» »

Po 24 letih razkrita zadnja skrivnost Dooma II

Po 24 letih razkrita zadnja skrivnost Dooma II

Slo-Tech - Pričakovali bi, da po 24 letih od izida kultne prvoosebne strelske igre Doom II o njej vemo že vse, da so igralci postavili vse možne hitrostne rekorde in igro dokončali s 100-odstotno uspešnostjo, a bi se zmotili. Zadnjo skrivnost je igra izdala šele ta teden. Gre za Skrivnost 4 v Zemljevidu 15 (Industrial Zone), ki je v originalni verziji igre ni bilo mogoče sprožiti, zato igre ni bilo mogoče končati s 100 %. Vsaj tako smo menili. Dolga leta so ljudje verjeli, da gre za hrošča, a na YouTubu se je pojavil posnetek, ki jasno prikazuje in pojasnjuje, kako lahko to skrivnost vendarle aktiviramo.

Skrivnosti v Doomu II sprožimo tako, da stopimo v določen sektor. Težava Skrivnosti 4 je bila njena nerodna postavitev, saj leži skoraj na teleporterju, zaradi česar igralca igra takoj dvigne in pošlje drugam, zato skrivnosti ni mogoče pobrati. V normalni igri je zato veljalo, da v tem nivoju ni mogoče zbrati več kot 90 % skrivnosti, razen če uporabimo kakšno kodo za goljufanje (idclip). To pomeni, da je bila skrivnost znana in tudi že preizkušena, le nihče je ni znal aktivirati brez nedovoljenih pomagal. Omeniti velja, da je v nekaterih novejših verzijah za druge platforme to šlo, ker je minimalna sprememba kode tega hrošča odstranila.

Kakorkoli, šteje le originalna verzija za MS DOS, kjer smo rešitev dobili šele sedaj. Zero Master je ugotovil, da je skrivnost mogoče sprožiti, če igralca nanjo potisne sovrag (Pain Elemental), ko se vrata zapirajo in ko poizkuša ustvariti novega sovraga. V tem primeru zaradi doslej še ne docela pojasnjenega mehanizma igra igralca premakne nekoliko niže po koordinati z, kar je ravno dovolj, da aktivira skrivnost.

Eden izmed soustvarjalcev igre John Romero je igralcu že čestital in dejal, da je to namerno in ne hrošč, kot smo verjeli vsa ta leta. Pravzaprav je kar neverjetno, da tega (v retrospektivi precej enostavnega) trika nihče ni odkril dolgih 24 let.

26 komentarjev

GreenT ::

Doom 2 je razlog, da pod mojim tvjem še vedno biva Xbox360. Maš shitty day, prideš dam, se butneš na kavč in za 15minut izklopiš možgane.

Glugy ::

A je kakšna razlaga zakaj je bilo to tako narejeno če je res tako kot pravi ustvarjalec igre to namerno in ne hrošč?

A. Smith ::

Mogoče pa prav zato, da bi PC zanesenjaki o tem še čez četrt stoletja debatirali. ID igre so res neverjetno kultna zadeva.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Ganon ::

Ne verjamem Romeru. Zgrabil je priložnost in hrošča prikazal tako, da je sam izpadel "genialec".

filip007 ::

Meni se je ustavilo v Doom na PS4, moram brez popravka igrat, tako kot Uncharted 4, nevem kaj delajo, če si novopečeni uporabnik in greš vse od začetka z zadnjim poravkom in nič ne dela potem.
Trevor Philips Industries

gendale2018 ::

zakaj bi kdo igral doom na konzoli??
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

filip007 ::

2016 verzija, ne tisti prvi.
Trevor Philips Industries

gendale2018 ::

aja, to pa je malo drugače, sem že mislil da je govora o 1&2
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

Vazelin ::

No1 shooter:)
Še sedaj obcasno tako malo za zabavo obrnem kakšno epizodo doom 1&2.
Kdo še igra duke nukem 3d, heretic, hexen? Nobeden:D ker je doom pač kralj

BivšiUser2 ::

gendale2018 je izjavil:

zakaj bi kdo igral doom na konzoli??

