Slo-Tech - Spletni trgovec Amazon je napovedal, da bo Microsoftov družinski paket licenc za Windows 7 Home Premium na voljo le še do konca tega leta. Gre za eno najcenejših možnosti legalne namestitve Windows 7 na več računalnikov, saj tri licence za nadgradnjo z Windows XP ali Viste v paketu stanejo 125 dolarjev. Paket je na voljo tudi v Evropi in stane 150 evrov na kontinentu in okoli 110 funtov na Otoku.
Microsoft je že od začetka poudarjal, da gre za časovno omejeno ponudbo. Ko je Windows 7 izšel leta 2009, je bil Family Pack po znižani ceni na voljo le poldrugi mesec, kar je kupce sila ujezilo. Kdor je takrat zamudil priložnost, je dobil novo letos septembra, ko je Microsoft znova začel prodajati družinski paket Windows 7 po znižani ceni, bržkone ker so jim statistike pokazale, da se Windows XP še vedno trdovratno drži na trgu. To pot je akcija trajala dobre tri mesece. Ker ima Windows XP še vedno 58-odstotni tržni delež oziroma kar trikrat večjega od Windows 7, se seveda utegne zgoditi, da Microsoft prihodnje leto družinski paket spet ponudi.
Novice » Operacijski sistemi » Microsoft ukinja družinski paket Windows 7
WyattEarp ::
samo kaka cenovna diskriminacija... u Ameriki po 125$, kar je še manj kot 100€, pr nas pa 150€... nateg!
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
weezl ::
jlpktnst ::
A imajo te licence kakšno omejitev? Ker po pravici povedano bi najraje to nabavil :) Drugače so licence 100 po komadu! To je še vedno 50% ceneje če je cena 150EUR.
GTi ::
Sam pri nas v SLO ga po mojem še ne mislijo prodajati, kar je že 2.diskriminacija
When it changes it reveals its true potencial.
opeter ::
Omejitev je ta, da moraš imeti na računalniku že nameščen Windows XP ali Visto, ker serijska, ki jo dobiš v tej škatli preverja obstoječ sistem.
Jaz sem ta paket jeseni 2009 naročil pri Amazon.co.uk.
Jaz sem ta paket jeseni 2009 naročil pri Amazon.co.uk.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
MrStein ::
Kako to, da Window 7 (in Vista enako) pri hiberniranju ne kaže progress bar, ampak je ekran ves čas črn?
Je to vedno tako? Zgleda, kot da bi se zrušil...
Je to vedno tako? Zgleda, kot da bi se zrušil...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Elysium ::
Kako to, da Window 7 (in Vista enako) pri hiberniranju ne kaže progress bar, ampak je ekran ves čas črn?
Je to vedno tako? Zgleda, kot da bi se zrušil...
Meni to traja en dva tri,... in se mi že vse lučke izklopijo, tako da me ta črn zaslon sploh nikoli ni zmotil. Koliko traja pa tebi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Elysium ()
Poldi112 ::
Omejitev je ta, da moraš imeti na računalniku že nameščen Windows XP ali Visto, ker serijska, ki jo dobiš v tej škatli preverja obstoječ sistem.
Meni se to zdi kar huda omejitev, nekaj kar bi skoraj moralo pisati v novici.
In ja, cene so pederske. Kar naj imajo ta svoj družinski paket.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
nekikr ::
50EUR na računalnik je "pederska" cena? Kaj pa je poštena cena? Da ti dajo 5EUR in 10 praznih CDjev?
WyattEarp ::
50EUR je taka cena, da bi jo marsikdo plačal, da mi mel original.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
mr1two ::
Ta cena je pederska, ker ni ista v EU in ZDA. In pederska je, če moraš imeti predhodno nameščene ali XPje ali Visto.
Kaj pa tisti, ki kupijo nov računalnik(ali 3)? Potem ne morejo kupiti tega paketa? Pedrsko ne?
