»

John Carmack E3 intervju

vir: GameSpy
Slo-Tech - Na GameSpyju so spisali intervju s programerskim gurujem in solastnikom podjetja ID Software - Johnom Carmackom. John govori o različnih problemih, na katere pogosto naletijo majhne razvijalske skupine, o predvidenem napredku v računalniški grafiki, o njegovih hobijih ter seveda o prihajajočem Doomu 3. Intervju je potekal na E3 in trajal kar uro in pol, med intervjujem pa je odgovarjal tudi na iz občestva zastavljena vprašanja. John je pojasnil tudi to, zakaj se je ID odločil za enoigralsko igro. Intervju lahko preberete tukaj.

16 komentarjev

Parhelia že 30. junija?

X-Bit Labs - Novica današnjega dne, to lahko trdim brez dlake dvoma, je ta, da bomo prve primerke Matroxovega prihajajočega 3D čipa, Parhelie, ugledali že 30. junija! Pričakujemo lahko, da bomo na največjih hardverskih straneh ugledali teste te grafikulje že isti dan, začetek masovne prodaje nekje sredi julija, primerke v Sloveniji pa konec prihodnjega meseca. Pošteno povedano komaj čakam prve primerke ter trenutek, ko bo grafična kartica padla tudi v moje roke, saj je res prominentna. Model, ki ga kanijo izdati prvega, bo stal dobrih sto tisočakov, bo imel 220 MHz hitrost jedra ter 550 MHz hitrost pomnilnika, ki ga bo 128 MB. O tehničnih novostih ste pa na naši strani že brali. Klik!

9 komentarjev

Še o Matrox Parhelia-512

X-Bit Labs - Da bo Matrox Parhelia-512 iz specifikacij zares nadmočen čip (za potrditev bo treba počakati na teste), je gotovo že jasno. Vendar pa se kljub nekaterim odlikam, ki naj bi v svetu 3D grafike povzročile pravo malo revolucijo, še vedno najdejo dvomljivci, ki pravijo, da malce dvomijo v uspeh novega čipa. Prvi vzrok za to je že sama cena, saj naj bi izdelava kartice stala 450 $. Če k temu prištejemo še razne davke in stroške prevoza, da kartica pride v trgovine, cena kar lepo zrase. Na ta vzrok se navezuje tudi dejstvo, da odjemalcev, ki bi bili pripravljeni za najnovejši krik nove tehnologije plačati dobrih 100.000 SIT na svetu ni tako veliko. Položaj kupcev je v Ameriki zaradi boljšega socialnega statusa precej drugačen...

4 komentarji

Matrox Parhelia - 512

Matrox - Po več mesecih in številnih lažnih novicah smo ponosnil lastniki končno dočakali dan (radosti in veselja seveda), ko se je Matrox kot feniks dvignil iz pepela in predstavil najnovejši GPU, ki milo rečeno trga gate. Vsi tisti skeptiki, ki ste trdili, da je Matrox samo še za v pokoj, kojci odsurfajte na domačo stran podjetja, kjer najdete več podatkov o grafični kartici, ki bo končno dostojno nadomestila mojega Matrox Millenuima II (slava mu!), če le teh podatkov slučajno še niste zasledili po raznih poševnookih straneh.

Da parafraziram lastnosti:
  • slika ostra kot nož
  • 512-biten dostop do pomnilnika
  • delna DX9 podpora (manjek pixel shaderjev 2.0)
  • trozaslonsko igranje - Surround gaming

8 komentarjev

Matrox Parhelia 512

Slashdot - Zadnje čase velja mnenje, da bo Matrox zaradi tehološke zaostalosti propadel.
A glej ga zlomka, tipi očitno zadnji dve leti niso samo spali na 2D lovrikah, pač pa so pripravljali svoj prihod v 3D trg... Sicer naj bi bile nove kartice najavljene šele 14. maja, ampak ker se nekateri niso držali (kilavih) NDA pogodb, so prve informacije že prišle ven.

Specifikacije, v kolikor držijo so zares impresivne:
sorround gaming
512bitni interno vodilo, 256bit DDR zunanji ram (z max 256Mb)
quadvertex shader
RAMDAC, ki zmore 10 bitne RGB globine
FSAA-16 antialiasing (ka pa vem kaj je to)
do 36 stopenjsi shader


Tule je sicer članek v ruščini, ampak raje si poglejte vse slikce... Nisem gamer, ampak ob taki kartici me vseeno mal zmrazi.
In še nekaj slikc tu

18 komentarjev