» »

T-2: Informacije

T-2: Informacije

Temo vidijo: vsi
««
120 / 241
»»

Franz ::

Da vam razlozim po domace:

Iz Vooda pride analogna linija (dve zici) na analogni telefon. Po teh dveh zicah potuje zvok (govor), ki ga je izrekel sogovornik na oddaljeni strani. Na teh dveh istih zicah analogni port Vooda sprejema tudi zvok, ki ga ustvarjam jaz in ga prenasa mojemu (oddaljenemu) sogovorniku. Ocitno Vood ne zna dovolj dobro filtrirati zvoka, ki ga sam posilja na moj analogni telefon in ta zvok skupaj s tistim, ki ga ustvarjam jaz posilja nazaj k tistemu, ki ga je kreiral (izrekel). Ker ta odmev gre preko IP omrezja (in se mora tudi procesirati) pride do casovnega zamika, kar oddaljeni sogovornik slisi kot odmev!!!

Ce nisem bil dovolj jasen, povejte!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Franz ()

Franz ::

Podoben hec (ECHO) je prisoten tudi pri klasicni analogni telefoniji, vendar je tam vse bolj ali manj v realnem casu in zato ni motece! Vsaj mene ne moti, ce se slisim, ko govorim! Seveda pa me moti, ce govorim pred velikim sodom in se slisim s casovnim zamikom! :-)

Lime ::

Jaz imam analogni telefon preko T2 in se normalno pogovarjam.

Franz ::

Kaj pa pravijo tisti na drugi strani zice? Jaz ne slisim nobenega odmeva, slisijo ga tisti, s katerimi se pogovarjam.

uporabnik12 ::

@antonija: To Antonija !!!

pivmik ::

Brane2:
Pa saj to, kot mi je znano, ni nč novega. Tako je tudi bilo pri SiOLu. Mail na SMTP strežnik lahko pošlješ samo preko IPja, ki pripada mreži ISPja, torej SiOL-a...

perci:
Afaik ima vsak isp tako smtp nastavljen tko da ne vem, kaj se usajas, PicNiK?


perci in Brane2:
ja, da T-2 ne oomogoča pošiljanja preko mail.t-2.net iz ne-T2jevih IPjev je itak normalno, zakaj pa za en kurac mi blokira pošiljanje na drugo SMTP poštne strežnike, ki so na portu 25. Ne se fakin delat pametne če ne preberete in razumete vsega!
Fora je, da če hočem pošiljat kakršenkoli mail iz kakršnga koli accounta(katerikoli smtp stežnik na 25), ko sem priklopljen na T-2 omrežje, NE MOREM, ker blokirajo!
LP, Gregor GRE^

pivmik ::

Blokiranje porta 25 se je izmislil en admin samo, da bi sebi olajšal delo (da ima več časa za porniče) in s tem zagrenil življenje navadnim uporabnikom. Pošiljanje pošte ne dela in pika, ne zanima me zakaj in kako, stvar pač NE DELA tako kot je treba.

A morem napisat spambota, ki bo pošiljal preko alternativnih portov, da vidite, da je to nesmislena poteza(na dolgi rok)? Se gremo lovit?
LP, Gregor GRE^

MrStein ::

Hmm, zakaj potem vsi mail klienti uporabljajo port 25 za posiljat ?

A se v MS OL Express sploh da nastavit drugi port ?
Sem probal sintakso smtp.nekje.com:444 , pa nekaj jamra.

(ne uporabljam OL-Ex, le probal sem ga za ta problem porta)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

amigo_no1 ::

M$ Outlook Express
meni Orodja/Računi/ Pošta -> tvoj račun (Lastnosti) / Dodatno

kobe ::

Ej folk?

A kdo pozna rešitev če ti prekinja rešitev ko te nekdo pokliče na stacionarni telefon al pa ti vn?
Men namreč prekinja net na T2. Baje da so rešitev neki razcepniki ampak men ga je že od telekoma prnesu prvi dan pa nč ne pomaga.

Hvala
Mili

ali3n ::

Javi na tehnično pomoč...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

amigo_no1 ::

Beri kar je napisal NavadniNimda na prejšnji strani.

mera ::

A mi lahko kdo razloži kje preverim hitrost interneta t-2, ker se mi zdi da mi strani odpira zmeraj počasneje. Prosim na naj bolj enostaven način. Lepa hvala..


