi se poznal.
Ja na 800x600 in na 2GHz celeronu res ne bi bilo kakšne razlike. Vendar ta kartica ni namenjana za igranje na takih ločljivostih.
R580 je malo izboljšani R520 in vsak cevovod več bi se poznal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
RC14 ::
No lepo da se je odprla nova tema o tej kartici, saj je kartica tik pred vrati, no vsaj tako se govori.
Da pa dodatnih 16 pipic ne bi nič doprineslo k večji hitrosti je pa res ena velika laž. No, k večji hitrosti mogoče res ne bi kaj veliko prineslo, bi pa bila dosti manjša izguba FPS-jev pri večjih ločljivostih in 4AA. To se očitno tako govori, ker pač ATi spet ne more narediti kartico z več cevovodi. No, sicer pa je R580 "le" izpeljanka iz R520. Bo treba počakat na R600.. Sam res zanimivo, še X1800XT je komaj dobavljiva, pa že R580 pred izzidom. hmhm...
Bomo videli, koliko bodo prispevali tile dodatni pixel shaderji, upam da veliko.
Lp
Da pa dodatnih 16 pipic ne bi nič doprineslo k večji hitrosti je pa res ena velika laž. No, k večji hitrosti mogoče res ne bi kaj veliko prineslo, bi pa bila dosti manjša izguba FPS-jev pri večjih ločljivostih in 4AA. To se očitno tako govori, ker pač ATi spet ne more narediti kartico z več cevovodi. No, sicer pa je R580 "le" izpeljanka iz R520. Bo treba počakat na R600.. Sam res zanimivo, še X1800XT je komaj dobavljiva, pa že R580 pred izzidom. hmhm...
Bomo videli, koliko bodo prispevali tile dodatni pixel shaderji, upam da veliko.
Lp
Senitel ::
16 pipelineov in 700MHz spravi fillrate na 11,2G pixlov na sekundo. Pri resuluciji 1600x1200 je na zaslonu "borih" 1920000 pik. Grafična lahko pri taki hitrosti zapolnjevanja pikslov preriše kompleten zaslon 5833x v sekundi! Zakaj hudiča bi to rabil!?
Od povečevanja fillrate-a že lep čas ni nobene koristi! Edina fora je, da je tudi hitrost pixel shaderjev posredno odvisna od števila cevovodov za izris pik. Lahko pa se hitrost pixel shaderjev poveča tudi na druge načine. Lahko ločiš pixel shaderje od preostanka cevovoda tako kot G70, ki ima 24 pixel shader enot in 16 ROP enot (tisto kar se šteje za "pipco"). Ali pa v pixel shaderje vstaviš ekstra logiko tako kot G70 in R580. R520 s stališča same pixel shader arhitekture ni čisto nič hitrejši od R420. Da bo R580 šel v to smer se ve že lep čas, tudi to 16 cevovodov in 3 pixel shader ALU-je na cevovod se ve že lep čas (ampak folk pač ne posluša ).
NV40: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična ali 2 aritmetični) (*)
R420: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična)
G70: 16 ROP, 24 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična ali 2 aritmetični)
R520: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična)
G71: 16 ROP, 32 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična ali 2 aritmetični) (**)
R580: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 4 operacije na na pixel shader (1 teksturiranje + 3 aritmetične (***))
(*) - S tem da posamezna enota ni sposobna izvajati vseh ukazov, šele kombinacija obeh nudi kompleten nabor. Ena enota tako ne zna seštevat, medtem ko druga ne zna množit.
(**) - Me bo kdo poslušal, al bo spet šok čez dva meseca?
(***) - Te tri aritmetične operacije gotovo ne bodo kar poljubne, ampak bo situacija podobna kot pri NV40. Torej šele vse tri enote skupaj nudijo celoten nabor ukazov.
To se samo še pomnoži s frekvenco in dobiš neko cifro ki precej dobro odraža hitrost GPU-ja. O G80 in R600 je pa malo nehvaležno ugibat, zaradi unified shader arhitekture.
