» »

Podnebni ekstremizem

Podnebni ekstremizem

««
68 / 89
»»

Malidelničar ::

kow, no comment: dizla se bom "oklepal" ker ne podpiram fantazijskih "prehodov" in "revolucij" v "lepši" jutri.

Sem večkrat napisal, PODPIRAM JAVNI PROMET v Sloveniji - ampak ne na silo, da se ljudem odvzame njihove avtomobile in se jih prisili na proge javnega prometa, ki so popolnoma neusklajene, neracionalno zastavljene, nezanesljive in nepovezane. Pa uporabljam vlak in avtobus, da ne bo pomote. In tudi PODPIRAM OHRANJANJE NARAVNEGA OKOLJA v Sloveniji - ampak na način, da se fokusiramo npr. na problematiko plastike, odpada, mikroplastike, da uvedemo praktične ukrepe uporabe platnenih vreč in steklovine, in ne na način, da ščitimo žužke in metuljčke tako, da prepovemo vsakršne energetske projekte od hidro do črpalnih elektrarn.
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

Leif ::

pegasus je izjavil:

Super branje: https://royalsocietypublishing.org/doi/...
Nekdo se je lotil tem, ki se meni zdijo intuitivne: da evolucija deluje lokalno in zavira človeštvo pri reševanju globalnih težav ala podnebne spremembe. Res nujno potrebujemo evil aliene, da nas združijo v en sistem ...


Ne potrebujemo alienov, ker imamo že podnebne spremembe.

Because of the sudden absence of traditional enemies, "new enemies must be identified."[2] "In searching for a new enemy to unite us, we came up with the idea that pollution, the threat of global warming, water shortages, famine and the like would fit the bill...All these dangers are caused by human intervention, and it is only through changed attitudes and behavior that they can be overcome. The real enemy then is humanity itself."[3]


https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Fir...

trancer01 ::

Reševanje "težave", ki je del narave, z ustvarjanjem novih težav je moto zelenega načrta.

Sparkxl ::

Malidelničar je izjavil:

kow, no comment: dizla se bom "oklepal" ker ne podpiram fantazijskih "prehodov" in "revolucij" v "lepši" jutri.



Ironija pa je, da se zeleni apostol sam oklepa svojega starega dizla :)

Sparkxl ::

Malidelničar je izjavil:

V Nemčiji so FDP liberalci nezadovoljni s koalicijo in predvsem vsemi energetsko-zeleno-prehodnimi zadevami. Mogoče bo koalicija držala samo do volitev v EP letos junija.
Zeleni izgubljajo na celotnem evropskem kontinentu.
Dobra novica za moj dizel :)


Aja nezadovoljni so? Res čudno, ko pa so sami to norost fanatično podpirali. Mogoče ima to kaj veze s podporo?
V saški pokrajini je afd že skoraj na 40%, fdp 1%, kolegi spd iz koalicije pa na 3%. Zeleni kmeri so še vedno na nerazumljivih 7%.

Saj ne da je afd kaj dobrega za nemčijo, ampak to je samo rezultat, do čega lahko zeleni ekstremistični režimi ljudi pripeljejo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Urbano#Desno ::

Naslednje EU volitve bodo bolj ali manj odločile ali bomo še naprej lezli v zeleno revščino in dokončno postali bitch kitajcev ali pa bomo zavrgli vse z etiketo eko, bio, zeleno šli po poti poceni energije in imamo še kaj upanja v globalni tekmi.

no comment ::

Sparkxl je izjavil:


Ironija pa je, da se zeleni apostol sam oklepa svojega starega dizla :)

Ne vem, če je ironija. Meni se zdi bolj tragedija. Reveži rabimo dve (še boljše bi bilo tri) subvencije, da prešaltamo iz dizla/bencina na elektriko. Bogataši nobene.

