Samsung - Samsung je predstavil nov Galaxy Alpha, ki bo prinesel popolnoma drugačen dizajn od trenutnih galaxyjev. Medtem ko je bila doslej glavnina poudarka na specifikacijah in so bile komponente zložene v plastiko, je Galaxy Alpha na prvo mesto postavil dizajn in se odel v kovinsko ohišje.
Če pogledamo specifikacije, vidimo, da Galaxy Alpha v nobeni kategoriji ni najboljši. Ima soliden 4,7-palčni zaslon AMOLED z ločljivostjo 1280 x 720 (to znese 312 ppi), osemjedrni procesor (štirikrat 1,8 GHz in štirikrat 1,3 GHz), 2 GB pomnilnika, 32 GB kapacitete, dve kameri (12 in 2,1 milijona točk) ter vso klasično povezljivost (Wi-Fi, Bluetooth 4.0, LTE, USB 2.0, NFC). Prepoznava tudi prstne odtise. Nima pa na primer reže microSD, ki pa ob vgrajenih 32 GB ni tako zelo nujna. Operacijski sistem je najnovejši Android.
Zelo spodobne specifikacije, a noben presežek. Kar mu tu zmanjka, želi Samsung nadoknaditi z dizajnom - Korejci se očitno učijo od Appla. Naprava v debelino meri vsega 7 mm, kar sicer pomeni, da je baterija s kapaciteto 1860 mAh precej skromna. Takoj pa opazimo kovinsko ohišje in lepo zaobljene robove. Žal je kovinski le sprednji del, medtem ko je zadnji pokrov iz povsem enake plastike kakor pri Galaxyju S5 - tu torej Appla še niso prekopirali.
Uradnih podatkov o ceni še ni, ga pa v Veliki Britaniji ponujajo po 500 funtov v prednaročilu. Na voljo bo v črni, beli, zlati, srebrni in modri barvi.
720p displej? Srsly? LG je šel na 2560 x 1440, Samsung pa nazaj na 720p? Pa samo 1800 mAh baterija? Nekako bi še razumel vse skupaj, če bi v telefon vtaknili recimo 2xdual core namesto 2xquad, tole je pa ena čudna mešanica specifikacij...
lol, tole je prou smešn, ok sej 720p je čist ok, ampak kovinski le rob, nič posebej smogljiv telefon, slaba baterija, visoka cena in verjetno Samsung like štekanje... tko da ja še en jajčk s strani Samsunga :) Sicer jim zadeva laufa ampak lahko bi dal že vn dobr telefon.
720p displej? Srsly? LG je šel na 2560 x 1440, Samsung pa nazaj na 720p? Pa samo 1800 mAh baterija? Nekako bi še razumel vse skupaj, če bi v telefon vtaknili recimo 2xdual core namesto 2xquad, tole je pa ena čudna mešanica specifikacij...
Edino pravilno. 1440p na dobrih 5"? Koga nategujejo (retorično vprašanje, da ne bo pomote)... Glede baterije nebi nič nasprotoval, da bi bila kaj boljša, vendar sem pa mnenja, da če ciljajo na design morajo juriširat ali na ceno, ali pa na premium vse (M8), da bodo kaj dosegli...
Kdaj bodo pri samsungu dojel, da ni vse samo design pri apple, kar je boljšega, pač pa tudi sam operacijski sistem, ki laufa gor, podpora ki jo nudi apple,...
Njihov android ni vreden počenga groša in ne vem kwa se še neki matrajo z njim, ker z vsako naslednjo verzijo naredijo stvari slabše kot prej in pokvarijo več stvari.
Ma jebo vas 1440p pa 4k in ne vem kaj še na slabih 5"... Priseganje na to je enaka ali pa še večja bedarija kot priseganje na čim več megapixlov pri digitalnih fotoaparatih. 720p je čist ok, problem tega telefona je drugje. Predvsem v podpovprečni bateriji in previsoki ceni glede na ostale specifikacije.
Ma jebo vas 1440p pa 4k in ne vem kaj še na slabih 5"... Priseganje na to je enaka ali pa še večja bedarija kot priseganje na čim več megapixlov pri digitalnih fotoaparatih. 720p je čist ok, problem tega telefona je drugje. Predvsem v podpovprečni bateriji in previsoki ceni glede na ostale specifikacije.
