» »

Vodno ali zračno za P4?

Vodno ali zračno za P4?

«
1
2

mimax ::

OK, strokovnjaki, tu je moj problem, pa bi prosil za vaše mnenje. Imam 3 mesece star P4 3,2 Ghz HT na Intel D915P GNL z Sapphire X800XT. Ohišje je midi tower ATX z napajalnikom 350W. Ima 2×80 ventilatorja (spredaj, zadaj) in zdaj dodan še 1×92 od strani (tunelček). Ima COMBO SPY regulator. Problematična sta glasnost in gretje.

1. Glasnost
Računalnik je zame preglasen, poleg hrupa so tudi vibracije, občasno resonanca, ojačitev hrupa (ne zaradi obremenitve, ampak 'kruljenje' v škatli).

2. Gretje
Segreje se do 41°C (max meja kar se da nastaviti), ko začne COMBO SPY piskat - je zelo nadležno, konstantno piskanje. Ko ga izklopim se po nekaj min spet vklopi. Višje od te T se sicer ne segreje (ker je hlajenje na max).
Po dodanem 92mm ventilatorju na boku se je max. T spustila na 39 (za 2°C), in je bil COMBO SPY tiho, vse dokler nisem pognal doom3 in PrinceOfPersia. Po 15 min dvigne spet na 41°C in spet piska. Kar naprej ročno izklapljam piskanje oz. grem ven iz igre do ohladitve.

Rešitev bi bila morda vgraditev še enega ventilatorja (COMBO SPY ima prosto še eno mesto), T bi se še malo spustila, poleg tega pa če je več vent. vsak od njih deluje z manjšimi obrati (je tišje). Vendar bi rad zadevo dokončno uredil. Možni sta dve rešitvi:

1. Vodno hlajenje
To so mi odsvetovali, naj ne bi bilo garancije na razlitje tekočine (uničenje sistema). Potreboval bi že izdelan komplet/kit, ki bi ga lahko vgradil moj serviser, ker je to na podjetje. Mora biti učinkovito (zadostno hlajenje) in varno (proti razlitju). Kakšne so garancije proizvajalcev? Kateri kiti bi bili dovolj učinkoviti? Če ne raje ostanem na zračnem.
Kaj vse naj hladi - procesor in grafično mora obvezno, kaj pa napajalnik? Ker ni ventilatorjev (samo eden pred 'radiatorjem' zunaj), bi to morala biti najtišja rešitev.

2. Bolj učinkovito zračno hlajenje
To je bolj znano področje. Primeri :
A - zamenja se ventilator na procesorju :
ZALMAN CNPS-7700 Cu 120mm + modul za LGA775 (120mm ventilator, 1000-2000 vrtl/min => 20-32 dB(A), Cu rebra, 11.000 + modul 1.500 SIT)
http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....
(ali pa Thermaltake xp-120 in Papst 120 mm ventilator)
B - zamenja se ventilator na grafični :
ZALMAN VF700 Cu (2650vrt/min in 28,5dB(A) na 12V ali SILENT MODE pri 1350vrt/min in 18,5dB(A) na 5V, 80 mm, Cu hladilnik, 7.000 SIT)
http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....
C - vgradi se tišji napajalnik :
TAGAN TG480 U01 ali TG420 U01 (2 temperaturno regulirana ventilatorja 80mm, max. 28 dB(A), 480 ali 420W, 20-24.000 SIT)
http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....

D - poišče se primerno zračno ohišje :
Yesico Open Air (pasivno hlaj. + spredaj/zadaj prostor za po 1×120mm - 17.000 SIT) http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....? action=showproddetail&id=820&cat=64 ali

Aerocool Aero Engine (spredaj (z vetrnico)/zadaj za po 1×120mm, od strani za 1×80mm - 22.000 SIT) http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop.... ali

Gladiator CK-18 (3×120mm + zračni tunel – 16.000 SIT) http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop.... ali

Ali 3RSystems R700 Bad Guy (2×120mm + 80 mm - 18.000 SIT) z lastnim regulatorjem ventilatorjev in prikazovalnikom temerture in se ven vrže COMBO SPY (konec piskanja!) http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....
Kdo prodaja Thermaltake Xaser III?

E - vgradi velike 120mm ventilatorje, po možnosti do 4 v ohišju, uravnaval bi jih COMBO SPY:
120mm NB Ultra Silent fan SX1 (120mm, double ball bearing, 3-pinski konektor, 1600 vrt/min in 17-30 dB(A) na 6-13 V, 2,16W - 4.200 SIT)
http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....

120mm NB Ultra Silent fan SX1Pro Blacksilence (120mm, 109 m3/h, double ball bearing, 3-pinski konektor, 1550 vrt/min in 12-26 dB(A) na 5-13 V, 1,95W - 5.200 SIT) http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....

