» »

Kaj pomeni črna svečka v avtu.

Kaj pomeni črna svečka v avtu.

alese ::

Še to vprašanje, črne svečke so na teh dveh cilindrih, ki slabo delata .To sem danes ugotovil, k sem jih prešravfal. In zakaj je v posodi za antifriz tekočina mrzla. Kako deluje sistem za hlajenje motorja,. Je to normalno.Kere cevi morajo biti vroče, kdaj se prižge ventilator na hladilniku,ker se mi nič ne prižge. Tempreraturo na displaju mi kaže kot vedno, normalno, mal nad poovico.

Invictus ::

Zamenjaj svečke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dxx ::

Črne svečke so zaradi slabega izgorevanja. Kupi nove kable, zamenjaj špulo(zobnik ti ugodno proda), zmeri kompresijo na cilindrih.

katantor ::

Črna svečka prebogata mešanica. Lahko okvara lambda sonde, kar lahko privede do "trokiranja" oz. "cukanja" vozila, sploh pri speljevanju. (se odklopi in preveri če vozilo še trokira).

Če pa mu vozilo plavo kadi, pa pomeni da je verjetno tisto črno kar od "pokurjenega" olja, težava tefloni na vodilih ventilov, batni obročki.

Eno je črna svečka zaradi prebogate mešanica, oz nepravilne mešanice goriva/zraka,
drugo pa je črna svečka zaradi SAJ, ker mu olje uhaja v izgorevalno komoro. Svečka od saj bo imela kar na debelo črnega materiala, da boš lažje opazil razliko.

ginekk ::

Preveč goriva, kar sploh ni čudno če mašina stalno teče neogreta na delovno temperaturo. Malo bolj je čudno, da samo na dveh cilindrih.

Ko je avto segret so vse cevi s hladilno tekočino vroče. Ventilator se bo prižgal, če teraš recimo ogreto mašino v klanec in potem pustiš teči avto na mestu. Še pred tem bo temperatura hladilne narasla. Če ne naraste je najmanj termostat fuč.


aja, svečka od saj bo tud mastna in izpuh bo od olja kadil plavo, ter imel značilen vonj

katantor ::

Vozilo naj pusti v prostem teku, ventilacijo/klimo, na max toplo in ventilatorji na ful.
Če mu kroženje in ventilatorji delajo, bo temperatura ko preseže nad 90-100c sistem, vklopil ventilator, termostat bo odprt do konca, takrat bodo vse cevi vroče, vemo da termostat odpira, ventilatorji se vrtijo da hladijo.


Preden vozilo segreje naj skozi pusti odprto raztezno posodo, ter spremlja če se mu pojavljajo mehurčki. Paziš da vozilo ne bi preseglo nad 100C (cca), da ne bo pregrel motorja. Pri teh stopnijha, mora biti termostat odprta in ventilatorji na polno delat.
Če je pri hlajenju težava, se gre testirat vsak sistem zase (ventilatorji, termostat, vodna črpalka, mehurčki v sistemu...).

ginekk ::

katantor je izjavil:

Vozilo naj pusti v prostem teku, ventilacijo/klimo, na max toplo in ventilatorji na ful.
Če mu kroženje in ventilatorji delajo, bo temperatura ko preseže nad 90-100c sistem, vklopil ventilator, termostat bo odprt do konca, takrat bodo vse cevi vroče, vemo da termostat odpira, ventilatorji se vrtijo da hladijo.


Preden vozilo segreje naj skozi pusti odprto raztezno posodo, ter spremlja če se mu pojavljajo mehurčki. Paziš da vozilo ne bi preseglo nad 100C (cca), da ne bo pregrel motorja. Pri teh stopnijha, mora biti termostat odprta in ventilatorji na polno delat.
Če je pri hlajenju težava, se gre testirat vsak sistem zase (ventilatorji, termostat, vodna črpalka, mehurčki v sistemu...).


Dejansko obratno, nič klime na ful toplo, ker za gretje klima odvzema toploto od hladilne tekočine.
Pa nič odpirat ekspanzijske posodoe, kajti še preden doseže temperatura 100 bo šla tekočina zaradi raztezanja ven.

