» »

T-2: Informacije

T-2: Informacije

Temo vidijo: vsi
««
122 / 236
»»

butrca ::

Meni je na oddaljenosti 1700m zračne ter 2400m po kablu še vedno delovalo vsaj 4/1, če je bil dober dan pa kar 9/1, tko da morajo bit parice res zelo zelo slabe!

grex ::

antonijaa točno to je tisto, v kar se ne mislim spuščati.
Meni je vseeno, kdo je kriv in kdo ne. Vseeno ali so parice, napeljava ali škratki iz devete dežele. Dejstvo pa je, da se izgovarjajo eden na drugega, ko kaj ne dela. In to ni profesionalen odnos.

Ja res je,. nekateri so s T2 ZELO zadovoljni, drugi pa ravno nasprotno. In po mojem mnenju se kvaliteta trgovca vidi točno takrat, ko stvari ne tečejo gladko (najsi bo to vračilo pokvarjenega izdelka, popravilo le-tega ali pa ureditev nedelujočega omrežja).
In kadar stvari niso funkcionirale se T2 nikoli ni dobro izkazal - enega posta ni tukaj, kjer bi z začetka nezadovoljen uporabnik pohvalil intervencijo T2.

antonija ::

@grex: tocno temu se rece ignoranca. Ce si ti "dovolil" telekomu skrbeti za tvojo barkeno infrastruktura to tud pod razno ni problem T2. Ce si 5x stukal parico po bajti je to spet tvoj problem. Ce telekom ovira _tvoj_ VDSL prikljucek je to tvoj problem.

Vedno imas pa na voljo vsaj dve moznosti: Obnasas se kot priden slovencek in pustis monopolistu da dela kar hoce (ker to ni tvoj problem), ali si pa zrihtaj cenejsi in hitrejsi net ki (vsaj pri meni) dela bolje kot na kablu (ADSL nisem nikoli imel).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

NavadniNimda ::

Grex - nekaj je zadnje cajte govora, da bo telekom poskrbel, da popuca problematične parice, kot se spodobi za državno lastnino. Saj nima dosti dela - vse spoje od centrale do modema mora odšraufat, zbrusit stran zelenega volka in čvrsto nazaj prišraufat. Potem bodo tudi tisti, ki so na meji delovanja (ali čez!) spet povezljivi s stabilnim in močnim signalom!

Seveda bodo vse zamere do telekoma pozabljene, ko tole uresničijo!:|

Zgodovina sprememb…

butrca ::

Iz Nimdinih ust v Dremljeva ušesa :D
Da se bi le uresničilo, pa da VDSL2 res pride spomladi.

grex ::

Vedno imas pa na voljo vsaj dve moznosti: Obnasas se kot priden slovencek in pustis monopolistu da dela kar hoce (ker to ni tvoj problem), ali si pa zrihtaj cenejsi in hitrejsi net ki (vsaj pri meni) dela bolje kot na kablu (ADSL nisem nikoli imel).


Torej naj jaz opravim dolžnost podjetja T2 in grem tožit zlobnega monopolista. Če podpišeš pogodbo s T2 in ga pooblastiš za vse te stvari, se nimam jst s Telekomom KAJ pogovarjat - tako bi se vsaj moglo fer podjetje obnašat. Če pa T2 zlobnemu monopolistu ne more do živega (kar pomeni, da se lahko jaz javno zažgem pa ne bo nč pomagalo) bi bilo vsaj to fer od njega, da pazi, da ti ne proda nečesa, kar ne more (bilo kdo kriv) zagotoviti.

In kaj od T2 slišiš (sedaj poznam 2 takšna primera osebno): Pokličte telekom! (??!!????!), vaša napeljava je zanič (NOW they tell you!), smo dali naprej, vas pokličemo! (in potem nič).

Ne vem kaj bi po tvoje bilo pravo "nepridno slovensko" obnašanje... ni mi jasno.

grex ::

anotnija ne me narobe razumet, zavedam se da je veliko ljudi zelo zadovoljnih s T2 (tudi moj najboljši prijatelj), ampak to se zgodi, kadar je vse ok.
Če ni vse ok, T2 kar naenkrat ni več tako ustrežljiv.
In kadar ni vse ok je EDINI, ki ti lahko stroškovno učinkovito pomaga T2 sam. Vse ostalo že zahteva odvetnike, te ma pa telekom boljše.

MiranRxx ::

Kdo pa je kriv v primeru da t2 priblizno pol leta dela se kar. Tudi Tv slika je dobra. Po ponovni prikljucitvi ,a slika zmrzuje, veckrat kckasata, nekateri kanali so veckrat crni itn.
To je nas primer, ko je bil t2 za nekaj mesecev izklopljen, zaradi zivljena v tujini. Po ponovnem priklopu, pa so se zacele te tezave. Reklamiral na t2 , sedaj pa cakamo.

janko771 ::

Zanima me zdej naj bi rok se izteku za poizvedbo novih vdsl central . Kdaj se potem pričakuje da bodo te centrale usposobljene.
lp
jest

NavadniNimda ::

Jutri ali pojutrišnjem bo znano kaj več o možnosti teh central. Potem je pa takole: od 3 mesece pa vse tja do 6 za izgradnjo, priklop, namestitev opreme T-2 in testiranje. Te stvari niso hec.:|

shock ::

Hočeš reč da če bo šlo vse po načrtu, bo telekom zgradil v 9 mescih?

