Novice » Znanost in tehnologija » V ZDA odobrili dvovalentno cepivo proti covidu
Senzor ::
PersonaRuda ::
Tako je, ko poskuša biti butelj smešen s stvarmi, ki jih ne razume.
Si vratar pred hramom idiotov, da imaš takšno zbirko bedarij!
Ali lahko danes kupiš najnovejši telefon brez da si pred tem imel onega na tipke? Da.
Ali se lahko cepiš danes proti gripi z najnovejšim cepivom, čeprav se lani, predlani nisi? Da.
Ali se lahko danes cepiš s tem booster cepivom omenjenim v članku, čeprav se nisi cepil pred 2 leti? Ne.
Kaj pa tebi ni jasno, pa jaz nevem?
mr_chai ::
mojsterleo je izjavil:
Meni je cepivo super. Čez pandemijo sem šel brez da bi enkrat zbolel, nobenega porivanja palčk v nos vsak drugi dan, lahko sem sedel znotraj lokalov in žrl hambije v meku v notranjem prostoru kot kralj (ostali plebejci pa so mize zunaj delili z vrabci in golobi). Top! Kdaj se lahko spet cepim?
Ti si bil že pred cepljenjem tako močno cepljen, da ne vem zakaj so te sploh cepili. Tebi se res ni treba več cepiti.
driver_x ::
PersonaRuda je izjavil:
Vam je jasno, kako butasto je to, kar so sedaj naredili s tem boosterčkom? Ko nekaj ni logično samo pomeni, da je s tem nekaj hudo narobe. Simple kot pasulj.
Ni butasto. Cepiva so tako narejena, da ti v telo postopoma vnašajo komponente, ki se bodo na koncu sestavile v tisto, kar ti želijo podtakniti. Posamezno cepivo lahko analizira vsak srednje velik laboratorij, zato bi se hitro odkrilo, če bi ti že z eno dozo hoteli kaj podtakniti. Tako pa vsaka posamezna doza ne vsebuje nič sumljivega, na koncu bodo pa vsi imeli v telesih pravo kombinacijo.
nirburu ::
Dunning-Kruger is strong in this thread.
Dumb&Dumber even more.
Oh, the irony!
A to so multivitamini v vašem čudežnem cepivu?
Železo
...
Stroncij
...
poglejte presežno smrtnost v španijo in portugalsko.
Kaj točno si mislu?
Letos je po evropi precej visoka.
Hvala bogu, da imamo čudežna cepiva...
...oh wait.
PersonaRuda je izjavil:
Vam je jasno, kako butasto je to, kar so sedaj naredili s tem boosterčkom? Ko nekaj ni logično samo pomeni, da je s tem nekaj hudo narobe. Simple kot pasulj.
Ni butasto. Cepiva so tako narejena, da ti v telo postopoma vnašajo komponente, ki se bodo na koncu sestavile v tisto, kar ti želijo podtakniti. Posamezno cepivo lahko analizira vsak srednje velik laboratorij, zato bi se hitro odkrilo, če bi ti že z eno dozo hoteli kaj podtakniti. Tako pa vsaka posamezna doza ne vsebuje nič sumljivega, na koncu bodo pa vsi imeli v telesih pravo kombinacijo.
Sploh ni nobene potrebe po takih prijemih.
1. Regulatorne agencije itak sploh ne gledajo več, kaj vse podturijo v cepivo. Dvolj je, da rečeš, da je podobna zadeva, zraven daš še neko staro odobreno reč in voila, začneš prodajat.
2. Za zmešat štrene imunskemu sistemu ni potrebno nekih tajnih transformers-like mahinacij v genomu. Zgolj povzročiš zgolj to kar že vemo, da se lahko zgodi pri neprimerni uporabi in rečeš, da je novi sev. Kdo pa reverja?? Prvi znanstvenik, ki bo posumil, da delamo narobe bo po medijih označen za antivaxerja.
3. Nobene potrebe ni po zartoniškem spreminjanju človekovega DNK. Folk to počne prostovoljno, sam dobro zgodbo jim moreš prodat.
Čip v koži je strah in trepet vseh, ki so preživeli totalitaristične sisteme, ampak če ga prodaš kot enostavnejše kupovanje na Amazonu...voila.
Papirnat denar/zlato je bil vedno temelj ljudi, ki niso želeli, da se jim država vtika v sleherno zadevo. Ampak če jim prodaš brezgotovinsko ekonomijo, da bodo lažje kupovali na Googlu...voila.
