»

Uporabnikov test Detonatorjev

Slo-Tech - Matej Oman nam je poslal rezultate svojih testiranj, ki jih je pridobil z novimi 12.00 Detonatorji. Ker se je s testom precej potrudil, objavljam njegov prispevek v celoti:

Pozdravljeni!

Vem, da ste že testirali Detonator 12.00, ampak vseeno vam pošiljam moje rezultate...

S strani www.gamers.at sem si prenesel Detonator 12.00 Final in ga preizkusil v testih 3D Mark. Rezultate si lahko ogledate spodaj. V igrah pa se drugače ti gonilniki dobro obnesejo, le pri Midtown Madness 2 so težave (semaforji ne delujejo, vrhov palm ni, zmešane teksture!)...

Rezulatati:
------------------------
3DMARK2001 PROJECT FILE:
------------------------
DISPLAY
Platform NVIDIA GeForce 256
CPU Optimization D3D Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 16 bit
Z-Buffering 16 bit
Texture Format Compressed
Buffering Triple
Refresh Rate Default
FSAA Mode None

RESULTS
3DMark Score 2137
Game 1 - Car Chase - Low Detail 34.5 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 12.2 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 31.5 fps
Game...

6 komentarjev

Slabši izmed Kyrov

Slo-Tech - Hercules je te dni predstavil tudi slabšo izmed dveh kartic, ki bazirata na STMicronicsovih Kyro čipih. Gre za 3D Prophet 4000XT. Kartica je zasnovana okoli Kyra prve generacije, ima 32MB pomnilnika, podpira pa skoraj vse trenutno aktualne tehnologije (8-layer Multi-texturing, Internal True Color™, Full Scene Anti-Aliasing (FSAA), Environmental Bump Mapping (EBM), DVD playback, 1920 × 1440 true color pri 60Hz...). Na žalost bo tudi to kartico v prihodnjih igrah precej omejilo pomanjkanje T&L enote. Thnx, mitja34.

1 komentar

Rezultati novih Detonator-jev 12.00

VR - Zone - Včeraj smo objavili novico o novih Detonatorjih 12.00. Danes vam lahko postrežemo z rezultati. Tukaj si jih lahko ogledate v originalu. Drugače pa so nove driver-je (verzija 12.00) primerjali z verzijo 10.80. Testirali so jih na IWill KK266R, TBird 1Ghz, WinME, GF2 MX, DirectX 8.0 s programoma 3D Mark 2000 in 3D Mark 2001. V 3D Mark 2000 so novi (12.00), pri ločljivosti 1024x768x16, dosegli 5018, stari (10.80) pa 5110 točk. V 3D Mark 2001 so pri isti ločlijivosti novi (12.00) dosegli 2309, stari (10.80) pa 2317 točk. Verzija 10.80 torej še vedno ostaja najboljša v hitrosti.

0 komentarjev

Matrox G550

Reactor Critical - No, tukaj so zbrane nekatere specifikacije naslednjika G450!
Sicer ni podatka o frekvenci jedra, a so vseeno zanimive:
  • 0.18 micronska izdelava
  • AGP 1x, 2x in 4x (mislim dOh, kdo pa uporablja najnovejšo grafično kartico na AGP 1x vodilu?? )
  • 360 MHz RAMDAC
  • 32 MB DDR SDRAM
  • OpenGL and DirectX API support
  • 256-bit DualBus
  • Extended DualHead capabilities
  • Vibrant Color Quality2 rendering
  • Environment-Mapped Bump Mapping
  • Matrox Skinning
  • Displacement Mapping
  • Ultra Sharp DAC
  • Integrated TV-out DAC
  • High-quality DVD playback
Sicer je novička neuradna, vendar je najverjetneje resnična!

15 komentarjev

Novi Detonator gonilniki 6.50 za win9x

3D Chipset - Izšli so novi Nvidia Detonator gonilniki, tokrat z zaporedno številko 6.50. Za doljemanje so na voljo tukaj.
  • Kakšnih podatkov o pohitritvah ali izboljšavah ni.
  • Datoteke so datirane 12.4.2000.
  • So refernenčni gonilniki od tvrdke Gateway.
  • Lahko se zgodi, da bo vaša kartica kar naenkrat postala Gateway-eva.
  • Podpirajo samo Geforce 2, TNT M64 in TNT2 Ultra kartice !!
Kot bi rekel Luni, preizkusite jih na lastno odgovornost [:D].

0 komentarjev

Kvaliteta slike

AVault - Poleg hitrosti je glavna lastnost, po kateri se ocenjuje grafična kartica kvaliteta slike, ki jo le-ta spravi na zaslon. Čisto logično, saj verjetno nihče noče gledati blede, neizrazite in zamaknjene slike, pa četudi igra pri tem leti na 200 fps. Na AVaultu so naredili analizo faktorjev, ki najbolj vplivajo na kvaliteto slike in vse skupaj zapakirali v članek. Obravnavajo teme, kot so barvna globina, bump mapping, FSAA in podobne, tako da bo vsakdo najdel kaj zanimivega...

0 komentarjev