Novice » Rezultati » Xiaomi prehitel Apple med ponudniki pametnih telefonov
shadeX ::
Seveda že tako je človek sploh balkanc to je tudi Slovenc bahač,vedno ponosen,da nosi znamko katera je v svetu prepoznavna isto je pa z Iphone telefoni kateri so sigurno preplačani isto velja za Samsung ali ostale kateri so zelo dragi. Malo si preglejte koliko res dejansko stane izdelava telefona in kakšno ceno potem proizvajalci nabijejo pa sam material sploh ni tako izrazito drugačen ali boljši. Iphone so delali za par eur po komadu a profdajali so jih pa za jurčka. Iphone ima res sam sistem najboljši to je že od nekdaj samo razbije se pa tudi tako zlahka kakor Huawei katere sem videl že toliko razbitih,da je obup glede tega.
Ti lolek ne vidis drugega kot ceno, ne zavedas pa se da svojega poceni kitajcka drago placujes s podatki.
Apple longterm je vsekakor najbolj smotrna investicija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
darck ::
Jaz se ne sekiram se ne bojim in ne plačujem za nobene podatke meni nič ne morejo Kak longterm je Iphone,ko pa ti po 2-3 letih že baterija jebe in lahko že iščeš novega in spet toliko denarja vržeš stran.Pa tudi,da mi 5 let zdrži ne dam toliko denarja za noben telefon in raje denar za bolj pametne zadeve porabim. V končni fazi ti lahko do podatkov pridejo lahko tudi preko računalnikov,tablic itd.....z mojimi podatki si ne morejo nič pomagati
shadeX ::
in ne plačujem za nobene podatke
Seveda plačuješ, ampak ti se ne zavedaš.
ko pa ti po 2-3 letih že baterija jebe
Tako kot pri vsakemu, je baterija občutljiva točka. 3 leta je za baterijo že dost. Jaz sem jo sicer menjal po 4 letih.
in lahko že iščeš novega
Kaj govoriš. Lahko plačaš servisu (ali sam zamenjaš ampak baterija ne bo original) cca 70EUR in imaš telefon še za naslednje 3 leta.
V končni fazi ti lahko do podatkov pridejo lahko tudi preko računalnikov,
Normalno. So pa na telefonu zadeve veliko bolj občutljive (SMS-i, slike, lokacija,..) in priložnosti za krajo neizmerno več.
in raje denar za bolj pametne zadeve porabim.
Ja pol reči da si flagshipa ne moreš privoščiti ne pa da trolaš kako zadeva ne doprinese nobene vrednosti. To sta dve različni zadevi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
darck ::
in ne plačujem za nobene podatke
Seveda plačuješ, ampak ti se ne zavedaš.
ko pa ti po 2-3 letih že baterija jebe
Tako kot pri vsakemu, je baterija občutljiva točka. 3 leta je za baterijo že dost. Jaz sem jo sicer menjal po 4 letih.
in lahko že iščeš novega
Kaj govoriš. Lahko plačaš servisu (ali sam zamenjaš ampak baterija ne bo original) cca 70EUR in imaš telefon še za naslednje 3 leta.
V končni fazi ti lahko do podatkov pridejo lahko tudi preko računalnikov,
Normalno. So pa na telefonu zadeve veliko bolj občutljive (SMS-i, slike, lokacija,..) in priložnosti za krajo neizmerno več.
in raje denar za bolj pametne zadeve porabim.
Ja pol reči da si flagshipa ne moreš privoščiti ne pa da trolaš kako zadeva ne doprinese nobene vrednosti. To sta dve različni zadevi.
Ne da si ga ne morem privoščiti ampak NOČEM raje toliko denarja ali še več dam za televizor,ker mi je bolj pomemben kakor telefon in vedno bo tako. Za televizor bi šel dati tudi do 1.500 Eur za telefon pa nikoli ne bi več dal tudi 500 eur.
shadeX ::
in ne plačujem za nobene podatke
Seveda plačuješ, ampak ti se ne zavedaš.
ko pa ti po 2-3 letih že baterija jebe
Tako kot pri vsakemu, je baterija občutljiva točka. 3 leta je za baterijo že dost. Jaz sem jo sicer menjal po 4 letih.
in lahko že iščeš novega
Kaj govoriš. Lahko plačaš servisu (ali sam zamenjaš ampak baterija ne bo original) cca 70EUR in imaš telefon še za naslednje 3 leta.
V končni fazi ti lahko do podatkov pridejo lahko tudi preko računalnikov,
Normalno. So pa na telefonu zadeve veliko bolj občutljive (SMS-i, slike, lokacija,..) in priložnosti za krajo neizmerno več.
in raje denar za bolj pametne zadeve porabim.
Ja pol reči da si flagshipa ne moreš privoščiti ne pa da trolaš kako zadeva ne doprinese nobene vrednosti. To sta dve različni zadevi.
Ne da si ga ne morem privoščiti ampak NOČEM raje toliko denarja ali še več dam za televizor,ker mi je bolj pomemben kakor telefon in vedno bo tako. Za televizor bi šel dati tudi do 1.500 Eur za telefon pa nikoli ne bi več dal tudi 500 eur.
