» »

Cena goriva

Cena goriva

««
24 / 100
»»

gruve ::

Valvorinček preberi si. Seveda večina avtomobilov adblue sploh ne uporablja..in avtomobilov je mnogo mnogo več kot tovornjakov. Prav tako večina tovornjakov ne vozi sredi Ljubljane..logične zaključke lahko potegnete sami.

Tovornjaki - AdBlue goljufije
https://predlagam.vladi.si/predlog/9392

Po nekaterih raziskavah naj bi kar polovica slovenskih prevoznikov in velika večina prevoznikov iz vzhodnoevropskih držav goljufala pri emisijskih izpustih.

Sodobni tovornjaki, ki sicer spadajo v emisijski razred EURO 5 ali 6, za čiščenje izpušnih plinov uporabljajo dodatek AdBlue (sečnina), ki seveda stane. Prevozniki si zato raje omislijo poceni >>AdBlue emulator", ki sistemu sporoča, da se dodatek normalno dozira, v resnici pa takšni tovornjaki onesnažujejo okolje na enaki stopnji kot EURO 1. Po uradnih podatkih se torej po naših avtocestah vozijo ekološki prijazni tovornjaki, v resnici pa se čez državo valijo kolone smrdljivih tovornjakov razreda EURO 1. Gre torej za zavestno goljufijo, s katero tovornjakarji ne samo goljufajo državo (razlika med cestnino za EURO 1 in EURO 6 je kar 40%), ampak tudi ogrožajo zdravje prebivalcev, ki živijo v širšem območju ob avtocestah.

Policija se po stari navadi izgovarja, da za nadzor ni usposobljena in nima primerne opreme. Vlado zato pozivam, da nemudoma opremi policijo z ustreznimi napravami in znanjem ter začne izvajati sistematični nadzor. Ker gre za zavestno goljufijo in ogrožanje javnega zdravja, mora biti tudi kazen primerno visoka - najmanj 20.000 EUR za lastnika tovornjaka. Kakršnakoli nižja kazen bi bila le potuha goljufom in jasen signal Vlade državljanom, da njihovo zdravje ne pomeni nič.

V drugih razvitih državah se sistematični nadzor že nekaj let vrši. V Veliki Britaniji so tako npr. med avgustom in novembrom 2017 opravili 3700 nadzorov in kaznovali 300 kršiteljev. Glede na sorazmerno manjše število policistov v naši državi, bi le-ti na leto lahko opravili vsaj 650 nadzorov in če bodo pri tem odkrili in kaznovali 50 kršiteljev, bo namen več kot dosežen.

Žalostno je, da smo dopustili, da so si avtoceste v celoti prisvojili vzhodno evropski tovornjakarji. Še huje pa je, da pri tem lahko brez strahu goljufajo pri plačevanju cestnine in ogrožajo javno zdravje državljanov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Gejspodar ::

Oh bog, spet inženirček z novim računom...

Imaš kje vire za te obtožbe, ki jih daje nek rando na vladni spletni strani? Kje so barvni grafi z neoznačenimi osmi? Kje so youtube videi z soy obrazi pred Teslami? Jezus človek, daj se umiri malce.

gruve ::

Je smiselna. Dizel onesnažeuje sredi Ljubljane z 300.000 prebivalci, medtem ko je TEŠ6 v mestu z komaj 3000 prebivalci, razlika v škodi je 1000 kratna. Da ne govorimo o tem da tudi samo z teš6 nafilan električni avto še vedno onesnaži manj od bencinarja, da o dizlu sploh ne govorimo (teš6 ima boljše filtre, izkoristek je večji). Misliti ti bo dal že zamo podatek da teš6 proizvede letno za 4200 GWh energije, kar je za 2 Slovenije avtomobilov (za več kot za 2 milijona avtomobilov).


Dodal bi samo še da je kar dve tretjini elektrike v Sloveniji proizvedene brez onesnaževanja zraka (vodna in jedrska ). In tudi če bi električni avto nafilal samo na štrom in teša, še vedno je MNOGO boljši od naftnega avtomobila.

Gejspodar je izjavil:

Oh bog, spet inženirček z novim računom...

Imaš kje vire za te obtožbe, ki jih daje nek rando na vladni spletni strani? Kje so barvni grafi z neoznačenimi osmi? Kje so youtube videi z soy obrazi pred Teslami? Jezus človek, daj se umiri malce.


Si tovornjakar in se bojiš da te dobijo ane? Upam da te dobijo in da plačaš celo letno plačo. Vire sem podal, sicer pa zgooglati znaš tudi sam (samo si preveč inorantski ali len da bi to dejansko naredil). Kot veš Tesla ni edini proizvajalec električnih avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Gejspodar ::

Si tovornjakar in se bojiš da te dobijo ane? Upam da te dobijo in da plačaš celo letno plačo. Vire sem podal, sicer pa zgooglati znaš tudi sam (samo si preveč inorantski ali len da bi to dejansko naredil). Kot veš Tesla ni edini proizvajalec električnih avtomobilov.


1. Sem ponosen voznik LPG+bencin avtomobila in se ne vidim v električnem avtomobilu, vsaj ne dokler ni doseg 500km+ in cena okrog 13k€.

2. Že puščam enkrat letno pol mesečne plače za registracijo/cestnine/dajatve, prav tako pa država zelo lepo služi ko tankam.

3. Virov nisi podal. Dal si link do portala predlagam.vladi.si, kjer je napisano: "Po nekaterih raziskavah naj...."

4. Breme dokazovanja absurdnih trditev je na tebi. Dokazi NISO YouTube videi in NISO študije o tem, koliko ICE proti EV avtomobilov se vžge v ICE nasičenem trgu.

5. Vem, da ni. Obstaja tudi kitajski MG, kateremu rektum ližeš že več kot pol leta.

6. Ne razumeš pravil foruma in jih konstantno kršiš. Glede na sankcije, ki jih prejmeš vsaj enkrat tedensko bi lahko doumel, da tvoje ideje oz. način sporočanja tvojih prepričanj na forumu ni dobrodošel.

Mato989 ::

Avtomobili so zaslužni za levji delež tega onesnaževanja. Kaj kurijo na vaseh je precej irelevantno. Zakaj se boš vprašal. Dajva pomisliti. Če na vasi vaški Joža zakuri na drva s tem prisili k vdihavanju 10, morda 20 svojih sosedov preden se zadeva tako razredči da ni več znatno zdravju škodljiva. V mestu Ljubljana pa vaški Joža vozi svoj dizel in prisili k vdihavanju več kot 100.000 ljudi (torej 1000 krat več ljudi). Poleg tega so izpuhi avtomobilov DOKAZANO rakotvorni in povzročajo manjšanje inteligence, manjšanje energije in dobrega počutja, delovne storilnosti, povzročajo alzhaimerjevo in parkinsonovo bolezen, srčni infarkt ipd, skratka so mnogo bolj škodljivi kot pa onenaževanje z drvmi. Vse te zadeve so bile dokazane z znanstvenimi raziskavami.


No ampak kaj pa to kaj kuri joža v LJ? ali pa bližini ali pa sredi MBja? Ali misliš da tam nihče več ne kuri? Tisto pol tudi vdihava enako število kot za onim dizlašem... še huje, dizlaš je v LJ 1-2 uri joža pa v MBju kuri cel dan celo sezono.

Kakorkoli, ne oporekam da ni večina krivde v avtomobilih.

Novi avti so čistejši, ampak ne toliko kot praviš. Euro 3 avto ima izmerjene emisije 1 gram strupenih dušikovih oksidov na kilometer, EURO 5 ima 0,8 g, EURO 6 pa 0,6g. Da ne govorimo o tem da vsi močno presegajo zakonsko predpisane emisije! Poglej tiste izpuste označene z rdečo barvo, zdaj pa preberi koliko večji so realni izpusti.


Torej hočeš rečt da je med EURO 3 in 6 razlike blizu 50%??? In to praviš slabo?

Bistvo je to, da dokelr kurimo TEŠ itd. da pridobivamo elektriko je vsa ta blužnja o onesnaževanju z dizlaši proti EV brezpredmetna... TEŠ naredi škode ozračju malo manj kot vsi avti... da ne omenjamo degradiranega ozemlja zaradi izkopavanja lignita. Pa to da smo za tisto plačali par milijard...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

gruve ::

ampak kaj pa to kaj kuri joža v LJ? ali pa bližini ali pa sredi MBja? Ali misliš da tam nihče več ne kuri? Tisto pol tudi vdihava enako število kot za onim dizlašem...