Od povečevanja fillrate-a že lep čas ni nobene koristi! Edina fora je, da je tudi hitrost pixel shaderjev posredno odvisna od števila cevovodov za izris pik. Lahko pa se hitrost pixel shaderjev poveča tudi na druge načine. Lahko ločiš pixel shaderje od preostanka cevovoda tako kot G70, ki ima 24 pixel shader enot in 16 ROP enot (tisto kar se šteje za "pipco"). Ali pa v pixel shaderje vstaviš ekstra logiko tako kot G70 in R580. R520 s stališča same pixel shader arhitekture ni čisto nič hitrejši od R420. Da bo R580 šel v to smer se ve že lep čas, tudi to 16 cevovodov in 3 pixel shader ALU-je na cevovod se ve že lep čas (ampak folk pač ne posluša ).
NV40: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična ali 2 aritmetični) (*)
R420: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična)
G70: 16 ROP, 24 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična ali 2 aritmetični)
R520: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična)
G71: 16 ROP, 32 pixel shaderjev, 2 operaciji na pixel shader (1 teksturiranje + 1 aritmetična ali 2 aritmetični) (**)
R580: 16 ROP, 16 pixel shaderjev, 4 operacije na na pixel shader (1 teksturiranje + 3 aritmetične (***))
(*) - S tem da posamezna enota ni sposobna izvajati vseh ukazov, šele kombinacija obeh nudi kompleten nabor. Ena enota tako ne zna seštevat, medtem ko druga ne zna množit.
(**) - Me bo kdo poslušal, al bo spet šok čez dva meseca?
(***) - Te tri aritmetične operacije gotovo ne bodo kar poljubne, ampak bo situacija podobna kot pri NV40. Torej šele vse tri enote skupaj nudijo celoten nabor ukazov.
To se samo še pomnoži s frekvenco in dobiš neko cifro ki precej dobro odraža hitrost GPU-ja. O G80 in R600 je pa malo nehvaležno ugibat, zaradi unified shader arhitekture.
Good Guy ::
najbooje da vprašamo ATI-ja glede vseh teh pipc in tega shita
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
jest10 ::
Torej se bo sedaj še toliko bolj poznalo za katero grafično bo napisana kakšna igra.
bedno
bedno
Senitel ::
rovtar: Ja pa vprašaj ATI-jevce kako je s temi pipcami... Sam o R580 ti ne bodo povedal nič.
jest10: To sploh ni res. Driverji lahko preurejajo shaderje kakor jim paše. Z DirectX 10 bojo pa samo dobil shader v HLSL obliki in ga prevedli glih kakor jim bo pasal. Ni iger, ki bi bile pisane za posamezno grafično kartico, sam treba vedet, da se recimo GeForce 6800 in Radeon X800 v nekoliko različnih situacijah znata obnašat zlo zlo različno. Recimo GeForce se v primeru, ko se izračunava sence obnaša tako kot da bi imel 32 cevovodov (tipičen primer Doom 3). V Half-Life 2 se pa še zlo močno vidi, da je programirana za mnogo starejše grafične in je razmerje med teksturiranjem in aritmetiko tako, da je arhitektura GeForce-a ravno tolk efektivna kot Radeonova. Radeon pa ima višje frekvence...
jest10: To sploh ni res. Driverji lahko preurejajo shaderje kakor jim paše. Z DirectX 10 bojo pa samo dobil shader v HLSL obliki in ga prevedli glih kakor jim bo pasal. Ni iger, ki bi bile pisane za posamezno grafično kartico, sam treba vedet, da se recimo GeForce 6800 in Radeon X800 v nekoliko različnih situacijah znata obnašat zlo zlo različno. Recimo GeForce se v primeru, ko se izračunava sence obnaša tako kot da bi imel 32 cevovodov (tipičen primer Doom 3). V Half-Life 2 se pa še zlo močno vidi, da je programirana za mnogo starejše grafične in je razmerje med teksturiranjem in aritmetiko tako, da je arhitektura GeForce-a ravno tolk efektivna kot Radeonova. Radeon pa ima višje frekvence...
mtosev ::
Zdaj se res nesplača kupit R520 če pride R580.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Senitel ::
Preurejanje shaderja se zgodi, ko se shader prevede iz "DX jezika" v "hardware jezik" in ne med vsakim poganjanjem shaderja posebej.
