Information Week - Kmalu po izidu iPhona 4 so se uporabniki začeli pritoževati nad izjemno slabim sprejemom, če telefon držijo z levo roko. Takrat jakost signala, kot jo zaznava iPhone, lahko pade na ničlo. Ker se je Apple hvalil, da ima iPhone 4 novo, najbolj revolucionarno anteno, so morali v Cupertinu pripraviti nekaj pojasnil. Ta so, milo rečeno, sila zabavna.
Pisali smo že, da je Apple objavil zaposlitveno oglas za manjšo četico inženirjev za antene, ki se bodo verjetno (Apple tega jasno ne potrdi) ukvarjali s problemom anten pri iPhonu 4. Steve Jobs je sicer že prvi dan prodaje, ko so ga na težave pri držanju telefona z levo roko opozorili, suho pripomnil, naj uporabniki telefon pač primejo malo drugače. (Vprašanje je, ali je elektronska pošta avtentična.) Konec tedna pa so v Applu postregli s prvo pravo razlago, kaj naj bi bilo šlo narobe. Ugotovili so, da so inženirji uporabili napačno formulo za izračun jakosti signala. To je pomenilo, da je telefon prikazoval štiri črtice, ko je bilo signala v resnici le za dve črtici. Zato predvidevajo, da so uporabniki na krajih s slabim signalom ob preprijemu telefona enostavno izgubili še tisto malo signala. Telefon je prej napak prikazoval dober signal, zato se je zdelo, kakor da držanje telefona z levo roko ubije celoten signal. Apple dodaja, da telefon vsakega proizvajalca lahko primemo v roke tako, da izgubi eno črtico signala. Zaradi napačnega prikaza jakosti signala pri iPhonu 4 pa se zdi, kakor da prekinemo povsem soliden signal. Tudi testi so pokazali, da iPhone konstantno kaže boljši signal od konkurence.
Da bodo napako popravili, bodo odslej uporabili kar AT&T-jevo formulo za izračun jakosti signala. S tem bodo sicer popravili simptome, a to ne reši problema, da držanje iPhona z levo roko nesorazmerno blokira signal (in ga zato na območjih s slabšo pokritostjo zmanjka). Applov je tako že napovedal programski popravek, ki bo uporabljal novo formulo.
Novice » Android » Apple: kriva je formula
BaToCarx ::
Zanimivo, popravek v par dnevih potem?
p.s. Lahko da je bilo namensko kodirano ces "Nasi telefoni lovijo bolse!" :D
destroyer2k: nimam appla. :D
p.s. Lahko da je bilo namensko kodirano ces "Nasi telefoni lovijo bolse!" :D
destroyer2k: nimam appla. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BaToCarx ()
destroyer2k ::
BaToCarx
Ja da ti bo pravilno kazalo signal, ampak še vedno pa ne bo popravlen padec signala.
Ja da ti bo pravilno kazalo signal, ampak še vedno pa ne bo popravlen padec signala.
McGregorSL ::
Ah dej no... kaj imajo samo enga prezaposlenga človeka?
Vsak mobi ima kazalnik za baterijo in za signal... in da niso preverili te osnovne funkicije je zelo malo verjetno. Če res niso pol se je za vprašat česa druzga še niso.
Samo bolj verjetno je pa nateg kolk dobro anteno majo, da rabjo sprogramirat da dobro kaže četudi to ni res , haha se strinjam... FAIL
Vsak mobi ima kazalnik za baterijo in za signal... in da niso preverili te osnovne funkicije je zelo malo verjetno. Če res niso pol se je za vprašat česa druzga še niso.
Samo bolj verjetno je pa nateg kolk dobro anteno majo, da rabjo sprogramirat da dobro kaže četudi to ni res , haha se strinjam... FAIL
billy ::
Namerno so tako naredili, saj to je jasno, da je kao videt kako njihovi telefoni boljše lovijo signal, kot ostali.
Sedaj pa so naleteli na hud pofuk.
Ampak..horde slepih oboževalcev jim bo še vedno verjelo in slepo sledilo ;)
Sedaj pa so naleteli na hud pofuk.