Kaj pa tisti, ki kupijo nov računalnik(ali 3)? Potem ne morejo kupiti tega paketa? Pedrsko ne?
nekikr ::
Tisti ceni v ZDA prištej še nekaj davka. Da so naše cene najvišje na svetu gre pa zahvala naši preljubi EU. Ker gre za "upgread" paket je logično, da moraš imeti prej nameščene XP ali Visto. Če nimaš tega naloženega pa cena ni "pederska" ampak se ne kvalificiraš za ta "popust".
Dokaj enostavno. Really.
Dokaj enostavno. Really.
Tarzan ::
Ta cena je pederska, ker ni ista v EU in ZDA. In pederska je, če moraš imeti predhodno nameščene ali XPje ali Visto.
Kaj pa tisti, ki kupijo nov računalnik(ali 3)? Potem ne morejo kupiti tega paketa? Pedrsko ne?
Ok, to da ni enaka cena povsod po svetu ni fer, se strinjam. Z ostalim se pač ne strinjam. XP ali Visto tako ali tako že imaš, razen, če si že od prej piratiziral. Če kupuješ pa nov računalnik, ali 3, potem pa ti vsak zraven ponudi še OEM Windows sistem, ki je dejansko še cenejši od tega tule omenjenega. To ni izgovor.
mkoco ::
samo kaka cenovna diskriminacija... u Ameriki po 125$, kar je še manj kot 100€, pr nas pa 150€... nateg!Billy nima brez razloga tok ke$ha...
Ja, ja billy ma res od carin, davkov pa trgovskih marž res velik. Bi reku najmanj...
Money will say more in one moment than
the most eloquent lover can in years.
the most eloquent lover can in years.
MrStein ::
Kako to, da Window 7 (in Vista enako) pri hiberniranju ne kaže progress bar, ampak je ekran ves čas črn?
Je to vedno tako? Zgleda, kot da bi se zrušil...
Meni to traja en dva tri,... in se mi že vse lučke izklopijo, tako da me ta črn zaslon sploh nikoli ni zmotil. Koliko traja pa tebi?
Ne gre za čas, ampak zato, da ti daš nek ukaz PC-ju, on pa (navidez) mrkne. A niso vizualne stvari bile ena od poudarkov Viste in sedmice?
1GB / 50 MB/s = 20 sekund
To ni ravne nekaj, kar bi prezrl.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
lunamit ::
Ampak resno bi moralo pisati v novici, da gre za upgrade. Ne pa da se to vidi samo na sliki šklatle.
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Dauk ::
pa saj piše da je upgrade!
drugače pa tudi mene jezijo evropske cene v primerjavi z ameriškimi!
saj tri licence za nadgradnjo z Windows XP ali Viste v paketu stanejo 125 dolarjev.
drugače pa tudi mene jezijo evropske cene v primerjavi z ameriškimi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dauk ()
smash ::
zakaj se na tem področju ničesar ne naredi, to je zakaj razlika med EU in ameriškimi cenami - a EU birokrati ne morejo tu nič naredit? kdo se je sploh spomnil tega sranja?
darkolord ::
Ne gre za čas, ampak zato, da ti daš nek ukaz PC-ju, on pa (navidez) mrkne.Ukaz, ki mu ga daš, je pa Mrkni!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
SkipEU ::
zakaj se na tem področju ničesar ne naredi, to je zakaj razlika med EU in ameriškimi cenami - a EU birokrati ne morejo tu nič naredit? kdo se je sploh spomnil tega sranja?
Ni mogoče. Že zaradi prodajnega davka. Medtem ko je v Evropi 20% davek, imaš v ZDA ta davek po 3%, po 5%, pa tudi 0% (odvisno od države). Potem pa so še tu nefleksibilni evropski kupci, stroški jezikovnih preprek itd.
mtosev ::
Nic hudega. vecina je ze presla na Win7.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
techfreak :) ::
Če se tako pritožujete nad ceno pa ga naročite iz Amerike. S poštnino in DDVjem boste prišli dokaj blizu 150EUR.
Poldi112 ::
50EUR na računalnik je "pederska" cena? Kaj pa je poštena cena? Da ti dajo 5EUR in 10 praznih CDjev?
Ja, 50EUR za en ubogi upgrade na HOME verzijo, pa še to samo če vzameš 3 skupaj, plus da je dražje kot v usa, temu pač ne moreš reči dober deal.