NavadniNimda ::

Po mojem bo prej kdo tko po mizi udaru, da bodo vse une marmorne obloge na fasadi popadale dol z bajte. Beseda "nova fasada" dobi popolnoma nove dimenzije!:D

Dobra vest za nove uporabnike T-2: od danes je NOVIM naročnikom, ki so se prijavili prek Elektronske prijave po 14:30 uri, možno spremljati svoj postopek pridobitve T-2 storitev (VDSL, optika) preko Servisnih strani!8-)

ne_kdo ::

a se komu ni deloval net danes med 17.00 in 17.30 ?

lp

Hardstyle ::

Meni! >:D

Nagi Bator ::

Enako meni! Lokacija MB
Mi pa v zadnjih par tednih zna past linija za 5-10 minut ponoci po 24:00. Se zgodi recimo 1do2x na teden. Jezen;(

shock ::

Mogoče imajo nadgradnje a na to pa ni noben pomislil?:\

ne_kdo ::

shock samo nadgradnja sistema se ponavadi dela ponoči ko ni veliko uporabnikov online in ni taka škoda kot pa to čez dan. bomo že potrtpeli sam mal moteče je to bilo ne :) sicer pa brez nadgradnje ni napredka oz izboljšav. :)

lp

sakal84 ::

eh...jaz sem tudi moral klicati telekom takoj na zacetku - narocil sem 10/2 (in ga dobil ze novembra lani); delalo mi je priblizno 6/0,5 in sem se zajbaval s telekomom, so sli zamenjat parico al whatever so ze nardil in je delalo 10/2 6,7 mesecev. potem pa na 1x spet 6/0,5 , klical sem miljonkratm komaj so nekako spravli na 10/1, vec kot to ma ni sanse... in zaj mam 10/1 ze ene 3,4 mesce... res ni mi jasno kako da je lahko delalo perfektno tako dolgo, potem na 1x pa je vse v ku*cu. Seveda se mi tudi TV slika kocka, po telefonu se je pa na case nemogoce zgovarjati, ampak noben ne more naresti nicesar... loh po glavi skacem okol njihovga staba. PODN!

Vens ::

Ali kdo ve kako nastaviti kodo za daljinski upravljalec na novem AMINOT-u (Aminet130).

Na starem aminotu je bilo: TV tipka + Ok.
Vsaj pri meni to ne deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vens ()

;-) ::

a se komu ni deloval net danes med 17.00 in 17.30 ?


Meni in dvem kolegom v Slovenski Bistrici.

Tale T-2 je res mal zamujen ej. Varnost mi prestavljajo iz srednje na nizko že celo večnost;(( Sem jih danes poklical, so rekli v roku treh dneh:\

Malkec ::

EWEER si posal dopis?
/* Xaser 3 * 939 dual sata 2 * Opti165 (ccb1e0608mpmw) @2933 MHZ*/
/*TT 120 * X800 XL *1GB Transcend pc 3200 * MAxtor 160 GB SATA II /

;-) ::

Ja 7. 12 sam sem poslal v MB, ker nikjer na strani ne piše kam je treba-vsaj jaz nisem zasledil.

Danes jih pokličem, pa so rekli da so včeraj prejeli...mislim ej sej pa nism poslal okol ekvatorja 2x. In da naj počakam še vsaj 3 delovne dni8-O Mislim, jst bom propadu tačas:D

Wolverine ::

kaj je še kdo mogoče dobil dvojni položnici za november?
Wolverine-entertaining special effects masterpiece:)

;-) ::

Malkec hvala, če si ti mel slučajo prste vmes.

konrad ::

Ja dubu sm 2 položnici za november.. kr neki..

@LOL ::

Jaz takenako. Verjetno tiskarski škrat.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Brane2 ::

Imam eno vprašanje za T-2 personal tu. Nanaša se na papirologijo.

Opravičujem se vnaprej, ker ga postavljam javno, a preko vaših "kontaktov" enostavno drugače ne gre. Lahko se samo pogovorim s študentko, ki prosledi vprašanje dalje, odgovora pa ni.

O.K. V kratkem, zgodba, ki me tišči:

- prvi račun, ki sem ga dobil od T-2, je bil previsok. Vseboval je storitve, ki mi jih sploh ne morete zagotavljati. Pač naročeni paket v pogodbi je bil glede na razmere nerealno visok in že ob priklopu je bilo rečeno, da mi boste zaračunali to, česar je modem sposoben, kar je vsekakor manj kot IIRC 20/10 iz pogodbe na 2+ km

- račun sem _po_nasvetu_vaše_podpore_ zavrnil in plačal nesponi znesek (IIRC 9 kSIT od 20+ kSIT ali nekaj takega). Pri tem se mi je zdelo čuden nasvet "plačaj nesporni znesek", ker jaz lahko plačam kot firma samo uradno ponudbo, račun itd, ne morem pa plačevati kot gospodinja na živilskem trgu, kar tako brez papirjev. Ampak nisem hotel delati težav, ko jih je T-2 imel itak prepolno in sem si rekel O.K. saj bodo poslali novi račun (tega pa stornirali, saj sem ga zavrnil !).

- čez par mesecev dobim opomin zaradi neplačanega računa ! Ja, točno tistega, za katerega so mi sami rekli, naj ga zavrnem in katerga sem dejanjsko pisno zavrnil ! In ne samo to. T-2 sploh ni imel pripomb na to zavrnitev ! Po zakonu imaš časa 8 dni, da se odzoveš. Ker se niso odzvali par mesecev, je bilo razumno pričakovati, da nimajo pripomb !

