Slo-Tech - V torek je na svojem tretjem poskusnem letu strmoglavilo ameriško brezpilotno nadzvočno letalo Boeing X-51 Waverider, ki bi moralo leteti s hitrostmi blizu šestih machov. Ko je bombnik B-52, ki je letalo spravil v zrak, nad kalifornijsko obalo odvrgel X-51, je ta letel 16 sekund brez težav. Kmalu zatem bi se bili moral zagnati potisni motor, a se to ni zgodilo. Kontrola leta je izgubila nadzor na letalom, ki je kmalu treščilo v Tihi ocean.
Razvoj programa HyTECH za nadzvočni pogon se je začel v 90. letih in rezultat je bil motor SJX61. Sprva je bil ta namenjen za X-43, a so njegov razvoj preklicali. SJX61 je svoje mesto našel v X-51, kakor se imenuje testno letalo oziroma plovilo za ta motor. V zrak ga ponese bombnik B-52, nato ga odvrže, da ga lahko raketa MGM-140 ATACS pospeši do štirih machov. Šele nato se zažene motor SJX61 (scramjet), da letalo doseže končno hitrost blizu šestih machov.
Prvi poizkusni polet je uspel maja 2010, ko je X-51 več kot tri minute letel s hitrostjo pet machov na višini 21.000 m. Ciljali so sicer na petminutni let, a jim to ni uspelo. Drugi testni let so izvedli junija lani, a ga zaradi težav s tokom zraka v nadzvočnem letu niso dokončali. V zadnjem testu bi bil moral X-51 pet minut leteti s hitrostjo nad pet machov, a je letalo strmoglavilo.
Natančen razlog za neuspeh še ni znan. Zaradi izgube nadzora nad letalom se SJX61 ni vključil, razlog pa naj bi bila defektna krmilna plavut. To je že drugi zaporedni neuspeh pri testiranju te vrste letal. Sedaj ostaja le en delujoč primerek X-51, zato še ni jasno, kdaj če sploh bo Pentagon organiziral prihodnji preizkus.
Novice » Znanost in tehnologija » Ameriško nadzvočno letalo strmoglavilo na preizkusnem letu
Bistri007 ::
Glavna naloga zvezne vlade je skrb za obrambo države. Namesto da bi se osredotočil na to, hoče proračun DoD oklestiti za 500 milijard dolarjev ("sequestration" ipd).
Romney Ryan, way to go!
PS: Kdaj je bil narejen B-52? Letalo je starejše kot posadka...
Romney Ryan, way to go!
PS: Kdaj je bil narejen B-52? Letalo je starejše kot posadka...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: dr.Akula ()
morbo ::
Glede da to da je to "letalo" mišljeno predvsem kot orožje s katerim bi amerkoti zaobšli potrebo po balističnih raketah, je neuspeh dobra novica za vse svobodo-ljubeče ljudi na planetu.
fosil ::
To sploh ni letalo, ampak izstrelek.
Naziv letalo in tiste primerjave o letu med Londonom in NY so samo PR za javnost.
Naziv letalo in tiste primerjave o letu med Londonom in NY so samo PR za javnost.
Tako je!
Bistri007 ::
Glede da to da je to "letalo" mišljeno predvsem kot orožje s katerim bi amerkoti zaobšli potrebo po balističnih raketah
Seveda, ker imajo "amerkoti" premalo balističnih raket, a ne? In ker je izdelava nadzvočnega letala cenejša od izdelave balistične rakete?
Ne razumem komentarja, kako naj bi to pozitivno vplivalo svobodo-ljubeče ljudi na planetu. Zaveznice v NATO smo na slabšem, saj ima zavezništvo manj orožja...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Senitel ::
Ker za terorista s kilo razstreliva okrog pasu ujet pa nujno potrebuješ avion, ki zmore 6 machov ane.
driver_x ::
Glede da to da je to "letalo" mišljeno predvsem kot orožje s katerim bi amerkoti zaobšli potrebo po balističnih raketah, je neuspeh dobra novica za vse svobodo-ljubeče ljudi na planetu.
Mogoče bo pa tehnologija enkrat prišla tudi v civilno rabo in boš lahko zjutraj pred službo hodil po kosmiče v Melbourne.
nekikr ::
Glede da to da je to "letalo" mišljeno predvsem kot orožje s katerim bi amerkoti zaobšli potrebo po balističnih raketah, je neuspeh dobra novica za vse svobodo-ljubeče ljudi na planetu.
