» »

Oldtimer udeležen v prometni nesreči

Oldtimer udeležen v prometni nesreči

pero50 ::

Trenutno rihtam nek avto v katerega bom vrgel par jurjev, zato da bo avto vozen še čez 10 let. Avto je po evrotaxu vreden približno nič, do oldtimerja mu manjka še 10 let.
Na trgu cena teh avtov raste. V tujini presega ceno 2000€ za primerke v vprašanje kakšnem stanju, če je avto zrihtan pa ima ceno 4000€ +

Torej predpostavimo, da je potem tak avto udeležen v prometni nesreči, kjer ti drug naredi totalko iz takega avta, zavarovalnica ti da recimo 200€ in odjebi.

Kako pa je recimo z avtom, ki je star 40 let, in je zrihtan kot nov? V temu primeru verjetno avta ne morejo več ocenjevati po evrotaxu in me zanima kako zavarovalnice odreagirajo v takih primerih in kje je tista meja, ko je avto totalka zaradi počenega odbijača in ko zavarovalnica začne vozilo obravnavati drugače zaradi naraščanja vrednosti?

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Tidule ::

Eurotax je samo ocena vrednosti. Potem pa se pac lahko z zavarovalnico preganjas in dokazujes kaksna je bila dejanska vrednost in kak upad vrednosti ai domnevno utrpel. Ponavadi se zadeva zakljuci s kaksnim dogocorom o povrbitvi v izvorno stanje. Bos pa iz tega razloga tezko nasel zavarovalnico, ki bo kasko zavarovala tak avto.

Ce imas pri oldtimerjih se kaksno sanso to tudi dosec, pa "lepo ohranjeni avti, ki bodo mogoce oldtimerji cez 10 let" ne pijejo vode. Dokler ni dejansko odltimer z vsemi zigi in papirji je samo star kup pleha in temu primerno vrednoten.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

kamiKaZaA ::

Kolikor vem je za zavarovanje oldtimerja smešna cena, ker je mišljeno, da ga ljubiteljsko voziš (res občasno) in ker nisi dosti na cesti je tudi možnost manjša za nesrečo (temu primerna je tudi cena zavarovanja). Pišem na pamet. Imaš mercedesa kabrioleta iz leta 1960, kateri se prodaja med 100-150k. Popravilo takšnega avta pri resnem karambolu takoj nanese 20-40k. In če plačuješ zavarovanje za tak avto nekje 100€ na leto, potem ne moreš pričakovati, da bi dobil več kot kakega jurja ob totalki avta.

Po moje pa bi se dalo individualno z zavarovalnico zmeniti, da je avto vreden 100k, da ti ga tako tudi zavarujejo in bi imel premijo par jurjev na leto, ampak po drugi strani dvomim, da bi zavarovalnica na to pristala, ker potem bi lahko zrežiral karambol in pobral 100k od zavarovalnine avta.

Vse kar lahko mi tukaj je ugibanje. Če želiš točno vedeti, kontaktiraš 3, 4 ali 5 zavarovalnic, jim opišeš kaj bi rad in vidiš reakcijo oz. njihovo ponudbo. Sam menim, da ti za oldtimerje nikoli ne izplačajo več kot kakšnega jurja, dva ob totalki, čeprav popravilo pride na koncu 10-15k in je avto vsaj 8k vreden trenutno na trgu.

kriptobog ::

Lahko povem izkusnjo iz prve roke. Se kot student sem rihtal eno mecko 82 letnik in po 5 litehi ko je bil projekt zakljucen je starejsa gospa priletela cez rdeco direktno vame. Avto je bil ocenjen na totalko, zavarovalnica je ponudila 900e. V avto sem vlozil okoli 10keur, skode je bilo za priblizno 3k, ampak to je bila itak totalka za njih, ker je bilo po eurotaxu okoli jurja. Avto je imel certifikat starodobnika, imel sem vse racune in slike obnove. Pridobil sem informativno ponudbo koliko bi bilo popravilo in sem vse skupaj zapakiral v pritozbo zoper ponujeno odskodnuno. So poslali novo ponudbo, visina odskodnine 3100. Sem veselo podpisal in zrihtal avto.

kamiKaZaA je izjavil:

Kolikor vem je za zavarovanje oldtimerja smešna cena, ker je mišljeno, da ga ljubiteljsko voziš (res občasno) in ker nisi dosti na cesti je tudi možnost manjša za nesrečo (temu primerna je tudi cena zavarovanja). Pišem na pamet. Imaš mercedesa kabrioleta iz leta 1960, kateri se prodaja med 100-150k. Popravilo takšnega avta pri resnem karambolu takoj nanese 20-40k. In če plačuješ zavarovanje za tak avto nekje 100€ na leto, potem ne moreš pričakovati, da bi dobil več kot kakega jurja ob totalki avta.

Po moje pa bi se dalo individualno z zavarovalnico zmeniti, da je avto vreden 100k, da ti ga tako tudi zavarujejo in bi imel premijo par jurjev na leto, ampak po drugi strani dvomim, da bi zavarovalnica na to pristala, ker potem bi lahko zrežiral karambol in pobral 100k od zavarovalnine avta.

Vse kar lahko mi tukaj je ugibanje. Če želiš točno vedeti, kontaktiraš 3, 4 ali 5 zavarovalnic, jim opišeš kaj bi rad in vidiš reakcijo oz. njihovo ponudbo. Sam menim, da ti za oldtimerje nikoli ne izplačajo več kot kakšnega jurja, dva ob totalki, čeprav popravilo pride na koncu 10-15k in je avto vsaj 8k vreden trenutno na trgu.


Ce v karambolu nisi kriv, ne gre iz tvoje police, ampak iz police povzrocitelja...

Zgodovina sprememb…

Tidule ::

kamiKaZaA je izjavil:

Kolikor vem je za zavarovanje oldtimerja smešna cena, ker je mišljeno, da ga ljubiteljsko voziš (res občasno) in ker nisi dosti na cesti je tudi možnost manjša za nesrečo (temu primerna je tudi cena zavarovanja). Pišem na pamet.


