» »

Katera klima

Katera klima

««
137 / 141
»»

joez7 ::

Sem mal gledal grafe porabe moje, dol gre, do nekje 350W potem izklopi. Včasih izklopi že pri 420W (vpliv zunanje temperature?) notranji vent pa obratuje ~ 20W. Gor pa največ ~ 1000W (boost), večidel pa 650 do 750W (zgleda nazivna moč). Se pravi hlajenje min 1.5kW (350W), nazivna 3.2kW (750W) Boost 3.7kW (1000W).
Pač kr neki, za klimo za 300€. Se pravi bolj taktizira, kot pa modulira. Tle je kup boljših.
Čaki, kaj nimaš izvlečnih filtrov? Pri men potegneš dve mrežici ven in pod tuš.
Same lamele pa ?? - drugo pa je dezinfekcija.
Histerezo pa ma mal široko. Nastavitev 22, izklopi pa pri 20.3 in vklopi pri 22.(hlajenje).
Če dam sušenje - se fiksira na 20.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

aborko ::

Občasno gre moja Beko na dry tudi na ~160W, večino časa je na 180-190W, zanimivo pa vsako ~uro za kakšno minuto ali dve skoči tudi na ~600W in se potem spusti nazaj proti 180W. Pomoje so pri razvlaževanju poleg omejitve min modulacije kompresorja bolj fizikalne omejitve v smislu če lahko celotna hladilna rebra notranje enote s tako nizko močjo spraviš na temperaturo, da bo vlaga v zraku kondenzirala na njih. Pri meni so pri el. moči 180W rebra na cca 7 stopinjah (merjetno s termalno kamero), kar je topleje od piva iz hladilnika, ki sicer fino kondenzira vlago :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

tony1 ::

" Če hočeš preplačevati, kliči serviserja. Sicer pa samo odpri pokrov, posesaj filtre, našpricaj rebra s tekočino za posodo (daj si v šprico nekje 1/5 detergenta pa 4/5 vode), počakaj 10min, poščetkaj z zobno krtačko, nato speri s čisto vodo. Delaj nežno z malimi količinami vode, da lahko sproti odteče čez odtok."

Serviserji rebra običajno špricajo z alkoholom v šprici, ker dezinficira in hitro izhlapi.

kixs ::

Imam ponudbe za te klime. Kaj izbrati? Hladile bodo verjetno vse...

SINCLAIR SIH-12BIK/SOH-12BIK
HISENSE CF35YR1FG/CF35YR1FW
DAIKIN FTXC35E/RXC35E wifi

Ima tudi Micko, ampak je od oka 200€ vec.

sbawe64 ::

Za tvoje potrebe, najcenejšo Tesla :P .
2020 is new 1984
Corona World order

joez7 ::

Tole sem letos dobil za 335€/kos - dva kosa, pri lokalnem prodajalcu vodovoda.
Dela po pričakovanjih, ni pa nek presežek. (od plačila do zagona - 3dni).
https://www.grupoclimatizacion.com/aire...
Po moje se splača počakat na konec sezone - konec septembra - na popuste. Ali pa april-maj.
Trenutne cene pri nas so 420, 510 in 610€ - odvisno od trgovine.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

tony1 ::

kixs je izjavil:

Imam ponudbe za te klime. Kaj izbrati? Hladile bodo verjetno vse...

SINCLAIR SIH-12BIK/SOH-12BIK
HISENSE CF35YR1FG/CF35YR1FW
DAIKIN FTXC35E/RXC35E wifi

Ima tudi Micko, ampak je od oka 200€ vec.


Z Daikinom sem bil v službi zelo zadovoljen, tudi tihost notranje enote lahko samo pohvalim.

darkolord ::

Rabim en nasvet.

Na hodniku imam pripravljene inštalacije za stensko klimo, bi jo pa prioritetno uporabljal za gretje.

Razmišljam, če se mi splača zajebavati in predelati stvar za talno?

Razbijal stene raje ne bi, saj v vsakem primeru odtoka ne bi mogel prestaviti čisto na tla, ker je vmes sifon (gre v kanalizacijo), tako da bi verjetno rabil črpalko... vse skupaj bi lahko kvečjemu skril za knaufom?