Potem so še ostale možnosti: blažilec tresljajev za HD - Cooltex ali Vibe-Fixer, obloge za stišanje ipd...
Tu je veliko možnosti za kombiniranje. Kaj se splača?
Prodajalec je rekel, da si lahko izberem druge komponente če s starimi nisem zadovoljen (ohišje, napajalnik ipd.). Nove bi vgradili, stare pa vzeli v račun, čeprav so stare že tri mesece.

Glede na stroške zamenjave trenutnega z bolj učinkovitim zračnim me zanima, koliko več bi stalo in bilo učinkovito vodno ali ostati na zračnem.

OK, na kratko - prosil bi vas za ime, tip dobrega (preizkušeno) vodnega hladilnega kita oz. zračnega (komponente).
  • spremenil: mimax ()

mimax ::

Uh, ja, to zgoraj ni ne kratko ne jedrnato. Se oproščam.

Mogoče bi bilo bolje po korakih.

1. Katero ohišje bi bilo dobro za uspešno zračno hlajenje (po možnosti za 120mm vente) - glede na izkušnje? In kje lahko dobim Thermaltake Xaser III?

kuglvinkl ::

Če češ res učinkovito hlajenje, treba vzet veliko kišto. Sploh ne nujno big tower. Zaenkrat se je ultra izkazal dizajn, ki ga vsi poznamo pod pojmom Chieftec. Sam ga imam v obliki Antec SX II 1040 B. Za ta denar ne dobiš boljšega.

Če si pa denaren, paotem posezi po Lian Li.

Za zračno hlajenje CPUja, ni boljšega kot Xp serija by Thermalright.
Your focus determines your reallity

mimax ::

Kje pa se dobi Antec SXII 1040B? Jaz sem našel samo Antec PlusView 1000 AMG za 20400 SIT in ANTEC SONATA z 380W napajalnikom za 32000 SIT.
Koliko ventov gre v 1040B in ali so možni 120mm?

Kakšna pa je povezava med Chieftec in Antec proizvajalci ohišij?

Ali je za Thermaltake XP-120 dober Papst vent?

Good Guy ::

Z procesor tega k mam v podpisu
za grafo pa
http://www.cool-pc.org/cgi-bin/b2cshop....
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

kuglvinkl ::

Jaz sem našel samo Antec PlusView 1000 AMG

To je ta, samo da nima okna, AMG pa ga ima.

Koliko ventov gre v 1040B in ali so možni 120mm?

2×80 spredaj prek diskov in zadaj 2×80mm. Več kot dovolj in učinkovito + tiho v povezavi z recimo Sunbeamom Rheobusom.

Kakšna pa je povezava med Chieftec in Antec proizvajalci ohišij?

Druge firme, notranji dizajn enak, zunanji različen.


Ali je za Thermaltake XP-120 dober Papst vent?


Thermalright, ja je dober, samo odisvno kolk hitrega rabiš.
Your focus determines your reallity

mimax ::

Ups, sorry, Thermalright. Za hitrost bo verjetno dovolj Papst 4412 F/2 120mm (18 db, rabim tišino), 70m3/h, 1200 vrt, 0,72W. Če ne bi pa dal NB Ultra silent fan (109 m3, 1550 vrt, 12-26 dba, 1,95W).

A pa ni bolje imeti 120 mm vente od 80mm? Pa še originalni so verjetno slabi.

Ali bi bil COMBO SPY (za 4 vente z 3-pinskimi konektorji) sicer dober za tega anteca?

kuglvinkl ::

A pa ni bolje imeti 120 mm vente od 80mm? Pa še originalni so verjetno slabi.

Ni nujno. + kljub vsemu se pogovarjava o Tower ohišju, ne o kakšnem ultra veliki kocki ;) .

Ali bi bil COMBO SPY (za 4 vente z 3-pinskimi konektorji) sicer dober za tega anteca?

To ne vem kateri je. Smo ap pred časom ugotovili, da je daleč najboljši SUnbeam Rheobus pri cool-pc.
Your focus determines your reallity

mimax ::

4×80 mm mi bo ravno komaj zadoščalo za 39°C. Zdaj imam 2×80mm + 1×92 pa gre matična na 41°C.

Zato sem mislil dobiti kako ohišje z mesti za 3 ali max 4×120mm.

Morda bi bil boljši 120mm vent, ker je večji pretok zraka in manjši obrati. Primer na www.antec.com :
Antec 1040B ima 80mm vente z 2000rpm/17,3 CFM/25 dB, medtem ko ima
Antec SONATA ima pa 120mm vente z 2000rpm/79,06 CFM/29,8 dB

==> 80mm vent 17,3 CFM proti 120mm vent z 79,06 CFM !!!

