» »

Radeon X1050

Radeon X1050

Hkepc - AMD naj bi v kratkem predstavil novo grafično kartico najnižjega cenovnega in zmogljivostnega razreda, Radeon X1050. Temeljila bo na grafičnem jedru RV370, na katerem temeljijo tudi grafične kartice Radeon X300, X550 in X600, katere naj bi s posodobitvijo BIOS-a lahko "preimenovali" v X1050. Jedro s frekvenco 400 MHz vsebuje 4 Pixel cevovode ter dve Vertex Shader enote, družbo pa mu dela 128 bitni pomnilnik s frekvenco 400 MHz. Kupcem bo nova kartica na voljo predvidoma okoli božiča.

Več o tem na HKEPC.

29 komentarjev

mrTwelveTrees ::

malce off-topic;

Radeon X300, X550 in X600... to je vse "crap"... sploh pa če je oznaka SE

folk kupuje danes nove racunalnike... na specifikacijah piše za grafično ... primer Radeon X300 SE , HM... 512 MB
kupec ful misli kva je kupil... in ko mu razložis oznako SE in HE ... se prime za glavo :\
ni čudno da so take kartice samo 7000 sit....

danes moraš imeti VSAJ radeon x800 (pa ne SE) da lahko imaš spodobno grafiko v igricah...

Jernej L ::

Strinjam se z mrTwelveTrees, pa daj jst bi te idiote postrelil, dosti je bilo da je nvidia naredila sranje z geforce 4 mx440.. ampak tile amd radeoni X300 in vse variante pa so sploh pizdarija.. kaj jim pomaga če dodajajo cevovode in višajo frekvenco ko pa je arhitektura teh čipov počasna in zastarela? te kartice bi bile aktualne v 2002 "mogoče", folk izogibajte se tem karticam. to je kot da bi imel ferarija z fičotovim motorjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jernej L ()

Shegevara ::

kaj se ne bi raje potrudili za R600?

jest10 ::

Nekaterim res ne gre v glavo, da računalnik ni samo za nabijanje iger...

jlpktnst ::

Ma ja... če je res 7k sit, a ni to dober bargain?

Edin kar bi lahk - oznake malo bolj čitljive naredli. Drugač se pač posvetuješ, ne? Tud ko avto kupiš ne vzameš kr vsakega...

pviran3 ::

Men ni čist nič več jasno, kako je z oznakam graf:

Ati je mel neloč 9000, 9200= poden, 9500 sredna 9700 nam bolša sredina(mod v 9700), 9700,9800 turbo ultra.
Neke čase je blo use jasno, kaj je hitro kaj počas.

Sedaj so pa samo eni X pa X1yyy pa use je zmešan pa skos neki nove prihajajo X1asda grafike ven, tak da človek sploh neve, kaj naj kupi;(

Pri nvidii isto;(

Pa te GT, GTA, GTX, GTXRX,XT,PRO,SE, ULTRA... pa kar češ, use zmešano.

Če si noob, te lahko nategnejo za znort.

Prodajalec je prijatelja nategnu da je SE Special Edition, in un veselo navalil 8-O 8-O >>> LOL

asus ::

SE= sucker edition:D

Klemzz ::

s temi oznakami se strinjam da so jih preveč zakompliceral...drgač pa 9200 ni bla švoh grafa, pa te grafe k so low end so namenjene bol pisarniškim stvarem, so bolš k intergrerane, majo usaj svoj ram :)

ufek ::

no ja, če pa pogledaš preprost bralnik dokumentov nov adobe reader 8, zna ta izkoristit 2 gpu-ja. tako da že navadni pdf dokumenti zahtevajo boljše grafične...:\ tako da počasi ti "pisarniški" računalniki ne bodo več zmogli brez dostojne grafične..

