Forum » Problemi človeštva » Cena goriva
Cena goriva
m0LN4r ::
Evo naredil 800km na autobahnu s 70-90 km/h :-D
Nazaj grede bo na žalost moralo iti hitreje ...
Ah ti si bil ta, ko so ga prehitevali kamioni in porocal na radio o nevarnem "zaspanem" vozniku :)
Pri porabi dizla 5.5 daš 10 evrov/100km, noro, dobr da mam plin v avtu, ampak prevozniki, storitve gredo pa tud avtomatsko gor.
Upam, da bo lepo vreme naslednji vikend.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
zobnik ::
sj pri porabi plina 8l boš pa tut plačal isto, sam da se voziš v drvarnici.
Samo ti imaš pripombe za moj avto in noben drug, vedi da edino po tvojem moja drvarnice delajo na plin drugi pa ne bodo, sami problemi kar ni tovarniško. Za 283000km z orginal sklopko, menjalnikom in motorjem, medtem pa 2.0 v VAGU pokajo glave pri 200.000km, pa turibine krepajo pri 250.000km. Daš pa za popravilo 600 evrov+ turbino za glavo pa 3x več.
Sicer pa da se bo folk manj vozil, NE. Tisti ki imajo firme bodo enostavno podražil storitve in za njih se ne bo spremenil nič.
POŠTENO je da država pomaga revnim, ne pa da država pomaga bogatejšim da so še bolj bogati. Firme dobijo delavce subvencije 8000 evrov, ma ga 2 elti zaposeln tam, za minimalca. Namesto d abi 8000 evrov dal delavcu da je to kot motivacije za uspeh, več ko daš več lahko izčrpaš ven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
Torej ce predelam turbo bencinarja na plin, moram turbo demontirati, pa glave se cudezno spremenijo v boljse? Dej ne nakladaj s temi pravljicami. Odklikaj na spritmonitor (ali mobile.de) in posortiraj avte po kilometrini od najvec proti najmanj, se bos nacudil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
zobnik ::
Pisal sem o dizli, turbini....pokanih glavah pri dizlih, egr, dpf, šobe....v Turčiji imaš 3/4 bencinarjev na plin, pri nas pa 5%, hehehe, upam da ostane cena dizls visoka pa da tem gajbam pade cena in da se folk raje odloči za bencin + plin. Poten pa bo cena plina nekje pol cene dizla.
m0LN4r ::
Pisal sem o dizli, turbini....pokanih glavah pri dizlih, egr, dpf, šobe....v Turčiji imaš 3/4 bencinarjev na plin, pri nas pa 5%, hehehe, upam da ostane cena dizls visoka pa da tem gajbam pade cena in da se folk raje odloči za bencin + plin. Poten pa bo cena plina nekje pol cene dizla.
Jaja, ti ves najvec o teh problemih, ker jih je imel slucajno en sosed z uvozenim dizlom z 200k kilometri, ki so bili zavrteni nazaj iz 500k.
Turcija je merilo cesa tocno, veliko kilometrov, visokih hitrosti, dobri servisi? Haha...
Pravim, razvrsti avte na mobile.de od najvec kilometrov proti najmanj, javi mi kolko avto na plin je v top recimo 1000 zadetkov z miljoni kilometrov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
V tvojem avtu tudi ne pokajo glave, ker si ga predelal na plin?
Ko se peljes po avtocesti, kr slisis to pokanje ane, na vsakem dvoriscu stoji vsaj en, s pokvarjenim turbom in poceno glavo
Bi predelali na plin, se nebi nic od tega dogajalo xD
Saj me ne, zanima me samo koliko avtov blizu 1mio km se pojavi na plin na mobile.de, ce je to kao sveti gral zanesljivosti. Tako kot chiptuning, vec konjev, nizja poraba ane. Se mamce se v vrsto postavljajo.
Ko se peljes po avtocesti, kr slisis to pokanje ane, na vsakem dvoriscu stoji vsaj en, s pokvarjenim turbom in poceno glavo
Bi predelali na plin, se nebi nic od tega dogajalo xD
A si ti že s katerim avtom naredil 1 mio km?
Jaz tudi ne. Zakaj bi me pol brigali?
