»

World of Warcraft je ostal brez naslednika

Ko ljudje pomislijo na MMORPG, masovno večigralske domišljijske igre, pogosto pomislijo prav na WoW

vir: Polygon
Polygon - Iz Blizzarda je odjeknila novica, da so ukinili razvoj naslednika igre World of Warcraft. WoW je daleč najbolj znana igra v žanru masovnih domišljijskih iger in je tekom svojega razvoja podrla tudi nekaj rekordov. A vsaki stvari se izteče rok uporabe, zato so pri Blizzardu že dlje načrtovali naslednika. Zdaj so sporočili, da projekt s kodnim imenom Titan ukinjajo. Projekt so začeli že pred sedmimi leti, ves čas so o njem govorili bolj potiho in popolnoma neuradno, spopadali pa so se z obilico težav. Lani so npr. povedali, da končni rezultat ne bo izšel pred letom 2016. Glavna težava, s katero so se spopadali, je bilo kako narediti igro zanimivo.

Za povrhu je Chris Metzen, eden od vodilnih mož oddelka, ki se ukvarja z razvojem franšiz in njihovih zgodb, navedel...

29 komentarjev

World of Warcraft v zadnjem četrtletju izgubil sedmino igralcev

BBC - World of Warcraft je najpriljubljenejša večigralska spletna igra vlog, ki je imela skoraj deset milijonov naročnikov in aktivnih igralcev. Toda v zadnjem četrtletju so začeli pospešeno izgubljati igralce, saj je založnik Activision Blizzard v prvem letošnjem četrtletju izgubil kar 1,3 milijona oziroma 14 odstotkov naročnikov. To je daleč največji padec doslej, ugotavljajo v analizi poslovnih rezultatov. V prihodnosti pričakujejo, da se bo padec še nadaljeval, so povedali. Razlog naj bi bila čedalje večja priljubljenost brezplačnih ali freemium iger, dodajajo. V najboljših časih, to je leta 2010, je imel World of Warcraft kar 12 milijonov naročnikov, k čemur je pripomogla tudi izdaja novega dodatka Mists of Pandaria. Dve leti pozneje smo tretjino niže.

Kljub...

33 komentarjev

World of Warcraft 'obrnjen'

Kaj pa zdaj?

vir: ComputerAndVideoGames.com
ComputerAndVideoGames.com - World of Warcraft je tudi med računalniško manj zainteresirano javnostjo večinoma poznana kot igra, ki igralca celega posesa vase ter ukrade normalno življenje. Zaradi World of Warcrafta je nešteto učencev moralo ponavljati letnike, se zdravilo od odvisnosti, v ta namen pa so se ustanavljali tudi posebni centri. Vse to ni zmotilo nekega tajvanskega igralca, v virtualnem svetu poznanega kot Little Grey, ki je več kot eno leto dan za dnem igral World of Warcraft ter ga obrnil.

Rezultat (izgubljenega življenja) je 390.895 ubitih nasprotnikov, zadanih kar 7.255.538.878 točk poškodb ter opravljenih 5.906 pohodov v 404 dneh, kar je v povprečju zneslo 14,62 pohodov na dan. V tem času je...

212 komentarjev

Blizzardova naslednja masovka še bolj masovna

Zgolj peščica uporabnikov

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Blizzard je s svojimi 11 milijoni naročniki, ki vsak mesec plačajo za igranje World of Warcrafta, brez težav alfa in omega sveta masovno-večigralskih spletnih iger. A tudi tako velike množice, kot jih ima WoW, Blizzardu očitno niso dovolj, saj so povedali, da bo njegov naslednik bolj zanimiv za širšo javnost. Kako bodo to dosegli še ni znano, a že dolgo je potrjeno, da naslednik ne bo uporabljal franšize, podobne World of Warcraftu. To pomeni, da odpadejo magična bitja vseh velikosti in oblik ter da bo nova masovka mnogo bolj vsakodnevna, torej bodo namesto škratov, orkov, palčkov in podobnih aktualni predvsem običajni ljudje. A po drugi strani je popolnoma mogoče tudi, da bodo ljudje le...

41 komentarjev

Activision Blizzard razmišlja o koncu sodelovanja s Sonyjem

bit-tech.net - Težavnost programiranja iger za Sonyjevo 3. igralno postajo je dodobra znana in je tudi eden izmed razlogov, da so zmogljivosti daleč od izkoriščenih, medtem ko se nekateri razvijalci pritožujejo nad pomanjkanjem le-teh pri največjemu konkurentu, Xbox 360. Situacijo je za PlayStation 3 še dodatno poslabšal vodilni mož Activision Blizzarda, razvijalca znanih serij Call of Duty, Guitar Hero, World of Warcraft ter skejterskih Tony Hawkov, Bobby Kotick.

Pravi, da ne vidijo razloga v podpori PlayStation 3, razen če v kratkem pridobijo nekaj tržnega deleža, saj je poleg težavnosti razvoj za to platformo še drag, obenem pa prodajo manj kopij kot za konkurenčni konzoli, Xbox 360 in Wii. Meni, da je edini način za...

46 komentarjev

Warcraft III odslej brez CD-ja

Slo-Tech - Kalifornijska velekorporacija Blizzard Entertainment znana po svetovnih uspešnicah kot so Blackthorne, The Lost Vikings, serij Diablo, Starcraft in Warcraft z vsemi dodatki ter nenazadnje po najnovejšem glamuroznem MMORPG-ju World of Warcraft, je po šestih letih od izida strategije Warcraft III v sredo, 6. 2. 2008, izdala nov popravek z nedvoumno oznako 1.21b, ki ne prinaša sicer nobene nove vsebine, vendar odstranjuje varnostno zaščito iger Warcraft III: Reign of Chaos in Warcraft III: The Frozen Throne.



Dobro ste prebrali, zvesti kupci slednjih iger: odslej je možno udarjati po Orkih in Vilinkah, ne da bi se vaš ubogi mlinček mučil s predvajanjem zgoščenke omenjenih strategij in...

18 komentarjev