Ne podcenjuj človeško neumnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nirburu ()
darkolord ::
Zakaj smo vsaj 2-3 desetlejta (v resnici mnogo več) živeli povsem brez večjih epidemioloških nevarnosti.Aha, in ti misliš, da teh nevarnosti za nas ni bilo, ker smo jih gladko ignorirali?
Baseline imate čisto pokvarjen. Mislite, da po defaultu ni nobenih bolezni, da elektrika je elektrika po defaultu v žicah, da je v pipah po defaultu neoporečna voda ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
nirburu ::
Ne. V zadnjih 30 letih nismo imeli ene resne nevarnosti, ki se je ni trivialno obvladalo.
Sars-1 je bil polizdelek in ni bil tako kužen, ker ga še niso še supeli upgrejdat.
Ebola v afriki je bila lokalni problem mud-people. Tistih, ki še niso slišali, da obstaja javni vodovod.
Prašičja gripa je bil nateg in pol.
Pa to govorim globalno. V zahodnem svetu, z našo higieno in zdravstvenimi storitvami, smo celo shajali brez osnovnih cepljenj za že znane bolezni. Ta stare "iztrebljene" bolezni, ki sedaj ponovno kukajo čez prag so posledica imigracij iz tretjesvetovnih držav in ne domorodcev. Smo preveč čisti, da bi kolera sploh nazaj izbruhnila.
Vsaj dokler niste levičarji zjebali sistem.
Sedaj ko dovoljujete in promovirate degenerirano življenje LGBTQPZ+ skupnosti, nam (spet) razsaja modificiran homopox. Saj ta skupnost se obnaša kot mud-people tam dol.
Večino bolezni je obvladljivo že z ne farmacevtskimi posegi. Če se držiš reda. in med 1970 in 2010 smo se tega reda dokaj dobro držali v naših deželah.
To, da pa sedaj imamo opravka z nekimi ekstremno kužnimi bolezni čudnega izvora je skrajno nenavadno.
Gospod darklord mi pravi, da so mokre tržnice v 2020 bolj problematične kot tiste v 1960 in da zato imamo tako velike izbruhe nenavadnih bolezni. In da zato rabimo nova revolucionarna, varna, učinkovita in zastonj mRNA cepiva. Ker klasična niso več ok.
Vsi vemo, da EU in ZDA nimata več proizvodnih kapacitet, da bi prebivalstvu zagotovila preizkušena cepiva. Zato moramo kot vukujebina preizkušat na lastnem prebivalstvu neke eksperimentalne reči, ker reasons.
Bog se te usimili darklord. Jaz se te ne bom, preveč držiš štango nečednim entitetam.
Sars-1 je bil polizdelek in ni bil tako kužen, ker ga še niso še supeli upgrejdat.
Ebola v afriki je bila lokalni problem mud-people. Tistih, ki še niso slišali, da obstaja javni vodovod.
Prašičja gripa je bil nateg in pol.
Pa to govorim globalno. V zahodnem svetu, z našo higieno in zdravstvenimi storitvami, smo celo shajali brez osnovnih cepljenj za že znane bolezni. Ta stare "iztrebljene" bolezni, ki sedaj ponovno kukajo čez prag so posledica imigracij iz tretjesvetovnih držav in ne domorodcev. Smo preveč čisti, da bi kolera sploh nazaj izbruhnila.
Vsaj dokler niste levičarji zjebali sistem.
Sedaj ko dovoljujete in promovirate degenerirano življenje LGBTQPZ+ skupnosti, nam (spet) razsaja modificiran homopox. Saj ta skupnost se obnaša kot mud-people tam dol.
Večino bolezni je obvladljivo že z ne farmacevtskimi posegi. Če se držiš reda. in med 1970 in 2010 smo se tega reda dokaj dobro držali v naših deželah.
To, da pa sedaj imamo opravka z nekimi ekstremno kužnimi bolezni čudnega izvora je skrajno nenavadno.
Gospod darklord mi pravi, da so mokre tržnice v 2020 bolj problematične kot tiste v 1960 in da zato imamo tako velike izbruhe nenavadnih bolezni. In da zato rabimo nova revolucionarna, varna, učinkovita in zastonj mRNA cepiva. Ker klasična niso več ok.
Vsi vemo, da EU in ZDA nimata več proizvodnih kapacitet, da bi prebivalstvu zagotovila preizkušena cepiva. Zato moramo kot vukujebina preizkušat na lastnem prebivalstvu neke eksperimentalne reči, ker reasons.