Ne, ne vdihava enako, ampak mnogo manj,kajti izpusti dizla so MNOGO bolj škodljivi od izpustov drv.

še huje, dizlaš je v LJ 1-2 uri joža pa v MBju kuri cel dan celo sezono.


V praksi pa je dizelašev in bencinarjev stotisoče tako da je oblak zdravju škodljive svinarije vedno prisoten preko celotne Ljubljane. Pa ne samo Ljubljane.

Torej hočeš rečt da je med EURO 3 in 6 razlike blizu 50%??? In to praviš slabo?


Razlike je 40 %. Tudi 40 % manjši izpusti za nove EURO6 je še vedno VELIKO preveč in je daleč od tega da ven hodijo rožice tako kot debiliči valvorinček.

gruve ::

Bistvo je to, da dokelr kurimo TEŠ itd. da pridobivamo elektriko je vsa ta blužnja o onesnaževanju z dizlaši proti EV brezpredmetna... TEŠ naredi škode ozračju malo manj kot vsi avti... da ne omenjamo degradiranega ozemlja zaradi izkopavanja lignita. Pa to da smo za tisto plačali par milijard...


Ni res, ni brezpredmetna.

1.termoelekrarne proizvedejo samo eno tretjino slovenske elektrike. Kar 2 tretjini jo proizvedejo viri ki ne onesnažujejo zraka.
2. Teš6 po kilometru vožnje onesnaži MNOGO manj kot dizelaš ali bencinar. En teš6 proizvede za 2 milijona električnih avtomobilov elektrike, to so uradne statistike. Kaj misliš da bolj onesnaži 2.000.000 dizlov ali bencinarjev ali en teš6. Tako je 2 milijona dizlov in bencinarjev. Mnogo več.
3. Dizel in bencinar onesnažeujeta sredi Ljubljane z 300.000 prebivalci, medtem ko je TEŠ6 v mestu z komaj 3000 prebivalci, razlika v škodi je 1000 kratna. Več ljudi kot škoda prizadane slabše je (obviously).Teš6 ima boljše filtre do avtomobilov in onesnažuje na mnogo manj problematični lokaciji (ni v centru Ljubljane). Zakaj je Ljubljana problematična lokacija? Zaradi števila ljudi in zaradi tega ker so zaradi slabe prevetrenosti koncentracije strupov v zraku IZJEMNO visoke.

TEŠ naredi škode ozračju malo manj kot vsi avti... da ne omenjamo degradiranega ozemlja zaradi izkopavanja lignita. Pa to da smo za tisto plačali par milijard...


Teša ne podpiram in sem bil vedno javno proti njegovi gradnji, kljub temu je pa treba priznati da podatki kažejo da tudi če vzameš izključno štrom iz teša in ga nafilaš v električni avto je to še vedno veliko bolje kot pa da bi vozil bencinarja, kaj šele dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Mato989 ::

Ne, ne vdihava enako, ampak mnogo manj,kajti izpusti dizla so MNOGO bolj škodljivi od izpustov drv.


Seveda, kaj pa ko joža vrže gor plastiko? ali kaj drugega? A je pol še zmeraj enako?

Razlike je 40 %. Tudi 40 % manjši izpusti za nove EURO6 je še vedno VELIKO preveč in je daleč od tega da ven hodijo rožice tako kot debiliči valvorinček.


Se strinjam, hkrati pa je pametovanje kako je EV ultimativna čista energija nabijanje brez predmeta, ker spet samo dviguje ceno in hkrati porabljamo enaka fosilna goriva za pridelavo elektrike kot za kurjenje motorjev na notranje izgorevanje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

gruve ::

Gejspodar je izjavil:

Si tovornjakar in se bojiš da te dobijo ane? Upam da te dobijo in da plačaš celo letno plačo. Vire sem podal, sicer pa zgooglati znaš tudi sam (samo si preveč inorantski ali len da bi to dejansko naredil). Kot veš Tesla ni edini proizvajalec električnih avtomobilov.


1. Sem ponosen voznik LPG+bencin avtomobila in se ne vidim v električnem avtomobilu, vsaj ne dokler ni doseg 500km+ in cena okrog 13k€.

2. Že puščam enkrat letno pol mesečne plače za registracijo/cestnine/dajatve, prav tako pa država zelo lepo služi ko tankam.

3. Virov nisi podal. Dal si link do portala predlagam.vladi.si, kjer je napisano: "Po nekaterih raziskavah naj...."

4. Breme dokazovanja absurdnih trditev je na tebi. Dokazi NISO YouTube videi in NISO študije o tem, koliko ICE proti EV avtomobilov se vžge v ICE nasičenem trgu.

5. Vem, da ni. Obstaja tudi kitajski MG, kateremu rektum ližeš že več kot pol leta.

6. Ne razumeš pravil foruma in jih konstantno kršiš. Glede na sankcije, ki jih prejmeš vsaj enkrat tedensko bi lahko doumel, da tvoje ideje oz. način sporočanja tvojih prepričanj na forumu ni dobrodošel.


1. Nov električni avto za 13k že obstaja, imenuje se Dacia Sprting in Renault Twingo electric. Zakaj arbitrarna meja 500 km (ki jo nekateri električni avtomobili že dosegajo in celo presegajo btw)? Kolikrat na leto potrebuješ v enem dnevu prevoziti več kot 500 km v enem kosu? Enkrat, dvakrat na leto? Za tiste čase imaš pri električnih avtomobilih na voljo javne hitre DC polnilnice z pomočjo katerih lahko nafilaš 60 % baterije v samo 15 minutah (velja za Teslo). Ta čas bo v prihodnosti z napredkom baterij še manjši, slej ko prej bo na ravni 5 minut. Glede cene, cena na dolgi rok je precej manjša za električni avto kot pa za plin, za dizel in bencin pa sploh. Plin ima porabe ranga 5 € na 100 km in več.

2. Ne. Država ima z tabo zgubo kljub temu da plačuješ dajatve. Tvoje dajatve niso zadosti za pokritje vse škode ki jo povzročiš.

3. Sem podal vire za druge stvari, za to koliko tovornjakarjev vozi brez adblue pa lahko zgooglaš. Predvidevam da veliko glede na to da ministrstvo za notranje zadeve na portalu predlagaj vladi odgovarja da so seznanjeni z problemom.

4. Sem dokazal, študije seveda SO dokazi in to najboljši dokazi možni. Glede vžigov avtombobilov: po prevoženem kilometru je 10 do 20x večja šansa da se ti vžge tvoj bencinar/dizelaš kot pa da se vžge električni avto. To da je električnih avtomobilov na cestah manj tukaj nima veze, ker je zadeva preračunana na prevožen kilometer. Link do znanstvene študije:

https://publications.lib.chalmers.se/re...

Navedba iz študije (beri druga stran zgoraj):

Mass media attention was high regarding these incidents and the fires caused a drop in Tesla Motors stock prices. Up to the present time, the authors are awareof three additional incidents involving the Tesla Model S, however, possibly caused by electrical faults outside of the vehicle. In any case, compared to the annual average number of automobile fires in the USA, of the order of 1/1000 automobiles [8], the number of car fires in the Tesla Model S is significantly
lower. Larsson et al. [9] estimated in 2014 the number of fires in the Tesla Model S as 1/10,000 cars. With the increased statistics now available, although with still limited amounts of data, and with the sales numbers of more than 100,000 Model S vehicles, the estimate deceases somewhat to about
1/20,000 cars.

5.Kaj veš da ni? Nobenemu ne ližem ničesar, MG je Britanska znamka in je trenutno edini električni KARAVAN, prav tako pa ponuja zelo veliko za svojo ceno. Tako da če hočeš električnega karavana je to zaenkrat tvoja edina izbira. Če bi rad kaj drugega, imaš še ogromno drugih proizvajalcev, ki so tudi dobra izbira (odvisno od potreb in cenovnega razreda).

6. Prav ničesar ne kršim, pravico imam povedati svoje mnenje, povem pa ga na spoštljiv in jasen način. Svoboda govora pa to, to je pravica zapisana v ustavo če še nisi vedel.

Mato989 ::

VSI EVji za 13k so grdi...

Kakorkoli nihče ni naredil preračunov koliko nas stane EV pri ceni bencina če crkne baterija in rabiš nov sklop kot sem linkal sliko tesla novi baterijski sklop 20k po 7 letih... a se pol še zmeraj splača posamezniku?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

gruve ::

Se strinjam, hkrati pa je pametovanje kako je EV ultimativna čista energija nabijanje brez predmeta, ker spet samo dviguje ceno in hkrati porabljamo enaka fosilna goriva za pridelavo elektrike kot za kurjenje motorjev na notranje izgorevanje...


