»

Ameriški vojaki bodo dobili "pametna" nočna očala

Breaking Defense - Ameriška vojska za naslednje leto načrtuje uvedbo dveh tipov naprednih nočnogledov, ki bosta vojakom omogočala pogled skozi namerilnik na puški, eden pa bo imel vgrajeno tudi obogateno resničnost.

Prenašanje slike z namerilnika na puški na vojakove naočnike v teoriji omogoča streljanje z boka z natančnostjo blizu tisti pri streljanju z ramena, plus seveda opazovanje in streljanje za vogal. Zato se Ameriška vojska s tem konceptom resno ukvarja vsaj že od devetdesetih let prejšnjega stoletja. Kljub širokopoteznim razvojnim projektom inženirji doslej niso zmogli preseči tehnoloških ovir, v prvi vrsti prevelike mase naprav in preslabe ločljivosti slike, toda zdaj se to naposled spreminja. Sredi prihodnjega leta bodo soldatje prejeli naočnike ENVG-III...

8 komentarjev

O smislu življenja v svetu brez služb

theguardian.com - Večina današnjih služb v naslednjem desetletju ne bo več obstajala, predvsem zaradi vzpona umetne inteligence. Ta že danes na mnogih področjih prekaša ljudi in jim posledično že krade delovna mesta. Seveda se bodo pojavile nove službe, kot je recimo dizajner virtualnih svetov. Vendar bodo ta delovna mesta potrebovala nova znanja, kreativnost in prilagodljivost posameznikov. In težko si je predstavljati, da bo recimo 40-letni voznik taksija ali pa 40-letni prodajalec zavarovalnic polic zaradi pomanjkanja delovnih mest postal dizajner virtualnih svetov. Vendar, tudi če uspe nekdanjemu zavarovalničarju pridobiti potrebna znanja in uspešno opravi tranzicijo na novo delovno mesto, je hitrost razvoja tehnologije danes tako velika, da bo najverjetneje...

105 komentarjev

Po londonskem muzeju Natural History vas bo odslej vodil hologram Davida Attenboroughja

Ars Technica - Sky bo v partnerstvu z londonskim prirodoslovnim muzejem (London’s Natural History Museum) uresničil sanje marsikaterega ljubitelja dokumentarnih filmov o naravi. Obiskovalci muzeja bodo namreč lahko v živo spoznali Davida Attenborougha. Legendarni ustvarjalec dokumentarnih filmov bo namreč kot 3D hologram glavna zvezda projekta Hold the World. Attenborough bo obiskovalce muzeja popeljal na ogled razstav fosilov in okostij ogroženih, izjemno redkih in že izumrlih živali, ki so drugače zaprte za javnost.


Hold the World bo razvil Sky VR studio v sodelovanju s podjetjem Factory 42. Začetek projketa pa je načrtovan za konec letošnjega leta. Za najbolj neučakane je na trgu na voljo VR različica Attenborougha First Life. Gre za VR zgodbo o začetku podvodnega...

7 komentarjev

Kako animirane serije in glasbeniki osvajajo svet VR in AR aplikacij

vir: GameSpot
GameSpot - Ko je britanski bend Gorillaz pred desetletjem haral po glasebnih lestvicah, sta bili navidezna resničnost in obogatena resničnost bolj ali manj del znanstvene fantastike. Danes pa Britanci s svojo aplikacijo za AR spreminjajo poslovne modele v glasbeni industriji. In niso edini umetniki, ki izkoriščajo tehnološki napredek.

Ko risanka postane igra

Rick and Morty: Virtual Rick-ality je nova VR igra, na voljo na Steamu in na Oculus trgovini za 30 dolarjev. Igra je kompatibilna tako za HTC Vive kot Oculus Rift. Gre za mešanico popularne serije in elementov VR igre Job Simulator, ki so jo tako kot Rick and Morty VR igro razvili pri podjetju Owlchemy Labs.

V igri streljate vesoljce, mečete različne stvari in rešujete uganke, ki vam jih zastavlja zastavlja...

