» »

Na ameriški meji pregledujejo tudi Facebook in mobilne telefone

Na ameriški meji pregledujejo tudi Facebook in mobilne telefone

Slo-Tech - ZDA potnikov, ki vstopajo v državo, ne sprašujejo po podatkih o družbenih omrežjih kar tjavendan, temveč so nekaterim potnikom začeli temeljito pregledovati osebna omrežja in stike v pametnih telefonih. Medtem ko se prah, ki ga je dvignila prepoved vstopa beguncem in državljanom sedmih muslimanskih držav, sploh še ni polegel, novo zaskrbljenost vzbujajo kontrole profilov na Facebooku.

Članica ameriškega Združenja odvetnikov za imigracije Mana Yegani je prek Twitterja sporočila, da na meji imetnikom dovoljenja za stalno prebivanje (zelene karte) med drugim pregledujejo Facebook in sprašujejo po političnih prepričanjih. Gre za ljudi, ki jim Trumpov najnovejši odlok načeloma prepoveduje vstop v ZDA, a ga je sodišče delno začasno zadržalo (doslej že štiri sodišča). Drugi odvetniki poročajo, da so ljudem iz iste skupine pregledovali mobilne telefone. Ljudi z veljavnim statusom v ZDA, ki imajo državljanstvo omenjenih sedmih držav, so na letališčih več ur zasliševali.

Ob tem velja poudariti, da so na letališčih v ZDA občasno že pred tem povprašali po družabnih omrežjih. Čeprav ni bilo čisto jasno, ali je praksa zakonita, so številni ljudje v strahu pred nevšečnostmi na meji agentom izročili prijavne podatke za svoj profil na družabnih omrežjih. Pooblastila uradnikov na mejah so široka in vključujejo tudi varnostne preglede in zaseg naprav za namen kopiranja podatkov, čeprav se je to v praksi dogajalo zelo redko. Pri dostopu do Facebooka in ostalih družbenih omrežij pa gre za podatke, ki jih potnik nima fizično pri sebi, temveč so v oblaku. Ta je za tuje državljane lahko tudi izven ZDA, kamor ameriški pravni aparat nima dostopa. Toda imigracijski uradnik ima možnost zavrniti vstop tujca v ZDA.

37 komentarjev

bluefish ::

Mar ne. Ker bi dejanski terorist na poti v ZDA predal FB s sliko bombnega jopiča. Jao. Ena taka budalščina kot izjava o pripadnosti teroristični organizaciji v tistem online obrazcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Rudolf ::

Treba bo dobro pretehtat, kaj sploh še napisat na splet, da se čez 5, 10 let, ko bo, vljudno jo poimenujno radikalna politika, preplavila ves (zahodni) svet, ne bomo tepli po glavi, zakaj smo klicani na kvestijo...

Če kdo do sedaj ni razumel tiste zloglasne poezije, se mu najbrž že počasi svita, čemu so ljudje tako razmišljali tedaj. :8) Togledno je prejšnji odstavek sicer (avto)ironičen. Je pa hkrati še kako aktualen.

Pluser ::

Ja to so že meni gledali pred kakim letom na carini v zda Facebook pa sem imel ameriški naslov notri pa so mi komplicirali . So mi komaj verjeli,da živim v Sloveniji .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pluser ()

SeMiNeSanja ::

Če nimaš facebook profila si pa kar takoj sumljiv?

Že včasih, ki si rabil samo en obrazec izpolniti (običajno že na letalu) si na vstopu čakal kot budala. Kar nekako ponižujoče je delovala vsa procedura, ko si čakal kot navadno govedo, da te spustijo v 'obljubljeno deželo'.
Ne znam si predstavljat, kako to danes poteka. Vsekakor vse kaj drugega, kot vabljivo, da bi se tja podal, če ni nujno potrebno.

mtosev ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Če nimaš facebook profila si pa kar takoj sumljiv?
seveda, da si
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

PrihajaNodi ::

Ampak ali kdo to pomisli, da si dejansko nekdo želi škodovati FB oziroma podjetju? Tole ni dobra reklama za FB in ko/če ga ljudje enkrat začnejo zapuščati bo odšel po stopinjah yahooja. Enostavno to ni več šala.