Ampak..horde slepih oboževalcev jim bo še vedno verjelo in slepo sledilo ;)
filip007 ::
Ni fail, samo antena je preveč natančna, selotejp reši problem ali pa ohišje.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
Ciklamen ::
Komaj sem čakal spet na eno novico o Applu ali iPhonu! YAY!
Skratka, morda je bilo to namensko narejeno, morda ne, tega ne bomo nikoli vedeli. Je pa res, da si tega ne bi smeli privoščiti, še posebej takšno blamažo ne podjetje, ki je "oh in sploh".
Skratka, morda je bilo to namensko narejeno, morda ne, tega ne bomo nikoli vedeli. Je pa res, da si tega ne bi smeli privoščiti, še posebej takšno blamažo ne podjetje, ki je "oh in sploh".
- End of the Post ->
Zheegec ::
okej, to bo rešlo napačno prikazovanje signala, samo kolikor sem bral tudi prekinja pogovore. Bodo popravili tudi to, ali samo prikazovanje?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Matwic ::
filip007: Antena je preveč natančna in zaradi tega pogovori prekinjajo? Nekako to ne gre skupaj.
mkoco ::
Jabuk je ugriznjen, kisel in večkrat.
Money will say more in one moment than
the most eloquent lover can in years.
the most eloquent lover can in years.
Jaka83 ::
A niso problemi za slab signal pri crappy AT&T omrežju? Vsaj tako govori večina uporabnikov. Saj so se ameri že nad 3GS pritoževali, da prekinja pogovore (vir: Kevin Rose iz Diggnation).
Kako pa slovenskim uporabnikom delajo 3GS na Mobitel/Simobil/Tuš/... omrežjih? Samo zanima me.
Meni se tudi zelo dozdeva, da je Apple hotel s prevaro tržiti nov eyePhone. It's got better reception, check for yourself ... potem pa uporabnik postavi svoj čisto soliden 3GS polek nove štirice in gleda kolk več črtic mu pokaže na signalu. Fej, nizek udarec.
Kakorkoli, luštna napravca, ampak kaj ko smrdi po pokvarjenem marketingu.
Kako pa slovenskim uporabnikom delajo 3GS na Mobitel/Simobil/Tuš/... omrežjih? Samo zanima me.
Meni se tudi zelo dozdeva, da je Apple hotel s prevaro tržiti nov eyePhone. It's got better reception, check for yourself ... potem pa uporabnik postavi svoj čisto soliden 3GS polek nove štirice in gleda kolk več črtic mu pokaže na signalu. Fej, nizek udarec.
Kakorkoli, luštna napravca, ampak kaj ko smrdi po pokvarjenem marketingu.
Pyr0Beast ::
Ow right. Antena v aluminjasti konzervi deluje bajno dobro.
Tiste črtice pa tudi niso nič vredne. Lahko jih pokaže 200 pa če je antena zanič pogovora ne bo možno vzpostaviti. To je samo maža za oči.
Tiste črtice pa tudi niso nič vredne. Lahko jih pokaže 200 pa če je antena zanič pogovora ne bo možno vzpostaviti. To je samo maža za oči.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Seljak ::
Če ga bo Jobs tako sral si bo moral poiskati drugi "job" Kajti njegove šale niso nobenemu všeč!!
driver_x ::
Ne sekirajte se, saj menda jeseni prihaja različica za levičarje, ko bo lovila le v levi roki.
Morda pa pri Applu želijo, da bi držanje telefona v desni roki postalo njihov zaščitni znak. Naslednjo generacijo telefona bodo najbrž tako izpopolnili, da bo lovil samo, če se boš zraven praskal po desnem kolenu.
Morda pa pri Applu želijo, da bi držanje telefona v desni roki postalo njihov zaščitni znak. Naslednjo generacijo telefona bodo najbrž tako izpopolnili, da bo lovil samo, če se boš zraven praskal po desnem kolenu.
nekikr ::
V bistvu ste bedaki skoraj vsi po vrsti. VSE Motorole, VSE Nokie, VSI Rade Končarji in VSI ostali telefoni imajo IDENTIČEN PROBLEM pri istem promilu uporabnikov (da signal pade in se zveza prekine, ne da narobe prikazuje - kar je lepoten popravek). Če ne verjamete pojdite po avtocesti od Ljubljane proti Postojni in se pogovarjajte na Tuš mobil omrežju. VSI telefoni so čisto zanič !!!enaenaenaklicajklicaj itd.