Oven-2k ::

No, no, ne pretiravaj. Med besedo "podpira" in "zahteva" je velika razlika. Na mojem 800MHz P3 + ATI RAGE Pro 8MB prenosniku še nisem imel nobenih problemov s PDFji...
Rok

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oven-2k ()

PrimozR ::

Ati je mel neloč 9000, 9200= poden, 9500 sredna 9700 nam bolša sredina(mod v 9700), 9700,9800 turbo ultra.


9800 je le in zgolj update 9700. Ni drug razred, načeloma sta isti razred. Podobno kot 7800 in 7900. Ko je prišla 7900 serija je popolnoma zamenjala 7800 serijo. AFAIK takisto 9200 in 9000.

raab himself ::

SE= siromak edition:D :D

opeter ::

Heh, se vidi, da ste vsi nekako zaostali... X serija ni "X" ampak rimska desetka*...

Torej radeon X800 je v resnici Radeon 10800 (ne more biti manjše, ko pa smo že imeli serijo 8000 in 9000, ne?). Torej nova serija bo nosila oznako X1000 (11000), X2000 (12000), X3000 (13000, ampak se ta ne bo prodajala v Angliji, podobno kot X300 in X1300, saj so v VB-ju vraževerni glede 13-ic) itn.

Meni se zdi tole oštevilčenje karseda logično. Bolj me motijo oznake SE, LE, GE, HE itn.

Saj podjetje Corel uporablja tudi "X", kot oznako pri svojih najnovejših programskih paketih - CorelDRAW Graphic Suite X3, Corel Painter IX.5 (9.5) itn. Popolnoma logično.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Nejc Pintar ::

X je pravzaprav rimska desetka:\
Lahko je biti prvi, če si edini!

TribesMan ::

WAW kok ste vi pametni O_O

Glede x1050 pa tole... ljudje ki potrebujejo računalnik za surfat nimajo kaj delat z x1800 ali kaj podobnega. Ni sprejemljivo niti z energijskega stališča. Tale karta je IMO namenjena čist samo Visti... Sej veste 3D v interfaceu bo pokuril precej bandwitha, ki gre v primeru integrirane grafične na račun sistemskega bandwitha in tudi na racun kolicine sistemskega pomnilnika (ki ga je v poceni racunalih ze tako malo), kar pa ni dobro. S takole cheap flick graficno ubiješ dve muhe na en mah. Praktično za ceno pomnilnika na grafični...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

3p ::

Če je x 10, in je x300 10300, kar je še logično, je X1800 101800? Skratka, nekaj so zabljuzli. Najbrž X pomeni, da nima niti DirectX X. :D Drugač se pa strinjam s temi oznakami. Nisem gamer, noob pa tudi ne... se zgodi, da me kdo vpraša kaj naj kupi, pa moram prvo it študirat tomove tabelce (kaj neki pomeni 7980XEXE ... je tisto zadaj hehe po srbsko?)

opeter ::

Ne, X je v glavnem 10 oz. 1 (v nekaterih primerih). Recimo X1800 je Radeon 11800, X300 pa 10300. Logično, kajne? :D
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ufek ::

Oven-2k se ti pa verjetno počasneje nalagajo ko listaš :) sicer pa nisem trdil, da ne bo delalo. preprosto za tekoče delo bo bolje, če bo grafična malo boljša. to sem pa že sam opazil, ko sem menjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ufek ()

Jernej L ::

"Pa te GT, GTA, GTX, GTXRX,XT,PRO,SE, ULTRA... pa kar češ, use zmešano"

NVIDIA:

GTX,GTS = svetlobna hitrost
GT = nekaj kar si še lahko privoščiš v tem razredu kartic
GS = srednji razred, se običajno dajo dobro naviti
XT = tovarniško overclockan LE
SE = oskibljeni čipi ki se ne kvalificirajo višje (pokvarjeni cevovodi, itd..)
LE = nižji razred, underclockana arhitektura z pasivnim hlajenjem..

