Forum » Elektrotehnika in elektronika » Načrt električnega vezja
Načrt električnega vezja
_Dejan_ ::
Pozdravljeni,
Rabil bi shemo vezja, ki ko dobi signal 12V(cca 1s) da na izhodu 12V za cca.2-3s prav tako pa mora tudi ko zgubi ta signal(napetost pade na 0V) dati na izhodu 12V za cca. 2-3s. Kako se sploh reče takšnemu vezju?
Hvala vsem za pomoč.
LP,_Dejan_
Rabil bi shemo vezja, ki ko dobi signal 12V(cca 1s) da na izhodu 12V za cca.2-3s prav tako pa mora tudi ko zgubi ta signal(napetost pade na 0V) dati na izhodu 12V za cca. 2-3s. Kako se sploh reče takšnemu vezju?
Hvala vsem za pomoč.
LP,_Dejan_
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Monster ::
...das en tranzirstor za vklop .. pa en kondenzator ko ti lahko drzi zadevo 3s? :)
Ka zaboga...
_Dejan_ ::
hm kako?
Bazo tranzistorja vežem na vhod12V, kolektor na 12V emitor pa uporabm kot izhod? Vzporedno vežem en kondenzator? In to pol drži par sekund. Sej to za vklop bi še šlo brez tranzistorja. Sam kaj pa ko pade signal na 0V? Maš narisano kakšno vezje?
Bazo tranzistorja vežem na vhod12V, kolektor na 12V emitor pa uporabm kot izhod? Vzporedno vežem en kondenzator? In to pol drži par sekund. Sej to za vklop bi še šlo brez tranzistorja. Sam kaj pa ko pade signal na 0V? Maš narisano kakšno vezje?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Dejan_ ()
_Dejan_ ::
Noben ne zna pomagat?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Brane2 ::
Takega vezja ne boš kar tako našel.
Treba ga je narediti. Raje povej, za kaj to rabiš- čisto možno je, da se da to veliko lažje narediti ob dodatnih informacijah.
Treba ga je narediti. Raje povej, za kaj to rabiš- čisto možno je, da se da to veliko lažje narediti ob dodatnih informacijah.
On the journey of life, I chose the psycho path.
_Dejan_ ::
To vezje rabim za krmiljenje motorčkov za centralno zaklepanje. Alarmna naprava pa daje na izhodu signal ki je dolg cca. 0,5s ali pa ob vklopu 12V ob izklopu 0 V (tako sem jaz mislil imete). Motorčke sm mislu vklapljat z relejem in 4imi diodami in sem to že probal in deluje. Ker ima vsak motorček porabo cca. 1,5A se mi je zdela ta rešitev še najboljša.V poštev bi prišlo tudi takšno vezje ki bi ob pulzu dolgemu 0,5s dalo na motorčke 12V in ob naslednjem pulzu -12V in to za prbližno 1-2s.Upam da vam bo zdej lažje razumeti zadevo.
LP,_Dejan_
LP,_Dejan_
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
radiator ::
Nakaj si cilal sem si kar mislil. Samo še vedno čisto ne razumem kakšen signal dobiš.
Si mogoče mislil tako:
ko je vhod 12v za 1s ali več naj bo izhod 12V za 2-3s. Potem ko bo šel vhod nazaj na 0V naj bo izhod -12V za 2-3s.
Si mogoče mislil tako:
ko je vhod 12v za 1s ali več naj bo izhod 12V za 2-3s. Potem ko bo šel vhod nazaj na 0V naj bo izhod -12V za 2-3s.
Kaj je jutri že bilo?
Azrael ::
Ne vem za kateri alarm iščeš podatke, jaz sem spomladi iskal priklop za alarm Sikura A11 in naletel na tole stran.
Skratka to kar iščeš verjetno zna narediti že alarm sam, vendar rabiš podatke kako - katere žice moraš spojiti skupaj.
Skratka to kar iščeš verjetno zna narediti že alarm sam, vendar rabiš podatke kako - katere žice moraš spojiti skupaj.
Nekoč je bil Slo-tech.
