»

Kyro II

Acid Hardware - Herculesova enota Kyro II, ki bo nosila ime Hercules 3D Prophet 4500, se je kot preizkusna različica znašla pri Acid Hardware. Primerjali so ga z njegovim cenovnim ter sposobnostnim konkurentom, Geforceom II MX. Tukaj je v večini testov zmagal Kyro, zelo je pa pohvaljena njegova FSAA enota. Kot že vemo, Kyro II podpira Tile-Based Rendering, oziroma bolj znano HSR (hidden surface removal, odstranjevanje skritih površin). Ker je ta opcija od prvotnega Kyra napredovala, ni vrag, da ne bomo hardverske podpore temu ugledali še v kakšni drugi družini grafičnih kartic. Torej, test je na voljo, preberite si ga. Pozorni bodite pa na to, da je kartica še vedno v testni fazi. Na prodajnih policah naj bi bila na voljo sredi maja.

0 komentarjev

Kyro II

hardCOREware - Testov Kyra II se je na internetu pojavilo že kar nekaj. Tule je še eden, tokrat iz HardCOREwarea, kjer se ubadajo s Kyrom bolj iz teoretičnega zornega kota. Kyro II ponuja novo tehnologijo tile-based rendering, ki je nekaj podobnega, kot je bil HSR (Hidden surface removal) pri 3dfxovih karticah, le da je pri Kyru to strojno podprto. Učinek tile-based renderinga je izrisovanje le tistih delov slike, ki so tudi dejansko prikazani na zaslonu. Kyro to doseže z določanjem trikotnikov, ki so v ospredju. Tiste, katerih se ne vidi, pa spusti in kasneje nanje tudi ne lepi tekstur ter jih ne osvetljuje. Naslednja svetla stran Kyra je (za razliko od GeForce MXa), da vse dela v 32 bitnih barvah, tako da se uporaba samo 16 bitnih barv ne izplača. Kyro podpira tudi Environmental Bumb Mapping, ki sliko, če to igra podpira, močno izboljša... pa saj veste, kaj je to. Številsko je Kyro na pogled zelo boga kartica, saj zmore le 230 Mpixlov in Mtexlov na sekundo (Geforce 2 MX 350Mpx/s, 700Mtx/s), a...

12 komentarjev

XBox joypad

Planet GeForce - Škoda, da sem slikico zadeve našel potem, ko sem objavil druge M$jeve novičke. No ja... Kakorkoli, na Planet GeForce so uspeli dobiti tudi precej jasno sliko XBoxovega joypada. Zadevica izgleda precej impresivno, poglejte samo vse krmilne ročke in barvaste (opa!) gumbke. Me prav zanima, če je tista zelena krogla na sredini celo uporabna ali je tam zaradi izvabljanja zavistnih vzdihov kolegov . Luštkana zadevica...

10 komentarjev

Detonatorji 7.27

3DGPU - No, pa smo spet dočakali nove Detonatorje (je bil že malo predolgo mir [>:D]). In kaj je to kaj posebnega, rečete [:\\]? Na NVitalia (novica z 17. decembra) pravijo, da ti novi Detonatorji vsebujejo HSR (Hidden Surface Removal) lastnost, ki je bilo tako opevana v zadnjih 3dfx-ovih gonilnikih za Voodoo 5 5500. Še kaj novega? Ja, zadeva naj bi bila strojno pospešena! Ker je novička v Italijanščini (se priporočam, da mi kdo, ki zna italjansko, prevede besedico za besedico [:D]), je na 3DGPU objavljen delni prevod. In kolikor se da razbrati, naj bi HSR sedaj delal pod OpenGL na GeForce-ih in sicer preko "register combinerjev" in to strojno! Tole mi je mal porušilo moje predstave o HSR-ju! In če se mi prav dozdeva, je NVidia pogruntala en novi algoritem za HSR... P.S.: Se res priporočam, da mi nekdo prevede tisto v slovenščino.

