» »

Cena goriva

Cena goriva

««
81 / 100
»»

redtech ::

Mato989 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

V Avstriji se vrstijo tožbe glede dosega e-vozil:
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/v...

Lastnik e-golfa je lani tožil lokalnega prodajalca vozil, ker ga je razočaral doseg. Pozimi je imel njegov avto vsega 120 kilometrov dosega, čeprav so mu ob prodaji zagotavljali, da bo lahko tudi v hladnem vremenu opravil do 230 kilometrov poti z enim polnjenjem. Sodišče je odločilo, da je kupec upravičen do povratka kupnine v vrednosti 32.100 evro


Pravilno...

TO sem itak rekel da je nateg... ne more bit tudi do 30-50% razlike pri podobni vožnji glede na neke eksterne dejavnike.

Tole je pač sleparija.


Procent je zelo točen, jaz se 5 let vozim po tempomatu ista relacija in je razlika okrog 40%. Mogoče tisti, ki imajo toplotno črpalko ne izgubijo toliko, čeprav tudi toplotna pri minusu ni toliko učinkovita.

Valvoline ::


Porazne stevilke.

nirburu ::

Roko na srce, z elektriko so pod vprašaj prišle še najbolj smoumevne komfortnosti. Dokaj lame.

Pomojem če se že gremo te elektrike je boljše, da prešaltamo na Aptero. Zadeva vsaj ima nek konkreten smisel. S klasičnimi avti v obliki EVjev pa se zgolj generacija 1970+ šminka, češ glejte kako smo progresivni. Fuj. Še en debilizem te generacije.

redtech ::

Že avto ima 2 tone, pa še prikolico bi zraven... preveč. Bencina se še dolgo ne bomo znebili.

nejc_nejc ::

:)

hojnikb ::

Here's a crazy idea? Kaj pa ce nebi vlacl teh grozot okol za vsak dopust? Top gear got it right..
#brezpodpisa

Valvoline ::

Prikolica je pac najslabsi mogoc scenarij, doseg je zgolj 1/3 *teoreticnega* na papirju. Drgac pa je v videu vec razlicnih testov, realnost pa je -30-50% tovarniskega bullshita, se slabse kt lazi o porabi pri fosilcev. Se najbolj zanimiv je bil test kako na doseg vplivajo stresni nosilci za smuci, katastrofa.
:D

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Tisti bjornovi testi za ragne so itak najvecji BS ever. Jaz sem prevozil 1440km v 14 urah, to je povprecno malce vec kot 100km/h, ampak to ne pomeni, da sem se vozil konstantno 100km/h.
Dve uri ca. 90km/h zaradi del na cesti in eno uro 50km/h oz. 30 po naselju, izvozi, parkplaci. Na AC pa med 140-180, vecinoma 150.

S tako dinamiko, nimas niti enega EVja pod 30k, da ga nebi rabil vsakih 200km filat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Valvoline ::

Elektricni paraziti dokazano svinjajo vec kot fosilci:
https://www.greencarreports.com/news/11...
https://www.emissionsanalytics.com/news...

Utk ::

Moj ne, ker se polni iz elektrarne, ki mi jo ti subvencioniraš. Buhahaha...

Pa dej no resno, kaj vse si že ti natočil v avto, in v kakšne avte, zdaj se pa tu delaš da si največji ekolog.

Mato989 ::

Pri portalu so raziskavo opravili marca, ko je guma za električni avtomobil v Nemčiji povprečno stala 134,80 evra. Gume za avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem so bile hkrati na voljo za povprečno ceno 90,67 evra. To pomeni, da je povprečna guma za električni avtomobil bila za 48,7 odstotka dražja od gume za avtomobil z motorjem z notranjim zgorevanjem. Pregled povprečnih cen za obdobje med januarjem 2020 in marcem 2022 je pokazal, da je povprečna razlika za to obdobje znašala celo 59,6 odstotka.

