Slo-Tech - Ta teden so po internetu začele širiti zgodbe kupcev telefona OnePlus, ki so v bančnih izpiskih odkrili sumljive transakcije. Ker jih je bilo več, je sum hitro padel na podjetje OnePlus, kjer so s kreditnimi karticami naročali in plačevali pametne telefone. Podjetje je potrdilo vdor in prizadetim strankam ponudilo vso pomoč pri reševanju težav.
V analizi so ugotovili, da so bili žrtve hekerskega napada, v katerem je bilo prizadetih okrog 40.000 uporabnikov. Hekerski napadi in kraje osebnih podatkov sicer niso nič neobičajnega, se pa zelo redko zgodi, da bi nepridipravi uspeli odnesti številke kreditnih kartic. To pot jim je to uspelo, saj so v spletno stran vstavili zlonamerno skripto, ki je beležila vnose in s tem pridobila številne kreditnih kartic kupcev, ki so jih med novembrom 2017 in januarjem 2018 vtipkali v spletno stran. Kdor je plačal s PayPalom ali s številko kreditne kartice, ki jo je že imel shranjeno v OnePlus in je ni vnovič vpisal, je varen, poudarjajo. Zaradi tega so vse prizadete uporabnike že kontaktirali in jim ponudili pomoč pri vračilu denarja. Dokler ne bo težava povsem raziskana, ne bodo ponujali plačila s kreditnimi karticami, temveč zgolj še prek PayPala. V prihodnosti bodo okrepili varnost, da se to ne bo več ponovilo.
OnePlus je znan kitajski proizvajalec zelo spodobnih telefonov po ugodni ceni, ki se v zadnjih letih čedalje uspešneje prebija tudi na zahodne trge. Njihov OnePlus 5T, ki je izšel novembra, na primer konkurira iPhonu 8 in Pixlu 2, a stane zgolj 500 evrov. Podjetje se trudi skleniti pogodbe s čim več zahodnimi operaterji, večinoma pa kupci telefone naročijo prek interneta.
Novice » Varnost » Vdor v OnePlus odnesel številke kreditnih kartic in povzročil zlorabe
YaN-cH ::
Saj ne da ja PayPal bulletproof, ampak še vedno me preseneča, da folk, kjer je opcija plačila z njim izbere plačilo s kreditno kartico. Pa ni važno al so kitajske, evropske ali pa ameriške trgovine.
TheBlueOne ::
Za taksne primere se menda kreditne kartice zavarovane. Morda bi bil kul clanek o tem. :) Se komu da?
Heisenberg ::
ejjjj umirite konje. Oneplus ima ODLIČNE telefone!
Sam imam drugega sedaj, skupaj moj kompanjon že ca. 5let
Sam imam drugega sedaj, skupaj moj kompanjon že ca. 5let
vostok_1 ::
Mislim, ja. Ni poceni. Ampak če ti tak telefon delali tu evropejci, kjer bi delavci dobili pošteno plačano...bi pomojem cena 3x ali več.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sirotka ()
Mr.B ::
Mislim, ja. Ni poceni. Ampak če ti tak telefon delali tu evropejci, kjer bi delavci dobili pošteno plačano...bi pomojem cena 3x ali več.
V kateri evropski drzavi, bi delavci dobili posteno placo ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sirotka ()
duque ::
Heisenberg je izjavil:
ejjjj umirite konje. Oneplus ima ODLIČNE telefone!
Sam imam drugega sedaj, skupaj moj kompanjon že ca. 5let
Imam 3t in je overall zgolj soliden telefon. K gres v detajle, vidis zakaj stane pol manj kot primerljiva ropotija. Slab vmesnik, zelo slaba kamera, vibra je zanic, baterija je srednja zalost. Za svoj denar je nekaj, ni pa perla.
Aja mene ne vidijo vec.
Markoff ::
stane zgolj 500 evrov
Kam smo prišli...
Ni problem cena, problem je, da take "ugodne" telefone starši kupujejo za svojo mularijo. Konec koncev v mojih časih starci niso kupovali PCjev ranga 8.000 mark za nas nadebudneže. Že C64 za 350 DM sva morala bolj ali manj kupiti sama z bratom. Pa ni šlo zgolj problem revščine Juge, temveč še bolj za princip, da si otroci pač z ničemer ne zaslužijo igrače v višini cele plače, razen če jo sami plačajo iz skromne žepnine. Princip, ki ga sam živim s svojimi malimi in od njega ne odstopim, pa če bodo imeli vsi sošolci iPhone X in moje socialno izločili (hebeš takšne prijatelje, ki te presojajo glede na lastnino).
