» »

GTX 560 prihaja 25. januarja

1
2
»

Machiavelli ::

PiPi ti pa si res zelo aroganten hahaa
Nimam namena kupit konzole Hočem le Leeepeee igre in izkoristek trenutne opreme.

Že se voha novi ps4 malo spremljaj padec cen ps3 osnovni model nov že za 160gb 260eur,ob izidu je bil 500eur 20gb, in 60gb za 600eur. Ne mi govort da je kriv padec cen diskov.
ps2 je imel tud tako gromozanski padec...ko bo ps3 180-200eur kar bo hitro bo treba nov material dat vn..
ko je bil ps2 140-160eur je prišel ps3,
in podobna zgodba z prihodom ps2 in ceno ps1
vse se ujema vzorec izdelave po letih in cenovno...
Ps-u pada cena na leto 40-50eur zdaj je že 260eur
konec 2011 bo 210eur in tekom 2012 bo 160eur,
Ti je kaj znano 160eur? Naj osvežim ko je bil ps2 140-160eur je prišel ps3.

če pride konec 2012 novi ps mi se boš opravičil?
Nigaaazz

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Koga briga to, takrat bo itak konec sveta, đizs no...

Machiavelli ::

nekikr je izjavil:

Koga briga to, takrat bo itak konec sveta, đizs no...


Konec bo primitivnega kolendarja,pač takrat jim je zmanjkalo papirja na skretu pa so kolendar porabili zato se konča 2012 xD
Nigaaazz

FireSnake ::

Dr_M je izjavil:


Ko se bos naucil postavit uprasanje, kar uprasaj. Ti bom odgovoril.


Hmmmmm, jaz menim, da je tole kar konkretno vprašanje (torej že drugič):

FireSnake je izjavil:


Bravo! Lahko vprašam, kako ti rata objavljat take retardirane objave? Glede na to, da jih kar redno ven mečeš :P


Glede žalitev, ti si kar daj duška, lepo si nastavljaš ogledalo :D
Tipkovnica vse prenese, ko jih boš pa imel jajca v obraz povedat bo pa drugače.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

Jst ::

>O multithiringu ga ne biksat slej ko prej so morali naresti da applikacije izkoriščajo
>dodana jedra ker lih to je point dodavat jedra lol

Poudarek je na APLIKACIJAH. Nekatere so uporabljale več threadov še preden so prišli ven MultiCore procesorji. Nekatere kar precej. Da so razvijalci IGER začeli uporabljati večnitnost, jih je v to silila predvsem omejenost konzol, kjer se je splačalo naučiti uporabljati vso/več procesorske moči v obliki dodatnih jeder (oz. simultano izvajanje threadov - ker en X360 core izvaja 2 threada).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Machiavelli je izjavil:

nekikr je izjavil:

Koga briga to, takrat bo itak konec sveta, đizs no...


Konec bo primitivnega kolendarja,pač takrat jim je zmanjkalo papirja na skretu pa so kolendar porabili zato se konča 2012 xD

toliko o arogantnosti... Če bi želeli nove konzole izdati do konca 2012 bi morali o njih začeti govoriti najkasneje do letošnjega poletja. AMpak tako Microsoft kot Sony sta sama povedala, da bo trenutna generacija z nami še lep čas. Pričakuje se vse do 2015 (kar si sicer ne znam predstavljati, ker Xbox 360 že zdaj občaso gaga na 720p in 30 FPS).

Wii je druga zadeva, tukaj analitikom, novinarjem in vsem ostalim poznavalcem ni jasno, kaj pri Nintendu čarajo z novo verzijo ('Wii HD'), katere se Nintendo brani z vsemi rokami in nogami.

Senitel ::

Jst je izjavil:

Poudarek je na APLIKACIJAH. Nekatere so uporabljale več threadov še preden so prišli ven MultiCore procesorji. Nekatere kar precej. Da so razvijalci IGER začeli uporabljati večnitnost, jih je v to silila predvsem omejenost konzol, kjer se je splačalo naučiti uporabljati vso/več procesorske moči v obliki dodatnih jeder (oz. simultano izvajanje threadov - ker en X360 core izvaja 2 threada).