Torej ne razumem zakaj se sploh oglašaš v tej temi če imaš popolnoma drugačne vrednote.
Kakšno vrednost si sploh doprinesel v debato in kakšen je bil tvoj namen?
Drugače pa: Za TV jurja in pol? Eni ste pa res talenti da za škatlo ki je njen namen izključno odžiranje časa date tolko dnarja.
kanarin ::
Pa kaj te tako moti, kaj mogoče tebi odžira čas ? Vsak ima svoje želje in potrebe in se menda svobodno odloča kaj mu je pomembno in kaj mu odžiralo čas.
Če smo dejansko iskreni - dandanes praktično že vsak telefon celo za 100 € (oz nekaj več) omogoča praktično vse funkcionalnosti, ki jih povprečni uporabnik rabi in dejansko koristi v praksi. Seveda so dražji modeli hitrejši, imajo lepši ekran, boljše kamere, bolj premium dizajn itd.. ampak kar je bistveno je to ,da tudi že na najcenejših modelih lahko danes povsem spdoobno poganjamo skoraj vse aplikacije. Očitno to dejstvo nekatere močno moti in boli, ne znam si drugače tega razlagat.
Imam občutek da ste nekateri ostali v preteklosti, ko so dejansko 5 in več let nazaj obstajali (poceni) telefoni (predvsem kitajski) , ki so bili pa dejansko neuporabni ali kvečjemu na meji uporabnosti. Temu danes ni več tako, dajte se sprijaznit. Trg telefonov je danes izjemno zrel in konkurenčen, če ravno ne nabavljaš kakšnih no name zadev (npr. Xplore v naših trgovskih centrih) imaš obilo dokaj kvalitetne izbire že v nižjih cenovnih rangih.
Eni enostavno ne razumete, da mnogi ne želijo (ne da ne morejo) dati 5x več denarja za zadevo, ki pri bistveno nižji ceni povsem ustreza vsem željam in potrebam.
Če smo dejansko iskreni - dandanes praktično že vsak telefon celo za 100 € (oz nekaj več) omogoča praktično vse funkcionalnosti, ki jih povprečni uporabnik rabi in dejansko koristi v praksi. Seveda so dražji modeli hitrejši, imajo lepši ekran, boljše kamere, bolj premium dizajn itd.. ampak kar je bistveno je to ,da tudi že na najcenejših modelih lahko danes povsem spdoobno poganjamo skoraj vse aplikacije. Očitno to dejstvo nekatere močno moti in boli, ne znam si drugače tega razlagat.
Imam občutek da ste nekateri ostali v preteklosti, ko so dejansko 5 in več let nazaj obstajali (poceni) telefoni (predvsem kitajski) , ki so bili pa dejansko neuporabni ali kvečjemu na meji uporabnosti. Temu danes ni več tako, dajte se sprijaznit. Trg telefonov je danes izjemno zrel in konkurenčen, če ravno ne nabavljaš kakšnih no name zadev (npr. Xplore v naših trgovskih centrih) imaš obilo dokaj kvalitetne izbire že v nižjih cenovnih rangih.
Eni enostavno ne razumete, da mnogi ne želijo (ne da ne morejo) dati 5x več denarja za zadevo, ki pri bistveno nižji ceni povsem ustreza vsem željam in potrebam.
shadeX ::
Normalno. Drugi pa ne razumete da nekaterim ceneni izdelki iz določene kategorije ne ustrezajo ker imamo raje premium izkušnjo in vas moti da smo za to pripravljeni plačat bistveno več. Zato se v takih temah čutite oklicane pridigat kako imajo poceni kitajska jajca vse funkcije in popolnoma enako izkušnjo kot tisti za jurja, kar je seveda daleč od resnice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
r3dkv1c4 ::
Dati 1.000 € za bilokateri telefon je iracionalna odločitev.
Kakor za koga. Za nekoga je 1000€, toliko kot zate 100€...
Glej, koliko ima kdo na lagerju ne naredi razlike, da je 1k € totalna traparija za budget telefona.
Se strinjam, da je znesek za nekoga nepomemben ampak dejstvo je, da ravno taki, ne bi znal izkoristit niti nokie 3310.
Take izdelke kupujejo zgolj zaradi statusa in ne zato, ker jim slabši telefoni ne bi ponujali dovolj funkcij.
Ironija je v tem, da ti daš verjetno več svojega proračuna za telefon, kot pa marsikdo, ki kupi telefon za 1000 EUR ali več.
Pa še obenem jokaš o nekem statusnem simbolu.
Nekdo, ki ima minimalno plačo in živi od nje, pa da 200 EUR za telefon, je zanj veliko večji status ta telefon, kot pa za nekoga, ki ima večkratnik minmalne plače in živi od svojih investicij.
Žalostno pa je, da sploh govorimo o neki zadevi, ki si jo lahko privošči praktično, da je statusni simbol...
Kar je pa zanimivo, da to ponavadi vedno razlagajo edino neki s poceni Kitajci, običajno nihče, ki ima telefon za 1k ali več EUR, ne smatra tega za stausni simbol.