Mogoče, čisto mogoče, tako iz glave.....ima pa tu zraven nemara kaj tudi omrežje? Najbrž ne, ker ST manijaki pravijo da ne!
Mogoče, čisto mogoče, tako iz glave.....ima pa tu zraven nemara kaj tudi omrežje? Najbrž ne, ker ST manijaki pravijo da ne!
BlueRunner ::
Suh in sarkastičen komentar na to temo se je pojavil na ElReg-u, pri novički o temu, da Apple išče antenske eksperte.
Morda stari eksperti niso opazili te težave s prekinjanjem, ker je AT&T omrežje tako zanič, da je prekinjanje običajen pojav.
Morda stari eksperti niso opazili te težave s prekinjanjem, ker je AT&T omrežje tako zanič, da je prekinjanje običajen pojav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
lurker ::
Ja, John Gruber, vem. Ampak vsaj imel je iPhone4 v roki (pa še LEVI zapovrh).
Si sploh ne predstavljam, kako dolge nosove bi imeli mi, ki te HTC igrače valjamo po rokah, če bi Apple naredil delujočo anteno.
I tested three devices: an iPhone 4, and iPhone 3GS, and an iPad 3G. I ran three tests on each, and the numbers below are the average of three runs. (There wasn’t much variance in the results.)
DOWNLOAD(Mbps) UPLOAD(Mbps) LATENCY(ms)
iPhone 4 2.38 1.26 234
iPhone 4 (handheld) 1.61 1.18 235
iPad 3G 1.34 0.14 1254
iPhone 3GS 1.22 0.09 2119
iPhone 4 (Wi-Fi) 13.43 4.33 65
Si sploh ne predstavljam, kako dolge nosove bi imeli mi, ki te HTC igrače valjamo po rokah, če bi Apple naredil delujočo anteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lurker ()
matter ::
Samo zakaj pa potem bolje deluje z uporabo bumperjev, če gre le za lepotno napako ?
Grem basket pa bom neloke metal
matejdro ::
Zanimivo, da ravno takrat, ko telefon primeš v roko, signal pade. In tudi zanimivo, da če ga primeš drugače (da ne skleneš onih dveh kosov kovine), je signal v redu. A je težava povezana še z tem, da merilec signala uporablja razne senzorje za zaznavo rok? Zakaj pa potem prekine klic, če je težava samo v prikazu črtic?
Dober poskus, jabolčniki, ampak to je zagotovo hardware težava
Dober poskus, jabolčniki, ampak to je zagotovo hardware težava
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matejdro ()
lurker ::
Sej problem dejansko obstaja. Ogromno ljudi zna z lahkoto ponovit problem. Kar pa še vedno ne pomeni nujno, da 4ka v levi roki pogosteje izgubi signal kot npr. 3gs.
Tisti, ki pri Applu ni pogruntal, da bi kak neprevodni tanek film na zunanji anteni bolje držal signal v VSEH pogojih, je zajebal. Ne vem pa, če je to deal breaker. Tistle test zgoraj pravi, da ni. Bomo videli, ko bodo še drugi naredili kak tak test. Sem upal, da bo takih malo bolj resnih testov na netu do danes že vsaj miljon. Našel sem pa samo tega.
Tisti, ki pri Applu ni pogruntal, da bi kak neprevodni tanek film na zunanji anteni bolje držal signal v VSEH pogojih, je zajebal. Ne vem pa, če je to deal breaker. Tistle test zgoraj pravi, da ni. Bomo videli, ko bodo še drugi naredili kak tak test. Sem upal, da bo takih malo bolj resnih testov na netu do danes že vsaj miljon. Našel sem pa samo tega.
Aston_11 ::
To je Gadget pri jabouku. Kot pecelj - odvisno s katero roko držiš, jabuk, je pecelj gor, dol, spin levo, spin desno orientiran. Kot kvant. Prva kvantna naprava je ta jabuk.
narodno ::
Spock83 ::
Pri HTC Desire sem ugotovil, da WiFi, ko je slab signal in če ga primeš na točno določeno mesto pade povezava.