Več na: https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/d... - www.zurnal24.si
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ta članek je taka bedarija, da glava boli. Poglej si razred gume za leafa, za težo in hitrost, in primerjaj recimo z golfom. Leaf rabi za manjšo težo (kar premisli zakaj), za hitrost pa itak.
Je pa dražja guma za teslo kot polota.
Edino kar bi lahko bilo res je, da bi električni prej izrabil gume, zarad večje teže, ampak tega članek ne omeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Das na Teslo najbolj pocen chingchong gume, pri felgah pa si omejen na Tesline razmake in velikosti nazalost.
So kr drage gume, medtem ko za ljudski voz imas izbire kot smetja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Leaf ima dimenzijo 205 R16 55. Katera je bolj ljudska od te?

dexterboy ::

185/65 R 15 ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Utk ::

Ja, te ima pa zoe. Tist članek je (pre)pisal idiot.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Leaf ima dimenzijo 205 R16 55. Katera je bolj ljudska od te?


To je v bistvu standardna dimenzija za vse male avte.

Potem je kvečjem še 225 R17 45
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

MetalLord ::

No ko me je danes 320d prehiteval 115 na 110 pa že lahko vidite kaj nas čaka čez 11 tednov. Jaz imam z 1.6 TB vsaj pameten razlog da vozim počasi, čeprav to je samo testna faza, ker optimum poraba/čas izgleda da je 110, 120 ali 130, potem pa kaj ti več pomeni, ali čas ali poraba. Čeprav tako 110 kot 130 je zelo smotano vozit, če voziš konstantno hitrost (pri 110 te vsi prehitevajo, pri 130 si vedno vštric z enim), tako da je 120 lepa zlata sredina.
Včeraj je pa samo en tovornjak povsem zablokiral AC, da se ne blokira bi moral vsak prehitet z vsaj 130.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

cias ::

Valvoline je izjavil:

Elektricni paraziti dokazano svinjajo vec kot fosilci:


Mene je strah kaj bo sedaj ko Kitajci kolonizirajo Afriko. Kaj bo ko nam ne bojo več Afriški otroci rudarili kovin za baterije?

WizzardOfOZ ::

MetalLord je izjavil:

No ko me je danes 320d prehiteval 115 na 110 pa že lahko vidite kaj nas čaka čez 11 tednov.
Včeraj je pa samo en tovornjak povsem zablokiral AC, da se ne blokira bi moral vsak prehitet z vsaj 130.


Če bi ljudje vsaj poznali sistem zadrge, bi šlo tudi, če bi vsi vozili 100. Poanta je da vsi vozijo čimbolj z enako hitrostjo, pa da upoštevajo dovolj veliko varnostno razdaljo, da se lahko drugi vključijo, brez da mora cela kolona zavirat.

cias je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Elektricni paraziti dokazano svinjajo vec kot fosilci:


Mene je strah kaj bo sedaj ko Kitajci kolonizirajo Afriko. Kaj bo ko nam ne bojo več Afriški otroci rudarili kovin za baterije?


Afriški otroci ne rudarijo. Tudi črnci bolj malo rudarijo na splošno. Kitajci kar svoje ljudi pripeljejo, pa oni delajo, ker so črni bolj ko ne nesposobni za delo cele dneve, kot so to kitajci navajeni delat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

kow ::

Valvoline je izjavil:

Elektricni paraziti dokazano svinjajo vec kot fosilci:
https://www.greencarreports.com/news/11...
https://www.emissionsanalytics.com/news...


Ce si funkcionalno nepismen, lahko potegnes taksne zakljucke, drzi.

WizzardOfOZ ::

V osnovi je EV fail. Bo treba kaj drugega, recimo slano vodo. Te je v izobilju.

Za mene ni problem CO2 in globalno segrevanje. Problem so smeti. Teh je konkretno preveč in to bi morali omejiti in imeti več predelave. Tukaj bi morali resno poseči v to in zadevo sanirati, dokler še nismo preplavljeni s smetmi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::

EV je čisto ok za določene primere. Bo pa še bolj za več uporabnikov, ko bo energijsga gostota baterije bližje bencinu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Buggy ::

V osnovi je EV fail. Bo treba kaj drugega,


Za mase s trenutno infrastrukturo vsekakor. Tehnolosko pac ne.

Za mene ni problem CO2 in globalno segrevanje.

Verjamem pa za ostale egoiste, ki problemov za casa svojega zivljenja razen na denarnici ne bodo obcutili, tudi ne

Tukaj bi morali resno poseči v to in zadevo sanirati, dokler še nismo preplavljeni s smetmi.