Bog se te usimili darklord. Jaz se te ne bom, preveč držiš štango nečednim entitetam.
poweroff ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."
Z izmišljenimi zgodbicami dokazuješ, da so cepiva škodljiva?
Bravo, resi ti gre dobro.
sudo poweroff
Karamelo ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."
Tako je, ko poskuša biti butelj smešen s stvarmi, ki jih ne razume.
Si vratar pred hramom idiotov, da imaš takšno zbirko bedarij!
se strinjam..niti smešno ni več, s kakšnimi primerjavami folk ven uletava..
meni je zadosti že informacija da se je večina zdravstvenega osebja cepila, da se cepim tudi sam..pač jim zaupam in tako je prav
poleg tega me vsakokratne neumne primerjave še bolj prepričajo v to, da imam prav (seveda nisem 100%, je pa zelo velika verjetnost in to je dovolj)
kam bi pa prišli, če bi v vsako stvar želeli biti 100% prepričani, tu potem vse poti vodijo v smeri zarot in samo jemljejo energijo. Poznam, ljudi, ki so si zaradi te anticepilne zarote tako močno zakomplicirali življenje, da so postali skoraj nefunkcionalni v družbi. Da ne govorim o nonstop stresu in živciranju zaradi nekih teorij zarote in kako je ves svet prot njim in to na vseh področjih. Saj je večja verjetnost da te pobere zarad živciranja kot da če je slučajno res kaj narobe s cepivom.
danes je tako enostavno na internetu najti skupino ljudi, ki laja enako kot si želiš in potem se tam ego builda dokler ne znače butati navzven po ostalih in jih prepričevati v neke nesmisle. Včasih si te buloze lahko delil samo z pijanim sosedom v vaški gostilni, danes pa imaš facebook skupino ki po kakšni vezi ali plačilu pride celo na kak medij.
vas pa štekam, da sedaj, tudi če ste si premislili, je treba vztrajat pri svojem, že zaradi integritete :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Karamelo ()
nirburu ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."
Z izmišljenimi zgodbicami dokazuješ, da so cepiva škodljiva?
Bravo, resi ti gre dobro.
Izmišljene?
Oh ne ne.
Imamo kar 60-80% ekscesno smrtnost med mladimi letos poleti. Ampak tega v ST novicah ne boš bral.
Pojdi na booster matthai in dokaži, da si vernik v establišment.
PersonaRuda je izjavil:
Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."
Tako je, ko poskuša biti butelj smešen s stvarmi, ki jih ne razume.
Si vratar pred hramom idiotov, da imaš takšno zbirko bedarij!
se strinjam..niti smešno ni več, s kakšnimi primerjavami folk ven uletava..
meni je zadosti že informacija da se je večina zdravstvenega osebja cepila, da se cepim tudi sam..pač jim zaupam in tako je prav
poleg tega me vsakokratne neumne primerjave še bolj prepričajo v to, da imam prav (seveda nisem 100%, je pa zelo velika verjetnost in to je dovolj)
kam bi pa prišli, če bi v vsako stvar želeli biti 100% prepričani, tu potem vse poti vodijo v smeri zarot in samo jemljejo energijo. Poznam, ljudi, ki so si zaradi te anticepilne zarote tako močno zakomplicirali življenje, da so postali skoraj nefunkcionalni v družbi. Da ne govorim o nonstop stresu in živciranju zaradi nekih teorij zarote in kako je ves svet prot njim in to na vseh področjih. Saj je večja verjetnost da te pobere zarad živciranja kot da če je slučajno res kaj narobe s cepivom.
danes je tako enostavno na internetu najti skupino ljudi, ki laja enako kot si želiš in potem se tam ego builda dokler ne znače butati navzven po ostalih in jih prepričevati v neke nesmisle. Včasih si te buloze lahko delil samo z pijanim sosedom v vaški gostilni, danes pa imaš facebook skupino ki po kakšni vezi ali plačilu pride celo na kak medij.
vas pa štekam, da sedaj, tudi če ste si premislili, je treba vztrajat pri svojem, že zaradi integritete :)
Zdravstveno osebje se je cepilo 1. ker so morali, 2. ker se je to od njih pričakovalo
Vpraši naključno medicinsko sestro kaj ve o mRNA cepivih. Mater ste naivni. "Če so vojaki v WW1 frontalno napadli bojno linijo, potem že znajo kaj delajo. Dajmo jim sledit ane".
