Novice » Operacijski sistemi » Windows Vista beta 1
andrej ::
Palomino: hja kaj je tukaj za rect. gre za beta 1 in bugi so pricakovani. crashi tudi. veliko stvari manjka, veliko stvari je nepopolnih, se vec pa jih je notri, a brez graficnega vmesnika. beta 1 definitivno NI za uporabo za navadne uporabnike. beta 1 se ni na takem nivoju, da bi lahko XP vrgo stran in delal vse na beta 1. Ok, nekateri se trudimo, vendar je to bolj poklicna deformacija kot pa realnost.
Microsoft: .NET bo verzija 2.0. IIS7 v Visti ni. mmc-ji nekateri pa so spremenjeni. se posebej recimo event viewer...
zbogorgon: Microsoft NE pise driverjev za hardwer! Drugic, to je beta 1. Veliko driverjev obstaja in ce se ne motim obstajajo driverji za audigy vendar so internal only. se enkrat, to je BETA 1. Ne vem kaj vi pricakujete od beta 1....
Microsoft: .NET bo verzija 2.0. IIS7 v Visti ni. mmc-ji nekateri pa so spremenjeni. se posebej recimo event viewer...
zbogorgon: Microsoft NE pise driverjev za hardwer! Drugic, to je beta 1. Veliko driverjev obstaja in ce se ne motim obstajajo driverji za audigy vendar so internal only. se enkrat, to je BETA 1. Ne vem kaj vi pricakujete od beta 1....
BendeR ::
Ok, vidim, da nima smisla dopovedovat, da igre nimajo kaj iskat v beti, ker očitno nekaterim ni jasen pojem BETA.
andrej ::
zbogorgon: namen beta 1 je ravno to. da proizvajalci opreme in softwera spoznajo okolje in zacnejo pisat driverje, itd. beta 1 ni namenjena tebi - koncnemu uporabniku!!! ravno zato je beta 1 distrubuirana v tako zaprtem krogu.
64202 ::
> Kaj konkretno je narobe z ASP-jem?
Vse, karkoli bi se clovek spomnil vprasati . No, ASP.NET pa zgleda veliko bolje zastavljen.
Vse, karkoli bi se clovek spomnil vprasati . No, ASP.NET pa zgleda veliko bolje zastavljen.
I am NaN, I am a free man!
zbogi ::
sej jst nisem kr vrgel XPeje stran, sem mam dual boot, sam pač sebe šteje v mal bolj radovedne uporabnike in bi rad tud sam kej stestiral, sej ne pričakujem zdej da bom odkril toplo vodo, sam ko mi je res smešn, a za grafične so pa lahko naredil unified driverje, ki so ubistvu XP verzija.
Jst ::
Vidim, da je izdaja Bete 1 naslednjega MSjevega OS, odmeven medijski dogodek. Vsekakor pohvalna taktika PR oddelka in če so naredili tak medijski bum z Beta verzijo, si sploh ne znam predstavljati kaj bo, ko bo izšel končni izdelek.
root987 ::
Tist iz unga filmčka v katerem Chris govori o Visti ter se x krat zmoti ko še vedno reče Longhorn :) - kaj ma on to, da je samo prestavu pa se je longhorn pokazal (prej je imel win2k3) - dva trda diska ter kakšen vmenik ki preklaplja med trdima diskoma?
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
[BISI] ::
Jebiveter: Jp, Google je naredil revolucijo na podrocju interakcije z uporabnikom preko uporabniskega vmesnika. In prav gotovo je tudi pobudnik tega... Revolucija glede "AJAXa" pa sploh ni mogoca, ker nikoli ni presel v resno uporabo. Ampak se vedno ostaja vprasanje, zakaj se to ni zgodilo prej? IE5.0 je podpiral t.i. "AJAX" in to ze leta 1998! Ideja o taksnem povezovanju je bila prvic implementirana v Outlook, ce se ne motim. Zakaj je nekdo ni ze prej uporabil? Heh nenazadnje, zakaj je Google ni ze prej uporabil? Da je Microsoft ni uporabil prej ali kaksni zvesti ASP programerji, ostaja meni neznana skrivnost. Hm, pri Google-u pa je vseeno nekoliko vecja transparentnost kar se tega tice. Google potrebuje "cross-platform" resitev in prav to mu je ponudila Mozilla 1.0. Leta 2002 je obstajal samo en problem - Mozilla ni bila razsirjena. :)
And then I saw her face... Mozilla Firefox
64202 ::
Mah, trenutni "AJAX" je en navaden drti hek. XUL/XAML je kar ljudje (& programerji) hocjo imet.
