»

Nocoj premiera Call of Duty battle royale

vir: Activision

Slo-Tech - Svet igranja je sredi tektonskih sprememb. Trgovine s ploščki tonejo v pozabo, pretočne storitve vznikajo kot italijanske koronavirusne okužbe. Še več, ljudje so začeli množično gledati igranje drugih. Vsebinski trend, ki je zadnja tri leta obnorel svet pa se imenuje battle royale. Potem, ko so naslovi kot so Fortnite, PUBG in Apex Legends pritegnili množice igralcev - in posredno zaslužili velike denarje, kljub temu, da je bila sama igra na voljo brezplačno - se je trendu bil primoran pridružiti še Activision.

Nocoj ob 20. uri (lastniki njihovega zadnjega plačljivega naslova Modern Warfare pa že štiri ure prej) bo mogoče prvikrat prekrižati merke v brezplačni spletni streljačini Call of Duty: Warzone. Nekaj podrobnosti je doslej že pobegnilo v medije, denimo ta, da se bo v posamezni bitki lahko pomerilo tudi do 150 igralcev (Fortnite denimo 100, Apex Legends 60), vse skupaj bo na začetku potekalo na mapi mesta Verdansk, ki sicer nastopa v prej omenjenem Modern Warfaru. Igra bo...

15 komentarjev

Zvezdniški koncerti v navideznem svetu?

Marshmello

vir: Wikipedia
Slo-Tech - Bodočnost digitalne zabave dobiva svoje obrise, potem, ko so svoje moči prvič združili popularna igra, glasba in zvezdnik. Minulo soboto je namreč v Fortnitu z desetminutnim nastopom navdušil DJ Marshmello. Točno ob 20.00 po našem času je na milijone igralcev za hip prenehalo z battle royalom in se znašlo pred navideznim odrom na lokaciji Fortnita, imenovani Pleasant Park. Epic je za teh deset minut onemogočil uporabo orožij, tako da je lahko množica brez strahu za navidezna življenja spremljala dogodek in poplesovala s pomočjo emotes, torej plesnih gibov, ki so del komunikacije v igri.

Koncert je bil seveda poprej odlično oglaševan, denimo s plakati posejanimi po igri, saj se pri Epic niso prvikrat lotili organizacije in-game dogodkov. Taka sta...

110 komentarjev

Najpriljubljenejši igralec iger na Twitchu lani zaslužil 10 milijonov dolarjev

Slo-Tech - Tyler Blevins je bolj znan pod vzdevkom Ninja, posebej slaven pa je med uporabniki Twitcha, kjer ima njegov kanal največ naročnikov. Z več kot 12,5 milijona naročnikov, ki jim lahko prištejemo še 20 milijonov naročnikov na YouTubu, je odlično monetiziral svoj posel in lani zaslužil skoraj 10 milijonov dolarjev, je razkril v intervjuju za CNN. In njegov posel? Igra igre, v zadnjem letu Fortnite: Battle Royale.

Zaslovel je marca lani, ko je postavil rekord v številu sočasnih gledalcev svojega igranja iger - več kot 600.000 ljudi je tedaj spremljalo, kako se je z reperjem Drakom boril v Fortnitu. Kmalu je postal tudi prvi, ki je na Twitchu zbral več kot 10 milijonov naročnikov. Septembra je postal prvi e-športnik, ki je krasil naslovnico športne revije ESPN.

Vse...

32 komentarjev

Tencent v nemilosti kitajskih oblasti?

vir: Reuters
Reuters - Kitajska je po skoraj letu dni blokade končno začela znova v večjem številu dopuščati izide iger na svojem ozemlju. Te dni so tako odobrili še 80 naslovov, med njimi pa začuda ni nobenega od podjetja Tencent, največjega kitajskega založnika iger. Med njihove najbolj znane naslove sodijo denimo Arena of Valor, pa League of Legends, podjetje pa obenem žanje dobiček tudi od Fortnita, saj je pred časom dokapitaliziralo založnika Epic.

Zamrznitev izhajanja novih iger, ki se je začela v mesecu marcu, je izdajatelje digitalne zabave precej prizadela, saj je Kitajska v pogledu iger in z njimi povezanih izdelkov 35 milijard dolarjev vredno tržišče. Tencentu je posledično prvič po desetih letih...

21 komentarjev

Epic Games zagnal lastno spletno trgovino

Slo-Tech - Igričarski studio in založnik Epic Games je pognal Epic Games Store, spletno trgovinico za igre, s katero se želi odprto zoperstaviti Steamu.

Nalinijska trgovina Steam ima sicer vse več vidnih tekmecev, kot sta GOG.com in Itch.io, a še vedno zelo trdno sedi na prestolu med igričarskimi tržnicami. Zdaj se je pojavil še en izzivalec, nihče drug kot Epic Games, ki ga mularija pozna po Fortnitu, tisti malo starejši pa po Unrealu in Gears of War. Očitno je nesluten in čisto divji uspeh Fortnita dvignil apetite v firmi, zaradi česar so se odločili nove milijone dolarjev vložiti v trgovanje. Pri tem povsem odkrito hodijo v zelje Steamu, saj je poglavitna prednost njihove trgovine, ki jo izpostavljajo, ta, da od razvijalcev iger zahtevajo zgolj dvanajst odstotkov prometa, v nasprotju s...

22 komentarjev

Igra prestolov zmagovalec torrenta 2013, Iron Maiden niso priredili koncerta za pirate

Slo-Tech - Največkrat prenesena televizijska serija z interneta je Igra prestolov, kaže statistika prenosov prek torrentov. V povprečju si je posamezno epizodo serije z interneta pretočilo 5.900.000 ljudi, kar je več, kot je bilo gledalcev v ZDA pred televizijskimi sprejemniki.

Avgusta sta bili številki približno izenačeni pri dobrih štirih milijonih, od tedaj pa se je število prenosov še povečalo, čeprav je serija tekla od marca do junija. Omenimo, da so ustvarjalci serije letos priznali, da piratstvo v bistvu ni velik problem, saj ustvarja ustrezno navdušenje in zanimanje za serijo, kar se kaže v obliki prihodkov na drugih področjih (več ogledov na televiziji, prodaja spremljevalnega materiala itd.).

Na...

27 komentarjev