1. Noben ni rekel da je EV ultimativna čista energija, je pa dejstvo da je MNOGO čistejša od naftnega avtomobila. Tako po količini kot po mestu kjer izpusti nastajajo.
2. Ni res, v Sloveniji je samo eno tretjino elektrike proizvedenih iz fosilnih goriv, kar dve tretjini energije NI iz fosilnih goriv. Tudi če bi uporabil samo fosilna goriva se ti bolj splača fosilna goriva pokuriti v elektrarni in z njimi napolniti električni avto, kot pa da bi ta fosilna goriva porabil v naftnem ali plinskem avtomobilu. Konkretno narediš skoraj 3x več kilometrov z isto količino dizla/plina če zadevo skuriš v elektrarni, kot pa da bi uporabil ta fosilna goriva v avtomobilu direktno.

Mato989 je izjavil:

VSI EVji za 13k so grdi...

Kakorkoli nihče ni naredil preračunov koliko nas stane EV pri ceni bencina če crkne baterija in rabiš nov sklop kot sem linkal sliko tesla novi baterijski sklop 20k po 7 letih... a se pol še zmeraj splača posamezniku?


1. Baterija ne crkne, ampak preživi celotno življenjsko dobo avtombobila, to kažejo podatki. https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
2. To kar si linkal je izjema ki se zgodi morda v enem od 100.000 primerov. Tako kot se tudi tudi zgodi da nov dizel iz tovarne zariba prej kot v enem letu. Se zgodi, je pa tako redko da je zanemarljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Mato989 ::

gruve je izjavil:

Se strinjam, hkrati pa je pametovanje kako je EV ultimativna čista energija nabijanje brez predmeta, ker spet samo dviguje ceno in hkrati porabljamo enaka fosilna goriva za pridelavo elektrike kot za kurjenje motorjev na notranje izgorevanje...


1. Noben ni rekel da je EV ultimativna čista energija, je pa dejstvo da je MNOGO čistejša od naftnega avtomobila. Tako po količini kot po mestu kjer izpusti nastajajo.
2. Ni res, v Sloveniji je samo eno tretjino elektrike proizvedenih iz fosilnih goriv, kar dve tretjini energije NI iz fosilnih goriv. Tudi če bi uporabil samo fosilna goriva se ti bolj splača fosilna goriva pokuriti v elektrarni in z njimi napolniti električni avto, kot pa da bi ta fosilna goriva porabil v naftnem ali plinskem avtomobilu. Konkretno narediš skoraj 3x več kilometrov z isto količino dizla/plina če zadevo skuriš v elektrarni, kot pa da bi uporabil ta fosilna goriva v avtomobilu direktno.


Se strinjam... ampak nikjer ni celotnih izračunov:

Koliko te stane EV če kupiva EV in po 7 letih moraš menjat baterijo kot je primer za teslo (nov sklop 20k) koliko je enaka cena za menjavo rezervarja na podobnih avtih...

Žal pač ne nasedem temu nabijanju čiste energije, jaz hočem CENEJE in ČISTEJE ne pa samo ČISTEJE in DRAŽJE... to za mene kot nekoga ki živi na budgetu ni ok... to da vi nabijate da je ceneje je morda res, dokler se baterija ne pokvari ali je potrebna menjava cele baterije takrat naenkrat nisem več prepričan.

Ko bo pa moč kupit Cliota za 13k na bencin in cliota z baterijo ki ima doseg enak kot Clio na bencin za 13.200e takrat se pa lahko pogovarjamo... seveda če bo strošek menajve baterije podoben strošku menjave rezervarja ipd...

Vi trenutno samo nabijate kako je cenej ČE JE VSE OK... čim pa kaj od specialnega v EVju crkne (baterija) in ni v garanciji pa mislim da je dosti cenej če crkne v cliotu za 13k na bencin.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

zobnik ::

Gejspodar je izjavil:

Si tovornjakar in se bojiš da te dobijo ane? Upam da te dobijo in da plačaš celo letno plačo. Vire sem podal, sicer pa zgooglati znaš tudi sam (samo si preveč inorantski ali len da bi to dejansko naredil). Kot veš Tesla ni edini proizvajalec električnih avtomobilov.


1. Sem ponosen voznik LPG+bencin avtomobila in se ne vidim v električnem avtomobilu, vsaj ne dokler ni doseg 500km+ in cena okrog 13kEUR.

2. Že puščam enkrat letno pol mesečne plače za registracijo/cestnine/dajatve, prav tako pa država zelo lepo služi ko tankam.

3. Virov nisi podal. Dal si link do portala predlagam.vladi.si, kjer je napisano: "Po nekaterih raziskavah naj...."

4. Breme dokazovanja absurdnih trditev je na tebi. Dokazi NISO YouTube videi in NISO študije o tem, koliko ICE proti EV avtomobilov se vžge v ICE nasičenem trgu.

5. Vem, da ni. Obstaja tudi kitajski MG, kateremu rektum ližeš že več kot pol leta.

6. Ne razumeš pravil foruma in jih konstantno kršiš. Glede na sankcije, ki jih prejmeš vsaj enkrat tedensko bi lahko doumel, da tvoje ideje oz. način sporočanja tvojih prepričanj na forumu ni dobrodošel.


S tem plinom je lahko eno samo s*anje, mam leta 2013 vgrajeno v cliota 1.2 pri plineksu, motor je eden najboljših, avto predelan pri 110-120.000km z oljnim mazanjem....do danes avto naredil skoraj 280.000km. Kupil pri 250.000km, že takrat je bil motor glasen, vzel ga zato, ker je bil cel avto sam drobiž in prodajalec je pošteno povedal da je motor že slab....prodajalec je vmes enkrat menjal injektorje za plin in dva velika servisa. Vozil so ga Tržič-Ljubljana. Redno vzdrževan.
Sej mi še dela sam k pa pridem do kakih zatonjev in se čez 200-300+metrov sprosti prtisnem pokadi ornk plav. Pa zjutraj črno po zažganem olju.Dela še zmeraj, vozim ga dokler se bo dalo. Mogoče sem s teranjem do bloakde še pospešil da bo motor prej šel rakom švižgat...sam vprašanej je kdaj bo začel klepat in trokirat pa slabo v klanec it. To je lahko praktično že jutri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

zobnik ::

Mi tud na misel ne pride da bi kakega bencinarja dal predelat in plačal 1000 evrov. Obljube da kao sam 15% požre več plina so tolk lari fari izmišljene, realno avto zarad slabših pospeškov žre plina 25% več.
Lahko daš predelat 2.0 bencianrja, sam zakaj rajš kupiš dizla pa maš stroške iste....tud plin se pokvari in tud plin pušča posledice na glavah motorja....tako maš pri 250.000km že računat da bo treba glavo dat obnovit, kar znese strošek 800 evrov+...razen kak jajčk pride 500+
Te kante na plin kupujem sam zarad cene, dobiš plinsko gratis, pr rablejnem, da bi pa preplačeval nekaj pa teli kvazi mojstri jim plinsko vržem v glavo...brihte nimajo pojma. Bosanci obvladajo za 400 evrov bo delal ko urca. Bivški clio predelan v BIhaći, 180.000km delal plin v nulo, za 250 evrov predelal bivši lastnik iz Novega mesta. Naši so vgrajeval s*anje G1 sam problemi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

m0LN4r ::

gruve je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

To so stari avtobusi, stari tovornjaki, stari dostavni kombiji, sleperji, bagerji, tovarne, TES, vsi ti k kurjo na olje, pelete, drva in vmes zakurijo es kaksno gumo, plasticne flase oz. vse kar zgori. Novejsi avti, torej vsaj zadnjih zadnjih 10 let so bistveno cistejsi.
Saj se direkt vidi in voha jeseni, ko prihaja kurilna sezona in se dim spusti in ujame v megli. Vohas celo naselje kaj kurijo.

PS: Ah pozabil sem se vse traktorje, ki cel dan brnijo ko se drva seka, vse stare traktorje, ki jih tankajo s kurilcem in ostale gospodarsko masinerijo, ki brni celo leto in ima motorje se iz yuge.

Novejsi avti vsaj zadnjih 5-10 let so proti temu cisti in prdijo rozice.