RC14 ::
In se kaj ve, kdaj naj bi prišel DX10 , oz kdaj naj bi grafe podpirale DX10 ?
Ja Rovtar, sej ko bo R580 zunaj,se ti ga tudi ne bo splačalo vzet, ker bo dobavljiv lih tja do poletja, pol bo pa že R600 napovedan. .
Res se sedaj ne splača vzet R520, če pa je tik pred vrati R580, ki bo spet hitrejši no, žal tudi dražji.
Cena R580 bo pa, pomojem nekak takšna kot je sedaj cena X1800XT oz mogoče rahlo dražja (pri nas okoli 180-200k), tej X1800XT bo pa padla cena. Še kakšno leto ali dve, pa bodo najhitrejše kartice stale pol miljona. Res super.
Lp
Ja Rovtar, sej ko bo R580 zunaj,se ti ga tudi ne bo splačalo vzet, ker bo dobavljiv lih tja do poletja, pol bo pa že R600 napovedan. .
Res se sedaj ne splača vzet R520, če pa je tik pred vrati R580, ki bo spet hitrejši no, žal tudi dražji.
Cena R580 bo pa, pomojem nekak takšna kot je sedaj cena X1800XT oz mogoče rahlo dražja (pri nas okoli 180-200k), tej X1800XT bo pa padla cena. Še kakšno leto ali dve, pa bodo najhitrejše kartice stale pol miljona. Res super.
Lp
Senitel ::
DirectX 10 bo prišel v končni verziji ven skupaj z Windows Vista (in samo za Visto), torej enkrat do konca leta 2006. Grafične kartice s podporo DirectX 10 bodo verjetno zunaj s koncem poletja (G80, R600).
speed machine ::
No, ko je že toliko govora o DirectX10, je tukaj filmček, ki prikaže del njegovih zmogljivosti.
At the PDC Microsoft Conference, CryTek, developers of Far Cry, released a movie which shows some of the capabilities of the Cry Engine under DirectX 10 API: dynamic day/night cycle, fully interactive enviroments, sunrays and diffuse transmission, real time soft shadows, soft particles, interactive/destructrible enviroments, volumetric clouds, advanced shader technology.
At the PDC Microsoft Conference, CryTek, developers of Far Cry, released a movie which shows some of the capabilities of the Cry Engine under DirectX 10 API: dynamic day/night cycle, fully interactive enviroments, sunrays and diffuse transmission, real time soft shadows, soft particles, interactive/destructrible enviroments, volumetric clouds, advanced shader technology.
//
Fury ::
Sam kok to hypajo.. to lahko 99% naredis pod DX9... sam pac rabjo neki za pokazat. Je pa res da bojo takrat mocnejse graficne in bo lahko mal bl advanced gfx.. sam isti kurac a pod DX9 al DX10.
DX10 bo predvsem izboljsal stvari na strani nas game developerjev in dodal le par bombonckov za end userja.
DX10 bo predvsem izboljsal stvari na strani nas game developerjev in dodal le par bombonckov za end userja.
Good Guy ::
evo grafično sm dobu zdej rabim sam še to vse skupi dat (adpater prvo na servis nest)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Good Guy ()
JIM22 ::
rovtar kakšne maš ti probleme z tem kompom. Dej mal se znajd.
Digitalni marketing, nastop na spletu v naročnikovem imenu.
Vsi na FB pridružite se itVision :)
Vsi na FB pridružite se itVision :)
Good Guy ::
:D
ja adapter je skurjen in zdej čakam da mi pošljejo novega!
ja adapter je skurjen in zdej čakam da mi pošljejo novega!
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Malce ugibanja o R600Oddelek: Strojna oprema | 1356 (1109) | Senitel |
» | Marca dve novi grafični kartici ATI-jaOddelek: Novice / Grafične kartice | 3151 (2672) | m_2501 |
» | R520 in njegovi derivati (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Strojna oprema | 29412 (17397) | Shark-357 |
» | Nvidia z GeForce 7800 GTX 512 spet na vrhuOddelek: Novice / Grafične kartice | 5485 (4133) | AngelOfDeath |