Zakaj si zagrizeni pcjaš?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

MostWanted ::

Vazelin je izjavil:

No1 shooter:)
Še sedaj obcasno tako malo za zabavo obrnem kakšno epizodo doom 1&2.
Kdo še igra duke nukem 3d, heretic, hexen? Nobeden:D ker je doom pač kralj


jaz še zmeraj igram omenjene igre, pa blood. pa quake. seveda vse z kodami :))

dice7 ::

gendale2018 je izjavil:

zakaj bi kdo igral doom na konzoli??

zakaj ne, saj ni na misko

jype ::

Kako ni na miško? Vse ostale oblike igranja so objektivno slabše.

GreenT ::

gendale2018 je izjavil:

zakaj bi kdo igral doom na konzoli??


Najboljše stvari se počnejo leže.

gruntfürmich ::

se takih zadev ne more preveriti iz kode igre, kako se neka stvar izvede?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

GreenT ::

gruntfürmich je izjavil:

se takih zadev ne more preveriti iz kode igre, kako se neka stvar izvede?


Sej kokr jest zastopim so vedl. Samo teleporta niso mogla aktivirat,...zato so zaklučl, da je bug. Nič,...počakamo, da bo dve, potem pa dam probat. :)

Poldi112 ::

Jaz bi mu kar verjel. Dvomim, da bi ID izdal igro, predno bi tester uspel priti do 100%.

Tako da respect za uganko, za katero so miljoni rabili 24 let, da so jo rešili. Oz raje tisoči, večina nas je bolj uživala v tangu z nasprotniki kot teku ob zidu s kliki na space in podobno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Vazelin ::

Meni se zdi kar fascinantno ja. :D zgleda so se preveč na speed rune osredotoičili mojstri

Machete ::

Poldi112 je izjavil:

Jaz bi mu kar verjel. Dvomim, da bi ID izdal igro, predno bi tester uspel priti do 100%.
Tako da respect za uganko, za katero so miljoni rabili 24 let, da so jo rešili. Oz raje tisoči, večina nas je bolj uživala v tangu z nasprotniki kot teku ob zidu s kliki na space in podobno.


Ma takih iger, kjer se ne da končati z 100% je nešteto, tako da tole ne bi bilo nič strašno posebnega in tudi jaz mislim da Romero malo naklada, da je bilo tako mišljeno. Saj je še kar znan po tem, da ima rad pozornost.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

opeter ::

Kakorkoli, Romero dobro dela, saj je tako vedno znova in znova v medijih. ;)
Živ si, dokler te ljudje ne pozabijo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Kenpachi ::

Odgovoren za enega vecjih flopov v zgodovini igricarsva, Daikatano.
Zaraki Kenpachi.

PlayTheGame ::

Kje so ti časi, ja. Se spomnim, ko sem nabavil creative awe32 zvočno kartico, priklopil na ojačevalec z velikimi zvočniki in šel igrat doom2.:D To je bobnelo in pokalo po soseski.
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold

Vazelin ::

Prva ura igranja Dooma je bila pomojem moja najbolj epic izkušnja pri igranju iger:)

flbroker ::

Na to temo, kdo zeli si lahko kupi knjigo ki opisuje kako je Doom nastal: https://www.amazon.co.uk/Masters-Doom-c...

Masters of Doom is the true inside story of the Lennon and McCartney of the video game industry: John Carmack and John Romero. Together they created an empire, ruled a multibillion-dollar industry, and provoked a national controversy. They lived a unique American dream, escaping their broken homes to co-create the most innovative and notoriously successful video games in history - Doom and Quake - until the games they made tore them apart.

David Kushner has been covering the video game industry for ten years and knows all the angles. Even those with no interest in video games will be fascinated by this vastly entertaining tale of friendship, betrayal and the genesis of a multibillion-dollar popular art form.

Dr_M ::

Meni je res zal, da je sel Carmack drugam. Svet iger ni vec isti, na zalost je slabse.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

opeter ::

Zanimiva novica za vse ljubitelje teh iger.

Doom je točno danes dopolnil 25 let:
https://www.eurogamer.net/articles/digi...

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mobilna igra: "Tapster - Hitrostna preizkušnja prstov in možganov"

Oddelek: Igre
272213 (1918) shadeX
»

Rust

Oddelek: Igre
305723 (3656) zeks14
»

Jutri izide GTA 5, nekateri ga že imajo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5428475 (21560) __Devil__
»

Z vzpostavljenim stikom posijal žarek upanja za misijo Fobos-Grant

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
166753 (3825) MrStein

Več podobnih tem