Ampak jaz se vsaj zavedam, da sem del problema. Pač postorim nekatere stvari tam kjer lahko brez da mi to obrne življenje na glavo. Zaenkrat mi še nihče ni rekel, da moram dat na dan 50 jurjev za to, da se bom lahko enkrat ali dvakrat na teden peljal v službo brez da bi v eno smer zgubil 3 ure. Ko mi bodo, bom pa jamral. Tudi, če se to zgodi, se pa ne bom delal glupega, da so poletja in zime takšne kot pred 50 leti.

pegasus ::

Leif je izjavil:

Ne potrebujemo alienov, ker imamo že podnebne spremembe.

Because of the sudden absence of traditional enemies, "new enemies must be identified."[2] "In searching for a new enemy to unite us, we came up with the idea that pollution, the threat of global warming, water shortages, famine and the like would fit the bill...All these dangers are caused by human intervention, and it is only through changed attitudes and behavior that they can be overcome. The real enemy then is humanity itself."[3]


https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Fir...
Mhm, to so pisali inteligentni ljudje. Prisluhnite jim.

Leif ::

Prisluhnimo jim? Sem dobil občutek da je odnos podnebnih aktivistov do milijarderjev bolj Eat the rich. Očitno ne.

Malidelničar ::

Urbano#Desno je izjavil:

Naslednje EU volitve bodo bolj ali manj odločile ali bomo še naprej lezli v zeleno revščino in dokončno postali bitch kitajcev ali pa bomo zavrgli vse z etiketo eko, bio, zeleno šli po poti poceni energije in imamo še kaj upanja v globalni tekmi.


Sam bi 100% stavil na preporod jedrske energije.
Elektrifikacija bo ostala samo še simbolična, v EU-ju bodo morda masovno razširjeni hibridi, po mojem bodo dizli vsaj za tovorni promet ostali, drugače pa masovno bencinci še vedno.
Plus bio, eko, bo bolj omejen in se ne bo za vsako ceno omejevalo prdenja krav.
To je sedaj priložnost za dober trade: spremljaš sondaže za volitve v EU in potem volitve, in prej nabaviš delnice rudnikov urana :)
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

kow ::

Seveda zivis v fantaziji in bencinarji naglo izumirajo. Vsi gredo na hibride ali elektriko ali plugin hibride.

Podatki Norveska:
stevilo registriranih bencinarjev konec 2022: 817979
stevilo registriranih bencinarjev konec 2023: 766795

Predlagam ti, da sestej 1+1.. odgovor ni 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Leif ::

Kaj to ista Norveška, ki je 10. največji izvoznik nafte na svetu ?

PersonaRuda ::

kow je izjavil:

Seveda zivis v fantaziji in bencinarji naglo izumirajo. Vsi gredo na hibride ali elektriko ali plugin hibride.

Podatki Norveska:
stevilo registriranih bencinarjev konec 2022: 817979
stevilo registriranih bencinarjev konec 2023: 766795

Predlagam ti, da sestej 1+1.. odgovor ni 3.

Malo si poglej zakaj Norvežani kupujejo masovno električne avte:
- lani so bili štirje od petih prodanih avtomobilov v povprečju že električni
- klasični avtomobili so visoko obdavčeni, zato so tudi električna vozila cenovno razmeroma dostopna
- z več davčnimi olajšavami (brezplačne cestnine, parkirišča …) jim je uspelo, da so jih približali Norvežanom
- Bilanca desetih let: tržni delež električnih avtomobilov z 2,9 na 79 odstotkov

Posledice: Norveška država je bila lani zaradi teh davčnih olajšav ob 3,7 milijarde evrov. Ker so električni avtomobili manj obdavčeni od tistih z bencinskim ali dizelskim motorjem, v državno blagajno letno pride več kot 39 milijard norveških kron, to je 3,7 milijarde evrov. Pripravlja nova davčna politika na osnovi mase vozil, enako tudi 25-odstotni DDV za "električarje" nad 47 tisočaki.

Rešitev: Norveška vlada pripravlja nov sistem obdavčitve, ki bi za vse avtomobile temeljil na njihovi masi. Ker so električni avtomobili v primerjavi s klasičnimi težji, bi jih to nemudoma tudi znatneje obdavčilo. Za nove električne avtomobile s ceno vsaj 500 tisoč kron (47.500 evrov) bodo uvedli tudi 25-odstotni DDV.