To smo ze samo se ne zavedamo. Mikroplastiko so nasli ze v sladkovodnih ribah eni cistejsih rek v Sloveniji.

TESKAn ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če bi ljudje vsaj poznali sistem zadrge, bi šlo tudi, če bi vsi vozili 100. Poanta je da vsi vozijo čimbolj z enako hitrostjo, pa da upoštevajo dovolj veliko varnostno razdaljo, da se lahko drugi vključijo, brez da mora cela kolona zavirat.

Če maš dost veliko razdaljo za trenutno hitrost in se eden vključi, maš naenkrat premajhno razdaljo za hitrost in moraš upočasnit. Če maš naenkrat zožitev z dveh pasov na enega, boš lahko skoz spravil pol manj avtov ne glede na to, kakšna je bila prej razdalja. Dodaj še 'nepopolnost' naših reakcij in prideš do tega, da če hočemo da promet lepo teče skozi zožitve, se moramo čim prej spravit na odprt pas in ne vozit mimo in se sami sebi zdet najpametnejši, ob zožitvi pa jamrat, kako nas nihče ne spusti not.

WizzardOfOZ je izjavil:

V osnovi je EV fail. Bo treba kaj drugega, recimo slano vodo. Te je v izobilju.

Za mene ni problem CO2 in globalno segrevanje. Problem so smeti. Teh je konkretno preveč in to bi morali omejiti in imeti več predelave. Tukaj bi morali resno poseči v to in zadevo sanirati, dokler še nismo preplavljeni s smetmi.

Sej je simpl. EU naj zapove, kakšni materiali se lahko uporabljajo za embalažo, naj dovolijo samo embalažo, ki jo lahko ali večino recikliraš ali pa predelaš v gorivo. Trenutno nimate načina, kako to naredit? Jah, vam damo eno leto prehodno obdobje, pa pogruntajte. Bo dobička naslednje leto namesto +100% 'samo' +50%. Dokler bodo pa prepovedali slamice in se trepljali po rami, kako so rešili, bo problem ostal.

fikus_ je izjavil:

EV je čisto ok za določene primere. Bo pa še bolj za več uporabnikov, ko bo energijsga gostota baterije bližje bencinu.

Baterija ne bo nikoli blizu energijski gostoti bencina, je tudi teoretično nemogoče. Ampak dokler bodo 'nasprotniki' jamrali, da ne morejo z enim polnjenjem iz goričkega v piran na kavo in nazaj, do takrat je večji problem v glavah, kot v dosegu.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kriptobog ::


Sej je simpl. EU naj zapove, kakšni materiali se lahko uporabljajo za embalažo, naj dovolijo samo embalažo, ki jo lahko ali večino recikliraš ali pa predelaš v gorivo. Trenutno nimate načina, kako to naredit? Jah, vam damo eno leto prehodno obdobje, pa pogruntajte. Bo dobička naslednje leto namesto +100% 'samo' +50%. Dokler bodo pa prepovedali slamice in se trepljali po rami, kako so rešili, bo problem ostal.



Imamo način. Konoplja omogoča vse to. Okolju prijazno embalažo, gorivo, in še in še. Včasih so v US imeli kmetje celo obvezno gojenje konoplje. Pa vemo kako se je končalo in kdo stoji zadaj. Naftni lobiji so pač tako močni, da so vse skupaj uničili.

dexterboy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V osnovi je EV fail. Bo treba kaj drugega, recimo slano vodo. Te je v izobilju. Za mene ni problem CO2 in globalno segrevanje. Problem so smeti. Teh je konkretno preveč in to bi morali omejiti in imeti več predelave. Tukaj bi morali resno poseči v to in zadevo sanirati, dokler še nismo preplavljeni s smetmi.
Uf, Uf, to si pa načel temo, zaradi katere te lahko ekologi živega na grmadi zažgejo! Da nisi nikoli več omenil Francije v Pacifiku, jasno?!?! Ker bi se čez noč vse njihove sanje sesule kot hišice iz kart >:D
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

WizzardOfOZ ::

fikus_ je izjavil:

EV je čisto ok za določene primere. Bo pa še bolj za več uporabnikov, ko bo energijsga gostota baterije bližje bencinu.


Ko bo, če bo.