Mesas kasko in obvezno zavarovanje. Obvezno je res poceni (ce to ni edini avto) kasko zna bit pa svinjsko drag, ce ti ga sploh sklenejo.

kamiKaZaA ::

kriptobog je izjavil:


Ce v karambolu nisi kriv, ne gre iz tvoje police, ampak iz police povzrocitelja...

Vem to. Sem že imel karambol in nisem bil kriv in je krila popravilo zavarovalnica povzročitelja.

Če pa ciljaš na zrežiran karambol je bilo mišljeno, da ti kolega vzame prednost na lokalni cesti, ti počiš, imaš totalko ocenjen avto in pobereš 100 k zavarovalnine, popraviš avto za 40k in si razliko s kolegom delita. Na tak primer sem ciljal in ni variante, da bi zavarovalnica na to pristala, ker obstaja možnost goljufije.

Tidule je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Kolikor vem je za zavarovanje oldtimerja smešna cena, ker je mišljeno, da ga ljubiteljsko voziš (res občasno) in ker nisi dosti na cesti je tudi možnost manjša za nesrečo (temu primerna je tudi cena zavarovanja). Pišem na pamet.


Mesas kasko in obvezno zavarovanje. Obvezno je res poceni (ce to ni edini avto) kasko zna bit pa svinjsko drag, ce ti ga sploh sklenejo.

Nima veze osnovno ali kasko. Imaš vreden avto 100k z osnovnim zavarovanjem, si udeležen v prometni, kjer nisi kriv in zavarovalnica povzročitelja krije škodo. Ampak, če je škode za 15-30k dvomim, da boš dobil več kot jurja, dva ali tri, ker je avto 70+ let star.

Zgodovina sprememb…

pero50 ::

Tako je, govorite o kasku, za katerega je logično, da bo ali zelo drag, ali pa ga sploh ni moč dobiti. V temu primeru sprašujem točno o temu, kar je napisal kriptobog.

Nekdo se zaleti v oldtimerja, in oškodovanec z oldtimerjem v nesreči ni nič kriv.

kamiKaZaA ::

pero50 je izjavil:

Tako je, govorite o kasku, za katerega je logično, da bo ali zelo drag, ali pa ga sploh ni moč dobiti. V temu primeru sprašujem točno o temu, kar je napisal kriptobog.

Nekdo se zaleti v oldtimerja, in oškodovanec z oldtimerjem v nesreči ni nič kriv.

Sem že napisal v svojem prvem komentarju, da ti verjetno ne bodo popravili celega avta, ampak vrgli na mizo par stotakov, morda tisočaka, dva, razlika do popolnega popravila pa bo šla iz tvojega žepa.

Tidule ::

pero50 je izjavil:

Tako je, govorite o kasku, za katerega je logično, da bo ali zelo drag, ali pa ga sploh ni moč dobiti. V temu primeru sprašujem točno o temu, kar je napisal kriptobog.

Nekdo se zaleti v oldtimerja, in oškodovanec z oldtimerjem v nesreči ni nič kriv.

Ne poslisaj reveza kamikaze, ki nekaj blodi v tri dni, pa avta se na papirju ni videl.

Kriptobog ti je napisal konkreteno izkusnjo. Zavarovalnica te bo seveda poskusila odpravit z minimalnim izplacilom. Potem pa je na tebi da predlozis dejanska dokazila o vrednoati vozila itd... Veliko je potem odvisno od tega kaksna je realna vrednost vozila, koliko je skode, ali se da sploh popravljat in do kje je zavarovalnica pripravljena komplicirat. Na koncu je zavarovanje namenjeno temu, da se pokrije dejansko nastala skoda. Je pa predpogoj za vse to, da ima avto dejansko urejen status starodobnika in tudi dejansko vrednost kot mu jo pripisujes. Zgolj tvoja subjektivna ocena o tem kako super je avto ohranjen in koliko bo vreden cez 10 let, ko bo oltimer niti priblizno ni dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

pero50 ::

Pa je kdo recimo pri ne-oldtimerju dobil izplačano kaj več kot totalko? Logično, da ti prvo zavarovalnica ponudi to, ampak ali so kaj fleksibilni glede ohranjenosti avta?

Invictus ::

Ne, niso. Vzamejo EUROTAX, pa čao.

Ne da se jim sploh jebat za neke stare kripe. Kar je s poslovnega vidika tudi prav.

Plačuješ minimalno zvarovanje za oldtimerja, zdaj bi pa dobil več kot si plačeval na neko čustveno, fiktivno vrednost? Ki je seveda pred plačilom zavarovanja nisi dokazal. Haloooo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kamiKaZaA ::

pero50 je izjavil:

Pa je kdo recimo pri ne-oldtimerju dobil izplačano kaj več kot totalko? Logično, da ti prvo zavarovalnica ponudi to, ampak ali so kaj fleksibilni glede ohranjenosti avta?

Ne. Imel sem avto, ko bi ga iz danes na jutri prodal takoj za 1.300€, če bi si vzel čas bi dobil 1.500€, 1.600€ mogoče celo 1.800€. Udeležen v prometni. Nič kriv. Totalko. Dobil (pišem po spominu) 60% ali 70% po eurotaxu, kjer je bil ocenjen na nekje 950€. Torej izplačano sem dobil dobrih 600€ za avto (ker so odbijali, rekli hauba je ok, 4 vrata ok, sprednje luči ok...) za avto, ki je bil realno vreden 1.500€. Na koncu pa prodal avto za 100€ (ruknjen od zadaj, vezna odbijaš, zadnja vrata in luči so šle). In bil na izgubi za približno jurja. Kaj češ, tak pač je to.