Ja na 4-6" je res mal bedarija furat 4K, ker imam trenutno 24" 4K monitor, in se pixli tudi od čist blizu ne vidijo več. Tak da res ne vidim fore v več kot 200ppi. Baterije pa lahko sanjamo še par let, trenutno proizvajalcem kar paše prodajati nove baterije za telefone, ko se tvoja iztroši po ene 500 ciklih
ja in je čist dost, kot da rabiš več kot 1280x720 na 4-5" display..
phone zgleda kul.
Sem se drl enako. Potem sem pa primerjal tekst na svojem Nexus 4 (1280 x 768) ter na kolegovem Nexus 5 (1920 x 1080). Razlika je prekleto očitna, še bolj očitna bi pa postala v Kindle na najmanjšem tekstu (kakor berem knjige). 1440p je verjetno res pretiravanje, niti nisem rekel, da je to nek minimum. Rekel sem samo, da konkurenca to že zna in Samsung nima nekega razloga, da v kao fancy oh in sploh telefonu uporablja samo 720p zaslon. Ja, večinoma je OK, ampak kot rečeno razlika (oz. prednost) obstaja. 4,7" in 1080p, glede na HTC, gre.
EDIT: sem pogledal še reklamo, Samsung leta 2014 še vedno uporablja tale gravž od vmesnika? Še niso našli boljše rešitve? :) Mogoče pa naredijo Play Edition za nek normalen denar, ki bo vsaj na pol uporaben ;)
Razlika med 720p in 1080p je vidna, ampak v 99% uporabe nepomembna. Ampak zaradi tega pa ves čas trpi preformance, baterija,... Je vredno? Mogoče če si 1%, v ostalih 99% (ali pač nek drug procent) pač ne.
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
Za vsako točko moraš izračunati kaj boš prikazoval in potem še to prikazati(poslati ukaz), tako da ne govori na pamet. Več točk = večjo procesorsko moč rabiš za izris točk = večja poraba energije iz baterije.
Točno tako. Drugč pa odvisno od velikosti zaslona, dajat 1080p 440ppi na 4,7"/5" je skor nepotrebno ker že pri manj ppi oko pri določeni razdalji ne opazi več pikslov, razen če bereš z lečo pri 10cm
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
Za vsako točko moraš izračunati kaj boš prikazoval in potem še to prikazati(poslati ukaz), tako da ne govori na pamet. Več točk = večjo procesorsko moč rabiš za izris točk = večja poraba energije iz baterije.
LG je z G3 dokazal da se da QuadHD furat in meti zadovoljivo porabo.
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
Za vsako točko moraš izračunati kaj boš prikazoval in potem še to prikazati(poslati ukaz), tako da ne govori na pamet. Več točk = večjo procesorsko moč rabiš za izris točk = večja poraba energije iz baterije.
+ pri amoled je vsaka točka svoja led-ica oz. več teh in ko led-ica gori, kuri elektriko, pa čeprav samo par uA in mV, še vedno je elektrika.
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
Za vsako točko moraš izračunati kaj boš prikazoval in potem še to prikazati(poslati ukaz), tako da ne govori na pamet. Več točk = večjo procesorsko moč rabiš za izris točk = večja poraba energije iz baterije.
Snapdragon 800 te postavlja na laz. Je zmogljivejsi kot 600 in porabi celo manj.
Snapdragon 800 te postavlja na laz. Je zmogljivejsi kot 600 in porabi celo manj.
Nič ne postavlja na laž. Primerjaš jabolka in hruške. Isti telefon, vse isto razen resolucije zaslona (ista tehnologija zaslona) bo telefon z nižjo resolucijo manj porabil. Če ima telefon snapija 600 bo na 720p delal na 50% na 1080p pa na 100%. Če ima telefon snap 800 bo delal na 720p pri 25%, na 1080p pa na 50%. (številke so seveda zgolj za predstavo) ampak bo višja resolucija vedno več elektrike porabila.
LG je z G3 dokazal da se da QuadHD furat in meti zadovoljivo porabo.
To nobeden ne oporeka. Vprašanje je le kakšna poraba bi bila pri fullHD zaslonu? Manjša. Koliko manjša, pa ne znam povedat.