Se strinjam. Kar poglej kako so nas grdo zasužnjili, ko so šli menjat propeler za reaktivni motor. Ne, čakaj malo...
klinker ::
Bistri007...manj civilistov aka nedolznih ljudi ki zivijo v ne nato ozemlju bo umrlo. Ne vem kako ti to vidis ampak nato je dalec od tega da se/nas LE brani...pravzaprav glede na vse pizdarije ki jih delajo po svetu je lih kontra.
gruntfürmich ::
milsim da je to samo testiranje novega reaktivnega pogona.
kdor v tem vidi grožnjo svetovnem miru je milo receno debilen.
kdor v tem vidi grožnjo svetovnem miru je milo receno debilen.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Pyr0Beast ::
gruntfürmich je izjavil:
milsim da je to samo testiranje novega reaktivnega pogona.
kdor v tem vidi grožnjo svetovnem miru je milo receno debilen.
Zadeva je precej slična buzz-bomb
In da je un-manned by default samo še dodatno kaže na njeno 'trošabilnost' - made for one way trip
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
morbo ::
Število balističnih raket je omejeno s pogodbami. Morebitna civilna aplikacija je PR protiutež bahanju kako bodo s to tehnologijo lahko napadali tarče po svetu v roku nekaj ur.
In vsakršna prevelika prednost neke (katerekoli) strani je grožnja svetovnemu miru. Ravnovesje moči je najbolj blagodejno za mir.
In vsakršna prevelika prednost neke (katerekoli) strani je grožnja svetovnemu miru. Ravnovesje moči je najbolj blagodejno za mir.
amigo_no1 ::
Ki bo seveda v prihodnosti sluzil za "miroljubne in humanitarne" akcije
Ja, ranjence bodo vozili, tako kot pri nas s Falconom.
In vsakršna prevelika prednost neke (katerekoli) strani je grožnja svetovnemu miru. Ravnovesje moči je najbolj blagodejno za mir.
Pospravljene glave osebkov še veliko bolj.
gruntfürmich ::
še enkrat: kdor misli da je tale reaktivni motor boljši in cenejši kot trdno raketno gorivo je milo rečeno idiot.
ker tole je kar višek tehnologije, pogone na trdo gorivo pa še severni korejci spacajo skupaj...
ker tole je kar višek tehnologije, pogone na trdo gorivo pa še severni korejci spacajo skupaj...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
morbo ::
Se strinjam. Kar poglej kako so nas grdo zasužnjili, ko so šli menjat propeler za reaktivni motor. Ne, čakaj malo...
afaik, so propeler za reaktivni motor prvi zamenjali nacisti. Bog ne daj da bi se to zgodilo par let prej, kot se je v resnici, sicer bi to potrdilo mojo izjavo.
In vsakršna prevelika prednost neke (katerekoli) strani je grožnja svetovnemu miru. Ravnovesje moči je najbolj blagodejno za mir.
Pospravljene glave osebkov ki vodijo državo in vojsko še veliko bolj.
fixed
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
nekikr ::
Se strinjam. Kar poglej kako so nas grdo zasužnjili, ko so šli menjat propeler za reaktivni motor. Ne, čakaj malo...
afaik, so propeler za reaktivni motor prvi zamenjali nacisti. Bog ne daj da bi se to zgodilo par let prej, kot se je v resnici, sicer bi to potrdilo mojo izjavo.
In vsakršna prevelika prednost neke (katerekoli) strani je grožnja svetovnemu miru. Ravnovesje moči je najbolj blagodejno za mir.
Pospravljene glave osebkov ki vodijo državo in vojsko še veliko bolj.
fixed
Kako točno bi to potrdilo tvojo izjavo? Vse velesile sveta so zelo hitro letala opremila z reaktivnimi motorji, pa smo še vedno svobodni. Celo bistveno bolj kor prej. Če pa postaviš robni pogoj, da bi z uspešnim testom scramjeta USA takoj zatem zavladale svetu, je pa to milo rečeno - neumno. Za vsako najmanjšo bedarijo lahko postaviš tako diagnozo, če si dovolj paranoika.