_Dejan_ ::
Alarm je drugače bil mišljen kot hišni alarm...
glede izhoda ko pritisnem gumb na dalinjcu dobim na izhodu za 0,5s +12V in po tem času pade na 0V in alarm se vklopi. Za izklop alarma spet pritisnem gumb na dalinjcu in na izhodu dobim isti signal ki izklopi alarm. Zdele pa moram narediti enektroniko za odpiranje in zapiranje vrat. In sicer tako da ko se alarm vklopi dobi motorček +12v in ko se izklopi dobi -12V trajat pa mora cca. 2s nato se mora izklopit(ker bi drugače izpraznili akumulator). Zdele razumete kaj mislim?
glede izhoda ko pritisnem gumb na dalinjcu dobim na izhodu za 0,5s +12V in po tem času pade na 0V in alarm se vklopi. Za izklop alarma spet pritisnem gumb na dalinjcu in na izhodu dobim isti signal ki izklopi alarm. Zdele pa moram narediti enektroniko za odpiranje in zapiranje vrat. In sicer tako da ko se alarm vklopi dobi motorček +12v in ko se izklopi dobi -12V trajat pa mora cca. 2s nato se mora izklopit(ker bi drugače izpraznili akumulator). Zdele razumete kaj mislim?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
radiator ::
Eh zdaj pa vem kaj rabiš.
Ker sem "dober človek" bom ti zvečer naredil nekaj takega :)
Ne samo da ti izprazni akumulator. Motorčki bi crknili. No fajn je če so v motorčkih končna stikal ker potem res veš če se je zaklenlo ali ne.
Ker sem "dober človek" bom ti zvečer naredil nekaj takega :)
Ne samo da ti izprazni akumulator. Motorčki bi crknili. No fajn je če so v motorčkih končna stikal ker potem res veš če se je zaklenlo ali ne.
Kaj je jutri že bilo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: radiator ()
_Dejan_ ::
radiator: Res hvala za pomoč. Motorčke drugače že imam in nimajo notri končnih stikal...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
_Dejan_ ::
radiator si že kej spacal? No ko boš dej shemo sem gor al pa mi pošlji na MAIL
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
radiator ::
Malo sem v gužvi.... Bom nekaj spacal. Ti pa si že išči nek H bridge, kje imaš PWM in direction vhod. Pa tokovno omejitev. stv mot x 1,5A si napisal + 30% :)
Kaj je jutri že bilo?
reber ::
No da ne boste toplo vodo pogruntal, motorčke za CZ se krmili "na mus" z releji, rabiš dva releja z izmeničnim kontaktom in nobene diode, razen tistih paralelno z tuljavico releja. Motorčki ne rabijo stikal, ker se ustavijo ko pridejo do konca, vlečejo sicer nekje okoli 5A toka vsak motorček, tako da je skupaj kar nekaj toka.
Tisti alarm ki ga imaš, oziroma njegov izhod ne bo kaj prida, ker nikoli ne boš vedel kako in kaj in če ti zadeva pade iz sinhronizacije se zna zgoditi da bo CZ delal ravno obratno, torej odklenil ko bo alm vklopljen. Treba je ta alm (alarm) odpreti in iz njega potegniti signale za vklopljeno in izklopljeno, oziroma en signal, ki bo stalen + ko bo alm vklopljen in 0 ko bo alm izklopljen, ali pač obratno, saj se to da potem upoštevat. Potem rabiš monostabilni multivibrator ( to ti iščeš) ki bo prožen samo s pozitivnim robom impulza, tisti signal tudi invertiraš da dobiš dva signala ki sta si nasprotna, na ta dva signala vežeš monostabil in na to še izhodni del ki krmili releje.
Za tiste ki znamo je to simpl k pasulj, za tiste ki pa ne znate je pa to raketa. Tolk o tem, da se tut s kšnim mikrokontrolerjem .... možnosti pa je toliko kolikor je domišljije.
Sheme pa nimam pri roki, včasih sem to veliko delal, sedaj pa ne več, bolj izjemoma.