Mater, kako eni preživite dan brez izgube udov ali življenskih prihrankov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nirburu ()
hbgqzR ::
hbgqzR ::
Ne da se mi gledat vseh teh videov, penicilin že uporabljajo? Elektrike menda še ne? Ker je gre za diabolična reč? So že imeli kak party po norih 1699??
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."
Z izmišljenimi zgodbicami dokazuješ, da so cepiva škodljiva?
Bravo, resi ti gre dobro.
Narobe si razbral. Pravim samo, da je idiotizem, da ne moreš dobiti zadnje verzije cepiva, če se pred tem nisi cepil z 2 leti zastarelim cepivom oz. če želiš najnovejše cepivo in še nisi bil cepljen boš prvo dobil 2 leti staro cepivo in šele 2 meseca pozneje najnovejšo cepivo.
To je isto kot da se danes želiš cepiti proti gripi z najnovejšim cepivom, pa ti rečejo, da ti tega ne morejo dati in te prvo morajo z 2 leti starim cepivom cepiti in šele čez 2 meseca dobiš lahko najnovejše cepivo. Razumeš sedaj to? Mislim da ne, ker če bi razumel, bi že razumel moj prejšnji vpis. Pa ga nisi.
driver_x ::
Karamelo ::
nirburu ::
A ti me po 3 letih zmerjanja z granny killerji resno sprašuješ, kje najdeš podatke o ekscesni smrti?
Oh kristus. Naj ti bo.
https://covid-19.sledilnik.org/sl/stats...
(preklopi na starostne skupine)
Oh kristus. Naj ti bo.
https://covid-19.sledilnik.org/sl/stats...
(preklopi na starostne skupine)
Karamelo ::
pa sej ti piše vse..
Na tem grafu so tudi potrjene COVID-19 smrti, ki pa jih je manj kot vseh presežnih smrti. Razlog za to je, da COVID-19 smrti zunaj bolnišnic in DSO-jev (še) niso registrirane kot take, del presežka pa lahko predstavljajo tudi dodatne smrti kot posledica ukrepov, denimo slabšega dostopa do zdravstvenih storitev. Vir podatkov je centralni register prebivalstva pri MNZ in zajema vse smrti na področju Republike Slovenije kot tudi Slovencev v tujini, kar se razlikuje od podobnih podatkov, ki jih sicer objavlja SURS. Za zadnjih nekaj tednov so podatki še nepopolni in so možni še popravki. Potrjene COVID-19 smrti temeljijo na vladnih podatkih.
nirburu ::
Dober izgovor.
Žal je korelacija preveč očitna.
Žal je korelacija preveč očitna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nirburu ()
solatko ::
mojsterleo - Cepiva so super, čez pandemijo sem šel b.p. brez cepljenja, štirinajst dni nazaj sem fasal omikron pa sem prebolel v dveh dneh, kot najlažjo obliko gripe. Kako se boš odločil, če dobiš nepopolne informacije za kaj je bilo to cepivo sploh narejeno, saj pri covid-u je neučinkovito.
Delo krepa človeka
nirburu ::
Mene bolj zanima, kaj pomeni "Ugotovili so, da je imunski odziv po cepljenju z bivalentnim cepivom močnejši kot pri cepljenju z monovalentnim cepivom".
Imunski odziv proti čemu? Wuhanskemu, BA5, BA1???
Imunski odziv proti čemu? Wuhanskemu, BA5, BA1???
darkolord ::
feryz ::
A to je booster?
Kdaj pa dobimo pravo cepivo?
Ker izgleda da bom spet izvisel in ponovno ostal brez cepiva. In to, kot trenutno kaže, ne samo tretjič, četrtič, petič, ampak kar do groba.
Kdaj pa dobimo pravo cepivo?
Ker izgleda da bom spet izvisel in ponovno ostal brez cepiva. In to, kot trenutno kaže, ne samo tretjič, četrtič, petič, ampak kar do groba.
t0mekk ::
mojsterleo je izjavil:
Meni je cepivo super. Čez pandemijo sem šel brez da bi enkrat zbolel, nobenega porivanja palčk v nos vsak drugi dan, lahko sem sedel znotraj lokalov in žrl hambije v meku v notranjem prostoru kot kralj (ostali plebejci pa so mize zunaj delili z vrabci in golobi). Top! Kdaj se lahko spet cepim?
To je super. Pravtako jaz pa nisem bil cepljen.