Upam, da ti je sedaj jasno zakaj Norvežani tako masovno kupujejo električne avte. Ne zato, ker so eko, ne zato, ker je to in, ampak zato, ker so davki na bencinarje in dizle gromozanski in tudi zavarovanje dražje, plačati moreš se cestnino, katero pri električnem ni potrebno. Torej električne avte kupujeo izključno, ker so brutalno subvencionirani z davkoplačevalskim denarjem, prihaja pa tudi nova rešitev in obdavčitev s 25% DDV za električne avte in me res zanima, če še bodo leta 2025 tako masovno kupovali električarje.

Invictus ::

Pa še Norveška razmišlja ali je to O.K.

https://www.vox.com/future-perfect/2393...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Malidelničar ::

kow je izjavil:

Seveda zivis v fantaziji in bencinarji naglo izumirajo. Vsi gredo na hibride ali elektriko ali plugin hibride.

Podatki Norveska:
stevilo registriranih bencinarjev konec 2022: 817979
stevilo registriranih bencinarjev konec 2023: 766795

Predlagam ti, da sestej 1+1.. odgovor ni 3.


Faktor je tudi, da ima Norveška izjemno zanesljiv vir elektro energije t.j. njene hidro in hidro črpalne elektrarne ;);)
Btw. up-front kapital v obliki nafte ter Norveškega državnega sklada tudi ne škodi ;)
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

fikus_ ::

kow je izjavil:

Seveda zivis v fantaziji in bencinarji naglo izumirajo. Vsi gredo na hibride ali elektriko ali plugin hibride.

Podatki Norveska:
stevilo registriranih bencinarjev konec 2022: 817979
stevilo registriranih bencinarjev konec 2023: 766795

Predlagam ti, da sestej 1+1.. odgovor ni 3.



Tipicno kowovsko zavajanje!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Sparkxl ::

Ne vem točno od kje in zakaj je zdaj norveško privlekel. To je anomalija, financirana z naftnimi dobički, ki z ostalimi državami nima nič skupnega. Po radikalnosti so jim najbližje bili nemci, ampak upsss...sfalilo keša za subvencije

sbawe64 ::

Nemčija je pleite.
Na državni ravni in lokalni ravni:
https://www.nzz.ch/wirtschaft/infrastru...
https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/...
https://www.welt.de/wirtschaft/article2...

https://www.spiegel.de/wirtschaft/sozia...

Poleg tega kmetje ne bodo deležni več subvencij dizla v kmetijstvu, so zelo 'veseli'.

Zeleni prehod bo končan, ko bodo jedli samo zeleno zelje.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

nejc_nejc ::

fikus_ je izjavil:

kow je izjavil:

Seveda zivis v fantaziji in bencinarji naglo izumirajo. Vsi gredo na hibride ali elektriko ali plugin hibride.

Podatki Norveska:
stevilo registriranih bencinarjev konec 2022: 817979
stevilo registriranih bencinarjev konec 2023: 766795

Predlagam ti, da sestej 1+1.. odgovor ni 3.



Tipicno kowovsko zavajanje!

Tle mu bom pa v bran stopu.
Napisal je nominalne cifre in ne procentov ali na novo regustriranih.

Za hibride se strinjam kar pise....
Dizl_strom naj se še razbohoti in to je to.

fikus_ ::

Za številke verjamem da so takšne, je pa prikladno zamolčal vzrok za to.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

Sparkxl je izjavil:

Ne vem točno od kje in zakaj je zdaj norveško privlekel. To je anomalija, financirana z naftnimi dobički, ki z ostalimi državami nima nič skupnega. Po radikalnosti so jim najbližje bili nemci, ampak upsss...sfalilo keša za subvencije


https://statice.is/statistics/environme...

Se ena anomalija?

Sparkxl ::

Kaj točno? Da dizl raste ko zmešan? Ali tista mini zelena črtica? Če grem kopat v detajle ziher najdem vzrok za to anomalijo. Ponavadi masivne subvencije

PersonaRuda ::

Vzel sem si čas in pogledal kakšne so obdavčitve istega avta na Norveškem, Sloveniji in Nemčiji.