- par mesecev za tem dobim v podpis dobropis za račun, ki sem ga uradno zavrnil ! In ne samo to, začnejo se klici in buzoriranja, da "to moram potrdit". Zakaj hudiča naj potrdim dobropis na neveljaven račun ?

-danes me pokliče študentka _S_PRIKRITE_ŠTEVILKE_(zasebni klic) in mi začne grozit, da če ne plačam une razlike, me bodo s 1.1.07 odklopili.
Pri tem je ne zanima kako in kaj, ne ve nič o plačilih in zadevi, pravi samo tako da če denarja ne bo, me z novim letom dol butnejo. Vse komplet, telefon,TV, net.

-vmes sem maljonkrat klical in poskušal dobiti računovodkinjo, vse zaman. Vedno se je vse ustavilo pri "helpdesku". Nek T-2 strokovnjak na helpdesku mi je celo svetoval, da kopijo pripomb in ugovora pošljem v Maribor, ker da je v LJ še nered. Zato sem jih poslal tudi tja.

Enkrat me je celo poklical nekdo, ki se je predstavil kot računovodkinja. Ko sem ji razložil problem, je rekla, da bo poklicala nazaj. Nakar dobim tisti "dobropis" po pošti in se poskusim pogovoriti z njo. Vse zaman, niso mi dali niti njene številke. Seveda tudi dobropisuradno zavrnem in prosim za pogovor, da to uredimo. Od takrat se sploh nismo še slišali.


Moja vprašanja:

- od kdaj je praksa, da se telefonska računovodkinje skriva ? ODKAR SEM PRIKLOPLJEN ( sedaj bo eno leto, sem eden od prvih), nisem uspel dobit njene številke. Kot vidim v filmih, to prakticirajo edino kaki kokainski karteli, mafija itd. V SLO nisem naletel še na eno firmo (tudi najmanjše garaže), kjer se ne bi uspel pogoovriti z osebo, zadolženo za izdajo faktur itd !

-kako je možno, da take "izterjave" delajo študentje z anonimnih številk ? Resno, nisem še videl poštenega enega podjetja, ki bi pri tovrstnih klicih SKRIVALO številke, s katerih kliče. Sem imel presenetljivo podobne pogovore z različnimi kriminalci v stilu "prinesi denar v lokal XYZ čez pol ure, sicer..."

-kako naj klicani ve, s kom se pogovarja, če ni številke klicatelja ? Kako naj jaz vem, da se dejanjsko pogovarjam z nekiom na T-2 in me ne kliče kdo iz lastnega veselja ?

-vi resno pričakujete, da stranke urejajo svoje probleme z irelevantnimi ljudmi ? Za kaj je lahko odgovoren v T-2 nekdo, ki dela preko študentskega servisa in o čem se lahko pogovrjam z njim ? A študente mogoče pooblaščate za podpisovanje uradnih dokumentov ? Kaj se lahko s tako študentko zmenim ? Bi se vam zdelo prav, da vam jaz ob takih vaših klicih zagrabim prvega mimoidočega, mu plačam pir in ga poprosim,d a se pogovori z vami ?

- osnova dobrih odnosov je sporazumno urejanje nasprotij. Kako jih lahko sporazumno uredim, če se ne morem pogovoriti z nikomer (kljub VELIKO klicem in tudi nekaj osebnim obiskom skozi teh tričetrt leta !), ki je podpisnik ali pooblaščenec za knjigovodske zadeve v T-2 ?

-kako je z ZVOP ? Kako lahko vsak anonimen študent, ki sem mi niti noče predstavit, brska po mojih podatkih ?


Da se razumemo: meni ni tako bistvena tista razlika. Ja, ni mi ravno vseeno zanjo, ker koneckoncev o takih izdatkih pa nič ne piše v reklamnih brošurah T-2. Če bi bilo samo to, bi jo pač priložil ostalim extra stroškom, ki sem jih imel s T-2 ( rezervni kupljen modem, kupe kilometrov za vožnjo pokvarjene ali narobe nastavljene robe gor in dol itd).

Mori me:

- da me sili računovodski/študentski del T-2ja v dejanja, ki so po mojem globokem prepričanju protizakonita (proti ZDDV recimo)

- da me ponižujejo študentje, ki v bistvu ne odločajo ničemer

- lahkotnost izjave "aha, sedaj imaš pa vse pri nas. Ne bomo se pogovarjali o korektnosti in zakonu. Plačaj tole kakor veš in znaš ( ne zanima nas, kaj bo tvoja računovodkinja rekel na tole) sicer ti odklopimo vse. Ne boš imel niti telefona, preko katerga bi se pritožil"
Če te je kdo sposoben tako odklopiti, je to jasen znak, da nujno rabiš nekega drugega partnerja.

- da ni javno dostopne točke, ki jo imajo vsa spodobna podjetja, ki bi se jo dalo kontaktirati in ki bi bila ustrazno pooblaščena za reševanje tovrstnih problemov.


Kak komentar zaposlenega na T-2 ? :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Če ni bilo razvidno iz posta. Ne moti me toliko tista razlika. Moti me sumljivost tega početja in poniževanje.

