»

Vpogled v Xbox 360

Slashdot - Čez nekaj dni bodo prve konzole Xbox 360 že na policah, za vse željne novih spoznanj pa imamo razveseljivo novico. Takoj ko boste konzolo dobili, vam je na srečo ne bo treba razdreti na kakršenkoli način, saj so za vas to naredili na Anandtechu. Če se želite prepričati, da je vaša konzola prav taka, kot tista, ki so jo secirali Anandtechovci, lahko sledite natančnim navodilom, ki so opisani na enajstih straneh, družbo pa jim delajo še kratki opisi centralnega ter grafičnega procesorja, čipovja, trdega diska, ...



Za več slik, podrobnosti, opisov in seveda navodil za seciranje sledite tej povezavi.

26 komentarjev

Pripravite spalne vreče, če želite imeti Xbox 360

Reuters - Reuters poroča, da bo začetna prodaja Microsoftovih igralnih konzol nekoliko manj obsežna, kot je bilo predvideno. Namiguje se celo, da je to del načrtnega pritiska na tržišče in kupce - Microsoft naj bi nalašč upočasnil produkcijske linije, da bi ustvaril vtis o razprodanosti in nedosegljivosti konzol.

Nekateri sarkastično predvidevajo, da bodo na Norveškem trgovci lahko na dan izida Xboxa 360 ponudili samo napis Razprodano. Ponujene količine so namreč izredno majhne, poleg tega pa morajo trgovci vnaprej podpisati tudi posebne pogodbe, ki jih zavezujejo, da bodo konzole prodajali samo prvi dan po izidu, kasneje pa naredili nedostopne.

Situacija povprečne trgovine v ZDA ni nič bolj rožnata - vsaka bi naj na dan prodaje prejela največ 50 konzol, predvideva se celo, da jih bo realno zgolj 10. Na obeh straneh Atlantika bo tudi skoraj nemogoče dobiti samo konzolo, povsod bo na voljo le v paketih z igrami - tudi to je vključeno v pogodbah s prodajalci. Celo kupci, ki so novi Xbox...

32 komentarjev

Slike CPU in GPU jedra Xbox 360

The inquirer - Na Team Xbox so objavili prve slike 'razgaljenih' jeder glavnih čipov Microsoftove nove igralne konzole. Zraven obeh slik čipov sta prikazana tudi dva diagrama delovanja centralnega procesorja ter komuniciranja posameznih enot. Pomemben je tudi podatek, ki je bil zraven samih slik - število tranzistorjev. CPU naj bi imel 165 milijonov le-teh, sam GPU pa 232 milijonov, k temu pa je treba dodati še 100 mlijonov tranzistorjev vgrajenega EDRAMa. Tako se torej številka tranzistorjev grafičnega procesorja ustavi na dobrih 330 milijonih.



The inquirer, Team Xbox

12 komentarjev

Znana vsebina paketa Xbox 360

Slo-Tech - Že dolgo se je po različnih forumih in ostalih kotičkih interneta šušljalo o vsebini paketa nove Microsoftove konzole Xbox 360, zdaj pa so tudi v Redmondu objavili uradne informacije. Razglasili so, da bosta na voljo dva paketa, imenovala se bosta Core in Premium, prvi bo stal 300 zelencev, drugi pa 400 (v Evropi bodo številke enake, ampak v evropski valuti).

Osnovni Core paket bo vseboval poleg konzole še en običajen kontroler, odstranljivo sprednjo ploščico konzole v beli barvi in pa standarden AV kabel za priklop na zaslon. V naprednejšem Premium paketu pa bo igralni plošček brezžičen, kabel bo malo boljši in bo podpiral HD standard, dodan pa bo še dvajset gigabajtni disk, Xbox Live Silver naročnino za medmrežno igranje, slušalke in v dodatni ponudbi ob začetku prodaje še Media Center daljinski upravljalec. Če vas zadeva bolj zanima, vsekakor preberite izvorno novico.

Zanimivo je, da niso nič omenjali HD-DVD pogona, čeprav je znano, da bodo kasnejše verzije namesto DVD...

6 komentarjev

Microsoft XBOX 360 primarna platforma za Johna Carmacka

X-Bit Labs - Če smo v prejšnji novici navdušeno pozdravili objavo izvorne kode izredno popularnega grafičnega motorja iz QuakeIII, bodo nekateri ob tej novci vsaj zmignili z levo obrvjo.

John Carmack je povedal, da bo njegova osnovna platforma za razvoj prihodnjih iger XBOX 360. To predvsem pomeni, da bo presedlal na DirectX, kljub temu, daje še ob izidu Doom3 razlagal, da DirectX po njegovem mnenju ne zmore dati enakega rezultata kot OpenGL.

Razlog za osredotočenje na XBOX leži predvsem v dejstvu, da mu prihajajoče grafične kartice in sam način delovanja PC-jev povzročajo glavobole pri ocenah, koliko bo sistem zmogljiv. Teh težav pri popolnoma zaprtih sistemih seveda ne bo.

Več v novici!

Tudi Apple je prešel na temno stran ;).

41 komentarjev

Xbox 360 in PlayStation 3

Slashdot - Zunaj sta Xbox 360 in PlayStation 3. Pripravlja se bitka igralnih konzol, ki pa so veliko več kot to. Z njimi se šele začenja vojna med ponudniki domačega kina, spletnega igranja iger in nasploh igranja, kakršnega še ni bilo.

Xbox 360 v sebi skriva kar spremenjen trijederen PowerPC procesor, pri čemer vsako jedro lahko izvaja dve niti naenkrat, grafična kartica pa je poseben 500-megaherčen čip podjetja ATI z vgrajenim 10 MB pomnilnika, zraven pa je še 512 MB 700 MHz sistemskega pomnilnika. PlayStation 3 ima takisto 3,2 GHz PowerPC, le da je enojederen, se pa zato odkupi z osmimi (v uporabi jih bo le sedem, eden je rezerva) Cell procesorji, ki takisto delujejo vsak na 3,2 GHz. Za grafiko skrbi poseben nVidiin 550-megaherčni čip, pomnilnik pa je razdeljen na dva dela. 256 MB ga teče na precej zavidljivih 3,2 GHz (XDR), preostala polovica pa na 700 MHz, tako kot od Xbox 360. Težko je napovedovati, katera mrcina bo prevladala, vsekakor pa sem avtor novice mnenja, da je PlayStation 3...

50 komentarjev