» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
103 / 139
»»

scythe ::

Šefa ekip :D Španska nadaljevanka :))
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

driver_x ::

Glede na to, koliko se obremenjujete z njima, sem že mislil da sta dirkača in da sem kaj spregledal.

billy ::

Dirkači v F1 so še najmanj pomemben faktor.

scythe ::

driver_x je izjavil:

Glede na to, koliko se obremenjujete z njima, sem že mislil da sta dirkača in da sem kaj spregledal.


Mi se ne obremenujemo z njima, tuji mediji se :) Mi ljude samo beremo, kaj mediji poročajo....

FIA did not look at Verstappen onboard before ruling out investigation
:)):))
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

no comment ::

scythe je izjavil:

Čas bi že bil, da FIA pregleda RBR do 0.01mm natančno. :D Vedno jočejo, ko jih kdo premaga, ko zmagujejo je pa vedno vse legalno pri RBR-ju. A je tak težko priznati poraz in iti naprej? Upam da čimprej Toto in Horner spokajo iz F1, drugače bo skoz španska nadaljevanka.....

RB je rekel, da bodo glede Mercedesa naslovili vprašanja/proteste, če/ko bodo imeli dokaze. In tako kot so prenesli poraz ta vikend, je pravi balzam. Če bi Max šel po ravnini s 30km/h več kot Hamilton, bi ta že od prvega kroga stokal, Toto pa pošiljal maile, da bi verjetno padu še internet na Kitajskem. Po dirki pa njihovega jamranja ne vi bi ustavil niti Hooverjev jez. Si slišal jamrat Maxa po dirki glede nesposobnosti Pereza? Zahvalil se mu je, da je vzel točko za najhitrejši krog. Kaj je naredil Hamilton z Bottasom v Mehiki, ko je naredil isto?

Toto je sicer že kar napovedal, da FIA naslednji vikend dobi morje vprašanj glede RB. Kar tako. Da se slučajno ne pozabi kdo je največji jamrač v F1. Mercedes več jamra od RB še kadar zmagajo ;)

skyform ::

scythe je izjavil:

Čas bi že bil, da FIA pregleda RBR do 0.01mm natančno. :D Vedno jočejo, ko jih kdo premaga, ko zmagujejo je pa vedno vse legalno pri RBR-ju. A je tak težko priznati poraz in iti naprej? Upam da čimprej Toto in Horner spokajo iz F1, drugače bo skoz španska nadaljevanka.....


Eh, ki te bodo, Redbull lahko po parc ferme popravlja zadnje krilce in vozi z duct tape, Merc pa ima poškodbo na krilcu in so DQ. Max pa lahko vozi, ko kamikaze pa tudi ni problem in še niti onboard od njega ne pogledajo, ker ga kao nimajo, potem pa bi to naj bila FIA AMG. :))

no comment je izjavil:

scythe je izjavil:

Čas bi že bil, da FIA pregleda RBR do 0.01mm natančno. :D Vedno jočejo, ko jih kdo premaga, ko zmagujejo je pa vedno vse legalno pri RBR-ju. A je tak težko priznati poraz in iti naprej? Upam da čimprej Toto in Horner spokajo iz F1, drugače bo skoz španska nadaljevanka.....

RB je rekel, da bodo glede Mercedesa naslovili vprašanja/proteste, če/ko bodo imeli dokaze. In tako kot so prenesli poraz ta vikend, je pravi balzam. Če bi Max šel po ravnini s 30km/h več kot Hamilton, bi ta že od prvega kroga stokal, Toto pa pošiljal maile, da bi verjetno padu še internet na Kitajskem. Po dirki pa njihovega jamranja ne vi bi ustavil niti Hooverjev jez. Si slišal jamrat Maxa po dirki glede nesposobnosti Pereza? Zahvalil se mu je, da je vzel točko za najhitrejši krog. Kaj je naredil Hamilton z Bottasom v Mehiki, ko je naredil isto?

Toto je sicer že kar napovedal, da FIA naslednji vikend dobi morje vprašanj glede RB. Kar tako. Da se slučajno ne pozabi kdo je največji jamrač v F1. Mercedes več jamra od RB še kadar zmagajo ;)


Hitrost brez DRS je bila 5km/h več, 30km/h je z DRS in zakaj nebi smel Merc izkoristiti bedastih pravil, ki jih je FIA ustvarila, sami so si krivi kaj pa imajao tako debilna pravila za menjave delov mašin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

billy ::

Katera debilna pravila to?

codeMonkey ::

Predvidevam, da ima v mislih premilo kazen za menjavo komponent.