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: darkolord ()

vres.ales ::

Ne razumem kaj bi ti predelal za talno iz klime

DamijanD ::

ales: Da bi imel klimo pri tleh (torej talno klimo).

darklord: Če bi res imel samo za gretje, potem bo kondenz samo v zunanji enoti nastajal.

ZveeZ ::

darkolord je izjavil:

Rabim en nasvet.

Na hodniku imam pripravljene inštalacije za stensko klimo, bi jo pa prioritetno uporabljal za gretje.

Razmišljam, če se mi splača zajebavati in predelati stvar za talno?

Razbijal stene raje ne bi, saj v vsakem primeru odtoka ne bi mogel prestaviti čisto na tla, ker je vmes sifon (gre v kanalizacijo), tako da bi verjetno rabil črpalko... vse skupaj bi lahko kvečjemu skril za knaufom?



Za talno samo podaljsas cevi, skrijes jih kot hoces. Lahko knauf, lahko nadometni kanal. Ce ne bos spreminjal odtoka pa bo crpalka edina resitev.

tony1 ::

Če prav vidim, je stanovanje še v fazi gradnje, tukaj lahko b.p. še razbiješ steno in urediš.

joez7 ::

Kot so ti že navedli. Pri talni klimi in gretju ni kondenza.
Samo ko boš mel enkrat klimo, ni hudič, da ne bi tudi hladil - zato obvezno predvidi odvod kondenza.
Če se ti ne razbija - maš lepe parapete. Za podaljšat cevi, pa rabiš dve spojki 1/4 in 5/8 za 3.5kW
(prvo zmeri- močnejše klime majo drugačne dimenzije) - cena ~20€.
Pa si pogledal cene? Talne enote znajo biti kar zasoljene. Sam sem gledal kasetno, pa na koncu končal na dveh najcenejših, še vedno za pol cene ene kasetne.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

predi ::

A je pri takšni shemi odtokov (dve notranji) običajno, da voda na koncu odteka "v valovih" in ne kot relativno neprekinjen tok kapljic? Dobesedno neha teči za nekaj časa, potem prileti ven, nato spet neha.


V tem prvem delu (med vertikalama) je padec cevi opazen že na oko, zadnja dva metra pa ni tako izrazit, a bi ga lahko natančneje nastavil v notranjosti nadometnega kanala. A je možno, da notranji enoti ne spuščata vode konstantno že sami po sebi? Gre za Mitsubishi AY20VGKP. Ni neke posebne razlike, če dela samo ena ali obe (oz. katera), voda odteka v valovih, zaradi česar sumim, da nekako zastaja. Tako je že od prvega dne po montaži.

tony1 ::

Po mojem je vse OK, važno je, da teče...

starfotr ::

Oddušnika nimaš in ti dela vakuum. Nekje ti mora zrak vleči noter, poskrbi za to. Osnove vsake kanalizacije so, da ima zračnik. Ali imaš sifon za klimo ali ne?

predi ::

Ni nikakršnega sifona. Predvidevam, da je to odprt sistem - ne vem pa kako je dejansko izvedeno na notranjih. Po občutku bi rekel, da je samo pladenj, ki služi kot lijak in gre neposredno v cev. Naprej so navadne upogljive rebraste cevi za odtok kondenza klime, fi kakšnih 2 cm. Dvomim, da je dovolj vode, da bi na katerem delu zapolnilo celoten presek oz. večino njega. Prej bi rekel, da se zaradi površinske napetosti kapljice lepijo na dno, ko pa se jih dovolj nabere pa jih sprazni ven v gruči. Kot snežne kepe, samo iz vode.

