» »

Laibach AutobanRing Stau

Laibach AutobanRing Stau

Yohan del Sud ::

Se opravičujem za ta švabski naslov, ampak recimo da bo pritegnil neko določen pozornost (moderatorji poslovenite, če treba ali prestavite v drugo izbo).

Ker nisem hotel iti v off topic ene druge teme odpiram novo.

Ljubljanski promet (so opravičujem za centralistično temo vsem izvem LJ). Kalkulacija.

Vsak dan komutiram po AC obroču v službo, ki je diametralno nasprotno na drugem koncu (Lj- Brdo do Lj - Vzhod in obratno), torej imam nekaj pojma o čem govorim. Relacija je skoraj izključno obroč, saj imam na prvem koncu manj kot km do priključka, na drugem pa še manj. Z biciklom je to (imam števec gor) 11 km skozi center, po južni obvoznici 19 in po severni 16 km. Če se držim omejitev in ni gužve to pomeni 16 min po severni (luping v Polju), 17 po južni obvoznici (malo dlje, nič semaforjev, manj hitrostnih omejitev) in 50 min z biciklom (270 semaforjev) in 60 z LPP (jebena sedemnajstka se ustavi v BTC pred vsako trafiko).

Stroški, če se pelješ sam: Za obroč (severna ali južna pot, skoraj ni razlike): 2 litra bencina v vsako smer (800 sit vse skupaj) + amortizacija. Bicikl. Recimo zastojn + amortizacija.
Avtobus: 4 žetoni (800 sit!!!) brez amortizacije.

Problemi: Bicikl = kondicija + čas. Avtobus = brez besed. Se pravi ostane avtocesta = ampak ker je na južni obvoznici prenavljanje je tam zastoj (stau).
Potem folk rine na severno obvoznico in tam se spet zgodi zastoj (stau), tokrat preprosto zaradi tega, ker je več avtov na cesti, kot jih le-ta lahko prebavi. To se ob konicah občasno dogaja tudi ko ni vzdrževanja.

Rešitev: Še en obroč? Razširitev v šest - osem pasovnico? Poceni in hiter tramvaj? Podzemna? Še dražji bencin? >:D
www.strancar.com

darh ::

Kaj pa moped/skuter/motor varianta?
Porabiš manj benza, trafic jam te ne ovira, problem so le vremenske razmere...
Excuses are useless! Results are priceless!

keber ::

Na Rudniku bodo obnovo zaključili ta teden. Tako da priporočam južna + vzhodna. Vzhodna je itak precej boljše dimenzionirana (standardi sredine 90-ih - nasproti standardom sredine 70-tih (severna + zahodna)). Problem pa ni v dodatnih pasovih, ampak (še vedno) v priključkih. Semaforji sprejmejo toliko kot sprejmejo. Edino razširitev v doglednem času lahko pričakujepš na zahodni obvoznici (v 6-pasovnico) tam nekje okoli leta 2012 - 2015. Ostalo najbrž ne bo potrebno - se bo pa videlo po naraščanju prometa (trenutno okoli 3 % letno)

ahac ::

>>> Avtobus: 4 žetoni (800 sit!!!)

Mesečna?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Gandalfar ::

po tvojih izracunih te pride mesecna 3x ceneje kot avto

Yohan del Sud ::

Matematičar a?

Kaj pa če rečem da sem plačan na leto fiksno, da sem vreden recimo ene 20000 eurov na leto? Pa ne mislim samo dela. Kupijo me celega (amerika, ju hu). Moja ura je potem recimo lahko toliko in toliko sit ali delam, ali jem ali spim ali se vozim. O tem govorim. Ko si enkrat v takem biznisu na te zadeve gledaš drugače. Vsak stau je lahko zate generalno gledano ali miljonska izguba ali pa samo zamujena tenis partija. Ni važno niti. Ne krivim nikogar. Samo iščem optimalno trenutno in prihodnjo rešitev...

BTW. Deset let sem se trajbal z biciklom. Takoj grem spet nanjga, če bom dobil dobro služno oddaljeno manj kot pol ure. Kravtka in kufrček gor ali dol.

Ne bom pa menjal dobre službe samo zaradi tega, ker je na drugem koncu mesta. Tu imam problem.
www.strancar.com

Gandalfar ::

jah.. tega nisi omenil v prejsnjem postu. Kaksen skuter bi bil potem se najbolj fajn.