Kakšno pa je tvoje mnenje o Antec Sonati? Ta ima sicer samo 2×120mm, pa še nek svoj napajalnik za 380W z enim ventom (raje bi vzel Tagana z dvema).

COMBO SPY pa imam že gor in bi ga rad ponucal (samo živce mi para ker neprestano piska pri 41°C)

mimax ::

Hej, r o v t a r , ti imaš isto grafično kot jaz (2 meseca sem jo čakal). Sem gledal ta ZM VF 700 Cu. Ali je res dovolj močan za sapphire x800xt?
Iz podpisa ne znam razbrati katerega imaš na procesorju.



Tower ohišje je midi-tower? V čem pa je razlika do 'ultra velike kocke' pri hlajenju?

COMBO SPY pa je sicer avtomatski fan controller za 8.500 SIT z LCD prikazovalnikom, 2 senzorji za T (plošča ipd.), regulira pa 4 ventilatorje (le če so 3-pinski konektorji, tistega na procu mi noče). Ima tri stopnje. Ko prižgem računalnik je pri meni že na drugi, pri igrah skoči na tretjo (41°C) in začne piskati.

SUNBEAM pa je verjetno v osnovi regulator voltaže, ki ga lahko ročno naštimaš. Prednosti so, da ne piska in da lahko utišaš nadležne vente kadar hočeš, ampak oba hkrati ni možno imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

hunter01 ::

jaz ti bom pa vseeno predlagal vodno hlajenje! Kje drugje kot pri Eddy-ju. Glede ohišja si pa že dobil zadostne nasvete.

LP Jerry

mimax ::

Ali ima E d d y to uradno? Dobim od njega le komponente, kit ali mi vgradi vse v mojo škatlo? Kaj pa če se jaz bojim vode (voda+elektronika)?

Ah, našel sem stran. No, zanima me ali bi moje težave z gretjem in hrupom bile dovolj učinkovito odpravljene z EK-KIT-AIW (all in wonder) za 58.500 Sit? To moram potem sam vgraditi? Kam gre radiator? Ali je potem sploh potrebno kupovati bolj zračno kišto, ali lahko obdržim svojo?

Kaj pa garancija proti razlitju tekočine in uničenju sistema? Ima tudi to?

Aha, pa še napajalec, tega verjetno ne hladi, ali pač?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

DominusSLO ::

Če je napajalnik glasen, ne bo pomagalo vodno hlajenje ;)

Jaz bi ti reku:1.tih napajalnik 2.dober cpu hladilnik(10k sit=tudi tih) 3.po možnosti 12vent spredaj in zadaj na ~5V , sedanja 2 venta pa daš pravtako na 5 voltov in z njimi prepihuješ diske

Venti na 5 V so lahko tudi nekje do 7V-odvisno od glasnosti...

Za grafo ne vem, koliko je glasna. Vodno pa odsvetujem, če nisi "ljubitelj" :)

Zgodovina sprememb…

mimax ::

Jah, ljubitelj vodnega ravno nisem, saj s tem nimam nobenih izkušenj, niti ne bi vlagal veliko časa v to. Če se da kupiti in vgraditi kot komplet in tisti, ki ga je pripravil in vgradil zanj odgovarja - potem v redu.

Sedaj imam 3 vente (2×80 + 92), več jih škatla ne podpira, niti ne morem zamenjati jih z 120mm.
Tako da bi za boljše zračno hlajenje moral najprej zamenjati škatlo (da omogoča 120mm vente), potem vente na procesorju, grafični in napajalnik.
To me pa pride že skoraj toliko, kot če bi v obstoječo kišto vstavil vodno hlajenje.Pa še zračno ne bo nikoli povsem tiho.

mimax ::

Torej :

ZRAČNO bi me prišlo (približno) :
20.000 novo ohišje + 20.000 nov napajalnik + 20.000 hlajenje CPU in grafe + 5.000 kak dodatni vent = 65.000 SIT

VODNO pa :
cca 60.000 Eddyjev vodni komplet + 20.000 nov napajalnik v staro škatlo = 80.000 SIT
Doslej z vodnim še nisem imel izkušenj in ne vem kakšno vzdrževanje zahteva.