Ironija je, da se ti izmišljuješ debilizme in verješ dam sebi.
1000€ dam nekje za 3 telefone.
Še večja ironija pa je, da ti tepec in se tega nikoli ne boš zavedal.
r3dkv1c4 ::
@dio1ds
Ironija je tudi, da sam sebi lažeš in nimaš pojma koliko ljudi z minimalcem nosi v žepu telefon, dražji od njihovega minimalca.
Ironija je tudi, da sam sebi lažeš in nimaš pojma koliko ljudi z minimalcem nosi v žepu telefon, dražji od njihovega minimalca.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
@dio1ds
12.03.2020 14:52:01
Na ta dan si postal polnoleten ali si takrat ustvaril n-ti račun za trolanje.
12.03.2020 14:52:01
Na ta dan si postal polnoleten ali si takrat ustvaril n-ti račun za trolanje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
darck ::
in ne plačujem za nobene podatke
Seveda plačuješ, ampak ti se ne zavedaš.
ko pa ti po 2-3 letih že baterija jebe
Tako kot pri vsakemu, je baterija občutljiva točka. 3 leta je za baterijo že dost. Jaz sem jo sicer menjal po 4 letih.
in lahko že iščeš novega
Kaj govoriš. Lahko plačaš servisu (ali sam zamenjaš ampak baterija ne bo original) cca 70EUR in imaš telefon še za naslednje 3 leta.
V končni fazi ti lahko do podatkov pridejo lahko tudi preko računalnikov,
Normalno. So pa na telefonu zadeve veliko bolj občutljive (SMS-i, slike, lokacija,..) in priložnosti za krajo neizmerno več.
in raje denar za bolj pametne zadeve porabim.
Ja pol reči da si flagshipa ne moreš privoščiti ne pa da trolaš kako zadeva ne doprinese nobene vrednosti. To sta dve različni zadevi.
Ne da si ga ne morem privoščiti ampak NOČEM raje toliko denarja ali še več dam za televizor,ker mi je bolj pomemben kakor telefon in vedno bo tako. Za televizor bi šel dati tudi do 1.500 Eur za telefon pa nikoli ne bi več dal tudi 500 eur.
Torej ne razumem zakaj se sploh oglašaš v tej temi če imaš popolnoma drugačne vrednote.
Kakšno vrednost si sploh doprinesel v debato in kakšen je bil tvoj namen?
Drugače pa: Za TV jurja in pol? Eni ste pa res talenti da za škatlo ki je njen namen izključno odžiranje časa date tolko dnarja.
Zakaj se pa ne bi oglašal v tej temi,ko je govora o tem kako je XIAOMI prehitel IPHONE in jaz imam Xiaomi telefon in pravim,da mi bo že 2-leti deloval super bolje kakor več kot 2-krat dražji Samsung iz pred leti. Saj pravim,da ima sigurno IPHONE najboljši sitem pa verjetno bo tako še naprej samo enostavno ne dam denarja toliko za telefon si raje kaj drugega privoščim in imam poceni telefon z katerim lahko vse počnem kar si zadam. Saj imam tudi prijatelje kateri imajo super športni avto in se razkazujejo v javnosti a doma pa skoraj pod drevesom spijo saj hiša se bo enkrat samo podrla. Zaradi mene naj vsak počne kar hoče mnenje pa tudi ima lahko vsak na vsako zadevo.
Nekaterim ni televizor nobeno odžiranje časa ampak uživanje v določenih stvareh.
Telefončkanje pa slikarenje in nato objavljanje po teh družabnih omrežjih to pa je res vnovčenje pametnega časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darck ()
darck ::
Jaz na televizorju se lepo sproščam in uživam ko gledam športne tekme in filme.... pa še pravo ozvočenje imam obenem.
dild0idis ::
@dio1ds
12.03.2020 14:52:01
Na ta dan si postal polnoleten ali si takrat ustvaril n-ti račun za trolanje.
Corona fantek, Corona, pa sem imel malce več časa, da se ukvarjam z neumnostmi, kakor odgovarjati tebi.
PNG r3dkv1c4, le zakaj, preveč trolaš?
Drugače pa seveda, da, imaš tudi ljudi, ki kupujejo telfon za 1k ali več na obroke in mislijo, da so si kupili nek statusni simbol, ampak naj, če želijo, to je njihova stvar, ki se mene osebno sploh ne tiče in me niti ne zanima.
Drugače pa, zakaj vas vedno moti, kako nekdo zapravlja svoj denar, če daš 2k+ za TV, 100k+ za avto in 1k+ za telefon, pa kaj pol, če ti gre to čez?
Zakaj mora nekdo vedno pametovati, kaj naj nekdo drugi počne s svojim denarjem?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
tomaz- ::
ker sami nimajo in se potem obešajo na vse te zadeve... In najdejo ohoho zadev, ki so "boljše" in "lepše" in racionalnejše... Pol pa čik pa kokaolo pa kokice v roke, pa nazaj na kavč drkat po šomiju
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
MrStein ::
Če smo dejansko iskreni - dandanes praktično že vsak telefon celo za 100 € (oz nekaj več) omogoča praktično vse funkcionalnosti, ki jih povprečni uporabnik rabi in dejansko koristi v praksi. Seveda so dražji modeli hitrejši, imajo lepši ekran, boljše kamere, bolj premium dizajn itd.. ampak kar je bistveno je to ,da tudi že na najcenejših modelih lahko danes povsem spdoobno poganjamo skoraj vse aplikacije. Očitno to dejstvo nekatere močno moti in boli, ne znam si drugače tega razlagat.