FastWIND ::
mojsterleo je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
Drži. Se strinjam in takoj podpišem. Še enkrat, upam, da se bo dovolj ljudi redno cepilo, da se nam ostalim ne bo potrebno in vsi bomo zadovoljni in srečni, ker se nikogar več ne bo omejevalo in zapiralo.
Vsekakor mora vsak posameznik oceniti prednosti in slabosti cepljenja. Cepivo ni samo bav bav ampak nudi zaščito pred okužbo in preprečuje širjenje virusa. Vsekakor poznam kar nekaj ljudi in prijateljev mojih (srednjih) let, ki jih je virus zelo konkretno prizadel. Enega je omikron spravil v horizontalo za mesec dni...
Pa dobro ne bom se spuščal v to koliko zaščiti pred hujšim potekom... Ne pa prosim več ponavljat te laži, da zaščiti pred okužbo.. Pa kje živite ti posamezniki, ki neumorno ponavljate to mantro, ki je že 1000X ovržena...
nirburu ::
Ne rabite mene poslušat. Dovolj je če se zgledujete po amiših
Death and religion: ‘Excess deaths’ sweep through Amish and Mennonite communities during COVID-19 pandemic
Excess deaths a? Reče kdo CNN?
Ne vem zaradi katerega razloga je ta članek sploh objavljen tu??? Cepilni marketing???
Najvrjetneje.
Antonija vemo, da dela za big pharmo.
Mogoče tudi Matej.
Pa ja ne boš sral po svojem dnevnem kruhu pa če treba talidomit spet prodajat pod drugo znamko.
Beli_Zajcek ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."
Z izmišljenimi zgodbicami dokazuješ, da so cepiva škodljiva?
Bravo, resi ti gre dobro.
Em, "Fight fire with fire"? Mislim, glede na to, da nam farma prodaja izmišljene zgodbice o nevarnosti tega virusa in učinkovitosti tega cepiva, za katerega so morali prilagoditi definicijo cepiva...
Ampak ja, drži se raje varnostnih zadev. Tam si dejansko še relevanten od časa do časa.
Predvsem pa pejdi po busterčka. Enega zase in enega za svojega otroka.
nirburu ::
Kot rečeno.
Sredi pandemije so elite sveta delale privatne orgije, brez nobene zaščite
(povprečje let je definitivno bilo over 40, kot sklepam)
Cepil se bom, ko mi darklord in podobni razložijo zadevo.
Tako preprosto bi me lahko spravili k vbrizgu revolucionarnega, varnega, učinkovitega in zastonj cepiva pa jim nekako ne uspe.
heh
Več sreče pri homopoxih darklord.
Sredi pandemije so elite sveta delale privatne orgije, brez nobene zaščite
(povprečje let je definitivno bilo over 40, kot sklepam)
Cepil se bom, ko mi darklord in podobni razložijo zadevo.
Tako preprosto bi me lahko spravili k vbrizgu revolucionarnega, varnega, učinkovitega in zastonj cepiva pa jim nekako ne uspe.
heh
Več sreče pri homopoxih darklord.
XIIT ::
Ljudi z takim mišljenjem kot je Reycis so imeli radi v nacistični Nemčiji.
Zgleda ti je ironija Reycisove izjave švignila čez glavo.
Predlagam tudi osvežitev znanje o drugi svetovni vojni.
Si vedel tudi da so zlobni, rasistični nacisti imeli najbolj etnično raznovrstno vojsko?
Cepil se bom, ko mi darklord in podobni razložijo zadevo.
Tako preprosto bi me lahko spravili k vbrizgu revolucionarnega, varnega, učinkovitega in zastonj cepiva pa jim nekako ne uspe.
heh
Več sreče pri homopoxih darklord.
Za opičje koze se ne bo treba cepiti, ker je virus izjemno selektiven in prizadane le otroke, domače živali ter istospolno usmerjene moške.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XIIT ()
nirburu ::
No, roko na srce, fiziološko bistvene razlike med homo in hetero moškim ni. Levičarji, ki se redno družijo s takimi bodo skoraj gotovo prvi dobili.
Da bi kak far raznesel po kongregaciji pa ne vem če je zelo vrjetno. Farji načeloma ne šlatajo toliko odraslih moških.
To bo pač cena, ki jo bo LGBTQPZ+ generacija morala plačat.
Sicer pa ta sorta homopoxa je baje zelo kužna, glede na to, da se je ekstremno razširila, kar nobeni dosedaj se ni.