Novi avti so čistejši, ampak ne toliko kot praviš. Euro 3 avto ima izmerjene emisije 1 gram strupenih dušikovih oksidov na kilometer, EURO 5 ima 0,8 g, EURO 6 pa 0,6g. Da ne govorimo o tem da vsi močno presegajo zakonsko predpisane emisije! Poglej tiste izpuste označene z rdečo barvo, zdaj pa preberi koliko večji so realni izpusti.


Podatki so iz te znanstvene raziskave:
https://www.researchgate.net/figure/Ill...

Avtomobili povzročajo levji delež škode, pusti ti traktorje, na vsako obratovalno uro traktorja ima vsaj 10.000 obratovalnih ur avtomobila. Kaj se voha in kaj ne ni dober pokazatelj za škodljivost. Stvar je lahko popolnoma brez vonja in je IZREDNO strupena (recimo dušikovi oksidi pri avtomobilih).

Tukaj so testiralo floto dizelskih in bencinskih vozil, vse od EURO3 do EURO6. Rezultati so katastrofalni, sploh za dizle, poglej sliko da te šokira! Preberi legendo da boš vedel kaj predstavlja rdeča barva. In tudi tisti z zeleno barvo niso brez strupenih izpustov seveda, pri rumenih in rdečih so izpusti še mnogo slabši.


https://theicct.org/publications/true-r...

Ja meni je jasno, da je med 1g in 0,6 razlika ogromna.

Ali pa med tovornjakom, ki porabj 15-20 litrov na 100km ali pa modernim dizlom, kjer zgori samo 4 litre na 100km
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

gruve ::

Ja zgleda ti ni jasno da je tovornjakov 100x manj kot pa avtov. Prav tako ti ni jasno da se tovornjaki ponavadi ne furajo ležerno sredi Ljubljane v 100 tisočih kosov! Razlika je 40 %-na in nič več. Oba pa močno presegata zakonsko predpisane izpuste. Kateri dizel ima mestne porabe 4 litre? Večina precej več. Govora je o mestni porabi, ker mesta so kritična z strupenimi izpusti, drugje problemov niti ni. Kdo povzroča strupene izpuste v mestu kjer je zadeva kritična? Avti, ne pa tovornjaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Gejspodar ::

1. Nov električni avto za 13k že obstaja...


1. Lažeš. Dacia Spring stane od 16.890€ naprej [0], Twingo pa od 22.890€ naprej [1].

2. Ne verjamem. Dokaži. Državne takse/dajatve so ustvarjene za kritje nastale škode. DOKAŽI, da jo povzročim več, kot jo poplačam. Naj te opomnim, da plačujem tudi (dodatno) zdravstveno zavarovanje, ki krije morebitne zdravstvene težave, ki jih moja vožnja ustvari.

3. Nakladaš v tri krasne. "Googlal" ne bom, to je na tebi, sem ti že prej povedal.

4. Študije, ki jih omenjaš so podvržene pristranskosti, ki sem jo omenil zgoraj. To je avtomobilski trg, ki je nasičen z ICE avtomobili. Na cestah še vedno srečaš kup avtov iz prejšnjega tisočletja [2], ki so veliko bolj podvržena temu, da se spontano vžgejo. Koliko je takšnih EV-jev?

5. MG je toliko britanski, kolikor je Gorenje/HiSense slovenski. Samo po zgodovini in ničemur drugem - made in China through and through.

6. Seveda, nikjer nisem rekel, da te pravice nimaš. Ampak VEDNO izluščiš samo informacije, ki so tebi v prid in ignoriraš argumente in podatke iz LASTNIH VIROV, ki ti govorijo nasprotno. Prav tako podvajaš račune, kar je proti forumskim pravilom [3].

[0] https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
[1] https://www.renault.si/elektricna-vozil...
[2] https://www.wsj.com/articles/average-u-...
[3] https://slo-tech.com/ostalo/pravila/

energetik ::

Ej, drgač je to tema o ceni goriv, o EV imamo drugo temo...

m0LN4r ::

gruve je izjavil:

Ja zgleda ti ni jasno da je tovornjakov 100x manj kot pa avtov. Prav tako ti ni jasno da se tovornjaki ponavadi ne furajo ležerno sredi Ljubljane v 100 tisočih kosov! Razlika je 40 %-na in nič več. Oba pa močno presegata zakonsko predpisane izpuste. Kateri dizel ima mestne porabe 4 litre? Večina precej več. Govora je o mestni porabi, ker mesta so kritična z strupenimi izpusti, drugje problemov niti ni. Kdo povzroča strupene izpuste v mestu kjer je zadeva kritična? Avti, ne pa tovornjaki.

Itak, da je jasno, ampak v tovornjaku in mehanizaciji izgori nekajkrat vec litrov nafte in tudi delajo nekaj ur vec, kot en avto, ki se samo 20-30 minut pelje v sluzbo, sleperji pa se furajo 24/7 oz. optimalni transport laufa sleper 1300 minut na dan in ce se tebi zdi da se med luko koper in vsemi ostalimi drzavami cez dan prepelje samo nekaj sleperjev to ni zanemarljiva stevilka.
Pa to govorim samo o internacionalnem transportu cez Slovenijo, kaj sele lokalni tovorni tranzit.
Tudi ce je privat avtov vec, privat avti 90% casa stojijo ugasnjeni.
1+1+1
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

sredi Ljubljane v 100 tisočih kosov!
Tudi 100 tisoc avtov se ne fura sredi ljubljane istocasno in 24ur brez pavze, kot bi to rad prikazal. Ve se, kdaj so konice, koliko avtov je na cesti in da avto vecino casa stoji. Zdaj ce se 100.000avtov pelje v ljubljani, se jih je en del od tega pripeljal iz periferije, tako da se tam ne vozijo, ker se na dveh mestih ne mores vozit istocasno ane.
V sloveniji imas 1,6mio avtov vecina jih je 23ur sparkiranih, en del teh avtov je sekundarni avto in stoji prakticno cele dneve. Vec kot to se jih ne vozi.
Vprasaj kaksnega bolgarskega tovornjakarja kolko kilometrov naredi v enem tednu in koliko litrov nafte potrosi v tem tednu.

Evo, da ti citiram se tole:
Pkw erbrachten 2014 eine durchschnittliche Fahrleistung von rund 13.600 Kilometern, für Lkw wurden 23.900 Kilometer ermittelt.https://www.bast.de/DE/Publikationen/Da...
Tak pa tak: https://www.auto-motor-und-sport.de/ver...
Sattelzugmaschinen auf 102.832 Kilometer Strecke.

Tak okvirno, skopiram povprecnega Golfa iz spritmonitorja na zgornje povezave:
Verbrauch:
5,81 l/100km 17.316 km und 1.006 l

Torej je sofer golfa na leto izgorel 1000 Litrov nafte. Stima.
Sleper pa je naredil 100.000km in ima porabo preko 25L, torej je porabil 25.000L Nafte oz. za 25 Golfov.
En 16t sleper. Tebi se sploh sanja, koliko taksnih sleperjev se pelje cez Slovenijo v enem dnevu od Luke Koper, prozi SV, S, Jugu itn.?
(Lkw mit 16t Nutzlast - 25 Liter/100 Kilometer.)

Pa 3,5t sleperje, 7,5t sleperje, dostavne kombije, ki se furajo cele dneve, se sploh nisem uposteval.

Seveda, ampak najlazje je tepst malega cloveka, ki se pelje 20 minut v sluzbo in avto ugasne.





Pa se to si preber: https://www.dnevnik.si/1042802598
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gruve ::

Gejspodar je izjavil:

1. Nov električni avto za 13k že obstaja...


1. Lažeš. Dacia Spring stane od 16.890EUR naprej [0], Twingo pa od 22.890EUR naprej [1].

2. Ne verjamem. Dokaži. Državne takse/dajatve so ustvarjene za kritje nastale škode. DOKAŽI, da jo povzročim več, kot jo poplačam. Naj te opomnim, da plačujem tudi (dodatno) zdravstveno zavarovanje, ki krije morebitne zdravstvene težave, ki jih moja vožnja ustvari.

3. Nakladaš v tri krasne. "Googlal" ne bom, to je na tebi, sem ti že prej povedal.

4. Študije, ki jih omenjaš so podvržene pristranskosti, ki sem jo omenil zgoraj. To je avtomobilski trg, ki je nasičen z ICE avtomobili. Na cestah še vedno srečaš kup avtov iz prejšnjega tisočletja [2], ki so veliko bolj podvržena temu, da se spontano vžgejo. Koliko je takšnih EV-jev?