Razlika je približno 15.000 SIT, kaj se bolj splača - če mora biti nezahtevno za uporabo, učinkovito (tudi pri max pod 39°C) in poleg vsega še sprejemljivo tiho?

hunter01 ::

Vgraditi si moraš sam tega on ne dela... lahko pa zamenjaš ohišje (kupiš pri njemu...potem ti pa že vse zmontira noter samo svoje stvari "zmečeš" v kišto priklopiš bloke pa je!! Glede na to da ima Eddy sedaj nove rezervoarje mislim da skoraj ni možnosti za izlitje tudi če prenašaš kišto večkrat! (Lan partyji) Glede tišine ti garantiram da BO!! Napajalnikov zaenkrat še ne hladi, vendar dela na temu. Priporočam ti pa napajalnik z 12cm ventilatorjem (Npr. LC Power 550W)

Za natančnejše informacije se oglasi pri eddy-ju. (mail, telefonska).


LP Jerry

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hunter01 ()

mimax ::

Kako se pa ta LC Power 550 montira glede na to da ima ventilator 120mm na 'strehi' - postrani?
II
__________ˇ__________________
I I
I I
I I
____________________________

Pa je kdo od vas že kupil kak njegov komplet (z/ kišto)?

''...skoraj ni možnosti za izlitje...'' hmm?
Ali je ta rezervoar zunaj/znotraj ohišja (če je znotraj je pri razlitju bolj nevarno, pa še kišto moraš odpirat da vidiš nivo vode)
Isto me zanima za radiator => nekje sem ga videl notri, nekje zunaj ...

Eddy ::

No, vidm da morm še jest nekj napisat!
Glede razlitja vode 100% ni pogojev.
Največkrat voda pušča po kapljicah... recimo 1 na uro...
Samo odkar imam silikonska tesnila za tesnjenje med bakrom in pleksijem in tudi tesnjenje med priključkom in pleksijem ni šans da pušča. Potem pa še silikonske cevi ki tesnijo na priključkih brez objemk ali vezic, tako tudi ni šans da bi kaj puščalo.
Vseeno pa vsakomur priporočam da preden vgradi vodno hlajenje v ohišje da vse sestavi na mizi in pusti da lavfa en dan in spremlja če kje pušča. Ko vidiš da ne pušča pa lepo vgradiš v ohišja. Lahko spet pustiš nekaj časa da lavfa vsa zadeva ob neprižganem računalniku.
Rezervoar imam po "novem" tako narejen da tudi tesni pokrovček s silikonskim tesnilom in lahko računalnik obračaš okoli in nebo puščalo.
Vsekakor takega kompleta za tako ceno neboš nikjer dobil...
Če rabiš še kakšen nasvet pa mi piši na e-mail!
Aja pa LC power ima vantilator spodaj in vleče zrak iz ohišja in ha poriva ven skozi napajalnik!

PS: beri podpis! ;)
www.ekwaterblocks.com

mimax ::

Ah, hvala za informacijo o namestitvi LC-ja...

Eddy, jaz sem zgolj in samo 'uporabnik' PC-ja in sam ohišja nikoli nisem še niti odpiral.
Vodnega hlajenja ne bi kupoval zaradi navijanja ali high-tech izgleda. Sam ne bi nikoli opazil da kaj spušča (četudi po kapljicah) dokler ne bi že vsega scvrlo. Mene zanima samo njegova osnovna uporabnost. Moralo bi delovati, ne da bi jaz kdaj odpiral ohišje.

Prednost vodnega hlajenja vidim predvsem v tišini in ob odsotnosti ventilatorjev (ki vsesavajo zrak v ohišje) manjše nabiranje prahu na vitalnih komponentah (enkrat se mi je zaradi tega že pregrel računalnik).

Kaj menite, ali je za takega laika, nepoznavalca primerno vodno hlajenje? Ali je pak za take 'neznalice' kot sem jaz bolje da se držijo klasičnega zračnega hlajenja?

billy ::

Kje pa si doma ti drugače?

mimax ::

Ljubljana. Zakaj? Da bi šel v Litijo, če bi mi hotel Eddy vgraditi? Verjetno bi moral od njega vzeti ohišje, ker bi bilo treba vsako drugo na novo prilagoditi.

billy ::

Sem ti mislil jaz ponudit da ti vgradim, samo si predaleč ;)

mimax ::

Hvala za ponudbo, Billy.

Sem se pogovoril z Eddyjem glede vodnega hlajenja. Res bi ga moral sam vgraditi(verjetno je to tudi point, da potem vem popraviti, če kje začne spuščati). Poleg tega bo verjetno tudi problem s tistim, ki mi je računalnik prodal, glede garancije.

Najverjetneje bo zame vseeno najbolje, da ostanem zračnem hlajenju, in poskušam skombinirati nekaj čimbolj učinkovitega in tihega.

billy ::

Če ne misliš navijati se zna narediti dokaj neslišno zračno hlajenje.