Če bi lahko človeško spregovoril besed ali dve z nekom relevantnim v T-2 in bi ta rekel nekaj v stilu "Care, frko mamo. Dej nam žvet, prosim. Evo, izdamo ti papir, da tisti naš račun še vedno velja, ti se pa strinjaš s tem, da ga zavedeš ( in torej s tem ne boš v davčnem prekršku), seveda ob tem izpušiš DDV nam na ljubo, nato pa še podpišeš tisti dobropis", bi z 99,9% verjetnosti naredil to in te stroške pač dal na kup tistih neuradnih stroškov, ki jih ni v T-2 ceniku, ampak jebat ga, a saj pri T-1 tudi ni šlo brez njih...
On the journey of life, I chose the psycho path.

alienalien ::

Sicer ne vem samo firmo imaš pa ne poznaš osnov reklamiranja. Račun če ti je dostavljen previsok se nikoli ne poravna le delno ampak se ga v celoti zavrne in skupaj z obrazložitvijo pošlje na T-2, kjer potem prejmeš pravilni račun katerega poravnaš. Ne pa kar po kavbojsko sam si izračunati koliko te nekaj stane in plaevati ostanek pa pustiti. Na računu je številka katero ima računalnik zabeleženo in vsoto katero je potrebno poravnati v celoti ali pa stornirati drugače žal ne gre, ne živimo več v JUG, kjer se je kar po domače delalo obračune in plačevalo s kakšno nulo manj in ni tega nihče opazil.

Cokolesnik ::

Je komu T-2 priznal kakšen popust pri prvem računu, če na dogovorjen dan/uro ni bilo monterja, niti ni nihče poklical?

Jaz sem z mobilnim telefonom moral intervenirati najprej na T-2, potem pa še na njihovega pogodbenega izvajalca, saj se med sabo niso uspeli zmeniti kako in kaj.

Kasneje (2 dni kasneje) sem se itak sam odpeljal 10 km stran, prestregel monterja osebno in sam namestil opremo. Lahko pričakujem kakšen popust, če prvi račun zavrnem? Je kdo to že naredil v takšnih okoliščinah, kot sem zapisal?
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

alienalien:
To vem. Naredil sem to na prošnjo providerja. Če te partner lepo prosi, da narediš nekaj, kar te ne stane veliko, njemu pa veliko pomeni, boš valjda to naredil, če gre za partnerja, s katerim bi rad delal še naprej.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

uporabnik12 ::

Meni so tudi rekli, da poravnam nesporen znesek racuna, kar je totalno mimo prakse.

Brane2 ::

Poelg tega nisem bil takrat stoprocentno ziher, da imam prav. Davčna obveznost nastane ko je izdan račun ALI ko je storitev opravljena.

Nisem bil pa 100% kako je z obveznostjo do izvajalca. Ta bi mogoče lahko podpisano pogodbo prikazal kot naročilo sotritve in rekel, da sem zadrževal njegov denar, ki mu po pogodbi nesporno pripada za tisti mesec ali kaj podobnega.

V glavnem, nisem hotel komplicirat in računal sem, da bom novi račun videl v doglednem času in zaprl zadevo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

rfmw ::

"Takoj po prejemu podpisane prijavice/pogodbe bomo naredili poizvedbo (ki traja max 15 dni) in vas v najkrajsem moznem casu priklopili na narocene storitve", se je glasil dopis.

Po enemu mesecu sem poklical in ugotovili so, da so prejeli moje podpisane papirje, naprej (poizvedbe na telekomu) pa niso dali...

Seveda vem, da nisem osamljen primer...

T-2 nesposobneži>:D
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5

Tear_DR0P ::

ma ja T-2 se bo počas s svojo ignoranco res zameril ljudem - lahko bi mel help desk, ki je drugačen od pregovornega - lahko bi koristili medije, ki presegajo point to point komunikacijo po telefonu - pa kaj več kot nekaj ubornih informacij s svoje 1. strani

poleg tega se tako vaga sem in tja kdo je kriv da kaj ne dela - bemti
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

SepoX ::

Brane2 - ker si podjetje zate ne velja ZVOP ampak OZ. Kar se pa tiče reklamacij na T2 - izvajajo jih pridne tihe punčke sveže iz pravnega faksa, katerim moraš sam citirat zakon.

Primer - ona meni govori, da lepo v njihovih pogojih piše 15 dni za reklamacij, jst pa lepo zdrdram, da imajo 8 dni, pa če se po trepalnicah meče. Sploh jih je revce tako strah, ko vidijo, da nekdo pozna svoje pravice.

Brane2 ::

Ma ja, ampak kje je fora, da moraš biti maher v teh zadevah, da se lahko pogovarjaš s svojim poslovnim partnerjem ?

Kakšen partnerski odnos pa je to ?

Saj jaz nisem šel v te stvari zato, da bi plačeval račune na nevsakdanje načine, preverjal dosege OZ in zabijal noči z branjem zakonov za kreg s svojim poslovnimi partnerji.

Jaz bi rad plačeval račune ne SKRAJNO enoličen, dolgočasen, rutinski način. brez kakršnihkoli, sploh pa naglih srpememb, razburljivih dokazovanj itd.
In tako bi rad tudi opravljeno storitev. Če se da, v skladu z dogovorom, brez presenečenj.
Ko bom hotel adrenalin trip, se bom brez lastike vrgel s kakega mostu ali kaj podobnega, bo učinek ziher večji, pa manj se bom sekiral. :D
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

antares83 ::

Brane2 :
Malo si pa tudi sam kriv, ker se ne znaš zmenit...

Saj zdaj bo bolješ... Zdaj vsaka stranka dobi username pa geslo ob prijavi in lahko potem sama spremlja potek priklopa in tudi sama vidi odgovor na poizvedbo... T2 je najmlajši alternativni ponudnik in se še malo lovi... Niso sami krivi, da imajo takšen naval.... Saj bo !!!