Zanimiv mi je bil podatek Hornerja glede obrabe Hondinega motorja in vpliva na cas. Ne vem za kateri dogodek je slo ta vikend, ampak vmes je Brundle dobil Hornerja in ga direktno vprasal, ce kaj mislijo naviti motor in racunati na menjavo. Horner je rekel, da za njih ni smiselno, ker naj bi bila v njihovem primeru razlika med novim in obrabljenim motorjem precej majhna. Ce sem dobro ujel, desetinka sekunde na krog. Vprasanje kako je pri Mercedesu.

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

Moj bog, tole pa je strela z jasnega! Audi bo kupil celotno podjetje McLaren, njihovo divizijo superšportnikov, ekipo Formule 1 itd. Ponudba je bila tako velikodušna, da je niso mogli zavrniti. 8-O

Še kar ne dojamem. 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

no comment ::

skyform je izjavil:


Eh, ki te bodo, Redbull lahko po parc ferme popravlja zadnje krilce in vozi z duct tape, Merc pa ima poškodbo na krilcu in so DQ. Max pa lahko vozi, ko kamikaze pa tudi ni problem in še niti onboard od njega ne pogledajo, ker ga kao nimajo, potem pa bi to naj bila FIA AMG. :))

RB ni bil ilegalen, Mercedes je bil.

skyform je izjavil:


Sama moč motora je 5km/h več, 30km/h je z DRS in zakaj nebi smel Merc izkoristiti bedastih pravil, ki jih je FIA ustvarila, sami so si krivi kaj pa imajao tako debilna pravila s temi motorji.


Seveda. Pravim samo, da če je RB slučajno ne bistveno počasnejši na ravni, so za Mercedes že neverjetno hitri.

Meizu ::

Redbull lahko po parc ferme popravlja zadnje krilce in vozi z duct tap


Mercedes je lahko v Silverstonu vozil z duct tapeom in povrhu še menjal počeno felgo.

billy ::

codeMonkey je izjavil:

Predvidevam, da ima v mislih premilo kazen za menjavo komponent.

Zanimiv mi je bil podatek Hornerja glede obrabe Hondinega motorja in vpliva na cas. Ne vem za kateri dogodek je slo ta vikend, ampak vmes je Brundle dobil Hornerja in ga direktno vprasal, ce kaj mislijo naviti motor in racunati na menjavo. Horner je rekel, da za njih ni smiselno, ker naj bi bila v njihovem primeru razlika med novim in obrabljenim motorjem precej majhna. Ce sem dobro ujel, desetinka sekunde na krog. Vprasanje kako je pri Mercedesu.


Hudič je spet v tem, da je kazen pre-defined namesto "določena s strani nekoga". Tako kot v RL, imaš za isti zločin različen razpon kazenske dobe, od pogojno, do 10 let, recimo.

Letos se je pokazalo, da so marsikdaj kazni nesmiselne oz niso dosegle svoj namen, recimo lujz +5sec v UK, +5 mest v sao paolo, ipd.

Ampak težko je kaj takega naredit življenskega, ker kako bi potem zgledale kazni? Nikakor :) Moštva so tudi tako smart, da pač vedo kdaj lahko kakšno kazen dobijo, da le-ta ne bo imela vpliva.
Pri kakšnem alpin bi +5 mest na dirki pomenilo ogromno, pri mercu pa pač nič. Čudi me, da niso tega že prej naredili pri lujzu, ampak verjetno tudi sami niso bili prepričano v takšno razliko, ALI pa je res interlagos takšna specifika, da se je vse poklopilo.

skyform ::

no comment je izjavil:

skyform je izjavil:


Eh, ki te bodo, Redbull lahko po parc ferme popravlja zadnje krilce in vozi z duct tape, Merc pa ima poškodbo na krilcu in so DQ. Max pa lahko vozi, ko kamikaze pa tudi ni problem in še niti onboard od njega ne pogledajo, ker ga kao nimajo, potem pa bi to naj bila FIA AMG. :))

RB ni bil ilegalen, Mercedes je bil.

skyform je izjavil:


Sama moč motora je 5km/h več, 30km/h je z DRS in zakaj nebi smel Merc izkoristiti bedastih pravil, ki jih je FIA ustvarila, sami so si krivi kaj pa imajao tako debilna pravila s temi motorji.


Seveda. Pravim samo, da če je RB slučajno ne bistveno počasnejši na ravni, so za Mercedes že neverjetno hitri.