Lep pozdrav

Zgodovina sprememb…

OmegaBlue ::

Klikni, in poglej kako ti prenaša.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

mera ::

Imam paket 4m/526k in mi prenaša med 420 in 430k, kako pa naj vem koliko bi mi mogel prenašati dol. Še enkrat lepa hvala za pomoč.


Lkep pozdrav

Zgodovina sprememb…

Wolverine ::

Ne deri se in ja to je prava hitrost za 4Mb...
Wolverine-entertaining special effects masterpiece:)

Brane2 ::

ja, da T-2 ne oomogoča pošiljanja preko mail.t-2.net iz ne-T2jevih IPjev je itak normalno, zakaj pa za en kurac mi blokira pošiljanje na drugo SMTP poštne strežnike, ki so na portu 25. Ne se fakin delat pametne če ne preberete in razumete vsega!


Če se sam delaš pameten, drugih niti ne rabiš. Poglej še enkrat vprašanje , ki si ga sam postavil in mi povej, kje smo te narobe razumeli.
Sorry če ti odgovor ni pomagal, ampak vsaj nekaj pravopisnih osnov bi pa že lahko spravil skupaj, če pričakuješ da naj bi te kdo razumel.

Al hočeš reč, da sta naenkrat dva tipa razumela tvoj mail NAROBE in to na natanko enak način brez pravega vzroka ?

KAr se zaprtega porta tiče, je od vprašanja že nekaj dni, zakaj torej nisI dobil pametnega odgovora od T-2, če si sploh vprašal, seveda ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

pivmik ::

Bolj komot je sedet za compom in pi*dit po forumih, ne da se mi ubadat s pravimi ljudmi :)
Dvomim da bom dobil/prišel do usposobljenega človeka, da se lahko spodobno pogovorim z njim. Problem je sploh prit do navadne naročniške službe (za računalniške idiote), kaj šele se prebit preko serije pametnjakovičev, ki znajo samo držat slušalko in poznajo cel IE6.0 na pamet in prit do nekoga, ki ve razliko med Pentiumom 3 in Windows 95.

Samo dva od tisočih ljudi, ki berejo to temo sta me narobe razumela in odpisala napačen odgovor. Niti se mi ne da brat kaj sem pisal prej, vem pa da sem se dobro potrudil razložit, ker sem vedu da je komplicirano za razložit in razumet.

Ja, trenutno sem kar razloložen za pi*denje po forumih. :D

Ne vem če sem že omenil... tale SPAM filter oz. blokiranje porta 25 so se izmislil LENI administratorji, ker so imeli preveč dela s spam-om. Kako blokirat SPAM? - enostavno blokiraš pošiljanje skoraj vse epošte. Kako da se tega ni noben spomnil? Seveda so pomislili na to ampk so tako vidli da je to debilna ideja! Glavno, da so oni postali pametni pred šefom, da so zmanjšali SPAM za 60%, pol pa jih še vi zagovarjate, najebali smo pa itak mi (navadni) uporabniki. Glavno da admini zdej ki majo tolko prostega cajta gledajo porniče(katere so odkrili s pomočjo spam oglasnih emailov) namesto, da bi vzdrževali serverje in nadzirali promet.
Jaz bi tudi znal popolnoma izkorenint SPAM - blokirat vse porte pa je - piii ko sem pameten!
LP, Gregor GRE^

Brane2 ::

Jah, O.K. Priznat moram, da določenih štosov T-2 glede fitlriranja ne razumem ampak O.K. Še noben ni bil res kritičen, čeprav jih je bilo precej res annoying.

Saj zatežiš in pol se nekdo od njih spravi urejat zeadeve in jo tudi uredi, vsa dokler ne spremenijo kake politike in spet nekdo tretji pobriše urejeno... :|

Ne vem, v čem je štos. A je elektronika na strani DSLAM-a res tako butasta in se ne da pametno nastavit firewal pravil in zaznat in izločit problematičnih userjev in prometa ?

KAr se tega porta tiče, je najbrž res živceparajoče. Saj bi poklical support in težil pa bi nekdo mogoče to uštimal, a kaj ko bi tako ostalo mogoče mesec ali dva in bi nehalo delat ravno ko bi mel kako frko.

Je imho že boljš ponucat drugi port...
On the journey of life, I chose the psycho path.