Daj predlog telefona za 100 EUR, ki dela "praktično vse". Lahko v ločeno temo.
Za rezervo bo super. Ali za otroka. Ali za sorodnika, ki po novem potrebuje smartphone za prijavo v Klik. No, "za vse" v bistvu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
r3dkv1c4 ::
Za tiste, ki si ga ne morejo privoščiti, je statusni simbol.
Točno tako!
Absolutno se ne strinjam.
Marsikdo ima podobno mnenje, kot jaz.
Zakaj bi dal 1k za telefon?
Lahko kar začneta naštevat vzroke in prednosti takega nakupa.
Kupim telefon za 500 in familijo peljem na vikend paket v toplice za 500€.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
MrStein ::
Je dva sporočila višje tomaz- razložil kako je s tem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
blackbfm ::
Drugače pa seveda, da, imaš tudi ljudi, ki kupujejo telfon za 1k ali več na obroke in mislijo, da so si kupili nek statusni simbol
Dejte nehat s temi simboli, to je bilo 10 let nazaj ko si mel iphona, ko se precej izstopal, danes telefoni zgledajo 99% glih. Danes je statusni simbol ce mas vsaj 10 bitcoinov, ne pa telefon lol
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
r3dkv1c4 ::
@dio1ds
12.03.2020 14:52:01
Na ta dan si postal polnoleten ali si takrat ustvaril n-ti račun za trolanje.
Corona fantek, Corona, pa sem imel malce več časa, da se ukvarjam z neumnostmi, kakor odgovarjati tebi.
PNG r3dkv1c4, le zakaj, preveč trolaš?
Drugače pa seveda, da, imaš tudi ljudi, ki kupujejo telfon za 1k ali več na obroke in mislijo, da so si kupili nek statusni simbol, ampak naj, če želijo, to je njihova stvar, ki se mene osebno sploh ne tiče in me niti ne zanima.
Drugače pa, zakaj vas vedno moti, kako nekdo zapravlja svoj denar, če daš 2k+ za TV, 100k+ za avto in 1k+ za telefon, pa kaj pol, če ti gre to čez?
Zakaj mora nekdo vedno pametovati, kaj naj nekdo drugi počne s svojim denarjem?
Fantek, kretenizma iz tvoje glave se pač ne da izrodit.
Nadaljujva, kje je kdo rekel, da koga moti, kako kdo zapravlja svoj denar?
Bodi tiho, če nimaš kaj povedat.
Mene briga kako kdo zapravi svoj denar, popolnoma enako me briga, če se ti jutri stegneš ali pa si greš po telefon za 1k na puf.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
Fantek, a peče - a bi , pa ne gre ?
Hitro preberi, ker bo verjetno kmalu zbrisano
Kaj bi fantek, kaj te peče?
A rabiš jurčka?
Ti ga posodim, če rabiš, 2, 3,...10..koliko jih rabiš?
Tebi niti mio ne pomaga, si pa zrel za 3 okol kepe, da se začneš obnašat, tudi to ti lahko ponudim....bp.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
darck ::
Vsak si naj privošči,kar si želi brez veze,da je zaradi tega kdo nevoščljiv ali podobno. Seveda vsak posameznik gleda drugače na vsako stvar in tako pač je seveda imaš tudi take ljudi kateri celo življenje samo šparajo in šparajo in skozi samo delajo in si nič ne privoščijo. Ljudje morajo biti raznoliki saj drugače sploh nič ne bi funkcioniralo.
dild0idis ::
@dio1ds
12.03.2020 14:52:01
Na ta dan si postal polnoleten ali si takrat ustvaril n-ti račun za trolanje.
Corona fantek, Corona, pa sem imel malce več časa, da se ukvarjam z neumnostmi, kakor odgovarjati tebi.
PNG r3dkv1c4, le zakaj, preveč trolaš?
Drugače pa seveda, da, imaš tudi ljudi, ki kupujejo telfon za 1k ali več na obroke in mislijo, da so si kupili nek statusni simbol, ampak naj, če želijo, to je njihova stvar, ki se mene osebno sploh ne tiče in me niti ne zanima.
Drugače pa, zakaj vas vedno moti, kako nekdo zapravlja svoj denar, če daš 2k+ za TV, 100k+ za avto in 1k+ za telefon, pa kaj pol, če ti gre to čez?
Zakaj mora nekdo vedno pametovati, kaj naj nekdo drugi počne s svojim denarjem?
Fantek, kretenizma iz tvoje glave se pač ne da izrodit.
Nadaljujva, kje je kdo rekel, da koga moti, kako kdo zapravlja svoj denar?
Bodi tiho, če nimaš kaj povedat.