BCSman ::

Če imaš 20 let brezhibno delujoč avto s pol milijona kilometri in se kdo zabije vate boš od zavarovalnice dobil glih tolko za prevoz do deponije medtem ko boš ne po lastni krivdi dal vsaj dva jurja za drug rabljen avto?

darkolord ::

Ne, dobil boš glih tolko, da si približno na istem kot pred nesrečo.

Zgodovina sprememb…

kamiKaZaA ::

darkolord je izjavil:

Ne, dobil boš glih tolko, da si približno na istem kot pred nesrečo.

Jaz sem bil na slabšem. Avto vreden okoli 1.500€. Po Eurotaxu ocenjen na 950€. Dobil sem 60% ali 70% Eurotax vrednosti, ker so odbijali in ocenili, da je 30-40% avta OK. Torej dobil nekaj več kot 600€ in prodal avto takoj za 100€, če bi si vzel čas bi dobil mogoče 200-300€ za karamboliran avto. Torej četudi bi dobil za avto 300€ in izplačilo 700€ bi to bilo 1.000€ za avto vreden nekje 1.500€. Kar niti približno ni isto.

nosiyo ::

Če bi dal 500 za popravilo, bi ga za 1.500 prodal naprej in bi bil 100e v plus.
PS: kaj to se s pecikli vozite al kaj, da so take male vrednosti?

kamiKaZaA ::

nosiyo je izjavil:

Če bi dal 500 za popravilo, bi ga za 1.500 prodal naprej in bi bil 100e v plus.
PS: kaj to se s pecikli vozite al kaj, da so take male vrednosti?

Clio II. Zadnja vezna je šla. Na ravnalno mizo je moral. Zadnja vrata menjat, zadnji odbijač in zadnji dve luči. To bi naj prišlo 500€ z materialom in delom vred? Pol pa svizec zavije čokolado...

Avto je šel za rezervne dele, ker so 4 vrata bila ok, štarter, tuljava, motor, sprednje luči, sprednji odbijač, sprednja šipa... in tisti, ki ga je kupil za 100€ je na koncu dobil vsaj 500-600€. Samo jaz nisem imel ne časa, ne dejavnosti odprte, ne placa, da bi ga lahko postopno po delih prodajal.

BCSman ::

Na https://web.eurotax.si/ sploh ne gre zbrat več kot 15 let star avto. Kako sploh pridejo do vrednosti po eurotaxu?

pero50 ::

Invictus je izjavil:

Ne, niso. Vzamejo EUROTAX, pa čao.

Ne da se jim sploh jebat za neke stare kripe. Kar je s poslovnega vidika tudi prav.

Plačuješ minimalno zvarovanje za oldtimerja, zdaj bi pa dobil več kot si plačeval na neko čustveno, fiktivno vrednost? Ki je seveda pred plačilom zavarovanja nisi dokazal. Haloooo?


Očitno ti ne gredo niti osnove zavarovanja v glavo in potem nabijaš nekam v tri dni. Kaj ima zavarovanje za oldtimer veze s tem, če se nekdo drug zabije v tebe? Popolnoma nič. Tvoja polica krije poškodbe, ki bi jih z oldtimerjem naredil drugi osebi. Ta druga oseba, ki ti je poškodovala avto pa če se ravno ne zaletita 2 oldtimerja tudi plačuje normalno zavarovalno premijo in zavarovanje gre iz povzročiteljeve police.

Ostalim pa hvala, sem dobil odgovore, ki sem jih iskal :D

kamiKaZaA je izjavil:

pero50 je izjavil:

Pa je kdo recimo pri ne-oldtimerju dobil izplačano kaj več kot totalko? Logično, da ti prvo zavarovalnica ponudi to, ampak ali so kaj fleksibilni glede ohranjenosti avta?

Ne. Imel sem avto, ko bi ga iz danes na jutri prodal takoj za 1.300€, če bi si vzel čas bi dobil 1.500€, 1.600€ mogoče celo 1.800€. Udeležen v prometni. Nič kriv. Totalko. Dobil (pišem po spominu) 60% ali 70% po eurotaxu, kjer je bil ocenjen na nekje 950€. Torej izplačano sem dobil dobrih 600€ za avto (ker so odbijali, rekli hauba je ok, 4 vrata ok, sprednje luči ok...) za avto, ki je bil realno vreden 1.500€. Na koncu pa prodal avto za 100€ (ruknjen od zadaj, vezna odbijaš, zadnja vrata in luči so šle). In bil na izgubi za približno jurja. Kaj češ, tak pač je to.


Kolikor sem slišal lahko v takih primerih zahtevaš odkup totalke, in ti odkupijo avto in dajo 100% evrotaksa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pero50 ()

Avenger ::

Fino, da si dobil odgovor.

A lahko en rahel offtopic?

Prejšnji teden sem slučajno videl eno nesrečo: ura 8 zvečer, tema, mokra cesta. Clio pripelje iz nepreglednega ovinka z malo previsoko hitrostjo, rekel bi ne dosti več kot 60 na uro, čisto malo ga je zaneslo ampak je slabo shenldal in avto je odneslo na drug pas, ko je nasproti čisto normalno pripeljala octavia, hitrost mogoče 50 na uro. Oba sta bremzala ne več kot 1 sekundo pred trkom. Octavia se je umikala v levo, clio je z desno sprednjo stranjo trčil v desno sprednjo stran octavie. Oba voznika sta bila OK, voznik octavie je bil v šoku, mogoče rahel pretres možganov, ker se je potem malo opotekal. Oba avta moderna, stara ne več kot 10 let, sproženi airbagi, in sta oba totalki. Vsake toliko me prime, da bi pa enkrat mel enega old timerja, ampak tak dogodek me zelo močno odvrne od tega: ni pomembno kako pazljiv si, vate lahko kadarkoli, kjerkoli nekdo prileti. Pa stari avti, sploh tisti res malo starejši, ala katrca, žaba, stari ameriški iz 70. ali 80. let, so kot piksne, stlačijo se kot harmonika in voznik in potniki v zgornjem primeru je precej verjetno ne bi odnesli brez hujših poškodb. A to nobenega ne skrbi?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Gregor P ::

Dobro, ne voziš oz. si lastiš sedaj odltimerjev zaradi varnosti. Razen, če je morda tvoj zbirateljski interes, da imaš vse tiste modele, ki so prvi vnesli neko varnostno zadevo v promet (npr. prvi model avta z varnostnim pasom, ali pa z zračno blazino ipd.).