I am NaN, I am a free man!
64202 ::
> IE5.0 je podpiral t.i. "AJAX" in to ze leta 1998!
Konkretno v 5.0 deluje zelo nezanesljivo :)
Konkretno v 5.0 deluje zelo nezanesljivo :)
I am NaN, I am a free man!
krho ::
Jazt sem AJAX oz. nekaj podobnega začel uporabljati (fetch podatkov iz strežnika v ozadju takrat WDDX) v drugi polovici leta 2002. Takrat v časih Mozille 0.9 in kasneje 1.0. In vse skupaj je kakor se spomnim delovalo samo v Mozilli.
Takrat sem spisal aplikacijo za vodenje videoteke v PHPju.
Takrat sem spisal aplikacijo za vodenje videoteke v PHPju.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
Roadkill ::
root: googlaj za: KVM switch. Uporabna zadeva, ko imaš v eni sobi mnogo serverjev/clientov. :)
Ü
[BISI] ::
64202: Heh, najbrz pises prevec javascripta in premalo jscripta za IE5. ;) Kar se visjega odgovora tice... XUL/XAML sta seveda zelo prirocna, kljub temu da prvi nima urejevalnika in ima nekaj omejitev (XAMLa zal ne poznam dovolj dobro), kar tudi njega naredi precej umazanega. Zakaj primerjava z "AJAXom", mi pa zal ni jasno - mogoce zaradi umazanije? :)
And then I saw her face... Mozilla Firefox
64202 ::
AJAX-u fali en normalen GUI s standardnimi widgeti in "normalnimi" aplikacijskimi layouti (hbox, vbox in podobno) + po moznosti se en cloveski nacin komunikacije GUI-client in GUI-server. Trenutno je AJAX v stopnji assemblerja/C-ja za web aplikacije. Rabimo standarden high level jezik, smensi urejevalnik gor ali dol.
IE 5.0 - moj javascript/jscript zgleda cisto ok (vsaj na ie6 opera8 in firefoxu deluje b.p.) - zdi se mi, kot da mi paralelno klice onreadystate in ostale callbacke (onsubmit, etc.), namesto zaporedno, ker imajo vcasih globalne spremenljivke "nemogoce" vrednosti iz vmesnih stanj. Se raziskujem zadevo sicer, ceprav je koda dokaj preprosta...
IE 5.0 - moj javascript/jscript zgleda cisto ok (vsaj na ie6 opera8 in firefoxu deluje b.p.) - zdi se mi, kot da mi paralelno klice onreadystate in ostale callbacke (onsubmit, etc.), namesto zaporedno, ker imajo vcasih globalne spremenljivke "nemogoce" vrednosti iz vmesnih stanj. Se raziskujem zadevo sicer, ceprav je koda dokaj preprosta...
I am NaN, I am a free man!
mtosev ::
A modern, Intel Pentium- or AMD Athlon-based PC.
Kaj pa Celeron in Sempron?
Kaj pa Celeron in Sempron?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
[BISI] ::
64202: Heh ja, hvala za obrazlozitev... Huh, AJAX GUI - luksuz. Hej, morda bodo potem marketingasi preimenovali zadevscino v GAJAX ali kaj podobnega...
And then I saw her face... Mozilla Firefox
BigWhale ::
> Dolocen odstotek trdobucnezev pac vedno s strahom v oceh opazuje razvoj in se krcevito oklepa
> uveljavljenih in preizkusenih reci (mamine kikle? [:D]). Zakaj? Najbrz jih je cela groza, da se
> bodo morali spet kaj na novo naucit in privadit [:D] Taiste komentarje smo namrec brali ob izidu
> Win95, pa pol ob 98, pa 2000, pa XP ...
Se bolj hecno je pa to, da se vecina Windows userjev boji istih zadev, ko jim omenis prehod na Linux.
Kiklarji!
;>
> uveljavljenih in preizkusenih reci (mamine kikle? [:D]). Zakaj? Najbrz jih je cela groza, da se
> bodo morali spet kaj na novo naucit in privadit [:D] Taiste komentarje smo namrec brali ob izidu
> Win95, pa pol ob 98, pa 2000, pa XP ...
