» »

Prodaja tesel v Evropi strmoglavila

1 2
3
4

trancer01 ::

Da, avti so že od nekdaj zanič, po definiciji neekološki in proizvajalci že od nekdaj nategujejo potrošnike. Zato pa imamo zakonodajo, ki to poskuša omiliti, samo nekateri se pač pretvarjate, da problema ni in da so vsi avti super, proizvajalci pa top. V resnici je ravno obratno, vsi avti so zanič, proizvajalci vsi po vrsti nategujejo ves čas, potrošniki pa smo vedno nategnjeni, ne glede na to, kaj kupimo.

iKst_ ::

Prej si sicer omenjal samo "sodobne avtomobile", ampak očitno smo prišli zadevi do dna :)

Ampak OK, sprejmem tvoje mnenje, da so vsi avtomobili zanič in nateg. Še vedno ostaja dejstvo, da so novejši avtomobili boljši in cenejši (relativno gledano) od tistih izpred 20, 30, 40 let nazaj. Če imaš nesrečo in potrebuješ avtomobil, imaš vsaj to zadovoljstvo, da si danes manj nategnjen kot si bil včasih. V povprečju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

codeMonkey ::

Avti so od nekdaj zanic, ampak ljudje pa se vedno nocejo na vlak, avtobus in kolo :D

Meni je prejsnji avtomobil sluzil 10 let in slabih 300k km. Brez nekih problemov. Pac ni sel proti koncu cez tehnicnega kdaj, pa se je postimalo tisti potrosni material, to je pa to. Bi se se vozil, pa ga je parkiranega ob cesti razbil pijani voznik. Z novim imam zdaj 15k km ze prevozenih v petih mesecih, pri tem je (kontrolni) servis cez 450 dni, zjutraj me caka lepo ogret, pa cela 2 eur me stane strom na 100 km. Katastrofa so avtomobili, res.

Zgodovina sprememb…

karafeka ::

iKst_ je izjavil:

ä

Neumnost. Avtomobili piskajo že zadnjih 30 let, pa še to je odvisno od znamke. Moj 20 let star Nissan piska bolj kot Tesla.

Men piska samo če pozabim luči prižgane, pa če sovoznik ni pripasan in že to zadnje je nadležno ko sam satan. Ti novi pa piskajo samo če že malo vstran pogledaš od smeri vožnje, pa piska ti če greš čez črto, pa piska ti če je kak avto ob cesti parkiran, pa bogsigavedi zakaj še. Ma moj fotr takega, pa ga sploh noče več vozit zaradi tega stresa. Da ne omenjam, da mu enkrat filat ni pustu zaradi neke elekrične napake, pa je bil očitno 12v akumulator prešvoh. Pa take fore.

iKst_ ::

Men piska samo če pozabim luči prižgane


Povsem nepotrebno piskanje. A ne zna sam luči izklopit?

karafeka ::

You got me there :)

Grem takoj zdaj eno teslo za 50.000 poklikat da mi ne bo treba luči prižigat pa ugašat.

iKst_ ::

Pravilno. Dobiš jo lahko že za manj kot 35, ampak tudi s tisto za 50 boš zadovoljen.

karafeka ::

Ja, sem slišal, da je bil en Finec tako zadovoljen, da jo je iz samega veselja razstrelil, namest da bi jo na servis peljal.

Sicer pa povprečna starost avtov vsako leto raste. Le zakaj? Malokdo si lahko privošči te nove igračke.

DamijanD ::

iKst_ je izjavil:

Prej si sicer omenjal samo "sodobne avtomobile", ampak očitno smo prišli zadevi do dna :)

Ampak OK, sprejmem tvoje mnenje, da so vsi avtomobili zanič in nateg. Še vedno ostaja dejstvo, da so novejši avtomobili boljši in cenejši (relativno gledano) od tistih izpred 20, 30, 40 let nazaj. Če imaš nesrečo in potrebuješ avtomobil, imaš vsaj to zadovoljstvo, da si danes manj nategnjen kot si bil včasih. V povprečju.

Jaz bi rekel, da je bilo enih 10 let nazaj relativno gledano bolj ugodno kot sedaj (korona manjko čipov je zadeve podražila in cene niso nikoli več padle)

trancer01 ::

Ne vem, kje imate pamet. Življenje se draži, ker Evropa propada! Z inflacijo zmanjšujejo zadolženost, vendar pa ta vseeno narašča v neskončnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

karafeka ::

Propadajo nižji sloji, medtem ko se elita masti. Tudi v evropi. Vsako leto je več milijarderjev, počasi bo že trilijonar. Medtem pa jih veliko sploh nima dovolj za najemnine.

