» »

Elop bo po prevzemu Nokie dobil 25 milijonov dolarjev

Elop bo po prevzemu Nokie dobil 25 milijonov dolarjev

Slo-Tech - Štirinajst dni po Microsoftovi najavi, da bodo prevzeli Nokio, je jasno, kdo je največji zmagovalec te poteze. To niso delničarji, čeprav je delnica Nokie pridobila 66 odstotkov in je dosegla dvoletni vrh. To samo pomeni, da kdor je delnice kupil pred dvema letoma, je prilezel na ničlo. Od vrha pred krizo je namreč kljub zadnji rasti izgubila 85 odstotkov. To tudi niso zaposleni, čeprav ne bo odpuščanj in jih bo približno pet tisoč odslej delalo v Microsoftu. Največ bo pridobil Nokiin izvršni direktor Stephen Elop, ki gre v Microsoft, hkrati pa bo dobil še precejšni bonus.

Elop bo prejel osnovno plačo in nagrado v višini 4,1 milijona evrov, zraven pa bodo primaknili še za 14,6 milijona evrov delniških opcij. Microsoft bo prispeval 70 odstotkov te bere, preostanek pa Nokia. Povejmo še, da je Elop že ob prihodu v Nokio dobil dobre štiri milijone evrov. Elop bo v Microsoftu vodil oddelek za druge naprave (expanded devices), kamor bodo priključili prevzeti del Nokie. Hkrati pa se - sedaj smo že pri nepotrjenih vesteh - Elop omenja kot zelo vroč kandidat za mesto izvršnega direktorja v Microsoftu. Steve Ballmer, ki sedaj opravlja to funkcijo, je namreč prejšnji mesec napovedal, da se bo prihodnje leto upokojil. Elop ni neznanka, saj je pred prihodom v Nokio že delal na vodstvenem položaju v Microsoftu.

116 komentarjev

«
1
2 3

||_^_|| ::

Haha, tip si je zrihtu:))

damjanll ::

Pijavka nemarna, v zapor z njim.

BALAST ::

Take so to nagrade v pravem kapitalizmu!
Ne pa pri nas ko ubogi bančni veljaki dobijo samo 1mio € odpravnine za tistih 500mio € slabih kreditov. ;((
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

trnvpeti ::

elop si je prekleto zasluzil ta denar!!!

Poldi112 ::

Ja, za MS je zjebal nokio.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

||_^_|| ::

Poldi112 je izjavil:

Ja, za MS je zjebal nokio.


Odvisno kako gledaš. Meni se zdi da gre nokii bolje kot prej. Kako bi pa bilo, če bi nadaljevali meego pa žal nikoli ne bomo vedeli.

ales85 ::

||_^_|| prav imaš, da ne bomo vedeli kaj bi bilo. Vemo pa, da je z njegovim prihodom šlo navzdol. Sedaj, ko je bilo prikladno gre pa gor. Glede na to jih pač veliko sklepa (kot tudi Poldi112), da je opravil storitev.

opeter ::

Po mojem je Elop rešil Nokio s tem, da je prodal mobilni oddelek MS-u.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bambolo ::

Kaj je ostalo Evropi od zabavne elektronike (če telefone sploh lahko štejem med njo)?

opeter ::

Nizozemski kraljevski Philips še vedno deluje ... pa baje tudi Grundig nekaj miga ...

http://www.philips.si/
http://www.grundig.de/en/

Pa ne pozabimo na Cherry:
http://www.cherrycorp.com/

In seveda Logitech:
http://www.logitech.com/en-roeu
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

floyd1 ::

ales85 je izjavil:

||_^_|| prav imaš, da ne bomo vedeli kaj bi bilo. Vemo pa, da je z njegovim prihodom šlo navzdol. Sedaj, ko je bilo prikladno gre pa gor. Glede na to jih pač veliko sklepa (kot tudi Poldi112), da je opravil storitev.

Mislim, da je šlo za Nokio navzdol že veliko pred Elopom. Predolgo so vztrajali na Symbianu, ki glede na nove razmere na trgu (iphone) ni bil več konkurenčen.

Sheteentz ::

Elop ni bil torej nič drugega kot majkrosoftov insajder v nokii, ki je pripravil taprav teren za nakup.

luštno.

...:TOMI:... ::

Philips je prodal svoje ime. Sedaj je na TVjih samo še njihova znamka, nič drugega nimajo več s tem.

Meni se zdi, da je nokia dobila trojanskega konja s strani MS. Sedaj pa pri MS proslavljajo zmago. Ah, ja.
Tomi

AvtoR ::

Ne vem kaj je bilo narobe z Meego, razen da so z njim precej zamujali.
Glede na to kaj trenutno kaže Jolla, se mi zdi precej boljši sistem kot Android.
Če bi Nokia Meego izpilila kot je to včasih znala, bi bila še vedno v igri!