Saj me ne, zanima me samo koliko avtov blizu 1mio km se pojavi na plin na mobile.de, ce je to kao sveti gral zanesljivosti. Tako kot chiptuning, vec konjev, nizja poraba ane. Se mamce se v vrsto postavljajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
zobnik ::
Lej kogar zanima plin bo že ga vozil, kogar pa ne pa naj dizla....al pa bencinarja. Jest vem da ne grem nikol več na dizl al pa bencin, mora bit plin. Ne da s emi po jajcih vozit da maš pri bencinarju 5.8l/100km.
hojnikb ::
sj pri porabi plina 8l boš pa tut plačal isto, sam da se voziš v drvarnici.
Samo ti imaš pripombe za moj avto in noben drug, vedi da edino po tvojem moja drvarnice delajo na plin drugi pa ne bodo, sami problemi kar ni tovarniško. Za 283000km z orginal sklopko, menjalnikom in motorjem, medtem pa 2.0 v VAGU pokajo glave pri 200.000km, pa turibine krepajo pri 250.000km. Daš pa za popravilo 600 evrov+ turbino za glavo pa 3x več.
Sicer pa da se bo folk manj vozil, NE. Tisti ki imajo firme bodo enostavno podražil storitve in za njih se ne bo spremenil nič.
POŠTENO je da država pomaga revnim, ne pa da država pomaga bogatejšim da so še bolj bogati. Firme dobijo delavce subvencije 8000 evrov, ma ga 2 elti zaposeln tam, za minimalca. Namesto d abi 8000 evrov dal delavcu da je to kot motivacije za uspeh, več ko daš več lahko izčrpaš ven.
Evo takole zgleda varcna AC voznja v "drvarnici".
Preracunano po danasnjih cenah nafte, je to 5,65€/100km. Zdaj mi pa najdi en plinski avto, k ma porabo plina ~5,5l pri varcni AC voznji, da bo stvar izenacena. Pustimo rang/udobje in konje avtomobila pri mir.
Na plin sploh greš lahko v kero garažno hišo?
uradno ne.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
chucki ::
Hojnik a imas 16col na bmw? Z letnimi 17col mi skor liter vec pije :(
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
hojnikb ::
Hojnik a imas 16col na bmw? Z letnimi 17col mi skor liter vec pije :(
16 col, ja. Pumpane na ca 2,5 bar, ker je dobr kompromis med voznimi lastnostmi pa kotalnim uporom. Ostalo pa cisto stadnard stuff + remap na 20d konje.
Tale poraba je bla na relaciji LJ-CE, stevec resetiran ob staru iz LJ in slikan parkiran doma (da nebo kdo jokal, da sn resetiral med voznjo in slikal mal predn sn sel dol).
Tko da ja, če se potrudis, imas lahko cisto spodobno porabo. Pač furas 90-100km na voznem pasu. Oviras nikogar, ker si pac tko hitr kot 5000 drugih tovornjakov.
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
18 col ftw.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Moral bi jadrati v zavetrju tovornjaka. Mogoc bi spravil pod 3L.Hojnik a imas 16col na bmw? Z letnimi 17col mi skor liter vec pije :(
16 col, ja. Pumpane na ca 2,5 bar, ker je dobr kompromis med voznimi lastnostmi pa kotalnim uporom. Ostalo pa cisto stadnard stuff + remap na 20d konje.
Tale poraba je bla na relaciji LJ-CE, stevec resetiran ob staru iz LJ in slikan parkiran doma (da nebo kdo jokal, da sn resetiral med voznjo in slikal mal predn sn sel dol).
Tko da ja, če se potrudis, imas lahko cisto spodobno porabo. Pač furas 90-100km na voznem pasu. Oviras nikogar, ker si pac tko hitr kot 5000 drugih tovornjakov.
90 na AC je umiranje
Verjetno je mislil 90 na zacetku pospesevalnega pasa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
18 col ftw.
ja, za kolo je to mal premajhna colnga
Ce imas podhranjeno drvarnico, potem je 16 col max ja.
90 km/h lol. Se na Hrvaškem je to nesprejemljivo...za tovornjake.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Utk ::
Preracunano po danasnjih cenah nafte, je to 5,65EUR/100km. Zdaj mi pa najdi en plinski avto, k ma porabo plina ~5,5l pri varcni AC voznji, da bo stvar izenacena. Pustimo rang/udobje in konje avtomobila pri mir.
1. Vožnja z 80 ni AC vožnja. Ne glede kod se voziš.
2. Skoraj noben plinski ne porabi več kot 5,5 pri 80.
3. Nič od tega ni pomembno, ker tako se vozijo po AC samo bedaki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
asdf_jklc ::
Evo takole zgleda varcna AC voznja v "drvarnici".
