» »

Poškodba barve na skoraj novem vozilu

Poškodba barve na skoraj novem vozilu

«
1
2 3

ge ::

Sem nesrečen lastnik vozila Renault Austral Mild Hybrid, letnik 2023, barva rdeča flamme z biserno črno streho.
Vozilo posedujem dobro leto dni. Pred obiskom prvega rednega servisa sem opazil poškodbe barve-laka na strehi vozila, in sicer izbokline na laku - mehurje, razpokan lak, luknje v laku (do spodnje rdeče barve). Pri pranju vozila sem opazil bleščice (sumim da odkruški laka)m katere sem lahko "obrisal".

O svoji najdbi sem seznanil uradnega prodajalca-serviserja Renault vozil, ki ma zaenkrat ne obravnavajo resno, saj po njihovem so za poškodbe krivi kamni (poškodbe so po celotni strehi), iztrebki žuželk in ptičev.
Opazil sem tudi par izboklin mehurjev tudi na rdeči barvi (bok vozila).
Barva je v garancijo (3 leta), avto nepoškodovan, nikoli popravljan, redno vzdrževan in večinoma časa garažiran.

Je imel še kdo takšne probleme z barvo-lakom?

Kaj lahko naredim, na koga se lahko še obrnem (doma, tujina), kakšne pravice imam glede uveljavljanja garancije ?

(podrobne fotografije narejene s USB mikroskopom)







Ge

Pezdicek ::

Ptičji iztrebki so lahko velik problem, če jih ne odstraniš takoj! Lahko popoka lak in so težave.

Utk ::

Pa ne pri enem letu starem. Ne ga srat.
Najdi en servis, ki se bo zavzel malo zate. Kakšen manjši, večji se ne bojo. Uvoznik za renoja je pa itak obup.

Ganon ::

Slike naloži drugam, se ne vidijo.

Pezdicek ::

Ste kdaj videli avte v skladiščih? Golobi in ostali bombadirajo...Niso samo v lepem salonu.

Pol pa malo spolirajo in je že lep

ge ::

Pezdicek je izjavil:

Ptičji iztrebki so lahko velik problem, če jih ne odstraniš takoj! Lahko popoka lak in so težave.


Žena ima avto zunaj 24/7, že tretjo leto zapored, isti iztrebki ptičov in žuželk pa nobene poškodbe barve-laka!
;((
Ge

Aramis ::

Odvisno od ptiča!
Meni je na octavio l2019 na streho vsral nek ptič in ko sem ga po kakšne tednu opral, je bil spodaj lak popokan kot kakšna mini pajkova mreža.

Ptičji iztrebki vsebujejo velik delež sečne kisline in so kisli - njihova pH vrednost je med 3 in 4,5. Zaradi korozivnosti sečne kisline in kislosti lahko ptičji iztrebek na avtu počasi razžre lak. Poletje je čas povečane "aktivnosti" golobov, vrabčkov, galebov in žuželk.



https://avtostop.si/2021/nasveti/pticji...

ge ::







Ge

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ge ()

Linko ::

ge je izjavil:

Pezdicek je izjavil:

Ptičji iztrebki so lahko velik problem, če jih ne odstraniš takoj! Lahko popoka lak in so težave.


Žena ima avto zunaj 24/7, že tretjo leto zapored, isti iztrebki ptičov in žuželk pa nobene poškodbe barve-laka!
;((


Kašno barvo pa ima? Malo bolj podrobno poglej. 100% so razpoke.

Na temnih se vedi VSE!

Terminathor ::

ge je izjavil:



To ni od ptičev...
grozne poškodbe. Ampak porajsan avto pa tudi imaš za 1 leto starega...

kaj delaš?