Ni mi jasno kako je lahko bodil z duct tape legaln a zvito krilce na eni strani za 0.2mm pa ni, bi rekel, da bi celo krilce imelo enakomern razmik za 0.2mm to je potem namerno in ilegalno, da pa je zvit samo en del pa je lahko poškodba ali napaka v izdelavi. Se pravi potem bi morali biti tudi vsi, ki trčijo na stezi DQ ali kar zapeljati po nesreči v boxe, ker če se malo krilce poškoduje ali zvije je avtomatsko bolid ilegaln, čudno pač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

billy ::

Najbolj čudno je to, da bi rbr sploh opazil to, tako da ne vem...insiderska informacija je recimo bolj realna.

razlika 0.2mm, to še z metrom max ne bi mogel izmerit, kaj šele s prstom?

no comment ::

skyform je izjavil:


Ni mi jasno kako je lahko bodil z duct tape legaln

Marsikaj tebi ni jasno, ja. Duct tape je legalen. In če znaš ti z njim izboljšat performance, te bodo v kateremkoli moštvu z veseljem poslušali.

TribesMan ::

Audi naj bi kupil Mclaren Group...

https://www.autocar.co.uk/car-news/busi...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Ganon ::

TribesMan je izjavil:

Audi naj bi kupil Mclaren Group...

https://www.autocar.co.uk/car-news/busi...


Sem že objavil zgoraj. Ne, "naj bi". Bo.

skyform ::

To bi pa bilo res žalostno, če ne bi bilo več Mclaren imena v F1.

skyform ::

no comment je izjavil:

skyform je izjavil:


Ni mi jasno kako je lahko bodil z duct tape legaln

Marsikaj tebi ni jasno, ja. Duct tape je legalen. In če znaš ti z njim izboljšat performance, te bodo v kateremkoli moštvu z veseljem poslušali.


Jebi ga, jaz ne živim za F1, pogledam dirko, preberem kake novice, poznam osnovna pravila, ne ubadam pa se z tehničnimi zadevami, tebi tudi morda nebi bilo jasno kakšno področje v katerem se pa jaz spoznam.

billy ::

Trenutna F1 pač gre v takšno smer, veliko "garažnih" moštev je že bilo pokupljeno, in še bodo. Ostale bodo korporacije.

Ganon ::

skyform je izjavil:

To bi pa bilo res žalostno, če ne bi bilo več Mclaren imena v F1.


Sem prepričan, da ga ne bodo črtali, kupili bodo vse, ne samo ekipe F1. McLarnovi avtomobili ne bodo postali audiji, ohranitev imena ima tako smisel tudi v športu. McLaren bo spet tovarniška ekipa, McLaren-Audi.

ripmork ::

Mclaren je dolgo prisoten in močan brand. Kdorkoli, ki bi ga kupili zato da ga uniči, bi bil neumen 8-)
The takeover gives Audi access to another supercar brand alongside Lamborghini, which it controls. It also opens up the possibility of Audi engines powering McLaren. It will not, however, give Audi control of McLaren Applied, the arm of the group that specialises in electrification systems for both road and track, as that was sold to a private investment group earlier this year.

skyform ::

Ganon je izjavil:

skyform je izjavil:

To bi pa bilo res žalostno, če ne bi bilo več Mclaren imena v F1.


Sem prepričan, da ga ne bodo črtali, kupili bodo vse, ne samo ekipe F1. McLarnovi avtomobili ne bodo postali audiji, ohranitev imena ima tako smisel tudi v športu. McLaren bo spet tovarniška ekipa, McLaren-Audi.


Ja tako tudi sam upam da bo in najbrž bo. V GT Sport zelo rad vozim Mclarnove bolide pa čeprav niso ravno med boljšimi ampak so tak noro lepi, da se jim ne morem upreti. ;((

no comment ::

Furajo pod McLaren, če slučajno ratajo WC material pa rebadge v Audi?

driver_x ::

billy je izjavil:

Ampak težko je kaj takega naredit življenskega, ker kako bi potem zgledale kazni? Nikakor :) Moštva so tudi tako smart, da pač vedo kdaj lahko kakšno kazen dobijo, da le-ta ne bo imela vpliva.
Pri kakšnem alpin bi +5 mest na dirki pomenilo ogromno, pri mercu pa pač nič.


Saj to je enostavno rešljivo, samo tole točko se doda v pravilnik:
driverPunishment = driverNo != 44 ? prescribedPenalty : prescribedPenalty*2;


Ganon je izjavil:

skyform je izjavil:

To bi pa bilo res žalostno, če ne bi bilo več Mclaren imena v F1.