Če bi bil problem vakuum, se bi verjetno to slišalo, ko bi "hlastalo" za zrakom?

joez7 ::

Ne se sekirat, kako ti teče ven. Dokler ti ne potegne črtice po steni je vse vredi.
Problem je samo v tem, da je višina vode v lovilcu (notranji enoti) omejena na ~1cm.
Če ni kolkor tolk padca, so zastoji. Padec mora bit skoz kontioniran - vem iz lastne izkušneje, mi je občasno vglo ven vodo v notranji enoti (pač potoček po steni) pomagala je reorganizacija kondenčne cevi - lepo počasi speljan padec - idealno je 1 do 2 cm na meter, če se naredi sifon je tudi včasih problem - pride do zastojev vode.

predi je izjavil:

A je pri takšni shemi odtokov (dve notranji) običajno, da voda na koncu odteka "v valovih" in ne kot relativno neprekinjen tok kapljic? Dobesedno neha teči za nekaj časa, potem prileti ven, nato spet neha.


V tem prvem delu (med vertikalama) je padec cevi opazen že na oko, zadnja dva metra pa ni tako izrazit, a bi ga lahko natančneje nastavil v notranjosti nadometnega kanala. A je možno, da notranji enoti ne spuščata vode konstantno že sami po sebi? Gre za Mitsubishi AY20VGKP. Ni neke posebne razlike, če dela samo ena ali obe (oz. katera), voda odteka v valovih, zaradi česar sumim, da nekako zastaja. Tako je že od prvega dne po montaži.

Če ti bo zastajalo, predlagam da povečaš padec na zadnjih dveh metrih, pač dve novi luknji za kanal.
Lahko maš problem pri "Y" - ga zamenjaj za "T" (kjer se združujeta cevi notranje in zunanje enote ali pri združitvi druge klime na prvo) - ni hudir, da ne opaziš, in rešiš.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

energetik ::

predi je izjavil:

Ni nikakršnega sifona. Predvidevam, da je to odprt sistem - ne vem pa kako je dejansko izvedeno na notranjih. Po občutku bi rekel, da je samo pladenj, ki služi kot lijak in gre neposredno v cev. Naprej so navadne upogljive rebraste cevi za odtok kondenza klime, fi kakšnih 2 cm. Dvomim, da je dovolj vode, da bi na katerem delu zapolnilo celoten presek oz. večino njega. Prej bi rekel, da se zaradi površinske napetosti kapljice lepijo na dno, ko pa se jih dovolj nabere pa jih sprazni ven v gruči. Kot snežne kepe, samo iz vode.

Če bi bil problem vakuum, se bi verjetno to slišalo, ko bi "hlastalo" za zrakom?
Jasno, če ni stalnega in dobrega padca, se nekje naberejo "lužice" in nato naenkrat odtečejo. Dokler lepo odteka iz same notranje enote, ni problema.
vires in numeris

predi ::

joez7 je izjavil:


Lahko maš problem pri "Y" - ga zamenjaj za "T" (kjer se združujeta cevi notranje in zunanje enote ali pri združitvi druge klime na prvo) - ni hudir, da ne opaziš, in rešiš.
Je že T. Tole sem sumil tudi sam, zato sem poskrbel, da je na celi spodnji strani padec največji ravno čez skupni del T-ja, ampak se vse skupaj obnaša enako kot prej.

Nič, bom pustil tako kot je, pa si mogoče enkrat sposodim endoskopsko kamero in pogledam kaj se dejansko dogaja not med delovanjem v zadnjih metrih. Bolj iz firbca. Skozi samo cev se ne vidi prav veliko, čeprav je deloma prosojna.

Observer123 ::

Eno prašanje... Priključi kanal s kabli na notranji enoti praviloma poteka iz desne strani notranje enote, imajo pa klime tudi levo stran kot opcijo.. A je ta premontaža na levo stran enostavna, ali pa zahteva doplačilo pri montaži, dodatno kablovje, ipd? Mogoče prodajalci skladiščijo "leve" in "desne", pa monter potem samo pograbi, katero pač potrebuje?