DR0N ::

ge je izjavil:




Ti je kdo vrgel napito krpo z bencinom na avto? Avto stoji kje v bližini tirnic oz kakšne fabrike?

borut_p ::

Jaz se spomnim renault cliota ... dva spomina na pticji drek sta mi ostala na strehi - razžrlo po moje v roku 1 meseca ker nisem stran spral. Se lepo zasuši gor in potem kislina dela svoje.
Tako da ... staroat vozila tukaj nima veliko veze ko gre za pticji drek.
So pa zelo specificne mrezne razpoke v laku, tako da ce so take, potem ne bos mogel nic uveljavljat, neglede na to h katerem servisu gres

https://www.google.com/search?sca_esv=e...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

ge ::

Terminathor je izjavil:

ge je izjavil:



To ni od ptičev...
grozne poškodbe. Ampak porajsan avto pa tudi imaš za 1 leto starega...

kaj delaš?


To je fotka dobljena s USB mikroskopom !

DR0N je izjavil:

ge je izjavil:




Ti je kdo vrgel napito krpo z bencinom na avto? Avto stoji kje v bližini tirnic oz kakšne fabrike?


Nič industrije, narava.
Ge

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ge ()

IL_DIAVOLO ::

In folk se kar ne verjame, da je lak za slovenski trg drugacen kot recimo nemski.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ganon ()

borut_p ::

Ja seveda ... tam v lakirnici najprej pogleda kam bo sel avto pa se odloci iz kerega kanistra bo barvo vzel.
Jao kere teorije zarote

Utk ::

Tudi če bi bil zarad dreka, ne bi bil čez celo streho. Ne pa tudi na haubi recimo. In eno so razpoke, drugo pa mehurčki.
To ni zarad ptic, razen če ga je nekdo vsake tri dni mazal s ptičjim drekom.

Renault se je za izogibat in pika, sej so vsi avti sranje lahko, ampak renault ima pa še zanič zastopnika, pa tudi matična tovarna ne bo priznala napake brez dobljene tožbe na sodišču.

IL_DIAVOLO ::

Btw v Franciji se v tem trenutku odvija masovna tozba proti Renaultu. Vabijo tudi lastnike iz ostalih drzav, da se jim pridružijo. Prispevek na rtv-ju.

https://www.rtvslo.si/rtv365/arhiv/1750...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

borut_p ::

Se pravi je renault za en drek neglede na drzavo izvoza ... ne gleda robot z barvo keri kanister je dober za kero drzavo

Je pa tudi res, da odkar so barve na vodnih osnovah, so shit. Se odraza na vec koncih

IL_DIAVOLO ::

Robot ne gleda, gleda pa podruznica.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Aramis je izjavil:

Odvisno od ptiča!
Meni je na octavio l2019 na streho vsral nek ptič in ko sem ga po kakšne tednu opral, je bil spodaj lak popokan kot kakšna mini pajkova mreža.

Ptičji iztrebki vsebujejo velik delež sečne kisline in so kisli - njihova pH vrednost je med 3 in 4,5. Zaradi korozivnosti sečne kisline in kislosti lahko ptičji iztrebek na avtu počasi razžre lak. Poletje je čas povečane "aktivnosti" golobov, vrabčkov, galebov in žuželk.



https://avtostop.si/2021/nasveti/pticji...

Najhujsa je kombinacija Renaultov lak in mestni golobi, ki se prehranjuje s hitro prehrano.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Jaz perem avto 2x na leto, ok, dreke spucam kolk tolk sproti, ampak da bi za vsako mušico ribal...đizus. Pa na nobenem avtu ni nič spokalo po 10 ali pa 20 letih. Ne pa po enem.

IL_DIAVOLO ::

Jaz avta sploh perem ne. Skoda pitne vode.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

ge je izjavil:

Sem nesrečen lastnik vozila Renault Austral Mild Hybrid, letnik 2023, barva rdeča flamme z biserno črno streho.
Vozilo posedujem dobro leto dni. Pred obiskom prvega rednega servisa sem opazil poškodbe barve-laka na strehi vozila, in sicer izbokline na laku - mehurje, razpokan lak, luknje v laku (do spodnje rdeče barve). Pri pranju vozila sem opazil bleščice (sumim da odkruški laka)m katere sem lahko "obrisal".