Imaš tudi stare Volve, kjer je jeklo tako močno, da se komaj kaj zmečka; kar je seveda spet težava po drugi strani - danes pač namenoma delajo bolj zmečkljive avtomobile zaradi absorpcije vse te sile pri trku.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kamiKaZaA ::

pero50 je izjavil:


kamiKaZaA je izjavil:

pero50 je izjavil:

Pa je kdo recimo pri ne-oldtimerju dobil izplačano kaj več kot totalko? Logično, da ti prvo zavarovalnica ponudi to, ampak ali so kaj fleksibilni glede ohranjenosti avta?

Ne. Imel sem avto, ko bi ga iz danes na jutri prodal takoj za 1.300€, če bi si vzel čas bi dobil 1.500€, 1.600€ mogoče celo 1.800€. Udeležen v prometni. Nič kriv. Totalko. Dobil (pišem po spominu) 60% ali 70% po eurotaxu, kjer je bil ocenjen na nekje 950€. Torej izplačano sem dobil dobrih 600€ za avto (ker so odbijali, rekli hauba je ok, 4 vrata ok, sprednje luči ok...) za avto, ki je bil realno vreden 1.500€. Na koncu pa prodal avto za 100€ (ruknjen od zadaj, vezna odbijaš, zadnja vrata in luči so šle). In bil na izgubi za približno jurja. Kaj češ, tak pač je to.


Kolikor sem slišal lahko v takih primerih zahtevaš odkup totalke, in ti odkupijo avto in dajo 100% evrotaksa.

To pa prvič slišim. Če bi to prej vedel bi vsekakor izkoristil to in pobral 950€. Hkrati pa upam, da več ne bom v takšni situaciji, ne zaradi pleha, ampak zaradi potencial telesnih poškodb. :)

Za zviti pleh in minus pri izplačilu mi je vseeno, dokler jo odneseš z nekaj praskami (udarci).

nosiyo ::

kamiKaZaA je izjavil:

nosiyo je izjavil:

Če bi dal 500 za popravilo, bi ga za 1.500 prodal naprej in bi bil 100e v plus.
PS: kaj to se s pecikli vozite al kaj, da so take male vrednosti?

Clio II. Zadnja vezna je šla. Na ravnalno mizo je moral. Zadnja vrata menjat, zadnji odbijač in zadnji dve luči. To bi naj prišlo 500€ z materialom in delom vred? Pol pa svizec zavije čokolado...

Avto je šel za rezervne dele, ker so 4 vrata bila ok, štarter, tuljava, motor, sprednje luči, sprednji odbijač, sprednja šipa... in tisti, ki ga je kupil za 100€ je na koncu dobil vsaj 500-600€. Samo jaz nisem imel ne časa, ne dejavnosti odprte, ne placa, da bi ga lahko postopno po delih prodajal.


Clio II je 1.500 vreden samo če nastaviš jurja v predal :D

fikus_ ::

kamiKaZaA je izjavil:

pero50 je izjavil:


kamiKaZaA je izjavil:

pero50 je izjavil:

Pa je kdo recimo pri ne-oldtimerju dobil izplačano kaj več kot totalko? Logično, da ti prvo zavarovalnica ponudi to, ampak ali so kaj fleksibilni glede ohranjenosti avta?

Ne. Imel sem avto, ko bi ga iz danes na jutri prodal takoj za 1.300€, če bi si vzel čas bi dobil 1.500€, 1.600€ mogoče celo 1.800€. Udeležen v prometni. Nič kriv. Totalko. Dobil (pišem po spominu) 60% ali 70% po eurotaxu, kjer je bil ocenjen na nekje 950€. Torej izplačano sem dobil dobrih 600€ za avto (ker so odbijali, rekli hauba je ok, 4 vrata ok, sprednje luči ok...) za avto, ki je bil realno vreden 1.500€. Na koncu pa prodal avto za 100€ (ruknjen od zadaj, vezna odbijaš, zadnja vrata in luči so šle). In bil na izgubi za približno jurja. Kaj češ, tak pač je to.


Kolikor sem slišal lahko v takih primerih zahtevaš odkup totalke, in ti odkupijo avto in dajo 100% evrotaksa.

To pa prvič slišim. Če bi to prej vedel bi vsekakor izkoristil to in pobral 950€. Hkrati pa upam, da več ne bom v takšni situaciji, ne zaradi pleha, ampak zaradi potencial telesnih poškodb. :)

Za zviti pleh in minus pri izplačilu mi je vseeno, dokler jo odneseš z nekaj praskami (udarci).


"Totalke" ti ne odkupijo več. To je bilo aktualno pred davnimi leti, sedaj dobiš samo ; ocenjena vrednost pred nesrečo - ocenjena vrednost razbitine = denar, ki ga dobiš kot povračilo škode.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

wcpapir ::

BCSman je izjavil:

Na https://web.eurotax.si/ sploh ne gre zbrat več kot 15 let star avto. Kako sploh pridejo do vrednosti po eurotaxu?

Ker ti tule sogovorniki sujejo neumnosti.

Za oldtimerja se bo pogledalo vrednost podobno ohranjenega in urejenega iz avto.net ali mobile.de.

"Totalke" ti ne odkupijo več. To je bilo aktualno pred davnimi leti, sedaj dobiš samo ; ocenjena vrednost pred nesrečo - ocenjena vrednost razbitine = denar, ki ga dobiš kot povračilo škode.