Mene briga kako kdo zapravi svoj denar, popolnoma enako me briga, če se ti jutri stegneš ali pa si greš po telefon za 1k na puf.
Fantič, ni celoten odgovor mišljen samo tebi.
Te je moral pa nekdo fajn v ritko, da se vedno oglašaš v takih temah.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
sinalko ::
Fantje, razmišljam, da bi si letos umislil enega od Iphonov, pa me zanima sledeče. A se da izklopit sistemskih animacij?
kanarin ::
Daj predlog telefona za 100 EUR, ki dela "praktično vse". Lahko v ločeno temo.
Za rezervo bo super. Ali za otroka. Ali za sorodnika, ki po novem potrebuje smartphone za prijavo v Klik. No, "za vse" v bistvu.
Recimo Poco M3 ali Redmi Note 9. Za 150 € pa dobiš že RN10 z AMOLED zaslonom. Mimogrede ,prav s takimi modeli (in če celo nižje rangiranimi, recimo Redmi 9 in Redmi 9a - ti gredo za med v Indiji, seveda predvsem zaradi res ugodne cene) je Xiaomi tudi prehitel Apple po številu prodanih telefonih.
Saj noben pri zdravi pameti ne trdi, da so to perfektni in idealni telefoni, primerni za vse, še zdaleč ne. Samo po drugi strani pa je tudi težko zanikati, da ponujajo res dosti (za mnoge pa tudi povsem dovolj) za svojo ceno. To je vsa moja poanta.
r3dkv1c4 ::
@dio1ds
12.03.2020 14:52:01
Na ta dan si postal polnoleten ali si takrat ustvaril n-ti račun za trolanje.
Corona fantek, Corona, pa sem imel malce več časa, da se ukvarjam z neumnostmi, kakor odgovarjati tebi.
PNG r3dkv1c4, le zakaj, preveč trolaš?
Drugače pa seveda, da, imaš tudi ljudi, ki kupujejo telfon za 1k ali več na obroke in mislijo, da so si kupili nek statusni simbol, ampak naj, če želijo, to je njihova stvar, ki se mene osebno sploh ne tiče in me niti ne zanima.
Drugače pa, zakaj vas vedno moti, kako nekdo zapravlja svoj denar, če daš 2k+ za TV, 100k+ za avto in 1k+ za telefon, pa kaj pol, če ti gre to čez?
Zakaj mora nekdo vedno pametovati, kaj naj nekdo drugi počne s svojim denarjem?
Fantek, kretenizma iz tvoje glave se pač ne da izrodit.
Nadaljujva, kje je kdo rekel, da koga moti, kako kdo zapravlja svoj denar?
Bodi tiho, če nimaš kaj povedat.
Mene briga kako kdo zapravi svoj denar, popolnoma enako me briga, če se ti jutri stegneš ali pa si greš po telefon za 1k na puf.
Fantič, ni celoten odgovor mišljen samo tebi.
Te je moral pa nekdo fajn v ritko, da se vedno oglašaš v takih temah.
Imaš jajca tipkat(to ima vsak), imaš jajca mi to povedat na 4 oči?
Mi boš razložil tvoje nakladanje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
shadeX ::
Daj predlog telefona za 100 EUR, ki dela "praktično vse". Lahko v ločeno temo.
Za rezervo bo super. Ali za otroka. Ali za sorodnika, ki po novem potrebuje smartphone za prijavo v Klik. No, "za vse" v bistvu.
Recimo Poco M3 ali Redmi Note 9. Za 150 EUR pa dobiš že RN10 z AMOLED zaslonom. Mimogrede ,prav s takimi modeli (in če celo nižje rangiranimi, recimo Redmi 9 in Redmi 9a - ti gredo za med v Indiji, seveda predvsem zaradi res ugodne cene) je Xiaomi tudi prehitel Apple po številu prodanih telefonih.
Saj noben pri zdravi pameti ne trdi, da so to perfektni in idealni telefoni, primerni za vse, še zdaleč ne. Samo po drugi strani pa je tudi težko zanikati, da ponujajo res dosti (za mnoge pa tudi povsem dovolj) za svojo ceno. To je vsa moja poanta.
Imam poco m3 kot dev phone in je težko verjet kak štekfest je tole. Med drugim Toliko stock bloatwera ( ki ga po defaultu ne mors dat dol) naloženega da glava peče.
Že ob sami misli da bi tole moral uporabljat kot daily phone me mine da bi telefon sploh imel. Vseeno mora imet človek toliko spoštovanja do sebe kot pa se prodat in sprijaznit s spywerom.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Dimnik ()
shadeX ::
Pri poco dobiš root.
Torej moraš bit že tech savy (95% uporabnikov pač toliko ni), da telefon spraviš v kolikor toliko normalno delovanje. Zanimivo ker exposa namero podjetja.
Apple crapware.