Brane2 ::

antares:

Tisti odgovori na mailu/siteu ti bolj malo koristijo. V nasprotju s papirjem jih ne moreš kar tako uporabljat kot referenco, če pride do nesporazumov, sploh pri računih. Ti mi lahko mahaš s sprejetim mailom pod nosom 100 na uro ampak če za njim ni dodatnih sledi (pri ISP recimo) ne vidim, kako lahko ta dokazuje karkoli. Sam zase je košček teksta, ki si ga lahko spesnil celo recimo sam v notepadu. NO, razen če delaš z nekom, ki svoje msgje podpisuje s svojim elektronskim podpisom, ki je overovljen pri solidnem CA.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja "pod ne znaš se zmenit" misliš to,d a sem stvar dal kar takoj na forum ?

To hočeš reči ? Če je tako, ti lahko povem, da sem klical na T-2 tekom teh mesecev (8?) kar nekajkrat, da sem hotel osebno kontatirati koga iz računovodstva, pa enostavno nisem prišel skozi bariero helpdeska.

Kljub temu sem pač potrpežljivo čakal, vse do danes, ko mi je praktično neznanka s privat telefona začela grozit "plačaj or else...".

Pa še takrat sem raje poklical na vsem znano 059/000-000 in se poizkusil še zadnjič v mazohistični seansi. Poskusil sem dobiti računovodkinjo (ja, 1217-tič !), pa me je prvič operaterka prevezala nekam, kejr je tudi centrala po par minutah nad mano obupala in mi počila slušalko dol, drugič pa je spet novi glas zahteval, da naj mu spet znova razložim vse skupaj in da mi številke računovodkinje ne more dati, "ker tega ne dajejo" , da pa bo "naredila zapisnik" in da me bo "računovodkinja poklicala nazaj", kar se ni zgodilo.
Počakal sem konec šihta, potem pa postavil vprašanje na edinem kraju, kjer sem še lahko upal na odgovor.

Kaj naj bi še naredil, da bi se zmenil ? Sam mislim, da sem izčrpal vse možnosti.

Če sem pustil kaj odprtega, prosim za predlog, da bom vedel za drugič...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

roscha ::

A ni zanimivo. Ko je treba pljuvat po Telekomu je Nimde poln forum, kadar pa se govori o RESNIH zajebih ter neresnosti v
T-2 pa skrivnostno ponikne...

mitja_i ::

Kje lahko vse ljudje najdejo težave s problemi... :\

- od kdaj je praksa, da se telefonska računovodkinje skriva ?
Računovodstvo lahko dobiš kadarkoli v delovnem času preko klicnega centra. Si sam dejal da so te vezali - če je ravno takrat ni bilo v računovodstvu, je nerodno, ni pa to nič nenavadnega. Lahko poskusiš znova. Številka faksa od računovodstva je pa na vsakem poslanem računu.

-kako je možno, da take "izterjave" delajo študentje z anonimnih številk ?
Izterjave T-2 pošilja pismeno - najprej 2x opomin in nato še prijazno telefonsko kontaktira, če je slučajno težava z naslovom ali kaj podobnega. To niso "izterjave" ampak opozorilo (pred izključitvijo).

-kako naj klicani ve, s kom se pogovarja, če ni številke klicatelja ?
To je res nerodno. Ni pa ti potrebno se pogovarjat, če je številka skrita - se strinjam! Po moje ima tudi računovodstvo navodila, da se ne sme klicat iz skrite številke, samo potem je možno, da preveč ljudi naenkrat kliče nazaj. Čeprav - glej spodaj!

-vi resno pričakujete, da stranke urejajo svoje probleme z irelevantnimi ljudmi ?
Ne. Od kje to? Preko telefona NE MOREŠ urejat NOBENE reklamacije in ali računov - računovodstvo ne more delat nobenih sprememb, če nima podpisanega dokumenta v rokah!

- osnova dobrih odnosov je sporazumno urejanje nasprotij. Kako jih lahko sporazumno uredim, če se ne morem pogovoriti z nikomer (kljub VELIKO klicem in tudi nekaj osebnim obiskom skozi teh tričetrt leta !), ki je podpisnik ali pooblaščenec za knjigovodske zadeve v T-2?
Pismeno! Vse se lahko ureja pismeno.

-kako je z ZVOP ? Kako lahko vsak anonimen študent, ki sem mi niti noče predstavit, brska po mojih podatkih ?
Spet se motiš, vsak študent se je dolžan predstaviti in vsi delajo v skladu z ZVOP!

T-2 je resna in zelo velika firma. Če želiš imeti težave s problemi jih lahko seveda povsod na T-2 najdeš. Ni pa to potrebno! 8-)

NavadniNimda ::

A ni zanimivo. Ko je treba pljuvat po Telekomu je Nimde poln forum, kadar pa se govori o RESNIH zajebih ter neresnosti v
T-2 pa skrivnostno ponikne...
Drži - zanimivo je. Tam, kjer imam vedenje o nečem, ali argumente, lahko govorim. O primerih, o katerih ne vem nič, pa ne bom pametnjačil. Še en dokaz, da ne govorim tjavendan!;)

Brane2 ::

Računovodstvo lahko dobiš kadarkoli v delovnem času preko klicnega centra. Si sam dejal da so te vezali - če je ravno takrat ni bilo v računovodstvu, je nerodno, ni pa to nič nenavadnega. Lahko poskusiš znova. Številka faksa od računovodstva je pa na vsakem poslanem računu.