Sicer pa OŠ Poljane, če bomo šli po poti telefona kot substituta starševstva, kmalu ne bo več osamljen primer.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Ganon ::
Prebereš prve komentarje in misliš, da si kliknil na 24ur.com. Je tudi slo-tech postal greznica?
zmaugy ::
Hmm, morda pa ljudem v One Plus varovanje osebnih podatkov njihovih strank ni ravno prioriteta. Presenetljivo.
https://www.tomsguide.com/us/oneplus-da...
https://www.tomsguide.com/us/oneplus-da...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Heisenberg ::
Heisenberg je izjavil:
ejjjj umirite konje. Oneplus ima ODLIČNE telefone!
Sam imam drugega sedaj, skupaj moj kompanjon že ca. 5let
Imam 3t in je overall zgolj soliden telefon. K gres v detajle, vidis zakaj stane pol manj kot primerljiva ropotija. Slab vmesnik, zelo slaba kamera, vibra je zanic, baterija je srednja zalost. Za svoj denar je nekaj, ni pa perla.
Aja mene ne vidijo vec.
Tudi sam imam 3T (prej sem imel 1+1 One). Izdelava mi je top, vmesnik je najbolj primerjil golemu androidu kar je velik +, kamera mi je OK, ni pa DSLR, baterija je super, nafila se mi 12h v ca.10 minutah. Je pa res da je kakih 100€ predrag.
šernk ::
brezveze se kregat s prepričanimi da je treba dati 800eur+ za top telefon.
in pol ti kupijo samsunga, ker je pač statusno najboljši a me ni prepričal ne OS ne njihov support
in pol ti kupijo samsunga, ker je pač statusno najboljši a me ni prepričal ne OS ne njihov support
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
zmaugy ::
Telefoni, ki so še za android standarde vohunski, ni čudno da so poceni. Imajo tudi potencial za zelo oseben customer service support
vostok_1 ::
Mislim, ja. Ni poceni. Ampak če ti tak telefon delali tu evropejci, kjer bi delavci dobili pošteno plačano...bi pomojem cena 3x ali več.
V kateri evropski drzavi, bi delavci dobili posteno placo ?
Mislim. Tvoj nakup tega telefona bi omogočil ljudem vsaj dostojno življenje še po naših standardih.
Kitajca zbujajo sred noči, da napol zaspan sestavlja te reči.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
thetech ::
stane zgolj 500 evrov
Kam smo prišli...
Ni problem cena, problem je, da take "ugodne" telefone starši kupujejo za svojo mularijo. Konec koncev v mojih časih starci niso kupovali PCjev ranga 8.000 mark za nas nadebudneže. Že C64 za 350 DM sva morala bolj ali manj kupiti sama z bratom. Pa ni šlo zgolj problem revščine Juge, temveč še bolj za princip, da si otroci pač z ničemer ne zaslužijo igrače v višini cele plače, razen če jo sami plačajo iz skromne žepnine. Princip, ki ga sam živim s svojimi malimi in od njega ne odstopim, pa če bodo imeli vsi sošolci iPhone X in moje socialno izločili (hebeš takšne prijatelje, ki te presojajo glede na lastnino).
Sicer pa OŠ Poljane, če bomo šli po poti telefona kot substituta starševstva, kmalu ne bo več osamljen primer.
A mi lahko prosim pojasniš kakšno vlogo imajo starši pri napadu na OnePlus? A če starši otrokom ne bi kupovali telefonov se napad ne bi zgodil? WTF to pišeš?!?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: thetech ()
Karen ::
V bistvu bo bolj zabavno ko bom zahteval povrnitev stroškov (sem kupil pred novim letom s službeno kartico in so jo zlorabili - sicer dobil SMS ob transakciji in sem blokiral takoj kartico, ampak če ne drugega so tu stroški nove kartice).
Ticket pri njih odprt, zaenkrat so naredili 2 komunikaciji z mano, zelo vljudno in kooperativno zaenkrat, bom videl kaj bo ko jim pošljem končni finančni zahtevek:-). Sicer zaenkrat nimam slabih izkušenj s Kitajci kar se tiče povrnitve stroškov... v bistvu so Nemci edini k so me do zdej nategnili.
Ticket pri njih odprt, zaenkrat so naredili 2 komunikaciji z mano, zelo vljudno in kooperativno zaenkrat, bom videl kaj bo ko jim pošljem končni finančni zahtevek:-). Sicer zaenkrat nimam slabih izkušenj s Kitajci kar se tiče povrnitve stroškov... v bistvu so Nemci edini k so me do zdej nategnili.
chebela ::
oxyuranus ::
Niso z razlogom kitajci tako poceni
Ja, appli, samsungi, nexusi, pixel in se marsikaj drugega je narejeno pri njih, samo, ce so kupci idioti in kupujejo brand, potem je to kvaliteta, ce pa ista fabrika naredi nekaj kar ni brand, enake kvalitete, potem so pa kitajska jajca. Razlika je samo kdo pobase razliko v ceni, brand ali potrosnik.