PujsekPepe ::

karafeka je izjavil:

iKst_ je izjavil:



Kvaliteta in zmogljivosti so pa tudi na povsem drugi ravni.

Ma daj no, samo več piskanja, lcd zaslonov in ledic. Res, čist druga raven. Crkujejo pa še bolj. In to zaradi akumulatorjev, ker imajo preveč elektronskih porabnikov. Zmogljivost pa res rabimo ja po naših cestah.

Aja, pa 20 colske gume majo zdaj vsi. Včasih so pa 15tke bile standard.


Itak zato pa dilerji v usa crkavajo ker jim vse stoji in ta sranja ne gre v prodajo (za slovenijo nevem) Sploh rabljeni wv in bmwji. Kvaliteta mercedeza med letnikom 1995 in 2010 in danes je kot noc in dan. Da grde cenene plastike ne omenjam. Pol bols dacija sandero (stepway) brez tistih nagravznih luck pa ceuga fuka senzorjev nabavt. Sej na zunej zgledajo lepo in super notr pa katastrofa.

karafeka je izjavil:

Propadajo nižji sloji, medtem ko se elita masti. Tudi v evropi. Vsako leto je več milijarderjev, počasi bo že trilijonar. Medtem pa jih veliko sploh nima dovolj za najemnine.


Drzi.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Sicer pa povprečna starost avtov vsako leto raste. Le zakaj? Malokdo si lahko privošči te nove igračke.


Kako je to možno, če so novi avtomobili tako zanič :)

Jaz bi rekel, da je bilo enih 10 let nazaj relativno gledano bolj ugodno kot sedaj (korona manjko čipov je zadeve podražila in cene niso nikoli več padle)


Mogoče, te stvari niso povsem linearne.

Ampak vseeno. 10 let nazaj (November 2015) je bila povprečna neto plača cca. 1030€, danes je 1560€. Minimalna (brto) plača je šla iz 790€ na 1270€

Cene avtomobilov niso šle gor za 50%.

PujsekPepe ::

Kako je to možno, če so novi avtomobili tako zanič :)


Tam do 2015 mogoce. Naprej pa tko tko

iKst_ ::

Kvaliteta mercedeza med letnikom 1995 in 2010 in danes je kot noc in dan.


Se hecaš, ne? Mercedesi konec 90ih in v začetku 2000ih so bili redni gosti na dnu lestvic pokvarljivosti. Dodaj še zgoraj omenjene probleme z rjo zaradi prehoda na nove barve, pa je jasno, da nimaš pojma kaj govoriš.

PujsekPepe ::

Pardon bmwje sem imel v mislih

nejc_nejc ::

iKst_ je izjavil:

Sicer pa povprečna starost avtov vsako leto raste. Le zakaj? Malokdo si lahko privošči te nove igračke.


Kako je to možno, če so novi avtomobili tako zanič :)

Jaz bi rekel, da je bilo enih 10 let nazaj relativno gledano bolj ugodno kot sedaj (korona manjko čipov je zadeve podražila in cene niso nikoli več padle)


Mogoče, te stvari niso povsem linearne.

Ampak vseeno. 10 let nazaj (November 2015) je bila povprečna neto plača cca. 1030EUR, danes je 1560EUR. Minimalna (brto) plača je šla iz 790EUR na 1270EUR

Cene avtomobilov niso šle gor za 50%.


Folk je pamet srecala in se jim jebe za avtomobile.
Samo, da je od tocke A do B in nazaj.
To je vsa resnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

karafeka ::

iKst_ je izjavil:

Sicer pa povprečna starost avtov vsako leto raste. Le zakaj? Malokdo si lahko privošči te nove igračke.


Kako je to možno, če so novi avtomobili tako zanič :)



Starost gre gor, kar pomeni, da ljudje obdržimo stare avte, ki so vsako leto starejši, ker si novih ne moremo privoščit, zanič gor ali dol.

iKst_ je izjavil:



Cene avtomobilov niso šle gor za 50%.

Kak sandero ali pa duster sta šla za 100%, ali pa kia. Pred 10 leti so bili pod 10.000. Tudi golf je zdaj že pri 30k ali pa octavia.
Ampak saj je razumljvo, led luči, pa piskanje so dragi. Pa 20colske alu feldne. Pa lcd ekrani vse na touch, kamere vsepovsod, avtomatsko bremzanje, da te rukne ko idiota. Ampak najbolj drage so pa postale….. marže.