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
Ni mit, ker ti elektronika pixla požre več ali manj konstantno površino v pikslu, torej pri manjšem pixlu procentualno ostane manj presevnega dela. Za enako svetlost posledično potrebuješ močnejšo osvetlitev, ki ti porabi več baterije, switchaš več pikslov, kar se tudi pozna, nekaj pa vzame še procesor zaradi višje grafične zahtevnosti. V normalnih aplikacij je razlika v slednjem sicer res bolj majhna, pozna se šele v igrah.
Močnejši procesor pravzaprav naredi fsck all razlike, ker se po pol minute tako ali tako throttla na nižjo frekvenco. V praksi je recimo Nexus 7 hitrejši od Galaxy S4 z osemjedrnikom, ker ima Nexus 7, starejšemu in slabšemu procesorju navkljub, večjo termalno zalogo in lahko procesor dlje teče na full power.
Točno tako. Drugč pa odvisno od velikosti zaslona, dajat 1080p 440ppi na 4,7"/5" je skor nepotrebno ker že pri manj ppi oko pri določeni razdalji ne opazi več pikslov, razen če bereš z lečo pri 10cm
Sem se drl enako. Potem sem pa primerjal tekst na svojem Nexus 4 (1280 x 768) ter na kolegovem Nexus 5 (1920 x 1080). Razlika je prekleto očitna, še bolj očitna bi pa postala v Kindle na najmanjšem tekstu (kakor berem knjige). 1440p je verjetno res pretiravanje, niti nisem rekel, da je to nek minimum. Rekel sem samo, da konkurenca to že zna in Samsung nima nekega razloga, da v kao fancy oh in sploh telefonu uporablja samo 720p zaslon. Ja, večinoma je OK, ampak kot rečeno razlika (oz. prednost) obstaja. 4,7" in 1080p, glede na HTC, gre.
EDIT: sem pogledal še reklamo, Samsung leta 2014 še vedno uporablja tale gravž od vmesnika? Še niso našli boljše rešitve? :) Mogoče pa naredijo Play Edition za nek normalen denar, ki bo vsaj na pol uporaben ;)
Okej, je treba priznati, da je razlika očitna pri tekstu. Ampak po drugi strani na telefonu, ko je displej prižgan, večinoma berem. Pa verjetno nisem edini.
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
Za vsako točko moraš izračunati kaj boš prikazoval in potem še to prikazati(poslati ukaz), tako da ne govori na pamet. Več točk = večjo procesorsko moč rabiš za izris točk = večja poraba energije iz baterije.
+ pri amoled je vsaka točka svoja led-ica oz. več teh in ko led-ica gori, kuri elektriko, pa čeprav samo par uA in mV, še vedno je elektrika.
Ja, ampak ko je ugasnjena pa ne kuri nič elektrike. LCD-ju pa osvetlitev vseeno gori enako močno, tudi ko je zaslon v celoti črn. Torej?
V praksi se je izkazalo, da razlike praktično ni oz. se je LCD odrezal bolje. Test je sicer že star, ker se že 4 leta ni zgodilo, da bi imel praktično enak model telefona z obema tehnologijama. To se je zgodilo s HTC Desire, kjer Samsung zaradi lastnih potreb ni bil več sposoben dobavljati dovoljšnih količin AMOLED panelov, zato je HTC menjal na LCD. Razen če se je naredila podobna primerjava med Galaxy S4 in S4 Active, tukaj bi nekako še šlo.
Snapdragon 800 te postavlja na laz. Je zmogljivejsi kot 600 in porabi celo manj.
Ja, v idle, ker ima verjetno boljše varčevalne algoritme. Na full power skoraj zagotovo ne porabi manj, če je izdelan v enaki litografiji. Če ima pa modernejšo pa primerjava tako ali tako ni fer.
Nič ne postavlja na laž. Primerjaš jabolka in hruške. Isti telefon, vse isto razen resolucije zaslona (ista tehnologija zaslona) bo telefon z nižjo resolucijo manj porabil. Če ima telefon snapija 600 bo na 720p delal na 50% na 1080p pa na 100%. Če ima telefon snap 800 bo delal na 720p pri 25%, na 1080p pa na 50%. (številke so seveda zgolj za predstavo) ampak bo višja resolucija vedno več elektrike porabila.