Kot rečeno, spet stavim, da ne gre za naravno sorto.
Da bi kak far raznesel po kongregaciji pa ne vem če je zelo vrjetno. Farji načeloma ne šlatajo toliko odraslih moških.
To bo pač cena, ki jo bo LGBTQPZ+ generacija morala plačat.
Sicer pa ta sorta homopoxa je baje zelo kužna, glede na to, da se je ekstremno razširila, kar nobeni dosedaj se ni.
Kot rečeno, spet stavim, da ne gre za naravno sorto.
simnov ::
odkar sem cepljen mi tiktok pokaže točno tisto kar sem delal razmišljal. cel dan drva žagal zunaj in potem zvečer mi kaže drva.
l0g1t3ch ::
No, roko na srce, fiziološko bistvene razlike med homo in hetero moškim ni. Levičarji, ki se redno družijo s takimi bodo skoraj gotovo prvi dobili.
Da bi kak far raznesel po kongregaciji pa ne vem če je zelo vrjetno. Farji načeloma ne šlatajo toliko odraslih moških.
To bo pač cena, ki jo bo LGBTQPZ+ generacija morala plačat.
Sicer pa ta sorta homopoxa je baje zelo kužna, glede na to, da se je ekstremno razširila, kar nobeni dosedaj se ni.
Kot rečeno, spet stavim, da ne gre za naravno sorto.
Kera zima bo ključna za cepljene ?
Baje je smo vsi pomrli že 21/22, hmmm....
bacho ::
logitech, jaz se ne bi hecal. poglej euromomo. Namesto 65k ljudi na teden umre cca. 75-80k ljudi. Situacija je resna in nejasna..
D3m ::
To bo pač cena, ki jo bo LGBTQPZ+ generacija morala plačat.
A ni po novem sedaj GBTQPZ+???
L so vrgli iz grupe.
|HP EliteBook|R5 6650U|
nirburu ::
Tisto je bil še star zapiz, dokler mi ni kolega povedal, da so vrgli lezbe vn.
Sicer pa je res. Leto je povečana ekscesna smrtnost med mladimi. Celokupno jih vrjetno umira več od te neznane ekscesne smrti kot od covid. Sam tega ne boste videli darklorda, antonijo, in podobne vernike v svetega Pfizerja omenjati.
Sicer pa je res. Leto je povečana ekscesna smrtnost med mladimi. Celokupno jih vrjetno umira več od te neznane ekscesne smrti kot od covid. Sam tega ne boste videli darklorda, antonijo, in podobne vernike v svetega Pfizerja omenjati.
p0f ::
Tisto je bil še star zapiz, dokler mi ni kolega povedal, da so vrgli lezbe vn.
Sicer pa je res. Leto je povečana ekscesna smrtnost med mladimi. Celokupno jih vrjetno umira več od te neznane ekscesne smrti kot od covid. Sam tega ne boste videli darklorda, antonijo, in podobne vernike v svetega Pfizerja omenjati.
Problem je samo, da se vecina mladih ni hotela cepiti.
Tako, da je tole lepo posledica covida. Nic narobe, vas sploh ne bom prepriceval, ni problem, ce crknete, zdaj je ze tudi psihiatrija malo preiskala vase neracionalno obnasanje in rezultati niso presenecenje:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Psihopatija, machiavellism in narcizem... kot bi opisoval proticepilce tule, sploh nirbura.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
PersonaRuda ::
Tako, da je tole lepo posledica covida. Nic narobe, vas sploh ne bom prepriceval, ni problem, ce crknete, zdaj je ze tudi psihiatrija malo preiskala vase neracionalno obnasanje in rezultati niso presenecenje:
Srčeki se zaustavljajo predvsem med mladimi cepljenimi in to prekomerno napram prejšnjim letom. In imamo ravno tu presežene smrti...
nirburu ::
Tisto je bil še star zapiz, dokler mi ni kolega povedal, da so vrgli lezbe vn.
Sicer pa je res. Leto je povečana ekscesna smrtnost med mladimi. Celokupno jih vrjetno umira več od te neznane ekscesne smrti kot od covid. Sam tega ne boste videli darklorda, antonijo, in podobne vernike v svetega Pfizerja omenjati.
Problem je samo, da se vecina mladih ni hotela cepiti.