Jaz bi raje mikro jedrski reaktor imel v avtu namesto baterije. Pa si kupim avto za 30 let in se ne ukvarjam več s porabo in se vozim kolikor mi paše. Ampak do česa takega smo še zelo daleč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dexterboy ::

Gorivna celica ali pa CNG/LPG je več kot dovolj velika zmaga za večino današnjih problemov, tako dometa ko ekologije, ampak, če se denar tiska po mili volji, je mogoče podkupiti čisto vsakega, ker vsak ima svojo ceno. Vsak!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

cias ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Afriški otroci ne rudarijo.


Maš poln Youtube dokumentarcev ko otroci v Afriki z rokami grebejo rudo.

Sploh so zanimiva območja z bivšimi rudniki svinca, je zaprto zaradi onesnaženja, notri pa jih polno seje zemljo in pobira kosčke rude.

WizzardOfOZ ::

dexterboy je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

V osnovi je EV fail. Bo treba kaj drugega, recimo slano vodo. Te je v izobilju. Za mene ni problem CO2 in globalno segrevanje. Problem so smeti. Teh je konkretno preveč in to bi morali omejiti in imeti več predelave. Tukaj bi morali resno poseči v to in zadevo sanirati, dokler še nismo preplavljeni s smetmi.
Uf, Uf, to si pa načel temo, zaradi katere te lahko ekologi živega na grmadi zažgejo! Da nisi nikoli več omenil Francije v Pacifiku, jasno?!?! Ker bi se čez noč vse njihove sanje sesule kot hišice iz kart >:D


Teh smeti je že veliko več. Francija in Nemčija skupaj v pacifiku, ker je tega res ogromno. Naj bi bilo večje kot dva teksasa skupaj. In gnitje teh smeti zelo verjetno tudi segreva morje in verjetno tudi dviga gladino. In to je stvar, ki jo moramo še v našem življenju poštimat.
Zaradi parih stopinj več, bo samo malo slabše vreme, pa kdo bo bolj lačen, nekateri bodo imeli pa več hrane, zaradi smeti bomo pa pocrkal kot civilizacija, ker se bomo utopili v njih.
Pa vprašanje kaj bo z akumulatorji, ki jih noben noče in se ravno tako mečejo v morje. Da ne govorimo o nakupih odsluženih velikih ladjah, ki jih napolnijo z jedrskimi odpadki in potopijo v morju (vse za zaslužek - neke 3 naj bi bile malo od sicilije tako potopljene, ena pa celo v jadranu, vse polne jedrskih odpadkov, ali pa 12000 sodov DDT-ja pred obalo kalifornije)

cias je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Afriški otroci ne rudarijo.


Maš poln Youtube dokumentarcev ko otroci v Afriki z rokami grebejo rudo.

Sploh so zanimiva območja z bivšimi rudniki svinca, je zaprto zaradi onesnaženja, notri pa jih polno seje zemljo in pobira kosčke rude.


Maš tudi dokumentarce, kjer kitajci zastrupijo cele vasi v afriki, jih z buldožerji počistijo in naredijo naselje za svoje delavce, ki jih pripeljejo s kitajske. Ali to pomeni, da to delajo povsod?

Buggy je izjavil:

V osnovi je EV fail. Bo treba kaj drugega,


Za mase s trenutno infrastrukturo vsekakor. Tehnolosko pac ne.

Za mene ni problem CO2 in globalno segrevanje.

Verjamem pa za ostale egoiste, ki problemov za casa svojega zivljenja razen na denarnici ne bodo obcutili, tudi ne

Tukaj bi morali resno poseči v to in zadevo sanirati, dokler še nismo preplavljeni s smetmi.


To smo ze samo se ne zavedamo. Mikroplastiko so nasli ze v sladkovodnih ribah eni cistejsih rek v Sloveniji.

Mikroplastike ti poješ za 2 bančni kartici na leto v hrani, pa ne samo ribah. Ostalo pa jemlješ s konteksta, tako da ne mislim odgovarjat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

cias ::

WizzardOfOZ je izjavil:



Maš tudi dokumentarce, kjer kitajci zastrupijo cele vasi v afriki, jih z buldožerji počistijo in naredijo naselje za svoje delavce, ki jih pripeljejo s kitajske.