MadMax ::

Si zamešal levo in desno?
Ko gledaš notranjo enoto, je iz enote na levo najenostavnejše. Tudi levo dol ali levo zadaj ni panike, ker v vseh teh primerih zvijaš samo povezovalne cevi (in pač napelješ nove, če jih precvikneš).
Za desno je potrebno zvijat priključne cevi same notranje enote, pri čemer zna iti kaj narobe, če monter nima izkušenj... Sicer obstajajo tudi 180-stopinjski "ovinki", ampak imaš poleg dodatnih spojev še konkretno gužvo v spodnjem delu klime...
Desno zadaj ali desno dol je pa nekje vmes (90-stopinj zvijanja), ni nekih problemov tudi če nima veliko kilometrine.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Esi30 ::

Hej hej...
Preden uspem prebrat vseh 137 strani, raje vprašam:
A je kdo imel tak primer, da je klimo montiral na hišo, ki ni zidana. Govorimo o stari cimper hiši (popolnoma obnovljeni). Kdor ne ve kako to izgleda: hiša je narejena (stene) iz zelo debelih tramov (ca. 25x15cm), ki so kampani pol skupaj. Znotraj so pol gips plate, zunaj heraklit plošče, vmes na obeh straneh pa tervol.
In zdaj najt nekoga, ki bo tu pripravil luknje za klimo (katero še sicer tudi iščeva), gre za malo hiško ca.60m2. Ker pri vseh montažah piše, predor zidanih sten ?
Vem, da bo zdaj kdo rekel, kaj pa niste prej tega pripravli...

Hja, kot ženska, ki se je sama lotla obnove podedovane skoraj 200 let stare hiše, takrat nisem razmišljala tako daleč naprej, niti nisem imela denarja za neke super mojstre (ki bi mi lahko kaj svetovali za v naprej)...tako da zdaj rešujeva in iščeva pač rešitve, ko kaj ugotovim, da bi lahko bilo drugače ?

Verjamem,pa da bi vsak ki si je naredil hišo, zdaj naredil kaj drugače, boljše. Iz napak se pač učimo ?

Bom vesela vseh nasvetov, ki pač upam da nebodo lih žaljivi.

Pa vse dobro vsem skup.

Ganon ::

Preboj stene, je preboj stene, zidano ali ne. Ne vidim težave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

DamijanD ::

Preboj lesa je v teoriji še lažji. In če ne gre s krono bi v teoriji lahko zvrtal tudi 4 posamezne luknje z dolgim svedrom. Po moje moraš samo povedati do časa mojstrom, da imaš les, ne zidake.

joez7 ::

Po mojih izkušnjah, je vrtanje skozi star les kar mision. Les z leti postane trd kot hudir, je kar težko najti konkretno krono, ki se pregrize skozi. Še posebej, ker za klimo rabiš luknjo fi=65mm (pač tu nekje).
Klasične krone za kronsko vrtanje so popolnoma neuporabne (diamantni sveder).
Mojstru pa le povej, da ga čaka star les.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

DamijanD ::

Verjetno lahko narediš tudi z več luknjami? (2x plin, 1x kondenz, 1x elektrika). Tukaj: https://www.masinca.si/kacasti-svedri-z... imajo svedre za les do fi=36mm

MadMax ::

Praviloma vrtajo fi 55mm, gre pa tudi s 50.
65 je overkill, tudi kanal ne lepo pokrije (oz. moraš dat velik NIK).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

easyrider3 ::

Dopoldan od 9 ure pa potem do 15:30 je bila klima prižgana in nastavljena na 24 stopinj v prostoru slabih 25 kvadratov . Temperatura je kazala točno 22 stopinj a vlaga je bila pa 72%. Druga klima v prostoru katerega hladi pa ostale prostore je tudi bila nastavljena na 24 stopinj a v teh prostorih je bila pa temperatura popoldan 24,6 stopinje in vlaga 61%
Nekaj ne štima s prvo Mitsubishi klimo katero so mi dofilali pred kratkim saj spet ne deluje vedno kot bi morala. Bom kar drugo klimo šel poiskati za zamenjavo a se pri nas dobi tudi klima manjša kakor 2kW saj za tako majhen prostor ni potrebe po večji?

joez7 ::