Ampak boš moral jemati kišto narazn in plato ven, da boš pritrdil tiste ogromne heat pipe hladilnike...potem je isto problem s garancijo.

mimax ::

Bolj sem imel v mislih, da bi izbral nekaj komponent (drugo ohišje, napajalnik ipd), ki bi mi jih potem prvotni prodajalec nabavil in vgradil ter hkrati vzel 3 mesece stare neučinkovite stvari do razumne meje v račun.

billy ::

aja..komot..

kakšnih 30k pa maš ;)

mimax ::

Jaz sem nekaj takega gledal :

ZA PROCESOR :
ZALMAN CNPS-7700 Cu 120mm + modul za LGA775 12500 SIT

ZA GRAFIČNO :
ZALMAN VF700 Cu (80 mm) 7000 SIT

OHIŠJE
Gladiator CK-18 (prostor za 3×120mm + zračni tunel) 16000 SIT

NAPAJALNIK
LC-Power 550W Silent Giant, 140mm 12200 SIT

VENTILATORJI
120mm NB Ultra Silent fan SX1Pro Blacksilence (120mm) 3×5200 = 15600

______________________________________
SKUPAJ : 63300

Za nekaj od tega mi bi morali od starih v račun vzeti.
____
Razen če ima kdo kak predlog, s katerimi drugimi komponentami bi lahko stvar bila še tišja in bolj učinkovita?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

billy ::

Rajši vzami tako ohišje ki že ima ventilatorje not...bo ceneje...

mimax ::

Thermaltake Xaser III jih ima 7×80 mm že notri, pa je 35.000 SIT

=> ceneje je Gladiator 16k + 3×venti 15k = skupno 31.000 SIT



Antec Sonata ima 1×120mm + napajalnik 380W 32.500 SIT

=> tu je pa sicer Sonata cenejša : Gladiator 16k + napajal 12k + 2×venta 10k = 38.000 SIT
Ampak ima sonata lahko max 2 venta, to se mi pa zdi malo (sicer je zato tišja)



Moral bi imeti zračno ohišje, pa vsaj 5 po 80mm ali 3 po 120mm vente notri, da jih imam lahko na malih vrtljajih ne da bi se mi vse spet pregrevalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

mimax ::

Kaj je bolje vzeti :

A je bolje napajalnik :

TAGAN TG480 U01 (2×80mm) 24.000 SIT ali
LC-Power 550W Silent Giant, 140mm 12.200 SIT
__________________razlika 11800 SIT

Kaj pa za CPU :

ZALMAN CNPS-7700 Cu 120mm + modul za LGA775 skupno 12.500 SIT ali
Thermalright xp-120 (16.000 SIT) in Papst 4412 f/2 GLL 120 mm vent (5500 SIT) = 21500 SIT
____________razlika 9.000 SIT

____________________________
EDIT : Uh, na strani http://www.norecene.com/index2.php?stra... piše da je XP-120 za socket 478, jaz imam pa 775

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

hunter01 ::

Vzemi Sonato (dodaj še en napajalnik 120mm) in LC power z 120mm ventilatrojem pa se nekaj od tega za cpu pa ti bo se prevec!!! Navijal itak nebos zak bi pol dal tolko dnara v ohišje. ;) Glede grafične ti pa po mojem ni potrebno menjave..oz menjaj na grafični če izrecno hočeš ali pa je res glasen vent kar pa dvomim da je na X800XT

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hunter01 ()

mimax ::

@ hunter01 >> verjetno si mislil : vzemi Sonato in dodaj še en ventilator 120mm. To sem sprva tudi sam mislil - sonata ima že en ventilator 120mm zadaj, dodal bi pa še enega spredaj in to je to. Ampak to se mi zdi premalo. Sedaj imam 2×80mm + 1×92mm pa ni dovolj, tako da sem planiral imeti 3×120mm, pa žal Sonata to ne omogoča.

Kar se pa napajalnika LC Power z 120mm ventom tiče, pa ne bi bil potreben, ker ima Sonata že svojega, sicer le 380W, ampak baje zato bolj tihega. RAzen če si mislil, da bi imel 2 ali da bi originalnega dal ven?

Torej, navijal ne bom, ampak T ne sme iti preko 39°C (51° na procu) pri max obremenitvi (zaradi Combo Spyja). Pa še kolikor toliko tiho mora biti. 3-4 zrakomlate 120mm na 1000 obratov je verjetno tišje in učinkovitejše od 80mm in 92mm kombinacij.

Ali je LC Power dovolj tih napajalnik? Ali je Tagan (12.000 več) tišji?

fakinx ::

Hm, berem tole in vidim, da te pesti podobna težava kot mene.