Pyr0Beast ::
gruntfürmich je izjavil:
še enkrat: kdor misli da je tale reaktivni motor boljši in cenejši kot trdno raketno gorivo je milo rečeno idiot.
ker tole je kar višek tehnologije, pogone na trdo gorivo pa še severni korejci spacajo skupaj...
Ram-jet je cenejši kot motor na raketno gorivo.
Nima praktično nič gibljivih delov
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
7982884e ::
ne bo čisto nič ogrozilo globalne MAD doktrine. ICBM so hitrejši in bolj učinkoviti. to ima čisto drugačen namen in če se bo kakšna rusija/kitajska slučajno počutila ogroženo, bo šla razvijat svoj program. kar se bo zgodilo prej ali slej, kot s čemerkoli drugim, ampak ne zato, ker bi se počutila ogroženo, ampak da konkurira.
cutting edge military tech je zmerej dobra stvar, še v primeru jedrskega orožja je bil (in je celo rešil svet pred 3. svetovno).
cutting edge military tech je zmerej dobra stvar, še v primeru jedrskega orožja je bil (in je celo rešil svet pred 3. svetovno).
Pyr0Beast ::
ICBM niso stealth zadeve.
Razvoj orožja je vedno z namenom njegove uporabe. Ni druge.
Razvoj orožja je vedno z namenom njegove uporabe. Ni druge.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
7982884e ::
danes tudi ne bi imelo smisla, da bi bili stealth. po nekaj deset minutah zadevo razfuka, nakar ima nasprotna stran več kot dovolj lansirnih sistemov in po možnosti avtomatizirainih kontrolnih sistemov, da udari nazaj z večino sile. efektiven first strike je bil realna situacija dolgo dolgo nazaj, v tej poplavi jedrske oborožitve in kolikor toliko primerljive tehnologije pa ne več.
dokler američani nimajo 20 000 telih zadev in v realtime lociran vsak lanser raket v vsej rusiji, nimajo rusi nobenega upravičenega razloga počutit se ogrožene, imo
dokler američani nimajo 20 000 telih zadev in v realtime lociran vsak lanser raket v vsej rusiji, nimajo rusi nobenega upravičenega razloga počutit se ogrožene, imo
Pyr0Beast ::
Who said da bo zadeva lavfala direkt v rusijo
Pri takih hitrostih je povprečen bunker konkretno ranljiv
In pri takih hitrostih več kot nakopičene kinetične energije za prelet slovenije ne rabiš.
Zadevo lansiraš nekje iz italije in zradiraš celo LJ brez da bi se komurkoli tudi približno svitalo kaj se je zgodilo.
Pri takih hitrostih je povprečen bunker konkretno ranljiv
In pri takih hitrostih več kot nakopičene kinetične energije za prelet slovenije ne rabiš.
Zadevo lansiraš nekje iz italije in zradiraš celo LJ brez da bi se komurkoli tudi približno svitalo kaj se je zgodilo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
morbo ::
Kako točno bi to potrdilo tvojo izjavo? Vse velesile sveta so zelo hitro letala opremila z reaktivnimi motorji, pa smo še vedno svobodni.
Napisal sem da če bi Nacisti svoja letala opremili par let pred ostalimi, bi to precej spremenilo rezultat.
Če pa postaviš robni pogoj, da bi z uspešnim testom scramjeta USA takoj zatem zavladale svetu, je pa to milo rečeno - neumno.
Seveda je neumno, zato tega nisem trdil.
Primerjate zgolj cene motorjev, namesto da bi primerjali ceno vojaške aplikacije sistema. Če se omejim le na regionalne vojne (ICBM-ji itak odpadejo, razen v totalni vojni), je potencialna uporaba takih izstrelkov cenejša kot pošiljanje celotne flotile. Ergo, svetovni hegemon ima novo učinkovito orodje za zastraševanje neposlušnih. Poleg tega sklepam da so izstrelitve teh raket precej manj radarsko opazne od izstrelitev ICBM-jev - bistvena prednost ki izniči kakršnekoli razlike v ceni.
Vsakršna nova vojaška tehnologija ni kar avtomatsko in počez pozitivna stvar, le zato ker je tehnološka novost.