BlueRunner ::

@Picnik:

Ko boš iz osebne izkušnje spoznal dimenzije težav z nenaročeno komercialno pošto pri ISP-ju, ki ima več naročnikov, kot jih pa lahko vpišeš v svoj telefon, potem lahko odgovorne označiš za lene. Če dejanskih dimenzij ne poznaš, pa se raje vzdrži. Če bi imel kaj soli v glavi, in, če ne bi zadnje dve leti živel pod skalo, potem bi vedel zakaj se tako ukrepa. Preden pa boš iz neumnega principa naredil še kakšno večjo neumnost, ki bi vključevala večletno vezavo pri katerem drugem operaterju, pa raje malo počakaj. Dolgoročno bodo vsi ISP-ji naredili to, kar je T-2 v dobro svojih strank že naredil.

Če te pa zanima zakaj je to v dobro strank, pa zlezi izpod skale in se malo izobrazi o vseh plateh težave, preden ukrepe pavšalno odpraviš s sklepom, da so odgovorni pač lenobe.

SasoS ::

seveda so leni...saj pošta ne leti kar sama naokol. Točno se lahko vidi kdo, kje, kdaj in kako pošilja spam...namesto da bi bili tisti disciplinirani, smo disciplinirani vsi.

BlueRunner ::

Hmmm... v omrežju imaš tedensko okuženih med 1% in 10% priklopljenih računalnikov. V primeru T-2 to pomeni, da imajo tedensko okuženih med 200 in 2000 računalnikov pri svojih strankah. Če vzamemo konzervativno oceno 200 okuženih strank na teden, to pomeni, da je potrebno ukrepati v vsaj 200 ločenih primerih. Če stranki šele pri okužbi omejiš storitve, jo moraš o temu obvestiti. Ker verjetno ni primerno, da stranka čaka 2 dni na pismo v katerem piše, da si jo odklopil zaradi okužbe z virusom, jo moraš poklicati. Statistično gledano so praviloma vse stranke z okuženimi računalniki tehnično nepodkovane, kar pomeni, da za vsak klic porabiš vsaj 20 minut razlage v čemu je sploh problem. Ker stranke ne visijo cel dan pri telefonu in čakajo na tvoje klice, to pomeni, da moraš veliko strank poklicati večkrat, preden jih sploh dosežeš. V povprečju stranko dobiš po drugem klicu, za vsak neuspešen klic pa porabiš dve minuti (iskanje kontaktne številke, tipkanje, čakanje na zvezo, zvonenje v prazno). Tako na teden, vsak teden, porabiš najmanj 4800 minut (dva človek tedna!) samo za obveščanje strank o težavah. Na to pa dodaš še neizmerljiv, a kljub temu porabljen čas za blokade in deblokade ter slabo voljo strank, ki kličejo klicni center, ki je že tako ali tako preobremenjen, še preden so prišle na vrsti, da jih pokliče "lenoba".

Nato pa pride nov virus/črv, ki raven okužbe dvigne za 100% na 400 okuženih v enem tednu (štiri človek tedne). Še bolje, če dobiš v začetku širjenja virusa (preden pridejo novi virusni vzorci do strank), kjer dobiš 5% omrežja (cca. 1000 strank) okuženega v nekaj urah (10 človek tednov samo za obveščanje) - po možnosti v soboto. Če ti samo nekaj od teh okuženih računalnikov ne uspe izolirati in ustaviti v nekaj minutah, pridejo celotna omrežja v RBL sezname. Tukaj pa se najbolj izkažejo tisti seznami, kjer so njihovi vzdrževalci še posebej "prizadevni" in ne vzdržujejo posamičnih naslovov od kje je prišla nezaželjena komercialna pošta, temveč blokirajo celotna omrežja, občasno pa tudi vsa omrežja, ki jih ima nek ISP v upravljanju. Tukaj pa nenadoma poslovne stranke, ki v tej zgodbi sploh niso udeležene, ugotovijo, da več ne morejo pošiljati svoje pošte preko svojih strežnikov. Dobra volja teh poslovnih strank pri takšnih težavah precej hitro skopni, in, ko gredo poslovne stranke drugam, gre še marsikdo in marsikaj tudi drugam.