Trojanec je opravil svojo nalogo in dobil dobro plačilo za to umazano delo.

Invictus ::

Če se ne bi Microsoft zanimal za Nokio, je danes najbrž sploh ne bi več bilo. Vsaj ne v tem obsegu.

Pač so zaspali. Niso pa hoteli prevzeti Androida. Zamujali pri svojem softveru. kaj pa vsi hočete imeti fičerje od iPhone na neApple napravah >:D.

Windows Phone je bil edina alternativa, kjer so lahko naredili kako dodano vrednost.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ales ::

Zamujali so, vendar jim je dejansko uspelo. Ko je prišla N9 na trg je bilo IMHO še dovolj časa, da se rešijo. Tudi marketinški buzz so imeli.

Še več časa bi bilo, če ne bi medtem Elop pokopaval Nokie z bebastimi (oz. recimo raje zlonamernimi) izjavami o Symbianu, potem pa tik pred izdajo N9 še izjavil, da v nobenem primeru ne bodo razvijali MeeGo, pa če bo N9 še ne vem kako uspešna. Sramota, kako so se pustili temu kriminalcu. So si pa čisto sami krivi, kaj so ga pa gledali.

Kakorkoli, RIP Nokia, vse najboljše želim Jolli.

tikitoki ::

Meni je samo zalostno, da se izplacuje bajne nagrade v podjetji k so sla rakom zvizgat? Meni se zdi ,da vsak debil lahko unici podjetje, zakaj ga je treba zato se nagraditi?

imagodei ::

Spet kapitalistične, da ne rečem neoliberalistične bizarnosti.
- Hoc est qui sumus -

FlyingBee ::

Sheteentz je izjavil:

Elop ni bil torej nič drugega kot majkrosoftov insajder v nokii, ki je pripravil taprav teren za nakup.

luštno.


ja, to taktiko imenujemo: naredi vsem pred očmi ... če se skriva se slej kot prej najde in potem izpade schlecht

opeter ::

Hmm ... mogoče pa bo Elop na koncu novi direktor Microsofta? Marsikaj se lahko zgodi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

||_^_|| ::

Elop bo na koncu novi CEO microsofta, za nokio se bo pa izkazalo, da je bila že od začetka glavni financer jolle:)

AvtoR ::

Ne morem se znebiti občutka, da bomo čez par let spet videli Nokia telefone s sistemom, ki ne bo WP.
Znebili so se Elopa in izgubaškega dela Nokie.
Še zanimiva novička:

http://www.gsmarena.com/nokia_android_p...

http://mynokiablog.com/2013/09/19/rumor...

alexa-lol ::

AvtoR je izjavil:

Ne morem se znebiti občutka, da bomo čez par let spet videli Nokia telefone s sistemom, ki ne bo WP.
Znebili so se Elopa in izgubaškega dela Nokie.
Še zanimiva novička:

http://www.gsmarena.com/nokia_android_p...

http://mynokiablog.com/2013/09/19/rumor...


Ja sej ta del, ki je ostal deal kar velik dobiček... ni tak problem da podprejo Jollo s par 10 mio in potem znova začnejo tudi s HW.

AvtoR ::

alexa-lol je izjavil:

AvtoR je izjavil:

Ne morem se znebiti občutka, da bomo čez par let spet videli Nokia telefone s sistemom, ki ne bo WP.
Znebili so se Elopa in izgubaškega dela Nokie.
Še zanimiva novička:

http://www.gsmarena.com/nokia_android_p...

http://mynokiablog.com/2013/09/19/rumor...


Ja sej ta del, ki je ostal deal kar velik dobiček... ni tak problem da podprejo Jollo s par 10 mio in potem znova začnejo tudi s HW.


To je čisto mogoče. Ne vem zakaj bi si sicer izposlovali, da po letu 2015 spet lahko proizvajajo telefone.
Scenarij je tak: čez leto ali dve kupijo Jollo (če se izkaže z dovolj veliko kritično maso uporabnikov), dodajo nekaj svojih storitev, npr. Here in še kako udarno novost.
Proizvajali bodo pa itak kitajci, če slučajno ne bodo takrat že predragi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AvtoR ()

FlyingBee ::

čez dve leti grejo lahko na android, ampak zdaj ko so pod MS mi skoraj ni verjeti, da ne bodo vztrajali na wp, saj se zadeva širi in bodo že nekaj izmislili

AvtoR ::

FlyingBee je izjavil:

čez dve leti grejo lahko na android, ampak zdaj ko so pod MS mi skoraj ni verjeti, da ne bodo vztrajali na wp, saj se zadeva širi in bodo že nekaj izmislili

Del Nokie ki jo je (jo bo) prevzel MS je itak obsojena na WP, jaz tu govorim o ostalem delu Nokie.

