»

3D Mark 2001 SE

Futuremark - Po izidu operacijskega sistema Windows 2000 so na MadOnion začele deževati pritožbe zadevajoč 3D Mark 2000, češ da se program na veliko sesuva v sceni s helikopterjem, točno takrat ko raketa zadane truplo zrakomlata. Hitro so se zmigali ter izdali popravek ter ga imenovali 3D Mark 2000 v1.1. Tudi 3D Mark 2001 bo, kot kaže, deležen prenove. Po njihovih besedah bodo dodali popolno podporo operacijskemu sistemu Windows XP, podporo Pixel Shaderju 1.4, podporo za najnovejše Intelove ter AMDjeve umotvore ter malo utilizirali kompresijo tekstur. Aja, pa še Kyro družina bo dobila zasluženo število točk. Hkrati pa tudi navajajo, da bodo rezultati primerljivi. Dvomim, saj bi, če mislijo res narediti obljubljeno, na primer, Radeon dobiti več točk (Pixel Shader 1.4), Athlon XP bi se moral bolje obnesti (podpora SSE pri AMD procesorjih), Kyro bi moral dobiti kako tretjino točk več, pa še s kompresijo tekstur bo šlo hitreje. Kakorkoli - datum izdaje programa še ni določen, prepričan sem pa, da...

1 komentar

Detonatorji XP

Guru 3D - Ja, zmotil sem se. Dejansko se nisem zmotil jaz, ampak Marko, ki je poslal mail, da bodo Detonatori 4 izšli šele v začetku oktobra. Zdaj, ko so izšli, jih je Nvidia preimenovala v Detonatorje XP. Kako se obnesejo si poglejte tu. Stestirali so jih v Vulpine GLMark, Quake III Arena, 3D Mark 2001 in 3D Mark 2000. Za primerjavo so uporabili Detonatorje 3 verzija 12.41. Ugotovili so, da so 4-ice boljše od 3-jk. Sicer ne za veliko, ampak so. Test so seveda opravljali na GeForce3 grafični kartici, ker naj bi le-ta največ pridobila s temi posodobljenimi driverji.

2 komentarja

3D Mark 2001

Tweak Town - Kaj pravite na rezultat 5847 3D Markov. Ja, povsem običajno za 3D Mark 2000, a ta rezultat je bil dobljen z 3D Markom 2001! Sistem, na katerem je bil dosežen ta rezultat pa je bil 1.2 GHz Athlon navit na 1467 MHz, družbo na FICovi AZ11 matični plošči pa mu je delal Geforce 3 s 64 MB pomnilnika. Ni kaj, tako pošast bi tud jest mel .

1 komentar

Rezultati novih Detonator-jev 12.00

VR - Zone - Včeraj smo objavili novico o novih Detonatorjih 12.00. Danes vam lahko postrežemo z rezultati. Tukaj si jih lahko ogledate v originalu. Drugače pa so nove driver-je (verzija 12.00) primerjali z verzijo 10.80. Testirali so jih na IWill KK266R, TBird 1Ghz, WinME, GF2 MX, DirectX 8.0 s programoma 3D Mark 2000 in 3D Mark 2001. V 3D Mark 2000 so novi (12.00), pri ločljivosti 1024x768x16, dosegli 5018, stari (10.80) pa 5110 točk. V 3D Mark 2001 so pri isti ločlijivosti novi (12.00) dosegli 2309, stari (10.80) pa 2317 točk. Verzija 10.80 torej še vedno ostaja najboljša v hitrosti.

0 komentarjev

Izboljšava rezultatov v 3D Marku 2001

Jaz - 3D Mark 2001 je prišel precej nenadno in vsi, ki so se do tedaj duvali s svojim ultra mogočnim računalom, so se začeli praskati po glavi zaradi neverjetno nizkih rezultatov. Treba je namreč vedeti, da je 3D Mark 2001 narejen za prihodnje računalnike, saj avtorji ne morejo izdajati novega softvera vsakih nekaj mesecev. Kakorkoli, na "Da PC Tech" (urg... LOL ) strani si lahko ogledate članek, ki je v bistvu skupek nasvetov, kako izboljšati vaše rezultate v 3D Marku 2001. Po pravici povedano, niti ne vem, kaj so avtorji nalagali, saj sem po prvih nekaj straneh izgubil voljo. Vsa stvar me je namreč spomnila na 1000 stranski test grafične kartice s SomethingAwfulla. Če bo kdo imel voljo... Thnx, Andrej!