PujsekPepe ::

Sam roko na srce kvaliteta Dacij je sla tud gor, deli so se vedno pocen pa masina dela. Stepway pa duster sta cist kul masini. Imho dost bolsa zadeva kot ksn nemski toureg.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Starost gre gor, kar pomeni, da ljudje obdržimo stare avte, ki so vsako leto starejši, ker si novih ne moremo privoščit, zanič gor ali dol.


Tukaj beremo, da imajo novejši avtomobili vsi po vrsti stvarne napake in so po 3 letih samo za na odpad. V isti sapi pa nekateri razlagate, da se povprečna starost veča. Does not compute.

Kak sandero ali pa duster sta šla za 100%, ali pa kia. Pred 10 leti so bili pod 10.000. Tudi golf je zdaj že pri 30k ali pa octavia.


Dacia Duster 4x4.
Test iz 2014. Cena testnega modela 20.498€


Test iz 2023. Cena testnega modela: 25.265€


S tem, da je Duster vmes zamenjal 2 modela. 2023 letnik je neprimerno bolj opremljen, varen in dovršen avto, pa je vseeno cca. 25% cenejši, če primerjaš koliko povprečnih plač je treba odšteti zanj.

Za ostale omenjene modele se mi ne da delati primerjave, lahko sam pogooglaš. Rezultati bodo podobni. Verjetno se najde kak model, ki se je podražil neproporcionalno. V povprečju so pa avtomobili pač bolj dostopni.

PujsekPepe ::

Tale dacia iz 2014 je res huda. Brez turbo motorja top.

karafeka ::

iKst_ je izjavil:


Tukaj beremo, da imajo novejši avtomobili vsi po vrsti stvarne napake in so po 3 letih samo za na odpad. V isti sapi pa nekateri razlagate, da se povprečna starost veča. Does not compute.

Saj možno, da sem kaj spregledal, ampak če je moj avto danes star 15 let, in če ne kupim novega, bo drugo leto star 16 let. In glede na vedno višje povprečje starosti vozil (ne samo v Sloveniji, ampak tudi po celi Evropi) tudi ostali delajo enako oz. ne kupujejo novih avtov. Če bi jih, bi povprečna starost padala.

trancer01 ::

Upam, da je ljudi srečala pamet in nove avte na par let menjajo samo še kreteni.>:D

iKst_ ::

PujsekPepe je izjavil:

Tale dacia iz 2014 je res huda. Brez turbo motorja top.


Dizlov brez turbine že kakšnih 20 let ne prodajajo več.

karafeka ::

iKst_ je izjavil:



Dacia Duster 4x4.
Test iz 2014. Cena testnega modela 20.498€


Test iz 2023. Cena testnega modela: 25.265€


S tem, da je Duster vmes zamenjal 2 modela. 2023 letnik je neprimerno bolj opremljen, varen in dovršen avto, pa je vseeno cca. 25% cenejši, če primerjaš koliko povprečnih plač je treba odšteti zanj.

Jaz gledam najnižje cene po ceniku.
Vem, da je bil pred leti duster okrog 10.000€, zdaj je najnižja cena na ceniku več kot 20.000€
https://www.dacia.si/CountriesData/Slov...

Sicer imajo nek popust na financiranje, ampak potem verjetno z 8,99% obrestmi preplačaš.

Pa glede povprečnih plač. Saj poznaš tisto o zelju in mesu? Plače so šle gor direktorjem, večina folka je pa okrog minimalca. Slotechovi normiji so izjema, ki potrjuje pravilo.

M-XXXX ::

karafeka je izjavil:

iKst_ je izjavil:



Dacia Duster 4x4.
Test iz 2014. Cena testnega modela 20.498€


Test iz 2023. Cena testnega modela: 25.265€


S tem, da je Duster vmes zamenjal 2 modela. 2023 letnik je neprimerno bolj opremljen, varen in dovršen avto, pa je vseeno cca. 25% cenejši, če primerjaš koliko povprečnih plač je treba odšteti zanj.

Jaz gledam najnižje cene po ceniku.
Vem, da je bil pred leti duster okrog 10.000€, zdaj je najnižja cena na ceniku več kot 20.000€
https://www.dacia.si/CountriesData/Slov...

Sicer imajo nek popust na financiranje, ampak potem verjetno z 8,99% obrestmi preplačaš.

