»

Nova anketa

Slo-Tech -
Znam programirati:
da43%
(732)
ne33%
(570)
morda21%
(357)
ne vem3%
(58)
Skupaj glasov: 1717
Glede na ogromno količino programerjev na tej strani, vas tokrat sprašujemo, ali bi uporabljali zaposlitvene oglase, če bi jih omogočili.

7 komentarjev

Macromedia Flash MX

ZDNet - Na spisunjenje dotične novičke sem sicer želel počakati vsaj do trenutka, ko bi si stvarco ogledal ter posledično spisal malce globljo novičko, a na račun ogromnega povpraševanja (če gre verjeti Macromediinim besedam) mi še vedno -- tri dneve po splavitvi -- demo verzije še ni uspelo dobiti. Zatorej teorija.

Verzija MX je že četrta po vrsti z drastično spremenjenim vmesnikom. To se sicer niti ne sliši tako hudo, a zna biti resna težava: če gre verjeti besedam znanca, ki je sicer hud poznavalec Flasha in ActionScripta, da se mora večine stvari naučiti znova. No ja, vsaj razumevanje filozofije Flasha tukaj pomaga. Macromediini programerji so se nas končno usmilili ter vnesli predpripravljene skupke kode, kot recimo gumbe ter 'scroll bare'. Hvala vam! Hvalevredna je tudi poteza avtorjev, ki se vse bolj osredotočajo na razsvetljevanje programerjev, da Flash ni zgolj oz. predvsem namenjen opravilom, kot so 'intro' filmčki ter bleščeče strani, ampak predvsem zelo dobra tehnologija, kjer...

4 komentarji

MadOnion preseneča

Futuremark - Avtorji izjemno priljubljenega programa za merjenje hitrosti ter zmogljivosti grafične kartice, 3D Marka 2002, podjetje MadOnion, so na svojo stran postavili odštevalni števec. Nov program, ki naj bi ga dodali na vunpotegovalne strežnike čez nekaj ur, se bo imenoval PCMark2002. Več ni znanega, problem pa tiči tudi v tem, da je zaradi šokantne novice spletna stran madonion.com tako obremenjena, da se sploh ne odziva. Bo PCMark2002 konkuriral SiSoftovi Sandri?

5 komentarjev

Abort 2001

Cyberpipe - Že od daljnih začetkov (leta 97) je Abort ena redkih alter računalniških prireditev v naši vasi. Abort2000 je bil precej megalomanski (3 dni na v eni od hal Gospodarskega razstavišča), letos pa se bo prireditev zaradi organizacijskih težav odvila kar v Kiberpipi in sicer naslednjo soboto (15. decembra). Žural se bo cel dan in celo noč, zvrstila se bodo običajna tekmovanja (2d, 3d, glasba, animacije), link bo, nekaj tehničnih predavanj tudi, pa še pregled demo scene preteklih let. Navada je, da ljudje pridejo s svojimi mlinčki, le nabijanje iger ni zaželjeno. Na koncu bomo Abort simbolično tudi ubili. Nekaj več podatkov se najde tu.

4 komentarji

Nature Scene @ 3D Mark 2001

Broken Pixel - Vsi, ki ste si že vunpovlekli novi program za testiranje grafičnih kartic, 3D Mark 2001 imenovan, ste najbrž se opazili, da vam Nature ne dela, ker vaša grafična kartica pač "nima hardverske podpore za operacijo". Hkrati pa ste v demotu taistega programa videli drevesa, travnike, listje, pač izrezano sceno iz Naturea. To lahko pomeni le dvoje: Ali je bil demo renderiran že prej in mi v bistvu gledamo samo posnetek, ali pa MadOnion poganja Nature demo samo na karticah s PPL brez razloga. Prvo možnost lahko takoj ovržemo, saj lahko demo gledamo na večih ločljivostih, pri slabših karticah se pa zatika. Ostane nam samo še druga opcija, ki pa tudi ni resnična. Uraden odgovor MadOniona se glasi, da so v demo dali tisti odsek Nature scene, ki ni imel v sebi uporabljene nobene "tehnologije prihodnosti". Torej, tista scena, nad katero smo najbolj orgazmirali, je v resnici le grd približek pravemu Nature demu. Uf, mater, GF3 moram dobiti na test kmalu! ...

4 komentarji

Še malo demo scene

Jaz - Na strani Tranzmit imajo precej veliko zbirko raznih 3D demotov in podobne stvari. Demoti so lepo razvrščeni po velikosti od manj kot 1MB pa do tistih več kot 8MB (pa tam do 30MB). Torej za vse, ki so vam taki demoti všeč si jih lahko snamete in ogledate. Za tiste, ki pa jim ni do snemanja z interneta, si pa še vseeno lahko pogledate screen shote.

0 komentarjev

Demo scena

Jaz - Ne vem, koliko in kdo od vas pozna Demo sceno, toda če je ne, res veliko zamujate. Gre za tradicionalna tekmovanja/shode mladih glasbenikov, programerjev in oblikovalcev, ki se vrstijo še iz časov prvih hišnih mlinčkov. Cilj je narediti čimbolj optimizirano vizualno/zvočno izkušnjo in jo spraviti v čim manjšo datoteko. Nekatera dela so res vrhunec programerske in umetniške nadarjenosti, o sposobnosti mladih programerjev pa priča tudi dejstvo, da je marsikateri potem končal v kakem velikem igričarskem/oblikovalskem podjetju (MadOnion, Final Reality...). No, več o Demo sceni lahko izveste na strani http://www.scene.org/, kjer boste našli tudi pravo zakladnico introtov in demotov vseh velikosti (4kb, 64kb in veliki demoti). Za vas pa sem na naš strežnik uploadal meni enega izmed najboljših introtov, 64KB veliki Exceedov Heaven. Ko boste videli, kaj vse se da stlačiti v tako majhno datoteko, se boste zamislili nad silnimi megabajti današnjih igric in OSjev....

7 komentarjev