Tisti alarm ki ga imaš, oziroma njegov izhod ne bo kaj prida, ker nikoli ne boš vedel kako in kaj in če ti zadeva pade iz sinhronizacije se zna zgoditi da bo CZ delal ravno obratno, torej odklenil ko bo alm vklopljen. Treba je ta alm (alarm) odpreti in iz njega potegniti signale za vklopljeno in izklopljeno, oziroma en signal, ki bo stalen + ko bo alm vklopljen in 0 ko bo alm izklopljen, ali pač obratno, saj se to da potem upoštevat. Potem rabiš monostabilni multivibrator ( to ti iščeš) ki bo prožen samo s pozitivnim robom impulza, tisti signal tudi invertiraš da dobiš dva signala ki sta si nasprotna, na ta dva signala vežeš monostabil in na to še izhodni del ki krmili releje.
Za tiste ki znamo je to simpl k pasulj, za tiste ki pa ne znate je pa to raketa. Tolk o tem, da se tut s kšnim mikrokontrolerjem .... možnosti pa je toliko kolikor je domišljije.
Sheme pa nimam pri roki, včasih sem to veliko delal, sedaj pa ne več, bolj izjemoma.
radiator ::
Dobro releje smo uporabljali pred 5 leti. Zadevo pa se da rešit tudi enostavneje kot ti praviš. Pa zakaj bi se motorčki stavli ko pridejo do konca? Te ki sem jaz do zdaj videl (Opel, Renoult, Nissan, BMW, neki od forstingera) se nobeni niso ustavli in če ga pustiš na štromu ga spečeš. So pa vsi imeli notri stikala v katerem položaju je. Da veš če je avto odklenjen ali zaklenjen in da zna odklenit/zaklenit ko delaš s klučom.
To je en simpl način
Je pa res problem da lahko pade iz sinhronizacije. In če greš po tisti signal ga daš na direction od H bridge-a in si zmagal :) :)
Na hitro sem našel LMD 18200 T je pa res da se z tem ne ukvarjam in jih ne poznam. Če bi jaz delal bi si naredil z HEXFET-i samo tu še rabiš nekaj stvari.
To je en simpl način
Je pa res problem da lahko pade iz sinhronizacije. In če greš po tisti signal ga daš na direction od H bridge-a in si zmagal :) :)
Na hitro sem našel LMD 18200 T je pa res da se z tem ne ukvarjam in jih ne poznam. Če bi jaz delal bi si naredil z HEXFET-i samo tu še rabiš nekaj stvari.
Kaj je jutri že bilo?
reber ::
Releje smo res uporabljali pred 5 leti, pa več tudi, pa danes tudi, sploh pa za enostavne in zanesljive stvari, pa poceni tudi. Me prav zanima kako bo zdržal en H bridge tok 4 motorčkov ??? pa da bo zadeva poceni. Nikakor. releji pa pika, pa nč bat, noben motorček ne bo zgoru ko pride do konca pa bo še kr štrom na njem in skoz njega, ker so motorčki tko narejeni in dimenzionirani. Da bo pa motorček imel moč, navor in to, mu pa moraš dovajat tok brez omejitve, če ne dela za en drek. Pa da ne bo zadeva ven iz sinhronizacije, je treba tist alarm odpret in iz njega potegn uporaben signal. Tko se dela, ne pa kr nekej površno. Pa ne bomo zdej o tem kolk sem jest centralnih zmontirov pa naredu, po mojih načrtih ... pa zanesljiv delajo že po 7-8 let z releji seveda in brez stikal. Stikala pa so na motorčkih ponavad samo spredaj da z njimi sprožiš centralno zaklepanje če je naključ in ne na daljinca, ali pa oboje, ker tist stikal je narejen tko da preklop nekje na sred in je to za en drek definicija odklenjeno/zaklenjeno, ker ni nujno da drži, sploh če je mehansko malo čudno zmontirano.
Od tega se razlikujejo samo profesionalni zaklepalni mehanizmi ki so že tko original v avtih. Tukaj pa se gre govora za navadne motorčke, po vsej verjetnosti za univerzalne motorčke. To je važn, ane?
Od tega se razlikujejo samo profesionalni zaklepalni mehanizmi ki so že tko original v avtih. Tukaj pa se gre govora za navadne motorčke, po vsej verjetnosti za univerzalne motorčke. To je važn, ane?