Pregrel motorja če greš čez 100? ne seri klamf no, tudi 130 je še čist normalno, seveda zaprto pod pritiskom, ker drugače ne more delovat.
EDIT: 130 ravno ne, gre pa komot kar nekaj čez 100 preden se ventilator prižge in motor ni pregret (ker je tudi olje lahko komot čez 100)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

feryz ::

Opli so imeli, ali pa imajo še, dvostopenjski ventilator. Prva stopnja na 90 stopinj, druga na 110. Pri 110 stopinjah je avto že deloval slabše poleti. Tako da, glih fajn to ni.

alese ::

hvala za odgovore, bom še preučil. sicer pa svečka je suha in črna in ni na debelo črna, no mal je že gor ni pa obilno poleg tega mi pupca veliko bencina poraba bencina je skor 100 procent višja, in ko avto pržgem vsepovsod asmrdi po bencinu, vonjam vonj bencina. bom odklopil lambda sondo če jo bom znal pa javim dalje,aja dim ni moder nč kej oljane pupca , kot vedno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alese ()

profii ::

jao, 2 foruma, vsak dan nova tema o tvoji kanti. Res je čas da si najdeš nov hobi ali pa ga daš v prešo.

dxx ::

profii je izjavil:

jao, 2 foruma, vsak dan nova tema o tvoji kanti. Res je čas da si najdeš nov hobi ali pa ga daš v prešo.

Lej. Ti pejt v prešo. Človek sprašuje in se uči. Če greš ti v prešo, je takoj en neuporaben komentar manj.

Ko je avto mrzel, laufa "pod zaugom", ki je pri tebi avtomatski. Torej več bencina, manj zraka. Če ogret avto iz avspuha smrdi po bencinu, izgorevanje ni dobro. To ti lahko pove barva svečk. Vzrokov pa je lahko več.

alese ::

katantor je izjavil:

Črna svečka prebogata mešanica. Lahko okvara lambda sonde, kar lahko privede do "trokiranja" oz. "cukanja" vozila, sploh pri speljevanju. (se odklopi in preveri če vozilo še trokira).

Če pa mu vozilo plavo kadi, pa pomeni da je verjetno tisto črno kar od "pokurjenega" olja, težava tefloni na vodilih ventilov, batni obročki.

Eno je črna svečka zaradi prebogate mešanica, oz nepravilne mešanice goriva/zraka,
drugo pa je črna svečka zaradi SAJ, ker mu olje uhaja v izgorevalno komoro. Svečka od saj bo imela kar na debelo črnega materiala, da boš lažje opazil razliko.

lambda sondo sem odklopil, je isti problem, predno sem jo vklopil nazaj sem še kontakte s sprejem za elektroniko pošprical in je isti problem vseeno. tukaj so črne sam dve svečke srednje dve, sam po sebi sklepam, da sta dva injektorja zanič, zamašena, ne vem in špricata not preveč bencina oz neenakomerno. druge razlage več nimam.

dxx ::

Verjetno ti nimaš problema v svečkah,
črne svečke so posledica nečesa drugega. Vsekakor preverit špulo in test kompresije. Orodje za merjenje kompresije je lih tolk kot ti bo nekdo vzel, da ti jo izmeri.

profii ::

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

jao, 2 foruma, vsak dan nova tema o tvoji kanti. Res je čas da si najdeš nov hobi ali pa ga daš v prešo.

Lej. Ti pejt v prešo. Človek sprašuje in se uči. Če greš ti v prešo, je takoj en neuporaben komentar manj.


A ima lahko eno temo? Moramo vsak dan gledat novo odisejado o njegovi kanti? Lahko odpre eno temo: "miljon problemov mojega Clia letnik 2001, prosim pomoč" in mu pomagamo. Ne pa da odpira vsak dan novo temo z random naslovom in notri sprašuje zadeve, brez omembe vozila itd...

dxx ::

profii je izjavil:

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

jao, 2 foruma, vsak dan nova tema o tvoji kanti. Res je čas da si najdeš nov hobi ali pa ga daš v prešo.

Lej. Ti pejt v prešo. Človek sprašuje in se uči. Če greš ti v prešo, je takoj en neuporaben komentar manj.


A ima lahko eno temo? Moramo vsak dan gledat novo odisejado o njegovi kanti? Lahko odpre eno temo: "miljon problemov mojega Clia letnik 2001, prosim pomoč" in mu pomagamo. Ne pa da odpira vsak dan novo temo z random naslovom in notri sprašuje zadeve, brez omembe vozila itd...
če maš ti preveč časa, ti svetujem da za kak dan ugasni računalnik. Zakaj prebiraš teme, ki te ne zanimajo in so ti" v napoto"? Vse veš, vse znaš, konkretno dober komentar je pa od tebe težko pričakovat. Vsi s(m) o manj kot ti. Pojdi stran, govedo. Hvala.