In kaj točno naj bi to bilo?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Dimnik ()
darck ::
Zanimivo,da meni že od vsega začetka Redmi Note nič ne šteka pa nisem nobenega roota nalagal pa imam odprtih nonstop preko 30 strani na chromu. Edino kar je pri telefonu na čase narobe je to,da tista funkcija za avtomatsko osvetljevanje zaslona ne deluje pravilno pa potem,če telefon dam na ponovni zagon je spet delujoče.
shadeX ::
Definicija "štekanja" je pač relativna. Tebi je ok, da traja 0.3ms da se ti telefon odklene oz pokaze home screen ali pa 2 sekundi ko odpira app. Meni to ni sprejemljivo ker vem kaj flagship lahko doseže. Alergičen sem tudi na Zatikanje frameov kadar skrolaš, odklepaš, swipaš...
Da ne omenjam odpiranje strani med browsanjem (kjer je ocitno load na procesor tezji kot sama hitrost interneta).
Pac bottom line, vem kaksno izkusnjo da highend telefon ( ne samo iphone ampak tudi kolegov s10 dela kot namazan) in logično da poceni telefon tega nebo dal. Sej če je vam kul v tem konteksu, who am i to judge... ampak če vsaj ne menjate roma pri teh kitajcih se nimate radi.
Da ne omenjam odpiranje strani med browsanjem (kjer je ocitno load na procesor tezji kot sama hitrost interneta).
Pac bottom line, vem kaksno izkusnjo da highend telefon ( ne samo iphone ampak tudi kolegov s10 dela kot namazan) in logično da poceni telefon tega nebo dal. Sej če je vam kul v tem konteksu, who am i to judge... ampak če vsaj ne menjate roma pri teh kitajcih se nimate radi.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Dimnik ()
darck ::
In kako veš kateri Rom je dober da ga rootaš.
Na Youtube celo so objave kjer piše,da lahko naložiš IOS na Xiaomi pa je to sploh res???
Na Youtube celo so objave kjer piše,da lahko naložiš IOS na Xiaomi pa je to sploh res???
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darck ()
r3dkv1c4 ::
Definicija "štekanja" je pač relativna. Tebi je ok, da traja 0.3ms da se ti telefon odklene oz pokaze home screen ali pa 2 sekundi ko odpira app. Meni to ni sprejemljivo ker vem kaj flagship lahko doseže. Alergičen sem tudi na Zatikanje frameov kadar skrolaš, odklepaš, swipaš...
Da ne omenjam odpiranje strani med browsanjem (kjer je ocitno load na procesor tezji kot sama hitrost interneta).
Pac bottom line, vem kaksno izkusnjo da highend telefon ( ne samo iphone ampak tudi kolegov s10 dela kot namazan) in logično da poceni telefon tega nebo dal. Sej če je vam kul v tem konteksu, who am i to judge... ampak če vsaj ne menjate roma pri teh kitajcih se nimate radi.
No, ipad ima podobne težave pri skrolanju.....pa je ipad....ni vse v hardware-u.
Ogromno je odvisno od serverjev.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
kanarin ::
Definicija "štekanja" je pač relativna. Tebi je ok, da traja 0.3ms da se ti telefon odklene oz pokaze home screen ali pa 2 sekundi ko odpira app. Meni to ni sprejemljivo ker vem kaj flagship lahko doseže. Alergičen sem tudi na Zatikanje frameov kadar skrolaš, odklepaš, swipaš...
Da ne omenjam odpiranje strani med browsanjem (kjer je ocitno load na procesor tezji kot sama hitrost interneta).
Pac bottom line, vem kaksno izkusnjo da highend telefon ( ne samo iphone ampak tudi kolegov s10 dela kot namazan) in logično da poceni telefon tega nebo dal. Sej če je vam kul v tem konteksu, who am i to judge... ampak če vsaj ne menjate roma pri teh kitajcih se nimate radi.
Ja seveda, ker vem da Ferrari stegne do 100 v 3 s, je potem po taki logiki Golf zanič in crap, ker rabi 10 s ? Če bi rabil 20 s (recimo bivše Zastave) je seveda povsem druga zgodba. Torej povej mi, kaj dejansko manjka "Golfu" (seveda ne konkretno - figurativno gledano) da ne more zadovoljiti potreb velike večine voznikov ?
Poleg tega, vsem ki ste alergični oz vas zelo motijo zatikanja že pri kakšnih midrange telefonih - ne vem kako ste recimo 5 in več let nazaj sploh lahko uporabljali vaše takratne flagshipe - a takrat pa vas ni nič motilo (da so bili občutno počasnejši od današnjih). Res ne razumem te logike če v danem trenutku je na voljo top produkt, da že samo zaradi tega avtomatsko smatra da pa so vse cenejše in manj zmogljive naprave avtomatsko crap, neuporabe, se zatikajo.... Ne vem no, meni je taka logika povsem nerazumna. Torej, čez eno leto ko pride ven nov flagship je prejšnji kar naenkrat manj uporaben in ga treba nemudoma zamenjati ? Vem da mogoče to zveni smešno ampak dejansko nekateri točno to počenjajo.
shadeX ::
Ja seveda, ker vem da Ferrari stegne do 100 v 3 s, je potem po taki logiki Golf zanič in crap, ker rabi 10 s ?
Relativno ampak tega ne moreš primerjat. Kolikokrat potrebuješ da ti avto skoci do sto v 3s? Kolikokrat pa odklenes telefon in saris po njemu?