Pomoč tem strankam in "popravljanje" težav z nekaterimi RBL seznami včasih traja tudi po nekaj dni, občasno pa se naleti tudi na takšne sezname, kjer vzdrževalci zahtevajo po 50 EUR za izbris enega samega IP naslova iz seznama, hkrati pa ti zaradi samo ene ponorele stranke veselo blokirajo še 65535 IP naslovov v bližnji okolici te stranke. Vsakemu posebej v razmislek, kdo je tukaj lenoba in kdo žrtev. Čas, ki se ga zato porabi, pa je tukaj čisto neizmerljiv, škoda na ugledu pa še bolj neizmerljiva. Če narediš grob in zelo konzervativen izračun, to praktično pomeni, da lahko samo T-2 zaposli z polnim delovnikom dve vaši "lenobi", ki bosta skrbeli izključno za sprotno obveščanje strank o okužbah in še eno, ki bo odpravljala posledice, ki jih utrpijo poslovne stranke. V času izbruhov, do katerih pride nekajkrat letno, pa bi moralo za en dan na težavi delati tudi 50 ljudi, pa še ni rečeno, da bi lahko preprečili "postransko škodo", ki jo tako podivjani računalniki povzročajo. V grobem to pomeni, da je približen strošek podjetja samo za bruto plače trem "lenobam", ki cele dneve ne delajo nič drugega, kot da odpravljajo posledice tovrstnega kriminala, približno 6000 EUR mesečno. Če nazaj v oceno vrneš, da težave povzroča cca. 600 lokacij mesečno (zelo konzervativna ocena v drugo smer), in, če je neto dobiček po odbitih stroških iz vsake lokacije cca. 2 EUR, to pomeni, da mora za težave 600 uporabnikov plačevati še naslednjih 2400 uporabnikov, da se strošek individualnega "nelenega" obravnavanja izenači.

To je pač stvar ekonomije. Konkretna težava ima tolikšen obseg in takšne finančne posledice, da se uporabi sredstva, ki za najnižji strošek naredi največji pozitiven efekt. Ker T-2 pač ni podjetje za dajanje socialnih podpor, temveč podjetje, katerega prva, zadnja in edina naloga je ustvarjanje dobička za lastnike, se varčuje tam, kjer je navadno največ stroškov: na režiji. Ker se čisto preprosto ne izplača imeti zaposlene 3 ljudi, ki se bi ukvarjali samo in izključno s to težavo, jih pač nima. Ker pa težava obstaja, in, ker sama po sebi povzroča izpad dohodka in višje stroške, se jo pač omeji na bolj učinkovit način. Če bo 100 strank v tem trenutku odpovedalo priklop pri T-2 samo zaradi tega razloga, bo to pomenilo mesečen izpad dohodka v višini 200 - 300 EUR. Če pa se posledice blokad na RBL-jih sanira z drago "človeško silo", pa so stroški saniranja med 2000 in 3000 EUR mesečno. Verjetno ni potrebno biti ekonomist, da se sešteje čigave želje bodo na koncu obveljale: želje, ki izhajajo iz nekega idealizma, ali želje, ki izhajajo iz navadne ekonomske računice.

Zaradi tega, ker je težava z t.i. SPAM zombiji predvsem težava fizičnih oseb (rezidenčnih uporabnikov), se v svetu že dlje časa izvaja politika, da se takšnim strankam odhodna TCP vrata 25 preprosto zapre. To je hitra, učinkovita in enostavna metoda, ki tovrstne stranke, razen redkih izjem, niti najmanj ne prizadane. Podjetja in tisti, ki dejansko uporabljajo TCP vrata 25 za komunikacijo med poštnimi strežniki in ne samo med odjemalci ter poštnim strežnikom, pa padejo v kategorijo, ki marsikje za ta luksuz plača tudi nekoliko več. Če komu pač ni všeč, da se to dela tako, je to pač njegov problem, pa če bo tulil od tukaj pa do svetega Petra. Lahko gre tudi kam drugam, ampak, kot sem že prej omenil, na dolgi rok se bodo tudi v Evropi (kar vključuje tudi Slovenijo) vsi ISP-ji prilagodili ekonomski realnosti. Ta konkretna odločitev pač ni stvar politike, temveč stvar ekonomije. Če pa kdo meni, da lahko vozi ISP brez tovrstnih metod, pa naj izpljuene tistih nekaj miljonov za Sinfoniko in se poskusi v tem poslu. Če pa ne veš kako zadeve potekajo znotraj, potem je pa bolje, da se ne smešiš, in, da ne pišeš o lenobah. Največ, kar boš naredil s svojim, milo rečeno, cmerjenjem, je kvečjemu to, da boš te "lenobe" spravil skušnjavo, da bodo enkrat pozabile tvoj IP naslov v kakšni RBL listi za kakšen mesec.