Za primerjavo sem vzel konfigurator za osnovni model Mercedes GLC 220d 4-Matic in jih bom opremil z direktnimi linki od Mercedesa:

Nemčija: 62.415€
https://www.mercedes-benz.de/passengerc...

Slovenija: 68.100€
https://www.mercedes-benz.si/passengerc...

Norveška: 91.825€ = 1.037.625 kr
https://kampanje.mercedes-benz.no/perso...

Le zakaj se na Norveškem tako masovno prodajajo električna vozila. Ker so dizli brutalno obdavčeni in ker so električna vozila brutalno subvencionirana in še imaš ostale bonitete kot neplačvanje cestnine, parkirnine...

kow ::

Sparkxl je izjavil:

Kaj točno? Da dizl raste ko zmešan? Ali tista mini zelena črtica? Če grem kopat v detajle ziher najdem vzrok za to anomalijo. Ponavadi masivne subvencije


Dizel raste pocasneje kot elektrika. Poglej se enkrat. Letosnji podatki pa bodo se bolj izraziti.

Zdaj mi morate samo se razloziti koliko je teh "anomalij", da bom razumel.

trancer01 ::

Dokler dizel raste z bistveno večje osnove, se ni bati, da ga bo elektrika kmalu prehitela.>:D

pegasus ::

Dajte se z avti spokat ven iz te teme.

kow ::

Tema je o podnebnem ekstremizmu. In da zgornji pacienti ne priznavajo stevilk, pomeni da zivijo v fantazijskem svetu. So ekstremisti, ki zanikajo realnost.

PersonaRuda ::

kow je izjavil:


Dizel raste pocasneje kot elektrika.

Veš zakaj? Ker na dizel plačaš od osnovne cene +75% dajatev. Mercedes GLC 220d 4-Matic osnovni model brez dajatev je 52.449€ na Norveškem z dajatvami 91.825€ (+75% pribitka za vse davke in ostale dajatve) v Sloveniji 68.100€ (+30% pribitka za vse davke in ostale dajatve) in v Nemčiji 62.415€ (+19% pribitka). Pri električnem avtu pa plačaš:

Electric vehicles with a value up to NOK 500 000 are exempt from VAT. If the value of the vehicle is above NOK 500 000, you must pay 25 % VAT of the excess amount.

Torej do vrednosti 44.427€ ne plačaš davka, nad to vrednostjo pa plačaš +25% DDV. Vidiš ti zdaj razliko za avto, ki stane brez davkov 50.000€? Pri električnem plačaš +25% vse davkov pri dizlu pa +75% vseh davkov in ostalih dajatev. Le zakaj se na Norveškem tako masovno prodajajo električni avti napram dizlu ali bencinu, le zakaj? 65,56k (električni) vs. 91,8k (dizel), če stane osnovni model brez dajatev 52.449€.

Predlagam ti, da sestej 1+1.. odgovor ni 3.

Sparkxl ::

kow je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kaj točno? Da dizl raste ko zmešan? Ali tista mini zelena črtica? Če grem kopat v detajle ziher najdem vzrok za to anomalijo. Ponavadi masivne subvencije


Dizel raste pocasneje kot elektrika. Poglej se enkrat. Letosnji podatki pa bodo se bolj izraziti.

Zdaj mi morate samo se razloziti koliko je teh "anomalij", da bom razumel.


Ne trudi se. Saj veš...razumevanje prebranega je tvoj glavni problem.

Ampak saj ti bi že zdrava pamet morala povedati: zakaj pod milim nebom bi nekdo na islandiji kupoval ev z prepolovljenim, že v osnovi nikakvim dosegom, zaradi mraza?