Naj bi ble tudi serije 7BTU(2kW). Sam kolikor vem samo po naročilu. Največ se prodajajo serije 12BTU (3.4kW), in to samo zaradi cene - 1-12 majo isto ceno.
Če vzameš inverter, glej od koliko do koliko modulira.
Večina poceni variant vozi od 40-100 in boost 120%. 40% od 3.4=1.4kW (se pravi električne moči ~400W).
Ti pa bo močnejša malo bolj razvljaževala. Če ni nuje počakaj na september, takrat cene kar konkretno padejo, pa monterji že majo čas. Trenutno ma OBI eno akcijo po 300€.
Drugače pa pri nas flat hladimo na 22°C - vlaga pa se giblje med 45 in 38%.
Probaj še zmerit z drugim vlagometrom. Še najboljši so mehanski (jih je treba vsake toliko časa ponastavit - zavit za 15min v vlažno krpo in potem nastavit 100%).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

krefi ::

Iscem resitev za upravljanje midea stropne klime preko telefona https://haloklima.si/izdelek/klimatska-...

Je ze kdo dokupoval wifi modul?
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

ZveeZ ::

easyrider3 je izjavil:

Dopoldan od 9 ure pa potem do 15:30 je bila klima prižgana in nastavljena na 24 stopinj v prostoru slabih 25 kvadratov . Temperatura je kazala točno 22 stopinj a vlaga je bila pa 72%. Druga klima v prostoru katerega hladi pa ostale prostore je tudi bila nastavljena na 24 stopinj a v teh prostorih je bila pa temperatura popoldan 24,6 stopinje in vlaga 61%
Nekaj ne štima s prvo Mitsubishi klimo katero so mi dofilali pred kratkim saj spet ne deluje vedno kot bi morala. Bom kar drugo klimo šel poiskati za zamenjavo a se pri nas dobi tudi klima manjša kakor 2kW saj za tako majhen prostor ni potrebe po večji?

Ni mogoce to, da je klima v majhnem prostoru premocna in "prehitro" ohladi in prostora ne utegne razvlaziti preden se kompresor izklopi oz gre na minimum?
Zato je temp nizja od nastavljene, vlaga pa visoka.

Druga klima pa hladi vec prostorov in zato ohlaja dlje casa (ni se dosegla nastavljene temp) in zato med ohlajanjem tudi pridno razvlazuje zrak.

easyrider3 ::

Ne pa na sploh je ta prostor najbolj vlažen bilo kdaj ali kateri letni čas. Ko imam klimo nastavljeno na razvlaževanje je najmanjša vlažnost in trenutno sedaj je ne dobim izpod 56% pa je recimo takrat temperatura že 20 stopinj ali manj. Brat v etaži nad mano je brez klime in nima vlage nikoli 60% recimo sedaj ima od slabih 50% do 56%. Jaz brez klime bi imel vlažnost orenk preko 80% in temperaturo tudi okrog 26 stopinj ali več. Hiša je itak narobe narejena brez toplotne izolacije od zunaj in tisto najslabše tričetrt hiše je spodnja etaža v zemlji zaradi česar prihaja do vlažnih prostorov. Okrog hiše pri eni steni ne morem odkopati zemljo in izolirati saj je narejen vhod s stopnicami v zgornjo etažo k bratu
. Baje da obstaja neka varianta ampak kakor zgleda na sliki je veliko lukenj navrtanih v steno s cevmi.

Klimo bi pa kupil ne neko poceni ampak tako katera ima dobre lastnosti glede male porabe elektrike.
A klima dosti več porablja elektriko,če imaš samo ventilacijo na več ali na najmanj? Vem da je poraba logično višja zaradi ventilatorja ampak ali morda s tem,ko povečaš hitrost ventilatorja tudi daš ukaz za boljše ohlajevanje. S katerimi nastavitvami klima najmanj porablja elektriko?

MadMax ::

Poraba je optimalna (najnižja) na avtomatski ventilaciji.
Predvsem pa odvisna od tega koliko mora delat. Razlike v ceni samo v porabi ne prineseš notri.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

tony1 ::

"S katerimi nastavitvami klima najmanj porablja elektriko?"