5. MG je toliko britanski, kolikor je Gorenje/HiSense slovenski. Samo po zgodovini in ničemur drugem - made in China through and through.

6. Seveda, nikjer nisem rekel, da te pravice nimaš. Ampak VEDNO izluščiš samo informacije, ki so tebi v prid in ignoriraš argumente in podatke iz LASTNIH VIROV, ki ti govorijo nasprotno. Prav tako podvajaš račune, kar je proti forumskim pravilom [3].

[0] https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
[1] https://www.renault.si/elektricna-vozil...
[2] https://www.wsj.com/articles/average-u-...
[3] https://slo-tech.com/ostalo/pravila/


1. Ne, ne lažem, lažeš oziroma zavajaš ti. Dacia spring po subvenciji pride 13 jurjev, električni Renuult Twingo pa 14 jurjev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Najcenejši električni avto že pri nas, cena 13.512 evrov,
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/n...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ostake točke odogovrim ko pridem domov na računalnik, je kar tečno prek telefona vse pisat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Horas ::

energetik je izjavil:

Ej, drgač je to tema o ceni goriv, o EV imamo drugo temo...


saj je ahac prestavil v drugo temo ko sm opozoril pa butci še kar tulr nabijajo
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

bbbbbb2015 ::

gruve je izjavil:


Žalostno je, da smo dopustili, da so si avtoceste v celoti prisvojili vzhodno evropski tovornjakarji. Še huje pa je, da pri tem lahko brez strahu goljufajo pri plačevanju cestnine in ogrožajo javno zdravje državljanov.


Kakšni vzhodnoevropski tovornjakarji? Ti sploh ne veš, kaj se dogaja. Večina logističnih firm iz Nemčije/Beneluksa ima podružnice/firme v vseh državah EU. Zato da dobijo dovolilnice in kvote. Zaposlujejo pa seveda lokalce, Bolgare, Romune, Bosance, Srbe. Kaj pa vsi ti Bosanci, Srbi, itd. delajo, pa tudi bolje, da ne veš.

Od tega, da si sami vrezujejo brazde v (že iztrošene, obnovljene) gume, do tega, da goljufajo na adblue. Na tahografih praktično one morejo več goljufati, ker so vsi tahografi elektronski, poleg tega večina večjih kamionov ima GPS sledenje in se takoj opazi, če je šofer šel čez ure počitka.

Vozijo pa robo v eno smer proti Sloveniji, Hrvaški, ipd. ipd. Ter repromaterial (les, kovine) v drugo smer.

Malo, zelo malo firm je prav iz JV Evrope. Interevropa je bila ena večja, samo so zavozili.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Izkoriscanje voznikov in podlo ravnanje prevoznikov pac ne spremeni dejstva, da je komplet LJ obvoznica z enim pasom (se prej dvema - dokler ni bilo zakona o neprehitevanju tovornjakov) zabita do amena. Dejstvo je tudi, da smo tranzitna drzava in dejstvo je, da od tega ne znamo/zmoremo potegniti nicesar!
Fakt pa je, da zaradi tranzita trpi cela drzava. Vprasanja se porajajo sama, odgovori pac ne!

Kdor pa misli da tovornjakarji tocijo gorivo pri nas bo moral pa na kaksno furo...kako lepo je biti nevednez...bil na par furah s prijateljem, ko se se cez jugo niso upali vozit. Eno kokosko provozi je pa res pickin dim!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Madzarske pocestnice za takrtnih 20EUR in v Romuniji Kim_Wild like blowjob za oba za 10EUR, ko cakas v koloni na mejnem prehodu...al pa placan zavarovanja pred samim seboj v Makedoniji...priceless...voznja po cesti, ki se nadaljuje v letalisce ...good old times :))

Pa da ne govorim o Bolgarskih centrih, kjer smo s sleperjem skor tramvaj zice trgala :D

Aja debata je o gorivu, ki bo vedno drzaje glede na to kaksen je odjem...how strange?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

gruve ::

bbbbbb2015 je izjavil:

gruve je izjavil:


Žalostno je, da smo dopustili, da so si avtoceste v celoti prisvojili vzhodno evropski tovornjakarji. Še huje pa je, da pri tem lahko brez strahu goljufajo pri plačevanju cestnine in ogrožajo javno zdravje državljanov.


Kakšni vzhodnoevropski tovornjakarji? Ti sploh ne veš, kaj se dogaja. Večina logističnih firm iz Nemčije/Beneluksa ima podružnice/firme v vseh državah EU. Zato da dobijo dovolilnice in kvote. Zaposlujejo pa seveda lokalce, Bolgare, Romune, Bosance, Srbe. Kaj pa vsi ti Bosanci, Srbi, itd. delajo, pa tudi bolje, da ne veš.

Od tega, da si sami vrezujejo brazde v (že iztrošene, obnovljene) gume, do tega, da goljufajo na adblue. Na tahografih praktično one morejo več goljufati, ker so vsi tahografi elektronski, poleg tega večina večjih kamionov ima GPS sledenje in se takoj opazi, če je šofer šel čez ure počitka.

Vozijo pa robo v eno smer proti Sloveniji, Hrvaški, ipd. ipd. Ter repromaterial (les, kovine) v drugo smer.

Malo, zelo malo firm je prav iz JV Evrope. Interevropa je bila ena večja, samo so zavozili.


Ja, dogajajo se svinjarije in to prav dobro vem.

gruve ::

Mato989 je izjavil:

gruve je izjavil:

Se strinjam, hkrati pa je pametovanje kako je EV ultimativna čista energija nabijanje brez predmeta, ker spet samo dviguje ceno in hkrati porabljamo enaka fosilna goriva za pridelavo elektrike kot za kurjenje motorjev na notranje izgorevanje...


1. Noben ni rekel da je EV ultimativna čista energija, je pa dejstvo da je MNOGO čistejša od naftnega avtomobila. Tako po količini kot po mestu kjer izpusti nastajajo.
2. Ni res, v Sloveniji je samo eno tretjino elektrike proizvedenih iz fosilnih goriv, kar dve tretjini energije NI iz fosilnih goriv. Tudi če bi uporabil samo fosilna goriva se ti bolj splača fosilna goriva pokuriti v elektrarni in z njimi napolniti električni avto, kot pa da bi ta fosilna goriva porabil v naftnem ali plinskem avtomobilu. Konkretno narediš skoraj 3x več kilometrov z isto količino dizla/plina če zadevo skuriš v elektrarni, kot pa da bi uporabil ta fosilna goriva v avtomobilu direktno.


Se strinjam... ampak nikjer ni celotnih izračunov:

Koliko te stane EV če kupiva EV in po 7 letih moraš menjat baterijo kot je primer za teslo (nov sklop 20k) koliko je enaka cena za menjavo rezervarja na podobnih avtih...

Žal pač ne nasedem temu nabijanju čiste energije, jaz hočem CENEJE in ČISTEJE ne pa samo ČISTEJE in DRAŽJE... to za mene kot nekoga ki živi na budgetu ni ok... to da vi nabijate da je ceneje je morda res, dokler se baterija ne pokvari ali je potrebna menjava cele baterije takrat naenkrat nisem več prepričan.

Ko bo pa moč kupit Cliota za 13k na bencin in cliota z baterijo ki ima doseg enak kot Clio na bencin za 13.200e takrat se pa lahko pogovarjamo... seveda če bo strošek menajve baterije podoben strošku menjave rezervarja ipd...

Vi trenutno samo nabijate kako je cenej ČE JE VSE OK... čim pa kaj od specialnega v EVju crkne (baterija) in ni v garanciji pa mislim da je dosti cenej če crkne v cliotu za 13k na bencin.


Koliko te stane EV če kupiva EV in po 7 letih moraš menjat baterijo kot je primer za teslo (nov sklop 20k) koliko je enaka cena za menjavo rezervarja na podobnih avtih...


Garancija na baterijo je 8 let ponavadi in podatki za baterijske pakete jasno kažejo da baterija zgublja okrog 1 % kapacitete na leto. Kar pomeni da imaš po 20 letih še 80 % kapacitete baterije. Dobesedno je bila narejena raziskava kjer so ugotovili da po prevožnih 300.000 km imajo baterije v Tesli še vedno več kot 90 % kapacitete. Ker sem ti linke do raziskav zalepil že prej in zgleda ne znaš angleško, ti bom prilepil še slovenski članek na slotechu:
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
https://slo-tech.com/novice/t721969/0

Žal pač ne nasedem temu nabijanju čiste energije, jaz hočem CENEJE in ČISTEJE ne pa samo ČISTEJE in DRAŽJE...