Se bolj hecno je pa to, da se vecina Windows userjev boji istih zadev, ko jim omenis prehod na Linux.
Kiklarji!
;>
R33D3M33R ::
A iskanje je hitrejše? Nisem bral vsega...
Proti Total Commanderju se je lahko XP iskanje 10000x skrilo
Proti Total Commanderju se je lahko XP iskanje 10000x skrilo
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
OrlyTM ::
Se bolj hecno je pa to, da se vecina Windows userjev boji istih zadev, ko jim omenis prehod na Linux.
nope! vecina windows userjev, ki je ze preizkusla linux, VE, da linux dandanes zal se ne ponuja polne funkcionalnosti windowsov. Dokler bo temu tako, bo linux sepal zadaj. Face it.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
NoOrdinary ::
zgleda sem slep. sicer so mi take debate precej bedne ker se ne predalčkam med "windowsaše" in "linuxsaše", priznam da so windowsi idealno, najbolši OS za igre, kakšne ostale funkcijonalnosti pa nudijo pred linuxom pa ne vem, lahko poveš kej več?
brez ideje sem za podpis
simnov ::
Jaz sem si inštliral enkrat mandrivo 2005 kde 3.3 vse mi je tako čudno in zapleteno
zgledalo da je sem samo na novo windowse naložu.
zgledalo da je sem samo na novo windowse naložu.
OrlyTM ::
NoOrdinary: ena od pomembnejsih se, recimo -->
gres v trgovino, si izberes en nakljucen gadget ... gres domov in ga priklopis na komp. Kolk je moznosti, da bo delal v Windows XP? Kolk jih je pa, da bo delu v Linuxu?
dodajam: s tem, da jaz ne trdim, da je Linux pa zaj popolnoma zanic. Nasprotno ... velik napredek je pokazal na vseh podrocjih. Za zagrete Linuxase tega zal ne morem rect. Windowsi baje sux do neba. Se sesipajo, pocasni so, itd...
lp
OrlyTM
gres v trgovino, si izberes en nakljucen gadget ... gres domov in ga priklopis na komp. Kolk je moznosti, da bo delal v Windows XP? Kolk jih je pa, da bo delu v Linuxu?
dodajam: s tem, da jaz ne trdim, da je Linux pa zaj popolnoma zanic. Nasprotno ... velik napredek je pokazal na vseh podrocjih. Za zagrete Linuxase tega zal ne morem rect. Windowsi baje sux do neba. Se sesipajo, pocasni so, itd...
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrlyTM ()
Roadkill ::
Jaz lahko rečem, da sem keen windows user, da sem svoje dni izbiral random stvari ko sem kupoval računalnik, pa mi je vse delovalo, ko sem sprobal linux (večkrat).
Torej mašina s p100 mhz in mašina z AMD 1900+. Tukaj se mi vedno zdi vredno povedat, da mi je delovalo vseh 7 gubov na Microsoftovem intelimouse explorerju. In to precej bolj konfigurabilno/funkcionalno, kot v windowsih.
Je pa res, da tiste čase plug&playa v Slacku ni bilo. Suse je bil menda že bolj dumb user supportive.
Na winsih sem ostal zaradi parih programčkov, ki so mi prirasli h koži. Noben od teh ni bil Microsoftov. Sedaj programe izbiram bolj previdno, da me naslednjič, ko bom razmišljal o linuxu ne bodo več ovirali. In velikokrat se izkaže, da je platform independent program narejen bolj premišleno. Je vedno rahla preformančna razlika, kar je povsem razumljivo, ampak se vidi, da ljudje, ki gledajo na neodvisnot od platforme, tudi v samem razvoju razmišlajo bolj trezno. IMO.
Če nekako smiselno zaključim post: Tudi pri komponentah se da preverit, če so platform independent, oziroma, če se pišejo driverji za vse platforme. Če so driverji pisani samo za en OS, se ponavadi taka ozkoglednost pozna tudi pri drugih aspektih (sorry, trenutno ne najdem druge besede) hardwara.
edit2: nisem čist trezen, ja
Torej mašina s p100 mhz in mašina z AMD 1900+. Tukaj se mi vedno zdi vredno povedat, da mi je delovalo vseh 7 gubov na Microsoftovem intelimouse explorerju. In to precej bolj konfigurabilno/funkcionalno, kot v windowsih.