Zadaj so ali masivne subvencije, ali pa ogromne obdavčitve za ice. Verjetno kar oboje

pegasus ::

kow je izjavil:

In da zgornji pacienti ne priznavajo stevilk, pomeni da zivijo v fantazijskem svetu. So ekstremisti, ki zanikajo realnost.
So (pod)povprečni osebki, ki so jim številke večje od 3 tako abstraktne, da o večjih razmišljajo samo še čustveno, logično niso več sposobni. Zato jih moraš voditi v pravo smer kot majhne otroke ;)

PersonaRuda ::

pegasus je izjavil:

Dajte se z avti spokat ven iz te teme.

kow je prvi začel (njega nateraj ven) in ni navedel vseh vzrokov zakaj se električni avti tako masovno prodajajo na Norveškem. Vzroki so: brutalna obdavčitev dizlov (+75% na osnovno ceno) in brutalne subvencije za električarje (od +0% DDV ob nakupu novega (torej prihranek 11.000€ ob nakupu novega avta, kateri stane brez obdavčitev 44.000€) do samo +25% DDV za vozila nad 45.000€ medtem, ko pri dizlu plačaš +75%).

Norvežani imajo do 11.000€ subvencije ob nakupu električnega vozila. Toliko o njihovih subvencijah in subvencijah ostalih držav.

kow ::

Ne dvomim, da bos navedel vire. Poleg tega, imajo ocitno brutalne subvencije tudi Islandci. Ocitno se jim splaca.

Jaz sem samo povedal, da bencinarji izumirajo. Stevilke so jasne. Prodaja pada ali stagnira povsod.. v Evropi, na Kitajskem ter v ZDA. Prodaja BEV pa raste. Zdaj pa sestejte 1+1.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

PersonaRuda ::

kow je izjavil:

Ne dvomim, da bos navedel vire.

Izvoli vire, katere sem že podal malo višje. Samo na linke klikni. Pa lahko drugič tudi sam malo pogooglaš preden se začneš smešiti ;)

PersonaRuda je izjavil:

Vzel sem si čas in pogledal kakšne so obdavčitve istega avta na Norveškem, Sloveniji in Nemčiji.

Za primerjavo sem vzel konfigurator za osnovni model Mercedes GLC 220d 4-Matic in jih bom opremil z direktnimi linki od Mercedesa:

Nemčija: 62.415EUR
https://www.mercedes-benz.de/passengerc...

Slovenija: 68.100EUR
https://www.mercedes-benz.si/passengerc...

Norveška: 91.825EUR = 1.037.625 kr
https://kampanje.mercedes-benz.no/perso...

Le zakaj se na Norveškem tako masovno prodajajo električna vozila. Ker so dizli brutalno obdavčeni in ker so električna vozila brutalno subvencionirana in še imaš ostale bonitete kot neplačvanje cestnine, parkirnine...


Electric vehicles with a value up to NOK 500 000 are exempt from VAT. If the value of the vehicle is above NOK 500 000, you must pay 25 % VAT of the excess amount.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Jaz sem samo podal stevilke. Lahko se vidimo cez 1 leto. Pa pogledamo se enkrat. Takrat bo sicer na norveskem verjetno ze vec BEV kot bencinarjev. Tak je trend. Isti graf lahko pogledamo tudi za Islandijo.
Pa zaradi mene.. tudi Nemcijo. Ce jim je dnarja zmanjkalo, pol se bo, po vase, itak vse sesulo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

PersonaRuda ::

kow je izjavil:

Takrat bo sicer na norveskem verjetno ze vec BEV kot bencinarjev. Tak je trend.

Ljudje kupujejo tisto kar je ceneje oz. se jim bolj splača. Če bi električni avto imel na osnovno ceno +75% pribitka in bi imel dizel na osnovno ceno +25% pribitka bi ljudje masovno kupovali dizle na Norveškem. Ti pa trajbaj dalje svoje...

kow ::

Sej. Ampak vedno se bodo bolj splacali BEV. Mimogrede 10k subvencije na avto je v Sloveniji pol milijarde na leto. To si se ena reva od Slovenije skorajda lahko privosci (pravkar se bomo zadolzili za 1.5 milijarde). Fertik je, sprijaznite se. Stevilke so kristalno jasne. Sestejte 1+1. Pa upostevajte, da so cenejsi elektricarji pred vrati 2025-2026 bodo na voljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

PersonaRuda ::

;((

Če bi pri nas bile takšne cene kot so na Norveškem bi se tudi pri nas masovno prodajali električni avti. Kaj tebi ni jasno? Vzrok, da se tako masovno prodajajo električni avti na Norveškem je izključno, da so dizli brutalno obdavčeni, električarji pa orng subvencionirani.

kow ::

Evo, ACEA stevilke za november 2023. Trzni delez bencinarjev 32.7%. Lani: 33.5%.
BEV se v EU ze proda vec kot dizlov. Cunami prihaja. Dusa vas bo bolela.