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)
(hint: linux)
shadeX ::
enake kvalitete
Za 300EUR ne moreš pričakovati enake kvalitete kot za 800EUR, tudi če se gre "samo" za brand. Period.
Nike superge za 80EUR so kvalitetnejše od nekih levih za 20EUR. Prav tako je Gucci pas za 120EUR kvalitetnejši v primerjavi z neko levo znamko, za 15EUR.. Primerjat Samsunga za 800EUR in kitajca za 300EUR je velik joke in ti to veš. Nekje se bo cena "zglihala". Če ne drugega se bo kitajček prej pokvaril ali pa kot v tem primeru..bo nekdo heknil v sistem (zaradi šparanja na varnosti) in boš ob dragocen denar na kartici.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
šernk ::
Nekje se bo cena "zglihala". Če ne drugega se bo kitajček prej pokvaril ali pa kot v tem primeru..bo nekdo heknil v sistem (zaradi šparanja na varnosti) in boš ob dragocen denar na kartici.
kam torej v tej zgodbi spada Yahoo? pa še naprej gremo lahko naštevat. Mislim, da je bila pred kratkim ena ameriška veriga trgovin na istem s POS terminali. Očitno ne bomo ne kitajcev, ne japoncev in ne američanov uporabljal. Naj mi kdo pomaga, da bomo še evropejce vrgli ven.
glede nato da je oneplus sestavljen iz istih delov kot samsung/apple in v isti tovarni...kdor pa misli, da je kvaliteta enega različna od drugega zaradi razlike v ceni pa v tovarni z množično proizvodnjo (par 1000kos dnevno) in to za več različnih stvari še ni bil.
če imaš mašino za 500.000eur, ne boš kupoval zraven še ene za 200.000 eur samo zato, ker nekdo drug zahteva nižjo kvaliteto, ampak boš delal kose na isti mašini, samo da tistemu, ki zahteva strožje tolerance boš ceno nabil. V končni fazi dobi pa drugi 99% izdelkov iste kvalitete kot prvi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WamPIRe- ::
No tole je pa resna zadeva.
Še zmeraj pa ne razumem, zakaj praktično VSA podjetja zahtevajo še CCV kodo s karticeza plačilo!? Zagotovo je sama transakcija cenejša s kodo kot brez.
5 let? za ene 2 leti si se uštel :P
Sam imam One od septembra 2014 in se strinjam, da so odlicni telefoni.
Naslednji bo skoraj 100% spet OnePlus :)
Še zmeraj pa ne razumem, zakaj praktično VSA podjetja zahtevajo še CCV kodo s karticeza plačilo!? Zagotovo je sama transakcija cenejša s kodo kot brez.
Heisenberg je izjavil:
ejjjj umirite konje. Oneplus ima ODLIČNE telefone!
Sam imam drugega sedaj, skupaj moj kompanjon že ca. 5let
5 let? za ene 2 leti si se uštel :P
Sam imam One od septembra 2014 in se strinjam, da so odlicni telefoni.
Naslednji bo skoraj 100% spet OnePlus :)
bambam20 ::
Kaj ti pomaga številka kreditne kartice, če rabiš za plačevanje prkeo spleta tudi kodo, ki je vsakič drugačna.
imagodei ::
enake kvalitete
Za 300EUR ne moreš pričakovati enake kvalitete kot za 800EUR, tudi če se gre "samo" za brand. Period.
Nike superge za 80EUR so kvalitetnejše od nekih levih za 20EUR. Prav tako je Gucci pas za 120EUR kvalitetnejši v primerjavi z neko levo znamko, za 15EUR.. Primerjat Samsunga za 800EUR in kitajca za 300EUR je velik joke in ti to veš. Nekje se bo cena "zglihala". Če ne drugega se bo kitajček prej pokvaril ali pa kot v tem primeru..bo nekdo heknil v sistem (zaradi šparanja na varnosti) in boš ob dragocen denar na kartici.
V bistvu si vse skupaj malo obrnil. Tržna cena nima veze z ničemer drugim kot s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati. V teoretičnem primeru, kjer je lastna cena obeh telefonov (ali obeh superg, pasov) praktično identična, cena pa tako različna, kot jo v primerih podajaš ti, tržna cena ne pomeni absolutno nič.