Sem prepričan, da ga ne bodo črtali, kupili bodo vse, ne samo ekipe F1. McLarnovi avtomobili ne bodo postali audiji, ohranitev imena ima tako smisel tudi v športu. McLaren bo spet tovarniška ekipa, McLaren-Audi.


Saj Lamborghini je tudi Volkswagnov, pa je še vedno Lamborghini.

billy je izjavil:

Najbolj čudno je to, da bi rbr sploh opazil to, tako da ne vem...insiderska informacija je recimo bolj realna.

razlika 0.2mm, to še z metrom max ne bi mogel izmerit, kaj šele s prstom?


Tolk izkušen šofer kot je Max to opazi na 100m!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

Meizu ::

McLaudi?

Tilen88 ::

Zveni kot mlada verzija Laude :D

billy ::

sammy74, v braziliji bi kakršnakoli kazen pomenila nič drugega, kot zmago, za lujza, s tem pa se nekako zgubi smisel kaznovanja, če le-ta nima vpliva na razplet dirke?

Ganon ::

Resni novinarji poročajo o prevzemu, McLaren pa je poročanja demantiral. Zanimivo ...

PrimozR ::

codeMonkey je izjavil:

Predvidevam, da ima v mislih premilo kazen za menjavo komponent.

Zanimiv mi je bil podatek Hornerja glede obrabe Hondinega motorja in vpliva na cas. Ne vem za kateri dogodek je slo ta vikend, ampak vmes je Brundle dobil Hornerja in ga direktno vprasal, ce kaj mislijo naviti motor in racunati na menjavo. Horner je rekel, da za njih ni smiselno, ker naj bi bila v njihovem primeru razlika med novim in obrabljenim motorjem precej majhna. Ce sem dobro ujel, desetinka sekunde na krog. Vprasanje kako je pri Mercedesu.

Rekel je, da se njim med začetkom in koncem življenjske dobe ne pozna toliko upad, kot se Mercedesu. To je rekel na kvalifikacijah.

DamijanD ::

če hoče Max zmagat, mora biti na zadnji tekmi dovolj velik upad :-)

b3D_950 ::

970kW vs 800kW ¯\_(ツ)_/¯ #unleash the fury Mitch.

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

codeMonkey ::

PrimozR je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Predvidevam, da ima v mislih premilo kazen za menjavo komponent.

Zanimiv mi je bil podatek Hornerja glede obrabe Hondinega motorja in vpliva na cas. Ne vem za kateri dogodek je slo ta vikend, ampak vmes je Brundle dobil Hornerja in ga direktno vprasal, ce kaj mislijo naviti motor in racunati na menjavo. Horner je rekel, da za njih ni smiselno, ker naj bi bila v njihovem primeru razlika med novim in obrabljenim motorjem precej majhna. Ce sem dobro ujel, desetinka sekunde na krog. Vprasanje kako je pri Mercedesu.

Rekel je, da se njim med začetkom in koncem življenjske dobe ne pozna toliko upad, kot se Mercedesu. To je rekel na kvalifikacijah.


Danes sem pa na Twitterju nekje zasledil, da RB ocenjuje 3 kW razlike za Hondo, in da je na podlagi videnega Lewis dobil 15 kW.

springfield ::

Kako pa je lahko pridobil 15kW, ce ni dovoljeno spreminjat motorja med sezono? Kolikor vem, je Mercedes pripeljal izboljsane vse komponente na prvo dirko.

scythe ::

To so samo ugibanja, realne številke bo pa samo Mercedes vedel, FIA pa samo če je legalno. Mogoče so pa kaj drugega spremenili in pustili motor pri miru. Pred 5-6 dirkami so testirali komponente, do kam jih lahko obremenijo, pa da motor nebi izdahnil oz. odpovedal....Tak so pisali tuji mediji....
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: scythe ()

endelin ::

Mah merc je sumljiv no

TOP ::

Ja pisali so tudi,da je Marcedes dodal dodatni upih zraka v turbino,kar poveča moč.Dejstvo je da je motor od Lojzeta veliko hitrejši in nekaj so naredili kar ni legit,sam pač Wolf ima moč,kot vsa ta leta in bo use uredu,Lojze bo pa razlagal,kako je bilo težko.Ja res je težko prehitevat z 30km/h večjo hitrostjo,kot jo je imel v tistem krogu,ki ga je prehitel,tako piše RB.

driver_x ::

TOP je izjavil:

Dejstvo je da je motor od Lojzeta veliko hitrejši in nekaj so naredili kar ni legit,sam pač Wolf ima moč,kot vsa ta leta in bo use uredu,Lojze bo pa razlagal,kako je bilo težko.


