Forum » Loža » Čas popravilaza izdelek kupljen v Nemčiji
Čas popravilaza izdelek kupljen v Nemčiji
guljox ::
Poleti sem kupil gorsko kole iz trgovine v Nemčiji.
Ker je bilo v okvari sem ga predal njihovem partnerju v Sloveniji, po več mesecih moje kolo še vedno ni popravljeno.
Ali kdo ve kateri zakon to ureja? Je to EU zakon, Slovenski zakon ali Nemški zakon?
V Sloveniji vem, da je pravilo, da lahko zahtevaš za vračilo kupnine če izdelek ni popravljen v 45 dneh.
Ker je bilo v okvari sem ga predal njihovem partnerju v Sloveniji, po več mesecih moje kolo še vedno ni popravljeno.
Ali kdo ve kateri zakon to ureja? Je to EU zakon, Slovenski zakon ali Nemški zakon?
V Sloveniji vem, da je pravilo, da lahko zahtevaš za vračilo kupnine če izdelek ni popravljen v 45 dneh.
- premaknil iz Pomoč in nasveti: bluefish ()
Xserces ::
Predvidevam da če si ga dal v sloveniji popravit potem velja SLO zakon? Obrni se na firmo spotoma po pošlji težavo še na TIRS. Meni osebno so zmeraj pomagali oziroma zelo pohitrili zadevo.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
MIHAc27 ::
Jaz ko sem pri nam predal telefon v popravilo, je bil nazaj v 1 mesecu. Po 45 delovnih dneh bi začel težit. Sej slovensko podjetje nima kaj, pač naj gnavijo Nemce naprej, da čim prej uredijo.
bobby ::
Slo zakonodaja velja za produkte kupljene v Slo,..
To, kar imaš ti pač ti bodo popravili v gar, ko jim principal dostavi rezervni del pač kar je treba , to je pa vse.
TIRS ne bo nič naredil, 45 dn ivelja sam oza produkte kupljene v Slo in tudi Slo podjetje nima kaj nemce gnjavit, lahko edino principalu oz ti imaš servisn inalog in se s pomočjo tega žališ proizvajalcu.
Ostalega nimaš kaj, al pa vzet produkt in ga reklamiraj v nemčiji.
To, kar imaš ti pač ti bodo popravili v gar, ko jim principal dostavi rezervni del pač kar je treba , to je pa vse.
TIRS ne bo nič naredil, 45 dn ivelja sam oza produkte kupljene v Slo in tudi Slo podjetje nima kaj nemce gnjavit, lahko edino principalu oz ti imaš servisn inalog in se s pomočjo tega žališ proizvajalcu.
Ostalega nimaš kaj, al pa vzet produkt in ga reklamiraj v nemčiji.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
guljox ::
V tem trenutku, glede na to, da popravilo traja že toliko časa bi rad dobil povrnjeno kupnino.
Glede na to, da se oni s tem ne strinjajo bi jim rad citiral zakon, ki to ureja. Nakup je bil v Nemčiji zato mislim da bi to moral urejati EU ali Nemški zakon.
Če je kdo imel podobno izkušnjo ali ve kateri zakon to ureja bi bilo super.
Glede na to, da se oni s tem ne strinjajo bi jim rad citiral zakon, ki to ureja. Nakup je bil v Nemčiji zato mislim da bi to moral urejati EU ali Nemški zakon.
Če je kdo imel podobno izkušnjo ali ve kateri zakon to ureja bi bilo super.
jotunn2 ::
Za nakup opravljen v Nemciji definitivno velja nemski zakon, ki pa, vsaj kolikor je meni poznano (pa sem lani kar nekaj preiskal na to temo ker sem imel podoben problem) nikjer ne govori o predpisanem roku za popravilo. Teh 45dni je slovenska posebnost, v Nemciji pa, vsaj kolikor sem jaz uspel najti, govori zgolj o "razumnem roku". Razumni rok pa je hudo hudo raztegljiv pojem.
starfotr ::
In zakaj obremenjuješ slovenskega predstavnika kolesarske firme, ko gre kaj narobe? Ko je treba kupit pa slovenski predstavnik ni bil dovolj dober?
Obrni se na švabe in si pač naredi stroške, da jim ga pošlješ nazaj. Aja, to je predrago? Jah, potem pa drugič kupuj lokalno.
Obrni se na švabe in si pač naredi stroške, da jim ga pošlješ nazaj. Aja, to je predrago? Jah, potem pa drugič kupuj lokalno.
jotunn2 ::
In zakaj obremenjuješ slovenskega predstavnika kolesarske firme, ko gre kaj narobe? Ko je treba kupit pa slovenski predstavnik ni bil dovolj dober?
Obrni se na švabe in si pač naredi stroške, da jim ga pošlješ nazaj. Aja, to je predrago? Jah, potem pa drugič kupuj lokalno.
Zato ker prvic je slovenski predstavnik kolesarske firme tu z namenom da (tudi) resuje tezave te kolesarske firme. EU je ze lep cas trg, kjer ni pomembno ali izdelek kupis v Sloveniji, Avstriji ali pa Grciji. Ni nobene potrebe po posiljanju na drug konec Evrope ce ima ta firma zastopstvo oz. servis pri nas.
chuck ::
Zanimivo branje:
https://www.oeko.de/fileadmin/oekodoc/R...
Must I prove that the item is faulty? podobno kot naša stvarna napaka.
Nisem pa našel podatka koliko časa imajo za popravilo, sem pa že reklamiral v Italiji in je ponavadi trajalo 2-3 mesece.
https://www.oeko.de/fileadmin/oekodoc/R...