SeMiNeSanja ::

PrihajaNodi je izjavil:

Ampak ali kdo to pomisli, da si dejansko nekdo želi škodovati FB oziroma podjetju? Tole ni dobra reklama za FB in ko/če ga ljudje enkrat začnejo zapuščati bo odšel po stopinjah yahooja. Enostavno to ni več šala.

Lih sekirajo se tramplni za tiste par ne-tramplov, ki bi zaradi tega prenehali uporabljati FB.

bambam20 ::

bluefish je izjavil:

Mar ne. Ker bi dejanski terorist na poti v ZDA predal FB s sliko bombnega jopiča. Jao. Ena taka budalščina kot izjava o pripadnosti teroristični organizaciji v tistem online obrazcu.



vsak, ki samo namigne o nečem podobnem je na listi za preverbo. Na Fb-ju Slovenci pišejo javno, da želijo Trumpu smrt. Vse skupaj že pridno nadzoruje državna varnost in pridno prihajajo na obiske domov. Samo v vednost, da se ne sme več pisat kar se komu zljubi.

Glugy ::

Torej mehka oblika cenzure?
Men je to neumnost da če nimaš računa pri nekem x privatnem podjetju odprtga si pa avtomatsko sumljiv. Čim nisi ovca te imajo na piki. Bedno kam gre ta svet. Res beda.

bbbbbb2015 ::

Glugy je izjavil:

Torej mehka oblika cenzure?
Men je to neumnost da če nimaš računa pri nekem x privatnem podjetju odprtga si pa avtomatsko sumljiv. Čim nisi ovca te imajo na piki. Bedno kam gre ta svet. Res beda.


No, jaz bi samo skromno dodal, da je to non-issue. To pa res nič ne pomeni, tole spraševanje za FB in še čim.

Zavedajte se, da je DT prišel v ZDA na oblast s populističnimi prijemi. Tudi brkati iz Nemčije je prišel leta 1933 na oblast v Nemčiji na enak način.

Vendar pa je prihodnost DT odvisna od tega in samo od tega, če bo uspel ZDA spremeniti v državo s surplusom, ter ustaviti erozijo srednjega sloja. Če bo to uspel, potem bo še predsednik, lahko da bo vmes njegov sin predsednik, pa bo zopet on predsednik. Ljudje mu bodo vse oprostili, tudi vohljanje za FB računi.

Brkati v Nemčiji je leta 1933 uspel Nemčijo potegniti iz gospodarskega prostega pada. Zato in tudi zato si je lahko zmišljeval prijemov neskončno.
Ali DT lahko ZDA podobno potegne iz downfalla? To pa ne vem, če bo šlo tako magično.
Če DT to ne bo uspel v enem letu, potem bodo ljudje alergični na njegove prodajne fore in jim bo dopyzdilo tole njegovo zmišljevanje. Če bo pa ZDA začela cveteti, pa si bo pa še kaj hujšega, kot je FB lahko zmišljeval.

Na primer, Kitajci imajo podobne težave, kot zahod glede premoga in jeklarn. Če to zalaufajo, bo zrak zasvinjan. Če dajo filtre gor, bo jeklo drago. Če vse skupaj zaprejo, bodo ljudje brez dela. DT je svojim knapom obljubil, da bodo "dobili delo". Bomo videli, kako bo to uštimal. Če bo.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Benito bi bil ponosen (pa itak da je že imel priliko, ko ga je oranžni napihnjen puran citiral).

miroB ::

>Brkati v Nemčiji je leta 1933 uspel Nemčijo potegniti iz gospodarskega prostega pada.
Večino projektov, ki si jih je Dolfe prisvojil, so pripravili v ''stari'' Weimarski republiki(avtoceste....).
Še več, če se ne bi začela vojna, bi se leta 1938 v Nemčiji zgodil ekonomski zlom... Namreč, nacistična ekonomska politika je bila dolgoročno nevzdržna.


Če nam Trump pripravlja podoben scenarij, se nam slabo piše....

Manu ::

Če ne bi bilo terorističnih groženj (in te so realne) tega ne bi bilo.