Ja sej ravno to ti govorim: ČISTEJE IN CENEJE. Obnovljivi viri so cenejši od fosilnih goriv. Električni avto je na dolgi rok cenejši od fosilnih avtomobilov. Baterije ne crkujejo, našel si eno izjemo ki se zgodi na 100.000 primerov in sedaj ONANIRAŠ. Nehaj si ga...Kot da ni še nikoli po 1 mesecu nobenemu avtu zaribal motor. Je. Pa jaz ne onaniram na to, za razliko od tebe. In tudi ta baterija ki si jo našel kot izjemo na 1 od 100.000 primerov nikoli ne crkne tako da bi crknila cela baterija. Če crkne crkne ena celica v celotni bateriji in to se da zamenjati za majhne denarje (sama celica stane nekaj evrov).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Buggy ::

Vozijo pa robo v eno smer proti Sloveniji, Hrvaški, ipd. ipd. Ter repromaterial (les, kovine) v drugo smer.


v drugo smer se je takrat vozila predvsem gotovina v obvolanskem obrocu, pa se kaksnih alternativnih lokacijah, vsaj za cas mojih tripov v MB sleperjih iz bivse juge :D


cestne kapije in tudi carinike si pa lahko s konzervo sardin takorekoc podkupil :d

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

gruve ::

Gejspodar je izjavil:

1. Nov električni avto za 13k že obstaja...


1. Lažeš. Dacia Spring stane od 16.890EUR naprej [0], Twingo pa od 22.890EUR naprej [1].

2. Ne verjamem. Dokaži. Državne takse/dajatve so ustvarjene za kritje nastale škode. DOKAŽI, da jo povzročim več, kot jo poplačam. Naj te opomnim, da plačujem tudi (dodatno) zdravstveno zavarovanje, ki krije morebitne zdravstvene težave, ki jih moja vožnja ustvari.

3. Nakladaš v tri krasne. "Googlal" ne bom, to je na tebi, sem ti že prej povedal.

4. Študije, ki jih omenjaš so podvržene pristranskosti, ki sem jo omenil zgoraj. To je avtomobilski trg, ki je nasičen z ICE avtomobili. Na cestah še vedno srečaš kup avtov iz prejšnjega tisočletja [2], ki so veliko bolj podvržena temu, da se spontano vžgejo. Koliko je takšnih EV-jev?

5. MG je toliko britanski, kolikor je Gorenje/HiSense slovenski. Samo po zgodovini in ničemur drugem - made in China through and through.

6. Seveda, nikjer nisem rekel, da te pravice nimaš. Ampak VEDNO izluščiš samo informacije, ki so tebi v prid in ignoriraš argumente in podatke iz LASTNIH VIROV, ki ti govorijo nasprotno. Prav tako podvajaš račune, kar je proti forumskim pravilom [3].

[0] https://www.dacia.si/vozila/novi-spring...
[1] https://www.renault.si/elektricna-vozil...
[2] https://www.wsj.com/articles/average-u-...
[3] https://slo-tech.com/ostalo/pravila/


2. Sem ti dokazal. PREBERI moje poste za nazaj. VSE. Plačaš 6410 EUR zdravstvena zavarovanja VSAKO LETO?! Ne laži. Vsi vemo da ne plačaš niti desetine tega.

3. Ne nakladam. Tvoja ignoranca ne pozna meja.

4. Ne, študije niso nič pristranske. Podatki jasno kažejo da je verjetnost da se vžge naftni avto 10 do 20x večja. Ja naftni avtomobili so v povprečju starejši od električnih, vendar kljub temu ni šanse da boš na ta račun pokril celotno 10 do 20 kratno razliko.

5. MG je Britanska znaka, vedno bil. Šele dokaj nedavno so ga odkupili Kitajci, vendar znamka je še vedno Britanska.

6. Ne, nikoli informacij ne izluščujem pristransko, ravno nasprotno, meni je cilj odkriti RESNICO. Če je nekaj slabo, bom to jasno povedal. Če je nekaj dobro bom to ravno tako jasno povedal. Nobenih argumentov in podatkov iz lastnih virov ne ignoriram, o čem ti to blebečeš. Kot sem ti povedal je cena za Dacio Spring 13 tisoč evrov, če pa si ti preglup da bi vedel da na to pride še 4500 EUR subvencije pa ti jaz pač ne morem pomagati. Ravno tako si preglup da bi vedel da Renault svojega elekričnega Twinga prodaja z popustom in subvenijo, tako da je končna cena nekaj nad 14 tisoč, ne pa 22 tisoč kot napačno trdiš ti. Vire do direktnih ponudb novih avtomobiv iz avto.net pa sem že podal. Lahko pa pokličeš proizvjalca direktno in ti bodo isto povedali. Če ne bi bil glup bi tudi že prej prebral članek v novicah ki ima jasno objavljeno ceno 13 jurjev, ne pa 17 jurjev kot trdiš ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

gruve ::

m0LN4r je izjavil:

gruve je izjavil:

Ja zgleda ti ni jasno da je tovornjakov 100x manj kot pa avtov. Prav tako ti ni jasno da se tovornjaki ponavadi ne furajo ležerno sredi Ljubljane v 100 tisočih kosov! Razlika je 40 %-na in nič več. Oba pa močno presegata zakonsko predpisane izpuste. Kateri dizel ima mestne porabe 4 litre? Večina precej več. Govora je o mestni porabi, ker mesta so kritična z strupenimi izpusti, drugje problemov niti ni. Kdo povzroča strupene izpuste v mestu kjer je zadeva kritična? Avti, ne pa tovornjaki.

Itak, da je jasno, ampak v tovornjaku in mehanizaciji izgori nekajkrat vec litrov nafte in tudi delajo nekaj ur vec, kot en avto, ki se samo 20-30 minut pelje v sluzbo, sleperji pa se furajo 24/7 oz. optimalni transport laufa sleper 1300 minut na dan in ce se tebi zdi da se med luko koper in vsemi ostalimi drzavami cez dan prepelje samo nekaj sleperjev to ni zanemarljiva stevilka.
Pa to govorim samo o internacionalnem transportu cez Slovenijo, kaj sele lokalni tovorni tranzit.
Tudi ce je privat avtov vec, privat avti 90% casa stojijo ugasnjeni.
1+1+1


1. Večino naftnih derivatov v prometu uporabijo avtomobili, ne pa tovornjaki. Ja EN kamion na 100 km porabi toliko goriva kot 6 avtov, to je vsakemu jasno. Prav tako je vsakemu jasno da je avtomobilov v Sloveniji 1,4 milijona, tovornjakov pa 100x manj.
2. In zdej glavno: še nikoli nisem videl stotisoče tovornjakov sredi Ljubljane. A veš zakaj? Zato ker jih ni. Medtem ko pri avtih je pa druga zgodba. In mi imamo problem z onesnaženjem in visokimi koncentracijami strupov v zraku V MESTIH! V MESTIH.

gruve ::

m0LN4r je izjavil:

sredi Ljubljane v 100 tisočih kosov!
Tudi 100 tisoc avtov se ne fura sredi ljubljane istocasno in 24ur brez pavze, kot bi to rad prikazal. Ve se, kdaj so konice, koliko avtov je na cesti in da avto vecino casa stoji. Zdaj ce se 100.000avtov pelje v ljubljani, se jih je en del od tega pripeljal iz periferije, tako da se tam ne vozijo, ker se na dveh mestih ne mores vozit istocasno ane.
V sloveniji imas 1,6mio avtov vecina jih je 23ur sparkiranih, en del teh avtov je sekundarni avto in stoji prakticno cele dneve. Vec kot to se jih ne vozi.
Vprasaj kaksnega bolgarskega tovornjakarja kolko kilometrov naredi v enem tednu in koliko litrov nafte potrosi v tem tednu.

Evo, da ti citiram se tole:
Pkw erbrachten 2014 eine durchschnittliche Fahrleistung von rund 13.600 Kilometern, für Lkw wurden 23.900 Kilometer ermittelt.https://www.bast.de/DE/Publikationen/Da...
Tak pa tak: https://www.auto-motor-und-sport.de/ver...
Sattelzugmaschinen auf 102.832 Kilometer Strecke.