Seveda ti, sedaj dobiš za totalko vrednost ocenjene razbitine odbita od ocenjene vrednosti celega vozila in potem dve varianti prva je da razbitina ostane tebi, druga pa da zavarovalnica odkupi razbitino in pri ponudbi dobiš takoj ponudbo za odkup razbitine zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wcpapir ()

kamiKaZaA ::

nosiyo je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

nosiyo je izjavil:

Če bi dal 500 za popravilo, bi ga za 1.500 prodal naprej in bi bil 100e v plus.
PS: kaj to se s pecikli vozite al kaj, da so take male vrednosti?

Clio II. Zadnja vezna je šla. Na ravnalno mizo je moral. Zadnja vrata menjat, zadnji odbijač in zadnji dve luči. To bi naj prišlo 500€ z materialom in delom vred? Pol pa svizec zavije čokolado...

Avto je šel za rezervne dele, ker so 4 vrata bila ok, štarter, tuljava, motor, sprednje luči, sprednji odbijač, sprednja šipa... in tisti, ki ga je kupil za 100€ je na koncu dobil vsaj 500-600€. Samo jaz nisem imel ne časa, ne dejavnosti odprte, ne placa, da bi ga lahko postopno po delih prodajal.


Clio II je 1.500 vreden samo če nastaviš jurja v predal :D

Prometno sem imel pred 5+ leti, avto je bil 12 let star, bencinar s 180.000 kilometri s klimo, airbagi, el. pomikom stekel... poglej si malo cene koliko odšteješ za 12 let starega Cliota s 180.000 prevoženimi in rednimi servisi (avto je imel servisno knjigo in vse servise, ter je bil odlično ohranjen). Takrat bi komot dobil 1.800€ za tisti avto (mogoče celo 2.000€), če bi ga pa želel takoj prodati pa bi v eni uri našel kupca za 1.300€.

misek ::

wcpapir je izjavil:

sedaj dobiš za totalko vrednost ocenjene razbitine odbita od ocenjene vrednosti celega vozila in potem dve varianti prva je da razbitina ostane tebi, druga pa da zavarovalnica odkupi razbitino in pri ponudbi dobiš takoj ponudbo za odkup razbitine zraven.
Meni tega že dolgo nazaj niso hoteli. Pa mi je delavec na zavarovalnici našel enega kupca in sem razbitino prodal njemu privat. Verjetno ni potrebno posebej zapisati, da sem bil v minusu ampak to je itak normalno :) Kakorkoli, čez kakšno leto slučajno naletim na tega kupca, ki mi je jamral, kako slabi posel je naredil z mano, saj je imel z avtom večje stroške popravila, kot je mislil (in mislila zavarovalnica).

BCSman ::

Če že za sanacijo zarjavelega praga daš četrtino vrednosti stare kripe, močno dvomim da se bo kake dobre posle naredilo s popravilom totalke pri 20 let starem avtu, razen če si sam klepar+mehanik.

Dimnik ::

kamiKaZaA je izjavil:

nosiyo je izjavil:

Če bi dal 500 za popravilo, bi ga za 1.500 prodal naprej in bi bil 100e v plus.
PS: kaj to se s pecikli vozite al kaj, da so take male vrednosti?

Clio II. Zadnja vezna je šla. Na ravnalno mizo je moral. Zadnja vrata menjat, zadnji odbijač in zadnji dve luči. To bi naj prišlo 500€ z materialom in delom vred? Pol pa svizec zavije čokolado...

Avto je šel za rezervne dele, ker so 4 vrata bila ok, štarter, tuljava, motor, sprednje luči, sprednji odbijač, sprednja šipa... in tisti, ki ga je kupil za 100€ je na koncu dobil vsaj 500-600€. Samo jaz nisem imel ne časa, ne dejavnosti odprte, ne placa, da bi ga lahko postopno po delih prodajal.


Spet nabijaš, kot v večini tem. Rajši povej, da nimaš znanja in imaš dve levi roki....kdo ti je kriv, če si prodal avto za 100e, kar je je to, da si ugotovil, da je nekdo zaslužil na tebi.
Pa kliota ruknjenega zadaj, popraviš za drobiž, rezervnih delov poln avtonet....ampak treba se je znat it, ne samo s prstki po tipkovnici

Dimnik ::

kamiKaZaA je izjavil:

nosiyo je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

nosiyo je izjavil:

Če bi dal 500 za popravilo, bi ga za 1.500 prodal naprej in bi bil 100e v plus.
PS: kaj to se s pecikli vozite al kaj, da so take male vrednosti?

Clio II. Zadnja vezna je šla. Na ravnalno mizo je moral. Zadnja vrata menjat, zadnji odbijač in zadnji dve luči. To bi naj prišlo 500€ z materialom in delom vred? Pol pa svizec zavije čokolado...

Avto je šel za rezervne dele, ker so 4 vrata bila ok, štarter, tuljava, motor, sprednje luči, sprednji odbijač, sprednja šipa... in tisti, ki ga je kupil za 100€ je na koncu dobil vsaj 500-600€. Samo jaz nisem imel ne časa, ne dejavnosti odprte, ne placa, da bi ga lahko postopno po delih prodajal.


Clio II je 1.500 vreden samo če nastaviš jurja v predal :D

Prometno sem imel pred 5+ leti, avto je bil 12 let star, bencinar s 180.000 kilometri s klimo, airbagi, el. pomikom stekel... poglej si malo cene koliko odšteješ za 12 let starega Cliota s 180.000 prevoženimi in rednimi servisi (avto je imel servisno knjigo in vse servise, ter je bil odlično ohranjen). Takrat bi komot dobil 1.800€ za tisti avto (mogoče celo 2.000€), če bi ga pa želel takoj prodati pa bi v eni uri našel kupca za 1.300€.