Mislim, saj za dobrih 100eur dobiš že soliden home pc z licenčnimi win xp.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
oemdzi ::
techfreak :) je izjavil:
Če se tako pritožujete nad ceno pa ga naročite iz Amerike. S poštnino in DDVjem boste prišli dokaj blizu 150EUR.
Ja in kaj ma to veze z temu da imajo Americani dosti ceneje kot Evropejci ?
mtosev ::
Prevod tudi nekaj stane tak da... je to normalno.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
oemdzi ::
Poldi112 ::
Tako je, prevod lahko kar imajo, plus da ga itak financira naša javna uprava.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
mtosev ::
Jaz mam Win 7 v ANG. Ampak foter pa nuca SLO jezik, ker ANG nima pojma
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
techfreak :) ::
Prevod tudi nekaj stane tak da... je to normalno.
Mi je U.S. English cisto zadost... pa naj mi jo po isti ceni ponudijo kot americanom.... Sicer pa dokler bo obstajal download mislim da ne bojo dosegli tako nizke cene da bom jaz od njih kaj kupil
Saj lahko kupiš in downloadaš samo preko evropskega MS Store-a, torej je cena še vseeno 150€: http://emea.microsoftstore.com/europe/e...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
nekikr ::
Ja, 50EUR za en ubogi upgrade na HOME verzijo, pa še to samo če vzameš 3 skupaj, plus da je dražje kot v usa, temu pač ne moreš reči dober deal.
Mislim, saj za dobrih 100eur dobiš že soliden home pc z licenčnimi win xp.
1. 50EUR za program, ki ti služi recimo 7+ let in za katerega redno dobivaš nadgradnjo je preveč? Dokler ne stane 0EUR je preveč za take kot si ti, samo da tega nočeš priznati in se skrivaš za neko krinko jeznega kupca. Si pa navaden zastonjkarski pamž. Ker te ne vidijo ko kradeš si ves pogumen, s polja si pa še repe ne bi upal vzeti. Da je v Ameriki praktično vse ceneje pa ne smeš kriviti zlobno-zlobnega Microsofta ampak kar našo preljubo EU in Slovenistan.
2. Zakaj bi dajal toliko, če pa za dobre 4EUR dobiš kalkulator?
smash ::
50EUR za tak sistem kot je windows 7? sicer nimam legalne verzije, ampak če bi jaz postavljal cene, ga nebi prodajal pod 1000EUR
notepad, ki je del njega, bi prodajal za 50EUR, ne pa celega sistema
notepad, ki je del njega, bi prodajal za 50EUR, ne pa celega sistema
BlueRunner ::
Razlika v ceni izhaja iz tega, da je citirana cena $125 brez prometnega davka in dajatev, naša cena 150EUR pa najmanj 15% DDV, kar je najnižja stopnja DDV, ki jo EU še dopušča. Potem, ko prišteješ še tečajno tveganje, pa je končen izkupiček za Microsoft bolj ali manj enak. V odstopanju kakšen % gor ali dol.
Ali se še kdo spomne časov, ko smo imeli še "socialističen" 5% prometni davek, danes pa ga pod 15% ne smemo imeti, razen za posebne skupine produktov, kjer se sme DDV spustiti celo do 5%. Bi rekel, da so res države tiste, ki so tukaj najbolj pogoltne.
Sicer pa ima Švica menda 7,6% DDV. Si predstavljate? Da bi šle cene v povprečju dol za cca. 11%? Oh lepota...
Ali se še kdo spomne časov, ko smo imeli še "socialističen" 5% prometni davek, danes pa ga pod 15% ne smemo imeti, razen za posebne skupine produktov, kjer se sme DDV spustiti celo do 5%. Bi rekel, da so res države tiste, ki so tukaj najbolj pogoltne.