6 komentarjev

Kratka raziskavica

Jaz - Simon Miklavčič je na Slo-Tech poslal novico, v kateri je opisal, kateri Detonatorji delajo njemu osebno najbolje. Testiral je štiri: 6.50, 7.58, 10.80 ter 11.00. Do teh rezultatov je prišel s svojim Geforceom2 MX DDR (ne vem, kje ga je dobil, ampak vseeno):

3D Mark 2000 (default benchmark)
Detonator 6.50 (175/286)4097 |Detonator 6.50 (220/366)4887
Detonator 10.80 (175/286)4085 |Detonator 10.80 (220/366)4890
Detonator 11.00 (175/286)3951 |Detonator 11.00 (220/366)4794
Detonator 7.58 (175/286)4183 |Detonator 7.58 (220/366)5066

V 3D Mark 2000 imajo Detonatorji 7.58 očitno nadmoč pri hitrosti. Kaj pa 3D Mark 2001?

3D Mark 2001 (default benchmark)
Detonator 6.50 (175/286)n/a |Detonator 6.50 (220/366)1925
Detonator 10.80 (175/286)n/a |Detonator 10.80 (220/366)2032
Detonator 11.00 (175/286)n/a |Detonator 11.00 (220/366)2029
Detonator 7.58 (175/286)n/a |Detonator 7.58 (220/366)1949

Za to zelo informativno informacijo se mu zahvaljujem, saj je v svojem e-mailu navedel, da je testiral cel ljubi dan....

18 komentarjev

3D Mark 2001 in GeForce 3

Digit Life - Pri Digit Lifeu so dobili v roke GeForca 3, GeForca 2 Ultra in Radeona 64 DDR VIVO, poleg tega pa so imeli še dva Pentiuma 4, 1.5 in 1.7 (@ 1.8) GHz, Pentiuma 3 1.0 GHz in AMDjevega Athlona 1.2 GHz.

Vse to so testirali z 3D Markom 2001. Rezultati so, krhm... dih jemajoči. Kaj pravite na 5646 3D Markov pri 1024×768 v 32 bitnih bravah? To doseže GeForce 3 v družbi z, na 1.8GHz, navitim Pentiumom 4. Z Athlonom 1.2 GHz je rezultat 5014 3D Markov, s Peniumom 3 1.0 GHz pa 4692. Za primerjavo, GeForce 2 ultra doseže z Athlonom 3796, s Pentiumom 3 pa 3296 3D Markov. Ostane še ATIjev Radeon, ki nabere z Athlonom 3169, s Pentiumom 3 pa 2950 3D Markov.
Pri testu zapolnitvenih zmožnosti (prevod by Sergio, po angleško Fill Rate) in pri testu T&L enote je zanimivo da Geforce 2 Ultra doseže več pik kakor Geforce 3. Razlog za to je višja frekvenca ultre.

Sedaj pa še dva testa, ki jih druge kartice ne naredijo, ker nimajo podprore zanju. Prvi je Pixel Shader, ki je po besedah Digit Lifeovcev...

8 komentarjev

Primerjava Nvidiinih referenčnih gonilnikov

Overclockers Cafe - V popolni zmešnjavi, ki vlada na področju gonilnikov za Nvidiine kartice se je res težko znajti, tako da taki in podobni testi pridejo še kako prav. Na Overclocker Cafe so tako opravili primerjalni test med vsemi referenčnimi Nvidiinimi Detonatorji. Gonilnike so testirali v Quake3 Areni in 3D Marku 2000 in ugotovili, da so najhitrejši Q3 gonilniki Detonatorji 7.16, najhitrejši 3D Mark 2000 in stem Direct 3D pa Detonatorji 6.50. Za več informacij poglejte sem.

0 komentarjev