Je pa res, da tiste čase plug&playa v Slacku ni bilo. Suse je bil menda že bolj dumb user supportive.
Na winsih sem ostal zaradi parih programčkov, ki so mi prirasli h koži. Noben od teh ni bil Microsoftov. Sedaj programe izbiram bolj previdno, da me naslednjič, ko bom razmišljal o linuxu ne bodo več ovirali. In velikokrat se izkaže, da je platform independent program narejen bolj premišleno. Je vedno rahla preformančna razlika, kar je povsem razumljivo, ampak se vidi, da ljudje, ki gledajo na neodvisnot od platforme, tudi v samem razvoju razmišlajo bolj trezno. IMO.
Če nekako smiselno zaključim post: Tudi pri komponentah se da preverit, če so platform independent, oziroma, če se pišejo driverji za vse platforme. Če so driverji pisani samo za en OS, se ponavadi taka ozkoglednost pozna tudi pri drugih aspektih (sorry, trenutno ne najdem druge besede) hardwara.
edit2: nisem čist trezen, ja
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
Poldi112 ::
Se strinjam.
Saj ne vzame veliko casa da preveris ali hw deluje ok v linux-u. Ce ti je pa to prevec potem je pa linux res prezahteven zate.
Na linux-u mi ne deluje 1 kos hw - scanner. Na win2k mi isto ni deloval 1 kos - tvtuner. Pa ni to vzrok da os sux. Oba sta delala na os-u, na katerem sem delal v casu nakupa.
Linux je trenutno pred win na vecini podrocij. Najvecja pomankljivost je pomanjkanje dolocenih profi programskih paketov. Ampak scasoma se bo tudi to spremenilo. Ce ne drugace z alternativnimi, ki vecinoma napredujejo hitreje kot zaporokodni komercialni projekti.
Saj ne vzame veliko casa da preveris ali hw deluje ok v linux-u. Ce ti je pa to prevec potem je pa linux res prezahteven zate.
Na linux-u mi ne deluje 1 kos hw - scanner. Na win2k mi isto ni deloval 1 kos - tvtuner. Pa ni to vzrok da os sux. Oba sta delala na os-u, na katerem sem delal v casu nakupa.
Linux je trenutno pred win na vecini podrocij. Najvecja pomankljivost je pomanjkanje dolocenih profi programskih paketov. Ampak scasoma se bo tudi to spremenilo. Ce ne drugace z alternativnimi, ki vecinoma napredujejo hitreje kot zaporokodni komercialni projekti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
M.B. ::
Dve strani nazaj je nekdo pisal o inovativnosti, ki je v Linux svetu baje ni. AFAIK je bil Beagle na voljo pred Tigerjevim iskanjem in bo pred Longhornovim revolucionarnim iskanjem. Windows še vedno nima 4 ali več namizij. Če hočem kakšen program uporabljat, ga moram iskati po internetu, kar mi ni všeč. Linux to stori sam, samo ime mu povem. Če potrebujem kakšen program za določeno stvar, moram googlat, v linuxu tega ne rabim samo napišem apropos search in dobim vse prograe, ki se ukvarjajo z iskanjem. Če me zanima, kaj ta program dela vprašam "kajjeto" whatis. Kopiranje z označevanjem in lepljenje s srednjim miškinim gumbom. Alt + F2 gg: išče z googlom, wp: išče po wikipediji. Všeč mi je da zato, da vidim kaj je na sliki CD-ja ne rabim posebnih programov. Da lahko uporabljam miškine geste v celotnem operacijskem sistemu. In tudi audiocd:/ je odličen. Več
amaroK je tudi odličen predvajalnik glasbe, sem mislil, da je Winamp najboljši, a sem si ob amaroKu premislil.
amaroK je tudi odličen predvajalnik glasbe, sem mislil, da je Winamp najboljši, a sem si ob amaroKu premislil.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Poldi112 ::
Kaj je tako dobrega na Amaroku? Ker sem ga imel par dni, saj je default player na kubuntu. Potem sem sel raje na xmms, ker se mi ni dalo ukvarjati s funkcijami predvajalnika mp3-jev.