Sicer pa ima Švica menda 7,6% DDV. Si predstavljate? Da bi šle cene v povprečju dol za cca. 11%? Oh lepota...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
noraguta ::
50EUR za tak sistem kot je windows 7? sicer nimam legalne verzije, ampak če bi jaz postavljal cene, ga nebi prodajal pod 1000EUR
notepad, ki je del njega, bi prodajal za 50EUR, ne pa celega sistema
ti kar prodaji. nevem kako najdeš pro svojem poznavanju strateškega trženja sploh čas za slo-tech ampak tvojega velecenjenega nasveta smo vsekakor vsi veseli vključno z mikrosoftom, za tako kvalitetne komentarje si goto plačan iz reklam?
BlueRunner je izjavil:
Razlika v ceni izhaja iz tega, da je citirana cena $125 brez prometnega davka in dajatev, naša cena 150EUR pa najmanj 15% DDV, kar je najnižja stopnja DDV, ki jo EU še dopušča. Potem, ko prišteješ še tečajno tveganje, pa je končen izkupiček za Microsoft bolj ali manj enak. V odstopanju kakšen % gor ali dol.
Ali se še kdo spomne časov, ko smo imeli še "socialističen" 5% prometni davek, danes pa ga pod 15% ne smemo imeti, razen za posebne skupine produktov, kjer se sme DDV spustiti celo do 5%. Bi rekel, da so res države tiste, ki so tukaj najbolj pogoltne.
Sicer pa ima Švica menda 7,6% DDV. Si predstavljate? Da bi šle cene v povprečju dol za cca. 11%? Oh lepota...
hja si ne predstavljam , da bi šli kakor koli po poti švice. če bi pri nas za zažetek vlagateljem znižal davčne spopnje, bi se itak vsem odprgalo. si pa predstavljam kako v švici nažigam smotko v uštariji(prav dobro). Ampak za ceno je kriva korporacija.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
user1618 ::
Jap, sranje je tako stanje. Prek Microsoft Store ne moreš kupiti:
https://emea.microsoftstore.com/europe/...
Vse lepo izpolniš in ko klikneš za zaključek naročila, se pokaže nek progress bar, ki izgine.
O naročilu potem ne duha ne sluha. Brez opozorila, brez mejla, enostavno ne moreš zaključiti naročila.
1. tale pack stane 150 EUR kao za EU
2. v SLOVENIJI ga nikjer ne dobiš, prek interneta ti ga nobeden noče prodati, niti Micro$oft
3. na Amazonu dobiš 25 EUR popusta, sam kaj ko ga v Slo. nočejo poslati
4. Američani pri Microsoftu USA dobijo ta pack za 150 USD in to z darilom, zraven je še Linksys router (piše, da je vreden cca. $100)
Končno se enkrat odločim kupit te windowse in ugotovim, da lahko vendarle dobim inštalacijo Home Premium, ampak za 200 EUR za en kompjuter.
https://emea.microsoftstore.com/europe/...
Vse lepo izpolniš in ko klikneš za zaključek naročila, se pokaže nek progress bar, ki izgine.
O naročilu potem ne duha ne sluha. Brez opozorila, brez mejla, enostavno ne moreš zaključiti naročila.
1. tale pack stane 150 EUR kao za EU
2. v SLOVENIJI ga nikjer ne dobiš, prek interneta ti ga nobeden noče prodati, niti Micro$oft
3. na Amazonu dobiš 25 EUR popusta, sam kaj ko ga v Slo. nočejo poslati
4. Američani pri Microsoftu USA dobijo ta pack za 150 USD in to z darilom, zraven je še Linksys router (piše, da je vreden cca. $100)
Končno se enkrat odločim kupit te windowse in ugotovim, da lahko vendarle dobim inštalacijo Home Premium, ampak za 200 EUR za en kompjuter.
mtosev ::
lahko poskusis Amazon.co.uk. Oni posiljajo SW v SLO
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Poldi112 ::
1. 50EUR za program, ki ti služi recimo 7+ let in za katerega redno dobivaš nadgradnjo je preveč? Dokler ne stane 0EUR je preveč za take kot si ti, samo da tega nočeš priznati in se skrivaš za neko krinko jeznega kupca. Si pa navaden zastonjkarski pamž. Ker te ne vidijo ko kradeš si ves pogumen, s polja si pa še repe ne bi upal vzeti. Da je v Ameriki praktično vse ceneje pa ne smeš kriviti zlobno-zlobnega Microsofta ampak kar našo preljubo EU in Slovenistan.