Preracunano po danasnjih cenah nafte, je to 5,65EUR/100km. Zdaj mi pa najdi en plinski avto, k ma porabo plina ~5,5l pri varcni AC voznji, da bo stvar izenacena. Pustimo rang/udobje in konje avtomobila pri mir.
Na plin sploh greš lahko v kero garažno hišo?
uradno ne.
Uf to pa je nizka poraba - a imaš mogoče malček starejši motor, ne te zadnje serije dizlov (se pravi euro 6, podverzija d). Ker recimo jaz sem pri taki vožnji Megana 3 spravil na 3.2 do 3.3 L / 100km (karavan) in naredil preko 1500 km, medtem ko z Megane 4 karavanom tega na moreš naredit (oboje EURO 1.5 DCI motor, enake pnevmatike in dimenzija koles - enostavno ne gre).
Drugače pa kot kaže, bo počasna vožnja postala klasika, saj so prihranki absurdni: sedaj imam ogromnega enoprostorca in pije pri normalno AC vožnji med 6.5 do 8.5 (odvisno koliko čez omejitev greš), pri taki pa ga spraviš tudi pod 4.5 L litra. Merjena hitrost je bila 96 po tempomatu (počasneje ne vozim, ker sicer oviraš tovornjake in promet, kar pa je na AC nevarno početje). Imam v kratkem eno dolgo vožnjo (nekaj 100km), bom probal spravit avto na minimum, pa da vidimo, koliko bo spil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
MetalLord ::
Evo takole zgleda varcna AC voznja v "drvarnici".
Preracunano po danasnjih cenah nafte, je to 5,65€/100km. Zdaj mi pa najdi en plinski avto, k ma porabo plina ~5,5l pri varcni AC voznji, da bo stvar izenacena. Pustimo rang/udobje in konje avtomobila pri mir.
Na plin sploh greš lahko v kero garažno hišo?
uradno ne.
Koliko ti pa laže BC? Pa da si vozil cel tank podobno, ker ful gas drugače laže kot lahek gas. Ker načeloma 2.0 190 dizel ne pije pod 4l.
MadMax ::
Ne rabi lagat, ker je resetiral ko je z ogretim prišel na AC in se namenoma cijazil.
Bolj realna bi bila poraba tekom večdnevnih 1000km, ne pa enega odseka 81km...
Bolj realna bi bila poraba tekom večdnevnih 1000km, ne pa enega odseka 81km...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
asdf_jklc ::
Ne rabi lagat, ker je resetiral ko je z ogretim prišel na AC in se namenoma cijazil.
Bolj realna bi bila poraba tekom večdnevnih 1000km, ne pa enega odseka 81km...
Evo sem šel pogledat v log: en cel tank porabljen na dnevni relaciji kjer je bilo 99% avtoceste, vedno vožnja izven špic, sem naredil v s celim tankom 1641 km in tankal 52,86 litra, kar je 3.22L/100km. Vožnja je bila kot rečeno 96 tempomat.
Gume: Michelin Enegrgy Saver, 205/55/R16, klima zjutraj off, popoldan ON.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
IL_DIAVOLO ::
Btw sodelavec ima mercedesa z renault motorjem in amg znakom gor 16 col serijsko
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
recmajkemi ::
Ni jasno zakaj se bencin drazi ce pa Petrol pravi da ni motenj v oskrbi in da bodo izpolnjene vse dolgorocne pogodbe
https://www.24ur.com/novice/slovenija/c...
Vlada bi morala ponovno uvest regulacijo. Na duopolu nimas kaj, stvar mora bit regulirana.
Kdaj naredimo množično financiranje giljotne oz. več njih, saj sta les in železo sta že predraga, da bi šel sam v nabavo?
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Zgodovina sprememb…
- spremenil: recmajkemi ()
m0LN4r ::
Evo takole zgleda varcna AC voznja v "drvarnici".
Preracunano po danasnjih cenah nafte, je to 5,65EUR/100km. Zdaj mi pa najdi en plinski avto, k ma porabo plina ~5,5l pri varcni AC voznji, da bo stvar izenacena. Pustimo rang/udobje in konje avtomobila pri mir.
Na plin sploh greš lahko v kero garažno hišo?
uradno ne.