Tisti ki misli odgovarjat v stilu: vrži avto stran, naj se teme izogiba. Stvar rešena. alese, zanima me tvoj napredek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dxx ()

alese ::

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

jao, 2 foruma, vsak dan nova tema o tvoji kanti. Res je čas da si najdeš nov hobi ali pa ga daš v prešo.

Lej. Ti pejt v prešo. Človek sprašuje in se uči. Če greš ti v prešo, je takoj en neuporaben komentar manj.


A ima lahko eno temo? Moramo vsak dan gledat novo odisejado o njegovi kanti? Lahko odpre eno temo: "miljon problemov mojega Clia letnik 2001, prosim pomoč" in mu pomagamo. Ne pa da odpira vsak dan novo temo z random naslovom in notri sprašuje zadeve, brez omembe vozila itd...
če maš ti preveč časa, ti svetujem da za kak dan ugasni računalnik. Zakaj prebiraš teme, ki te ne zanimajo in so ti" v napoto"? Vse veš, vse znaš, konkretno dober komentar je pa od tebe težko pričakovat. Vsi s(m) o manj kot ti. Pojdi stran, govedo. Hvala.

Tisti ki misli odgovarjat v stilu: vrži avto stran, naj se teme izogiba. Stvar rešena. alese, zanima me tvoj napredek.

hvala, kot rečeno lambda sonda ni, srednje dve svečke so črne, kje je pozicija senzor odmikalne gredi ne vem. Pa če je to sploh lahko krivo.Ali bi bile zaradi tega okvarjenega senzorja vse 4 svečke črne al je možno da so lahko sam dve.tavam na mestu, no premikam se počasi naprej, rešitve pa ne najdem. orodje za kompresijo dobim v petek. zdej se sprašujem, če sta lahko dejansko dva injektorja zanič, recimo da preveč špricata gorivo v cilinder, ker poraba je 100 večja k pred okvaro, vse smrdi po bencinu ko avto vžgem. pač črne svečke pravijo so posldica nepopolnega izgorevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alese ()

dxx ::

Super. Predenj dobiš orodje, svečke očisti, magar bencin in dratpiršna. Malo šmergla,... in po merjenju kompresije nazaj zašraufi. Seveda prej poročaj. Glede na komentarje vsevednežev tukaj, mi lahko pišeš tudi na zs. Se bom potrudil pomagat.

alese ::

dxx je izjavil:

Super. Predenj dobiš orodje, svečke očisti, magar bencin in dratpiršna. Malo šmergla,... in po merjenju kompresije nazaj zašraufi. Seveda prej poročaj. Glede na komentarje vsevednežev tukaj, mi lahko pišeš tudi na zs. Se bom potrudil pomagat.
hvala lepa.

profii ::

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

jao, 2 foruma, vsak dan nova tema o tvoji kanti. Res je čas da si najdeš nov hobi ali pa ga daš v prešo.

Lej. Ti pejt v prešo. Človek sprašuje in se uči. Če greš ti v prešo, je takoj en neuporaben komentar manj.


A ima lahko eno temo? Moramo vsak dan gledat novo odisejado o njegovi kanti? Lahko odpre eno temo: "miljon problemov mojega Clia letnik 2001, prosim pomoč" in mu pomagamo. Ne pa da odpira vsak dan novo temo z random naslovom in notri sprašuje zadeve, brez omembe vozila itd...
če maš ti preveč časa, ti svetujem da za kak dan ugasni računalnik. Zakaj prebiraš teme, ki te ne zanimajo in so ti" v napoto"? Vse veš, vse znaš, konkretno dober komentar je pa od tebe težko pričakovat. Vsi s(m) o manj kot ti. Pojdi stran, govedo. Hvala.

Tisti ki misli odgovarjat v stilu: vrži avto stran, naj se teme izogiba. Stvar rešena. alese, zanima me tvoj napredek.


Če je kdo govedo tukaj si to ti, ker žališ druge.
OP je pa na tem forumu odprl vsaj 10 tem o svojem avtu. Lahko bi imel eno, katera bi imela smiseln naslov, notri bi lahko opisal za kater avto se gre itd. Ne pa, da piše brez repa in glave. Poglej še ostale njegove teme, mislim, da je avto njegov najmanjši problem.

zobnik ::

Zamenjaj še tista 2 injektorja, k ti na testerju pokazal.
Če bi blo kaj z mašeno bi kr fino ropotal, kadil plav, zmanjkoval vode.

alese ::

profii je izjavil:

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

dxx je izjavil:

profii je izjavil:

jao, 2 foruma, vsak dan nova tema o tvoji kanti. Res je čas da si najdeš nov hobi ali pa ga daš v prešo.