Pa glede povprečnih plač. Saj poznaš tisto o zelju in mesu? Plače so šle gor direktorjem, večina folka je pa okrog minimalca. Slotechovi normiji so izjema, ki potrjuje pravilo.

Od 2014 do 2025 je sla minimalna plača gor za 65%.

PujsekPepe ::

Ja, mogla bi pa se vec ce bi hotel enak standard, ker hrana je sla 300%, cegli 100%...razumes?

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Ne, ker pišeš nesmisle.

Stopnja inflacije v obdobju od začetka novembra 2015 do konca oktobra 2025 znaša 31,2 %.

https://www.stat.si/inflacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

PujsekPepe ::

Ja in kolk je slo zlato gor, delnice da btcja ne omenjam.
Pa kdor verjame tej statistiki je pac hlod.

Because we don't have regular retail price series for all items, we can approximate how much they may have changed using the index growth. For instance:
If a fruit item cost €1.00 in 2015, given the "fruit" index (?192.7), it might cost around €1.93 in 2025 (all else equal).
A samo 31.2% so butalci naracunal?

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Pa kdor verjame tej statistiki je pac hlod.


Je napisal nekdo, ki ne loči med Mercedesom in BMWjem, ne ve, da so dci motorji turbo, nima pojma, da bitcoin in delnice niso vključene v košarico s katero merimo inflacijo... :)

Važno, da pametuješ o stvareh o katerih nimaš pojma :)

trancer01 ::

Dejanska inflacija je bistveno višja od uradno izračunane! Poleg tega ti nič ne pomaga povprečna inflacija, če so se nekatere stvari podražile za 300 %, ti pa jih nujno rabiš. Najemnine v Ljubljani so se v nekaj letih dvignile za več kot 100 %, hrana se je v nekaj letih podražila za 100-200 %, elektrika je dvakrat dražja kot pred 5 leti itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

PujsekPepe ::

iKst_ je izjavil:

Pa kdor verjame tej statistiki je pac hlod.


Je napisal nekdo, ki ne loči med Mercedesom in BMWjem, ne ve, da so dci motorji turbo, nima pojma, da bitcoin in delnice niso vključene v košarico s katero merimo inflacijo... :)

Važno, da pametuješ o stvareh o katerih nimaš pojma :)


Inflacija je bila samo 31.2% in danes je standard boljsi.
Jasno da niso vkljuceni v kosarico ker je moc denarja padla ker se sam printa pa saj vem da ne razumes

trancer01 ::

iKst_ je izjavil:

Pa kdor verjame tej statistiki je pac hlod.


Je napisal nekdo, ki ne loči med Mercedesom in BMWjem, ne ve, da so dci motorji turbo, nima pojma, da bitcoin in delnice niso vključene v košarico s katero merimo inflacijo... :)

Važno, da pametuješ o stvareh o katerih nimaš pojma :)


Ti tudi veliko pišeš o stvareh, o katerih očitno nimaš pojma ali pa imaš selektivni spomin. O izračunu inflacije tudi nimaš pojma kot še o marsičem drugem ne. Najbolje, da nehaš smetiti po forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

PujsekPepe ::

trancer01 je izjavil:

Dejanska inflacija je bistveno višja od uradno izračunane! Poleg tega ti nič ne pomaga povprečna inflacija, če so se nekatere stvari podražile za 300 %, ti pa jih nujno rabiš. Najemnine v Ljubljani so se v nekaj letih dvignile za več kot 100 %, hrana se je v nekaj letih podražila za 100-200 %, elektrika je dvakrat dražja kot pred 5 leti itd.


Pac mu ni jasno in lepi tu spakedrajscino od vlade. Medtem pa se je slovenija spet zapufala od japoncev in ploska da je dobila nov kredit.

Furbo ::

iKst_ je izjavil:

Da sploh ne omenjam velikost gum na EVjev. A je sploh kak, ki ima manj kot 18 col? Še to je redkost. Daš vsakih par let par jurjev samo za gume.


Za Good Year Vector 4Seasons v dimenziji 255/45/19 (Tesla Y) sem dal cca. 3 tedne nazaj 669,96€.

Ravno zdaj naročam enake gume še za dizla. 225/55/17. Trenutno je cena na liderpnevmatik 564€.

Gume mi zdržijo cca. 30.000-35.000km na obeh. S tem, da ima dizel 170, EV pa 470 konjev.

A imajo triglav gor? (so legalne v Nemčiji?)

https://n1info.si/novice/svet/nemci-spr...
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

iKst_ ::

Imajo.