Redman ::

A mi kdo lahko na kratko razloži potek snemanja pri T2. Kupli bomo tole plazmo http://www.moj-tv.com/home.php?sortiraj..., pa me zanima če bomo lahko snemali samo tist program, ki ga bomo gledali?

uporabnik12 ::

" Če ti samo nekaj od teh okuženih računalnikov ne uspe izolirati in ustaviti v nekaj minutah, pridejo celotna omrežja v RBL sezname."

To se mi zdi malo pretirano. Po drugi streni pa je zame tudi nevazno ce pride na RBL Mislim, da se gleda iz krivega zornega kota. Spam se da ucinkovito preprecevati brez RBL list, samo na osnovi proaktivnih filtrov, ki prepoznavajo sporocilo ne pa iz katerega IP posta prihaja. Zatorej mislilm, da se ni treba osebju pri ISP truditi odpravljati nek IP iz RBL, to naj nardi dotini uporabnik IP naslova. Ce pa se ne more spravit iz liste je ali se vedno spammer, ali je lista zanic. Zdaj pa oni ko uporabljajo tak RBL, pac ne zelijo prejemati poste. Naj se oni ukvarjajo zakaj to posto zavracajo, ne pa mi zakaj nam jo ne sprejmejo. Veliko firm poznam, ki imajo velike tezave s temi RBL in nonstop dodajajo svoje partnerje na seznam izjem, ker jim je stalo da dobijo njihovo posto, ne povedo partnerjem naj se spravijo z RBL. Kdo je pa sploh reko da so ti RBLi merodajni in vredni zupanja. Uporabljajo jih tudi bolj povprecni admini, ostali ocenjujejo posto glede na vsebino.

To da to pocnejo neki ISP v svetu nam ne bi smelo biti vzgled. Generalizacija, da jih pa to pocne vecina, je pa laz.

BlueRunner ::

Zatečeno stanje...

Nihče ni rekel, da je to OK, ampak stranka pričakuje, da bo njena pošta prišla do naslovnika. Če ISP reče, da je problem naslovnika, ki zavrača njegovo pošto na podlagi "pripadnosti" nekem omrežju, bo stranka, milo rečeno, spakirala kufre in šla drugam. Šele potem, ko se ji bo to zgodilo drugič, bo MORDA spregledala in razumela, da je problem dvostranski, vendar pa je takrat stranka za prvi ISP že izgubljena. Samo zato, ker bo stranka nekje v prihodnosti ugotovila, da se je pri oceni položaja zmotila, se še ne bo (skesano) vrnila nazaj.

Če v takšnih okoliščinah ISP ne odreagira takoj, potem poseldice čutijo vsi uporabniki. Reakcija pa je pri odpravljanju tovrstnih težav veliko dražja in precej manj učinkovita, kot pa proaktivnost. V idealnem svetu uporabniki ne bi poganjali datotek, ki jim jih neznanci pošiljajo preko pošte in IM sistemov. V idealnem svetu bi bili požarni zidovi nekaj vsakdanjega. V idealnem svetu bi moralo biti vzdrževanje računalnika po zahtevnosti primerljivo z preverjanjem količine olja v motorju avtomobila. Ker ta idealen svet na žalost ne obstaja, so potrebni drugačni ukrepi, s katerimi se ne odpravlja vzroka, temveč se skoraj izključno omejuje količino škode, ki jo lahko "podivjan" računalnik povzroči omrežju, ISP-ju in ostalim uporabnikom medmrežja. Pri tovrstnih ukrepih pa, kot vedno, velja pravilo 80/20: 80% uporabnikov se zajame s pravilom, 20% je pač izjem, ki jim ni možno ustreči.

uporabnik12 ::

Taksan razlaga, ce je realna v dejanskem zivljenju, bi bila logicna. Vprasanje je ce je mozno, da tisti ki razume, da je na RBL, ne razume da to ni kriv ISP in da spakira k drugemu ISP. Osebno mislim, da ce se ne bi zaprl odhajajoci port, kar se vedno trdim da je presedans brez primere (do sedaj sem sreceval v SLo zapiranje samo dohodnih portov, kar je tudi neumno), ne bi odsel nihce k drugemu ISP.