Uf to pa je nizka poraba - a imaš mogoče malček starejši motor, ne te zadnje serije dizlov (se pravi euro 6, podverzija d). Ker recimo jaz sem pri taki vožnji Megana 3 spravil na 3.2 do 3.3 L / 100km (karavan) in naredil preko 1500 km, medtem ko z Megane 4 karavanom tega na moreš naredit (oboje EURO 1.5 DCI motor, enake pnevmatike in dimenzija koles - enostavno ne gre).
Drugače pa kot kaže, bo počasna vožnja postala klasika, saj so prihranki absurdni: sedaj imam ogromnega enoprostorca in pije pri normalno AC vožnji med 6.5 do 8.5 (odvisno koliko čez omejitev greš), pri taki pa ga spraviš tudi pod 4.5 L litra. Merjena hitrost je bila 96 po tempomatu (počasneje ne vozim, ker sicer oviraš tovornjake in promet, kar pa je na AC nevarno početje). Imam v kratkem eno dolgo vožnjo (nekaj 100km), bom probal spravit avto na minimum, pa da vidimo, koliko bo spil.
Bom samo rekel to, lahke alufelge, lahek avto, 3 kilska litijeva baterija, rezervno gumo ven. ECO gume in 3 bare spredaj, 2,7 zadaj. Poskusi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mato989 ::
Hahhahhhahhahhahahha, eko teroristi pravijo naj se ne vozimo ampak uporabimo javni prevoz pol pa jih zabije novoca z Madrida da bodo ne vem kolko manjsali stevilo podzemnih tur zaradi cen energentov.... Toliko o vele uporabnem javnem prevozu
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
karafeka ::
Za sončnično olje še razumem zakaj je po 5€, ampak zakaj je pa plin, gorivo in pa štrom tolk drag? Ali so Rusi zvišali cene? Ali pa je to zaradi uvedenih sankcij?
Pa pismo no, če se rusi in ukrajinci ne znajo zmenit mirno za mizo, se pa naj pokoljejo med sabo. Zakaj moramo mi zdaj sami sebi delat inflacijo, pa nižat standard?? Pa kdo je tu nor?
Pa pismo no, če se rusi in ukrajinci ne znajo zmenit mirno za mizo, se pa naj pokoljejo med sabo. Zakaj moramo mi zdaj sami sebi delat inflacijo, pa nižat standard?? Pa kdo je tu nor?
redtech ::
Optimizacija
Metro de Madrid said its daily electricity bill has jumped to €800,000 ($847,000) from €120,000 previously.
The public firm has cut the number of train in circulation by an average of 10 percent, a spokesman for Metro de Madrid said,
The company said the reduction will only increase wait times by "a few extra seconds" and will not lead to overcrowding because passenger traffic remains lower than before the start of the Covid-19 pandemic
Če koga zanima, kako EU trg deluje in zakaj je Španija potegnila kratko
https://www.caixabankresearch.com/en/ec...
Metro de Madrid said its daily electricity bill has jumped to €800,000 ($847,000) from €120,000 previously.
The public firm has cut the number of train in circulation by an average of 10 percent, a spokesman for Metro de Madrid said,
The company said the reduction will only increase wait times by "a few extra seconds" and will not lead to overcrowding because passenger traffic remains lower than before the start of the Covid-19 pandemic
Če koga zanima, kako EU trg deluje in zakaj je Španija potegnila kratko
https://www.caixabankresearch.com/en/ec...
m0LN4r ::
Jaz nimam nic proti, ce elektriko dvignejo na vsaj 30 centov. Dizel v slo je plusminus tam tam z nemskim, zdaj se elektriko na plusminus isti nivo, pa je smo v pravi EU.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
karafeka ::
In zakaj misliš da bo elektrika ostala pri 30 centih? Ali pa bencin pri 2€?
Only sky is the limit
Only sky is the limit
karafeka ::
Ja, štrom pa gorivo rabi vsak, zato pa grejo vse ostale cene gor. Potem pa dodaj še streljanje v koleno (brezvezne sankcije, printanje dnarja, co2 kuponi) pa maš hipercene. Bognedaj še kake naravne katastrofe letos.....
LeQuack ::
Rabi pa vzdrževanje in hrano.