PluribusUnum ::

Polahko se bo zbalansiralo.
Mogoče je že bilo, Revoz našuntat, da ima Twingo servisni ojačan balancer priključek in zraven nekaj prostora za posamezne servisne celice, hitro popravilo ;)

KG-348 ::

Malo mimo teme ampak mnislim, da bi morali že zdavnaj razmišljati kako zmanjšati delež BDP od avto industrije.

PluribusUnum ::

Kvaliteta in kvantiteta se srečata nekje. Potencialen moding, ki se bo tako in tako zgodil je lahko že v naprej naštiman, majhna baterija je dobila potencial extenderja.

PujsekPepe ::

Ti nic ne pomaga baterija ce je ceuga fuka senzorjev, ki hitro prepari in crkne.

PluribusUnum ::

Če se gre v hermetično zapiranje se mi zdi da more bit možnost fizičnega odklopa posamezne celice, recimo po termični sliki.

dexterboy ::

Zakaj se folk pusti nategovati. Prodaja ne upada, nasprotno! To je isto kot UA vojna, da rusi zmagujejo... ne verjet vsemu, kar vam servirajo pa TVju. EU je fouš ker nima svojega električnega Mercedesa, pol pa foušija ven seka!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

jest10 ::

karafeka je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Sicer pa povprečna starost avtov vsako leto raste. Le zakaj? Malokdo si lahko privošči te nove igračke.


Kako je to možno, če so novi avtomobili tako zanič :)



Starost gre gor, kar pomeni, da ljudje obdržimo stare avte, ki so vsako leto starejši, ker si novih ne moremo privoščit, zanič gor ali dol.


Ali pa smo zadovoljni s trenutnim vozilom in nimamo razloga za menjavo. Sploh pa ko dobiš z novo gajbo ekranček čez 1/3 armaturke in kup nadležnih "pomagal".

David Mayer ::

Khm, khm... DOVOLJ zadovoljni s trenutnim vozilom, razlog za menjavo bi se že našel. Saj zdaj že počasi res zmanjkuje izgovorov - mladim je mogoče dogodivščina nov avto kupovati, enim starim pa je muka, ker je to projekt sploh sedaj, ko od povsod bombardirajo s slabimi novicami in ne gre samo za financiranje v katerikoli obliki že.

PujsekPepe ::

Res je js sm se svojga cliota 95 komaj losov. Sva naredila kar nekaj kilometrov skoz balkan, romunijo, ukrajino pa to je bla masina 1.2. Brez kakrsnihkol problemov. Sm se ga zelo tezko losal. Ni pa meu klime. Pa bi si komot lohk kupu avto za 20,30 k in vec.

kanarin ::

Berem te silne komentarje in ne razumem najboljše kaj imajo veze s samo vsebino članka. Pogovarjate se o vseh možnih avtomobilih (tako ICE kot EV) in znamkah, samo o Tesli ne.

David Mayer ::

Jah, favšija, kaj pa drugega. Upravitelje očitno ne moti dovolj, pogosto še podpirajo takšne diskusje in pogosto tudi sami pomagajo pri kaosu z različnimi merili... Kaj hočeš potem?

Markoff ::

jan_g je izjavil:

Pri nas sigurno, ker smo cenovno precej občutljivi.

Evfemizem za škrtost. :D

Musashi je izjavil:

skumpl je izjavil:

jan_g je izjavil:

Pričakovano glede na Muskove ekscentrizme.

Ja, recimo kitajce.


Pri nas sigurno, ker smo cenovno precej občutljivi. Na Norveškem pa ne, recimo oktobra so bile prve tri znamke po prodaji VW, Volvo in BMW.

Meni se je Musk zameril, ko je spremenil Twitter v desničarsko trobilo


A zato Levica, Mladina, inštitut 8.marec, SD... Tako radi twittajo? Faking desničarji...

Hotel je napisati, da Anuška Delić več ne filtrira vsakršno mnenje, ki ni na politični liniji slovenske kvazitranzicije, to mu je zameril.

Ker, bohobvari, da bi lahko bral raznolika mnenja. Diversity is not in line with - diversity.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Markoff ::

Ales78 je izjavil:

In zelo očitno, si je butast Musk naredil to sranje tudi na Švedskem, Norveškem in Nizozemskem (v Nemčiji tudi več kot 50 % padec), ker se je ljudem uprlo, da bi imeli avto od očitnega pokvarjenca, ki se spravlja na sindikate (za razliko od neumnih slovenceljnov, so sindikati na severu - med naprednimi državami, ki imajo malo višje etične in moralne norme - spoštovani), kar je ekvivalent uničevanju delavskih pravic.