Lej. Ti pejt v prešo. Človek sprašuje in se uči. Če greš ti v prešo, je takoj en neuporaben komentar manj.


A ima lahko eno temo? Moramo vsak dan gledat novo odisejado o njegovi kanti? Lahko odpre eno temo: "miljon problemov mojega Clia letnik 2001, prosim pomoč" in mu pomagamo. Ne pa da odpira vsak dan novo temo z random naslovom in notri sprašuje zadeve, brez omembe vozila itd...
če maš ti preveč časa, ti svetujem da za kak dan ugasni računalnik. Zakaj prebiraš teme, ki te ne zanimajo in so ti" v napoto"? Vse veš, vse znaš, konkretno dober komentar je pa od tebe težko pričakovat. Vsi s(m) o manj kot ti. Pojdi stran, govedo. Hvala.

Tisti ki misli odgovarjat v stilu: vrži avto stran, naj se teme izogiba. Stvar rešena. alese, zanima me tvoj napredek.


Če je kdo govedo tukaj si to ti, ker žališ druge.
OP je pa na tem forumu odprl vsaj 10 tem o svojem avtu. Lahko bi imel eno, katera bi imela smiseln naslov, notri bi lahko opisal za kater avto se gre itd. Ne pa, da piše brez repa in glave. Poglej še ostale njegove teme, mislim, da je avto njegov najmanjši problem.
spokaj se dol iz mojih prispevkov, odprl sem samo tri zato lažeš.takih k ti ki govorijo sam na odpad pel jaz ne rabim. pojdi smetit kam drugam, ne hodi več v moje prispevke , sploh ne s takim načinom govora.

mr_chai ::

Mogoče probaj še senzor zraka (MAS) spucat, obstaja nek sprej za čiščenje senzorja zraka. Mi pa smrdi po problemu na injektorju, lahko da je preveč odprt. Obstaja neka tekočina za čiščenje injektorjev, ki se jo zlije v tank za gorivo.

Kaj pa OBD scanner, imaš ?

https://www.silux.si/izdelki/dodatna-op...

Mogoče je smiselno tudi pogledati kaj ti pravi računalnik. S tem obd scannerjem tudi gledaš lahko live podatke. Poglej si fuel trims.

Drugače pa svetujem dva kanala na yt: diagnosedan in scannerdanner

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

alese ::

mr_chai je izjavil:

Mogoče probaj še senzor zraka (MAS) spucat, obstaja nek sprej za čiščenje senzorja zraka. Mi pa smrdi po problemu na injektorju, lahko da je preveč odprt. Obstaja neka tekočina za čiščenje injektorjev, ki se jo zlije v tank za gorivo.

Kaj pa OBD scanner, imaš ?

https://www.silux.si/izdelki/dodatna-op...

Mogoče je smiselno tudi pogledati kaj ti pravi računalnik. S tem obd scannerjem tudi gledaš lahko live podatke. Poglej si fuel trims.

Drugače pa svetujem dva kanala na yt: diagnosedan in scannerdanner

o hvala zelo uporabno si napisal.sam to mi ppvej kje natančno je senzor zraka, saj zdi se mi da vem pa vseeno, zadnjič ko sva štimala ventile je dal tisto vse od zraka dol in spucal za senzor mi je tudi nekaj govril sam pucal ni pa nič, mislim s kakim sprejem ššprical po kontaktih ni.
a mi še poveš kam se to vtakne v avtu ta scanner to napravo, ki si link dal, tam nekje mora bit kabel ven pr armaturi spodaj pr nogah desno od plina, a pravilno razmišljam.

hojnikb ::

Karkoli delat (kot smo ze ničkolikokrat omenal) brez namenskega testerja za renault je totalna neumnost. Prvo prklopi na proper tester (tudi kakšen carly z renault licenco bo pokazal vse) da sploh dobiš idejo kakšne napake so. Potem pa naprej. Ne pa kr neki nakjučno menjavat pa ugotavljat, k ni ničemer podobno.

mr_chai je izjavil:

Mogoče probaj še senzor zraka (MAS) spucat, obstaja nek sprej za čiščenje senzorja zraka. Mi pa smrdi po problemu na injektorju, lahko da je preveč odprt. Obstaja neka tekočina za čiščenje injektorjev, ki se jo zlije v tank za gorivo.