Must I prove that the item is faulty? podobno kot naša stvarna napaka.
Nisem pa našel podatka koliko časa imajo za popravilo, sem pa že reklamiral v Italiji in je ponavadi trajalo 2-3 mesece.
starfotr ::
In zakaj obremenjuješ slovenskega predstavnika kolesarske firme, ko gre kaj narobe? Ko je treba kupit pa slovenski predstavnik ni bil dovolj dober?
Obrni se na švabe in si pač naredi stroške, da jim ga pošlješ nazaj. Aja, to je predrago? Jah, potem pa drugič kupuj lokalno.
Zato ker prvic je slovenski predstavnik kolesarske firme tu z namenom da (tudi) resuje tezave te kolesarske firme. EU je ze lep cas trg, kjer ni pomembno ali izdelek kupis v Sloveniji, Avstriji ali pa Grciji. Ni nobene potrebe po posiljanju na drug konec Evrope ce ima ta firma zastopstvo oz. servis pri nas.
Ni res. Nihče ni nič dolžan.
Ales ::
tomaz- ::
Verjetno obstaja, ne smeš pa pozabit na trenutno svetovno situacijo : korona časi in dobavljivost materiala.. Ga ni inšpektorja IMHO, ki bi v teh časih sledil "sodnim praksam" ..
Ales ::
Verjetno obstaja, ne smeš pa pozabit na trenutno svetovno situacijo : korona časi in dobavljivost materiala.. Ga ni inšpektorja IMHO, ki bi v teh časih sledil "sodnim praksam" ..
Misliš, da se po novem vso tveganje poslovanja kar prenese na končno stranko, z žegnom države? In to Nemčije?
guljox ::
... v Nemciji pa, vsaj kolikor sem jaz uspel najti, govori zgolj o "razumnem roku". Razumni rok pa je hudo hudo raztegljiv pojem.
Njihova tržna inšpekcija že ima svoje mnenje o tem, kaj je razumni rok in, konec koncev, o tem zagotovo že obstaja tudi sodna praksa.
Ima kdo spletno stran Nemške tržne inšpekcije? Bom še njim pisal.
guljox ::
tomaz- ::
Verjetno obstaja, ne smeš pa pozabit na trenutno svetovno situacijo : korona časi in dobavljivost materiala.. Ga ni inšpektorja IMHO, ki bi v teh časih sledil "sodnim praksam" ..
Misliš, da se po novem vso tveganje poslovanja kar prenese na končno stranko, z žegnom države? In to Nemčije?
Kje si to "razbral" v mojem postu?? se spet malce obešamo na vejice? Vse, kar sem napisal je DEJSTVO, da Nemčija že tako ali tako NIMA deločenega časovnega okvirja, v katerem ti morajo izdelek popraviti, ampak je ta "raztegnjen" na razumsko mejo.. Kje je ta meja in kako se ta meja lahko v korona časih raztegne, pa bo OP pač izvedel, ko jih bo kontaktiral. Sam dobro pozanm primer, ko je dobil zadevo rešeno nič prej kot v 3 mesecih zaradi tega, ker določenega materiala oziroma artikla ni bilo. Pa je šlo za en jebeni napajalnik.. Dobil popravljenega po dobrih 3 mesecih. Zdaj, ko je tak ali drugačen shortage in še kao korona po vrhu, je pa še toliko večja možnost, da ga "potolažijo" s temi dejstvi, da se je "razumni rok" zaradi tega pač še malce podaljšal in naj potrpi.
S tem nikakor ne mislim, da bi vso tveganje poslovanja kar prenesli na kupca, kot ti praviš, saj ga verjetno tudi dosedaj niso - sicer pa - dodaj mogoče, kaj je tebi razumen rok in kakšno sodno prakso, ki jo omenjaš, jaz bi tudi raje videl, da so zadeve popravljene čimprej.
TOP ::
Tudi sam sem že reklamiral v Nemčijo in oni nimajo ,zakona koliko časa traje popravilo,pri meni 3 mesece,da sem skoraj pozabu.Definitivno ti pa Nemci nebodo vrnili,denarja,to lahko pri nas zahtevaš,pri Nemcih ne.
jotunn2 ::
Mimogrede sem našel tudi Evropski potrošniški center:
https://www.epc.si/pages/si/o-nas/sveto...
Veliko srece ti zelim s temi. Pac se ena ustanova, ki zivi na racun davkoplacevalskega denarja. Ko jih rabis se pa izogibajo dela ko hudic kriza. Pa tako preobremenjeni so, da prides na vrsto v najboljsem primeru cez 5-6 mesec itd. Ja tudi to sem za vsak slucaj poskusal lani pri mojih problemih in po dveh klicih obupal. Izgovarjanja in prepricevanja da je najboljse ce sam naredim toliko, da me je prijelo bruhat. V teoriji super organizacija v praksi pa boljse ce jo ne bi bilo.... je pa res, da je verjetno kaksnih 20+ ljudi zaposlenih tam in je zato brezposelnost v Sloveniji manjsa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obvestilo in pouk kršiteljuOddelek: Loža | 3337 (2004) | Aston_11 |
» | Zlobne spletne strani so brskale po iPhonihOddelek: Novice / Varnost | 6919 (4639) | MrStein |
» | Sankcije zaposlitvene agencije ker nisem šel na delo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15260 (12267) | Mare2 |
» | Neplačniki - gostovanjeOddelek: Loža | 2792 (2548) | knesz |