FlyingBee ::

saj lepo in prav, da se še Tizen, Firefox pa Jolla dogajajo, ampak brez strica iz ozadja nima kaj naredit, uporabniki lahko ugibamo in sanjamo, ampak zgodovina uči

opeter ::

FlyingBee je izjavil:

čez dve leti grejo lahko na android, ampak zdaj ko so pod MS mi skoraj ni verjeti, da ne bodo vztrajali na wp, saj se zadeva širi in bodo že nekaj izmislili


Zakaj bi šli na Android? V dveh letih se lahko zgodi marsikaj in s takšno podporo (v smislu, kako podpirajo stare naprave) kot ga ima Google, je le vprašanje časa, kdo kdaj ga (Android OS) bodo favorizirali proizvajalci.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

FlyingBee ::

jah, market share lahko kaj hitro zgubi, sama Nokia je to dokazala ... samsung tud ne bo večno prvi, ampak android pa je razširjen kot virus prehlada

murmur ::

Ampak fakt je, da je MS resil Nokio pred potopom? Resil je lahko v narekovajih ampak vseeno.

driver_x ::

Po mojem mnenju je bil tak načrt že od začetka.

FlyingBee ::

ja, dva pola sta, ali so načrtovali in je kot je ali pa niso načrtovali in je kot je, v vsakem primeru jih lahko "tožimo" ali pa ne

Ales ::

FlyingBee je izjavil:

saj lepo in prav, da se še Tizen, Firefox pa Jolla dogajajo, ampak brez strica iz ozadja nima kaj naredit, uporabniki lahko ugibamo in sanjamo, ampak zgodovina uči


Za Tizen stricev v ozadju ne manjka, ravno obratno. Samsung, Intel, Huawei, Panasonic, LG, itd. A ni več kot dovolj?

To ni garažni projekt, Firefox tudi ne. Saj pravzaprav Jolla tudi ni, ampak njihova kapitalska struktura je na bolj majavih nogah, kot pri prvih dveh.

Vprašanje je samo, kaj strici iz ozadja hočejo doseči, če sploh kaj.

FlyingBee ::

strici je množina, jaz sem omenil enega strica, drugačen sistem so ubrali, ne trdim, da so garažni projekt

opeter ::

Vsepovsodo ti grdi, grdi strici iz ozadja, ki se odločajo, kaj je dobro za populacijo in kaj ne ... ccc ... ccc ... ccc.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

||_^_|| ::

murmur je izjavil:

Ampak fakt je, da je MS resil Nokio pred potopom? Resil je lahko v narekovajih ampak vseeno.


To je lahko res ali pa tudi ne, mnenja se krešejo. 100% dejstvo pa je, da je nokia rešila windows phone pred potopom.

Ales ::

Strici... v mojih očeh se samo odločajo, kaj je dobro za njihovo denarnico oz. poslovno strategijo, če se lepše in bolj točno izrazim. Včasih tudi falijo, včasih ne. Čisto normalen kapitalistični vsakdan. Ne sanja pa se mi, katere sorte bi lahko bil ta misteriozni Stojanstojev stric...

Afo ::

Sheteentz je izjavil:

Elop ni bil torej nič drugega kot majkrosoftov insajder v nokii, ki je pripravil taprav teren za nakup.

luštno.

Točno to sem tut jest pomislil...
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!

AvtoR ::

Afo je izjavil:

Sheteentz je izjavil:

Elop ni bil torej nič drugega kot majkrosoftov insajder v nokii, ki je pripravil taprav teren za nakup.

luštno.

Točno to sem tut jest pomislil...


Pa saj to se je govorilo že pred dobrimi dvemi leti.

Engineer_ ::

Elop gor ali dol, brez MS bi zdaj o Nokiji govorili v pretekliku. Če ne bi bilo Microsofta in bi Nokia še vedno gonila tisti svoji prastari Symbian, je danes zagotovo ne bi bilo več na trgu. No...razen morda v kakšni izjemno slabo razviti državi kjer več kot symbian telefonov tako in tako ne morejo uporabljat.

||_^_|| je izjavil:

murmur je izjavil:

Ampak fakt je, da je MS resil Nokio pred potopom? Resil je lahko v narekovajih ampak vseeno.


To je lahko res ali pa tudi ne, mnenja se krešejo. 100% dejstvo pa je, da je nokia rešila windows phone pred potopom.


100% dejstvo je tudi da je Windows phone nokio rešil pred potopom.. :D Mislim da je vsem povsem jasno, da se symbian danes ne more več prodajat.


ps.: me zanima kaj bi bilo če bi Nokia prvi dan pograbila android, ko je prišel na trg. To je pa to, če ti podjetje vodijo stari in leseni kozli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

AvtoR ::

Symbian je bil na odstrelu že pred prihodom Elopa. Problem je samo v tem da so z Meego zamujali vsaj za eno leto (N9).
Ko je končno prišla N9 ven jo je Elop takoj obglavil, ker se je bal, da bo večji uspeh kot WP.

