»

Imamo prve informacije o naslednji generaciji AMD-jevih grafičnih čipov

Primerjava velikosti čipov iz preteklih generacij največjih konkurentov na grafični fronti

vir: AnandTech
AnandTech - Na spletni strani Forbesa je objavljen zanimiv intervju z Mattom Skynnerjem, ki je eden izmed vodilnih mož AMD-jevega grafičnega oddelka. V intervjuju se sicer večinoma posvečajo konzolam, kjer so pri AMD-ju uspeli dobaviti celotno arhitekturo za verjetno najzanimivejši konzoli nove generacije, poleg grafičnega čipa, ki se nahaja v Wii U. Obenem so se posvetili tudi stanju PC industrije ter kako na to vpliva igričarska industrija, o uspehu programa Never Settle (AMD pri nakupu omogoči nabor iger, izmed katerih kupec kartice lahko izbere eno, dve ali več, odvisno od ranga grafične kartice) ter o nestrpnem pričakovanju vključitve svežega Battlefield 4 v ta program. V zadnjem primeru je Matt povedal le, da so EA-jev strojni partner za Battlefield 4 na področju grafičnih, procesorskih in...

5 komentarjev

Nov članek: Kaloričen zajtrk: milijarde trikotnikov in sodobni GPU-ji

Kriza

Slo-Tech - Marko Dolenc se je poglobil v danes obstoječe grafične tehnologije in pojasnil, zakaj grafično igre še vedno niso tam, kjer smo jih še nekaj let nazaj napovedovali.

Spletni forumi so dandanes polni razglabljanj na temo počasnega napredovanja grafike v PC igrah. Večina komentatorjev se običajno obregne ob konzole, katerih zmogljivosti so fiksirane že vse od njihovega izida in posledično višjih stroškov razvoja iger, v primeru dodatnih grafičnih izboljšav za PC različico. To sicer v precejšnji meri drži, na žalost pa to ni celotna zgodba.

Pred štirimi leti je NVIDIA izdala GeForce 8800 GTX, ki ga je pogajalo 128 stream procesorjev, AMD pa je nekoliko kasneje sledil z grafično kartico Radeon 2900 XT, na kateri je tiktakalo kar 320...

49 komentarjev

Konec velikih GPUjev

The inquirer - Čeprav še niti naslednja generacija Radeona ( R600) ni na policah, The Inquirer že poroča o novostih v arhitekturi R700. Če se ne motijo, bomo na ATI-jeveih (pardon, AMD-jevih) grafičnih karticah naslednje generacije videli večje število manjših GPUjev.

Ko začnete o tem razmišljati, se zdi zadeva očitna. Največji del aktualnih GPU-jev sestavlja veliko število identičnih procesnih enot ("stream processorjev"). Tako imamo recimo GeForce 8800 GTX z 128-timi, GTS s 96-timi, tisti z bolj plitvimi žepi pa čakamo na 8600-ce, 8400-ce itd., na katerih jih bo še manj. Če bi imeli namesto tega modularni GPU, z recimo 16 stream procesorji, priključenimi na dovolj zmogljivo vodilo, bi bila izdelava različno zmogljivih grafičnih kartic enostavno vprašanje tega (če seveda zanemarimo vse tehnične podrobnosti), v koliko podnožij bomo vtaknili GPU-je, koliko pa jih bo ostalo praznih. GPU-ji bi bili zaradi tega manjši in s tem cenejši za izdelavo, proizvajalec pa bi z enim samim GPU-jem pokril...

42 komentarjev