Klima je glede porabe tako poceni, da se skoraj ne rabiš sekirati. Veliko več koristi kot tistega nekaj stroška bo, če pogruntaš, kako spraviti odvečno vlago ven iz bajte.

energetik ::

MadMax je izjavil:

Poraba je optimalna (najnižja) na avtomatski ventilaciji.
Predvsem pa odvisna od tega koliko mora delat. Razlike v ceni samo v porabi ne prineseš notri.

Dejansko je poraba najnižja pri max stopnji ventilatorja, saj je takrat delta T najnižji. To je povsem enako kot pri TČ, kjer je tudi potrebno zagotoviti največji pretok ogrevalne vode skozi talno.
Je pa res, da potem razvlažuje slabo. Sem ravno danes meril - v bajti 24°, nastavljena 22˚. Pri turbo načinu je piha ven 11˚C zrak, pri low vent pa je bila temp. izpiha le še 4°, kar enormno poveča učinek razvlaževanja.
vires in numeris

Magic1 ::

Najbolj optimalno je v načinu, ki najbolj konstantno razvlažuje. Vlaga se bolj pozna, kot sama temperatura. Torej minimalna konstantna moč, pri minimalnih obratih, ki zagotavljajo stabilno temperaturo v prostoru. Zdaj je že tako toplo, da mi temperatura ne pada več na minimumu delovanju klime. 900W odvajene toplote (poraba 350W) imam torej dovolj za cca. 120m2.
Magic

easyrider3 ::

Saj pri meni je tudi najboljša opcija glede dobre vlažnosti nastavitev na razvlaževanje in hitrost ventilatorja na nočni način.
Nekako se mi zdi da najnižja hitrost ventilatorja pri razvlaževanju ima hladnejši izpuh iz klime kakor pri večji hitrosti ventilatorja.
Danes sem tudi zasledil članek kjer omenjajo,da tisti kateri nimajo klime vključene ves čas je drugače najboljša opcija med 5-7 uro jutraj saj takrat so temerature najnižje. Vsaka ura kasneje z vključevanjem klime pomeni večji električi strošek saj je potrebno ohlajati bolj tople prostore in stene stanovanja.

MadMax ::

easyrider3 je izjavil:

Danes sem tudi zasledil članek kjer omenjajo,da tisti kateri nimajo klime vključene ves čas je drugače najboljša opcija med 5-7 uro jutraj saj takrat so temerature najnižje. Vsaka ura kasneje z vključevanjem klime pomeni večji električi strošek saj je potrebno ohlajati bolj tople prostore in stene stanovanja.

Bljuz.
Tak kot kampanjsko ogrevanje vs. 24/7 po vremenski krivulji. Minimalna razlika v porabi, v ugodju pa kar velika.
Energijo je treba odvest, ali dovest.
Za toplotni stroj (toplotna črpalka) je prednost jutranjega vklopa le da ima tistih par ur ko so zunaj najnižje temperature, najboljši izkoristek pri hlajenju. Razlika je pa za mišji un.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Magic1 ::

Klima ne bo delala najbolj optimalno ob kampanjski uporabi. Ne more v parih urah odvest toploto za cel dan, še manj pa vlago. To ma da dela 24/7, ali vsaj konstantno ko si doma + kakšno uro prej, seveda v dry načinu. Zato pa je pomembno, da vzameš tako, ki lahko dela s čim manjšo močjo, seveda s primerno nizko ventilacijo, da tam še vedno razvlažuje. Seveda v kolikor imaš senčenje in izolacijo uštimano. Drugače itak rabiš kilovate odvajat.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

katimm ::

Evo prilagam moj graf v enem dnevu ko klimo zalaufa za 3 urce.

https://ibb.co/GQnwjvDD

Na zacetku hlajenje proti koncu pa itak premaknem na razvlazevanje..

Ima pa toshiba power-sel funkcijo kar pomeni allows users to limit the maximum power consumption of the unit to conserve energy. This feature offers settings of 100%, 75%, or 50% of the unit's capacity. By selecting a lower percentage, users can save energy and potentially extend the lifespan of the compressor.
Sepravi ce imam to na 100% bo tudi razvlazevanje na polno delalo in se ne bo kompresor ustavljal? Je izkoristek najvisje mozen na tem?