Seveda je res, da je telefon za 300€ običajno narejen iz cenejših (cenenih?) sestavnih delov, poceni superge za 20€ iz slabega materiala in slabše izdelave kot Nike, leva znamka pasu za 15€ pa iz bistveno slabšega materiala kot Gucci pas. To velikokrat drži; po drugi strani pa drži tudi, da priznane znamke operirajo s precej višjo maržo, kar je vidno že najmanj pri razprodajah, ko se priznane znamke velikokrat prodajajo s 40, 50, celo 70% popustom. Le kako, če tržna cena ni zgolj in samo odraz tega, koliko je trg pripravljen plačati?
IOW, največkrat drži tisti izrek: Če nekaj zgleda predobro (prepoceni) da bi bilo res (kvalitetno), potem običajno tudi je predobro (prepoceni) da bi bilo res (kvalitetno). V isti sapi pa je treba vedet, da izjeme obstajajo.
- Hoc est qui sumus -
oxyuranus ::
Kot je napisal imagodei, pa se tole:
http://www.alphr.com/features/388273/ho...
iphone 6s. 230$? Zelo v cenovnem rangu kitajskih jajc in nekvalitetnih komponent. Brand je danes v vecini samo se nateg kupcev, pa mogoce, da imajo telefoni (ali kaj drugega), ko pridejo ven kaksen feature vec, ki ga kitajckom se ni uspelo skopirati. Sicer pa kar poglejte genericna zdravila (Krka npr.).
Danes ni vec kvalitete nikjer, "poznam" 40 let star pralni stroj, ki se vedno dela. In poznam ze 2x servisiranega 5 let starega. Brandanega.
http://www.alphr.com/features/388273/ho...
iphone 6s. 230$? Zelo v cenovnem rangu kitajskih jajc in nekvalitetnih komponent. Brand je danes v vecini samo se nateg kupcev, pa mogoce, da imajo telefoni (ali kaj drugega), ko pridejo ven kaksen feature vec, ki ga kitajckom se ni uspelo skopirati. Sicer pa kar poglejte genericna zdravila (Krka npr.).
Danes ni vec kvalitete nikjer, "poznam" 40 let star pralni stroj, ki se vedno dela. In poznam ze 2x servisiranega 5 let starega. Brandanega.
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)
(hint: linux)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oxyuranus ()
Markoff ::
A mi lahko prosim pojasniš kakšno vlogo imajo starši pri napadu na OnePlus? A če starši otrokom ne bi kupovali telefonov se napad ne bi zgodil? WTF to pišeš?!?
Nobene. Bi. Pišem komentar na drug komentar, kot je to jasno razvidno. Imaš ti težave z vidom ali je težava nekje globlje v lobanji?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
next3steps ::
Mislim, ja. Ni poceni. Ampak če ti tak telefon delali tu evropejci, kjer bi delavci dobili pošteno plačano...bi pomojem cena 3x ali več.
V kateri evropski drzavi, bi delavci dobili posteno placo ?
Mislim. Tvoj nakup tega telefona bi omogočil ljudem vsaj dostojno življenje še po naših standardih.
Kitajca zbujajo sred noči, da napol zaspan sestavlja te reči.
Marsikje imajo zakonodajo in plačo glede tega bolje urejeno kot v Sloveniji. V marsikateri provinci občutno bolje.
Unknown_001 ::
Mislim, ja. Ni poceni. Ampak če ti tak telefon delali tu evropejci, kjer bi delavci dobili pošteno plačano...bi pomojem cena 3x ali več.
Ti resno misliš, da so kitajci dobrodelna ustanova ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
oxyuranus ::
Unknown_001 je izjavil:
Mislim, ja. Ni poceni. Ampak če ti tak telefon delali tu evropejci, kjer bi delavci dobili pošteno plačano...bi pomojem cena 3x ali več.
Ti resno misliš, da so kitajci dobrodelna ustanova ?
Pa poglejmo, brandi poberejo 80% vrednosti izdelka. Kitajci 50%. Hmmm...
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)
(hint: linux)
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Mislim, ja. Ni poceni. Ampak če ti tak telefon delali tu evropejci, kjer bi delavci dobili pošteno plačano...bi pomojem cena 3x ali več.
Ti resno misliš, da so kitajci dobrodelna ustanova ?
Pa poglejmo, brandi poberejo 80% vrednosti izdelka. Kitajci 50%. Hmmm...
Daleč od 300%
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kje naj nabavim OnePlus 7 Pro? (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 11492 (6288) | Bolt |
» | OnePlus (spet) utrpel krajo uporabniških podatkovOddelek: Novice / Varnost | 8123 (6906) | zmaugy |
» | Oneplus 6TOddelek: Mobilne tehnologije | 6378 (3480) | Nejkoy |
» | OnePlus 5T je tu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Android | 33977 (26283) | markobj |
» | Vdor v OnePlus odnesel številke kreditnih kartic in povzročil zlorabeOddelek: Novice / Varnost | 13014 (9437) | Unknown_001 |