_Dejan_ ::
No da se še jst malo uglasim
Krmilu bom 2 motorčka (kasneje mogoče zraven še za prtljažnik)
No imam 2 vezja eno je alarm drugo pa je daljinska kontrola.
In sicer alarm rabi za vklop/izklop remote signal 12V dolžine cca. 1-2s.
Na daljinski kontroli pa lahko spreminjam izhod: pulz(0.5s, 5s, 30s) in stalni signal (ob vklopu 12V ob izklopu 0V ali obratno). To moram nekako zkombinirat da bo pravilno delovalo. Motorčki se ko dosežejo svoje končno stanje ne izklopijo in zato bi izpraznili akumulator. Če bi se izklopli nebi mel takšnih problemov saj sem vezje z releji ze naredu in deluje (samo brez 4ih diod ne deluje) Ti motorčki rabijo 1,5A (možno pa je tudi da tudi moj A-meter narobe kaže) Motorčki so od proizvajalca SPAL.
Krmilu bom 2 motorčka (kasneje mogoče zraven še za prtljažnik)
No imam 2 vezja eno je alarm drugo pa je daljinska kontrola.
In sicer alarm rabi za vklop/izklop remote signal 12V dolžine cca. 1-2s.
Na daljinski kontroli pa lahko spreminjam izhod: pulz(0.5s, 5s, 30s) in stalni signal (ob vklopu 12V ob izklopu 0V ali obratno). To moram nekako zkombinirat da bo pravilno delovalo. Motorčki se ko dosežejo svoje končno stanje ne izklopijo in zato bi izpraznili akumulator. Če bi se izklopli nebi mel takšnih problemov saj sem vezje z releji ze naredu in deluje (samo brez 4ih diod ne deluje) Ti motorčki rabijo 1,5A (možno pa je tudi da tudi moj A-meter narobe kaže) Motorčki so od proizvajalca SPAL.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
radiator ::
Važno je to da bo delalo. Človek ma kaj ma.
Najlažje in njacenje pa bo itak način da gre na odpad in iz enega avta ven zmontira door lock unit in bo delalo tak kot treba.
No glede relejev. Če delaš s temi stvarmi in z avti boš vedel da se relji opuščajo ker so pač slabi. Včasih res druga ni blo pa se je releje jemalo. Drgače pa ti en bogi IRFZ44N zdrži 50A (160A pulsed), ki ga kupiš za 500sit tak da glede bridge-a se ni treba bati. Samo pravega je teba vzet ali pa zlotat. Releji pa imajo pri takem toku problem. Predvsem pri vklopu in izklopu. Pa še zvonijo (EMI auch) kar vnaša v elektromehnaski sistem nezaželjene sunke navora in se vse skup prej sklumpa.
No to da pa ti motorčki ne crknejo pa ni res. Pravkar prejšnji teden so klegu na laguni vsi zgoreli ker je elektronika zatajila (pač renault) in jih je pustla nekaj časa pod štromom. A si ti kdaj vzel narazen to škatlico in pogledal kako ti motorčki, ki so notri zgledajo. To je takšno kot v tapoceni avtomobilčku na daljinsko :). Mene je kar šokiralo ko sem to prvič razmontiral.
In če si ti delal takšne centralke, da so motorčki vedno pod štromom potem si res delal hude svinjarije. Ampak mislim da tega nisi delal.
Najlažje in njacenje pa bo itak način da gre na odpad in iz enega avta ven zmontira door lock unit in bo delalo tak kot treba.
No glede relejev. Če delaš s temi stvarmi in z avti boš vedel da se relji opuščajo ker so pač slabi. Včasih res druga ni blo pa se je releje jemalo. Drgače pa ti en bogi IRFZ44N zdrži 50A (160A pulsed), ki ga kupiš za 500sit tak da glede bridge-a se ni treba bati. Samo pravega je teba vzet ali pa zlotat. Releji pa imajo pri takem toku problem. Predvsem pri vklopu in izklopu. Pa še zvonijo (EMI auch) kar vnaša v elektromehnaski sistem nezaželjene sunke navora in se vse skup prej sklumpa.
