»

Autodesk pripravlja lasten pogon za igre Stingray

The Verge - Autodesk, ki ga poznamo po številnih programih za računalniško grafiko in animacijo, bo izdal lasten pogon za igre. Čeprav so grafično podobo pisci že doslej pogosto pripravljali v Autodeskovih Mayi, 3ds Maxu, izrisovalnem pogonu Scaleform in ostalih Autodeskovih orodjih, je vse skupaj poganjal Unity, Unreal ali kateri izmed drugih pogonov. Autodesk želi poseči tudi na področju, zato je pripravil lasten pogon Stingray.

Stingray, ki so ga prvikrat napovedali marca, je zgrajen na pogonu Bitsquid, ki ga je Autodesk kupil lani. Bitsquid je napisan v jeziku Lua, ki teče na Windows, PS3 in PS4, Xboxu 360, Androidu in iOS, na njem pa recimo tečejo Gauntelt, Helldivers ali War of the Vikings. Stingray bo obdržal osnovno Bitsquidovo jedro in vse funkcije, kot jih ima...

25 komentarjev

Crucialu je v tretje šlo rado

Težavni pogoni

vir: AnandTech
Hexus - Po nedelujočem firmwareu in blamaži s prav tako nedelujočim popravkom je Crucialu očitno končno uspelo narediti pogon RealSSD C300 uporaben. Kot se je izkazalo v obsežnejših testiranjih, ki se očitno niso zgodila pri prvotni izdaji popravka, težava ni bila v samem firmwareu, ki tudi zdaj nosi oznako 0002, temveč v orodju, ki le-tega namesti na pogon. Orodje očitno ni dobro sodelovalo z določenimi matičnimi ploščami, kar je pogone naredilo neuporabne. Samo orodje naj bi bilo sedaj posodobljeno, s tem pa težave odpravljene. Popravek naj bi obenem znižal porabo pogona ter izboljšal delovanje funkcije TRIM. Pri posodobitvi se je nujno treba držati treh smernic, ki bodo zagotovile delujoč pogon tudi po...

24 komentarjev

Cruical se zgleduje po Intelu

Cruical RealSSD C300

vir: AnandTech
AnandTech - Na področju SSD-jev nedvomno najbolj izstopa Intel, ki mu je kar dvakrat uspelo izdati firmware za svoje pogone, s katerim so uporabniki (lahko) dobili le opeko. Tik za petami mu je zdaj Cruical. Že pred časom smo poročali, da težave povzroča njihov pogon RealSSD C300, ki uporablja Micronov krmilnik za shranjevanje (in branje) podatkov. Pred dnevi so končno izdali popravek za pogon, firmware različice 0002, a je ta prej naredil več škode, kot jo je popravil. Kot je v marcu poročal Anandtech je prva izdaja firmwarea sprva povzročila nedelovanje, po čemer se je pogon prebudil, a deloval pri izjemno nizkih hitrostih (~20 MB/s). Z novim firmwareom nekateri uporabniki poročajo, da se niti zbudi ne več,...

5 komentarjev

Trim se vrača v Intelove SSDje

vir: engadget
engadget - Intelova druga generacija SSD pogonov, poznana kot Postville, nima lahkega življenja, Medtem ko je predhodnik užival popolnoma netežavno življenje in je bil v medijski pozornosti zgolj zaradi svojih hitrostnih zmogljivosti, so pogoni Postville stalnica na tehnično-računalniških straneh predvsem zaradi svojih težav. Kar dvakrat je Intelu namreč uspelo izdati popravljen Firmware, ki je iz pogonov naredil majhne, na udarce neobčutljive in relativno drage opeke. V drugem primeru je bilo za brickanje krivo dodajanje funkcije TRIM k naboru zmožnosti pogona, le-ta pa ohranja hitrost pogona skozi čas. Funkcija se je zdaj ponovno vrnila, tokrat očitno v delujoči obliki. Ker je glavna lastnost novega firmware-a prav funkcija TRIM, ki...

0 komentarjev

Intelovi SSDji ponovno težavni

2. generacija X25-M, spet v težavah

vir: engadget
engadget - Druga generacija Intelovih X25-M SSDjev s 34 nm pomnilniškimi čipi je bila kmalu po prihodu na trg že odstranjena s polic trgovin, saj so težave s firmwareom in gesli za BIOS lahko povzročili izgubo podatkov na pogonu. S popravkom programske opreme pogona so težavo rešili, a so se zdaj pojavile nove. Pred dvema dnevoma je Intel izdal najnovejšo različico firmwarea za svojo drugo generacijo SSDjev (prva generacija ne bo več dobivala popravkov), ki je v Windows 7 dodala podporo funkciji TRIM. Funkcija ohranja hitrost delovanja s časom, saj se pogoni brez TRIMa sčasoma zamažejo in upočasnijo. A popravljen firmware, ki je prinesel tudi do 40% višje hitrosti pri sekvenčnem zapisovanju, ni bil brez posledic za uporabnike, saj...

28 komentarjev

Intel popravil težavo s svojimi SSD-ji

X25-M in X18-M

vir: HotHardware
HotHardware - Poročali smo o težavi, ki je doletela drugo generacijo Intelovih SSD pogonov. Težava se pojavi, ko se v BIOSu nastavljeno geslo za dostopanje do pogona odstrani oz. spremeni. Pogon po ponovnem zagonu računalnika postane majhna opeka, s seboj pa vzame tudi vse podatke. Zaradi težave so se pri Intelu odločiti s prodajnih polic začasno odstraniti 2. generacijo 25-M in X18-M pogonov, ki namesto 50 nm uporabljajo 34 nm flash čipe. Na veselje še neprizadetih uporabnikov je Intel že pripravil popravek firmware-a, ki hrošč odpravlja. To pomeni, da naj bi se pogoni tudi v kratkem vrnili na prodajne police. Navodila za namestitev novega firmwara si je moč ogledati na HotHardware.

0 komentarjev

Nova inkarnacija Unreal pogona

The Fastest Game News - Najnovejša inkarnacija pogona Unreal je prirpavljena za licenciranje (prodaja programejem, ki nato napišejo igre). Pogon sedaj podpira 2048x2048 teksture, izboljšano upravljanje z video pomnilnikom (zadevo so končno prepustili kar DirectX-u ) - kar je bila ena največjih hib pogona, ki je uporabljen v Unreal Tournament. Izboljšana pa so tudi orodja za delo z pogonom. Epic pa zelo očitno namerava s tem pogonom prodreti tudi na področje X-Boxa (ja, ja vsi na X-Boxa...). Epic pa je objavil še dva nova screen-shota, ki dokazujeta sposobnosti novega pogona. Klik.

7 komentarjev