Kaj pa OBD scanner, imaš ?

https://www.silux.si/izdelki/dodatna-op...

Mogoče je smiselno tudi pogledati kaj ti pravi računalnik. S tem obd scannerjem tudi gledaš lahko live podatke. Poglej si fuel trims.

Drugače pa svetujem dva kanala na yt: diagnosedan in scannerdanner


Sn pretty sure, da ti stari renaulti še niso mel MAF-a, ampak so delal mešanco z speed density mode (map+tps+iat)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

dxx ::

Si dobil merilec kompresije in izmeril?

zobnik ::

Moj bivši clio je bil zanimiv, se peljem po Poljanski dolini 90km/h pa je sam ugasnu, čist do konca, čez 10-20km ista zgodba, prodal sem ga za ceno rezervnih delov, ampak novi lastnik je vzel avto ko za nadaljno vožnjo z znano napako...če so odpravli napako ne vem, ker za l.2004 sem dobil 250 evrov, katalizator vreden 150 evrov, pa menjalnik 150. Tak avto kot ga maš ti bi jaz prodal z napako in kupil druzga.

mr_chai ::

alese, obd protokol imajo avti že lep čas, mislim da od leta 90'.. Obd scanner priklopiš tule
https://www.youtube.com/results?search_..., potem se pa z mobilno aplikacijo lahko povežeš gor.

hojnikb ::

obd scanner nebo pokazal vseh napak, ampak samo tiste genericne, ki jih predvideva obd protokol. Pri nas imajo sicer avtomobili OBD standardno sele od tam 2000 naprej (kaksni prej, kaksni tut kasnej).
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

alese ::

hvala vam za trud. kompresije še nisem izmeril, ker nisem dobil še zadeve, zgleda da se je pošiljka nekje zaustavila. upam, da to naredim v pon oz drugi teden. danes sem uredil na avtomobilu še par zadev, ki bi lahko teple zadeve, recimo hupa ni delala, pa zadnji levi žmigavec, me masa drma že par let oz, kontaktki, pa pozicijske luči niso delale. vse sem našprical s sprejem za elektroniko pa še pol z wd jem in vse dela kot mora, razen pozicije. žarnice so šle obe. eno sem zamenjal druge pa nimam. kar pa želim povedati in mi je sumljivo nenavadno je to, da ko dam kntakt, v avtomobilu se pravi pod havbo, ko iam seveda dvignjeno in poslušam, nekaj PISKA. visok ton, enakomerno piskanje, ves čas kontakta. tam nekje na levi strani gledano ko gledaš v havbo, tam nekje pri cin špuli kaj vem , zvok bne morem definirati od kje prihaja. ali ima to kaj veze z vsem skupaj. prav tako sem odšravfal dajalnik impulzov, po domače senzor za vžig na glavni gredi, vse našprical pa dal nazaj. napake nisem odpravil. zdej al je čist zanič al pa je ok, pa to ni napaka, ki bi bila za odpravit (avto vžiga s prvo brez vseh težav, takoj užge kljub dvem napol delujočim cilindrom, tako da sklepam, če bi bila vžigalna tuljava fuč, ne bi tak super vžigal)in bo zgleda dejansko zdej sam še injektorji za zamenjat. drugega več ne vem kaj nardit. drugi teden grem menjat in jektorje. če to ne bo, pol pa mašino odpret pa pogledat če je blok počen oz glava. še prej seveda bodo zmerli kompresijo. nimam več idej.pri vsej zadevi me moti, kot je hojnik na nekem drugem forumu lepo razložil, te povezave cin špule vžigalne tuljave, mehaničnega dela glavne gredi, ko tist nekaj na vztrajniku zobnike šteje da daje iskro na 2 in 3 cilinder pa 1 in 4, če sem prav razujmel. odtod moje mogoče mal neumno vprašanje, da ni men sličajno zobati jermen preskočil.zato sta 2 in 3 svečke črne.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio, hladilna tekočina je mrzla

Oddelek: Na cesti
382968 (1563) TheBlueOne
»

V nemškem delu Amazona se začenja stavka

Oddelek: Novice / Ostale najave
185311 (3936) Ahiles
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068564 (5371) hojnikb
»

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

Oddelek: Na cesti
3511021 (9968) hojnikb

Več podobnih tem