Se pravi, da bo ati/amd še vedno te stare čipe ven metal, ki so daleč od zmogljivosti da bi visto bili sposobni normalno prebaviti, res je to čudno, saj so te kartice celo šibkejše od intelovih extreme graphics, zakaj bi kupoval osnovno + poceni R x300, ko ima intel integrirano v čipsetu višje kvalitete?

poglejte si to primerjalno tabelo:
http://www.techarp.com/showarticle.aspx...
http://www.techarp.com/showarticle.aspx...

Shegevara ::

Fantje. Za visto pa za pisarske stvari bo en navaden radeon 9200,9600 itd.... čisto dovolj.

keber ::

No, saj 9600PRO je za silo dober tudi za današnje igrice. :D

stock ::

Tist X pred številko je uredu, je logično in use, samo X-i za številko so pa preveč XTX,GTX... (zgleda ne dobivajo dost nepohval glede na to). Drugače pa je bila najbolš poimenovana generacija ATI 9*** in GF 6***...

Verjetno je point te kartice samo to... da se bi še kje kej majhnega govorilo o ATI... odkar imamo GF 8

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

Jernej L ::

MedoPu: potegni glavo iz peska in nehaj dajati tako neumne izjave. ta kartica bi stežka poganjala visto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jernej L ()

specterss ::

verjetno bo, samo bo vista izklopila vso grafično navlako. in potem pač ne boš mogel mapc v vrsto zlagat :)

3p ::

Delfi: na 9600-ki Vista čisto lepo deluje. Pa naj se mi v tem trenutku Windows+Tab zatakne, če ni res.

Shegevara ::

ja delfi.. kako to da mojmu kolegu beta dela brez težav?

sploh pa.. jaz bom posebej poudaru, da v pisarnah jih prov mal boli petka kakšna je grafika na visti. Glavno je tisto jedro pustimo dizajn. Če gledamo "na grobo" vidimo da so kartice z 128mb potrjene za visto (vsaj za poganjat) kar je pa spet odvisno od velikosti zaslona

Izi ::

Vsi nekaj mešajo OS Visto in Grafični vnesnik Aero.
Vista Home sploh nima Aera in pač deluje na vsaki grafični.

Če pa hočeš Aero pa se bodo različne funkcije same vklapljale in izklapljale glede na zmogljivost.
Za grafično hitrost grafične sploh ni toliko pomembna hitrost kot sama njena sposobnost oz. podpora za določene funkcije.

Evo, tukaj je kaj rabiš za popolno delovanje grafičnega vmesnika Aera:
- podporo za DirectX 9
- podporo za WDDM driverje
- hardwaresko podporo za Pixel Shader 2.0
- 32 bitov na pixel
- Grafični RAMje odvisen od resolucije namizja:
– 64 MB grafičnega RAMA za resolucije do 1280x1024 pik
– 128 MB grafičnega RAMA za resolucije do 1920x1200 pik
– 256 MB grafičnega RAMA za resolucijo 1920x1200 pik ali večje
- Hitrost grafičnega RAMA mora biti najmanj 1600 MB/sekundo

opeter ::

Torej po tem opisu je kak GeForce 6600 popolnoma dovolj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

TribesMan ::

Aera nima samo Home Basic... Ostale različice (Home Premium, Business in Ultimate) imajo podporo za Aero.

Aja, pa glede hardwarea, kakor sem jaz slišal je minimum 128MB RAMa za resolucije do 1920*1200.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD R670 in R680

Oddelek: Novice / Grafične kartice
274086 (2586) dukenukem
»

NVidia predstavila GeForce 8600 GTS in GT in 8500 GT

Oddelek: Novice / Grafične kartice
256310 (5398) msms
»

hitrosti FSB pri core 2 duo

Oddelek: Strojna oprema
131937 (1656) Zheegec
»

Poplava novih grafičnih kartic

Oddelek: Novice / Grafične kartice
173346 (2646) Senitel
»

Test GeForca 4 MX440

Oddelek: Novice / Grafične kartice
102217 (2217) _Mortal_

Več podobnih tem