Še to Meego, oziroma Jolla Sailfish, lahko poganja android programe v svojem layerju povsem primerljivo z nativ androidom. Pri BB je to rešeno precej slabše.

Poldi112 ::

Točno tako, n9 je bila blazno dobro ocenjena in ves ta razvoj je elop vrgel v koš v zameno za še en Windows phone. Oz. še en je tu malo odveč, glede na to da jih skoraj ni.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Rias Gremory ::

Elop je umazana žival.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

kriko1 ::

Če se še prav spomnem so imeli pripravljen nov OS (Maemo?) ter so že aktivno pripravljali razvijalce na novo tehnologijo (QT, ostala orodja itd).
In potem naenkrat so najavili da gredo windows all the way kar je enako kot da bi tej skupnosti pokazal sredinca.
Po mojem bi imeli dober nov os z dobro razvijalsko skupnostjo če bi se trudili naprej v isto smer.

FlyingBee ::

za koliko OS pa mislite, da je prostor? poglejmo na desktop area

Engineer_ ::

pač žal ne bomo nikoli izvedeli ali je bila odločitev pravilna. Morda imate prav, morda bi n9 rešila nokio z novim OS, težko je reči. Samo situacija na trgu kaže na to, da so sistemi, ki jih uporablja več proizvajalcev mnogo bolje uspešni kot zaprti sistemi, razen če si uspel ustvariti statusni simbol, kot je to naredil apple. Zakaj? preprosto zaradi ogromnega communitija, ki dela aplikacije za napravo...

Windows Phone se prodaja odlično, precej bolje kot marsikaj, kar je Nokia ustvarila v nekaj prejšnih letih. Morda bi se n9 tudi, morda pa se ne bi.
Na začetku se je malce slabše, ker ni bilo dosti appov, sedaj pa je community že zadosti velik, aplikacij je malo morje, razlogov da izbereš android čez windows phone je vedno manj (iz stališča splošnega uporabnika).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Hayabusa ::

murmur je izjavil:

Ampak fakt je, da je MS resil Nokio pred potopom? Resil je lahko v narekovajih ampak vseeno.

Najprej dotolčeš skoraj do koca, potem se pojaviš kot odrešitelj.
Elop modus operadni ;((.

Engineer_ ::

Hayabusa je izjavil:

murmur je izjavil:

Ampak fakt je, da je MS resil Nokio pred potopom? Resil je lahko v narekovajih ampak vseeno.

Najprej dotolčeš skoraj do koca, potem se pojaviš kot odrešitelj.
Elop modus operadni ;((.


Nokia je propadala daleč pred letom 2010, ko je Elop prevzel vajeti.

Lonsarg ::

Marketing je sveta vladar. Miljarde in Miljarde gredo za marketing Windows Phone, pa še ta komaj raste z deležem. Brez miljardic nima NOBEN operacijski sistem NOBENIH šans. Pozabte, da je kdaj Meego imel realne šanse, če bi kdo Nokiji posodil miljardice edino, ampak ni realno, da bo nekdo reskiral miljarde na novem operacijskem sistemu pri tako močnem duopolu Androida in iOSa.

Nokija je imela natančno dve šansi. Microsoft deal ali pa Android in nek novi investitor da dobijo sveži kapital, Google ta investitor ni hotel biti, koliko so ga drugje iskali pa ne vemo. Jaz sem 99% da so se PREDEN so zaposlili Elopa že vsaj delno odločili za Microsoft deal, potem pa ko ni bilo investitorja, da bi jih rešil, da bi imeli denar za Android telefone, ozioma ni noben hotel dati toliko denarja kot Microsoft je bila odločitev še lažja.

Je pa res, da je bila še tretja šansa, še kako leto ali dve prej preden je Elop prišel, da bi oni šli na Android, ampak takrat so še kar verjeli da bo Symbian rešen, ko je Elop prišel je Symbian že padel iz 65% na kake 20% na svetovnem deležu pametnih telefonov. Takrat so storili usodno napako, takrat so imeli še zadosti denarja, da bi brez zunanjega investitorja šli na Android.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uradno: Microsoft za 18.000 ljudi vitkejši

Oddelek: Novice / Ostale najave
116234 (5142) Mr.B
»

Elopu se nasmiha Ballmerjeva služba

Oddelek: Novice / Ostale najave
297142 (4141) fosil
»

Microsoft prevzema mobilni del Nokie (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
8732377 (27500) vostok_1
»

Nokia z ogromno milijardno izgubo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10021434 (17168) Matev
»

Nov izvršni direktor Nokie microsoftovec Stephen Elop

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
176949 (6430) RejZoR

Več podobnih tem