Ne se hecat. Pa kdaj misliš, da sem jo klical-ob 3h zjutraj? Valjda kličeš v času delovnika.
Malo čudno je, če ti je v 8 mesecih ne rata dobit. Še tisatih 1x ali 2x ko sem se uspel pogovorit z njo, nisem uspel dobit njene cifre od nje same. "Bom poklicala nazaj", je bil odgovor. Aja, in če se prav spomnim, je NIKOLI nisem dobil takoj skozi posredovanje helpdeska. Če sva se kdaj slišala, je bilo to tako, da je ona poklicala mene, nazaj seveda ni šlo. Pa še takrat je bilo to zaradi prvega dopisa, ene par tednov po njem.

Kar se številke računovodstva "ki da je na računu", to seveda ni res, vsaj če govorimo računih, ki sem jih dobil jaz. Sedaj ne grem preverjat za vse, a recimo evo sem šel pogledat račun, ki sem ga dobil za april 06, pa tistega za maj06 , pa naslednjega za junij 06- ti trije so mi prišli prvi pod roko.

NA NOBENEM OD TEH telefonske računovodstva NI. Če želiš, ti jih lahko poskeniram pa pripopam sem pa mi dokaži, da sem ćorav...
No, nisem ziher da to ne bi bilo to preveč indiskretno, ne da se mi pa zdaj ročno radirat kojekakvih polj na računu.
V glavnem, če jo najdeš kje na katerem od [Edit: pobrisano "mojih", saj gre za vaše račune] vaših računov, izdanih meni, dobiš pir. Resno.



Izterjave T-2 pošilja pismeno - najprej 2x opomin in nato še prijazno telefonsko kontaktira, če je slučajno težava z naslovom ali kaj podobnega. To niso "izterjave" ampak opozorilo (pred izključitvijo).


In kako potem to, da T-2 ne reagira na moje pisne odgovore ?

Pismeno! Vse se lahko ureja pismeno.


In to sem naredil. In ne samo to. En dopis sem za vsak slučaj poslal še na mariborski naslov, vse priporočeno. Pa sem dobil odgovor z druge strani, da "ne ve nič o tem". Če to ni zadosti, kaj naj bi še naredil ?


Spet se motiš, vsak študent se je dolžan predstaviti in vsi delajo v skladu z ZVOP!


Res ? In zakaj se potem ni predstavila, ko sem jo neposredno vprašal "s kom pa govorim ?" Pa saj tu se ne mislim lovit na malenkostih. Ni mi všeč ta enostranska prednost. Ko mene kliče ona, jasno ve, kam mora poklicat in ker jaz nimam najetega študenta, da sprejema klice in prevezuje folk po treh minutah glasbe na neobstoječe interne številke, je tudi verjetno, da če je kdo dvignil slušalko, bo dobila tega, ki ga išče-mene. Če jo jaz kličem nazaj, se pravila igre povsem spremenijo. Ne morem jo klicat na direkten tel ampak samo na generično "000" cifro, takrat pa je zelo verjetno ne bom dobil.

Poleg tega, kaj mi koristi, tudi če se tip predstavi kot recimo "Peter Zadravec" če je to študent, ki mogoče naslednji mesec sploh ne bo več pri vas ?
Kakšno težo ima beseda takega študenta, ko ti razlaga kako naj reagiraš ob reklamaciji ? Ajde razumem za osnovno tehnično pomoč, ko nekdo ne zna recimo vštekat telefona v Vood ali kaj podobnega. Ampak ko gre za stvari, ki jih sicer regulira OZ ali kaj podobnega, koliko se lahko zaneseš na tak "glas iz klicnega centra" in potem sklicuješ nanj ? Po dosedanjih izkušnjah ne veliko.


T-2 je resna in zelo velika firma. Če želiš imeti težave s problemi jih lahko seveda povsod na T-2 najdeš. Ni pa to potrebno! 8-)


Saj ne mislim pogrevat zadev. Rekel sem tu kaj me žuli in nekdo od vaših me je kontaktiral, da se bomo zmenili okrog tega.
Tu sem se skušal držati samo odgovorov okrog debate zakaj sem postal sem in mogoče posrednih pripomb na celo zadevo.
Tale post sem poslal samo kot odgovor na nekatere trditve v tvojem postu, ki iz mojega zornega kota ne držijo in so tako relevantne, da si zaslužijo odgovor. Brez njega bi folk recimo lahko mislil, da sem glupander, ki se ni spomnil poiskat telefonske na računu, ki ga je dobil.

Ja, imam tudi par neuradnih telefonskih par ljudi v osebju. Ampak te sem dobil z določenim namenom.
Eno ko smo reševali tehnične probleme linije-parice in se hecali z VDSLom na samih začetkih in eno glede drugih tehničnih stvari. In samo za to jih skušam tudi uporabljat. Ne spomnim se, da bi kdaj koga klical kar tako OT.
Uradni številki pa sta AFAIK samo dve: "000" za info in "002" za tehnično pomoč. Aja, sedaj kot vidim imate še fax na "001".
To so vse meni znane cifre. :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

AntiFriz ::

Se strinjam z Brenetom glede telefonskih številk.
Vseh stvari se žal z študenti ne da zmenit čeprav vodstvo očitno misli drugače.

Brane2 ::

Zdaj sem šel še enkrat brat vse skupaj in čeprav mislim, da sem bil povsod korekten, daje celota precej morbiden feeling, kar ni bilo čisto tkao mišljeno.