Pa me zdaj zanima kaj zamujam?
Pa me zdaj zanima kaj zamujam?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
G-man ::
Sem sicer uporabnik original uporabnik WinXP ampk vse ostalo pa imam čimbolj open-source ali pa vsaj zastonj. In alternative so zadovoljive.
Glavno pa kar sem hotel reči:
Mislim, da naj vsi, ki zagovarjajo Windows, kar lepo utihnejo ob kritiziranju Linux ker, MS kritizira open-source skupnost le zato, ker hoče obdržat svoj monopol in se jih pravzaprav boji, saj so ob praktično ničnih finančnih investicijah in večinoma prostovoljnem delu naredili operacijski sistem, ki je tehnično povsem enak, če ne celo boljši od Windows. Da, dame in gospodje, četudi bi bil Linux le pol toliko zmogljiv kot Okna, bi se jaz, če bi bil v MS korporaciji bal, ker smo mi vrgli toliko denarja proč, oni pa naredijo zastonj.
Edini razlog, zakaj se MS-u še ni treba bati je to, da manjka Linux distribucijam denar za reklamo. Poglejte samo kaj se je zgodilo, ko so spromovirali Firefox! V manj kot enem letu so dosegli 10% delež med brskalniki. Firma, ki praktično ne obstaja (no, Mozilla Foundation). MS niti ne more kupiti firme in je nato razpustiti. Edino orožje so seveda programski patenti, ki se ga je MS poslužil kot seveda ostale korporacije. To kaže, da MS veliko bolj resno jemlje open-source, kot pa vsi Windows feni na ST.
Glavno pa kar sem hotel reči:
Mislim, da naj vsi, ki zagovarjajo Windows, kar lepo utihnejo ob kritiziranju Linux ker, MS kritizira open-source skupnost le zato, ker hoče obdržat svoj monopol in se jih pravzaprav boji, saj so ob praktično ničnih finančnih investicijah in večinoma prostovoljnem delu naredili operacijski sistem, ki je tehnično povsem enak, če ne celo boljši od Windows. Da, dame in gospodje, četudi bi bil Linux le pol toliko zmogljiv kot Okna, bi se jaz, če bi bil v MS korporaciji bal, ker smo mi vrgli toliko denarja proč, oni pa naredijo zastonj.
Edini razlog, zakaj se MS-u še ni treba bati je to, da manjka Linux distribucijam denar za reklamo. Poglejte samo kaj se je zgodilo, ko so spromovirali Firefox! V manj kot enem letu so dosegli 10% delež med brskalniki. Firma, ki praktično ne obstaja (no, Mozilla Foundation). MS niti ne more kupiti firme in je nato razpustiti. Edino orožje so seveda programski patenti, ki se ga je MS poslužil kot seveda ostale korporacije. To kaže, da MS veliko bolj resno jemlje open-source, kot pa vsi Windows feni na ST.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: G-man ()
Microsoft ::
...saj so ob praktično ničnih finančnih investicijah...
Dvomim. ZELO dvomim.
by Miha
Dvomim. ZELO dvomim.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
OrlyTM ::
Mislim, da naj vsi, ki zagovarjajo Windows, kar lepo utihnejo ob kritiziranju Linux ker,
Za razliko od zagrizenih linuxasev, jst kritiziram linux tam, kjer ga je kritizirat treba. To je tam, kjer se mocno sepa za Windowsi. Tko da nej gre opensource comunity kar lepo nazaj na delo in naredi sistem, v katerem bom lahko pocel vse, kar pocnem v Windowsih, pol se pa menimo dalje.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Poldi112 ::
In cesa konkretno ne mores poceti?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
OrlyTM ::
Če nekako smiselno zaključim post: Tudi pri komponentah se da preverit, če so platform independent, oziroma, če se pišejo driverji za vse platforme. Če so driverji pisani samo za en OS, se ponavadi taka ozkoglednost pozna tudi pri drugih aspektih (sorry, trenutno ne najdem druge besede) hardwara.
ej ... moja sestra NOCE preverjat, ce je hardware platform independant. Ko gre v trgovino, kupi digitalni fotoaparat in hoce, da dela na racunalniku ... stekas? Moji sestri ni jasno kaj so to gonilniki. Ne rabi ji bit jasno. Danes ve, da ce kupi fotoaparat, bo prklopla na Windows, dala not cd in zadeva bo delala. Kaj pa na Linuxu?