Torej povej mi, kaj dejansko manjka "Golfu" (seveda ne konkretno - figurativno gledano) da ne more zadovoljiti potreb velike večine voznikov ?
Po dveh letih "zgubijo" pospeške? Se laik bo opazil da zadeva ne dela vec tako kot na zacetku.
blackbfm ::
ne vem kako ste recimo 5 in več let nazaj sploh lahko uporabljali vaše takratne flagshipe
Takrat so bile aplikacije 10x manj zahtevne in zbloatane, in na splošno si imel na telefonu manj vsega, tako da je delovalo presenetljivo vredu glede na hw
Ja seveda, ker vem da Ferrari stegne do 100 v 3 s, je potem po taki logiki Golf zanič in crap, ker rabi 10 s ? Če bi rabil 20 s (recimo bivše Zastave) je seveda povsem druga zgodba. Torej povej mi, kaj dejansko manjka "Golfu" (seveda ne konkretno - figurativno gledano) da ne more zadovoljiti potreb velike večine voznikov
Vsi ki smo vajeni hitrih interakcij (računalniško pismeni in GenZ) nam se flagship obcasno pocepne..
Kdo je potem ta vecina? Fotri ki uporabljajo max 3 aplikacije pac to niso
MrStein ::
Daj predlog telefona za 100 EUR, ki dela "praktično vse". Lahko v ločeno temo.
Za rezervo bo super. Ali za otroka. Ali za sorodnika, ki po novem potrebuje smartphone za prijavo v Klik. No, "za vse" v bistvu.
Recimo Poco M3 ali Redmi Note 9. Za 150 € pa dobiš že RN10 z AMOLED zaslonom. Mimogrede ,prav s takimi modeli (in če celo nižje rangiranimi, recimo Redmi 9 in Redmi 9a - ti gredo za med v Indiji, seveda predvsem zaradi res ugodne cene) je Xiaomi tudi prehitel Apple po številu prodanih telefonih.
Saj noben pri zdravi pameti ne trdi, da so to perfektni in idealni telefoni, primerni za vse, še zdaleč ne. Samo po drugi strani pa je tudi težko zanikati, da ponujajo res dosti (za mnoge pa tudi povsem dovolj) za svojo ceno. To je vsa moja poanta.
Poco M3 je od 150 EUR dalje (najnižja cena v EU)
https://www.amazon.de/dp/B08N5DK9SZ
Na papirju OK, ne rečem, ampak to je 50% več od 100 EUR.
Sicer verjamem da dela, saj kot rečeno, jugo ali fičo te tudi odpelje na morje (in nazaj).
Ampak glej hudiča, jugota ali fičote vidiš enkrat na letoi na cesti. Kako, če pa je "več kot dovolj" ?
Mogoče za hec kupim enega. Če kdo linka za 100 EUR.
Ja seveda, ker vem da Ferrari stegne do 100 v 3 s, je potem po taki logiki Golf zanič in crap, ker rabi 10 s ? Če bi rabil 20 s (recimo bivše Zastave) je seveda povsem druga zgodba. Torej povej mi, kaj dejansko manjka "Golfu" (seveda ne konkretno - figurativno gledano) da ne more zadovoljiti potreb velike večine voznikov ?
Golf je super stane pa tudi od 20 do 30 čukov, kar je daleč od "poceni".
To je že konkretno rang telefonov za 300-500 EUR, nekje. Če ne več.
100 EUR telefon je kot avto za 10 000 EUR. "dovolj dober" pa poceni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
kanarin ::
Poco M3 je od 150 EUR dalje (najnižja cena v EU)
https://www.amazon.de/dp/B08N5DK9SZ
Na papirju OK, ne rečem, ampak to je 50% več od 100 EUR.
Dobiš, tudi za 100EUR oz malenkost več, samo malo se je treba potrudit, dobit kakšen kupon, popust (en hint - kajkupiti.si).
Drugače z nobenim od omenjenih modelom sam nimam osebnih izkušenj, imam pa zato z običajnim RN10 ki sem sem ga nabavil za okroglih 150EUR (in par let pred tem RN5 - za identično ceno). Bi rad konkretne argumente kaj mu dejansko manjka za tak denar. Bloatware ni zame noben pravi argument ampak samo iskanje dlake v jajcu (mislim da najbolj "moti" tiste, ki sploh nimajo oz uporabljajo Xiaomijev).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kanarin ()
KTr1sk ::
Če smo dejansko iskreni - dandanes praktično že vsak telefon celo za 100 € (oz nekaj več) omogoča praktično vse funkcionalnosti, ki jih povprečni uporabnik rabi in dejansko koristi v praksi. Seveda so dražji modeli hitrejši, imajo lepši ekran, boljše kamere, bolj premium dizajn itd.. ampak kar je bistveno je to ,da tudi že na najcenejših modelih lahko danes povsem spdoobno poganjamo skoraj vse aplikacije. Očitno to dejstvo nekatere močno moti in boli, ne znam si drugače tega razlagat.
Daj predlog telefona za 100 EUR, ki dela "praktično vse". Lahko v ločeno temo.