Glede zrakomlatov ne bom pameten, ker trenutno živim na 1x120mm (proc) in 3x80mm (čez diske in zadaj ven) + 1 na stranici (original) vse skupaj namontirano v Chifteca. Me je pa blazno motil hrup vsega tega in sem si omislil "oblazinjenje" ohišja znotraj. Nabavil sem sicer en komplet, ki sem ga slučajno videl pred časom v BoF-u. Ne spomnim se sicer natančno kako mu je "ime", moram pa povedati, da zdaj "uživam" v razkošju tišine, ki je nisem skusil že od obdobja Pentium 100 Mhz. Malo poglej po netu.... Utišanje kište ni tak problem kot se zdi....

Kar se tiče tvoje druge težave (temperatura) ti moram žal povedati, da boš zelo težko na enostaven način zadrževal temperature na nivoju, ki si si ga zadal. Sicer so te temperature ki si jih navedel za nenavit sistem kar malo neobičajno visoke, vendar niso nič kritičnega. Iz tega sledi, da se lepo mirno znebi tvojega Combo Spyja, daj vse vente ki si jih boš pač omislil na 5V in uživaj! Dokler sistema ne boš navijal bo srčika tiktakala kot urca, ko pa se bo malo višja temperatura poznala na performansah proca, boš ti že davno imel sistem z dvojedrnim procom in ne vem katero generacijo dvojedrne grafe, za kar boš rabil 1 kW napajalnik in kišto najmanj v velikosti zamrzovalne omare... >:D . ROTFL.
Howgh!!!

The B ::

Tagana preglasijo 120 mm venti na 5V. Je najtišja stvar v moji škatli. LC-ja pa še nisem slišu. Sm pa probu ugasnt vse (!) ventilatorje (razen napajalnika) in se ga še takrat skor ni slišal (mogu si dat glavo zravn kište).

B

Še to: Strinjam se s fakinx-om znebi se regulatorja in priklopi vse vente direkt na +5V linijo od napajalnika. To je pomoje še najboljša rešitev...
The End Is The Beginning Is The End...
http://blaze.sopca.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: The B ()

mimax ::

OK, verjetno se bom res znebil Combo Spyja in si nabavil kak drug regulator (za nastavljati 5-7-12V s kakim prikazovalnikom T), zato ker me piskanje moti. Ampak dejstvo ostaja, da moji venti hladijo premalo in so preglasni.

Da bi vente dal na 5V - že zdaj premalo hladi, torej moram prej zamenjati kišto za kakšno bolj zračno, v katero bi vgradil 3-4 120mm vente na 5V.

@fakinx -
Kar se oblog tiče, to bi lahko tudi probal. To jih naneseš na vse stranice znotraj? Ali to kaj poveča T v ohišju (zaradi večje izolacije)? Ampak zvok mora še vedno uhajati skozi hladilne reže (spredaj, zadaj, na boku)?
Ta vent 120mm ki ga imaš na procu, kateri je? Zalman? Papst? Katero ohiše imaš?

Kdo ve za kako dobro, zračno ohišje, ki bi lahko imelo mesta za npr. 4 120mm vente? (pa da ne bi samo ohišje brez ventov bilo prek 20-30k).

Ali je bolje imeti ohišje z 3/4×120mm venti ali Xaser III z 7×80mm venti ali Xaser V z 6×92mm venti?

fakinx ::

Takole je.

Ohišje je Chiftec Dragon Series Middle Tower: DX-01WD, w/ Door :D , o katerem lahko izveš več tukaj.
Zraven po defaultu dobiš en stranski ventilator na vratih in štiri nosilce za 80mm ventilatorje za prepihovanje kište. Dva lahko zmontiraš spredaj da ti hladita diske, dva pa zadaj, da izpihujeta vroč zrak ven. Sam uporabljam le 2 kom spredaj in enega zadaj (pa tistega na vratih 8-O ). Napajalnik je Chieftecov in je prišel s kišto. Za sedaj povsem zadostuje >:D . Ni (pre)glasen, ni pa najtišji kar sem jih kdaj imel priložnost slišati. Srednja reč pač. Stranice kište so povsem prekrite s približno 1 cm debelo gumirano peno, ki učinkovito zmanjša hrup zaradi resonance ali morebitnega ojačanja zvoka zaradi efekta zvočnika. Prav tako strop in dno, le mesta kjer so ventilatorji so zelo natančno izrezana iz obloge, da se čim bolj prilagajajo okviru ventiilatorja. Učinek obloge je zadovojiv, saj se je jakost hrupa zmanjšala (po posluhu) za približno polovico. Meril nisem. :8)
Na grafi je standarden ventilator, na procu pa Zalmanov Cu-flower (ne vem točne oznake), preko katerega pihlja 120mm vent z regulacijo vrtljajev znotraj kible. Tako ali tako pa ga ves čas držim na max, ker so obloge učinkovite. Sedaj lahko bolj mirno živim, ker mi oni visoki pitch ne para več živcev in moj mlinček ne hrumi več kot reaktivec med vzletom ;(

Je pa res, da ti nihče ne bo namontiral tega. Boš moral malo v svojo garažo pogledat (ali pa fotrovo >:D ) kaj je pri roki in uporabiti do-it-yourself tehniko ter vse skupaj namontirati tako, kot je treba. Saj ni računalnik noben bav-bav. Če ti kaj ne bo šlo pa kar mirno vprašaj....