Nevem, jaz nebi toliko zaslug za multi threading pripisoval konzolam. PlayStation 3 itak praktično "nima" threadov (vsaj v klasičnem x86 smislu), za XBox 360 bi bilo pa tudi zanimivo videt kakšne številke dejanske uporabe teh jeder. Imata pa obe konzoli precej hitrejšo povezavo med GPU in CPU ter konec koncev imata GPU in CPU isti pomnilnik, kar te privleče do tega, da developerji uporabljajo paralelno komponento CPU kot podaljšek GPU. Na PC je to čez PCI-Ex izvajat bistveno težje.

Jst ::

Imata pa obe konzoli precej hitrejšo povezavo med GPU in CPU ter konec koncev imata GPU in CPU isti pomnilnik


Za PS3 vem, da lahko CPU in GPU eden drugemu "kradeta" pomnilnik, za X360 pa nisem ravno prepričan - se mi zdi, da je bolj podoben PC arhitekturi CPU+GPU.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

PS3 ima 256MB načeloma grafičnega in 256MB načeloma CPU pomnilnika. XBox 360 pa samo 512 skupnega. Point je pa, da v obeh primerih lahko GPU iz CPU rama bere hitreje kot GPU v PC-ju.

Machiavelli ::

PS3 nima lih multitriding 1pravo jedro ki deli dela na sintetična,je dost počasno...
xbox pa ima 3 prava jedra...
Nigaaazz

Jst ::

Aha, za Xbox pa nisem vedel o ramu. tnx, I now know more.

edit: Na kakšen način se pa razdeli in alocira pomnilnik? Kaj lahko za GPU točno veš, koliko ga bo rabil, ne da bi za to porabil (preveč) CPUjeve resurse?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Machiavelli ::

Jst je izjavil:

Aha, za Xbox pa nisem vedel o ramu. tnx, I now know more.

edit: Na kakšen način se pa razdeli in alocira pomnilnik? Kaj lahko za GPU točno veš, koliko ga bo rabil, ne da bi za to porabil (preveč) CPUjeve resurse?



Memory: Xbox 360
• Xbox 360 - 512 MB,
700 MHz, GDDR3,
shared by CPU and
GPU
• CPU accesses
memory through the
GPU!
• GPU has 10 MB
RAM embedded
frame buffer


Memory: PS3
• PS3 - 512 MB total
• 256 MB 3.2 GHz XDR
main RAM for the
CPU
• 256 MB 700 MHz
GDDR3 video RAM
for the GPU


Bolj natančno:
Xbox 360 CPU/GPU/memory synergy
o GPU can read data directly from CPU's L2 cache
through the FSB without going through main
memory
o Facilitates XPS (Xbox Procedural Synthesis), in
which CPU decompressed 3D data for the GPU
o "For render-to-texture, GPU must first 'flush'
appropriate buffer to main memory before using it
as a texture"
o Shaders can output directly to main memory
instead of frame buffer (good if need to use GPU
for physics, etc.)

Nigaaazz

Zgodovina sprememb…

cresh ::

evo zver od Gigabyta gtx560 ti SOC:

http://www.techpowerup.com/138799/Gigab...

Oktan ::

Kdaj in za koliko se bo pa to pri nas dalo kupit?
Kaj je fora da je zdej k imenu dodan TI ?

jazbec ::

izzid je čez cca 1 teden
75 % možnosti je da bo cena 220+
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Osvežitev GeForce GTX 560 Ti - zmeda pri poimenovanjih se vrača (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
6113779 (11116) SkyEye90
»

Prihaja GeForce GTX 560

Oddelek: Novice / Grafične kartice
307224 (6201) PrimozR
»

GeForce GTX 560 je potrjen za 17. maj

Oddelek: Novice / Grafične kartice
215398 (4036) legice
»

nVidiin odgovor na AMD-jev odgovor na GeForce GTX 550 Ti

Oddelek: Novice / Grafične kartice
83577 (3132) D3m
»

Prispel GeForce GTX 560 Ti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5626579 (24061) SavoKovac

Več podobnih tem