WTF, bojkotirat Kitajsko? Kako lahko podpiramo tak genocid?

m0LN4r ::

Dizel FTW:


Evoga od 23.000eur naprej. Oprema po zelji, nizka poraba, velik doseg, nizka cena. Pa se zrak cisti v mestih.

Narod bo navalil. Youtube strokovnjak pravi, da je po avtocesti strosek v DE s tem dizlom ca. 10-12€/100km z elektricnim avtom pa okol 15-16€/100km. Seveda z nemskim tempom voznje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Nihče ne brani Nemcem, da se vozijo s tem sranjem. Ne vem pa zakaj se bi zato še mi morali.

hipertija ::

cias je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Afriški otroci ne rudarijo.


Maš poln Youtube dokumentarcev ko otroci v Afriki z rokami grebejo rudo.

Sploh so zanimiva območja z bivšimi rudniki svinca, je zaprto zaradi onesnaženja, notri pa jih polno seje zemljo in pobira kosčke rude.


si ti prebral mogoče naslov teme, samo dve besedi sta. Ko boš prebral, je treba pa še razumeti... in če ti to uspe, ne pišeš o rudnikih svinca. Mama bi morala biti zaskrbljena.
Prekle za kurnk

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Nihče ne brani Nemcem, da se vozijo s tem sranjem. Ne vem pa zakaj se bi zato še mi morali.

Ja kak ne, vozis se po Ljubljani in zrak, ki pride ven iz auspuha je bolj cist, kot tisti ki gre v njega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Ja kak ne, vozis se po Ljubljani in zrak, ki pride ven iz auspuha je bolj cist, kot tisti ki gre v njega.

1. to ni res. Pusti EPP.
2. zrak v štartu je v glavnem umazan zarad auspuhov, in to reševat z novimi auspuhi, je bedarija. Ne rabijo oni nič čistit zraka, naj ga samo pustijo takšnega kot je.

stara mama ::

Utk je izjavil:


2. zrak v štartu je v glavnem umazan zarad auspuhov, in to reševat z novimi auspuhi, je bedarija. Ne rabijo oni nič čistit zraka, naj ga samo pustijo takšnega kot je.

Je zelo umazan ja. Sploh v jeseni in hladnih zimah ko dolgo ni dežja. Poleti je čudežno manj dizlov na cesti, ko se malo lažje diha.

cias ::

Nemci na veliko načrtujejo vrnitev elektrarn na premog. Ne vem zakaj bi sedaj dizlom nasprotovali?

Utk ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:


2. zrak v štartu je v glavnem umazan zarad auspuhov, in to reševat z novimi auspuhi, je bedarija. Ne rabijo oni nič čistit zraka, naj ga samo pustijo takšnega kot je.

Je zelo umazan ja. Sploh v jeseni in hladnih zimah ko dolgo ni dežja. Poleti je čudežno manj dizlov na cesti, ko se malo lažje diha.

Če je poleti stanje umazanosti 10 in pozimi 15, je pozimi to pač bolj opazno, ampak še zmeraj se da več naredit pri tistih 10 kot pa pri dodatnih 5.

cias je izjavil:

Nemci na veliko načrtujejo vrnitev elektrarn na premog. Ne vem zakaj bi sedaj dizlom nasprotovali?

Jaz tudi ne vem zakaj, sej jim nikoli niso, dizli pa obstajajo samo zato, da je nemška avtoindustrija kolk tolk konkurenčna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

cias ::

Utk je izjavil:

dizli pa obstajajo samo zato, da je nemška avtoindustrija kolk tolk konkurenčna.


Kak bi pa ti priporočil nekomu ki se vsak dan vozi 100km v eno smer v službo?

Utk ::

1. novo službo.
2. selitev.
3. električni avto.