Kar se temperatur znotraj ohišja tiče, pa je ustrezno prepihovanje OBVEZNO!!! Če slučajno še uporabljaš IDE diske ti toplo priporočam prehod na okrogle kabke (pa tudi za optične enote pride prav :D ). Nekateri zagovarjajo rezanje vseh "odvečnih" kablov, ki visijo iz napajalnika, vendar sam tega ne počnem. Raje jih lepo zvijem in s pasicami ukrotim, nato pa jih postavim nekam, kjer ne motijo strujanja zraka skozi ohišje...
Pa prijetno delo ti želim....>:D
Howgh!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fakinx ()

Eddy ::

Ja res super...
Najprej pravte naj ne kupuje vodnega ker je predrag, poj mu pa tkole ponujate chiefteca pa ksnga tagana, pa se kj... S tem bo še bl denarnico spraznu... lol
Pa nč nebo mel za pokazat...
www.ekwaterblocks.com

mimax ::

Zdaj mi ni več jasno kaj se dogaja!

IDLE :
BIOS : proc zone 39°C, proc fan speed 2055 rpm
syst zone1 24°C
syst zone2 24°C
COMBO SPY : senzor1 - 25°C, senzor2 - 23°C

LOAD : (20 min Prince of Persia)
BIOS : proc zone 138°C !!!!!! (278 F), proc fan še vedno 2082 !!!
syst zone1 44°C
syst zone2 11°C !
COMBO SPY : senzor1 - 41°C, senzor2 - 39°C in seveda piskanje

In to se sploh noče ohladiti, 10 min v BIOSU na 138°C !

Pol ga ugasnem za 2 minuti :
BIOS : proc zone 47°C
syst zone1 32°C
syst zone2 33°C
COMBO SPY : senzor1 - 37°C, senzor 2 - 28°C

Kaj se tu dogaja? A je 138°C sploh možno? Zakaj je CPU fan (BOX verzija) vedno na istih vrtljajih?

Jaz nujno rabim en dober hladilni sistem. In ta stvar je le 3 mesece stara! Prekl...Preschot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

hunter01 ::

Poglej zdej! Kupi to ohišje Klik. (not so dva venta 120mm), kupi LC powerja 550W, I nekaj čim tišjega za procesor! Nekar zdej nekaj preveč trošit k je škoda tolk dnara zmetat v to! če ti nebo dost si lahk še izrežeš eno luknjo na vrhu ohišja daš tam še en vent 120mm + zaščitno mrežico i konc!

fuzbaler ::

se strinjam s hunterom, sam mam to ohisje in je odlicno. ohisje je dost prostorno, not mam 2 diska, 2 opticni enoti..... pa ni nec naguzvano. zraven ze dobis 2 x120 venta. jst sm dokupu se 2x 80mm venta in hladi super. temp mi gre max do 21c.temp proca pa do 40 full load

mimax ::

Hej, to je res dobra najdba. Je zelo poceni (nekaj čez 8k), ima 2×120mm venta in 'basic' fan controlorja. In kar je najpomembnejše - kakšno slavno ime ima => GMC (General Motors Cars, dobri stari pickupi, npr. Sierra), ki je na veliko napisano spredaj na maski vozil...ups, ohišja.

To je podoben cenovni razred kot Chenbro Gaming bomb, samo da ima že venta. Kakšne kakovosti pa sta ta dva venta (koliko slišna)?

Bojim se sicer, da sta samo dva venta premalo. Moti me predvsem to, da nima na stranici nobene odprtine za ventilacijo proca (moj najhujši problem - preschot). A ima ta prvi skozi tisti GMC logo dovolj pretoka?
@fuzbaler : kam si pa dal še 2×80mm venta? Posebej izrezal luknje? Kako jih kontroliraš, ali si jih vezal na 5V?

Kaj pa s tem, ko mi je namerilo 138°C proc zone T? Je to senzor zanič?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

fakinx ::

Hej mimax!