Yohan del Sud ::

Sem razmišlal v tej smeri, ampak v mojem primeru bo to težko. Bicikl ali skuter ali avto skozi center je isti šmorn... 30 - 60 min. Pa ne mi mesečne, avtobus uporabim v snežnih dnevih... Če pridem gor sploh... Okrog je pa ali 15 min ali stau. O tem govorim. Ne trdim, da je kak res hud problem v trenutnem prometu v LJ razen konic, štalo vidim v naprej.
www.strancar.com

Microsoft ::

Mogli bi nardit se vec takih rondojev, kot so tistega iz smeri Trojane -> LJ. Pa to bi po mestu tud mogl nardit. Edino, kar je nevarno pri tem rondoju, je to, da lahko v rondo brez tezav prizges 100. Jst mislim, da bi morali tik preden zapeljes na rondo, narediti tak lezec policaj, da bi se mogu ustavit. Potem ne bi blo nesrec.
Sploh zna bit problem, ker neves, ce lahka gres v rondo brez, da bi se ustavil. Ce gres recimo iz smeri Dunajska -> rondo, potem lahko gres direkt gor, ce si na desnem pasu. Ce si na levem, mores pa ustavit, pa opgledat, ce je frej. Isto je, ce prides iz smeri Trojane. Samo, ce pa prides iz smeri Vic, mores pa na obeh pasih ustavit in pogledati, ce je frej. Te kr malo zmede, ko si prvic tam. :)
Je pa rondo tudi kul, ce ga postavijo pred vstopom v naselej. Taksna 'sikana' upocasni promet. Zdej nevem, kolko poznate, samo v Levcu so en tak super rondo naredili, da se peljes skoz rondo ene 40.
Pa tudi pred Sempetrom je en tak 'rondo', ki je v bistvu samo ovira, da mores zmansjati hitrost.

Semaforji so pa prav bedni. Sploh za tiste, ki mislijo iti v kriziscu na desno. V Nemciji ze imajo tak, da ceprav je v semaforju rdeca luc, lahke gres na desno. Seveda se mors ustavt, pa precekirat, da je frej. Pa pri semaforju je zraven taka tabla, zelene barve in z belo puscico na desno.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

Tody ::

Hja kukr sem jest gledal dnevnike pa take zadeve, se planira zapora avtocestnega obroča v smislu pobiranja cestinine in grajenju še enga obroča okoli mesta vse skupaj naj bi se zgodilo okoli leta 2013, ko naj bi bil tudi takoimenovani avtocestni križ narejen.

V ljubljani ni gužve zmeraj, samo takrat ko običajn folk (če te nekdo celga kupi pač nisi običajn človek), si pač izbereš ure ko ni gužve če je to opcija. Torej ob 6 zjutrej ali ob 9 zjutrej.

keber ::

Rondoji niso primerni za taka križišča, kot je npr Celovška, Dunajska, Šmartinska, Tržaška, ker bi za trenutno kapaciteto potrebovali mnogo preveč prostora (na primeru Dunajske bi to pomenilo rušenje WTC-ja ali pa vsaj Smelta ter nekaj blokov tam naokoli)

Sicer pa ne vem zakaj jamrate zarati gužve. Po evropskih merilih imamo zelo malo prometa in skoraj nič zastojev. Pridite vi zjutraj v Pariz, London, Rim, Berlin, potem pa primerjajte. Oz, celo bolje (in bližje), probajte raje Trst, Mestre ipd.

Novega obroča okrog LJ pa ne bo noben delal. Le zakaj bi ga?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: keber ()

blue96 ::

zakaj pa ne bi bili bolj produktivni, ce sluzba to omogoca? zacetek ob 6? ali pa delo od 5-13? boste zgresili 3 urice z zaposlenimi, a kaj ko oni izgubijo dobro uro vsak dan na cesti zaradi gnece. se da zmenit, tako privarcujete eno uro v guzvi (ali vec), imate vec casa podnevi ali za tisto uro vec delate, ste bolj produktivni in vec skasirate?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6211024 (8911) noraguta
»

Vozniki ki blokirajo promet da se vrinejo v sosednji pas in preskočijo kolono (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25736411 (29326) St235
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10526301 (22690) ThinkPad

Več podobnih tem