Spock83 ::
destroyer2k je izjavil:
Spock83
Wifi je druga stvar, saj s tem ne dobiš signal za pogovor.
Mislim, da več WiFi uporabljam kot GSM za pogovor. :)
js osebno ::
Antena MORA bit spodaj zaradi glupih pravil... čim dlje od glave.
Bolje to kot pa skisani možgani..
simnov ::
In potem bo ta popravek kazal vse črtice tudi če bo signal slab a ne tako pa jim ne bo uspelo.
Utk ::
V bistvu ste bedaki skoraj vsi po vrsti. VSE Motorole, VSE Nokie, VSI Rade Končarji in VSI ostali telefoni imajo IDENTIČEN PROBLEM pri istem promilu uporabnikov (da signal pade in se zveza prekine, ne da narobe prikazuje - kar je lepoten popravek). Če ne verjamete pojdite po avtocesti od Ljubljane proti Postojni in se pogovarjajte na Tuš mobil omrežju. VSI telefoni so čisto zanič !!!enaenaenaklicajklicaj itd.
Mogoče, čisto mogoče, tako iz glave.....ima pa tu zraven nemara kaj tudi omrežje? Najbrž ne, ker ST manijaki pravijo da ne!
Ja ampak samo pri iMobiju je odvisno ali imaš signal ali ne od roke s katero ga držiš, to si pa spregledal v svoji verski (ali kar splošni) blaznosti, a ne?
lurker ::
Jebiga, bolš, da se ti signal poslabša samo v levi roki kot pa v obeh.
Ravnokar sprobano na HTC Magicu, če ga objamem z roko (katerokoli) mi pade signal na eno črtico (iz treh).
Pri telefoniranju pa nisem imel nikoli težav, ker sem zdaj ugotovil, da telefon na uho tiščim itak nekako pedersko s tremi prsti, vsi trije prsti v zgornji polovici telefona. Najprej, ko sem slišal za to polomijo, sem mislil, da bom še eno leto moral preživeti na teh Android jajcah, zdaj pa vidim, da je, vsaj zame (čeprav telefoniram z levim ušesom), to non issue.
Ravnokar sprobano na HTC Magicu, če ga objamem z roko (katerokoli) mi pade signal na eno črtico (iz treh).
Pri telefoniranju pa nisem imel nikoli težav, ker sem zdaj ugotovil, da telefon na uho tiščim itak nekako pedersko s tremi prsti, vsi trije prsti v zgornji polovici telefona. Najprej, ko sem slišal za to polomijo, sem mislil, da bom še eno leto moral preživeti na teh Android jajcah, zdaj pa vidim, da je, vsaj zame (čeprav telefoniram z levim ušesom), to non issue.
s1m0n ::
Meni tudi pri nokiji N serija pade signal za 1 črtico če ga objamem z levo roko če ga pa z obema pa za 3 črtice!
Tak, da je to kar pri vseh telefonih z notranjo anteno.
Tak, da je to kar pri vseh telefonih z notranjo anteno.
Mr.B ::
S HTC HD2, teh težav ni . Kakorkoli ga objamem, tudi pod pajsko ne.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
lurker ::
Tistga dreka itak ne spraviš pod pajsko. No, razen, če si debu ko prašič. Tu se pogovarjamo o telefonih, ne o tabletih.
Mr.B ::
Dela bolje kot G3 apple sranje . Vem imel, ga ima sedaj pička, ji lepo paše k torbici.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mr.B ::
Ne skrbi, placa je dost za Apple napajalnik in še šminko.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
rfmw ::
selotejp na gsm bandu ne deluje
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple se je poravnal v aferi AntennagateOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 10809 (9122) | Gregor P |
» | Death grip na Verizonovemu iPhonu ni odpravljen (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 20939 (19318) | Bor H |
» | Apple popravil napačen prikaz jakosti signala v iPhonu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 27962 (25178) | noraguta |
» | Apple: kriva je formula (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 15907 (12438) | Mr.B |
» | Prispel je iPhone 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 90048 (79237) | Bor H |