15 komentarjev

Zuckerberg prihodnost Facebooka vidi predvsem v VR in AR

TechCrunch - Obogatena resničnost v kamerah, chatboti in Facebook kot svet navidezne resničnosti. To so glavne novosti v svetu modrega velikana, ki jih je podjetje včeraj predstavilo na konferenci za razvijalce rešitev za Facebookov ekosistem. Glavni nagovor na konferenci je imel CEO podjetja Mark Zuckerberg, ki je večino časa porabil za predstavitev platforme za obogateno resničnost. Zelo na hitro pa je komentiral tudi najnovejši primer umora v živo prek Facebooka, ki v zadnjih dneh pretresa ZDA (podobnosti s slovensko zgodbo so pač le naključne). Vendar tudi tokrat je bila očitno v ospredju predvsem tehnologija. In kakšne bombončke je pripravil Facebook?

Obogatena resničnost oziroma kaj še nismo...

22 komentarjev

HTC s mesečno naročnino za VR platformo napada virtualne milijone

TechCrunch - V sredo bo minilo leto dni odkar je luč sveta ugledal HTCjev virtualni set za PC Vive. Kitajski velikan bo ob obletnici vsem uporabnikom ponudil novo platformo za Vive poimenovano Viveport, prek katere bodo dostopne vsebine za virtualni svet. Uporabniki bodo v zameno za sedem dolarjev na mesec dobili vsak mesec pet iger ali aplikacij za Vive, ki jih bodo lahko uporabljali, dokler bodo naročniki. Ob splavitvi bo na Viveportu na voljo le 50 iger in aplikacij, vendar Kitajci obljubljajo, da bo število skozi čas zraslo.

Do sedaj so ponosni lastniki Viva igre in druge aplikacije dobili prek digitalne platforme Steam podjetja Valve. Ta je namreč razvil operacijski sistem SteamVR, ki ga uporablja tudi Vive. Na Steamu je...

12 komentarjev

Simsi praznujejo

Slo-Tech - The Sims je brez dvoma ena izmed najpopularnejših in najbolj znanih serij iger na svetu, delo simulacijskega genija Willa Wrighta, ki je odgovoren tudi za Spore in serijo Sim City. Prva igra The Sims je v Severni Ameriki izšla 31. januarja daljnega leta 2000, kar pomeni, da so razvijalci upihnili že deseto svečko. Kljub dejstvu, da se je Will Wright posvetil drugim projektom, Electronic Arts serijo še vedno razvija, kar je s skupnimi dohodki v višini 2,5 milijard dolarjev, 125 milijoni prodanih kopij in rednim udeleževanjem lestvic najbolj prodajanih iger (tako The Sims 3 kot razširitev, World Adventures, sta še vedno med angleško deseterico najbolje prodajanih iger) popolnoma logično.
Velik del prodaje gre sicer verjetno predvsem na račun mnogih razširitev, saj je Sims 3, izdan lani poleti, uspel nabrati le 4,5 milijona prodanih kopij. Vseeno je tretja izdaja igre v serijo prinesla kar nekaj (potrebne) svežine in zagnala tudi spletno menjalnico, The Sims 3 Exchange platform, s...

2 komentarja

World of Warcraft 'obrnjen'

Kaj pa zdaj?

vir: ComputerAndVideoGames.com
ComputerAndVideoGames.com - World of Warcraft je tudi med računalniško manj zainteresirano javnostjo večinoma poznana kot igra, ki igralca celega posesa vase ter ukrade normalno življenje. Zaradi World of Warcrafta je nešteto učencev moralo ponavljati letnike, se zdravilo od odvisnosti, v ta namen pa so se ustanavljali tudi posebni centri. Vse to ni zmotilo nekega tajvanskega igralca, v virtualnem svetu poznanega kot Little Grey, ki je več kot eno leto dan za dnem igral World of Warcraft ter ga obrnil.

Rezultat (izgubljenega življenja) je 390.895 ubitih nasprotnikov, zadanih kar 7.255.538.878 točk poškodb ter opravljenih 5.906 pohodov v 404 dneh, kar je v povprečju zneslo 14,62 pohodov na dan. V tem času je...

212 komentarjev