Takšnim kontrolam meja se lahko zahvalimo samo teroristom s fanatičnim verskim ozadjem.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

bluefish ::

Res? Boš pojasnil, kako razkrivanje FB, mail in drugih računov ter telefonskih kontaktov preprečuje terorizem?

jype ::

Manu> in te so realne

Drži, 0.000000000225461 je realno število.

Manu> Takšnim kontrolam meja se lahko zahvalimo samo teroristom s fanatičnim verskim ozadjem.

Donaldu Trumpu, drži.

miroB> Če nam Trump pripravlja podoben scenarij, se nam slabo piše....

Odgovoren za kolaps gospodarstva bo tisti, ki ne bo volil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

zmaugy ::

miroB je izjavil:

>Brkati v Nemčiji je leta 1933 uspel Nemčijo potegniti iz gospodarskega prostega pada.
Večino projektov, ki si jih je Dolfe prisvojil, so pripravili v ''stari'' Weimarski republiki(avtoceste....).
Še več, če se ne bi začela vojna, bi se leta 1938 v Nemčiji zgodil ekonomski zlom... Namreč, nacistična ekonomska politika je bila dolgoročno nevzdržna.


Če nam Trump pripravlja podoben scenarij, se nam slabo piše....


Dolg ZDA je narasel čez vse meje, sledi zadnja kaplja čez rob - gromozansko socialistično trošenje denarja za infrastrukturo in vojsko. "Job creation at home. Make America great again. And the world's gonna pay for it."
Or else reset... Oh wait, saj to bo isto.

Upam, da bo naši oblasti kapnilo in bodo po hitrem postopku uvedli nazaj naborniški sistem. Ni več veliko časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

...:TOMI:... ::

Kje so zdej tisti junaki, ki nimajo nič za skrivat?
Tomi

#000000 ::

Pa sej to na vseh letalščih v Avstraliji počno že kr nekaj časa, ne vsem ampak večini.

tikitoki ::

Manu je izjavil:

Če ne bi bilo terorističnih groženj (in te so realne) tega ne bi bilo.

Takšnim kontrolam meja se lahko zahvalimo samo teroristom s fanatičnim verskim ozadjem.


Dej ne bluzi, morebitne nepridiprave bo to se najmanj oviralo. To je samo pripraven izgovor za izredno nasilno vdiranje v zasebnost posameznikov.

PrihajaNodi ::

zmaugy je izjavil:

miroB je izjavil:

>Brkati v Nemčiji je leta 1933 uspel Nemčijo potegniti iz gospodarskega prostega pada.
Večino projektov, ki si jih je Dolfe prisvojil, so pripravili v ''stari'' Weimarski republiki(avtoceste....).
Še več, če se ne bi začela vojna, bi se leta 1938 v Nemčiji zgodil ekonomski zlom... Namreč, nacistična ekonomska politika je bila dolgoročno nevzdržna.


Če nam Trump pripravlja podoben scenarij, se nam slabo piše....


Dolg ZDA je narasel čez vse meje, sledi zadnja kaplja čez rob - gromozansko socialistično trošenje denarja za infrastrukturo in vojsko. "Job creation at home. Make America great again. And the world's gonna pay for it."
Or else reset... Oh wait, saj to bo isto.

Upam, da bo naši oblasti kapnilo in bodo po hitrem postopku uvedli nazaj naborniški sistem. Ni več veliko časa.



Vse skupaj je neumnost. Vprašaj se raje od kje je Hitler dobil denar. Od kje so dobile nemške fabrke denar za zagon gospodarstva? Nič ne pade iz neba. Zakaj pa savdijcem niso prepovedali vstopa? Ali judom...

Zgodovina sprememb…

oemdzi ::

Čez leto ali dve, nas, ki smo "persona non grata" ne bodo spustili skozi mejo nazaj v Slovenijo :))
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

Manu ::

bluefish je izjavil:

Res? Boš pojasnil, kako razkrivanje FB, mail in drugih računov ter telefonskih kontaktov preprečuje terorizem?