O svoji najdbi sem seznanil uradnega prodajalca-serviserja Renault vozil, ki ma zaenkrat ne obravnavajo resno, saj po njihovem so za poškodbe krivi kamni (poškodbe so po celotni strehi), iztrebki žuželk in ptičev.
Opazil sem tudi par izboklin mehurjev tudi na rdeči barvi (bok vozila).
Barva je v garancijo (3 leta), avto nepoškodovan, nikoli popravljan, redno vzdrževan in večinoma časa garažiran.

Je imel še kdo takšne probleme z barvo-lakom?

Kaj lahko naredim, na koga se lahko še obrnem (doma, tujina), kakšne pravice imam glede uveljavljanja garancije ?

(podrobne fotografije narejene s USB mikroskopom)


Mehurji ne nastanejo od zunanjih vplivov, ampak nastane praska, ki rjavi najprej od zunaj, sele pozneje od spodaj, ko voda prodre skozi prasko pod lak in to se ne lusci po enem letu.
Ce imas mehurje, ki prihajajo od spodaj izpod laka navzven in so se zaceli pojavljati priblizno isti cas, so zajebali pri lakiranju, ce imas moznost se obrni direkt tudi na proizvajalca.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tony1 ::

Nekaj je narobe z lakiranjem, se strinjam. To gre absolutno na garancijo in solidna firma bi to popravila.

To se lahko dogaja zaradi napake v prroizvodnem procesu ali po so nekaj spremenili v tem delu.

Ko so v začetku 90ih npr. nehali uporabljati barve na osnovi svinca so nekateri Am. proizvajalci še več let slabo barvali avte, njihova barva se je kar lupila v plasteh.

Jožko ::

Probaš reklamirat,če ne gre,sam pelješ ličarju pobarvat,se je škoda sekirat za tako stvar.

Ganon ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

In folk se kar ne verjame, da je lak za slovenski trg drugacen kot recimo nemski.


Zakaj zapravljaš čas z neumnim trolanjem?

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Jaz perem avto 2x na leto, ok, dreke spucam kolk tolk sproti, ampak da bi za vsako mušico ribal...đizus. Pa na nobenem avtu ni nič spokalo po 10 ali pa 20 letih. Ne pa po enem.


Jaz sem tudi tako, dokler se ni na morju pojavil nek ptic, po nekih sestih letih starosti avta, ki je pa dejansko naredil skodo. In to do pleha in ne le na enem mestu. Sicer mi je vseeno zdaj za ta avto na sreco, bi se pa sekiral, ce bi bil cisto nov. Mnogi so prvic slisali za to, ko sem razlagal. Tudi serviserji.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ganon je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

In folk se kar ne verjame, da je lak za slovenski trg drugacen kot recimo nemski.


Zakaj zapravljaš čas z neumnim trolanjem?


Zakaj mislis, da proizvajalci delajo v dobro potrosnika?

A se res nisi ugotovil, da je poslovni model kako najbolj nategnit kupca edin ki se splaca?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ganon ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ganon je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

In folk se kar ne verjame, da je lak za slovenski trg drugacen kot recimo nemski.


Zakaj zapravljaš čas z neumnim trolanjem?


Zakaj mislis, da proizvajalci delajo v dobro potrosnika?

A se res nisi ugotovil, da je poslovni model kako najbolj nategnit kupca edin ki se splaca?


Kar si natipkal, je laž.

ge ::

tony1 je izjavil:

Nekaj je narobe z lakiranjem, se strinjam. To gre absolutno na garancijo in solidna firma bi to popravila.

To se lahko dogaja zaradi napake v prroizvodnem procesu ali po so nekaj spremenili v tem delu.

Ko so v začetku 90ih npr. nehali uporabljati barve na osnovi svinca so nekateri Am. proizvajalci še več let slabo barvali avte, njihova barva se je kar lupila v plasteh.


