» »

Harvey Norman Super Jamstvo

Harvey Norman Super Jamstvo

Meizu ::

Ojla,

a ima kdo od vas izkušnje s to podaljšano garancijo Harvey Normana?

Čisto na kratko: v BTCju sem leta 2018 kupil en TV, ki je pred kratkim izdahnil in ga peljal na servis preko referenčne številke podaljšanega jamstva direktno iz strani Harvey Normana. No, danes prevzamem ta TV nazaj in doma ugotovim, da TV sicer zdaj deluje (menjana matična plošča) ampak je uspelo serviserjem tako hudo spraskat prednji panel in del zadnjega ohišja TVja, da imam zdaj na panelu nekje okrog sredine TVja 5 ogromnih in globokih prask (če greš z nohtom čez je prav jarek noter).

Kličem na harveja in me poskusijo usmerit na neko firmo, ki izdaja ta podaljšana jamstva - problem je v tem, da nikjer na računu niti knjižici s super jamstvom ni zabeleženo, da podaljšanje garancije nudi 3rd party firma, hkrati pa so celo spodaj v publikaciji iz tistega leta podpisani pod telefonsko številko kot "Harvey Norman Super Jamstvo". Domena mejla ki sem ga danes dobil za kontakt v zvezi s tem (iz strani tehnike Harvey Normana) sploh ni ista kot tista na publikaciji.

Jaz bi se seveda rad izognil mešetarjenju od firme do firme (ker to je pri nas klasika) in me zanima, če lahko čisto legalno zahtevam od Harveya, da sanira to poškodbo, pa naj oni potem terjajo naprej kar rabijo?
  • spremenil: Meizu ()

MadMax ::

Podobna izkušnja s TVjem iz Hoferja. Poslan brez prakse in tudi zapakiran v orig. embalažo v stanju "nov", dobil nazaj v polepljeni škatli kot bi ga peš nosili 3x okrog sveta in spraskanega kot....
Srečna razlika je bila, da je moj bil še v pravi garanciji in so mi vrnili denar (nakar sem kupil drugje boljšega), ampak če ne bi sredi štacune naredil oreng glasne scene z regijsko šefico, bi se najbrž obrisal pod nosom...
Srečno...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Meizu ::

Ja, mogoče so ti poslali na isti servis kot meni.

Tudi jaz sem jim spakiral TV v original embalažo z vsemi original stiroporskimi vogali, še original folijo panela sem shranil in oblekel TV v tisto, da bo ja ziher. No nazaj sem dobil s pol stiropora manj, tudi tisto prevleko so nekam zabrisali, ker je ni noter. Uglavnem šalabajzerji da ne moreš verjet.

A ima to kaj ZPS čez?

MadMax ::

Če nisi njihov član, te ZPS niti povoha ne. Članstvo pa seveda plačljivo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Meizu ::

Hehe zdaj berem pogoje tega "super jamstva":

Super Jamstvo ne krije, po njihovi 11. točki "Nenamerne, kozmetične ali fizične škode kakršne koli vrste ali iz katerega koli vzroka".

A tile so malo ruknjeni? To ni šans da je pravno legalno.

bluefish ::

Zakaj ne? To ni garancija, je zavarovanje, tržni produkt.

Meizu ::

Zaradi 220. člena KZ-1-NPB4.

V-i-p ::

Kaj ima pa tu kazenski zakonik???
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Utk ::

Meizu je izjavil:

Hehe zdaj berem pogoje tega "super jamstva":

Super Jamstvo ne krije, po njihovi 11. točki "Nenamerne, kozmetične ali fizične škode kakršne koli vrste ali iz katerega koli vzroka".

A tile so malo ruknjeni? To ni šans da je pravno legalno.

To velja za praske, ki jih bi ti naredil. Praske, ki jih naredi servis, so druga stvar in oni odgovarjajo, tudi če bi ti normalno plačal servis in ne bi imel njihovega jamstva. Kot če pelješ avto menjat olje pa ti spraskajo odbijač. Ne morejo rečt "ups" in te poslat na tvoj kasko, če ga imaš. Oni morajo to popravit. In imet tudi svoje zavarovanje za to, ampak to ni tvoj problem.

Pelikan2024 ::

Pozdravljen.

Mislim, da Harvey Norman tu ni odg. za praske, ki so nastale za čaš, ko je bil TV na servisu. Servis namreč ni njihov. Verjetno si pa dobil kakšen zapisnik na katerem je navedeno, na katerem servisu je bil TV. Enostavno se obrneš na ta "servis" in zahtevaš pojasnilo ter rešitev nastale škode na aparatu. Verjetno nisi slikal ekran preden si ga poslal na servis? Upam, da zadevo dobro rešiš.

starfotr ::

Odgovorni so ker so oni ponujali to storitev. Ni sklenil pogodbe s tretjo osebo ampak s trgovino.

Reklamacija servisa.

Zato se jaz izogibam vsem zavarovanjem.

Meizu ::

Sem poslal direkt na reklamacijski oddelek Harvey Normana zahtevek za sanacijo škode, podprto z vsemi slikami.

Seveda iz njihove strani že nekaj dni tišina.

PINki ::

Javi nam odgovor.

Meizu ::

Evo resolucija:

Sem sprožil reklamacijski postopek, pripeljal TV na servis ker so zahtevali ogled TVja, nakar so sporočili, da bodo zamenjali cel TV, ker pa ni istega modela več na trgu so odobrili zamenjavo za novi OLED 2023 model, ki je trenutno na voljo. No, na koncu sem se dogovoril s Harvey Normanom, da doplačam še 300eur ter vzel namesto 55'' taisti model ampak 65''. Sem potem kar doplačal še novo jamstvo, tako da je zdaj TV pokrit za naslednjih 5 let.

Vse je ok, vsi smo celi, zdravi in veseli! Hvala tistemu, ki je spraskal TV čeprav bi mu vseeno ušesa navil. Iz principa.

Upam da ta izkušnja še komu pride prav. Sem pa insistiral da to reši Harvey Norman, so tudi oni klicali servis potem za reklamacijo. Ker imam občutek, da če bi mogoče klical sam (pa še slikovnega gradiva nisem imel glede stanja pred servisom, kar me je najbolj skrbeli), bi se me morda poskušali losat na tak ali durgačen način. Vsaj glede google reviejew tega servisa, ker niso ravno pozitivnega mnenja glede odnosov do strank.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iphone zavarovanje

Oddelek: Mobilne tehnologije
101068 (758) starfotr

BigBang,HNorman,Comshop itd

Oddelek: Kaj kupiti
426574 (5116) dzinks63
»

Spletne trgovine z možnostjo ''kredita''

Oddelek: Kaj kupiti
454045 (2942) solatko
»

Kaj bi vi storili?

Oddelek: Pomoč in nasveti
223902 (3024) drzni86

Več podobnih tem