No vseeno mislim da ni primerjave v stroških. Za nek avto če daš 1,5EUR na liter in z litrom narediš dobrih 10km (recimo 10 da je bolj enostavno), se pravi na okroglo s 15EUR narediš 100km. In to je samo bencin, kje so potem še stroški vzdrževanja, izgube vrednosti, registracije, zavarovanja itd. Če še vse to vključiš je cena že bližje 20-30EUR na 100km. Se pravi iz Lj do morja in moraš dat 20-30EUR za v eno smer, čeprav se tega ne zavedaš.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
pi pawr ::
Prejšnji vikend relacija LJ - Katowice - LJ
Trije potniki
Ta vikend relacija LJ - Brno - LJ
Dva potnika in 40 litrov piva zadaj
Večinoma prehitevalni pas, torej nič šparanja
Poraba 4,9 do 5 litrov, 1.6 tdi
Sicer je poraba 3,2 kot je pokazal Molnar po regionalkah dosegjiva brez problemov, ja pa treba po 1000 km take vožnje mašino pošteno predihat
Trije potniki
Ta vikend relacija LJ - Brno - LJ
Dva potnika in 40 litrov piva zadaj
Večinoma prehitevalni pas, torej nič šparanja
Poraba 4,9 do 5 litrov, 1.6 tdi
Sicer je poraba 3,2 kot je pokazal Molnar po regionalkah dosegjiva brez problemov, ja pa treba po 1000 km take vožnje mašino pošteno predihat
hojnikb ::
Preracunano po danasnjih cenah nafte, je to 5,65EUR/100km. Zdaj mi pa najdi en plinski avto, k ma porabo plina ~5,5l pri varcni AC voznji, da bo stvar izenacena. Pustimo rang/udobje in konje avtomobila pri mir.
1. Vožnja z 80 ni AC vožnja. Ne glede kod se voziš.
2. Skoraj noben plinski ne porabi več kot 5,5 pri 80.
3. Nič od tega ni pomembno, ker tako se vozijo po AC samo bedaki.
1) Kod govori o voznji pr 80? Last i checked se tovornjaki vozijo 90-95, kar je bla tudi potovalna hitrost v tem primeru. Jasno pa potovalna in povprecna hitrost ne bosta enaki. Torej, kar se tice oviranja promata v tem primeru nisi nic slabsi kot vsi tovornjaki k se vozijo po AC (katerih je precej).
2) Proof
3) ... in jamrajo kako jim njihova kanta zre ;)
Ne rabi lagat, ker je resetiral ko je z ogretim prišel na AC in se namenoma cijazil.
Bolj realna bi bila poraba tekom večdnevnih 1000km, ne pa enega odseka 81km...
Kateri del tocno, da je bil stevec resetiran ob startu ti ni jasen? Masina je prav tako bla mrzla v tem primeru. In ja, tudi vsakodnevnih voznjah bi bla taksna poraba cist realna (recimo par dcl gor zaradi razmer in temparatur) ampak seveda to zahteva doloceno koncentracijo s strani voznika.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Evo takole zgleda varcna AC voznja v "drvarnici".
Kaj je to za en avto pa mašina?
318d, euro5. Vsa emisijska oprema intact (vkjucno z dpf). Edina sprememba je remap na vec ponijev.
Evo takole zgleda varcna AC voznja v "drvarnici".
Preracunano po danasnjih cenah nafte, je to 5,65€/100km. Zdaj mi pa najdi en plinski avto, k ma porabo plina ~5,5l pri varcni AC voznji, da bo stvar izenacena. Pustimo rang/udobje in konje avtomobila pri mir.
Na plin sploh greš lahko v kero garažno hišo?
uradno ne.
Koliko ti pa laže BC? Pa da si vozil cel tank podobno, ker ful gas drugače laže kot lahek gas. Ker načeloma 2.0 190 dizel ne pije pod 4l.
BC laze za +- 0,1l, ker je bil pred casom skalibriran preko skritega menija. Tako da tudi realna poraba bo precej blizu tega. Jasno, merske napake bodo. Tudi 50l na tanksteli ni vedno 50l. In tudi 100km po stevcu ni nujno 100km.
Načeloma mogoče nekaj nič ne pomeni. Pomeni sam to, kar lahko v real world stestiras. Simple as that in tle je dokaz, da se tudi 190 konjskega dizla da spravit pod 4L. Seveda ne z tezgimi nogami in nespametno voznjo, katero tipicen slotech voznik obvlada.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
LeQuack ::
Če se poraba goriva ne bo zmanjšala, je to znak za Petrol in ostale, da cena ni previsoka.
Quack !
pi pawr ::
Fajn misel, samo kaj, ko so načini za nižanje porabe kot naprimer več sodelavcev skupaj v službo itd. drobtine.
Mato989 ::
Če se poraba goriva ne bo zmanjšala, je to znak za Petrol in ostale, da cena ni previsoka.