Tak okvirno, skopiram povprecnega Golfa iz spritmonitorja na zgornje povezave:
Verbrauch:
5,81 l/100km 17.316 km und 1.006 l

Torej je sofer golfa na leto izgorel 1000 Litrov nafte. Stima.
Sleper pa je naredil 100.000km in ima porabo preko 25L, torej je porabil 25.000L Nafte oz. za 25 Golfov.
En 16t sleper. Tebi se sploh sanja, koliko taksnih sleperjev se pelje cez Slovenijo v enem dnevu od Luke Koper, prozi SV, S, Jugu itn.?
(Lkw mit 16t Nutzlast - 25 Liter/100 Kilometer.)

Pa 3,5t sleperje, 7,5t sleperje, dostavne kombije, ki se furajo cele dneve, se sploh nisem uposteval.

Seveda, ampak najlazje je tepst malega cloveka, ki se pelje 20 minut v sluzbo in avto ugasne.





Pa se to si preber: https://www.dnevnik.si/1042802598


Tudi 100 tisoc avtov se ne fura sredi ljubljane istocasno in 24ur brez pavze, kot bi to rad prikazal.


1. Nikoli nisem rekel da istočasno. Je pa dejstvo da vsa svinarija zaradi slabe prevetrenosti ostane v Ljubljani in se nalaga do izredno visokih strupenih koncentracij. Sicer pa je avtomobilov precej več kot 100 tisoč. Jaz sem napisal "stotisoče", kar pomeni večkrat po sto tisoč. V Ljubljani je 300.000 ljudi, na vsakega prebivalca statistično pride 0,7 avtomobila, kar pomeni 210 tisoč avtomobilov Ljubljančanov, ter še okrog 135.000 avtomobilov dnevnih migrantov ki iz cele Slovenije derejo v Ljubljano v službo. Skupaj 345 tisoč avtomobilov.

Vprasaj kaksnega bolgarskega tovornjakarja kolko kilometrov naredi v enem tednu in koliko litrov nafte potrosi v tem tednu.


Irelevantno. Ker se ta bolgarski tovornjak ne fura sredi Ljubljane, mi mamo pa problem prav v mestih. Direkt v mestih, kapiš? Drugje se zadeva toliko razredči da ni problematična, v Ljubljani se ne, kapiš? In teh Bolgarskih tovornjakov je MNOGO MNOGO manjše število kot avtov. Količinsko avtomobili skurijo mnogo več naftnih derivatov v prometu kot pa tovornjaki. In ker se tovornjaki furajo daleč od strnjenih mestnih središč je zadeva relativno neproblematična. Velika večina zdravstvene škode se zgodi zaradi avtov, ne zaradi tovornjakov. Zakaj? Ker se avti furajo sredi Ljubljane kjer živi 300.000 ljudi. Več ljudi kot vdihava strupene izpuste, večja je škoda, kinda obvious ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

Buggy ::

Kdor ima prebivalisce v mestu dodati davek na luksuz al pa parking zaracunat enormno. Imate kolesa, imate javni prevoz. Mi dnevni migranti iz vukojebine pristanamo na P+R, ce vi pristanete na vas del pogodbe.

Vi opcijo imate mi zal ne.

Pred tem pa uredimo se zanseljiv prevoz po tracnicah, kar zna pa trajat...glede na to da obvoznico okoli Skofljice obljubljajo ze 20 let...revcki nesposobni1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

m0LN4r ::



Vesele praznike
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

1. Nikoli nisem rekel da istočasno. Je pa dejstvo da vsa svinarija zaradi slabe prevetrenosti ostane v Ljubljani in se nalaga do izredno visokih strupenih koncentracij. Sicer pa je avtomobilov precej več kot 100 tisoč. Jaz sem napisal "stotisoče", kar pomeni večkrat po sto tisoč. V Ljubljani je 300.000 ljudi, na vsakega prebivalca statistično pride 0,7 avtomobila, kar pomeni 210 tisoč avtomobilov Ljubljančanov, ter še okrog 135.000 avtomobilov dnevnih migrantov ki iz cele Slovenije derejo v Ljubljano v službo. Skupaj 345 tisoč avtomobilov.
Pa koga briga ta luknja. Ni to cela Slovenija-
Sami ste si krivi, ce imate Ljubljancani toliko avtov, glede na to da jih ne rabite.

Zakaj? Ker se avti furajo sredi Ljubljane kjer živi 300.000 ljudi. Več ljudi kot vdihava strupene izpuste, večja je škoda, kinda obvious ane?
Ja vec kot ocitno je cas za decentralizacijo in deurbanizacijo Ljubljane. Parcele na malih vaseh so zelo poceni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gruve ::

Buggy je izjavil:

Kdor ima prebivalisce v mestu dodati davek na luksuz al pa parking zaracunat enormno. Imate kolesa, imate javni prevoz. Mi dnevni migranti iz vukojebine pristanamo na P+R, ce vi pristanete na vas del pogodbe.

Vi opcijo imate mi zal ne.

Pred tem pa uredimo se zanseljiv prevoz po tracnicah, kar zna pa trajat...glede na to da obvoznico okoli Skofljice obljubljajo ze 20 let...revcki nesposobni1


Mi dnevni migranti iz vukojebine pristanamo na P+R, ce vi pristanete na vas del pogodbe.


Jaz pristanem takoj, znotraj obvoznice se skoraj nikoli ne vozim z avtom.

Kdor ima prebivalisce v mestu dodati davek na luksuz al pa parking zaracunat enormno. Imate kolesa, imate javni prevoz.


Preprosto se uvede plačevanje 10 EUR dnevne takse če hočeš z avtom znotraj Ljubljanske obvoznice in problem se bo rešil sam od sebe. Postavi se lepo kamere ki avtomatsko zaznavajo registrsko oznako avtomobilov ki so vztopili v Ljubljano in jim avtomatsko pošlje položnico, 10 EUR za vsak dan vztopa. Tako ima recimo narejeno London in še mnoga druga mesta. Tako če je kaj res nujnega imaš možnost z avtom v mesto, da pa bi bila to vsakodnevna praksa pa je no go iz družbenega stališča. Mnoga Evropska moderna mesta so to že naredila, mesto je res zaživelo in kakovost življenja v mestu se je močno izboljšala, prav tako so zrastle vrednosti nepremičnin (ker pač ljudje raje živijo v okolju brez konstantnega avtomobilskega prometa). Z tem kešom financiramo učinkovit javni prevoz, posodobimo kolesarske steze in nabavimo mestna električna in navadna kolesa za izposojo. Tako kot je sedaj sistem Bicikelj za navadna kolesa, samo da bi kolesa bila boljša (torej polno vzmetenje in udobne gume, ne pa ta jajc od bicikelj sistema) in da bi bila tudi vrjanta električnega kolesa za izposojo (izposoja bi bila ZASTONJ). Marsikdo bi se odločil za kolo če mu ne bi bilo treba goniti (ali pa da si sam nastavi koliko želi da mu pomaga električni motor in koliko želi sam poganjati).

Vi opcijo imate mi zal ne.


Opcijo imate tudi vi. Zapelješ do P+R parkirišča in naprej nadaljuješ z javnim prevozom /kolesom /električnim skirojem ali pač čemerkoli želiš.

Pred tem pa uredimo se zanseljiv prevoz po tracnicah, kar zna pa trajat...glede na to da obvoznico okoli Skofljice obljubljajo ze 20 let...revcki nesposobni1


Tračnice so že fanj, vendar problema gužve in onensnaženja ZNOTRAJ LJUBLJANE ne bodo rešile, pomaga samo uvedba dnevne takse in hkratno izboljšanje alternativ.

m0LN4r je izjavil:

1. Nikoli nisem rekel da istočasno. Je pa dejstvo da vsa svinarija zaradi slabe prevetrenosti ostane v Ljubljani in se nalaga do izredno visokih strupenih koncentracij. Sicer pa je avtomobilov precej več kot 100 tisoč. Jaz sem napisal "stotisoče", kar pomeni večkrat po sto tisoč. V Ljubljani je 300.000 ljudi, na vsakega prebivalca statistično pride 0,7 avtomobila, kar pomeni 210 tisoč avtomobilov Ljubljančanov, ter še okrog 135.000 avtomobilov dnevnih migrantov ki iz cele Slovenije derejo v Ljubljano v službo. Skupaj 345 tisoč avtomobilov.
Pa koga briga ta luknja. Ni to cela Slovenija-
Sami ste si krivi, ce imate Ljubljancani toliko avtov, glede na to da jih ne rabite.

Zakaj? Ker se avti furajo sredi Ljubljane kjer živi 300.000 ljudi. Več ljudi kot vdihava strupene izpuste, večja je škoda, kinda obvious ane?
Ja vec kot ocitno je cas za decentralizacijo in deurbanizacijo Ljubljane. Parcele na malih vaseh so zelo poceni.