No to da pa ti motorčki ne crknejo pa ni res. Pravkar prejšnji teden so klegu na laguni vsi zgoreli ker je elektronika zatajila (pač renault) in jih je pustla nekaj časa pod štromom. A si ti kdaj vzel narazen to škatlico in pogledal kako ti motorčki, ki so notri zgledajo. To je takšno kot v tapoceni avtomobilčku na daljinsko :). Mene je kar šokiralo ko sem to prvič razmontiral.
In če si ti delal takšne centralke, da so motorčki vedno pod štromom potem si res delal hude svinjarije. Ampak mislim da tega nisi delal.
Kaj je jutri že bilo?
reber ::
Ne vem na koga tole leti, verjetno tudi name, zato:
Dolžina impulza na motorček je cca 1 sekunda, dovolj da preklopi in zategne. Kot univerzalne motorčke sem uporabljal SPAL. Kolikor je meni znano, ni crknil noben motorček, zmontiral pa sem jih več kot 120 motorčkov, kar znese najmanj 30 montaž s 4 motorčki, ker pa je bilo precej tudi takih na 2 vrata, je bilo montaž več. Poleg tega sem zmontiral še vsaj toliko modulov v avte ki so že imeli centralno zaklepanje. Moduli so bili izdelani doma po lastnih načrtih, prav tako daljinci. Milsim, da je bilo večino narejeno strokovno in dobro, glede na to da nisem imel reklamacij. Reklamacije so sicer bile, vendar po krivdi uporabnikov, ko so pokvarili daljinc. Razbit in razmajan daljinc pa slabo dela, če sploh dela, ponavadi ne. Sedaj se z mnotažami ne ukvarjam več, ker se mi ne da šravfat po avtih in razdirat vrata in to, sicer pa ni več povpraševanja, ker večina avto CZ že ima. Vgrajujem samo še module za tiste ki nimajo daljinsko CZ.
Dolžina impulza na motorček je cca 1 sekunda, dovolj da preklopi in zategne. Kot univerzalne motorčke sem uporabljal SPAL. Kolikor je meni znano, ni crknil noben motorček, zmontiral pa sem jih več kot 120 motorčkov, kar znese najmanj 30 montaž s 4 motorčki, ker pa je bilo precej tudi takih na 2 vrata, je bilo montaž več. Poleg tega sem zmontiral še vsaj toliko modulov v avte ki so že imeli centralno zaklepanje. Moduli so bili izdelani doma po lastnih načrtih, prav tako daljinci. Milsim, da je bilo večino narejeno strokovno in dobro, glede na to da nisem imel reklamacij. Reklamacije so sicer bile, vendar po krivdi uporabnikov, ko so pokvarili daljinc. Razbit in razmajan daljinc pa slabo dela, če sploh dela, ponavadi ne. Sedaj se z mnotažami ne ukvarjam več, ker se mi ne da šravfat po avtih in razdirat vrata in to, sicer pa ni več povpraševanja, ker večina avto CZ že ima. Vgrajujem samo še module za tiste ki nimajo daljinsko CZ.
_Dejan_ ::
reber: Tudi jaz imam Spal motorčke in sicer na embalaži piše:
Spal
Actuator
attuatore
(p) 37000007
(q) 1
In se ne izklopijo. Ne boš verjel malo prej se mi je en skuril ker sem mel na njem 30s napajanje. Lepo to ne? Kako pa naj naredim da bo dolžina impulza 1S? Maš kakšno vezje?
Spal
Actuator
attuatore
(p) 37000007
(q) 1
In se ne izklopijo. Ne boš verjel malo prej se mi je en skuril ker sem mel na njem 30s napajanje. Lepo to ne? Kako pa naj naredim da bo dolžina impulza 1S? Maš kakšno vezje?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
_Dejan_ ::
no da tema ne bo zamrla, jst še vedno nisem uspel rešiti zadeve in me zanima če ima še kdo kašno rešitev?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DC motor z visokimi vrtljajiOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3670 (2838) | T0RN4D0 |
» | Tezava s tranzistorjemOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1883 (1575) | Pyr0Beast |
» | motorček ki oscilira ?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1802 (1627) | Azrael |
» | Nekašno vezje...Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1810 (1465) | Pyr0Beast |
» | Katero elektronko naj uporabimOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2247 (1758) | neoto |