Itak zelo malo ljudi ima drugega SMTP provajdera, okuzenci so racunalnisko nepismeni, ljudje z lastnm serverjem imajo staticen IP, nasrkam samo jaz, ki uporabljam telnet na port 25 za diagnostiko mail streznikov. Skoda. Zame je vsaka omejitev represija:)

Zgodovina sprememb…

antonija ::

Zakaj pa ne zaprosis za staticni IP (ce blokirajo port 25 samo dimaicnim)?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

uporabnik12 ::

Ker se mi ne da fax posiljat, nimam te sodobne naprave po mailu pa ne gre:) Ne, saj bom v prihodnjosti to nardil, samo slutim da bo se tam kaka omejitev kmalu uletela. Moje negranje je samo zato ker je to nepotrebno omejevanje. Prej sem mel obcutek da delujejo v korist uporabniku, brez omejitev in ni bilo tezko oprostiti stevilnih napak, sedaj pa so postali "like the rest of bunch". Veliko uporabnikov sem jim pripeljal (in poslusal od teh istih uporabnikov kritike), sedaj pa vec ne trobim "kak so fer, pa da bojo ze postimali, pa da te nic ne omejujejo"

sznn ::

Omisli si VPN preko poljubnega porta in preko njega opravljaj diagnostiko, če imaš svoj server.

BlueRunner ::

da tisti ki razume, da je na RBL, ne razume da to ni kriv ISP in da spakira k drugemu ISP

Heh, tisti, ki zna reči XML, še ni informatik. Človek dobi obvestilo, da je njegov IP na RBL-ju, in, da naj se obrne na svojega ISP-ja, da mu bo ISP uredil... Čista bedarija, če pomisliš na dve stvari: A) navadni rezidenti nimajo SMTP strežnika, ki bi sam usmerjal pošto in B) podjetja s statičnimi IP naslovi so načeloma sama odgovorna za svoje IP naslove. Vzdrževalci RBL nekaterih seznamov pa se pri svojem delu obnašajo precej neresno.Sedaj pa pojasni stranki, da ISP tukaj ne more narediti kaj veliko. In če smo že pri temi seznamov... dynalist.njabl.org so ignoranti, ki jim lahko 10x pošlješ, da imaš statičen IP naslov z urejenim DNS-jem, pa te gladko ignorirajo. Še hujše so pri UCEPROTECT, kjer ne odgovarjajo na sporočila, sporočila ignorirajo, zaradi enega SPAM-a blikrajo celotne /18 in /16 mrežne bloke, za deblokado pa zahtevajo spremembo poslovnega načrta, plačilo 50 EUR po IP naslovu, ali pa nakup njihove anti-SPAM rešitve. Na drugi strani pa so SORBS, SpamCop.net, MAPS in ORBS, kjer so vzdrževalci resni in odgovorni, seznami pa so posledično kvalitetni in ažurni.

Nekaj časa se je poigravalo tudi z idejo, da bi preko sodišča zahtevali izbris tistih IP naslovov, za katere ne obstaja niti ena indikacija, da so posredovali SPAM, oziroma naslove, ki so statično dodeljeni in ne spadajo v famozna "dial-up" območja. Čeprav bi to pri nekaterih morda res doseglo svoj cilj, pa bi javnost takšnega ISP-ja verjetno linčala, saj stvar ne bi bila predstavljena kot zahteva, da se seznam vzdržuje ažurno in v skladu z njihovo lastno javno objavljeno politiko, temveč bi se to takoj interpretiralo kot napad neodgovornega ISP-ja na upravljalca RBL seznama, ki se trudi zadržati poplavo SPAM-a, ki ga generira taisti ISP. Če se ne naredi nič, se dobi katastrofo pri podpori strankam, če se javno napade neodgovorne vzdrževalce seznamov, pa sledi PR katastrofa.


Zame je vsaka omejitev represija

Strinjam se... res pa je, da še vedno obstajajo paketi in storitve pri katerih imaš dejansko "čisto" povezavo. Res pa je, da takšne stvari navadno stanejo več, ker tudi ISP potem prevzema večje tveganje.


sedaj pa vec ne trobim "kak so fer, pa da bojo ze postimali, pa da te nic ne omejujejo"

Uh, večna težava vseh "pravovernih" (prosim, tukaj se je potrebno nasmejati). Kaj storiti, ko se izkaže, da je idol še vedno samo človek, oziroma, ko pri najbolj zveličanem ISP-ju ni vedno vse tako idealno. Pa ni hudega. Pot do razsvetlitve vodi skozi izkušnje in več ISP-jev, ki jih srečaš, bolj poznaš njihove močne in njihove šibke strani. Čar je potem samo še v temu, da za primerne okoliščine izbereš primernega ponudnika.