Ajajjj zlatar

Pred 4leti sem kupil cliota 2, za 530e, z vso našteto opremo, 166000 prevoženih, vlečna kljuka, edino prednjo šipo je imel počeno, kar smp uredili prek zavarovanja, aja pa alu platišča

kamiKaZaA ::

Dimnik je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

nosiyo je izjavil:

Če bi dal 500 za popravilo, bi ga za 1.500 prodal naprej in bi bil 100e v plus.
PS: kaj to se s pecikli vozite al kaj, da so take male vrednosti?

Clio II. Zadnja vezna je šla. Na ravnalno mizo je moral. Zadnja vrata menjat, zadnji odbijač in zadnji dve luči. To bi naj prišlo 500€ z materialom in delom vred? Pol pa svizec zavije čokolado...

Avto je šel za rezervne dele, ker so 4 vrata bila ok, štarter, tuljava, motor, sprednje luči, sprednji odbijač, sprednja šipa... in tisti, ki ga je kupil za 100€ je na koncu dobil vsaj 500-600€. Samo jaz nisem imel ne časa, ne dejavnosti odprte, ne placa, da bi ga lahko postopno po delih prodajal.

Spet nabijaš, kot v večini tem. Rajši povej, da nimaš znanja in imaš dve levi roki....kdo ti je kriv, če si prodal avto za 100e, kar je je to, da si ugotovil, da je nekdo zaslužil na tebi.
Pa kliota ruknjenega zadaj, popraviš za drobiž, rezervnih delov poln avtonet....ampak treba se je znat it, ne samo s prstki po tipkovnici

Daj ne nabijaj. Kolega je poznal enega dobrega kleparja in sem ga tja peljal (avto je bil vozen za nekje do 30-40 km/h). Pregledal avto in mi dejal, da ga naj raje kar prodam v takem stanju kot je, ker bo popravilo predrago in da je samo kleparije še pa še za naredit in da kdorkoli ga bo kupil, da ga ne bo popravljal, ampak za rezervne dele prodal. Spet nekaj na pamet pišeš kot to že odkar si prijavljen na ta forum. ;((

Zdaj tak na hitro. 205€ pride samo poškodovan material (rabljeni rezervni deli), kje š eje potem kleparija in prebarvanje rabljene karoserije v barvo vozila.

Zadnji odbijač rabljeni za 30€:
https://www.bolha.com/karoserija-avto-d...
In ta odbijač je potrebno še prebarvati (spet to ni poceni).

Prtljažna vrata rabljena za 70€:
https://www.bolha.com/avtodeli-ostalo/r...
Spet ta vrata je potrebno prešpricati v barvo avta.

Zadnja vezna za 85€:
https://www.bolha.com/karoserija-avto-d...

Zadnje luči za 20€:
https://www.bolha.com/karoserija-avto-d...

kamiKaZaA ::

Dimnik je izjavil:


Ajajjj zlatar

Pred 4leti sem kupil cliota 2, za 530e, z vso našteto opremo, 166000 prevoženih, vlečna kljuka, edino prednjo šipo je imel počeno, kar smp uredili prek zavarovanja, aja pa alu platišča

Super za tebe, če si kupil 16-18 let stari avto. Moj je bil 12 let star in imel alu platišča, abs, esp, servo, klimo, el. pomik stekel, ohranjen v nulo in komplet potrjeno servisno knjigo s vsemi računi od prvega dne. Takšen 12 let stari Clio (brez servisne knjige) se je v tistem času prodajal med 1.600€ do 2.000€ na avtonet. Spet nekaj na pamet in ne moreš primerjati 500€ vreden Clio, kateri je 16-18 let star z takratnim mojim 12 let starim Cliotom, kateri je bil zelo ohranjen. ;((

Kake primerjave eni delajo? ;((8-O

Dimnik ::

Matematika?? Koliko je bil moj star, ko je tvoj bil 12let, se pravi pred 5leti?? 17, 18 pp tvoji računici

kamiKaZaA ::

Dimnik je izjavil:

Matematika?? Koliko je bil moj star, ko je tvoj bil 12let, se pravi pred 5leti?? 17, 18 pp tvoji računici

Funkcionalna nepismenost spet? Pred 5+ leti sem imel prometno in je to za tebe pred 5. leti? Vem kdaj sem imel prometno, pa nisem dal točnega termina, ker sploh nima pomena za to temo. Pomembno je, da je takrat avto bil star 12 let in bil vreden po avtonetu 1600-2000€ in da je bil an Eurotaxu ocenjen na 950€, jaz pa sem doibil nekaj več kot 600€.

Če že tako pametuješ in si napisal, da si leta 2019 kupil Clio II za 500€, te še napiši koliko je bil avto takrat star ali pa vsaj kateri letnik je, bumbar. Ne pa da primerjaš ta tvoj 15+ let stari avto z mojim 12 let starim.

kamiKaZaA ::

Bumbar Dimnik, Clio II so proizvajali od leta 1998-2006 (Slovenija sicer, tudi ko so prodajali Clio III in Clio IV še je delala nove Clio II v revozu). OK, raztegnimo, da je Clio II v Sloveniji na voljo z letniki od 1998 do 2015. Kateri letnik je bil tvoj Clio II katerega si kupil leta 2019? Da vidimo, če si kupil 12 let stari Clio II za 500€ ali je bil 15+ let stari?

Vir: https://www.auto-data.net/en/renault-cl...

Vir za proizvodnjo v Sloveniji: Renault Clio @ Wikipedia

kamiKaZaA ::

Na avtonet sem našel 12 let stari Clio II. Letnik 2011. Ima servisno knjigo s pooblaščenega servisa isto ko je imel moj in isto opremo. Cena: 3.690€. Kar je res preveč, a žal so v zadnjem letu cene novih in hkrati rabljenih se fajn dvignile. Realno se bo prodal za kakega jurja manj ali pa vsaj -500€ od postavljene cene.

