ATI ostaja na Shader 2.0 tehnologiji?
X-Bit Labs - Po internetu krožijo govorice, da naj bi kanadski velikan ATI v svojih prihajajočih modelih, R420 in R423, ohranil Pixel Shaders in Vertex Shaders 2.0 ter se predvsem osredotočil na izboljšanje delovanja, namesto da naredi dokončen prehod na tretjo generacijo senčnikov.
R420 in R423, ki bi naj po ATI-jevih trenutnih načrtih dosegla police trgovin enkrat v marcu ali aprilu, bosta tako, če držijo 3DCentrove trditve, "optimizirana" naslednika sedanjih čipov R300, grajena pa naj bi bila v 13-mikronski tehnologiji. Posedovala naj bi 160 milijonov trazistorjev z osmimi prikazovalnimi cevovodi, šestimi senčnimi pogoni Vertex, novimi FSAA- in antistropičnimi filtri, vse skupaj pa naj bi delovalo kot velika pohitritev sedanjih ATI-jevih modelov. 3DCentrova in X-bit Labsova novička.
R420 in R423, ki bi naj po ATI-jevih trenutnih načrtih dosegla police trgovin enkrat v marcu ali aprilu, bosta tako, če držijo 3DCentrove trditve, "optimizirana" naslednika sedanjih čipov R300, grajena pa naj bi bila v 13-mikronski tehnologiji. Posedovala naj bi 160 milijonov trazistorjev z osmimi prikazovalnimi cevovodi, šestimi senčnimi pogoni Vertex, novimi FSAA- in antistropičnimi filtri, vse skupaj pa naj bi delovalo kot velika pohitritev sedanjih ATI-jevih modelov. 3DCentrova in X-bit Labsova novička.