V točno tem vrstnem redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TESKAn ::

3. da si zračuna strošek vsakodnevne vožnje in razmisli, če je kaka služba bliže.
Recimo moj primer, vožnja 65km v vsako smer stane avto + vsi stroški (zavarovanje, gorivo, popravila...) ~400€/mesec. Plus dve uri v prometu. Če bi dobil v 'biking distance' službo, ki plača 400€ _neto_ manj, bi bil še zmeraj dve uri mojega časa v plusu. Da ne omenjam živcev in da ko je turistična sezona, nemci in nizozemci s svojimi prikolicami naredijo vsakodnevni zastoj in se doda še ena ura k vožnji.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mato989 ::

TESKAn je izjavil:

3. da si zračuna strošek vsakodnevne vožnje in razmisli, če je kaka služba bliže.
Recimo moj primer, vožnja 65km v vsako smer stane avto + vsi stroški (zavarovanje, gorivo, popravila...) ~400€/mesec. Plus dve uri v prometu. Če bi dobil v 'biking distance' službo, ki plača 400€ _neto_ manj, bi bil še zmeraj dve uri mojega časa v plusu. Da ne omenjam živcev in da ko je turistična sezona, nemci in nizozemci s svojimi prikolicami naredijo vsakodnevni zastoj in se doda še ena ura k vožnji.


To si folk ne zna zračunat, ker ne razmišlja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

stara mama ::

Utk je izjavil:

Če je poleti stanje umazanosti 10 in pozimi 15, je pozimi to pač bolj opazno, ampak še zmeraj se da več naredit pri tistih 10 kot pa pri dodatnih 5.

Imaš prav glede tega kaj je lažje. Ampak predpostavke imaš pa čisto na glavo obrnjene, torej se trudiš na popolnoma napačnem koncu.

cias ::

Utk je izjavil:

1. novo službo.
2. selitev.
3. električni avto.

V točno tem vrstnem redu.


Službo menjat v tem gospodarstvu je politična propaganda, 200k€ tudi ni hec strošek za bajto.
Električni avto ni mogoče polniti doma. Bi rabil 2 avta če bi hotel polniti na hišnem priključku, Elektro Primorska pa ne vem kaj čaka da nadgradi elektrovode v vsako vas. Ziher jih Big Oil podkupuje da tega ne naredijo.

Vse tvoje rešitve so torej zakreditiranje pri bankah? Zveniš mi kot da si zaposlen v kakšni banki, mi boš še ponudil ugoden kredit? Samo 20% provizije.

Utk ::

Službo menjat v tem gospodarstvu je politična propaganda,

Nikoli ni bilo lažje zamenjat službe kot zdaj. Vsi iščejo.

Električni avto ni mogoče polniti doma.

Zakaj ne? Teh 6 kw bi pa že zmogel vsak 3f priključek.

200k€ tudi ni hec strošek za bajto

Tudi zdaj nekje živiš. Najbrž.

cias ::

TESKAn je izjavil:

3. da si zračuna strošek vsakodnevne vožnje in razmisli, če je kaka služba bliže.
Recimo moj primer, vožnja 65km v vsako smer stane avto + vsi stroški (zavarovanje, gorivo, popravila...) ~400€/mesec. Plus dve uri v prometu. Če bi dobil v 'biking distance' službo, ki plača 400€ _neto_ manj, bi bil še zmeraj dve uri mojega časa v plusu. Da ne omenjam živcev in da ko je turistična sezona, nemci in nizozemci s svojimi prikolicami naredijo vsakodnevni zastoj in se doda še ena ura k vožnji.


Eno je računanje, drugo je dobiti službo na področju ki te veseli, v delovnem okolju ki je ozračje prijetno...

Edina opcija je selitev v tujino... po temu ko so te izšolali na davkoplačevalski račun.

Od obale do Ljubljane pa niti ni kakih hudih zastojev med turistično sezono. Sploh zadnja leta ko so edini turisti le prehodni do Hrvaške.

Utk je izjavil:


Nikoli ni bilo lažje zamenjat službe kot zdaj. Vsi iščejo.


Prav nagnusni ste s takimi izjavami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cias ()

Utk ::

Nagnusni ste vi s svojim jamranjem. Če zgubiš 3 ure na dan zarad službe, potem je res električni avto vs dizel tvoj najmanjši problem.

cias ::

Utk je izjavil:

Nagnusni ste vi s svojim jamranjem. Če zgubiš 3 ure na dan zarad službe, potem je res električni avto vs dizel tvoj najmanjši problem.


Kdo jamra? Jaz se samo zgražam nad vašimi fantazijami o zakreditiranju za 30 let.
««
81 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5312319 (8895) sbawe64
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6914301 (12478) St235

Več podobnih tem