5 komentarjev

HSRja za GeForce2 ne bo!

Jaz - To pa je res žalostna novica za vse lastnike GeForce/GeForce2 grafičnih kartic. Na internetu so se namreč pojavile govorice, da bo v naslednjo BETA verzijo Detonatorjev vgrajena podpora HSR (Hidden Surface Removal) tehnologiji, toda to na žalost ni res. Diane Vanesse je za Planet GeForce spregovorila o tej tehnologiji in Nvidiinih načrtih in jasno ter glasno zanikala vsako možnost vgradnje te tehnologije v sedanjo serijo kartic. O NV20 pa tudi ni hotela govoriti, saj naj bi ji to prepovedovala pravila znotraj podjetja. Whatever... Thnx, DanKick.

6 komentarjev

HSR deluje tudi na Voodoo3 karticah

Jaz - Igor sporoča, da mu je HSR uspelo usposobiti tudi na njegovem Voodooju3 2000. Kot veste, je 3DFX nekaj dni nazaj izdal nove beta gonilnike za Voodoo4/5 kartice, ki podpirajo tudi HSR ali Hidden Surface Removal. Zadeva baje opazno pospeši delovanje iger, vendar je trenutno utripanje slike nevzdržno (tako pravi Igor). Gonilniki so v beta fazi, tako da upajmo, da bo 3DFX utripanje odpravil. Torej, vse kar rabite, so BETA Voodoo4/5 gonilniki ter ta registerski hack in pod 3DFX Advanced Features menijem boste dobili možnost za nastavljanje HSRja. Thnx, Igor!

7 komentarjev

Novi Voodoo3 2k/3k in Voodoo4/5 BETA gonilniki

3DFX Gamers - Izšli so novi gonilniki za najbolj popularne 3DFXove kartice, Voodoo3 2k in 3k ter za Voodoo4/5 družino. Glede prvih zaenkrat še ni nobenih poročil o izboljšavah ali pohitritvah, tako da jih uporabite na lastno odgovornost. Win2k verzija se nahaja tukaj, Win9x pa tukaj.Voodoo4/5 gonilniki so zaenkrat še v BETA fazi, tako da jih uporabite samo, če si želite eksperimentiranja. Prinašajo eno cool novost, in sicer HSR ( Hidden Surface Removal ). Zadeva je v beta fazi, tako da še ne deluje tako, kot bi morala. Rezultati v Q3A so sicer višji, toda včasih pride do preskoka slike in podobnih anomalij. Več lahko preberete na Riva Stationu, gonilnike same pa dobite tukaj.

5 komentarjev

Nekaj govoric o NV20

3DnHardware - Na 3DnHardware so objavili nekaj dokaj zanimivih govoric o NV20 čipu, ki naj bi med nas prišel februarja naslednje leto. Tudi sami poudarjajo, da gre samo za govorice in da jim ne moremo 100% zaupati, toda verjetno je v njih precej resnice. Torej, Nvidia naj bi že poslala prve primerke čipom neodvisnim razvijalcem kartulj, da lahko začnejo razvijati svoje kartice. Performanse NV20 naj bi bile naslednje:
  • enako število cevovodov kot pri GTSju, toda več teksturirnih enot na vsak cevovo
  • povišana frekvenca čipa
  • 50% hitrejša od GF2 Ultre ( no ja... [:\\])
  • poraba 15W
Kot vidite, ni znanega kaj dosti, toda teh nekaj podrobnosti je tudi zanimivih, predvsem ta o 15W porabe. Guillemot se menda že ukvarja s posebnim hlajenjem, ki ga bomo namestili v prosto režo pod kartico in bo vleklo mrzel zrak v ohišje, da bi ohladilo kartico. Samo naj še Intel naredi kako Pentium4 grafikuljo pa bomo zraven dobili še vodno hlajenje [:D]. Thnx, NiggerBob!...

3 komentarji