Jaz osebno v razkrivanju FB ne vidim smisla. ZDA mejna kontrola pa ja in enako tudi Izraelska mejna kontrola. Zato to vprašanje zastavi kar njim.

@Tikitoki
Ja, seveda. Trumpa zanima tvoja zasebnost. Neumnost. Njegov namen je varovanje meja pred teroristi. Zato ti ukrepi. Če se tega loteva pravilno ali ne je stvar debate.

Dejstvo pa je, da Trumpa motijo ilegalni migranti in islamski teroristi. Zato ti ukrepi. Od tod moj sklep: če terorizma ne bi bilo, Trump tega ne bi počel. Potem bi se ukvarjal z drugimi problemi.

@jype

Terorizma ni. Imaš prav. Smrtnih žrtev zaradi verskega terorizma nikoli ni bilo. Trump kar nekaj bluzi, ker ga v resnici zanima tvoja zasebnost. Oh, kako sem bil slep.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

zmaugy ::

PrihajaNodi je izjavil:

zmaugy je izjavil:

miroB je izjavil:

>Brkati v Nemčiji je leta 1933 uspel Nemčijo potegniti iz gospodarskega prostega pada.
Večino projektov, ki si jih je Dolfe prisvojil, so pripravili v ''stari'' Weimarski republiki(avtoceste....).
Še več, če se ne bi začela vojna, bi se leta 1938 v Nemčiji zgodil ekonomski zlom... Namreč, nacistična ekonomska politika je bila dolgoročno nevzdržna.


Če nam Trump pripravlja podoben scenarij, se nam slabo piše....


Dolg ZDA je narasel čez vse meje, sledi zadnja kaplja čez rob - gromozansko socialistično trošenje denarja za infrastrukturo in vojsko. "Job creation at home. Make America great again. And the world's gonna pay for it."
Or else reset... Oh wait, saj to bo isto.

Upam, da bo naši oblasti kapnilo in bodo po hitrem postopku uvedli nazaj naborniški sistem. Ni več veliko časa.



Vse skupaj je neumnost. Vprašaj se raje od kje je Hitler dobil denar. Od kje so dobile nemške fabrke denar za zagon gospodarstva? Nič ne pade iz neba. Zakaj pa savdijcem niso prepovedali vstopa? Ali judom...

Američani lahko dolarje enostavno naštancajo.

BlaY0 ::

PrihajaNodi je izjavil:

Ampak ali kdo to pomisli, da si dejansko nekdo želi škodovati FB oziroma podjetju? Tole ni dobra reklama za FB in ko/če ga ljudje enkrat začnejo zapuščati bo odšel po stopinjah yahooja. Enostavno to ni več šala.

Why? V čem je pa problem telefon pred vstopom v Meko demokrcije zresetirat na factory defaults in ko si notri narditi restore? Če že moraš iti tja je to res najmanjši problem...

Al pa nardiš tako kot vsi pravi teroristi... prideš notri brez telefona, greš v prvo trafiko in za keš kupiš 10 prepaid telefonov s sim karticami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Looooooka ::

Kva...predn gres na pocitnice das en grd meme o hillary pa obami pa enga ala #MAGA pa sliko trumpa gor.
Problem solved :D

nevone ::

Odgovoren za kolaps gospodarstva bo tisti, ki ne bo volil.


Nobenega kolapsa gospodarstva ne bo, ker bomo vse storili za to, da ga ne bo. Ker zmoremo in ker so naši predniki že ogromno postorili.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

BlaY0 ::

...narava bo za vse poskrbela...

nevone ::

BlaY0 je izjavil:

...narava bo za vse poskrbela...


Mi _smo_ narava.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Machete ::

Manu je izjavil:

@jype
Terorizma ni. Imaš prav. Smrtnih žrtev zaradi verskega terorizma nikoli ni bilo. Trump kar nekaj bluzi, ker ga v resnici zanima tvoja zasebnost. Oh, kako sem bil slep.