2. Zakaj bi dajal toliko, če pa za dobre 4EUR dobiš kalkulator?
50 eur za program, ki ti služi 7 let, ni preveč. Ampak tu ne gre za program, ampak zgolj za upgrade. Plus da ti ga ne dajo za €50.
Ostalo, kar si napisal, je pa čisto preveč primitivno, da bi komentiral.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
nekikr ::
Gre za program, ki ga dobiš za 150EUR imaš pa licenco za 3 računalnike. Po nekaj integralih, dvojnih odvodih in kvantnem računu dobiš, da je cena na licenco (računalnik) 50EUR. Ali je to nov program ali nadgradnja je povsem vseeno. Zame je to nov program, za nekoga so pa Win 7 samo nadgradnja Win 3.1. Ne spremeni pa dejstva, da za 50EUR/licenco dobiš nov software, ki bo aktualen spet 7 let recimo (najbrž sem rekel premalo).
pecorin ::
Gre za program, ki ga dobiš za 150EUR imaš pa licenco za 3 računalnike. Po nekaj integralih, dvojnih odvodih in kvantnem računu dobiš, da je cena na licenco (računalnik) 50EUR. Ali je to nov program ali nadgradnja je povsem vseeno. Zame je to nov program, za nekoga so pa Win 7 samo nadgradnja Win 3.1. Ne spremeni pa dejstva, da za 50EUR/licenco dobiš nov software, ki bo aktualen spet 7 let recimo (najbrž sem rekel premalo).
samo, da sploh ni vseeno. ce hoces to nadgradnjo uporabiti, rabis se windows xp za 100eur ali koliko te stvari pac stanejo.
nekikr ::
Ja, seveda. Z zvestobo Microsoftu si nagrajen z določenim popustom na nov produkt (ki je v tem primeru 150EUR/licenco). Zvestoba se odraža v uporabljanju njihovega starega produkta. Kaj bi rad ti povedal zdaj?
Poldi112 ::
Ne vem če ti on lahko razloži, kar bi rad povedal, glede na to da si prepričan, da: "Ali je to nov program ali nadgradnja je povsem vseeno."
Do tega si, predvidevam, prišel po vseh tistih integralih, dvojnih odvodih in kvantnem računu.
Te pa prodajalci že po definiciji ne nagrajujejo, ampak nategujejo. In bolj kot si vesel in zadovoljen, bolj jim je uspelo. A boš uspel sam narediti zaključek? ;)
Do tega si, predvidevam, prišel po vseh tistih integralih, dvojnih odvodih in kvantnem računu.
Te pa prodajalci že po definiciji ne nagrajujejo, ampak nategujejo. In bolj kot si vesel in zadovoljen, bolj jim je uspelo. A boš uspel sam narediti zaključek? ;)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
nekikr ::
Povedal sem že, da je nadgradnja in nov program subjektivna stvar. Na škatli piše "nadgradnja", ampak a dejansko nadgradiš svoj XP sistem ali dobiš nov produkt? Ker Win Xp sistem na katerem bi pisalo "XP, works like 7" še nisem videl.
Prodajalci ti po definiciji prodajajo. Nategneš se pa lahko samo izključno sam. Razlogov je mnogo, a ti si tisti, ki da denar za neko zadevo. Če so te nategnili potem gre za kazensko zadevo in jih lahko tožiš.
Stvari so zelo preproste. Samo glavo daj iz riti pa jih boš videl.
Prodajalci ti po definiciji prodajajo. Nategneš se pa lahko samo izključno sam. Razlogov je mnogo, a ti si tisti, ki da denar za neko zadevo. Če so te nategnili potem gre za kazensko zadevo in jih lahko tožiš.
Stvari so zelo preproste. Samo glavo daj iz riti pa jih boš videl.
pecorin ::
Povedal sem že, da je nadgradnja in nov program subjektivna stvar.
nic ni subjektivnega. nov program lahko uporabljas tudi, ce prej nisi imel nic. nadgradnjo pa lahko uporabljas, ce si prej imel in placal staro verzijo. nic subjektivnega.