Tako, da je tole lepo posledica covida. Nic narobe, vas sploh ne bom prepriceval, ni problem, ce crknete, zdaj je ze tudi psihiatrija malo preiskala vase neracionalno obnasanje in rezultati niso presenecenje:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Psihopatija, machiavellism in narcizem... kot bi opisoval proticepilce tule, sploh nirbura.
A to ti je rekel Krek?
V slo se je cepilo več tisoč mladih. Če imajo zdaj ti probleme je dokaj trivialno preveriti, ampak noben od establišmenta se noče.
p0f ::
Ah dveh dusevnih bolnikov pa ze ne bom prepriceval, vidva kar gonita svoje dalje, ne vaju ne vajinih zrtev ne bo nihce pogresal.
Pa pazite, ce zbolita za covidom in morata v bolnico, ventilatorji tam so samo dozirna sredstva za ciankalij. Tako, da bolje, da ostaneta doma in uporabita hisni ventilator.
Tile bolje delujejo od tistih v bolnisnici, ki so v bistvu samo evtanazijske naprave:
(da malo razbremenim zdravstveni sistem in crkneta doma, bolje, da bolnisnicne postelje dobijo normalni)
---
Tule je pa clanek (tak pravi, ne tisti, retusiran iz screenshotov in nalepljen na facebook ali fake news iz neke balkanske strani, ki jo zaradi srbohrvascine nihce ne preverja), da ne boste nasedali psihopatom in narcisom, kot sta nirburu in kamiKaZaA.
It's a conspiracy: Covid-19 conspiracies link to psychopathy, Machiavellianism and collective narcissism
Pa pazite, ce zbolita za covidom in morata v bolnico, ventilatorji tam so samo dozirna sredstva za ciankalij. Tako, da bolje, da ostaneta doma in uporabita hisni ventilator.
Tile bolje delujejo od tistih v bolnisnici, ki so v bistvu samo evtanazijske naprave:
(da malo razbremenim zdravstveni sistem in crkneta doma, bolje, da bolnisnicne postelje dobijo normalni)
---
Tule je pa clanek (tak pravi, ne tisti, retusiran iz screenshotov in nalepljen na facebook ali fake news iz neke balkanske strani, ki jo zaradi srbohrvascine nihce ne preverja), da ne boste nasedali psihopatom in narcisom, kot sta nirburu in kamiKaZaA.
It's a conspiracy: Covid-19 conspiracies link to psychopathy, Machiavellianism and collective narcissism
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
PersonaRuda ::
(da malo razbremenim zdravstveni sistem in crkneta doma, bolje, da bolnisnicne postelje dobijo normalni)
---da ne boste nasedali psihopatom in narcisom, kot sta nirburu in kamiKaZaA.
Psihopat si ti, ki želiš drugim, da crknejo doma...
Toliko samo kdo je psihopat in narcis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
p0f ::
PersonaRuda je izjavil:
(da malo razbremenim zdravstveni sistem in crkneta doma, bolje, da bolnisnicne postelje dobijo normalni)
---da ne boste nasedali psihopatom in narcisom, kot sta nirburu in kamiKaZaA.
Psihopat si ti, ki želiš drugim, da crknejo doma...
Toliko samo kot je psihopat in narcis.
Ce dve ali tri zivali crknejo, ni nobene skode, bo vec drugih labilnezev prezivelo, ko ju ne bo vec.
Pa ne pozabi osebni ventilator kupiti, da te v bolnici ne avtanazirajo, pa nekaj rol alu folije tudi ne bo skodilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
(da malo razbremenim zdravstveni sistem in crkneta doma, bolje, da bolnisnicne postelje dobijo normalni)
---da ne boste nasedali psihopatom in narcisom, kot sta nirburu in kamiKaZaA.
Psihopat si ti, ki želiš drugim, da crknejo doma...
Toliko samo kot je psihopat in narcis.
Ce dve ali tri zivali crknejo, ni nobene skode, bo vec drugih labilnezev prezivelo, ko ju ne bo vec.
Iz komentarja v komentar dokzuješ, da si psihopat. Zato prosim, da teh izrazov ne podtikaš več drugim. Psihopatu je pa res vseeno kdo umre. Še več, psihopat uživa v tem...
p0f ::
PersonaRuda je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
(da malo razbremenim zdravstveni sistem in crkneta doma, bolje, da bolnisnicne postelje dobijo normalni)
---da ne boste nasedali psihopatom in narcisom, kot sta nirburu in kamiKaZaA.
Psihopat si ti, ki želiš drugim, da crknejo doma...
Toliko samo kot je psihopat in narcis.