@Dimnik - torej si ti leta 2019 kupil letnik 2007 Clio II (12 let star) s potrjeno servisno knjigo za 500€?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kje je zdaj oni modrijan, ki je pisal, da je Clio II vreden 1.500€ samo, če mu daš v predal 1.000€? Bučko, idi malo po avtonet pogledat po čem se danes prodajajo Clio II, jaz sem svojega 12 let starega karamboliranega prodal pred več kot 5. leti.

billy ::

Invictus je izjavil:

Ne, niso. Vzamejo EUROTAX, pa čao.

Ne da se jim sploh jebat za neke stare kripe. Kar je s poslovnega vidika tudi prav.

Plačuješ minimalno zvarovanje za oldtimerja, zdaj bi pa dobil več kot si plačeval na neko čustveno, fiktivno vrednost? Ki je seveda pred plačilom zavarovanja nisi dokazal. Haloooo?


Vseeno pa lahko potem osebno tožiš povročitelje, če je nekdo drug se zaletel v tebe in je njegova krivda 100%.

kamiKaZaA ::

Ker @Dimnik nič ne odgovarja sem šel sam preveriti kateri Clio II dobiš za 500-600EUR.

Za 500EUR dobiš 24 let stari Clio II. Letnik: 1999.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Za 600EUR dobiš 21 let stari Clio II. Letnik: 2001.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

In oni Bumbar meni to napiše in primerja 15+ let stari Clio II za 500EUR z mojim takrat 12 let starim ;((

Dimnik je izjavil:


Ajajjj zlatar

Pred 4leti sem kupil cliota 2, za 530e, z vso našteto opremo, 166000 prevoženih, vlečna kljuka, edino prednjo šipo je imel počeno, kar smp uredili prek zavarovanja, aja pa alu platišča


Dimnik je izjavil:


Pa kliota ruknjenega zadaj, popraviš za drobiž, rezervnih delov poln avtonet....ampak treba se je znat it, ne samo s prstki po tipkovnici

Zgodovina sprememb…

Tidule ::

Invictus je izjavil:

Ne, niso. Vzamejo EUROTAX, pa čao.

Ne da se jim sploh jebat za neke stare kripe. Kar je s poslovnega vidika tudi prav.

Plačuješ minimalno zvarovanje za oldtimerja, zdaj bi pa dobil več kot si plačeval na neko čustveno, fiktivno vrednost? Ki je seveda pred plačilom zavarovanja nisi dokazal. Haloooo?

Zakaj spet delas bedaka iz sebe z nepoznavanjem povsem bazicnih stvari? Obvezno zavarovanje (ki je pri oldtimerju nizko) krtije skodo tretjim osebam, tako da je povsem brezpredmetbo koliko placas, ker nic od tega ni za skodo na tvojem avtu.

billy je izjavil:

Invictus je izjavil:

Ne, niso. Vzamejo EUROTAX, pa čao.

Ne da se jim sploh jebat za neke stare kripe. Kar je s poslovnega vidika tudi prav.

Plačuješ minimalno zvarovanje za oldtimerja, zdaj bi pa dobil več kot si plačeval na neko čustveno, fiktivno vrednost? Ki je seveda pred plačilom zavarovanja nisi dokazal. Haloooo?


Vseeno pa lahko potem osebno tožiš povročitelje, če je nekdo drug se zaletel v tebe in je njegova krivda 100%.

Ti pa nimas ravno kaj dosti pojma o tem kako funkcionira zavarovanje avtomobilske odgovornosti, da take neumnosti klatis?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Dimnik ::

kamiKaZaA je izjavil:

Bumbar Dimnik, Clio II so proizvajali od leta 1998-2006 (Slovenija sicer, tudi ko so prodajali Clio III in Clio IV še je delala nove Clio II v revozu). OK, raztegnimo, da je Clio II v Sloveniji na voljo z letniki od 1998 do 2015. Kateri letnik je bil tvoj Clio II katerega si kupil leta 2019? Da vidimo, če si kupil 12 let stari Clio II za 500€ ali je bil 15+ let stari?

Vir: https://www.auto-data.net/en/renault-cl...

Vir za proizvodnjo v Sloveniji: Renault Clio @ Wikipedia


Bumbar si ti, odgovarjal nisem, ker imam drugo delo in vmes pogledam forum. Kaj ti primerjaš trenutne cene z takratnimi?
Sem sedaj pogledal, kupljen 2018 oktober, letnik 2005 december,
Ja z servisno knjigo, ampak to ne pomeni nič, ker z lahkoto dobiš potrjeno za nazaj.
So pa bili že takrat eni zlatarji kot ti in so imeli cene tudi do 1400e
Pa da ne bos pametoval naprej...moj oz ženin je še vozen in pri hiši.
Tako, s tabo sem končal,posipaj se s pepelom, kot v ostalih temah, ko te dobimo na lažeh.

kamiKaZaA ::

Dimnik je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Bumbar Dimnik, Clio II so proizvajali od leta 1998-2006 (Slovenija sicer, tudi ko so prodajali Clio III in Clio IV še je delala nove Clio II v revozu). OK, raztegnimo, da je Clio II v Sloveniji na voljo z letniki od 1998 do 2015. Kateri letnik je bil tvoj Clio II katerega si kupil leta 2019? Da vidimo, če si kupil 12 let stari Clio II za 500€ ali je bil 15+ let stari?

Vir: https://www.auto-data.net/en/renault-cl...

Vir za proizvodnjo v Sloveniji: Renault Clio @ Wikipedia


Bumbar si ti, odgovarjal nisem, ker imam drugo delo in vmes pogledam forum. Kaj ti primerjaš trenutne cene z takratnimi?
Sem sedaj pogledal, kupljen 2018 oktober, letnik 2005 december,
Ja z servisno knjigo, ampak to ne pomeni nič, ker z lahkoto dobiš potrjeno za nazaj.
So pa bili že takrat eni zlatarji kot ti in so imeli cene tudi do 1400e
Pa da ne bos pametoval naprej...moj oz ženin je še vozen in pri hiši.
Tako, s tabo sem končal,posipaj se s pepelom, kot v ostalih temah, ko te dobimo na lažeh.