Glede na lani, so v prodaji najbolj pridobili hibridi ter cirka procent tudi BEV. Ouch.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

PersonaRuda ::

kow je izjavil:

Evo, ACEA stevilke za november 2023. Trzni delez bencinarjev 32.7%. Lani: 33.5%.
BEV se v EU ze proda vec kot dizlov. Cunami prihaja. Dusa vas bo bolela.

Takoj ko več ne bodo subvencionirali BEV, bo prodaja strmoglavila. Isto se bo prodaja bencinarjev drastično povečala, če bodo subvencionirani s par tisočaki, na drugi strani pa se BEV več ne bo subvencioniral.

kow ::

Da jih ne bodo vec subvencionirali so tvoje fantazije. Subvencije bodo pac zmanjsali.. saj bo stroski proizvodnje padejo zaradi vse vecje proizvodnje in postavitve industrijske verige. Fertik je.
Oklepate se fantazij.

Leif ::

Kitajskem ter v ZDA. Prodaja BEV pa raste. Zdaj pa sestejte 1+1.


Tudi na Kitajskem so v igri subvencije.

pegasus ::

Realno sliko bi doživeli, če bi se naftni industirji odtegnilo vse subvencije, ki jih sedaj dobivajo...

kow ::

Mimogrede.. ko omenjajo koliko kostajo Norvesko drzavo subvencije za BEV, vmes zamolcijo da porabijo skoraj 30% manj bencina sedaj. Domnevam, da imajo tudi refinerije, torej lahko izvozijo vec bencina in pokasirajo.

PersonaRuda ::

Da ne bo pomote. Sam bi si kupil takoj električni avto me pa 2 stvari odbijata. Finance (ker si ga ne morem privoščiti in vozim zdaj že par let bencinarja, katerega sem kupil novega) in da še nimajo dometa vsaj 800-900 km, ker več kot 400 oz. 450 km v eno stran se ne mislim voziti in si želim, da pridem do tja in nazaj brez da morem študirati kje bom polnil in če bo polnilica prosta. In trenutno nikjer nisem izgubil več kot par minut (največ 5 min) ko sem tankal avto. Zato trenutno še ne razmišljam o električarju (finance) in imajo premali domet (ker živim v bloku in bi ga moral polniti na polninicah, ampak ni to problem, če bi ga filal 1x na 10-dni ali na 1x tedensko).

Pravi preboj električarjev bo, ko bo cena približno ista kot bencinar in bodo imeli večji domet. Smrt za električarje pa bo, če bo štrom postal tako dragi, da te bo 100km z električarjem prišlo 20€ na drugi strani pa te bo na nafto stal 10€. Takrat pa bo folk začel masovno prodajat električarje. In hitro se lahko to zgodi, da bo zaradi zelenga prehoda (ekofašizma) štrom poletel v nebo (kar si seveda ne želim, ker bom tudi sam plačeval 2x, 3x ali 5x več kot plačujem danes za štrom v stanovanju).

Sparkxl ::

kow je izjavil:


To si se ena reva od Slovenije skorajda lahko privosci (pravkar se bomo zadolzili za 1.5 milijarde).


Mojster, nehaj in idi spat počasi, ker očitno več ne veš kaj klofaš. Kako lahko v isti stavek daš "privošči" in "puf"?

Saj vemo da živiš v svojem paralelnem svetu, ampak da ti osnove niso jasne pa že boli brat. Privoščiš si lahko s tistim kar imaš. In slovenija se pufa za subvencije. Denar, ki bi ga lahko bolj koristno porabili.