Ce dve ali tri zivali crknejo, ni nobene skode, bo vec drugih labilnezev prezivelo, ko ju ne bo vec.
Iz komentarja v komentar dokzuješ, da si psihopat. Zato prosim, da teh izrazov ne podtikaš več drugim. Psihopatu je pa res vseeno kdo umre. Še več, psihopat uživa v tem...
In zdaj bo nizkointeligencna pokveka zacela ponavljati... ccc.... kaj je repetitorcek, imas sploh svoje mozgane, ali samo ponavljas za fejstbukavimi?
Glede tebe pa, se ve. Si ze diagnosticiran:
It's a conspiracy: Covid-19 conspiracies link to psychopathy, Machiavellianism and collective narcissism
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
p0f ::
Lol, tule si lahko pogledate delo tega hinavca, tule prepricuje ljudi, da naj se ne cepijo in s tem aktivno poizkusa pobiti cimvecji del populacije, ko pa mu nekdo priporoca nekaj ravno tako neumnega (domac ventilator), gre pa jokat moderatorjem
Pa smo na hitro poleg psihopatije in narcizma dokazali se machiavelizem:
It's a conspiracy: Covid-19 conspiracies link to psychopathy, Machiavellianism and collective narcissism
In potem takim verjamete... Joj.... a bi kdo kupil Tromostovje? Prodam poceni...
(p.s.: pritozuje se, da ljudi oznacujem za zivali. To je laz. Zivali oznacujem za zivali!)
Pa smo na hitro poleg psihopatije in narcizma dokazali se machiavelizem:
It's a conspiracy: Covid-19 conspiracies link to psychopathy, Machiavellianism and collective narcissism
In potem takim verjamete... Joj.... a bi kdo kupil Tromostovje? Prodam poceni...
(p.s.: pritozuje se, da ljudi oznacujem za zivali. To je laz. Zivali oznacujem za zivali!)
PersonaRuda je izjavil:
Pozivanje po smrti:
(da malo razbremenim zdravstveni sistem in crkneta doma, bolje, da bolnisnicne postelje dobijo normalni)
...ne vaju ne vajinih zrtev ne bo nihce pogresal.
Ljudi označuje za živali:
Ce dve ali tri zivali crknejo, ni nobene skode, bo vec drugih labilnezev prezivelo, ko ju ne bo vec.
Prosim, če se uporabnika @p0f odstrani iz te teme, ker poziva po smrti drugih in s tem ne prinaša argumentirani debati v sami temi. Hvala.
https://slo-tech.com/novice/t804903/p76...
https://slo-tech.com/novice/t804903/p76...
https://slo-tech.com/novice/t804903/p76...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0f ()
PersonaRuda ::
Nikoli in nikdar nisem prepričeval ljudi, da se naj ne cepijo. Vedno sem pisal razloge zakaj se jaz nisem oz. zakaj se ne bom cepil. Lahko pa kdo pokaže te vpise, kjer bi naj jaz pisal, da se naj drugi ne cepijo. Citat prosim.
l0g1t3ch ::
PersonaRuda je izjavil:
Nikoli in nikdar nisem prepričeval ljudi, da se naj ne cepijo. Vedno sem pisal razloge zakaj se jaz nisem oz. zakaj se ne bom cepil. Lahko pa kdo pokaže te vpise, kjer bi naj jaz pisal, da se naj drugi ne cepijo. Citat prosim.
Malo po ovinkih seješ strah...
p0f te je čisto lepo opisal.
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Nikoli in nikdar nisem prepričeval ljudi, da se naj ne cepijo. Vedno sem pisal razloge zakaj se jaz nisem oz. zakaj se ne bom cepil. Lahko pa kdo pokaže te vpise, kjer bi naj jaz pisal, da se naj drugi ne cepijo. Citat prosim.
Malo po ovinkih seješ strah...
p0f te je čisto lepo opisal.
???
Daj citat lažnivec rajši.
l0g1t3ch ::
Guci guci.
A te je tako strah ramico nastavit?
A te je tako strah ramico nastavit?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Covid-19: Pfizer v ZDA zaprosil za izredno registracijo cepiva, EU naročila 300 milij (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 32235 (8874) | globoko grlo |
» | FDA razgrnila podatke o cepivu podjetja Moderna, v petek bržčas odobritevOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11868 (9458) | gus5 |
» | Kako bomo izkoreninili otroško paralizo?Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5825 (3925) | Markoff |