Ti si ena luknja. Problem so tako avti ljubljančnov kot avti dnevnih migrantov. To je treba rešiti. Sicer pa je podoben problem v malo manjšem obsegu tudi v vseh ostalih večjih slovenskih mestih. Ne samo slovenskih seveda, v vseh svetovnih mestih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

blackbfm ::

Garancija na baterijo je 8 let ponavadi in podatki za baterijske pakete jasno kažejo da baterija zgublja okrog 1 % kapacitete na leto. Kar pomeni da imaš po 20 letih še 80 % kapacitete baterije. Dobesedno je bila narejena raziskava kjer so ugotovili da po prevožnih 300.000 km imajo baterije v Tesli še vedno več kot 90 % kapacitete


v laboratorijskih pogojih bo mogoce držala 20 let, real life je pa vse prej kot to.. čas garancije ti vse pove o pricakovani življenjski dobi + kdor si lasti teslo jo tudi ne vozi vsak dan, in to je verjetno vkalkulirano

gruve ::

Ne ne, ravno to ni res. Vsi podatki IZ PRAKSE kažejo da zadeva zdrži 20 let in več (pričakovana kapaciteta po 20 letih je okrog 70 do 80 %).

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0

Kapaciteta pada okrog 1 % na leto za vodno hlajene baterije, to so podatki IZ PRAKSE na dejanskih električnih avtomobilih ki so jih uporabljali dejanski potrošniki (to niso nobeni laboratorijski podatki, ampak so podatki iz PRAKSE):

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Graf padanja kapacitete izgleda tako:

Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Tukaj ima električni avto enega Slovenca (BMW i3), po 300.000 prevoženih kilometrih ima še 90 % kapacitete:


Tukaj imaš Bjornovo Teslo po 8 letih in 350.000 prevoženih kilometrih: kapaciteta baterije je 89 %, in to kljub temu da se je ogromno filala na hitrih polnilnicah kar načeloma ni dobro za baterijo:


Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

m0LN4r ::

Kasni so pa garancijski pogoji? Kdaj jo lahko uveljavljam?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ginekk ::

gruve je izjavil:



Preprosto se uvede plačevanje 10 EUR dnevne takse če hočeš z avtom znotraj Ljubljanske obvoznice in problem se bo rešil sam od sebe. Postavi se lepo kamere ki avtomatsko zaznavajo registrsko oznako avtomobilov ki so vztopili v Ljubljano in jim avtomatsko pošlje položnico, 10 EUR za vsak dan vztopa. Tako ima recimo narejeno London in še mnoga druga mesta. Tako če je kaj res nujnega imaš možnost z avtom v mesto, da pa bi bila to vsakodnevna praksa pa je no go iz družbenega stališča. Mnoga Evropska moderna mesta so to že naredila, mesto je res zaživelo in kakovost življenja v mestu se je močno izboljšala, prav tako so zrastle vrednosti nepremičnin (ker pač ljudje raje živijo v okolju brez konstantnega avtomobilskega prometa). Z tem kešom financiramo učinkovit javni prevoz, posodobimo kolesarske steze in nabavimo mestna električna in navadna kolesa za izposojo. Tako kot je sedaj sistem Bicikelj za navadna kolesa, samo da bi kolesa bila boljša (torej polno vzmetenje in udobne gume, ne pa ta jajc od bicikelj sistema) in da bi bila tudi vrjanta električnega kolesa za izposojo (izposoja bi bila ZASTONJ). Marsikdo bi se odločil za kolo če mu ne bi bilo treba goniti (ali pa da si sam nastavi koliko želi da mu pomaga električni motor in koliko želi sam poganjati).


A Ljubljančani s svojim avtom bi pa avtomatsko plačevali ali računaš na popust za stalne rezidente kot je to v Londonu recimo?
Samo potem bi se Ljubljana prav zlahka decentralizirala in zreducirala zgolj na turizem. Ni nobene posebne potrebe za množico podjetji in javnih ustanov znotraj obroča. In potem bi Ljubljančani nergali, da je mesto postalo prebivalcem neprijazno.

Če bo kaj kdaj zaprto bo najprej tisto kar je skoraj že, torej strogi center, torej tisto kar ostane znotraj Tivolske, Masarykove, Aškerčeve, Njegoševe ulice in Ljubljanice.

A si že kdaj hotel z bicikelj domov iz centra in ni bilo nobenega za vzet na 3-4 lokacijah? Ali pa obratno, da si prišel z njim v center in ga nisi mogel parkirat, ker je bilo vse že zasedeno? Jaz letos v 50% primerov, ko sem uporabljal Bicikelj, petek ali soboto zvečer. Saj je fajn, samo je isti problem kot pri vseh sharing variantah, vsi ga najbolj rabijo ob istem času.

blackbfm ::

Vsi podatki IZ PRAKSE kažejo da zadeva zdrži 20 let in več (pričakovana kapaciteta po 20 letih je okrog 70 do 80 %).


tesla 20 let nazaj sploh se ni obstajala, ampak dobro da imas ti vire iz prakse

gruve ::

Seveda so podatki iz prakse. Podatki so za cca 10 let nazaj, pogledati kako pada krivulja in kako se podatke statistično ovrednoti in ekstrapolira pa ve že vsak srednješolec, vsak znanstvenik pa ima statistično obdelavo podatkov v malem prstu. Tudi tebi ne bi škodila kakšna ura statistike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gruve ()

gruve ::

A Ljubljančani s svojim avtom bi pa avtomatsko plačevali ali računaš na popust za stalne rezidente kot je to v Londonu recimo?


To se bo treba pa zmeniti. Po mojem je smiselno da se da nekaj, recimo 5 dnevnih kart na mesec gratis, kar hočeš več moraš doplačati.

Ni nobene posebne potrebe za množico podjetji in javnih ustanov znotraj obroča. In potem bi Ljubljančani nergali, da je mesto postalo prebivalcem neprijazno.


Decentralizacija ni nujna. Lahko so podjetja še vedno v Ljubljani, prebivalci pa se do njih pripeljejo po sistemu Park +ride. Kaj je to? Velika zastonj parkirišča na obrobju mesta in nadaljevanje z javnim prevozom/kolesom/skirojem v samo mesto.

A si že kdaj hotel z bicikelj domov iz centra in ni bilo nobenega za vzet na 3-4 lokacijah? Ali pa obratno, da si prišel z njim v center in ga nisi mogel parkirat, ker je bilo vse že zasedeno? Jaz letos v 50% primerov, ko sem uporabljal Bicikelj, petek ali soboto zvečer. Saj je fajn, samo je isti problem kot pri vseh sharing variantah, vsi ga najbolj rabijo ob istem času.


To se včasih zgodi ja, vendar ni tako pogosto. To se da rešiti da bi v "rush hours" upravljali malo več razvažali kolesa iz lokacij kjer jih je preveč, na lokacije kjer jih je premalo. Saj to včasih naredijo, samo mogli bi malo več in potem se nikoli ne bi zgodilo da ne bi bilo kolesa za izposojo na voljo. Prav tako bi lahko za izposojo dali malo boljše bajke, magari električne.

kixs ::

Obstaja kje kaksen graf (tabela) gibanja cene goriva?

NejcSSD ::

https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-de...
maš tabela tudi za prejšnja leta spodaj za potegnit
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti

kixs ::

Tu imas goriva le do konca regulacije. Mene zanima, recimo, za zadnja dva meseca za diesel/bencin.

Sc0ut ::

Se da deregulacija revertad? Ker na nasem duopolskem trgu je to smesno.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

msms ::

Ma kaj ni rekel veliki vodja, da bo znižal trošarine in s tem precej znižal ceno ampak ne 95 oktanski cencin je že spet nazaj na 1,5€.

kixs ::

Ne tankat na avtocesti! Razen, ce se je s polnocjo spet kaj podrazalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

D3m ::

Špekulanti dražijo zaradi Ukrajinske krize.
|HP EliteBook|R5 6650U|

stara mama ::

gruve je izjavil:


"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says.

.It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."


WHO, a to so tisti, ki tud pravijo da rdeče meso tud povzroča raka in tisti ki so dajali vsa ta ronca navodila?
Ne rečem da ni res, ampak verjamem jim pa ne takoj na prvo žogo.

Zgodovina sprememb…

««
24 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena goriva na AC - izven AC (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313871 (10447) sbawe64
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6915225 (13402) St235

Več podobnih tem