Okapi ::

katimm je izjavil:

Na zacetku hlajenje proti koncu pa itak premaknem na razvlazevanje..

V čem je prednost razvlaževanja pred hlajenjem, nastavljenim na temperaturo, ki jo hočeš imeti?

Ganon ::

Znancu je začela teči voda iz notranje enote, ko je bil zdoma. Lahko si predstavljate. Mi je dalo misliti, ker imam vklopljeno 24/7. Obstaja kakšen pametni senzor, ki bi zaznal iztekanje vode in mi to nemudoma sporočil na telefon?

easyrider3 ::

Ah to se je zamašil kanal za odtok kondenza nič kaj pretresljivega in potrebno je samo očistiti kanal pa odtok pa je vse kot mora biti.
Težko,da obstaja ali bi montiral kakšen senzor kjer bi ti javil nivo vode v kanalu

Ganon ::

easyrider3 je izjavil:

nič kaj pretresljivega


Malo razmisli. Zamašena cev je najmanjši problem. Kaj pa to, da iz klime teče voda ves čas, ko si v službi? Spodaj pa parket in ostale lesene reči v bližini? Še vedno nič pretresljivega?

Arey ::

Okapi je izjavil:

katimm je izjavil:

Na zacetku hlajenje proti koncu pa itak premaknem na razvlazevanje..

V čem je prednost razvlaževanja pred hlajenjem, nastavljenim na temperaturo, ki jo hočeš imeti?

Verjetno je odvisno od klime ampak moj mitsubishi je na obcutek isto ce dam klimo v nacin razvlazevanja al pa na hlajenje z min. hitrostjo ventilatorja, slednje zgolj neha delat ko doseze zeleno temperaturo.

Sem pa mal probaval ponoci hladit da bi cez dan ostalo hladneje v hisi. Pac, ponoci je boljsi izkoristek in cenejsa elektrika, pa se mi zdi da cez dan ni neke omembe vredne razlike. Zjutraj je hladneje, do 11ih pa v vsakem primeru postane pretoplo. Mogoce eno uro kasneje vklopim klimo, sam ni nekaj omembe vrednega. Cel dan na minimalni moci pa drzi hiso prijetno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Arey ()

OutOfTheBox ::

Ganon je izjavil:

easyrider3 je izjavil:

nič kaj pretresljivega


Malo razmisli. Zamašena cev je najmanjši problem. Kaj pa to, da iz klime teče voda ves čas, ko si v službi? Spodaj pa parket in ostale lesene reči v bližini? Še vedno nič pretresljivega?


Jo izklopiš ko greš v službo in vklopiš remotely 30 min preden prideš. Razen če te skrbi večja poraba na ta račun.

Ganon ::

Lahko izklapljaš, ampak klima je narejena, da deluje ves čas. Bolj mi je čudno, da do danes še niso pogruntali varovalke, kot je to pri nekaterih ostalih napravah. Klima bo še naprej lepo hladila, tudi če iz nje lije voda.

Okapi ::

Arey je izjavil:

Okapi je izjavil:

katimm je izjavil:

Na zacetku hlajenje proti koncu pa itak premaknem na razvlazevanje..

V čem je prednost razvlaževanja pred hlajenjem, nastavljenim na temperaturo, ki jo hočeš imeti?

Verjetno je odvisno od klime ampak moj mitsubishi je na obcutek isto ce dam klimo v nacin razvlazevanja al pa na hlajenje z min. hitrostjo ventilatorja, slednje zgolj neha delat ko doseze zeleno temperaturo.

Kdaj pa neha delati razvlaževanje, pri kateri temperaturi?

Magic1 ::

Odvisno od klime. Moj Mitsubishi na dry sploh nima nastavitve za temperaturo. Druga klima deluje v dry zelo podobno kot v cool načinu, razlika vidim zgolj na hitrosti ventilatorja. Tako da je to od proizvajalca/modela odvisno.
Magic
««
137 / 141
»»