Torej enako lahko recemo za nepremic ine ce se cena nepremicnin ne zniza je to znak da cene niso previsoke
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Sc0ut ::
Če se poraba goriva ne bo zmanjšala, je to znak za Petrol in ostale, da cena ni previsoka.
Morali bi na vseh koncih agitirat za redukcijo cene. Zgleda se mastijo samo prodajalci in na njih bi morala protiskat država. Energetika je baza vsega in to bi morala nadzirat drzava, ne pa popolnoma prepustit trgu. Manjka nam ena Rado Pezdir akcija.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
karafeka ::
Če se poraba goriva ne bo zmanjšala, je to znak za Petrol in ostale, da cena ni previsoka.
Ja, kako se bo zmanjšalo, če se bodo pa višje cene prelevile v cene proizvodov? Kar se sicer že dogaja. Zmanjšalo se bo samo takrat ko bo vsak sam doma na roke predeloval svojo hrano, da je ne bo rabil kupit v trgovini, da ne bo potrebno več transporta iz drugega dela sveta. Še pred tem pa seveda bojkot vseh ostalih ne nujnih produktov.
LeQuack ::
Če se poraba goriva ne bo zmanjšala, je to znak za Petrol in ostale, da cena ni previsoka.
Torej enako lahko recemo za nepremic ine ce se cena nepremicnin ne zniza je to znak da cene niso previsoke
In enako za cene hrane, plina, elektrike, itd. Po moje bi tud cene interneta in telefona lahko zvišali konkretno, pa folk ne bi manj uporabljal.
Quack !
DamijanD ::
Če se poraba goriva ne bo zmanjšala, je to znak za Petrol in ostale, da cena ni previsoka.
To skoraj toliko drži, kot če bi se podražil kruh in bi ga prodali še vedno enako, da bi peki lahko sklepali, da ni predrag...
Verjetno je velika večina voženj opravljenih zaradi obveznosti in samo malo je turističnih voženj...
LeQuack ::
Ampak za razliko od kruha je cena goriva veliko bolj regulirana, čeprav kruh bolj rabiš za preživetje.
Sicer pa Golob itak pravi da pojemo preveč mesa, tako da očitno je tudi meso veliko prepoceni:
https://twitter.com/RibicTine/status/15...
Sicer pa Golob itak pravi da pojemo preveč mesa, tako da očitno je tudi meso veliko prepoceni:
https://twitter.com/RibicTine/status/15...
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
pi pawr ::
Cigan je ravno naučil konja stradat, pa mu je umrl.
Dobro nas lupijo, ja, čim je priložnost
Dobro nas lupijo, ja, čim je priložnost
dice7 ::
Samo ta golob je pa dobesedno hitler. Po drugi strani ste pa lahko veseli, ljudi odvraca od konzumiranja mesa, torej zmanjsa povprasevanje in vec ostane za vas
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dice7 ()
kriptobog ::
sj pri porabi plina 8l boš pa tut plačal isto, sam da se voziš v drvarnici.
Samo ti imaš pripombe za moj avto in noben drug, vedi da edino po tvojem moja drvarnice delajo na plin drugi pa ne bodo, sami problemi kar ni tovarniško. Za 283000km z orginal sklopko, menjalnikom in motorjem, medtem pa 2.0 v VAGU pokajo glave pri 200.000km, pa turibine krepajo pri 250.000km. Daš pa za popravilo 600 evrov+ turbino za glavo pa 3x več.
Sicer pa da se bo folk manj vozil, NE. Tisti ki imajo firme bodo enostavno podražil storitve in za njih se ne bo spremenil nič.
POŠTENO je da država pomaga revnim, ne pa da država pomaga bogatejšim da so še bolj bogati. Firme dobijo delavce subvencije 8000 evrov, ma ga 2 elti zaposeln tam, za minimalca. Namesto d abi 8000 evrov dal delavcu da je to kot motivacije za uspeh, več ko daš več lahko izčrpaš ven.
Kaj je pa narobe ce turbina krepne pri 250k km? To je cisto solidno pri povprecni slovenski voznji, ki ni naklonjena turbo masinam... Drugace pa teh tezav ni toliko, kot ti omenjas. Cene pa tudi ne. Iz prve roke, menjava turbine me je prisla tocno 450€. Glave so bile pa problematicne pri 1.9 bls seriji. Malo se pozanimaj preden blbetas bucke. In drzava pomaga revnim. Na nas racun.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13652 (10228) | sbawe64 |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15018 (13195) | St235 |