Kar se tiče tvoje "dileme", pa se bo slišalo cinično, ampak, ko se preseže določeno število strank, se potrebujo toliko in toliko ljudi in takšna in takšna rutina. Če je uporabnikov 100, potem je pristop čisto drugačen, kot pa če je uporabnikov 10.000. Izbrana strategija (najcenejši ponudnik) in "fanatična" podpora (parafraziran slogan nekega drugega podjetja) se zaradi ekonomije pač izključujeta. In tako, kot so ocene prvih 100 dni vladanja precej nehvaležne, je nehvaležno ocenjevati podjetje preden ne doseže svojega prvega leta obstoja.

uporabnik12 ::

@szzn: pod diagnostiko sem misli, da je prvo ko me kdo klice da mu ne dela mail server telnet na ta server na portu 25.

@BladeRunner: Strinjam se z napisanim.

blue ::

a kak insajder ve kdaj bo centrala "LJ. KOZARJE" online ? (še vedno je na seznamu poizvedb)

Piše, da bi mogle biti poizvedbe končane 12.12.2006

oz. če lahko približno pove koliko časa traja od odgovorjene poizvedbe do izgradnje centrale.

2,5,10,15 mesecev ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blue ()

flier ::

blue: pred pomladjo ne pricakuj nic, kvecjemu bo se dalj trajalo. Samo pomisli koliko casa je tam Telekom pacal novo napeljavo (vec kot eno leto!) in ti bo jasno s kaksno (polzjo) hitrostjo se bo odvijala instalacija T-2 kolokacije.

ne_kdo ::

t-2 -ju je v interesu da gre to cimhitreje ampak nazalost je to odvisno se vedno od TS, ki namerno zavlacuje s tem da ohrani cimvec strak in s tem tudi dobi se cimvec denarja. te dni se iztece 90-dnevni rok ko je t2 dal poizvedve za centrale. upajmo da jih bo cimvec pozitivno resenih
lp

Timmah ::

Lep pozdrav.

Zanima me ce je ze kdo od mojih sokrajanov Jesenicanov preklopil na T2, sam imam namrec namen to storiti? Namrec dobil sem Telesatovo prednovoletno akcijsko ponudbo v kateri cene niso nic spremenjene pa tudi hitrosti ne. Za svoj 3072/384 kbit/s placujem 7200 sit / 30.05 € in ker za ta denar dobim pri T2 vec sem spisal mail ce se bodo cene kaj znizale ali paketi pohitrili in ga naslovil na telesat.

poleg obrazlozitve da so nekaterim paketom dvignjene hitrosti za tisto malenkost (prej sem za iste pare dobil 2048/256 so mi poslali se p.s., ki zgleda takole: p.s.: Malo v razmišljanje:
T-2 kot novi operater rabi kritično maso naročnikov in ima zato v Sloveniji dampingše cene. Ko bo število naročnikov, ki jih rabi za poslovanje, ki mu bo prineslo dobiček, bo cene uskladil s ekonomiko, kar pomeni, da jih bo povišal. Ob 10.000 ali 20.000 naročnikov ob vseh stroških, ki jih ima sedaj za vsak priključek, tudi približno ne pokrije stroškov s prihodki.

torej rad bi izvedel kaksne izkusnje mate ostali s preklopom iz Telesata na T2

hvala
donde esta francesca

NavadniNimda ::

Tole je seveda bullshyt - cene so stabilno fiksirane, vsi ostali jih nižajo zadnje leto. To pomeni, da so imeli prenapihnjene cene in so odirali nič hudega sluteče delovne ljudi in občane.

Prijavi se na T-2 in boš zvedel med drugim tudi oddaljenost od centrale. Dokler ne podpišeš pogodbe ti ni treba jemati njihovih storitev. Pa tudi če jih vzameš - če ne bo delalo kot si hotel, lahko kadarkoli prekineš. Pri T-2 ni vezave, kot pri nekaterih "poznavalcih dumpinga".:|

blue ::

ok, amis here I come for 18 months :D !

Timmah ::

@NavadniNimda sem ze krepko cez 6 let pri Telesatu ampak zdaj mi je pocasi dosti tega obiranja moje denarnice za crapy hitrost tako da upam da sm v dometu T2
donde esta francesca

Vanquish ::

NavadniNimda

jaz sem že več kot mesec dni nazaj poslal podpisano pogodbo, zdaj je že en mesec od tega kar sem poslal še neke dodatne zadeve, ki jih potrebujejo za prenos številke.
Kljub temu da je 30 dni že mimo, me še ni noben poklical ali obvestil o napredku.

Na koga se naj obrnem v zvezi z mojim statusom?