1. V prejšnjem postu sem ti samo opisal kaj imam jaz in nikakor nisem namigoval, da moraš ti imeti enako.
2. 138 st je odločno preveč za KATERIKOLI procesor.
3. Mislim, da je tvoja kibla zrela za na servis, pa naj se oni j*bejo s tem. Uveljavljaj garancijo pač!!! Temeperatura na procu NE SME čez max. 75 st. Prescott gor al dol!!! ;(

Eddy
Nikoli nisem odsvetoval vodnega ali dejal, da je predrag. Če mene vprašaš, bi TAKOJ zmontiral vodnega, če ne bi drugače rešil svojega problema. Toda v mlinčku naslednje generacije... 8-O (čez kakšno leto :D )
Howgh!!!

Klemzz ::

če bi res rad ohladu procesor pa grafo pol si ubod plinsko hlajenje s plinom 407!!!use bi te pršlo ukol 200k sam bi ti pa hladil...pa ni moznosti razlitja :p

mimax ::

@ fakinx >>
Ne, ne, ne me narobe razumet, hvaležen sem za vsake predloge. Pomaga mi če vem, kako so to drugi reševali. Hvala tudi vsem ostalim za vaše predloge (edin Klemzz mogoče malo pretirava:)) ).

Kar se pa vodnega tiče, pa sem spoznal da ni zame primeren. Res da bom za zračno zapravil kar nekaj nepotrebnega denarja in kljub temu ne bom 'imel nič za pokazati'. Vendar moj namen ni ne navijanje ne 'razkazovanje', temveč relativna tišina in dovolj učinkovito hlajenje. V vodno bi šel le, če bi uspel to nekako urediti z mojim servisom zaradi garancije.

Da mi doseže 138°C pri obremenitvi se tudi meni zdi neverjetno in sumim da mi senzor laže (četudi v mirujočem stanju in po prenehanju obremenitve kaže čisto normalno). Zdaj sicer iz strahu da ne bi škodil procesorju dokler ne uredim boljše hlajenje večinoma uporabljam svoj stari računalnik. Bom še enkrat poskusil obremeniti ta novi računalnik in če mi spet isto pokaže - servis (morda niso prav naštimali box hladilnika na procesor?)

Še to - a je CPU fan (BOX verzija) vedno na istih vrtljajih (2000 rpm) ne glede na obremenitev (morda je tu kaka napaka)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mimax ()

hunter01 ::

Nekar odlašat!!! ti zalaufaj kišto igraj igrce i vmes prečekiraj kolk je temperatura! Če je prevelika takoj vzemi kišto in čim prej na servis da naj pogledajo kaj je narobe. Če je senzor na matični zahtevaj naj popravijo al pa novo plato! Sam ne čakat k je to najslabše. Čim je temperatura 138°C to več ni tvoj problem ampak problem firme k ti je prodala comp.

Lp Jerry

mimax ::

OK, namestil sem tudi Intel(R) desktop utility ter MBM. Oba pri obremenitvah kažeta 127, 128°C. Samo zanimivo je to, da enkrat kažeta + 127°C enkrat -127°C. Torej je lahko res senzor pokvarjen. To bi potrjevalo tudi dejstvo, da v BIOSU (kjer sicer kaže +138°C) po ponovnem zagonu T precej pade.

hunter01 ::

Takoj na servis!

Azrael ::

Ker imaš P4, bo 138°C nedosegljivo, ne da bi opazil že precej pred tem močno upočasnitev delovanja sistema, ker P4 zmanjšuje svoj clock, če gre temperatura preko ~ 70°C. Pri taki temperaturi bi imel hitrost kakšnega P1, najverjetneje pa bi se računalnik že sam izklopil.

V glavnem stvar je zrela za servis, mogoče gre samo za bug v BIOSu, ampak dvomim. In BTW ne pričakuj prav nizkih temperatur, ko si v BIOSu, ker je takrat obremenitev CPU 100%.

Tisto, da se ti včasih trese cela kišta, seveda ob milozvočni? spremljavi, pomeni samo to, da je en ventilator pokvarjen oz. iztrošen. Se hitro zgodi pri taki cheap robi, kot so današnji ventilatorji.

Nimaš kaj servis in uveljavljanje garancije, saj si že dovolj plačal za stvar, ki ne dela prav. Ko bo vse kot je treba, potem ti tudi razmišljati o boljšem hlajenju najbrž ne bo treba.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

SebaR ::

in kaj če so to fahrenhajti?
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

DominusSLO ::

SebaR: fenomenalna opomba :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ventilatorji

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
302200 (1895) Kr_Edn
»

Doma prirejeno ohišje za učinkovitejše zračno hlajenje

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
302494 (1829) Racko
»

Tt Volcano 12 vs. Silent Boost

Oddelek: Kaj kupiti
402198 (1515) G@MER
»

Kje v Sloveniji dobiti SK-7

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
492827 (1952) profii
»

Kaj vse ste nardil z Abakom?

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
263583 (3151) iCe

Več podobnih tem