Za rezervo bo super. Ali za otroka. Ali za sorodnika, ki po novem potrebuje smartphone za prijavo v Klik. No, "za vse" v bistvu.
za povprečnega uporabnika čisto ok telefon, itak pa dandanes izgledajo vsi telefoni enako, pa je lahko za 100€ ali 1000€
https://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-9...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
jojw ::
glede na to, da nekateri lastniki oz zagovorniki slednjih se morajo že na vse kriplje trudit da izpostavljajo "razlike".
Sem zgoraj lepo napisal kje rezejo stroske, plus tut na modemih, flashih .. Sam nekateri drugega kot megapixle in kapaciteto baterije itak ne znate gledat Kitajci ze vejo kako vas nategnit
V resnici si se kar nekaj izmislil.
Američani vas dobro nategujejo z napihnjenim cenami. Sem dobil iPhone za darilo, pa sem se ga znebil po nekaj mesecih. Baterija je že v štartu zdržala manj, kot mi zdrži na enem letu staremu Xiaomiju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jojw ()
valkoor ::
glede na to, da nekateri lastniki oz zagovorniki slednjih se morajo že na vse kriplje trudit da izpostavljajo "razlike".
Sem zgoraj lepo napisal kje rezejo stroske, plus tut na modemih, flashih .. Sam nekateri drugega kot megapixle in kapaciteto baterije itak ne znate gledat Kitajci ze vejo kako vas nategnit
V resnici si se kar nekaj izmislil.
Američani vas dobro nategujejo z napihnjenim cenami. Sem dobil iPhone za darilo, pa sem se ga znebil po nekaj mesecih. Baterija je že v štartu zdržala manj, kot mi zdrži na enem letu staremu Xiaomiju.
Ja verjamem, mi je isto razlagal sodelovec.
blackbfm ::
Baterija je že v štartu zdržala manj, kot mi zdrži na enem letu staremu Xiaomiju.
V resnici si se kar nekaj izmislil.
Mr.B ::
Baterija je že v štartu zdržala manj, kot mi zdrži na enem letu staremu Xiaomiju.
V resnici si se kar nekaj izmislil.
Da, ko iPhone uporablham vkjucno samo za mfa potrditev, ter da imam opomnik, in moram vsak tretji dan polnit ? Da bi se vprasal, ali bi telefon zdrzal, ci bi sluzben iphone uporabljal enako kot 300€ vreden endroid. In da iphone je star cca 1leto.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Apofis ::
Hehe, torej ključna debata je zdaj najti argumente, da so flagshipi (še vedno oz vendarle ) boljši od poceni telefonov - a smo res prišli tako daleč ?
Take debate me samo še bolj utrjujejo v prepričanju, da so telefoni iz nižjega cenovnega ranga dosegli res ogromen napredek in precej zmanjšali gap do flagshipov - glede na to, da nekateri lastniki oz zagovorniki slednjih se morajo že na vse kriplje trudit da izpostavljajo "razlike".
To je to!
Valvoline ::
Na razne jabolcke galaxyS itn najbolj orgazmirajo prav taki na minimalcu ter balkanski trenirkarji.
Bato, ja vozim samo apple, mercedes i trenerke.
Bato, ja vozim samo apple, mercedes i trenerke.
Valvoline ::
Meni je zal edino da je meizu zaspal. Ni boljsega telefona kot meizu, vseeno flagship ali budget, period. Po dolgem casu spancka spet majo kaj za pokazat, 6.2 incni flagship meizu 18. Malo pocakam se da vidim kako se bo izkazal overall, pa verjetno narocim.
https://www.igeekphone.com/meizu-18-in-...
https://www.igeekphone.com/meizu-18-in-...
Master_Yoda ::
Hehe, torej ključna debata je zdaj najti argumente, da so flagshipi (še vedno oz vendarle ) boljši od poceni telefonov - a smo res prišli tako daleč ?
Take debate me samo še bolj utrjujejo v prepričanju, da so telefoni iz nižjega cenovnega ranga dosegli res ogromen napredek in precej zmanjšali gap do flagshipov - glede na to, da nekateri lastniki oz zagovorniki slednjih se morajo že na vse kriplje trudit da izpostavljajo "razlike".
To je to!
Polek tega pa nekateri zagovorniki flagshipov mislijo da njihov flagship posilja manj "telemetrije" kot cenejsi telefoni. Se posebaj takrat ko das custom ROM gor na cenejsega in ne uporablas google spyware services.
Dovie'andi se tovya sagain.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prodaja pametnih telefonov padla za osminoOddelek: Novice / Rezultati | 8713 (5950) | Phantomeye |
» | Applovi poslovni rezultati: prodaja iPhonov še naprej pada (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 28227 (25069) | no comment |
» | Huawei postal drugi največji ponudnik telefonovOddelek: Novice / Ostale najave | 5851 (3705) | Mr.B |
» | Ostala le Android in iOS, zbogom konkurencaOddelek: Novice / Rezultati | 19477 (15783) | andromedar |
» | Trg pametnih telefonov oživel, Nokia vodiOddelek: Novice / Nokia / Symbian | 5884 (5044) | KoKi |