Se sicer strinjam glede Muska, a glede SLO sindikatov je treba povedati naslednje:
1. Pogosto so v spregi ali z delodajalcem ali s politiko in v resnici ne delajo za korist delavcev, temveč vseh drugih.
2. Če se že borijo za kaj, se borijo za plače. Kako boj izključno za plače in ne za druge delovne pogoje vpliva na vsesplošno stanje poklica, si lahko pogledamo na primeru slovenskega šolstva. Dobre plače (sicer previsoke za nesposobne učitelje, prenizke za res kakovostne), katastrofalni pogoji dela.

Posledično so si sami zapravili ugled.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Markoff ::

David Mayer je izjavil:

Ok, mogoče še kak članek glede tega?

The European automotive industry is facing a severe crisis, with several car brands struggling to survive. Stalantis has announced 15 factory closures, and Volkswagen is shutting down German plants for the first time in 87 years. Nissan's European sales have dropped nearly 50% in one quarter, and Ford has largely abandoned the passenger car market. Nine car brands that were once considered untouchable are now on life support. The European car market is in a "free fall," with new car registrations down 18% compared to pre-pandemic levels. Chinese automakers now control 11% of the European EV market, and manufacturing costs have skyrocketed by 40%. The EU's 2025 emission regulations are adding enormous costs, forcing automakers to invest in EVs that Europeans are not ready to buy. Brands like DS Automobiles, Lancia, Infiniti, Alfa Romeo, Jaguar, Maserati, and Chrysler are struggling to stay afloat. The crisis is expected to lead to a wave of bankruptcies, factory closures, and mergers that will reshape the industry. The European automotive landscape will be unrecognizable by 2026.

Evropa počne vse, da se:
1. kulturno suicidira z masovnim uvozom nekvalificirane delovne sile in iskalcev socialnih transferjev iz vsepovsod, brez integracije/asimilacije;
2. gospodarsko suicidira s promoviranjem tehnologij, v katerih prednjačijo države z boljšo ekonomijo obsega, AKA CN, in še nudenjem subvencij, ki gredo v primeru tujih proizvajalcev v celoti ven iz EU;
3. politično suicidira, ker "hiperregulacija" in "thoughtcrime".

Zahodni svet evoluira v nenaravno ideološko stanje, ki vodi v izumrtje. Kar je naravno gledano povsem prav, manjvredne civilizacije so bile vedno zatrte s strani večvrednih. Gospodarsko, vojaško, kulturno večvredne, nepomembno. Večvredne. Name of the game.

Miki N je izjavil:

Ja ja, nimajo keša - ampak vedno bolj je jasno da je stvar tudi pač "v glavi", ni kaj, vsaka generacija ima svoje fore.

Kako nimajo keša, če pa hoče novopečeni diplomant vsake shitty fakultete 2k neto "startnine"? Kam pa dajo vse te prihodkovne presežke, glede na to, da živijo v hotelu Mama?

Ales78 je izjavil:

feryz je izjavil:

Mulca se svaljkata po Ljubljani zadnja leta. Seveda sta naredila izpit, tako kot vsak pravi hribec, takoj pri osemnajstih letih.
Od kolegov in prijateljev, v glavnem Ljubljančanov, jih tretjina do polovica nima izpita in niti ne razmišljajo, da bi ga šli delat.


Ja, ker so ugotovili, da ga v Ljubljani ne rabijo, posledično pa prišparajo na avtomobilu, bencinu, registracijah,... pa še hitreje se premikajo s kolesom, kot pa avtomobili v koloni. Hribeci bodo rabili še nekaj generacij, da pridejo na enako razvojno stopnjo.

Se pravi Ljubljančani so zaprti v svoj mehurček in ne vidijo sveta okoli sebe? Ali hočeš reči, da uporabljajo taksije in letala, da vidijo svet? Ker z e-skirojem ali peš-fordom ne prideš ravno daleč. Kako zelo kozmopolitsko in eko-občutljivo...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Padanje prodaje tesel v Evropi se nadaljuje (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
858955 (3876) c3p0
»

Prodaja Tesle v Evropi močno upadla (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Rezultati
32730096 (12217) blackbfm
»

Tesla povečala proizvodnjo in prodajo vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
708890 (5308) dexterboy
»

Tesla z rekordnimi rezultati

Oddelek: Novice / Rezultati
379058 (6349) tikitoki

Več podobnih tem