Mimogrede, zakaj se ti temu cunamiju izogibaš, širiš religijo, hkrati pa voziš starega dizla?

Leif ::

pegasus je izjavil:

Realno sliko bi doživeli, če bi se naftni industirji odtegnilo vse subvencije, ki jih sedaj dobivajo...


1 evro davkov pri litru bencina, ki stane recimo evro in pol, ni ravno subvencija.

Invictus ::

Realno sliko bi dobili, če bi vlade ukinile trošarino...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kow ::

Realna slika so cifre. Ne pa kamikazino fantaziranje: "kdaj pa bi on kupil elektricarja"... Vase osebne zgodbice nas ne zanimajo.

Sparkxl ::

Mene pa zelo zanima tvoja osebna zgodbica.

Mimogrede, zakaj se ti temu cunamiju izogibaš, širiš religijo, hkrati pa voziš starega dizla?

Še 1x, si zgoraj spregledal

PersonaRuda ::

kow je izjavil:

Realna slika so cifre.

Katere cifre? Od 5 milijonske Norveške ali 80 milijonske Nemčije v kateri se dosti več vozil proda?

03. februarja 2023 - Prodaja električnih avtomobilov v Nemčiji januarja kolapsirala
https://si.bloombergadria.com/ostalo/av...

13.02.2023 - Zaradi sprememb subvencij je v Nemčiji začela prodaja električnih in hibridnih avtomobilov upadati.
http://avtomanija.com/2023/02/107300/pa...

6. december 2023 - Dogajanje v Nemčiji - Za 22,5 odstotka slabša prodaja električnih avtomobilov
https://www.avto.info/Novosti/za_225_od...

18. 12. 2023 - Šok za Nemce: čez noč ostali brez subvencij, kakšni so razlogi?
https://siol.net/avtomoto/novice/sok-za...


Prodaja električnih avtomobilov v Evropi je močno padla


Prodaja na Norveškem je padla kar za 95 odstotkov

Poudarek je na nakupu, januarja se je namreč zgodil nekakšen reset. Norveška je lastnikom električnih avtomobilov namreč ukinila številne ugodnosti, njihova prodaja pa je z decembrskih 39.107 upadla na le 1860, kar je kar 95-odstotni padec.

Če primerjamo januar z januarjem, pomeni, da je padec prodaje znašal 76,6 odstotka, delež brezemisijskih avtomobilov je padel s 83,7 na 66,5 odstotka. Ob tem se je močno povečal delež dizelskih avtomobilov in sicer z 2,7 na 7,6 odstotka, kažejo podatki norveškega OFV.

Podobno je v Nemčiji

V bistvu je zaradi znižanja višine subvencij prodaja glede na prejšnji mesec padla za približno 80 odstotkov in sicer na 18.136 električnih avtomobilov.

Primerjava z enakim obdobjem lani je bolj realna. Podatki nemške KBA kažejo, da je prodaja električnih avtomobilov upadla za 13 odstotkov. Prodaja priključnih hibridov je zaradi ukinitve privilegijev upadla kar za 53 odstotkov, na 8.850 enot.

Povečala pa se je prodaja avtomobilov na bencin (+3,5 odstotkov), a to ni toliko, da bi nadomestilo upad prodaje elektrificiranih vozil. Nemški trg je z januarsko prodajo 179.247 avtomobilov zabeležil 2,6-odstotno zmanjšanje.
https://portal24.si/prodaja-elektricnih...

Daj Bučko drugič ne na podlagi Norveške delati zaključke za celo Evropo. Hvala.
««
68 / 89
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izpusti ogljikovega dioksida še vedno rekordni (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
15811842 (6711) kow
»

Udarec za podnebne alarmiste? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
18133009 (16884) zmaugy
»

Univerza Brown: Podnebni zanikovalci še vedno nesorazmerno visoko zastopani v medijih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
11919903 (16102) gruntfürmich
»

IPCC: Hitrost globalnega segrevanja manjša, a le po naključju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
11836220 (26182) NSA Agent

Več podobnih tem