Rezime vsega:

- T-2 je v enem letu prehodil dolgo pot

- na začetku je že na tehnični plati zelo škripalo

- nivo tehničnih storitev se je sčasoma dvignil. T-2 tu govori o nekih orgazmičnih zadevah, kot nek tipičen "nikoli zadovoljen" uporabnik bi tako na uč rekel:

- telefonija:
a. Sploh storitev- načeloma dela s krajšimi prekinitvami in občasnimi problemi z ehom, ki se jih pa v zadnjem času ne spomnim več

b. VoiP: dela, čeprav tisti telefoni so ene 14 karatni crap, drugih pa ni. Mislim, ti lahko kupiš druge, samo T-2 jih ne bo požegnal, če sem prav razumel tehnično pomoč, ko sem postavil to vprašanje. Skratka, mogoče dober za domačega uporabnika, ki vsaske toliko rabi telefon za 5 minut.

c. ISDN preko voipa: vezan na splošno storitev, kar pomeni semtertja kako krajšo motnjo delovanja. Načeloma raztura. Sodelavec je zelo zadovoljen z njim. Svoje ISDN aparate smo brez problema prenesli na Pattona

d. analogni phone: Načeloma dela brez sprememb, če ni kakih problemov z osnovno storitvijo. V glavnem do sedaj skorajda nismo imeli problemov z njim. Ja, bili so problemi, ampak takrat je crknil Vood. Se zgodi.

e. ostale, na samih začetkih obljubljene dobrote- daljinci, novi modelli telefonov, standardi odprti za želje stranke (drugi VoIP telefončkim, uporaba SW)- vse je potihnilo. O tem sem spraševal, pa nič dokončnega slišal.

- net:

a. osnovni nivo- pretok podatkov skozi modem. Odvisno od parice. Hudo občutljiva zadeva na kakovost parice. Načeloma problemi z daljšimi paricami, a to je v okvirih značilnosti VDSL-a in tu nimaš kaj. Če dela, dela. Če ne dela, se je pač treba obrnit na drugi vačin prenosa.

b. stopnja izkoristka prepusnosti linije v realnem prometu: Zadovoljiva, čeprav IMHO bistveno manjša kot včasih. IMHO se pozna rast T-2jeve baze naročnikov, ki seveda obremenjujejo mrežo. Testno datoteko seveda prenesem dlizu deklarirane hitrosti, dostirkat pa laufajo drugi prenossi precej počasi. Pa pri tem ne mislim na posamezne strežnike ampak neko povprečje. No, to je moj subjektivni občutek, čisto možno da nimam prav.

c. stalnost obnašanja sistema na nizkem nivoju: bi bila lahko boljša. Ni mi jasno, zakaj ni recimo "pravil igre" kje na straneh podjetja. Rekalmirana je bila storitev brez vsakršnega fltriranja, v praksi pa so se filtriranja izvajala. Mogoče se to komu zdi nepomembno aprideš lahko v situacijo ko bi hotel vedeti, da se recimo neki ICMP paketi filtrirajo (recimo fragmentiranje). Nato poprosiš, če ti to lahko odstranijo in tehnik to naredi zate, stvar pa traja do prve spremembe. Če se že stanje mora spreminjat bi bilo fajn videt kje na siteu besedo ali dve o tem, čisto toliko da uporabnik kizna in hoče brati, lahko vidi, kaj lahko pričakuje in kje bi lahko bil problem, ki ga muči.

d. razpoložljivost samih storitev (email, dns itd). Težko rečem, ker večine ne uporabljam, razen smtp. Ta je večinoma delal.

-TV:
a. "kakovost signala":vezana na kakovost osnovne storitve ( prenos podatkov skozi pipo). Če ni težav z linijo, načeloma dela. Ne vem sicer, zakaj je v vsem kar gledam toliko rdečega šuma in zakaj imajo mnogi kanali sliko z zamaknjeno rdečo barvo ( včasih pomaga ponovni vklop amina) in zakaj ponekod kar nekaj časa ni zvoka. Načeloma pa zame stvar dela na uporabnem nivoju. Če je zvok (po moje skoraj vedno, je pa kdaj kaka izjema), je kakovost vsaj sprejemljiva, večinoma dobra ali zelo dobra. Dogaja pa se, da je zvok časovno zamaknjen za sliko, včasih za več ko pol sekunde, ampak to sem opazil šele v zadnjem času in na nekaterih, zame nepomembnih kanalih.

b. Program. Ponudniki radi napihujejo število kanalov, ki ne odslikava vedno kakovosti vsebine. Mene itak vedno zanimajo mogoče 3-4 kanali, mogoče kdaj še kakih 15, ki pridejo remotely v poštev. Vse ostalo mi je večinoma nepomembno. Cool je discovery, pa domači kanali pa tuji kanali pa Yugo kanali (srbi, hrvati, črnogorci- ma tutti frutti, vsi so not), celo Al Jazeera, ki ima večinoma kar zanimive stvari.

c. HDTV ne vem. Nekaj kanalov je videt gor, venddar jih moj amino ne predvaja, sicer se mi pa ni dalo, da bi klical in gnjavil za zamenjavo, ker imamo navaden TV, ker se mi ne da spet na T-2 in ker mene osebno unih par kanalov ne zanima. Aja, pa glede na to, da sem na 2.1+km od centrale, niti nisem ziher da bi to delalo. Slišim pa zadovoljne odzive folka ki to ima.