Če kdo laže si to ti. Ne verjamem, da si leta 2018 dobil 13 let stari ohranjeni in brezhibni Clio II s potrjeno servisno knjigo za 500€. Ker sem imel 6 let Cliota II sem tudi redno spremljal cene in koliko bi dobil za svojega, če bi šel v nakup drugega avta in takrat so bile cene: 6-7 let stari 3000€-3500€. 8-10 let 2000€-2500€. 12-13 let stari 1300€-2200€. 15 let stari 1000€-1200€. 16-17 let stari 700€-800€. Pišem za cene na avtonet. Ti pa širi dalje svoje laži. Mene nisi mogel napizditi s temi 500€ za 13 let stari Clio II. Laž!

kamiKaZaA ::

Dimnik je izjavil:

posipaj se s pepelom, kot v ostalih temah, ko te dobimo na lažeh.

Kašnih lažeš? Leta 2021 sem napisal, da bo cepljenje proti covid postalo leta 2022 obvezno. In to se potem ni zgodilo, ter ko mi je en narkoman to naprej vrgel, sem se mu opravičil in se posipal s pepelom, da sem dal napačno napoved. O kakšnih lažeš sedaj ti, da sem jaz pisal po forumu in se 10x posipal s pepelom? Spet se lažemo! >:D Lepo, lepo.

Tidule ::

Ze v tej temi si prodajal buce, tako da drzi se ravne zemjle in nehaj smetit, ker kaka jajca od cliota si vozil nikogar ne zanima, se manj pa ima to nabijanje karkoli s temo in vprasanjem OP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

kamiKaZaA ::

Tidule je izjavil:

Ze v tej temi si prodajal buce, tako da drzi se ravne zemjle in nehaj smetit, ker kaka jajca od cliota si vozil nikogar ne zanima, se manj pa ima to nabijanje karkoli s temo in vprasanjem OP.

Če ti verjameš v ravno Zemljo, to ni moj problem. Ne podtikaj pa tega meni, ker nisem nikoli o tem pisal.

Čudno, da nisi Dimniku napisal, da prodaja buče, ko je napisal, da Clio II totalko ocenjenega popraviš za drobiž:

Dimnik je izjavil:


Pa kliota ruknjenega zadaj, popraviš za drobiž, rezervnih delov poln avtonet....ampak treba se je znat it, ne samo s prstki po tipkovnici


Tidule je izjavil:

ker kaka jajca od cliota si vozil nikogar ne zanima

Napisal sem praktični del: koliko je bil avto vreden, koliko ocenjen po Eurotaxu in potem koliko sem sam dobil po prometni nesreči s totalko ocenjenim avtom. To je tudi OP spraševal. Kakšna pa je tvoja dodana vrednost v tej temi kot da samo napadaš druge vpise in žališ uporabnike?

Zgodovina sprememb…

Klamzi ::

Dobro no, tričetrt teme kolk je vredn 15 let star clio ... In ne, ni jurja, razn če je bil od Goloba ;)

Invictus ::

kamiKaZaA je izjavil:

Dimnik je izjavil:

posipaj se s pepelom, kot v ostalih temah, ko te dobimo na lažeh.

Kašnih lažeš? Leta 2021 sem napisal, da bo cepljenje proti covid postalo leta 2022 obvezno. In to se potem ni zgodilo, ter ko mi je en narkoman to naprej vrgel, sem se mu opravičil in se posipal s pepelom, da sem dal napačno napoved. O kakšnih lažeš sedaj ti, da sem jaz pisal po forumu in se 10x posipal s pepelom? Spet se lažemo! >:D Lepo, lepo.

V bistvu je bilo "obvezno", ker brez tega nisi mogel nikamor iti.

Sam sel letal okoli, da bi se okužil, pa mi ni ratalo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kamiKaZaA ::

Invictus je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Dimnik je izjavil:

posipaj se s pepelom, kot v ostalih temah, ko te dobimo na lažeh.

Kašnih lažeš? Leta 2021 sem napisal, da bo cepljenje proti covid postalo leta 2022 obvezno. In to se potem ni zgodilo, ter ko mi je en narkoman to naprej vrgel, sem se mu opravičil in se posipal s pepelom, da sem dal napačno napoved. O kakšnih lažeš sedaj ti, da sem jaz pisal po forumu in se 10x posipal s pepelom? Spet se lažemo! >:D Lepo, lepo.

V bistvu je bilo "obvezno", ker brez tega nisi mogel nikamor iti.

Sam sel letal okoli, da bi se okužil, pa mi ni ratalo...

Ampak dopovej to funkcionalno nepismenemu bumbarju Dimniku, kateri mi sedaj v vseh temah meče naprej, da sem se lagal in da ko so me dobili na leži, da sem se posipal s pepelom, ko sem dal enemu narkomanu prav, da sem se zmotil v svoji napovedi, da nas v letu 2022 čaka obvezno cepljenje....

Po drugi strani pa ta isti bumbar Dimnik piše (laže), da je kupil za 500€ 13 let starega Clio II z isto opremo kot je bil moj 12 let stari in kateri se je prodajal na avotnet takrat za 1600-2000€ (jaz mu verjame, da je dal 500€ za Cliota, ampak vsaj 16-17 let starega) in hkrati napiše (spet se laže), da se Clio II karamboliran od zadaj, kjer zavarovalnica oceni totalko (zadnja vezna je šla, zadnja dvižna vrata, zadnje luči, zadnji odbijač - potrebno ogromno kleparije in ličarstva), da se ga da popraviti za drobiž.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto od 35 do 50k €, kaj priporočate? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16917461 (10089) Colt1911
»

koliko je vreden avto po delih?

Oddelek: Na cesti
141249 (492) miha98
»

Rabim nasvet pri nakupu prvega avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1128808 (6052) hojnikb
»

"Kataloška" vrednost avta ob sklenitvi zavarovanja

Oddelek: Na cesti
273313 (2476) Gambino

Več podobnih tem