Ti bos sel stromarja ucit, kako te stvari delajo? Se hecas?
Torej, vse kar ste sedaj napisali, velja samo v primeru, ce igras igre, oz pocnes nekaj, kar zelo obremeni gpu. Ja, potrebujes mocnejsi cpu, ampak to je vse, kar pocnete na telefonu? Ali je spet to ena in edina stvar, na katero se lahko zgovarjate in zdej je to sveta resnica?
Zalostno je to, da hoces neki pametovat, v resnici nimas blage veze o cem se gre. Mislim, da je dovolj jasno, da je obremenitev pri nizji locljivosti manjsa, pa tudi jasno je, da v take telefone ne bodo vgrajevali latest & greatest procesorje. Teorije lahko postavljate kolikor hocete, ampak v praksi tega ni.
naj bo kovina ali steklo, samo naj že spravijo zgornji in spodnji rob pod kontrolo, xperie, one Mx, sammy, epl, ... so že prev smešni .. kaj vse je Lenovo in LG že naredil na tem področju ... PPI so pomembni in več je bolje, baterije pa tudi na kakšnih 300 PPI telefonuih niso nič kaj boljše kot na 440+ PPI
Zalostno je to, da hoces neki pametovat, v resnici nimas blage veze o cem se gre. Mislim, da je dovolj jasno, da je obremenitev pri nizji locljivosti manjsa, pa tudi jasno je, da v take telefone ne bodo vgrajevali latest & greatest procesorje. Teorije lahko postavljate kolikor hocete, ampak v praksi tega ni.
marketing je zaviralec tega, ampak nekateri pa si upajo tudi to prekosit
Zalostno je to, da hoces neki pametovat, v resnici nimas blage veze o cem se gre. Mislim, da je dovolj jasno, da je obremenitev pri nizji locljivosti manjsa, pa tudi jasno je, da v take telefone ne bodo vgrajevali latest & greatest procesorje. Teorije lahko postavljate kolikor hocete, ampak v praksi tega ni.
Jah, si dokazal kako obvladaš področje :D -To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
če že pogledaš battery life od Nexus serije, je prava žalost, pa so pure android in nič kaj s pretiranim PPI-jem ... LG G3 ima slabši BL od FHD konkurence, vendar boljši od Nexus 4 ali 5 ... jaz sem že z 250 PPI zadovoljen, ampak čisto nič se ne pritožujem nad 440 ali 600
raje kot to, naj se spravijo večji proizvajalci delat top end telefone z ekranom manjšim od 5.5". Se mi zdi prav nagravžno, da bi mogu kupit tak velik cigl, če hočeš performance. Nekaj z 4.5" ali 4.7" z zelo ozkim bezelom bi blo kr top za nas, ki nimamo ogromnih rok in ne nosimo pedertašk vsepovsod. Sony compact je recimo dober v tem pogledu
raje kot to, naj se spravijo večji proizvajalci delat top end telefone z ekranom manjšim od 5.5". Se mi zdi prav nagravžno, da bi mogu kupit tak velik cigl, če hočeš performance. Nekaj z 4.5" ali 4.7" z zelo ozkim bezelom bi blo kr top za nas, ki nimamo ogromnih rok in ne nosimo pedertašk vsepovsod. Sony compact je recimo dober v tem pogledu
hojnik za tebe je nekej tazga, pa si water, weather, shock, battery, future proof in pedertašk proof
Zalostno je to, da hoces neki pametovat, v resnici nimas blage veze o cem se gre. Mislim, da je dovolj jasno, da je obremenitev pri nizji locljivosti manjsa, pa tudi jasno je, da v take telefone ne bodo vgrajevali latest & greatest procesorje. Teorije lahko postavljate kolikor hocete, ampak v praksi tega ni.
Jah, si dokazal kako obvladaš področje :D -To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
raje kot to, naj se spravijo večji proizvajalci delat top end telefone z ekranom manjšim od 5.5". Se mi zdi prav nagravžno, da bi mogu kupit tak velik cigl, če hočeš performance. Nekaj z 4.5" ali 4.7" z zelo ozkim bezelom bi blo kr top za nas, ki nimamo ogromnih rok in ne nosimo pedertašk vsepovsod. Sony compact je recimo dober v tem pogledu
Tako dober, da je 4,3" po gabaritih enak oz. celo večji od 4,7" Moto X.