- priklopi: Mešani občutki. ne rečem, za marsikaj je kriv mogoče TK ali pa thenične omejitve VDSL. Pravim, da se masa folka pritožuje čez priklop.
Po drugi strani pa masa folka ve za T.2, celo totalne kugle za tehniko.
Čisto možno, da gre za nek del nezadovoljnih laičnih strank, ki so "izvisele" zaradi dosega VDSL, pogojev na njihovi centrali, kakega zaje*a T-1 ali česa drugega. No, definitivno je vse več folka na T-2, kar je velik korak naprej od samih začetkov, ko je monter dobil živčni napad že ko me je videl na vratih, čeprav sem prišel zaradi čisto druge stvari... >:D


- tehnična pomoč: Včasih sploh realno nedosegljiva, nato obupna, nato kar nekaj časa samo slaba, potem zadovoljiva, sedaj pa IMHO spremenljiva od zadovoljive do zelo dobre. IMHO čIsto odvisno od tega, kdo točno je dvignil slušalko. V glavnem, vsaj po mojih zadnjih izkušnjah nikoli res slaba.
Mislim, da se sedaj počasi včasih splača poklicat "002" in da ni "škoda impulzov, čeprav so zastonj".

-servisna pomoč:

-strokovnost in usposobljenost: včasih zelo problematična, sedaj dobra. Včasih sem po parkrat nosil opremo nazaj na preprogramiranje, preden mi je na mizi splih delala. Ali nisem imel vseh telefonskih številk ali je bilo kaj petega, skratka štala. Sedaj stvari delajo. Folk se odziva, daje pametne odgovore in predloge in ko prineseš defekten kos opreme, se ne spomnim da bi bil kak težek za*eb. Načeloma smo uštimali vse mislim da iz prve.

- odzivnost in mobilnost. Težko rečem, ker je nisem rabil. Slišim ogromno pritožb, da traja preden ti pridejo zamenjat crknejn kos opreme, zato se temu izogibam. Če se da preverim stvari prej sam, da sem čimmanj odvisen od njihovega timetablea in če je zamenjava potrebna, prinesem zadeve direkt na servis ( v dogovoru s serviserjem valjda). Sploh nisem šel brat pogodbe glede tega. Me ne zanima. Če mi stvari crknejo, jih hočem čimprej vzpostavit. Tudi če se sam zapeljem.

- "uradni čas"-včasih problematičen, sedaj O.K. Prej ej bilo tako, da se je štacuna zaprla popoldne in takrt se je zaprl tudi servis. Če ti je takrat kaj škripnilo in si to nujno rabil, si naj*. Sedaj so dosegljivi cel dan, tudi čez vikend, kar se mi zdi glede na naravo storitve razumno.


- web portal in osnovna stran: neustrezna. Osnovni ceniki so gor, to pa je tudi praktično vse. Ja, nekaj obvestil je zraven in to je to. NI videt pametnega portala z vprašanji in odgovri, ne vidim pametnega FAQja, pa recimo poslikanega postopka montaže, ki bi bil tako kristano jasen, da bi ga lahko opravila kaka babica. Ta točka mi ni najbolj jasna. Tehnične službe so zasute s stalno istimi vprašanji. A ne bi blo enostavno reči "poglejte si to na www.t-2.net ?". O.K. Nimajo vsi neta, ampak po moje jih je kar nekaj, ki prehajajo od drugega ponudnika... Včasih je bil baje nek forum gor, a ga sedaj ne vidim...


V bistvu stanje sploh ni videt tako slabo, prej nasprotno. A T-2 je sedaj "velika firma", ki je dobila kupe novih strank in sedaj bi mogoče že kazalo spolirat še druge nedodelane robove. Odnosi s strankami so IMHO en tak primer pa recimo kontaktni naslovi in website in papirologija.
On the journey of life, I chose the psycho path.

NavadniNimda ::

Korektno!8-)

Brane2 ::

Še neo tehnično vprašanje za T-2 pa tudi druge:

Včeraj me kliče tiskarka in se zapleteva v pogovor. tema zaide na internet in VoIP in pove mi, da je ona na "Amis"u in da kadarkoli jo kdo pokliče, zasliši še preden nejn telefon zazvoni obvestilo AMisove mreže "Poklicali v AMisovo VoIP omrežje" ali nekaj takega.

To jo moti, saj prvi, da precejšen del klicateljev v tem momentu kar spusti slušalko, ker domnevajo, da so poklicali napačno številko.

Zato je klicala na TK in sprašala kaj je na tem. Dobila je odgovor, da to "zahteva zakon".

Včeraj pa ko je poklicala mene, je presenečeno ugotovila, da pri klicu v T-2 VoIP ni slišati nič in me je povprašala o tem, kar tudi koneckoncv tudi mene zanima.

Se da kaj več zvedet na to temo ? :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

mitja_i ::

Super sestavek, res najbližje realnemu stanju.
Glede pira - žal ga ne pijem 8-) :
Številka faksa od računovodstva je pa na vsakem poslanem računu.
na zadnji strani položnice, ki je obarvana oranžno piše: ...Reklamacija - V primeru, da se ne strinjate z zneskom za plačilo, ki je naveden na računu, lahko tega reklamirate z dopisom, ki ga pošljete s priporočeno pošto ali po faksu na številko 059002299. Reklamacija mora biti poslana v osmih dneh po prejemu računa, plačilo pa izvedeno za nesporni del zneska.

Opozorilo se sliši samo pri prenesenih številkah. Ti pa imaš, če se ne motim 0590 cifro.

Sergio ::

Brane2: Pa si končno rešil to težavo z 'neplačanim' računom?
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
««
122 / 236
»»