Prijavi se z GoogleID

» »

T-2: Informacije

T-2: Informacije

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 214 215 216 »

jukoz ::

A ga še komu T-2 optika izpada zadnje 2 dni?

V LJ, FTTH. Nekaj sekundni izpadi vsakih 10(?) minut. Pri normalnem brskanju skoraj neopazno, za bolj resno uporabo pa ekstremno moteče. Njihov modem že bil resetiran...

roCkY ::

To je meni delal lani.
Kliči podporo - servis. So menjali modem in vmesnik med optičnim kablom in modemom. Je bil videti precej zažgan. Nimam pojma kako se kliče. Serviser je rekel, da je najverjetneje tisti mali vmesnik kriv a da nebi hodil še enkrat je zamenjal oboje...

BorisPerc ::

Ok ben zakaj T-2 na fiksnih IP blokira vse porte izven omrežja t2 npr. mobitel, itd... ne prideš na fiksni ip, tudi če posreduješ strežnik oz. port 80

http://89.212.137.96
http://perc.ddns.net

Usmerjevalnik posreduje Vrata 80 443 dalje ma T2 blokira navzven,

https://www.whatismyip.com/port-scanner/
89.212.137.96

OldSkul ::

jukoz je izjavil:

A ga še komu T-2 optika izpada zadnje 2 dni?

V LJ, FTTH. Nekaj sekundni izpadi vsakih 10(?) minut. Pri normalnem brskanju skoraj neopazno, za bolj resno uporabo pa ekstremno moteče. Njihov modem že bil resetiran...


To je problem pri tebi.

Mikrohard ::

Pri podpisu pogodbe dajo uporabniku možnost izbire "visoka, srednja ali nizka varnost". Če izbereš visoka ali srednja, ti že operater blokira porte.

Zgodovina sprememb…

broken/link ::

s tem da če imaš statičen IP, imaš na statičnem IPju avtomatsko nizko varnost.

dominuspro ::

BorisPerc je izjavil:

Ok ben zakaj T-2 na fiksnih IP blokira vse porte izven omrežja t2 npr. mobitel, itd... ne prideš na fiksni ip, tudi če posreduješ strežnik oz. port 80


Meni nič ne blokira... Redno se povezujem na domače pc-je(na fiksnem T2 IP-ju) iz raznoraznih omrežij. Najverjetneje nimaš pravilno nastavljenega port forwardinga na routerju ali T2 modemu.

jukoz ::

OldSkul je izjavil:

jukoz je izjavil:

A ga še komu T-2 optika izpada zadnje 2 dni?

V LJ, FTTH. Nekaj sekundni izpadi vsakih 10(?) minut. Pri normalnem brskanju skoraj neopazno, za bolj resno uporabo pa ekstremno moteče. Njihov modem že bil resetiran...


To je problem pri tebi.


Hja, nazadnje je bil izpad včeraj ob 19:35. Bomo videli =)

T743 ::

A še kdo v Horizontu razdelek računi ne vidi realnega stanja? Ko so prenavljali bankanet v septembru so elegantno pozabili na e-račune, posledično so prihajali opomini(papirnata pošta). Tega za T2 sem plačal 4.10. no na naslednjem e-računu je bila ta postavka obračunana še enkrat z drobnim tiskom, da, če je že bila plačana da se bo uredilo samo, ker ni možno storiti drugega kot plačati sem to storil.
Ta mesec pa namesto dobropisa dobim lepo normalen račun. Hitro preverim v Horizontu zavihek računi, kjer pa sploh ne vidim preplačila niti plačila opomina, kličem na help desk oni seveda nič krivi, mi pa mojster mirno reče, da on pa preplačilo vidi. Kot rešitev mi reče naj pač tega računa ne plačam, ker pa bo ostalo euro in še nekaj centov, naj naslednji mesec pri plačilu računa ta znesek sam odštejem. Ker nisem verjel, da slišim prav sem ga povprašal po mentalnem stanju nakar mi je mirno odložil...Ni mi jasno kako naj sam nekaj računam in odštevam na e-računu ko pa to sploh ni možno, še manj mi je pa jasno, zakaj obstajata dva vpogleda v račune, eden za T2 in drug za stranke? Mogoče bo najbolje, da počakam na papirnat opomin, ampak kaj ko lahko pričakujem naslednji mesec isto zgodbo in bo vse skupaj obračunano še enkrat kot ta mesec?
Help desk pa postaja živa greznica...skoraj bi verjel, da tole z vpogledi ne štima načrtno po sistemu-ako prođe prođe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T743 ()

MrStein ::

Eh, kdaj se bo folk naučil pravilno plačevat račune?