Zalostno je to, da hoces neki pametovat, v resnici nimas blage veze o cem se gre. Mislim, da je dovolj jasno, da je obremenitev pri nizji locljivosti manjsa, pa tudi jasno je, da v take telefone ne bodo vgrajevali latest & greatest procesorje. Teorije lahko postavljate kolikor hocete, ampak v praksi tega ni.
Jah, si dokazal kako obvladaš področje :D -To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
raje kot to, naj se spravijo večji proizvajalci delat top end telefone z ekranom manjšim od 5.5". Se mi zdi prav nagravžno, da bi mogu kupit tak velik cigl, če hočeš performance. Nekaj z 4.5" ali 4.7" z zelo ozkim bezelom bi blo kr top za nas, ki nimamo ogromnih rok in ne nosimo pedertašk vsepovsod. Sony compact je recimo dober v tem pogledu
Tako dober, da je 4,3" po gabaritih enak oz. celo večji od 4,7" Moto X.
Bi raje nekaj pametnega, a dovolj majhnega in top zmogljivega.
iphone
iphone odpade že v prvi točki :)
Odlično dokazuješ, da nimaš pojma, kaj govoriš.
Odlično dokazuješ, da ne dojameš sarkazma. Če bi hotel jabolčnika, bi ga že zdavnja mel. Ampak ga nočem, ker imam rad svobodo flešanja romov in modanja.
1080p bi moral bit minimum za drazje telefone, 720p pa za telefone pod 300e. To, da visoka locljivost pozre kaj omembe vredno vec elektrike, je samo mit. Razlika je lahko zgolj posledica mocnejsega procesorja, pa se to ni nujno, da vec pokuri.
Za vsako točko moraš izračunati kaj boš prikazoval in potem še to prikazati(poslati ukaz), tako da ne govori na pamet. Več točk = večjo procesorsko moč rabiš za izris točk = večja poraba energije iz baterije.
+ pri amoled je vsaka točka svoja led-ica oz. več teh in ko led-ica gori, kuri elektriko, pa čeprav samo par uA in mV, še vedno je elektrika.
To ni res. Zaslon kot zaslon ima nek svetlobni tok in ta je enak če imaš fullHD, QuadHD, 4K ali pa 8K. Možno je edino da so kaki izgube od GPU do pixla.. in če je več pixlov je več izgub.
1l vode imaš lahko v 1 litrski flaši ali pa v dveh 0.5 litrskih.
Edini argument za večjo porabo so procesorski cikli za rendiranje vsakega pixla - več pixlov, več ciklov, čeprav tudi to ni nujno res ker itak grafične v paralelizmu delajo.
To ni res. Zaslon kot zaslon ima nek svetlobni tok in ta je enak če imaš fullHD, QuadHD, 4K ali pa 8K. Možno je edino da so kaki izgube od GPU do pixla.. in če je več pixlov je več izgub.
1l vode imaš lahko v 1 litrski flaši ali pa v dveh 0.5 litrskih.
Edini argument za večjo porabo so procesorski cikli za rendiranje vsakega pixla - več pixlov, več ciklov, čeprav tudi to ni nujno res ker itak grafične v paralelizmu delajo.
Ni čisto tako - namreč ko narediš mrežo za piksle bolj gosto ti pada prepustnost LCD zaslona, kar pomeni da postane zaslon temnejši. Posledično rabiš močnejši backlight za isto svetilnost (++energija in segrevanje). Rabiš tudi močnejši GPU, da ti lahko gladko poganja vmesnik (problem tega se recimo jasno vidi na Nexus 10, ki ima sicer standardni GPU, a je prešibek za tisto resolucijo). GPUji pa so na mobilnih napravah že zdaj med bolj požrešnimi čipi.
To se recimo vidi na G3, ki ima (je imel?) precej resne probleme s pregrevanjem in se je posledično tudi svetlost zaslona uporabnikom kar med uporabo močno zmanjšala.
Odlično dokazuješ, da ne dojameš sarkazma. Če bi hotel jabolčnika, bi ga že zdavnja mel. Ampak ga nočem, ker imam rad svobodo flešanja romov in modanja.
Saj boš odrasel . Ko boš našel boljši izkoristek za svoj prosti čas .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."