Število žrtev terorizma (USA državljanov) je dejansko statistično zanemarljivo. Verjetno jih več pomendra živina v štali (pač ena tistih zgovornih a nerodnih statistik).
Terorizem je samo zelo priročna beseda, da prodajalci megle in korporacijski lakaji prodajajo vse možne budalaščine prestrašenim in neukim. 50% raje ploska Trumpu, ampak ravno oni so za njega smeti, dobri samo za glas. Kdor verjame, da Trump pa res s srcem dela za malega človeka je žal primoran to verjeti iz obpupa nad lastno nesposobnostjo ali neugodno usodo. Trump se z vsem kar predstavlja poščije na delavce, ki mu ploskajo.


Lahko se vzame številke z rezervo, pa še vedno bodo zelo zgovorne.
Škoda da je večina tako sprana in ustrahovana z izmišljenimi razlogi za njihovo mizerijo, ki nima čisto nobene veze s priseljevanjem, še manj s kakršno koli religijo. Je pa seveda najlažje.
Podporniki fašističnih ukrepov ste praktično prva in verjetno edina generacija v Sloveniji, ki ni v vlogi migranta in begunca a glasni kot bi bili zaslušni, da se se slučajno rodili na trenutno blagostajni koordinati. Zamislite se kako se bodo vaši otroci počutili obdani z žicami in ko jim bodo metali umazane deke in krekerje kot psom.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

PrihajaNodi ::

nevone je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

...narava bo za vse poskrbela...


Mi _smo_ narava.

o+ nevone


Mi smo rak narave.

Podporniki fašističnih ukrepov ste praktično prva in verjetno edina generacija v Sloveniji, ki ni v vlogi migranta in begunca a glasni kot bi bili zaslušni, da se se slučajno rodili na trenutno blagostajni koordinati. Zamislite se kako se bodo vaši otroci počutili obdani z žicami in ko jim bodo metali umazane deke in krekerje kot psom.


Slovenija je ze obdana z zico. Ampak ne zaradi beguncev, temvec slovencev da ne bi zbezali ven.

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Mi smo rak narave.


Če hočemo preživeti, je to nujnost. Seveda pa moramo pazit, da ne ubijemo gostitelja.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

nevone ::

Obstaja pa precej večja nevarnost, da _nas_ narava zradira, pa ne zaradi lastnih napak. Te so dokaj majhne.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

PrihajaNodi ::

nevone je izjavil:

Obstaja pa precej večja nevarnost, da _nas_ narava zradira, pa ne zaradi lastnih napak. Te so dokaj majhne.

o+ nevone


Niti ne. Najebala bo zopet vecina, pescica pa ima tako ali tako dostop povsod. Samo pomisli koliko plastike pojes, ko jes kes morske jedi. Clovesko telo enostavno ni narejeno za presnovo plastike. Zivi se sicer dalje je pa vsako leto vecja porab zdravil (za obolenja pa pravijo da jih je manj - kako le).

Anyway, da ne zaidemo prevec s teme vsak, ki je odprl FB bi se moral zavedati posledic.

harmony ::

Najbolj, da pokazemo tica, tisti ki je neobrezan spustit not, druge pa pregledat.

nurmaln ::

harmony je izjavil:

Najbolj, da pokazemo tica, tisti ki je neobrezan spustit not, druge pa pregledat.

težka bo, v usa je večina obrezana
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Invictus ::

harmony je izjavil:

Najbolj, da pokazemo tica, tisti ki je neobrezan spustit not, druge pa pregledat.

Potem bodo skoraj vsi državljani ZDA ostali zunaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

BlaY0 ::

nevone je izjavil:

Mi smo rak narave.


Če hočemo preživeti, je to nujnost. Seveda pa moramo pazit, da ne ubijemo gostitelja.

Narava se ne bo ozirala na naše težnje/želje/prepričanja. Briga naravo a mi preživimo al ne, ona ima drugačno agendo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ZDA bodo za izdajo vizumov zahtevale informacije o vseh profilih na družbenih omrežji

Oddelek: Novice / NWO
367254 (4950) tikitoki
»

ZDA razmišljajo tudi o obvezni izročitvi gesel ob vstopu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
519675 (6814) BigWhale
»

ZDA ob vstopu vprašajo tudi po družbenih omrežjih

Oddelek: Novice / NWO
4913059 (9044) joze67

Več podobnih tem