7982884e ::
LJ lahko zradirajo tudi s propelersko tehnologijo
mislim da ti tega ne bodo kar tako na hišo spustili, zato ker si preveč piratiziral
mislim da ti tega ne bodo kar tako na hišo spustili, zato ker si preveč piratiziral
Pyr0Beast ::
Propeler tech se da ustavit z reaktivcem ali vodeno raketo
mach 5 'izstrelka' pa ne
In zadeva je easily mass produced
Verjetno še cenejša kakor povprečni raketni izstrelek
mach 5 'izstrelka' pa ne
In zadeva je easily mass produced
Verjetno še cenejša kakor povprečni raketni izstrelek
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
KaRkY ::
Ta tehnologija se meni zdi še najbolj primerna za vesoljske polete, seveda v kombinaciji z nekim drugim pogonom. Recimo "letalo" na tak pogon vzleti ter se dvigne na kakih 70km višine na kar preklopi na pogon, ki je sposoben operirati v vakuumu. Tako da bi takšno plovilo imelo potem 3 motorje prvi subsonic in supersonic(navadni reaktivni pogon) drugi hypersonic(scramjet) ter tretji ki je sposoben plovilo dvigniti v orbito.
When you look long into an abyss, the abyss looks into you
gruntfürmich ::
Ram-jet je cenejši kot motor na raketno gorivo.
Nima praktično nič gibljivih delov
praktično. pozabil si pa na črpalke za dovod goriva, krmiljenje kot pri raketi, leta in leta razvoja ter hitrost pri katerem ta motor sploh začne delat; verjetno vsaj mach 3. pa še kisik potrebujemo.
za raketo rabimo kovinsko konzervo, šobo ter krmilne lopatice. nič drugega. gorivo sam doma izdelam.
torej, kaj je cenejše?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Pyr0Beast ::
Za raketo se boš zeznil s šobami ki morajo prenesti obremenitve brez da bi razpadle in poleg tega mora biti gorivo dovolj varno in inertno da se ne sproži ob najmanjšem drezljaju.
In doma narejeno gorivo je prepočasno
In doma narejeno gorivo je prepočasno
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
bluefish ::
SuperVeloce ::
gruntfürmich je izjavil:
še enkrat: kdor misli da je tale reaktivni motor boljši in cenejši kot trdno raketno gorivo je milo rečeno idiot.
ker tole je kar višek tehnologije, pogone na trdo gorivo pa še severni korejci spacajo skupaj...
Kdo pa misli, da je pogon na trdo gorivo enostaven? Če/ko pa bodo za scramjet odpravljene napake, pa zna biti boljši in cenejši in tudi vzdržljivejši. Je pa res, da ta pogon zaradi zasnove za nizke hitrosti nikoli ne bo uporaben.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
pegasus ::
Hecno, najdlje pri razvoju tovrstnih motorjev so se prerinili angleži s svojim sabre motorjem. Tudi letalo zanj že imajo na risalnih deskah (ok, cad monitorjih). So tudi oni tako militantno razpoloženi kot si nekateri tu predstavljate?
mtosev ::
nihče ni bil poškodovan. to je edino pomembno. bodu v drugo al tretje že uspeli haha
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Poldi112 ::
Un delfin, ki je dobil to letalo v bučo, se ne strinja.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
3furious ::
gruntfürmich je izjavil:
Ram-jet je cenejši kot motor na raketno gorivo.
Nima praktično nič gibljivih delov
praktično. pozabil si pa na črpalke za dovod goriva, krmiljenje kot pri raketi, leta in leta razvoja ter hitrost pri katerem ta motor sploh začne delat; verjetno vsaj mach 3. pa še kisik potrebujemo.
za raketo rabimo kovinsko konzervo, šobo ter krmilne lopatice. nič drugega. gorivo sam doma izdelam.
torej, kaj je cenejše?
Rakete pa ne rabijo kisika? Od kje ti ideja, da je ceneje namestiti tank z kisikom kot uporabiti kisik iz okoliškega zraka?
In the age of information, ignorance is a choice.
gazibo ::
Glede da to da je to "letalo" mišljeno predvsem kot orožje s katerim bi amerkoti zaobšli potrebo po balističnih raketah, je neuspeh dobra novica za vse svobodo-ljubeče ljudi na planetu.