No, dokler se to ne spremeni, bo Linux pac primeren samo za pescico zanesenjakov in za razne firme, kjer administrator skrbi za racunalnike.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
OrlyTM ::
sm ze visje napisu, poldi ... ne zelim se ponavljat.
lp
OrlyTM
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
gfighter ::
Konkretno, si že slišal za digitalca, ki ne bi delal na linuxu? Jaz še nisem, zato me pa zanima...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam
Tilen ::
Vrjetno je hotel povedat v smislu, kaj vse je potrebno naredit, da ti dela...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
gfighter ::
No, kaj vse? Zdaj me pa že res zanima. In tole čist resno mislim. Ker jaz sem preizkusil ene par (več kot pet) digitalcev na svojem PClinuxOS-u (derivat mandrake-a), pa se mi je še vedno, ko sem fotkič priključil, samo pokazala ikonica "Digital Camera" na namizju. Brez da bi moral noter tlačiti kakšen CD, jasno...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam
Microsoft ::
Gre za celoten paket, ne pa samo za 5 fotoaparatov.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
krho ::
Ja Mislim, da noben Canon sploh novejši ne deluje. Ker se vsi predstavijo računalniku kot imaging device, in potem M$hit teži s tistim svojim čarovnikom.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
kopernik ::
Uporabnik linuxa lahko priklopi tako fotoaparat kot kamero. Da, celo step-by-step tutoriali obstajajo, kako vzeti slike ali video iz omenjenih naprav.
Zahtevnost priklopa kamere in rippanja videa je na približno enakem nivoju. Iz izkušenj povem, da bo imel povprečen uporabnik z digitalno viedokamero obilo težav, preden jo bo sposoben brez težav uporabljati v navezi z PC-jem.
1. korak: uporabnik mora v trgovino po IEEE kartico in odpreti kišto ter jo vtakniti v režo
2. korak: tako v XP kot v linuxu ni težav z razpoznavanjem kartice. Vse poteka avtomatsko. Vsaj po mojih izkušnjah
3. korak: prenos videa na pc - na obeh potrebuješ dodaten softver
4. korak: obdelava videa - na obeh potrebuješ dodaten softver
5. korak: DVD authoring - spet dodaten softver
Moj tast ni bil sposoben iti niti mimo prvega koraka. Takih primerov je polno. Pogovori preko msn, kar naj bi bilo zelo enostavno. Tričetrt sorodstva je nesposobnih samih priti do točke, da bi se pogovarjali preko msn.
Tako, da ne mi trobiti o povprečnih uporabnikih. Sebe ne morete šteti za povprečne uporabnike. Če že morate, povejte, da je linux neprijazen do igričarjev. To je povsem druga pesem.
Zahtevnost priklopa kamere in rippanja videa je na približno enakem nivoju. Iz izkušenj povem, da bo imel povprečen uporabnik z digitalno viedokamero obilo težav, preden jo bo sposoben brez težav uporabljati v navezi z PC-jem.
1. korak: uporabnik mora v trgovino po IEEE kartico in odpreti kišto ter jo vtakniti v režo
2. korak: tako v XP kot v linuxu ni težav z razpoznavanjem kartice. Vse poteka avtomatsko. Vsaj po mojih izkušnjah
3. korak: prenos videa na pc - na obeh potrebuješ dodaten softver
4. korak: obdelava videa - na obeh potrebuješ dodaten softver
5. korak: DVD authoring - spet dodaten softver
Moj tast ni bil sposoben iti niti mimo prvega koraka. Takih primerov je polno. Pogovori preko msn, kar naj bi bilo zelo enostavno. Tričetrt sorodstva je nesposobnih samih priti do točke, da bi se pogovarjali preko msn.
Tako, da ne mi trobiti o povprečnih uporabnikih. Sebe ne morete šteti za povprečne uporabnike. Če že morate, povejte, da je linux neprijazen do igričarjev. To je povsem druga pesem.
OrlyTM ::
Gre za celoten paket, ne pa samo za 5 fotoaparatov.
ne, ne stekajo pa konc!
zej se bodo v fotoaparate vpicl, ceprav je point sam koncept, ne pa fotoaparat!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
kopernik ::
Ne, Orly, ti ne štekaš. Če uporabnik še ni videl računalnika, se bo v windowse uvedel ravno tako težko kot v kateri drugi OS. A misliš, da si zmišljujem ? Govorim iz izkušenj, ki jih imam kar nekaj.