A to samo nakladaš ali resnično verjameš temu kar pišeš?

PrimozR ::

Kaj pa če samo motor ženejo na bolj agresivni mapi, kar morajo skozi življenjsko dobo zmanjševati, da ni kablama?

scythe ::

@TOP Daj utemeljene dokaze, da ni nekaj legit pri Hamiltonu. Drugače v prazno mlatiš slamo...;)
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

driver_x ::

Meni je pa prav malo škoda, da ni Lewis na tak način izrinil Maxa. Komentarji tukaj bi bili precej bolj zanimivi.

codeMonkey ::

PrimozR je izjavil:

Kaj pa če samo motor ženejo na bolj agresivni mapi, kar morajo skozi življenjsko dobo zmanjševati, da ni kablama?


Lahko se ocitno igrajo s turbopolnilnikom: https://www.gpblog.com/en/news/99000/mo...


Because Mercedes is not allowed to change the characteristics of the approved engine parts, they have increased the turbo of the engine, but also the pressure in the combustion chamber. This combination would be worth more than fifteen horsepower in overtaking and the quest for pole position. The Italian site would not be surprised if Red Bull opted for a new engine in Qatar as well, in order to avoid appearing in the season finale with a deflated power unit.

Meizu ::

PrimozR je izjavil:

Kaj pa če samo motor ženejo na bolj agresivni mapi, kar morajo skozi življenjsko dobo zmanjševati, da ni kablama?


Jaz praktično upam stavit na tole. Ni variante, da so zamenjali en šravf in zdaj kar naenkrat leti ko zmešano. Ziher so nekaj navili do breaking pointa. Bomo videli na naslednjih dirkah.

billy ::

Ja merc je tukaj "dokazal", da lahko menjajo ICE, navijejo u pm, pa še vedno zmagajo, čeprav fašejo +5 kazen.

enako lahko komot naredijo tudi na drugih stezah.

Zdaj smo tudi v zaključku prvenstva, ko bo marsikateri voznik zlahka spustil lujza naprej, da se ne bi vmešal v boj, tako da ima lujz v bistvu samo opravit z maxom, perez je itak statist.

driver_x ::

Pri tem lahko računamo na to, da bo Max Lewisa izrinil s steze, če bo le imel to možnost.

billy ::

Itak mu je še dolžan en DNF, tako da ja, podpiram.

BT52 ::

Seveda tole delajo. Že par procentnih točk je dovolj. Bolj je pametno, da so tole prej preverili na Bot dirkalniku. Zdaj pa z večjo gotovostjo delajo za Ham.

Vsekakor fascinantna ideja. IMO. Plus vsaj raziskava ali eksperiment gre lepo za uporabo pred zamrznitvijo komponent.


Koliko vem so dodali par gramov k specifikaciji z novim tesnilom. Verjetno so dali vlogo za spremembo sklopa brez kazni.

Twixz ::

scythe je izjavil:

@TOP Daj utemeljene dokaze, da ni nekaj legit pri Hamiltonu. Drugače v prazno mlatiš slamo...;)


Isto so meni rekli, ko sem v Mehiki že napovedal, da v clear air ne more bit razlike v top speedu toliko med Lewisom in ostalimi v top 5 pa še vseeno čez ovinke kot za šalo.
Pa so našli izgovor v vedno večji vročini..
V Braziliji so pa hoteli najt izgovor v novih komponentah na Lojzetovem motorju. Da o uporabi DAS-a niti ne začnem. :)
Da o tem koliko primerov je bilo ko je bil Lewis v penalu pa je dobil opozorilo ali pa še to ne. Max je dobil pa black & white flag za to ko je rahlo levo zavil na ravnini.

Če ne bo odstopil ali da ga kdo izrine iz steze bo Lojz letos 8. prvak. Če bo pa vse pošteno (kar ni že zadnjih par dirk, ko je Mercedes ugotovil da Max res ni tako počasen kot so mislili da bo postal), bo pa Max.

connel ::

To kar je Max počel niti približno ni bilo "rahlo" zavijanje, je kar presneto zavijal levo-desno, nihče drug ne počne tega.

Cr00k ::

connel je izjavil:

To kar je Max počel niti približno ni bilo "rahlo" zavijanje, je kar presneto zavijal levo-desno, nihče drug ne počne tega.


To je res, ni ok tak cik-cak... na vse kriplje se je trudil, ampak je Mercedes #44 bil preprosto prehiter.
««
103 / 139
»»