»

Nasvidenje, GeForce...

HardOCP - Na predstavitvi GeForcea 4 je nVidiin CEO potrdil govorice, da GeForcea5 ne bo. Ne samo imena, tudi tehnologija, ki je v GeForceih, se bo poslovila. Tako da pričakujte v naslednji generaciji NvIdiinih kartic (NV 30 čip) nove tehnologije, najbrž tudi tiste, ki jih je razvil/razvija bivši 3Dfx team.

5 komentarjev

QuakeCon 2001

Guru 3D - To sicer bolj spada pod kakšno gamer sekcijo, a je pomembno tudi za nas, hardtech-aše. Na QuakeCon 2001 festivalu je bil predstavljen real-time demo prihajajočega Dooma 3.
Največji vtis so naredile grafike, ki jih je predstavil John Carmack. Eden izmed udeležencev festivala je zapisal:
V nekem delu vidimo kako demon pride v kopalnico in mrtvecu odtrga kos želodca ter ga začne jest. Ampak kakšen prizor! Demon kar prekipeva od navidezne moči in mrtvec, o ja, temu lahko prav vidiš izraz na obrazu.Minimalne zahteva za to igro naj bi bile zelo visoke. Tako naj bi osnovna zahteva bila GeForce256 ali Radeon grafična kartica. Pa še to ni zagotovo, ker Carmack razmišlja, da bi to stopnjo še zvišal, tako da bi bila GeForce2 minimalna zahteva. Na GeForce3 naj bi igra delovala s 30fps.

Na opozorilo freudi-ja sem se spomnil, da so napovedali tudi izid Kvake4. O podrobnostih pa še ni nič znano.

8 komentarjev

PowerColor bo predstavil tri nove grafične kartice

X-Bit Labs - PowerColor bo v kratkem predstavil tri nove grafične kartice. To so
  • GeForce3 GTS3 Chameleon. Delovala bo na GeForce 3 čipu, frekvenca čipa bo 200MHz, frekvenca 64MB 128bit-nega DDR SDRAM pomnilnika pa 460MHz.
  • CMX6P. Delovala bo na GeForce2 MX 400, le da bo na PCI vodilu. Na njej bo 64MB 128bit-nega pomnilnika. Frekvenca čipa naj bi bila 175MHz in 166MHz za pomnilnik. Izšla bo tudi TV-Out verzija.
  • CMX2P. Bo PCI verzija GeForce2 MX 200 čipa. Na njej bo "stanovalo" 32MB 64bit-nega pomnilnika. Frekvenca naj bi bila enaka kot pri CMX6P (zgoraj). Tudi ta bo izšla v TV-Out verziji.
Vse navedene informacije so neuradne in nepotrjene. Ampak verjetno resnične .

0 komentarjev

GeForce3 vs Kyro II

Ace's Hardware - Tukaj je test grafične kartice na GeForce3 procesorju proti grafični kartici na Kyro II procesorju. Fantje so na AMD Thunderbird-u 1.33 GHz stestirali Guillemot 3D Prophet 4500 - Kyro II (64 MB) in Guillemot 3D Prophet III - Geforce III (64 MB). Ob tem so za primerjavo stestirali še celo vrsto drugih kartic.
Prišli so do standardnih zaključkov, ki jih poznamo že vsi. Da je Kyro II zelo dobra grafična kartica srednjega cenovnega razreda. Je le malo slabša od GeForce2 GTS-a, nosi pa ceno GeForce2 MX-a. GeForce 3 pa je kartica prihodnosti, ki jo bodo znale izkoristiti šele kasnejše igre. Nič novega torej. Poglejte si pa vseeno.

2 komentarja

Kako se GeForce 3 obnese v 3DMark-u 2001

NvNews - Vas zanima, a? Fantje pri nV News so se spravili nad GeForce3 z 3DMark-om 2001. Kot veste, je 3DMark 2001 trenutno edini program, ki prikaže zmogljivosti Nvidiinega GeForce3 čipa. GeForce3 namreč podpira Microsoft-ov DirectX 8, igric, ki bi tudi podpirale to knjižnico trenutno ni. Kartico so primerjali z GeForce2 Ultra kartico, ki naj bi, po specifikacijah sodeč, bila najbližje GeForce3. Končna ugotovitev testa je, da GeForce3 seka. Ne glede na ceno, ki je, kot sami veste, astronomska.

11 komentarjev

Nekaj screen-shotov

Jaz - Da boste malo na tekočem, kakšno grafiko lahko pričakujemo v prihajajočih igrah imate tukaj nekaj za sline cedit ...
Prvič - "nič posebnega", samo tretji screen-shot iz prihajajočega 3D Marka 2001 No, sedaj pa precej težji kalibri, oziroma nekaj, kar me je res vrglo na zadnjo plat. Prvi screen-shoti iz Doom 3!!
Klik! A sem reku, da so nekateri že videli ta engine v polnem teku. No sedaj se lahko prepričate, da so imeli kar prav, ko so se jim očesa skočila iz jamic ! No resulucija bi bila lahko vsaj MALO večja...

8 komentarjev

Hardwareski problem GeForce-a pri DXTC 2.

Sci-Fi Gaming - V četertek je TESKAn objavil novico s povezavo na stran The Register, kjer so objavili, da ima GeForce 2 res probleme s stiskanjem tekstur. Za dokaz pa so uporabili kar demo Dagoth More Zoological Gardens. Zadeva pa očitno spet ni tako enostavna. Na Sci-Fi Gaming so zato povprašali, kako je s to stvarjo Patrick-a Moynihan-a (iz skupine, ki je demo izdelala), in Patrick pravi, da Radeon ne podpira nekega tipa megle, ki ga ta demo uporablja. To naj bi bil razlog za razliko, screen shot iz GeForce MX-a pa naj bi bil pravi... Ker pa nisem uspel zrihat enga pametnga linka:
The problem lies not in the GeForce2's texture compression, but rather in the Radeon's lack of support for the type of hardware fog/haze effect we implemented for DMZG.

Zadeve sem se lotil še doma in tukaj so rezultati:
Prva slika
Druga slika
Tretja slika
Četrta slika
Ko pogledate prvo sliko vidite na levi A8R8G8B8 32bitni format, ki ima 8 bitov za alpha kanal (svetlo moder del slike je "povsem prosojen"). Na desni pa...

4 komentarji