Lp

NavadniNimda ::

Vanquish - pošlji mi svoje naslovne podatke na Zasebna sporočila in preverim kaj se dogaja. Tvoji podatki seveda ostanejo tajni.

Poet - sej nimaš kej zgubiti. Vzameš T-2 in če je zanič (ali če ceno povišajo, kot trdijo uni "poznavalci stanja na telekomunikacijskem trgu" |O ), greš lahko KADARKOLI k drugemu operaterju. Pri T-2 ni vezave, kot vemo in nimaš kej zgubiti.

Cokolesnik ::

V imenu NavadneNimde, ki je objavil novost na neuradnem T-2 forumu, lahko obvestim bralce te teme, da v teh dneh pričakujejo

NOVE RADIJSKE POSTAJE !

:)
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.

Zgodovina sprememb…

Vanquish ::

NavadniNimda sem ti poslal ZS.

Hvala

Zufer ::

Lep pozdrav!

Potrebujem nasvet oz. mnenje.

Trenutno stanje: hiša 400m od centrale, navaden TV sprejemnik 72cm, vse dela OK.
Telefonija: Telekom ISDN z 2 številkama (2 aparata Siemens Gigaset 4000).
Internet: Siol ADSL 1 Mb, v uporabi maili, surfanje, torrenti in drugi dolpotegi.
Televizija: 1 lastovka in 1 SiolTV.
Mesečni strošek: cca. 20.000 SIT.

Želeno bodoče stanje: hiša še vedno 400m od centrale, kupujem srednje do pretežno kakovosten LCD televizor in si želim, da bi vse delalo OK.
Telefonija: polno razvezan dostop T2 (in 2 aparata Siemens Gigaset 4000).
Internet: T2 ADSL 4 Mb, v uporabi maili, surfanje, torrenti in drugi dolpotegi.
Televizija: 2 x T2, po možnosti HD.
Mesečni strošek: cca. 12.000 SIT.

Na T2 pravijo, da moram za preverbo možnosti HD televizije počakati do montaže. Je to res ali se da kako izvedeti tudi prej? Ne bi bil rad neprijetno presenečen, da recimo HDTV ne bo mogoč, Siol pa mi bo čez par dni butnil ven take programe.

Na kaj moram paziti, če se odločim za tak drastičen preklop? Vsa mnenja so zelo dobrodošla.

pivmik ::

V vsakem primeru vzami T-2 ker je vseeno pri katerrem ponudiku si, ker prenos dveh HDTV kanaov je odvisen NAJPREJ od tvojih telefonskih bakrenih kablov. ČE tega ne zmorejo tvoje žice prenašat potem ti niti SiOl ne bo mogu pomagat, tako da ti kar vzami T-2, v najslabšem primeru boš ceneje prišel skozi.


Torej če ne moreš imet HDTVja preko ADSL/VDSL/2 je čisto vseeno pri kateremu ponudniku si.
LP, Gregor GRE^

Vanich ::

poet: Homerca (Telesat) nateguje 300 km/h.

Poslušej Nimdo in se prijavi na T-2.

Malkec ::

Za hdtv boš potreboval 33mbitov dodatne pasovne širine. Torej se ti bo modem moral sinhronizirat nekje na 37-38mbit downloada, če boš hotel da bo vse delalo ok.

Na 400m z dobro inštalacijo bi se znalo zgodit da bo delalo. Kr prijavi se.
Lp

EDIT: Vidim da si napisal da bi imel 2x TV. Za to je potrebno še dodatnih 7-8 mbitov, torej 44-45M downloada, če bi rad imel HDTV.
/* Xaser 3 * 939 dual sata 2 * Opti165 (ccb1e0608mpmw) @2933 MHZ*/
/*TT 120 * X800 XL *1GB Transcend pc 3200 * MAxtor 160 GB SATA II /

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malkec ()

SasoS ::

2x TV od tega eden HDTV bo kriza. Pomoje da ne bo šlo razen če imaš super parico. Jaz imam na 350m zračne komaj 20-22Mbit maximalno hitrost...

softwar66 ::

Vam dela trenutno pošiljanje pošte preko T-2 SMTP? Pri meni vse mrtvo. Vse prav nastavljeno. Kaj če bit???

Brane2 ::

Majo neko paniko s SMTP strežnikom. Tudi meni trenutno ne dela. Bodo že uštimali.
On the journey of life, I chose the psycho path.

SasoS ::

in tako noben ne more pošiljat mailov... :\ :\
««
120 / 241
»»