Evo, očitno je nekaj na tem.

Druga regija v Slovenija, torej drugi iztrebki ptičev in žuželk.
Zopet vozilo znamke Renault (last sorodnika) , tokrat Conquest, črna streha, vozilo je staro samo dobrih 10 mesecov !!!
Enake poškodbe (začetek), in ja sorodnik je bil zelo vesel tega odkritja. :'(

Žal fotke so samo narejene z USB mikroskopom ker mi zaradi bleščanja, na črni strehi, ne uspe dobiti nič uporabnega s telefonom ali fotoaparatom.






Ge

Hudobec82 ::

Kva je to ena rdeča barva spodej? Nisem nek poznavalc, samo v lajfu še nisem vidu avta, k bi mel temeljno barvo rdečo. Men to deluje, kot da je nekdo rdeč avto špricnu na črno. Sej lahko samo streho,... lahko tut v fabriki.

fikus_ ::

Tudi če je to posledica ptičjih iztrebkov, je to za reklamacijo. Kaj je res potrebno požreti ves šrot, ki ga prodajajo?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

tony1 ::

Avto je rdeče barve, nato pa so v fabriki streho pobarvali na črno. Saj veš, globalno segrevanje in te reči, pa je s črno manj vroče :P (Edino kitajci svoje elektrikarje barvajo z belo streho, očitno je tam bolj milo podnebje :D.)

Miki N ::

Dafuq je to en "paint job"? To je nekdo s sprejem iz Obija malo na hitro prebarval rdeč avto?

KraitPay ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ganon je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

In folk se kar ne verjame, da je lak za slovenski trg drugacen kot recimo nemski.


Zakaj zapravljaš čas z neumnim trolanjem?


Zakaj mislis, da proizvajalci delajo v dobro potrosnika?

A se res nisi ugotovil, da je poslovni model kako najbolj nategnit kupca edin ki se splaca?


Ker delam za avtomobilsko industrijo, lahko rečem samo to, da 100% kontrola stane.
Nekdo v verigi je zajebal in se nikoli ne bo ugotovilo kdo. Lahko je vhodni material napačen (material školke, barva) ali pa napaka pri samem procesu (napačni parametri...). Verjetno ni osamljen primer, ampak bo OP zelo težko ugotovil in dosegel kaj več.

Utk ::

Dobro, ampak kolk pa stane renault in njihov uradni servis, da mu preštriha to streho? Da se zarad 100 evrov tako blamirajo.
Edino, če renault ve, da je oreng zajebal in bo takih primerov še veliko...

bemfa ::

Če si haklik za avto, je nujna keramična zaščita laka in redna nega. Če pa ti je 500eur + 100 ur na leto preveč, pa se je treba z napakami sprijaznit in avta ne gledat na manj kot meter razdalje, kamoli z mikroskopom.

Machete ::

A zdaj razumete zakaj je nek avto 20k, drug pa 60?
(Samo za tiste, ki kričijo, da je vse isto in da je od vse samo 'od A do B').
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

karafeka ::

Gledam cenik in je cena za Australa evolution mild hybrid 130 (najnižji nivo opreme) več kot 30.000€.

Pa včasih so bili avti po 10k€, pa niso imeli problemov z lakom po enem letu.

To so te "izboljšave", da imajo potem avto proizvajalci rekordne dobičke.

IL_DIAVOLO ::

Poznam 2 ki sta kupila Australa...to se bodo šli zivci.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

V drugi temi pa priporočaš megana. Si malo šizo ali samo žleht?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

delavec44 ::

Machete je izjavil:

A zdaj razumete zakaj je nek avto 20k, drug pa 60?
(Samo za tiste, ki kričijo, da je vse isto in da je od vse samo 'od A do B').