Poldi112 ::
Plus da če kupiš nadgradnjo si v bistvu 2x plačal, imaš pa eno licenco. Če hočeš dati stare xp-je na recimo en drug pc, to ne gre. Ampak kot pravi nekikr, so to čisto subjektivne zadeve. Samo glavo moramo dati iz riti pa bomo ugotovili, da je 1=2.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
nekikr ::
Ne, kar ne razumeš je to, da imaš sedaj XPje, ki ti očitno ne ustrezajo več (drugače ne bi posegal po upgreade opciji). Sedaj imaš pa na voljo dve stvari: 1. Daš 200EUR za Win 7, 2. Daš 150EUR in imaš 3 licence. Ti praviš, da je to slabo in predrago in da so svinje kapitalistične, jaz pa pravim, da je to "zastonj", ker stane program, ki ga boš uporabljal 7 let, bednih 50EUR. Vso pravico imaš reči, da ti je to preveč, da gre za nateg pa pač ne.
Poldi112 ::
Win 7 home stanejo cca 100 eur, ne 200.
In zakaj bi hotel uporabljati program 7 let? Tako je bilo z xp-ji, kjer pač nisi imel možnosti, ker so pocarji pacali visto toliko časa. Verjetno ti bo pc prej crknil, kupil boš novega, driverjev ne bo za star os in boš spet plačeval.
In zakaj bi hotel uporabljati program 7 let? Tako je bilo z xp-ji, kjer pač nisi imel možnosti, ker so pocarji pacali visto toliko časa. Verjetno ti bo pc prej crknil, kupil boš novega, driverjev ne bo za star os in boš spet plačeval.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
techfreak :) ::
Home stane 200EUR in jih lahko uporabljaš dokler hočeš. Ko ti crkne PC kupiš novega in jih na tistega namestiš.
Če izide nova verzija OSa pač kupiš nadgradnjo. Če si imel Visto lahko na Windows 7 Home nadgradiš samo za 150EUR.
Res pa je, da večina ljudi ponavadi ne menja OSa dokler ne zamenjajo računalnika, poleg tega pa že na začetku kupijo takšnega, ki ima OEM verzijo OSa, ki je cenejša.
Primer: Če si kupil npr. prenosni računalnik na začetku 2007 si zraven dobil OS Windows Vista. Danes, skoraj štiri leta pozneje, lahko ta OS še naprej nemoteno uporabljaš. In tudi čez 2 leti boš še vseeno lahko uporabljal isti OS brez težav. Torej lahko računaš, da boš lahko vsaj 6 let uporabljal OS.
Vprašanje je, zakaj ne bi uporabljal 7 let starega programa, če za njega še vedno izhajajo popravki ter vsi gonilniki in programi delujejo brez težav?
Če izide nova verzija OSa pač kupiš nadgradnjo. Če si imel Visto lahko na Windows 7 Home nadgradiš samo za 150EUR.
Res pa je, da večina ljudi ponavadi ne menja OSa dokler ne zamenjajo računalnika, poleg tega pa že na začetku kupijo takšnega, ki ima OEM verzijo OSa, ki je cenejša.
Primer: Če si kupil npr. prenosni računalnik na začetku 2007 si zraven dobil OS Windows Vista. Danes, skoraj štiri leta pozneje, lahko ta OS še naprej nemoteno uporabljaš. In tudi čez 2 leti boš še vseeno lahko uporabljal isti OS brez težav. Torej lahko računaš, da boš lahko vsaj 6 let uporabljal OS.
Vprašanje je, zakaj ne bi uporabljal 7 let starega programa, če za njega še vedno izhajajo popravki ter vsi gonilniki in programi delujejo brez težav?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft ukinja družinski paket Windows 7 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 17237 (14472) | opeter |
» | Znane cene in izdaje Office 2010Oddelek: Novice / Pisarniški paketi | 8038 (6590) | JayKay |
» | Windows 7 prispel bučno (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 9170 (5796) | MrStein |
» | Windows 7 nadgradnje tudi v EvropiOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 7275 (4236) | jest10 |
» | Znanih več cen Windows 7 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 15065 (11793) | T-h-o-r |