Še enkrat:
Plačaš, kar si dolžan. Pika. Nič več in nič manj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

T743 ::

Ok bilo bi bolje če bi jih kontaktiral preko maila ali chata, verbalno se prehitro razkurim in me jezik prehiteva.
Res ni krivda v T2, da bankanet ni delal in ni bilo e-računa in s tem možnosti plačila.

Vanadium ::

T743 je izjavil:

A še kdo v Horizontu razdelek računi ne vidi realnega stanja? Ko so prenavljali bankanet v septembru so elegantno pozabili na e-račune, posledično so prihajali opomini(papirnata pošta). Tega za T2 sem plačal 4.10. no na naslednjem e-računu je bila ta postavka obračunana še enkrat z drobnim tiskom, da, če je že bila plačana da se bo uredilo samo, ker ni možno storiti drugega kot plačati sem to storil.
Ta mesec pa namesto dobropisa dobim lepo normalen račun. Hitro preverim v Horizontu zavihek računi, kjer pa sploh ne vidim preplačila niti plačila opomina, kličem na help desk oni seveda nič krivi, mi pa mojster mirno reče, da on pa preplačilo vidi. Kot rešitev mi reče naj pač tega računa ne plačam, ker pa bo ostalo euro in še nekaj centov, naj naslednji mesec pri plačilu računa ta znesek sam odštejem. Ker nisem verjel, da slišim prav sem ga povprašal po mentalnem stanju nakar mi je mirno odložil...Ni mi jasno kako naj sam nekaj računam in odštevam na e-računu ko pa to sploh ni možno, še manj mi je pa jasno, zakaj obstajata dva vpogleda v račune, eden za T2 in drug za stranke? Mogoče bo najbolje, da počakam na papirnat opomin, ampak kaj ko lahko pričakujem naslednji mesec isto zgodbo in bo vse skupaj obračunano še enkrat kot ta mesec?
Help desk pa postaja živa greznica...skoraj bi verjel, da tole z vpogledi ne štima načrtno po sistemu-ako prođe prođe...


Raje kontaktiraj romano preko T-2 FB oziroma na neuradnem foromu. Nažalost edino tako kaj zrihtaš na T-2
ASUS SABERTOOTH Z97 MARK S; Intel I7-4790K; MSI R9 390X GAMING 8G;
2x8GB Corsair Vengeance Pro; Intel DC S3520 120GB SSD; 2TB Seagate barracuda;
EK-Supremacy EVO; EK-FC R9-390X TF5; EKWB PE360; Laing D5;

mzakelj ::

"Raje kontaktiraj romano preko T-2 FB oziroma na neuradnem foromu. Nažalost edino tako kaj zrihtaš na T-2"


Pa kako čokolado ji nesi ob priliki. Ker kar ta bejba vse uredi je neverjetno 8-)

T743 ::

Rešeno v pol ure preko info@t-2.net...je pa plačilo opomina vidno ,le da čisto na dnu pregleda računov in ne tam, kot bi po logiki pričakoval(datum plačila), ter brez številke oz je tam 0.
Prav tako se v horizontu vidi postavka znesek računa xxxEur ter znesek plačila 0 Eur pri zadnjem računu.Pa še to le preko desktopa in ne preko aplikacije na telefonu.
Poleg tega je v e-dokumentih bank@net-a vidna samo postavka znesek računa xxEur in je samo možnost plačila ali zavrnitve.(zakaj hudiča račun vseeno pošljejo, če je dobropisa več?)
Skratka res bo počasi potrebno doktorirati iz plačevanja položnic, praktično pri vseh napakah, tudi sistemskih za katere nisi nič kriv, si sam tisti, ki mora dokazovati pomote.
Izdajatelji računov so pa zavarovani kot kočevski medvedi in odvezani vsakršne krivde, če se zmotijo.
strani: 1 ... 214 215 216 »