Saj tudi brez barve prideš do B :D

Žalostno je potem, ko se ti še Renault za 60k začne luščit, ker je bil barvan po istem postopku.

fikus_ ::

Zaradi ekologije so (mislim da) vsi proizvajalci avtov šli na bolj ekološke barve na vodni osnovi, katere so precej slabše obstojne.

Pred leti se je dosti pisalo, da krema za sončenje (nekateri se vozijo na plažo) povzroči bledenje, madeže na barvi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

denabiker ::

z uveljavljanem garancije pri Renaultu moraš imeti srečo ali poznanstva, drugače je kar težko. Je bil primer: utrgana ketna pri 80.000 km na ne še 2 letnem Renoju, pa to se je kregalo 1 mesec za stroške popravila, kdo bo kril. Po enem mesecu so se pa le lotili popravila na njihove stroške, tak da je trajalo skoraj 3 mesece, vmes so pač imeli nadomestni avto.

Utk ::

Zaradi ekologije so (mislim da) vsi proizvajalci avtov šli na bolj ekološke barve na vodni osnovi, katere so precej slabše obstojne.

Ma dobro dajte zdaj malo nehat s temi 25 let starimi miti. Zarad tega so imeli probleme mercedesi 25 let nazaj, pa ne zarad vodne osnove, ampak ker so škrtarli, drugi problemov niso imeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Barve na vodni osnovi niso tako obstojne! Dražje avte se čez še lakira, da barva ni direktno na udaru.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Človek, poogovarjamo se o eno leto starem avtu. Pa tudi če bi bil 10 let star ne bi bilo dost drugače. Če bi bil 20, ajde, bi lahko začeli kaj filozofirat o vodni osnovi.

fikus_ ::

Saj, praktično nov avto, barva pa poškodovana. V tem primeru je verjetno šlo kaj narobe pri barvanju (materiali, kvaliteta površine,....).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

spenstar ::

To meni zgleda, da je problem pri procesu lakiranja avtomobila. Najprej dajo osnovno barvo cez celo karoserijo (rdeco v tem primeru, pa cez lak) in potem ta avto naprej potuje do druge linije, kjer dobi se crno streho. V tem casu se je barva in lak posusila in cez crna barva. Se pravi niso sli mokro na mokro barvanje in potem se crna ne more dobro oprijeti. In nastane tole. Podobno se zgodi ko delas s tistim touch edigs barvami za popravljanje pikic, ko mesas barvo in prozorni lak in nastane pajcevina oziroma razpoke.
SPENSTAR--builder

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: spenstar ()

KraitPay ::

spenstar je izjavil:

To meni zgleda, da je problem pri procesu lakiranja avtomobila. Najprej dajo osnovno barvo cez celo karoserijo (rdeco v tem primeru, pa cez lak) in potem ta avto naprej potuje do druge linije, kjer dobi se crno streho. V tem casu se je barva in lak posusila in cez crna barva. Se pravi niso sli mokro na mokro barvanje in potem se crna ne more dobro oprijeti. In nastane tole. Podobno se zgodi ko delas s tistim touch edigs barvami za popravljanje pikic, ko mesas barvo in prozorni lak in nastane pajcevina oziroma razpoke.


Si že videl metodo z elektroni; pleh nabijejo z enimi delci, barvo/prah z drugimi in se barva sama "prime" pleha. Fascinantno ampak zelo zamudno in če nimaš procesa in okolja "čistega" se "barva" ne prime dobro. Skratka mikro laboratorij.
Podjetje porabi "manj" barve, načeloma manj energije, ampak je prekleto težko doseč "čistost".
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaščita poškodovane karoserije (kako)

Oddelek: Na cesti
191336 (674) fikus_
»

Policijska vozila - Vozni park po državah EU (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
567826 (2467) Ales
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16327811 (19061) Superboyy
»

Plasti dip-barvanje vratnih letvic na avtomobilu?

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
225480 (4539) D-PaX
»

Cena barvanja avtomobila

Oddelek: Na cesti
3853179 (51695) lufthammer

Več podobnih tem