Še to bi dodal. Ne trdim, da je linux alfa in omega. Vendar, za povprečnega uporabnika omogoča povsem dovolj funkcionalnosti. In še, njegova cena je 0 SIT. Ravno zato je primeren za nezahtevne uporabnike, ki nočejo devati tisočev tolarjev za programsko opremo. Če se ne bi dalo dobiti piratskih kopij Microsoftovih orodij, bi danes trobili v drugačen rog.
Še to bi dodal. Ne trdim, da je linux alfa in omega. Vendar, za povprečnega uporabnika omogoča povsem dovolj funkcionalnosti. In še, njegova cena je 0 SIT. Ravno zato je primeren za nezahtevne uporabnike, ki nočejo devati tisočev tolarjev za programsko opremo. Če se ne bi dalo dobiti piratskih kopij Microsoftovih orodij, bi danes trobili v drugačen rog.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
gfighter ::
Eh, saj je brez pomena. Če nekateri mislite, da je z linux še vedno na ravni nekega RedHata 7.3, pa naj ostane pri tem. Samo ne čudite se, da vam potem nekateri govorimo, da je to bedarija. Ker dejansko je linux čisto primeren OS za povprečnega uporabnika KI NE igra igric. Jaz imam pač dokaz za to čez cesto nasproti moje hiše. Moj sosed ni nek računalniški znalec. Windowsov še zdaleč ne bi znal sam instalirati, igric se je naveličal že, ko je imel SNES, računalnik hoče uporabljati za pisanje, brskanje po internetu, chatanje, poslušanje muzike ter za uporabo svojega digitalnega fotoaparata. Ne zanima ga to, da potrebuje firewall in antivirus, prav tako ga ne zanima kaj je to updateanje windowsev. Z windowsi je bil grozno nezadovoljen zato, ker je kljub temu, da sem mu vse skupaj večkrat razložil in pokazal, kak se skrbi za osnovno varnost, še vedno računalnik rabil mojo pozornost 1x na mesec, ko je kaj odšlo v franže. No, sedaj človek mirno uporablja Ubuntu že kakšno leto ali več, pravi, da je popolnoma zadovoljen, saj stvari še vedno delujejo tako, kot prvi dan po instalaciji. Klikanje po ikoncah pa obvlada še od winsow naprej.
Zame je mit o neprimernosti za slehernika s tem padel v vodo...
Zame je mit o neprimernosti za slehernika s tem padel v vodo...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam
OrlyTM ::
Ker dejansko je linux čisto primeren OS za povprečnega uporabnika KI NE igra igric.
velika vecina "povprecnih" uporabnikov zeli tudi igrat igrice! Zadeva je neodvisna od starosti doticnega osebka.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
gfighter ::
S tem, da je nove igre precej bolj zapleteno poganjati na linuxu, se pa seveda strinjam. Samo to nekako ni bilo jedro tvojih prejšnjih izjav, kajne?
[edit] Govorna (tipkalna) napača...
[edit] Govorna (tipkalna) napača...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gfighter ()
IceIceBaby ::
Zahtevnost priklopa kamere in rippanja videa je na približno enakem nivoju. Iz izkušenj povem, da bo imel povprečen uporabnik z digitalno viedokamero obilo težav, preden jo bo sposoben brez težav uporabljati v navezi z PC-jem.
Še dobro da obstajajo Maci in OSX :) tako da tisti "tabutasti" res samo vklopimo zadevo in imamo že vse pripravljeno za ripanje videa in ni treba vgrajevat dodatnih kartic in nalagat dodatnih programov
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Novosti v Vista jedru - 3. delOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 6172 (4495) | Lamur De Zur |
» | Windows Vista Beta 2 Customer Preview Program (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 17875 (11518) | kinetik |
» | windows vista- kak je zaj s temOddelek: Operacijski sistemi | 2792 (2001) | Matri[X] |
» | Windows Vista (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 13671 (10386) | ripmork |
» | Microsoft OneCare, Windows Server R2 Beta 2, Exchange 2003 SP2Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 3053 (2712) | Jeebs |