Failure is a process. V kratkem bo ze izboljsan in US 0f A bojo spet lahko pometal s svetom kokr jim zapase.
PaX_MaN ::
Invictus ::
Kot prvo, to sploh ni letalo ... ampak neka mešanica med raketo in letalom
Drugič, od kdaj imajo "letala" plavuti ? Za potapljanje?
In zakaj hudiča vsi pišejo o tem vojaškem projektu ZDA ...? Celo rumeni cajtngi ...
Drugič, od kdaj imajo "letala" plavuti ? Za potapljanje?
In zakaj hudiča vsi pišejo o tem vojaškem projektu ZDA ...? Celo rumeni cajtngi ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
gruntfürmich ::
gruntfürmich je izjavil:
Ram-jet je cenejši kot motor na raketno gorivo.
Nima praktično nič gibljivih delov
praktično. pozabil si pa na črpalke za dovod goriva, krmiljenje kot pri raketi, leta in leta razvoja ter hitrost pri katerem ta motor sploh začne delat; verjetno vsaj mach 3. pa še kisik potrebujemo.
za raketo rabimo kovinsko konzervo, šobo ter krmilne lopatice. nič drugega. gorivo sam doma izdelam.
torej, kaj je cenejše?
Rakete pa ne rabijo kisika? Od kje ti ideja, da je ceneje namestiti tank z kisikom kot uporabiti kisik iz okoliškega zraka?
govora je glede trdega goriva.
Za raketo se boš zeznil s šobami ki morajo prenesti obremenitve brez da bi razpadle in poleg tega mora biti gorivo dovolj varno in inertno da se ne sproži ob najmanjšem drezljaju.
In doma narejeno gorivo je prepočasno
z ničemer se praktično ne strinjam.
in doma narejeno gorivo bo kvečjemu prehitro
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
dexterboy ::
Ravnokar prebral originalni članek in ko sem izpustil sode vrstice, ter vsako sedmo črko postavil v determinanto, rezultat pa pretvoril v binarni zapis, sem z grozo ugotovil, da to ameri izdelujejo obrambo pred prihajajočim napadom Marsovcev!!! Prosim lepo, da tole novico pošljete čim prej vsem ostalim in vašim bližnjim, jaz grem pa na ebay kupovati par gramofonov pa ozvočenje. Res je to, kar je pisalo v sobotnem Sun-u, ampak čisto res!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
msjr ::
več kot tri minute letel s hitrostjo pet machov na višini 21.000 km.
Meanwhile, avtor članka naj popravi višino na 21 km ali 21.000 m.
Berserker ::
Glavna naloga zvezne vlade je skrb za obrambo države. Namesto da bi se osredotočil na to, hoče proračun DoD oklestiti za 500 milijard dolarjev ("sequestration" ipd).
Romney Ryan, way to go!
PS: Kdaj je bil narejen B-52? Letalo je starejše kot posadka...
A ne bo to prvo letalo, ki bo v uporabi 100 let, sem mimogrede slišal, tako da lahko gre za buče.
bluefish ::
Da, v uporabi jih nameravajo obdržati vse do 2040 in morda še naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Pyr0Beast ::
>in doma narejeno gorivo bo kvečjemu prehitro;)
Za Mach5 burn cuker + perklorat ni dost
Za Mach5 burn cuker + perklorat ni dost
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
gruntfürmich ::
>in doma narejeno gorivo bo kvečjemu prehitro;)
Za Mach5 burn cuker + perklorat ni dost
take otroške recepture nobeden ne uporablja. doma lahko lepo spacaš skupaj čisto pravo raketno gorivo s kloratom ali nitratom, aluminijem ter polimerom. in to ne bo prepočasno, če boš imel nesrečo bo prehitro (kot sem jo imel jst)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nadzvočno potniško letaloOddelek: Loža | 3349 (2407) | PandaFlow2 |
» | Uspešen let X-51 Waveriderja s 5,1 machaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7286 (4201) | nekikr |
» | Strmoglavljenje nadzvočnega Boeinga X-51 povzročila resonancaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5602 (3865) | gruntfürmich |
» | Ameriško nadzvočno letalo strmoglavilo na preizkusnem letu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 18957 (15931) | Jst |
» | Ameriška vojska prizemljila svojo floto nevidnih bombnikov B-2 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15301 (10251) | gruntfürmich |